Ten Hag over bankzitter van Ajax: Hij is fit, ambitieus en gemotiveerd

Ten Hag over bankzitter van Ajax: "Hij is fit, ambitieus en gemotiveerd"

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 17:13di 12-02-2019 om 17:13

Ajax-trainer Erik ten Hag liet dinsdagmiddag, tijdens een persconferentie in de Johan Cruijff Arena, in het midden of David Neres tegen Real Madrid wel of geen basisplaats krijgt. De Braziliaanse aanvaller zit de laatste weken regelmatig op de bank. 

"David is fit, ambitieus en gemotiveerd. Hij is een vechter en die spirit zal hij ook zeker op het veld laten zien. Ik ben ervan overtuigd dat hij een belangrijke speler voor ons is en dat zal hij ook blijven", zei Ten Hag, gevraagd naar Neres. "Hij zal zeker een bijdrage leveren om te realiseren wat wij nastreven."

Afgelopen zaterdag zat Neres negentig minuten op de bank in Almelo. Op bezoek bij Heracles ging Ajax met 1-0 onderuit. Een week eerder, thuis tegen VVV-Venlo, kwam Neres na de pauze wél in de ploeg. Ajax won uiteindelijk met 6-0 en Neres scoorde één keer en was goed voor twee assists. In januari werd de Braziliaan nog gelinkt aan een megatransfer naar China. Ajax weigerde mee te werken aan een vertrek. 

Lees ook: Ten Hag heeft Frenkie-nieuws en blikt vooruit: "Door de ondergrens"

Poll

Hoort Neres in de basis bij Ajax?

(1151 stemmen)

Plaats een reactie

Griffith +294
dinsdag 12 februari 2019 om 17:15
Neres is geweldig, maar ik kies toch voor Labyad aldus Ten Hag.
Enige aanvaller met diepte, maar ik stel toch liever iemand anders op..
Vind ik leuk
Nashua +6874
dinsdag 12 februari 2019 om 19:23
Inderdaad, Neres hoor je gewoon op te stellen maar lafbekkie Ten Hag durft Tadic & Ziyech er niet uit te halen
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5121
dinsdag 12 februari 2019 om 17:16
'Maar hij is niet goed in vrije trappen. Dus laat ik Labyad invallen.'
Vind ik leuk
Blindsy +17204
dinsdag 12 februari 2019 om 17:17
Wanneer dat zeikerdje en juffertje tegen Real wéér niet thuisgeven op de flanken, moet Neres gewoon invallen na de rust. En zet hem komende competitiewedstrijd maar weer e na in de basis.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:17
Maar werd niet gebracht toen de wedstrijd erom schreeuwde in Almelo.
Vind ik leuk
Mosquito +20106
dinsdag 12 februari 2019 om 17:20
Onbegrijpelijk toch?
Zet Neres rechtsbuiten en Ziyech op het middenveld. Schöne kan het niet meer opbrengen.
Vind ik leuk
MojoRisin +14435
dinsdag 12 februari 2019 om 17:25
Schone kan het niet meer belopen inderdaad.. Geen schande, bij hem gaan de jaren ook tellen.. Maar goed, die staat er 'gewoon' in hoor, let maar op.. Ten Hag gaat voor de Bayern-variatie.. En daar valt op zich nog wel iets voor te zeggen..
Of hij komt met een heel ander konijn uit de hoed zetten, zou me ook niks verbazen..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:18
Dit idd. Dan hadden we nog gewonnen ook.
Vind ik leuk
MojoRisin +14435
dinsdag 12 februari 2019 om 17:22
Nee, omdat Ten Hag Labyad erin bracht omdat die een goede vrije trap heeft en Schone eruit ging.. Heb jij ooit zulke onkunde gehoord tactisch gezien ? Ik dacht echt dat ik naar Jiskefet keek of zo..
Vind ik leuk
Jozef +42352
dinsdag 12 februari 2019 om 18:11
Dat heb ik ook niet gesnapt. Natuurlijk had Ten Hag Neres in ieder geval in de tweede helft moeten laten spelen. Onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
MojoRisin +14435
dinsdag 12 februari 2019 om 17:20
Niet lullen gewoon opstellen..
Vind ik leuk
Jorg Vde +277
dinsdag 12 februari 2019 om 17:22
Gewoon met 12 man beginnen en hopen dat ze het niet zien
Vind ik leuk
Filosoof +294
dinsdag 12 februari 2019 om 17:24
Dan nog zal het een kansloze missie worden haha.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:26
Lmao😂😂
Vind ik leuk
abraksas +1879
dinsdag 12 februari 2019 om 18:00
Probleem is alleen dat eerst wellicht niemand dat ziet en een dag later de UEFA erachter komt en je gaat diskwalificeren.
Vind ik leuk
Jozef +42352
dinsdag 12 februari 2019 om 18:12
Ik denk dat het een leuke grap was, abraksas.
Vind ik leuk
abraksas +1879
dinsdag 12 februari 2019 om 19:54
Meen je niet? Ik heb dan wel een serieus antwoord erop gegeven maar ik weet natuurlijk ook wel dat het een grap van hem was.
Vind ik leuk
Jozef +42352
dinsdag 12 februari 2019 om 19:57
Joh...
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:12
Ik zeg, Wamberto moet terug komen....die zie je niet....😂😂😂
Vind ik leuk
Roeptoeter +12066
dinsdag 12 februari 2019 om 17:24
Hij is fit, ambitieus, gemotiveerd en heeft een hekel aan zijn trainer.
Vind ik leuk
Andre As +576
dinsdag 12 februari 2019 om 17:32
Dat hebben er wel meerdere denk ik
Vind ik leuk
RenW +3264
dinsdag 12 februari 2019 om 17:53
Nee dat heb jij.
Niet voor een ander praten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:25
Ten Hag moet niet zeuren maar hem opstellen morgenavond
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:25
"Hij is fit, ambitieus en gemotiveerd"

Maar.....zit wel op de bank
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:25
Die malloot heeft er verstand van, eerst Labyad dan pas Neres, wat een mongool.
Vind ik leuk
RenW +3264
dinsdag 12 februari 2019 om 17:54
Mongool en malloot, jij durft zeg.
Als je het over mijn vader zou zeggen, zocht ik je op. Zou jij trouwens ook wel doen, hoop ik. Of ben je zonder internet, net zo laf als je hier laat blijken?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 17:57]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:13
Voor mij een weet, voor jou een vraag, ik heb me profiel ingevuld, jij ook ?
Vind ik leuk
RenW +3264
dinsdag 12 februari 2019 om 18:26
Respectloos! Daar gaat het alleen maar om.
En laf!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:26]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:32
Profiel ingevuld? Over laf gesproken, en over die kale kan je weinig positiefs berichten
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
RenW +3264
dinsdag 12 februari 2019 om 23:07
Volgens mij gaat het over jouw gedrag hier.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:50
Volgens mij heb je teveel tijd, leraar zeker.
Min gedrag is niks op aan te merken , op een openbaar forum je profiel niet invullen, dat is pas laf, en dan maar commentaar op anderen hebben.
Vind ik leuk
RenW +3264
woensdag 13 februari 2019 om 01:41
niks mis met mijn profiel. Hetzelfde als die van jou. Net zo summier. Maar iemand die zich hier niet kan verdedigen malloot en mongool noemen. En dan beweren dat er met jou gedrag niets mis is?
Laat je familie het maar niet lezen, zeker je kinderen niet. Of ga je nu vragen laat mijn familie er buiten?
Die vraag moet je dan maar stellen aan de familie van degene die je malloot en mongool noemt!
Er is er toch echt maar 1 laf Palmen, en dat ben jij!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 01:43]
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 01:47
Leraar, wat ik zei, linkse rakker.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 01:49
Waarom zou iemand zich hier moeten verdedigen, het was toch duidelijk wat hij deed, dat was een aktie van een maloot, kan er niet meer van maken, voetbslverstand is je zeker ook vreemd.
Vind ik leuk
RenW +3264
woensdag 13 februari 2019 om 10:30
Je haalt er van alles bij. Maar je bent iemand die triest op internet, mensen aan het beledigen bent.
En dat is laf, en dat weet je zelf als geen ander. Als je dat op straat flikt krijg je klappen voor je harses.
Dat voetbalverstand mij vreemd zou zijn, is een aanname van je, en heeft er 0 mee te maken.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:29
Als jij weet wat mij op straat gebeurd, ben je een knap kopje, en nou kap ik, praat niet graag met niet al te slimme mensen.
Vind ik leuk
RenW +3264
woensdag 13 februari 2019 om 13:26
Ik snap het. Maar het gaat niet over slim, maar over laf! En dat ben je gewoon.
Vind ik leuk
Andre As +576
dinsdag 12 februari 2019 om 17:25
"David is fit, ambitieus en gemotiveerd. Hij is een vechter en die spirit zal hij ook zeker op het veld laten zien. Ik ben ervan overtuigd dat hij een belangrijke speler voor ons is en dat zal hij ook blijven"

Waarom koos je dan voor Labyad meneer de trainer?
Vind ik leuk
DeanJayden +11121
dinsdag 12 februari 2019 om 17:51
Ik zeg neem de witte doekjes maar mee!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:25
Tadic eruit en Neres erin.
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:10
Dat zei ik ook al...😋
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:13
Dat zeg ik al sinds Tadic een basisplaats had bij Ajax.
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:16
Ok, jij wint...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:17
Haha
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:29
Met keizer of ten hag kun je toch niet tegenover real barca man utd of psg staan. Moet echt iemand met ervaring zijn zoals louis van gaal of bert van marwijk. Marc lees is mee dwerg
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 17:35]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:15
Oneens als een trainer gewoon kwaliteiten heeft en gezag hoeft het geen grote naam te zijn. Keizer is gewoon een hele goede trainer! Gaat een hele grote worden!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:31
Flikker toch op ten Hag. Enige buitenspeler met diepgang. Waarom laat je hem zo weinig spelen. Heeft hij iets met je vrouw uitgespookt wat jij niet kunt😫
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:20
Dit dus.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:40
vdBeek eruit en Neres erin.
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:09
Tadic eruit en Neres erin...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:45
Als Ten Hag morgenavond Neres niet opstelt moeten ze Ten Hag donderdag meteen ontslaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 17:46
Stel hem NIET Op !!!
Hij word aan alle kanten voorbij gelopen !!
Net als die mazarohietje op de tribune derde ring zit die mooi dicht op het veld !!
Selectie van 22 zelfde spelers hoorde ik steeds. Nou euhm niets is minderwaar.
Je laatste wedstrijd "top trainer"
En haal het niet in je botte hersens om vd. Op te offeren !!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23462
dinsdag 12 februari 2019 om 17:54
Je verknalt die jongen met al zijn talent.
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 12 februari 2019 om 17:56
Neres speelt dus. Als hij maar geen Huntelaar,Kristensen en de aller slechtste maar die speelt wel, Blind in de achterhoede opstelt.
Vind ik leuk
La Luz +591
dinsdag 12 februari 2019 om 18:06
Rarara; “Hij is fit, ambitieus, gemotiveerd en zit op de bank?”
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:08
Ten Hag heeft een eigen logica...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:09
Die niet fit en scherp zijn, staan op t veld...
Vind ik leuk
Nar +723
dinsdag 12 februari 2019 om 18:07
Ongelooflijk dat hij Tadic er niet uit haalt voor Neres... Hij heeft nog geen eerlijke kans gehad.
Vind ik leuk
Mari +11714
dinsdag 12 februari 2019 om 18:09
Dan moet je hem opstellen.
Wat er ook gebeurd
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:11
Ten haggie geeft persoonlijk de titel weg door ziyech en neres niet van plek te wissellen ....
Vind ik leuk
B H +70
dinsdag 12 februari 2019 om 18:16
Waarom speelt hij dan niet, mafketel
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:38
Als neres niet in de basis start morgen dan kunnen Overmars en Sar maar 1 ding doen en dat is ten hag met een bloedgang die arena uitflikkeren!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 23:23]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:21
Precies. Ten Hag was ik al beu en het wordt alleen maar erger. Met pek en veren uit de arena flikkeren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:52
Stelt hem dan gvd ook op zak hooi
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:02
Als ten Hag weer goed wordt dan wordt hij gelijk weer gek van blijdschap
Vind ik leuk
thebigeasy +710
dinsdag 12 februari 2019 om 19:19
Deze trainer is de kleedkamer toch he-le-maal kwijt? Ik snapte sowieso niet waarom Neres gewisseld werd, het team dat stond had Ten Hag moeten laten staan en niet allerlei tactische hocus pocus trucs uithalen als het een keertje niet gaat. Van de Beek op de plaats van Schone is imo de enige omzetting wat plaats had moeten vinden. Ziyech een vrije rol op het middenveld, tadic en neres op de flanken. Prima toch?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:22
Leg dat Ten Hag maar eens uit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:36
Ja Ten Hag hij is fit, ambitieus, gemotiveerd en ..... bijna kapot gemaakt door jou 😎

Wat ben je toch ook NEP
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:36]
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 03:01
Als neres naar PSV was gekomen dan speelde hij ieder week en kreeg hij ook respect van PSV zelf zowel de club als de coach. Want zo gaan we hier om met elkaar in Eindhoven respect.
Daarom is PSV ook meer een team.
.
Bij Ajax hebben ze paar arrogante koeien die meer bezig zijn met transfers dan voetbal. Onderling zit het gewoon niet lekker in d groep. Ten Hag die niet ingrijpt en paar koeiien op de bank laat zoals de ligt zyech Tadic etc allemaal banken verdome. Ten hag is te slap. En zo een ploeg gaat echt geen prijzen winnen. Enigste prijs waarvan ik Ajax de kans gaf dat was de beker . Maar ik begin steets te geloven dat de beker juist naar Feyenoord gaat . Titel is PSV verplicht om te winnen omdat PSV de ploeg is die dat ook verdiende
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws