De Mos bewierookt 'supertalent' van PSV: 'Van Basten en Rijkaard hadden dat ook'

De Mos bewierookt 'supertalent' van PSV: 'Van Basten en Rijkaard hadden dat ook'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 18:28di 12-02-2019 om 18:28

Aad de Mos steekt de loftrompet over de jonge PSV'er Mohammed Ihattaren. Volgens de analist is de aanvaller, die dinsdag zijn zeventiende verjaardag viert, 'een supertalent'.

Dat Ihattaren nu al de kans krijgt in de Eredivisie is mede te danken aan PSV-trainer Mark van Bommel, stelt De Mos bij Omroep Brabant. "In het verleden zijn tientallen talenten verloren gegaan omdat trainers met vedettes wilden werken. Denk aan een Dick Advocaat of Phillip Cocu, die jeugd eigenlijk ook geen kans gaf. Van Bommel is vanaf de eerste dag bezig met de jeugd."

Ihattaren zou al op de scoutinglijstjes staan bij Europese topclubs als FC Barcelona, Real Madrid en Manchester City. De Mos snapt dat wel en noemt de tiener een 'supertalent'. "Hij ziet alles eerder dan de rest. Hij heeft de bal aan zijn voet en kan met alle kanten van die voet een goede bal geven, hij heeft ook een hele goede steekpass. En hij neemt zijn beslissing nog sneller dan in een split-second. Dat is alleen voor de allergrootsten weggelegd."

"Marco van Basten had dat op zijn zeventiende, Frank Rijkaard had dat ook. Geen enkele coach hoeft ze iets te leren. Die jongens hebben gewoon veel talent van moeder natuur gekregen", besluit de analist.

Plaats een reactie

psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:31
Ajacieden over Armando Obispo beter dan de Ligt incoming...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:32
Aan type de ligt kunnen er maar weinig tippen
Vind ik leuk
Aart +238
dinsdag 12 februari 2019 om 20:12
Ja Robin dat hebben we gezien tegen Feyenoord. Stond flink te stuntelen en 6 goals tegen. 😜😜😜
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 06:42
@Aart

Vergeet niet dat de Ligt Duitsland en Frankrijk bij de strot greep en de rest van de CL wedstrijden. En daar kunnen er maar weinig aan tippen...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:00
Is nog maar afwachten als hij net zo groot word als Virgil van dijk
Vind ik leuk
chicken +14003
dinsdag 12 februari 2019 om 18:32
Wie?
Vind ik leuk
2cents +58980
dinsdag 12 februari 2019 om 19:08
De Mos leert het nooit, als PSVers daar nu over zouden beginnen, maar nu wordt er alweer om reacties van Ajacieden geschreeuwd.
Vind ik leuk
pos +9302
dinsdag 12 februari 2019 om 21:44
Ach laat die Aad toch. Hij zal het uiteindelijk vast wel een keer goed hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:36
De nieuwe Aisatti/Bakkali.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:49
Wij Zijn Ajax, Wij Zijn Dolende Bende
Vind ik leuk
pietprecies +10211
dinsdag 12 februari 2019 om 18:53
Leuk dat je ons een warm hart toedraagt Ed
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:57
nee hoor, is puur een reactie op die trol. Ik hoop dat jullie morgen een mooi resultaat halen!
Vind ik leuk
pietprecies +10211
dinsdag 12 februari 2019 om 18:58
Hoop het ook maar ik heb er een hard hoofd in helaas
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 09:23
Hard hoofd, maar niet is onmogelijk. Persoonlijk mogen ze van mij resultaat halen, voor die trol hoop ik eigenlijk dat ze verliezen. Wat een ongelooflijk dom ventje is dat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Yup om vervolgens voor marocco te kiezen!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 06:38
Helaas zijn de Nederlandse autochtonen meer op forums en internet hun stoere mening aan het verkondigen dan buiten talent te ontwikkelen. Kunnen ze niks aan doen dat ze met 1 procent van Nederlandse bevolkingsaantal meer talent voortbrengen.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:47
Welk talent ?
Vind ik leuk
+40 +154
dinsdag 12 februari 2019 om 19:37
Of Labyad. Die was zaterdag ook weer goed zeg.
Vind ik leuk
Mario 1 +1895
dinsdag 12 februari 2019 om 19:37
Dat heeft de Mos goed gezien. Groot talent , hoop dat we er nog een paar jaar van kunnen genieten bij PSV
Vind ik leuk
3Bier +12582
dinsdag 12 februari 2019 om 19:44
Iedereen kan zien dat dit een groot talent is. Zou voor hem beter zijn als figuren zoals Aad zijn waffel houdt zodat hij zich in alle rust zonder druk kan ontwikkelen. Maar Aadje kan het weer niet laten.
Hopelijk blijft dit talent met z'n beide beentjes op de grond en wordt dit niet de nieuwe Bakkali, Aisatti of Labyad.
Vind ik leuk
Mario 1 +1895
woensdag 13 februari 2019 om 11:28
Hij word al twee jaar gevolgd, media zorgt alleen voor een hoger prijs kaartje , is goed voor SV Houten en voor PSV
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 11:31]
Vind ik leuk
3Bier +12582
woensdag 13 februari 2019 om 11:37
De Europese topclubs en hun scouts bepalen de prijs, niet de media. Media zorgt alleen maar voor onrust en hoge verwachtingen. Ajax heeft daar al jaren last van. Spelers gaan dan zelf ook denken dat ze zo goed zijn. Werkelijk niemand heeft er wat aan als talenten onnodig opgehemeld worden. Ook SV Houten niet.
Vind ik leuk
Mario 1 +1895
woensdag 13 februari 2019 om 12:07
De media heeft een enorme vinger in de pap.
Ze kunnen het maken en breken.
En dat zal echt niet veranderen
Vind ik leuk
3Bier +12582
woensdag 13 februari 2019 om 12:13
De scouts van Man City gaat heus niet het AD lezen voordat ze een speler willen gaan bekijken.
Een speler is goed of niet goed genoeg voor een club. Wat de locale krantjes schrijven interesseert ze geen reet.


Vind ik leuk
Mario 1 +1895
woensdag 13 februari 2019 om 12:18
Als dat zo zou zijn , komt er ook geen onrust. Ze trekken er zich niets van aan. Sterker nog ze staan de pers niet eens te woord. Toch?
Vind ik leuk
Magniet +10
dinsdag 12 februari 2019 om 20:48
Als die echt zo goed is niet, ben ik bang.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:02
En kiest voor oranje
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:32
Tegen Utrecht vond ik het allemaal niet heel bijzonder
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:35
Hij kan wel wat, maar is pas 16.
Vind ik leuk
psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:44
Hij is vandaag 17 geworden :) ik vond hem tegen utrecht trouwens wel redelijk. Het was niet heel bijzonder. Maar dat was niemand van PSV
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:44
We gaan het zien, en dan hopelijk voor Oranje.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:07
Dat zei ik ook niet, want volg hem verder niet en als zoveel mensen hem erg roemen ga ik daar ook van uit, maar wat ik tot noch toe gezien heb is het nog niet al te flitsend maar hij heeft ook nog pas iets meer dan 20 min meegedaan in wedstrijden, tegen Fortuna was eigenlijk al geen wedstrijd meer
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:32
Het orakel spreekt, vanavond live op CNN.
Vind ik leuk
psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
Heb je het nu over De Ligt of Aad Handgranaat?
Vind ik leuk
Nr14always +1326
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
Aad Mostradamus
Vind ik leuk
psvfan1913 +5758
dinsdag 12 februari 2019 om 18:48
Oei dat wordt een lastige keuze. Man United-PSG of Aadje...
Vind ik leuk
Sytz +4037
dinsdag 12 februari 2019 om 18:56
Een avondje luisteren naar Aad is als luisteren naar JFK op zijn beste dagen. Dat kun je toch niet missen? Ik ben al naar de voorbeschouwing aan het kijken hoor!
Vind ik leuk
Polleke +1001
dinsdag 12 februari 2019 om 18:33
Net zo'n supertalent als Ismail Aissati??
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:05
En de originaliteitsprijs gaat naar......
Ff bijkomen hoor.
Vind ik leuk
Polleke +1001
dinsdag 12 februari 2019 om 19:10
Geeft niks hoor Berry...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:12
Wat geeft niks?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:12]
Vind ik leuk
Polleke +1001
dinsdag 12 februari 2019 om 19:13
Dat je niet tegen een oprechte vraag (en tevens kritiek) kan...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:24
Kritiek heb ik gemist en deze zg oprechte vraag heeft mijns inziens weinig betrekking op het artikeltje en is derhalve wellicht meer bedoeld om te klieren. Bovendien was je niet bepaald de eerste met deze reactie, vandaar dat ik het geschrevene niet bijster origineel vond. De meeste mensen hadden dit ook wel begrepen, jij blijkbaar niet. Fijne avond nog.
Vind ik leuk
Polleke +1001
dinsdag 12 februari 2019 om 19:29
Als je het verband niet wilt zien zegt me dat genoeg...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Oh, sorry. Het verband om jouw bezeerde hoofdje, wist niet dat je een hersenschudding had. Hahahaha
Vind ik leuk
Polleke +1001
dinsdag 12 februari 2019 om 22:51
Bij mij valt er in ieder geval iets te schudden...
Vind ik leuk
mike29 +44
dinsdag 12 februari 2019 om 18:33
Deze jongen gaat een topper worden als hij maar niet naast zijn schoenen gaat lopen ;) . Dit deed hij nog wel eens in de jeugd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
Argentario +600
dinsdag 12 februari 2019 om 18:35
Voeten?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +17734
dinsdag 12 februari 2019 om 18:41
Tja dat zou wel bijzonder zijn ... 😂😂😂
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:56
Ik hoop dat hij met zijn schoenen op de grond blijft staan. 😜 Dat hij niet over de hond wordt getild of aangerand wordt
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 00:56
*arrogant ;)
Vind ik leuk
Andre As +576
dinsdag 12 februari 2019 om 18:38
Te makkelijk of arrogant?

Zonde als een talent de juiste instelling ontbeert.
Vind ik leuk
mike29 +44
dinsdag 12 februari 2019 om 20:04
hij weet zelf ook dat hij heel goed is. dit kan zijn valkuil zijn
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:35
Affelay was ook zo toppertje daar is ook niks van terecht gekomen....laat die jongens met rust en laten ze zich eerst maar is bewijzen
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
dinsdag 12 februari 2019 om 18:42
Die heeft toch Barcelona gehaald maar door blessures heeft die jongen nooit meer het niveau kunnen halen. Voor de rest ben ik het met je eens.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:00
Daarom probeerde Ajax hem ook te kopen toen ie wegmocht bij barca
Hypocriet mannetje
Zal ik ff een lijstje maken van de mislukkelingen van Ajax waar men veel meer geld in heeft geïnvesteerd
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:36
🤣
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:56
Wij Zijn Ajax, Wij Zien Dagelijks Blind..
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
dinsdag 12 februari 2019 om 18:36
Wat een onzin, hoezo gaf Cocu geen kansen aan de jeugd? Zoet, de Wijs, Hendrix, Brenet, Locadia, Memphis, Bergwijn, Lammers, Bakkali

Vergelijkingen met van Basten zijn absurd. Ik heb het idee dat bij mensen als Aad de Mos soms de realiteitszin ontbreekt. In de jeugd kunnen sommige spelers heel goed uitblinken. Echter, bij de senioren gaat alles een stuk sneller, is het een stuk fysieker en de druk groter.

Waar je in de jeugd wordt geroemd wegens je sterke punten wordt je bij de senioren afgerekend op je zwaktes. Bij de profs wordt gekeken naar het gehele pakket, techniek, taktiek, fysiek, mentaal, leef je voor je vak, ben je bereid te leren en kan je je aanpassen aan een andere trainer of andere club/cultuur.

Ik snap nooit waarom analisten altijd zo overdreven moeten zijn. Waarom kan nooit eens simpel worden volstaan met, wat een leuke talentvolle speler; laten we kijken hoe de speler ontwikkeld.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
lexy88 +1551
dinsdag 12 februari 2019 om 18:40
De Wijs en Lammers hebben niet echt 10 wedstrijden de kans gekregen of wel? En dan vind ik 6-7 talenten in ongeveer 5 jaar nogal magertjes..
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:43
Er moeten natuurlijk wel talenten zijn die het niveau aankunnen , wil je ze in kunnen passen .
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
dinsdag 12 februari 2019 om 18:48
Lammers achttien wedstrijden dat is wel redelijk wat. En nu verhuurt aan Heerenveen en die ontwikkeld zich nu heel goed.

De Wijs wat minder kansen, vijf wedtrijden. Wel een mooie transfer gemaakt naar Hull City.

De afgelopen jaren is vier tot vijf jongens van de basis elf eigen jeugd. Dat vind ik een prima score
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 18:49]
Vind ik leuk
Artikia +97
dinsdag 12 februari 2019 om 18:51
Zes talenten die allemaal een groot deel van die 5 jaar wekelijks in de basis stonden. Bakkali was ook nog eens basisspeler voordat hij vertrok. Er zijn weinig clubs die dat kunnen zeggen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
Lammers mocht vorig jaar een paar keer invallen dat was het. Volgens mij kreeg hij nog de meeste minuten tegen Feyenoord en kwam hij erin toen het al kansloos was. Vervolgens werd hij erop afgerekend.... De Wijs viel een keer heel goed in in Europa...om vervolgens geen kans meer te krijgen. Cocu is meer een Dikkie.
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
dinsdag 12 februari 2019 om 18:52
Memphis, Brenet en Locadia hebben een ontzettend veel gespeeld onder Cocu en prachtige transfers gemaakt. Zoet, Hendrix en Bergwijn stonden onder Cocu in de basis en hebben allen drie landstitels gepakt en zijn international geworden.

De Wijs en Lammers zijn geen basisspelers geworden onder Cocu maar de Wijs heeft een mooie transfer gemaakt en Lammers is nu op huurbasis bij Heerenveen goed bezig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:08
Lokadia Is geen eigen jeugd, is op 17 jarige leeftijd van 2e klasser SARTO in Tilburg naar Willem II gegaan en is daarna naar eengoed half jaar aangetrokken door PSV. Cocu stelde hem zelden op maar mocht regelmatig invallen.
Vind ik leuk
Shelbourne +5856
dinsdag 12 februari 2019 om 19:53
Klopt niet, Locadia heeft in de onder 19 team van PSV gespeeld. En uiteindelijk 176 wedstrijden in PSV 1 gespeeld. Zelden opgesteld is complete onzin.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:30
Klopt dat hij onder 19 team bij PSV speelde ik heb niet gezegd dat da niet zo was. Maar hij heeft volgens jou 176 wedstrijden gespeeld voor PSV mooi, maar hoeveel waren dat er als basis speler?? En ja het laatste half jaar speelde Lokadia veel onder Cocu maar daarvoor heel veel wedstrijden als invaller. Ik vond hem een groot talent toen hij van Willem II naar PSV ging, maar daar vond ik dat hij bij het eerste team als speler helaas in zijn ontwikkeling stil stond. Jammer dat hij bij zijn huidige club ook niet echt veel speelt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:08
Hey Pantytiger kom je hier ook al PSV afzeiken, doe je op t werk al genoeg!!! En Locadia was gewoon basisspeler!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:09
Nee ik zeik nooit spelers af tenzij ze echt heel heel slecht zijn. En of dat van Ajax PSV Feijnoord of al de andere clubs zijn maakt mij niet uit. Maar even terug komen op Lokadia, Hoeveel wedstrijden was hij basis speler van het eerste elftal in de 7,5jaar dat hij onder contract stond bij PSV?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 18:34]
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 20:53
De laatste 2,5 jaar nadat hij uit de jeugd doorstroomde en vaste invaller was. Laatste twee kampioensjaren was hij vaste basisspeler
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:38
het s wel een talent hoor maar hem nu al verglijken met van baste laat deze jonge eerst eens zien bij een basis plaats
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:14
Ik vind zowiezo dst je pas een super talent bent als je ook je talent wekelijks op de velden laat zien. Talent en inzicht heeft ie zeker maar doet hij dat ook een stspje hoger dan de bij de belofte?
Vind ik leuk
GOAL! +661
dinsdag 12 februari 2019 om 20:55
Zoals frenkie of niet Leon?
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:12
Ja dat geld zeker ook voor talent Frenkie de Jong en alle andere talententen. Talent zijn is leuk en en mooi compliment het is alleen hoe je het daarna opvult en hoe je er verder mee omgaat.
Vind ik leuk
GOAL! +661
vrijdag 15 februari 2019 om 18:09
Eens Leon, laten we niet al onze talenten 't hoofd op hol laten slaan. Talent is een ding maar (topsport) mentaliteit bepaalt wat er effectief van uitkomt. Rendement oftewel vermogen. Al dat gehype draagt hier in mijn ogen niet aan bij en 't zal me dan ook niet verbazen dat dit hand in hand samen gaat met commerciële belangen.
Vind ik leuk
MojoRisin +14435
dinsdag 12 februari 2019 om 18:39
Arme jongen, nu Aad dit zegt..
Vind ik leuk
Zuipen +104
dinsdag 12 februari 2019 om 18:40
We hebben zoveul goei proost op onze talenten.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
dinsdag 12 februari 2019 om 18:40
Dat bewieroken vind steeds vroeger plaats. Dus de druk is steeds groter op jongere leeftijd. Ik denk dat je op die leeftijd nog niet mentaal sterk genoeg bent om hiermee om te gaan. Ze zouden juist die gastjes moeten beschermen en zoveel mogelijk uit de media te houden.
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
dinsdag 12 februari 2019 om 18:43
kiest voor marokko, dus wat heb je er aan....transfersom....ok dan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:44
Het is alleen maar pijnlijk om te zien dat zelfs PSV met de jeugd Ajax aan het voorbij gaan is... .. .

Begin ze het wel steeds meer te gunnen, Ajax moet eerst maar is een keer iets laten zien na 5 jaar, PSV is straks alweer 4x kampioen in 5 jaar geworden... .. .
Vind ik leuk
Xienix +142
woensdag 13 februari 2019 om 09:25
😂 halve elftal van PSV is Ajax jeugd....
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:01
Nou, dan zijn ze bij Ajax wel heel erg dom, want uiteindelijk zijn de prijzen waar het om draait.
Vind ik leuk
Xienix +142
woensdag 13 februari 2019 om 11:22
Nee, daar wil ik me niet in mengen. Gaat me meer om je opmerking en de strekking daarvan.
Excuus had gewoon niet moeten reageren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:45
Het spijt me zeer maar vond hem tegen Utrecht enorm tegenvallen. Maar goed hij heeft gewoon tijd nodig. Afwachten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:45
Inderdaad een groot talent.
Nu hopen dat hij snel een langdurig contract tekend
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:09
dat kan pas als ie 18 is
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
De "liefde" van Aad voor deze jongen begin iets ranzigs te krijgen. Ik begrijp dat deze jongen een van de grootste talenten van PSV is, maar Aadje grijpt echt elke halve kans om over deze jongen te beginnen. Ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte voor de obsessie van Aad voor deze nog minderjarige jongeman.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:11
Beetje sneu wat jij insinueert man. Waarschijnlijk zelf liefhebber van jongetjes?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:36
Ik insinueer alleen dat de beste man wel heel veel over deze jongen praat. En mocht ik de intentie hebben om te insinueren dat Aadje aan kleine jongetjes zit, dan doe jij nu precies hetzelfde richting mij. Iets met een pot en een ketel.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:38]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:46
Waar is mn favoriete reactie: "we hebben zoveeel goei", waar ben je haha!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:50
Ondanks dat Aad af en toe bullshit uitkraamt heeft ie toch iets goeds over zich vind ik
Vind ik leuk
derksen +8997
dinsdag 12 februari 2019 om 18:53
Aad aad denk er nou eens aan jongen pas bier op vrijdag niet op dinsdag waar is je begeleiding? Ben je weer ontsnapt
Vind ik leuk
+40 +154
dinsdag 12 februari 2019 om 18:55
Als het maar niet de kant op gaat met hem zoals bij Aissati en Labyad. Alleen maar op achteruit gegaan met hun carrière sinds hun vertrek bij PSV. Aissati kruipt weer langzaam omhoog, maar Labyad zit nu echt op zijn dieptepunt.
Vind ik leuk
Garnaal +501
dinsdag 12 februari 2019 om 19:02
Geweldig Talent. Grote vraag of hij vertrekt op zn 18e of een contract tekent bij PSV. Keuze tussen Nederland en Marokko zal ook meespelen. Ik denk dat Mark genoeg overtuigingskracht heeft om hem hier te houden, daarbij kan Malen ook meepraten na zijn (te) vroege buitenlandse avontuur. Eentje van de buitencategorie die veel minuten zal gaan maken na het vertrek van ons Hirving en Tsjoekie.
Vind ik leuk
rinirat +3185
dinsdag 12 februari 2019 om 19:05
Die is dus weg.
En gelijk ook maar voor marokko kiezen
Vind ik leuk
Garnaal +501
dinsdag 12 februari 2019 om 19:09
Dat zal je misschien verbazen. De jeugd krijgt een goede kans van ons Mark, hij kijkt echt wel op tegen de grote bij psv. Bergwijn en bv Depay hebben mooie wegen bewandeld. Hopen dat hij ook dat pad volgt. Anders inderdaad een affelay/labyad/bakkali verhaal.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:03
Ja laten we die jongen vergelijken met grootheden als v Basten en Rijkaard. Des te eerder hij valt weer. Gewoon lekker in de luwte laten ontwikkelen de weg is nog lang. Straks komt er weer zo'n debiele zaakwaarnemer die m gouden bergen belooft en horen we nooit meer wat van hem.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:03]
Vind ik leuk
rinirat +3185
dinsdag 12 februari 2019 om 19:04
Dit gaat weer een drama worden...
Aad met zijn onnozele inzicht ziet wat.
Vervolgens moet zo een jochie met die druk om gaan.
Heel dom weer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:05
Ik weet niet wie er naast de PSV speler staat maar die heeft ook niet echt t lichaam van een prof. Die verblijft weleens te vaak in een kebab zaak denk ik.
Vind ik leuk
Nashua +6874
dinsdag 12 februari 2019 om 19:05
Diezelfde Aad de Mostrodamus zette v.Basten op de reservebank omdat hij niet in vorm was.

Marco schreef later in een dagboekje over zijn reservebeurt dat Aad de Mostrodamus zélf nog nooit in vorm was geweest
Vind ik leuk
Blindsy +17204
dinsdag 12 februari 2019 om 19:07
Had Mostradamos dit al niet eerder deze week in n berichtje genoemd? Of begin ik ook te hallucineren?
Vind ik leuk
thebigeasy +710
dinsdag 12 februari 2019 om 19:16
Hij slaat hier wel echt door. Voetballers als Van Basten en in mindere mate Rijkaard zijn voetballers die eens in de zoveel jaar voorbij komen en generatie bepalend zijn. Dat is deze jongen niet, ik vind hem qua loopje heel wat weg hebben van Afellay en mocht hij het niveau van Ibi halen van zijn laatste jaar PSV, dan ben ik daar dik tevreden mee.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:31
Jongen heeft iets speciaals, speelt met lef ook .
Vind ik leuk
pinkelman +4241
dinsdag 12 februari 2019 om 19:33
De Mos die heeft al heel wat supertalenten op de Herdgang zien rondlopen
Vind ik leuk
Benniewies +4240
dinsdag 12 februari 2019 om 23:49
Ja maar ziet ze ook vaak vliegen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:40
De mos wordt echt dement
Vind ik leuk
Benniewies +4240
dinsdag 12 februari 2019 om 23:49
Heeft gewoon last van Seniele plaques
Vind ik leuk
Cookee +12156
dinsdag 12 februari 2019 om 19:49
Aad wil altijd in heel vroeg stadium vertellen hoe goed iemand is.
Weet alleen niet of die speler dat zo leuk vindt, ineens verwacht men dan heel veel. Denk er eens over na hoe lang het duurde met Bergwijn.
Vind ik leuk
Voetbal@com +2369
dinsdag 12 februari 2019 om 20:46
Prima invalbeurt bij Utrecht uit, maar eerst maar eens 34 wedstrijden in de ED goed zijn.
Vind ik leuk
74ratje +432
dinsdag 12 februari 2019 om 21:16
Ik ben benieuwd op welk scoutingslijstje Aad staat.
Vind ik leuk
Gerro +8443
dinsdag 12 februari 2019 om 21:49
Aad hou nou gewoon eens je bakkes een paar jaar geleden was Bakkali de nieuwe Cruijff en een talent van de buitencategorie en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Laat zo'n jongen het eerst maar eens een jaartje of 2 op eredivisie niveau voor je zulke teksten uitkraamt.
Vind ik leuk
Ray01 +126
dinsdag 12 februari 2019 om 22:08
Hopelijk kan hij veel minuten maken en scoren zodat hij richting de basis werkt van PSV.. En hopelijk ook Oranje, waar hij hopelijk voor kiest..met laatste waarmee hij uiteindelijk grotere carriere perspectieven zal hebben als Oranje-international..
Vind ik leuk
Benniewies +4240
dinsdag 12 februari 2019 om 23:48
Zucht Aad, stuurt je vrouw je hier heen zodat je thuis niet loopt te zeuren?
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 02:42
Ik denk dat ihataren beter is of gaat worden dan hakim zyech.
Ik hoop dat hij slaagt bij PSV en dat PSV zekker 3 seizoenen van hem zullen genieten. Ook hoop ik dat hij in de toekomst eenvoudig voor oranje kiest .
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 02:44
De Mos lult uit z'n nek, laat die jonge zoals hij is! Hij heeft niks van die jodenneuzen!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 06:43
Geef Aad een potje vaseline, is ie daar even zoet mee...
Vind ik leuk
ritje +515
woensdag 13 februari 2019 om 08:37
hallo die EX Ajaxciet Aad de mos is ongeloofwaardig! sinds hij in Lampegat woont Is alles uit lampegat top en uit A,dam flop wacht maar tot volgend jaar dan slaat hij als een blad om Let maar op! Deze man is onbetrouwbaar! mvg ritje
Vind ik leuk
Donnygo +3959
woensdag 13 februari 2019 om 09:08
Hoop voor hem dat er meer uitkomt dan bij het andere zo opgehemelde (door de Mos) talent Obispo.
Vind ik leuk
Peter12345 +397
woensdag 13 februari 2019 om 11:24
Laten we het hopen. v Bommel zou hem dan tegen een NAC / de graafschap ofzo gewoon een keer 90 min moeten laten spelen
Vind ik leuk
ritje +515