'Bij Ajax is het misschien normaal, maar hier in Madrid niet hoor'

'Bij Ajax is het misschien normaal, maar hier in Madrid niet hoor'

Gepubliceerd: woensdag 13 februari 2019 om 10:00wo 13-02-2019 om 10:00

Laatste update: woensdag 13 februari 2019 om 12:28wo 13-02-2019 om 12:28

Vergeleken met twee maanden geleden zijn de rollen omgedraaid, maar in aanvallend opzicht is favoriet Real Madrid nog altijd érg grillig – en dus liggen er woensdagavond in Amsterdam absoluut kansen voor Ajax. Dat zegt Panos Kostopoulos, redacteur van het Spaanse Marca, in gesprek met VoetbalPrimeur.

Hoe anders stonden de zaken er nog voor, medio december in de Johan Cruijff Arena en in Estadio Santiago Bernabéu. Ajax, imponerend in Europa, leek niet te stuiten, terwijl een kwakkelend Real haast wekelijks tegen een zeperd aanliep en al na enkele maanden afscheid nam van de opvolger van Zinedine Zidane. Toen de twee topclubs aan elkaar werden gekoppeld in de achtste finale van de Champions League, werd er in Amsterdam zelfs voorzichtig gesproken over een gunstige loting.

Nu, aan de vooravond van het tweeluik, is alles anders: Ajax worstelt met z'n vorm en Real heeft daarentegen het lek boven. "Zeven wedstrijden ongeslagen, twintig goals in die reeks en een lekkere week achter de rug met uitstekende resultaten tegen FC Barcelona (1-1) en Atlético (3-1)", zegt Marca-redacteur Kostopoulos in gesprek met deze website. "Onder de nieuwe trainer Santiago Solari is Karim Benzema bezig aan z'n tweede jeugd en Luka Modric oogt eindelijk weer fris. Solari durft het ook aan met Vinicius Junior op de flank. Hij heeft het team écht een impuls gegeven. Bij Ajax en in Nederland is het misschien normaal dat een jongen van achttien in de basis staat, hier in Madrid niet hoor. Dat is heel bijzonder."

Er valt in zijn ogen nog voldoende aan te merken op De Koninklijke. "Het draait nu een paar weken goed, maar de aanval blijft wat mij betreft de zwakste linie van dit elftal. Niet zo gek hè, als je met Cristiano Ronaldo vijftig goals verkoopt en daar niemand voor terughaalt… Gareth Bale heeft ook dit seizoen weer blessureproblemen en Benzema is en blijft een onvoorspelbare spits. In januari zou ik ook de achterhoede hebben aangestipt. Inmiddels heeft Sergio Ramos z'n oude vorm echter weer te pakken en Marcelo, die al weken slecht presteert, is door Solari uit de basis gehaald."

Stuntje
Zonder Isco, nog een grote naam die naar de bank is verdwenen, reisde Real af naar Nederland. In Amsterdam is de regerend Champions League-houder woensdagavond licht favoriet, denkt Kostopoulos. "Na de loting waren media en fans in Spanje een stuk minder zeker van hun zaak. Men heeft hier veel respect voor Ajax. Het is een jeugdig, enthousiast team. Nu is de situatie natuurlijk wel anders. Real heeft momentum, zit in de lift, er is vertrouwen."

"Toch zou het mij echt niet verbazen wanneer Ajax er een goed resultaat uit weet te slepen in Amsterdam. Misschien zit er wel een stuntje in, een kleine zege. Groot voordeel voor Real is natuurlijk dat het zich thuis kan herstellen van een slippertje. Of Real voor de vierde keer op rij de Champions League gaat winnen? Die kans schat ik heel klein in. De club is nog op drie fronten actief, met een relatief smalle selectie en veel jonge spelers wordt het in mijn ogen erg lastig voor ze."

(Paul Audenaerd/VoetbalPrimeur)

Poll

Wat wordt woensdag de uitslag?

(19203 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 februari 2019 om 10:01
Carvajal, Asensio en Varane maakten toch ook jong hun debuut?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 10:19
Jawel maar het is zeldzaam bij Real
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2204
woensdag 13 februari 2019 om 13:11
Effe kijken eff kijken, OJA. Weer de psvers die als eerste moet reageren om een Ajax bericht.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 14:01
Dit is een real madrid bericht vriend. Ik reageer compleet inhoudelijk. Wat is je probleem?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 14:09]
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 14:57
Nou idd wat een eikels hier
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2204
woensdag 13 februari 2019 om 15:25
ff een dolletje, geen problemen. Maar opvallend dat constant Psvers reageren op Ajax berichten.
Hoewel het mijn fout was om op jou comment te reageren aangezien jij wel normaal doet, zijn er veel mede fans van jou club die puur lopen te trollen en alleen maar negativiteit brengen hier.

had alleen niet op jou moeten reageren ik las niet dat je inhoudelijk reageerde, mijn fout!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 16:50
Geen probleem. K kan je begrijpen. Voornamelijk 1 psv trol op dit moment heeft geen leven. Hopelijk blijkt t geen onkruid te zijn en vergaat ie een keer vanzelf.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 14:58
Je zegt het net tegen de verkeerde
Vind ik leuk
allround +1826
woensdag 13 februari 2019 om 10:02
Marca is toch een pro Barca krant?
Vind ik leuk
Jalapeno +1123
woensdag 13 februari 2019 om 11:29
Nee, dat is volgens mij AS
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 14:15
Mundo Deportivo en Sport zijn Catalaans. AS en Marca zitten in Madrid
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:04
Natuurlijk zijn wij (Ajax) De underdog. Ik hoop op mooi voetbal. Ik ga er rustig voor zitten zonder verwachtingen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 februari 2019 om 10:19
Helemaal eens ... maar we gaan er wel voor ...
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 februari 2019 om 10:21
Oh ja ... voor alle trolletjes ... vanavond kan ik niet reageren, zit in het stadion. Morgenochtend weer gaan werken dus duurt ff voor ik kan reageren. Dus niet verongelijkt doen als ik er niet ben ... doei trolletjes ... 👍🏻
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 februari 2019 om 10:22
Talk to the hand ... trolletjes ... ✋🏻
Vind ik leuk
Tismewat +353
woensdag 13 februari 2019 om 10:34
We zullen je missen. Als kiespijn. Je reacties zijn doorgaans van een dusdanig inhoudsloos niveau dat ik me niet kan voorstellen dat iemand hier zich druk maakt over jouw aanwezigheid. Blijf vooral lang in het stadion en veel werken (McDonalds of KFC?) de komende tijd, wij redden ons wel zonder jouw gekakel. Wel succes met je ploeg gewenst vanavond, tijd dat er weer met de voeten gesproken wordt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 februari 2019 om 10:35
Trol touch down ... ✋🏻
Vind ik leuk
Tismewat +353
woensdag 13 februari 2019 om 10:57
Je zou toch niet reageren, iets met talk to the hand... En het woord trol is zo kinderachtig, doe maar niet meer. Hup, op naar het stadion, ze delen gratis ballonnen uit vanaf 11.00 las ik.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
woensdag 13 februari 2019 om 10:58
✋🏻
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:57
Oeh denigrerend over werken bij McDonalds of KFC, netjes hoor ouwe klasbak. Blijkt maar weer dat jij lekker met twee maten meet. Beetje afgeven op het niveau van een ander, terwijl je eigen commentaar ook niet echt getuigd van een hoog kaliber.
Vind ik leuk
Tismewat +353
woensdag 13 februari 2019 om 12:03
Eens, het is een belediging voor medewerkers van deze organisatie, excuus.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:28
een excuus is een excuus haha
Vind ik leuk
ErikAjax +2400
woensdag 13 februari 2019 om 12:32
KFC medewerker gespot. ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 16:40
Dat niet, maar vind het nergens voor nodig om denigrerend te doen over mensen die gewoon ergens werken en belasting betalen
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 15:00
Nou ik verwacht dat ze 110 procent geven en erop knallen
Vind ik leuk
vierde-ster +5128
woensdag 13 februari 2019 om 10:05
Waarom zou een stunt niet kunnen...dit zijn wedstrijden op zich
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:09
ja dat klopt,zolang ze in teamverband spelen kan alles.Maar als ze voor hun eigen eer gaan vrees ik een pak rammel
Vind ik leuk
vierde-ster +5128
woensdag 13 februari 2019 om 10:13
Ik hoop dat ze de koppen bij elkaar hebben gestoken en hun ego's opzij hebben gezet en net zo Europees spelen als voor de winterstop dan maken ze misschien een klein kansje. Dit zijn toch wedstrijden waarbij je jezelf in de kijker kunt spelen en je toekomst veilig kan stellen
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 10:20
Hoop dat ze PSG gekeken hebben waar ze allemaal verdedigend er stonden als team
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:59
Denk dat die aanpak wel heeft laten zien dat het niet werkt. Ajax speelde voor de winterstop als een collectief wat enkel echt rammelde tegen PSV, daarna was het weer een elftal met prima donnas en het resultaat was er meteen naar. Schouders eronder, samenwerken en die Madrilenen laten zien wat de potentie is.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 15:49
De5e ster in je reet😆
Vind ik leuk
Gelukshand +977
woensdag 13 februari 2019 om 10:07
In voetbal is alles mogelijk: Zie Feyenoord-Fortuna na Feyenoord-PSV.
Of PSV-RKC of Ajax-Heracles
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 10:20
Alleen zijn dit 2 wedstrijden
Vind ik leuk
Gelukshand +977
woensdag 13 februari 2019 om 10:24
En? Hercales heeft 4 punten tegen Ajax. 1x gelijk en 1x gewonnen.
Net als Feyenoord 6 punten heeft tegen PSV.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:01
wanneer is PSV Feyenoord dan al gespeeld?
Vind ik leuk
Gelukshand +977
woensdag 13 februari 2019 om 11:08
Begin van het seizoen?
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:54
ja maar kreeg je daar 3 punten voor want in de reactie waar ik op reageer word gezegd 6 punten?
Vind ik leuk
Gelukshand +977
woensdag 13 februari 2019 om 20:00
Een overwinning is toch 3 punten waard?

Prima, dan verander ik het alleen in 2 overwinningen, is dat dan goed?
Vind ik leuk
pietprecies +11839
woensdag 13 februari 2019 om 13:49
JC schaal vergeten? Schalen zijn toch een obsessie in Eindhoven? Als er al een schaal bitterballen binnenkomt dan is Eindhoven in rep en roer ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:53
och gut och gut.T is me wat he Pietje.Zo belangrijk dat ik t allang vergeten was.Maar slimme Henkie dus tegenwoordig krijg je dus ook 3 punten als je de JC schaal wint?Dat is namelijk mijn punt waar ik op reageerde.Dacht t niet he Pietje,maar je zag een PSV logo,leest geeneens waar een reactie op gebaseerd is en gaat meteen lopen roeptoeteren.Typisch weer zo een meelopertje.Dus je hele comment is een en al gebakken lucht.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 11:49
Jawel maar dat is de ED de kans dat dit in de CL gebeurd is minimaal. Kan enkel als Ajax er 3 a 4 ingaan en de nul houden normaal gesproken. Maar de bal is rond en laat me graag verassen
Vind ik leuk
Gelukshand +977
woensdag 13 februari 2019 om 11:59
In de ED en CL worden toch voetbal gespeeld?
Het spelletje blijft het zelfde volgens mij?

Ik heb overigens vorig jaar Barca-PSG gezien, Barca dacht dat ze al waren.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
woensdag 13 februari 2019 om 12:45
Was net andersom, en ja is voetbal
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 15:51
Of de bongo boys recht vooruit,tegen de paramaribo kickers😆
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:08
Ajax is in verdedigend opzicht weer waardeloos dus dat streept elkaar weer weg
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:27
De laatste paar wedstrijden misschien, maar voor de winterstop hadden we de minste tegengoals van allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 18:27
Volgens mij is het nog steeds na de wjnterstop. En in de eerste 2 na de winterstop lagen er 10 in het netje, het meest van iedereen.
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 10:08
Een mager gelijkspelletje vermoed ik: 1-1.
Vind ik leuk
AllAdIn +25233
woensdag 13 februari 2019 om 10:29
Eerlijk gezegd hou ik mijn hart vast..
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 10:33
AllAdln, laat maar weer los. Je kunt er toch niets aan doen. Ga gewoon genieten van mooie acties, combinaties en mogelijke goals. Als je wilt dat Ajax wint (ik weet niet of je in de J.C. Arena zult zitten) doe dan je raam thuis open en moedig ze hartstochtelijk aan. Met een beetje geluk zullen ze weten dat jij het bent die zo hard doorkomt ;—/))
Vind ik leuk
AllAdIn +25233
woensdag 13 februari 2019 om 10:40
Door omstandigheden ga ik straks de grens over en weet uberhaupt niet of ik kan kijken. Ik probeer het wel te volgen.
Hopen op een leuke wedstrijd en geen afstraffing, ja een afstraffing van Real.. ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 10:55
In ieder geval zal VP, (en wellicht zullen anderen dat ook) je wel op de hoogte houden. Jamer dat je niet kunt kijken, dat gun je toch iedereen die een voetbalhart in zijn donder heeft?
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
woensdag 13 februari 2019 om 10:34
Eerlijk gezegd mcmodd, ik teken er op dit moment voor, 1-1.
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 10:38
Nou, daar doen we het voor. Moed verloren, al verloren, zei mijn grootmoeder op de verjaardag dat ze 101 werd. Uiteindelijk werd ze 102 en een paar maanden. Wat een moedig mens, een echte ADO-supporter.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
woensdag 13 februari 2019 om 10:53
Ongelooflijk he dat soort mensen. De oma van mijn moeder is ook 103 geworden. Die deed nog elke dag boodschappen op de fiets tot haar 96ste. Die mensen staan zo positief in het leven, ik denk dat dat de sleutel is tot een lang en goed leven. Ik zeg altijd ik hoef niet zo oud te worden, tenzij ik zo oud word op haar manier.
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 11:14
Helemaal mee eens, ook zij was een levenskunstenares. Werd enorm ziek toen ze 96 werd, toen ze toch weer opknapte en mijn vader, in plaats van haar hier te begraven, weer terugkeerde naar zijn geliefde Spanje, sprak ze geen woord Nederlands meer. Haar halve leven was ze ‘s winters in Frankrijk en toen... sprak ze alleen nog maar Frans. Ik sprak gewoon Nederlands tegen haar terug (Frans versta ik woord voor woord, maar het spreken is me nooit goed afgegaan tussen de talen die ik wel sprak). Van mensen die zo goed zo oud worden kan je veel leren. En je gaat er vanzelf enorm van houden, ik tenminste wel.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
woensdag 13 februari 2019 om 11:34
Hier nog een. Was er ook stuk van toen ze uiteindelijk overleed. Haar zoon heeft jaren bij haar gewoond om haar te helpen in huis enzo, en hij is op een gegeven moment verongelukt. Dat verdriet is ze nooit meer te boven gekomen. Ik vergeet nooit meer wat ze tegen me zei op haar sterfbed: vrienden komen en vrienden gaan lieve jongen, maar onthoud, familie blijft ten alle tijde familie. Wees vergevingsgezind naar elkaar want voor je het weet kun je elkaar niet meer vergeven en heb je de rest van je leven een volle rugzak. Vergeet dat nooit. Die woorden zijn een ommekeer geweest in mijn leven en heb ik mijn haat voor weet ik veel wat vaarwel gezegd. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds enorm respect voor haar en zal zo blijven.
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 15:26
Ik heb ook respect en wel voor jou. Het is heel wat om dat hier te zeggen, maar in mijn ogen ben je een heel goede gast. Blijf leren van de dingen in het leven waarvan je beter wordt. Je verdient hierbij eigenlijk ook een lang leven te hebben, maar ga vooral voor die kwaliteit van je oma.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
woensdag 13 februari 2019 om 15:43
Dank je wel man, zal ik ook zeker doen. Er zitten hier een handjevol die wel snappen dat normaal doen veel gezelliger is dan elkaar te kleineren en verrot te schelden. En daar reken ik oa jou ook toe. 👍🏻
Vind ik leuk
Strijp +14117
woensdag 13 februari 2019 om 10:09
Ik heb er een redelijk goed gevoel bij, Ajax heeft de afgelopen weken punten laten liggen en zal gebrand zijn dit recht te zetten. In CL wedstrijden tegen topclubs kunnen spelers boven zichzelf uitstijgen. Zet hem op Ajax, en succes voor alle ajax supporters
Vind ik leuk
mcmodd +27375
woensdag 13 februari 2019 om 10:35
Hierbij sluit ik me van harte aan. Ook al denk ik een klein Gelijkspelletje, ik hoop gewoon op een 3-0 voor Ajax, op zijn minst. Dat zou toch fantastisch zijn?
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:46
Toch had ik niet verwacht dat Ajax zoveel punten zou laten liggen na de winterstop en ook dat ze een paar keer flink door de ondergrens zouden gaan. Dat zal natuurlijk ook niet lang meer zo blijven, maar het kwaad is wellicht al geschied. Europees steun ik altijd Nederlandse ploegen, dus ik hoop het beste voor Ajax in dit tweeluik. Maar het zal moeilijk worden.

Ik denk dat niemand had verwacht dat PSV het zo goed zou doen onder Van Bommel, terwijl Ajax eigenlijk de beste spelers heeft en het betere voetbal speelt. Hij sloeg natuurlijk wel een flater in de beker, maar in de Champions League kwam PSV gewoon iets tekort dit jaar. PSV heeft mentale veerkracht in de ploeg en dat is iets wat er bij Ajax toch vaak bij inschiet.
Vind ik leuk
Basik013 +821
woensdag 13 februari 2019 om 10:11
1-3 real
Vind ik leuk
Zegikniet +169
woensdag 13 februari 2019 om 10:27
Alles kan, maar het zou een ongelooflijke stunt van Ajax zijn als ze dit winnend of zelfs met een gelijk spel zouden afsluiten.

In ieder geval zorgen dat je thuis geen tegengoal krijgt en uit hopen op een stunt omdat Ajax dan wellicht beter in hun vel zit. Met de huidige status moet je als Ajax niet teveel verwachten.

Voor deze ene keer; Succes Ajax!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:29
Ik voorspel een 1-4 voor Real Madrid, Maar hoop voor het Nederlands voetbal op een 2-0 voor Ajax. Vanavond even de roze PSV bril af en voor het Nederlands voetbal zijn! ik stuur ze iig al mijn positieve energie! Thank me later
Vind ik leuk
hydrowear +25
woensdag 13 februari 2019 om 10:30
Ik vertrouw het toch niet, Real houdt zich minder, maar kunnen toch
gemakkellijk over Ajax heen lopen mits men kompleet is.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 10:40
Gratis vuurwerk showtje, mooit toch😂
Vind ik leuk
Wim59 +646
woensdag 13 februari 2019 om 10:55
En de VAR is er nu dus als het goed is geen rare beslissingen van de scheidsrechter( vaak voordeel real madrid)
Vind ik leuk
Mari +12538
woensdag 13 februari 2019 om 11:05
Een objectief verhaal. Ik ben het wel eens met deze man.
Ajax moet ook rekening houden met arbitrale dwalingen en zich daar niet van de kaart laten brengen
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
woensdag 13 februari 2019 om 11:27
Iets van gewoon gaan zitten en we zien wel waar het schip strand. Terugkijkend naar afgelopen periode er niet te veel van verwachten en realistisch blijven,
Vind ik leuk
Jalapeno +1123
woensdag 13 februari 2019 om 11:32
@VP, tegen Barca voor de Copa del Rey werd het echt 1-1 en ik heb de wedstrijd afgekeken...
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 11:39
Persoonlijk heb ik het gevoel , na aanleiding van afgelopen wedstrijden hoe ik ajax heb zien spelen is dat ze in de competitie heel voorzichtig waren en niet vol duels aan gingen omdat ze mss (on) bewust geen blessures wouden oplopen voor deze wedstrijd. Het is geen excuus natuurlijk voor hoe ze speelde! Iig wij als Supporters moet nu ook achter hun staan en laten zien dat no matter what wij van deze club en dit team houden.. ik kan je iig zeggen ik ben een Jood tot mijn dood!
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:11
nou ik als Ajxacied hoop natuurlijk op een stuntje maar ik ben bang dat ze het vandaag niet redden tegen R.Madrid ik denk dat het zo 3-1 word voor R.Madrid. maar goed als een echte Ajaxcied sta ik natuurlijk achter mijn club en dat ze wins kunnen pakken of ´n stuntje paken met 2-0 a 3-0 zal mooi zijn maar ik denk dat we dat kunnen dromen
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:27
Ajaxcied? Geen echte zo te zien..
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:50
hoe wil jij nu weten dat ik geen echte Ajacied ben je soms helder zien of zo want als dat zo zit helemaal verkeerd ik ben al jaren ajacied dus maar ja misschien ben je zelf zo een die geen ajacied is maar goed als jij het denk knulletje dan is het jou probleem ik weet van me zelf dat ik een echte Ajacied ben en dat ik altijd achter mijn clubie sta wat er ook gebeurt of we nu winnen of verliezen een echte Ajacied staat altijd achter zijn of haar club en wat je er van denk moet jij weten
Vind ik leuk
Reyfra +17
woensdag 13 februari 2019 om 12:22
Ajax imponerend in Europa???
Tegen een Bayern in crisis en Benfica is een B ploeg in de Champions league
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 12:26
Vanavond lekker naar het stadion. Weet iemand hoe laat Feyenoord moet donderdagavond?
Vind ik leuk
Mo +12963
woensdag 13 februari 2019 om 13:02
Elke trainer durft het aan met Vinicius op de flank. Ook al kan die af en toe door zijn jonge leeftijd een beetje te enthousiast worden kan hij echt niet normaal goed voetballen.
Vind ik leuk
14forever +9063
woensdag 13 februari 2019 om 20:36
Gaan met die banaan... Ben er helemaal klaar voor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws