Overmars zet deur wagenwijd open: Suarez mag terugkomen naar Ajax

Overmars zet deur wagenwijd open: "Suarez mag terugkomen naar Ajax"

Gepubliceerd: woensdag 13 februari 2019 om 22:10wo 13-02-2019 om 22:10

Laatste update: woensdag 13 februari 2019 om 22:20wo 13-02-2019 om 22:20

Marc Overmars zet de deur wagenwijd open voor een terugkeer van Luis Suárez naar Ajax. Als de Uruguyaan terug wil naar Amsterdam, stapt Overmars morgen nog op het vliegtuig naar Spanje om met hem te praten.

"Suarez mag terugkomen naar Ajax", vertelt Overmars in een interview met het Uruguyaanse VTV Uruguay. "De deur staat altijd voor hem open. Ik hoop dat FC Barcelona hem vervangt", lacht Overmars. "Nee, ik maak een grapje, maar als hij serieus terug wil keren naar Ajax, zou ik de volgende dag naar Barcelona gaan om met hem te praten."

Suarez verdiende bij Ajax een toptransfer naar Liverpool. Na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar ontpopte de Uruguyaan zich tot dé sterkhouder van de Amsterdammers. "Een van Suarez' grootste kwaliteiten is zijn mentaliteit. De wil om te winnen, om te scoren....Hij is een van de best spelers ter wereld."

Overmars laat zich ook uit over de miljoenentransfer van Frenkie de Jong naar Barcelona. Een goede zet van de middenvelder, zegt de directeur spelersbeleid. "Ik denk dat het belangrijk voor Barcelona is om spelers als De Jong te hebben. Met zijn talent, op die leeftijd (21, red.) kan hij een Xavi of Iniesta worden."

"Ze moeten hun eigen spelers opleiden en die mixen met gekochte spelers. De Jong is geen Messi, want daar is er maar een van. Frenkie is een teamspeler die erg goed bij Barcelona past. Ik wil hem volgend seizoen echt zien spelen."

Plaats een reactie

power +7704
woensdag 13 februari 2019 om 22:12
Suarez is nog steeds goed voor Barca,, dus jammer meneertje Overmars.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 23:19
Dat denk ik indd ook
Vind ik leuk
Der Monarch +2118
woensdag 13 februari 2019 om 22:17
Dit bericht is oud..
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 22:18
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
dhrwobo +43758
woensdag 13 februari 2019 om 23:14
Pas maar op, dit riekt naar racisme

Over onana gesproken, wat wisselt die kerel toch telkens knappe reddingen af met hele matige acties.

En zeker de combinatie blind naar onana, dat is om je hart vast te houden
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 23:19
Riekt niet alleen, is een zieke reactie wobo van deze kleuter
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 23:20
Excuses, absoluut niet racistisch bedoeld! Maar het zag er uit!

Haha het duo blind en onana, beetje laurel en hardy 🤣
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
woensdag 13 februari 2019 om 22:23
Gelijk halen als die wil maar ik denk dat er een stevig transferbedrag tegenover staat
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
woensdag 13 februari 2019 om 23:11
Om het maar niet over salaris te hebben, zie je Suárez al tegen VVV uit spelen?😂
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
woensdag 13 februari 2019 om 23:17
Hij wil zn carrière in Amsterdam afsluiten dus eerst kennis vergaren voordat je wat roept😂
Vind ik leuk
Spiegel +11094
woensdag 13 februari 2019 om 23:25
Uhu, dat roepen ze allemaal.

Maar als Suarez na barca nog ergens 7 miljoen per jaar weg kan tikken op basis van zijn naam, komt ie pas naar Ajax als ie eigenlijk al niet meer goed genoeg is.
Ze hebben het allemaal geroepen: Van de Vaart, Sneijder, Nigel de Jong.
Sneijder had vanuit Gala naar Ajax moeten gaan, Van der Vaart, niet terug naar HSV maar naar Ajax.


Kijk bij PSV, Van Bommel kon het ook allemaal niet meer bijbenen, en had gewoon rechtstreeks van Bayern naar psv gemoeten.

Alleen bij Feyenoord lijkt het te werken....
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
woensdag 13 februari 2019 om 23:32
Nou bij Feyenoord werkte het zeker kijk maar naar Roy Mackaay of boetius man man wat een toppers waren dat
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 14 februari 2019 om 00:09
Als je geen goed tegen argument hebt is het soms slimmer om je mond te houden.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 00:11
Ik heb mn mond dicht....ik typ zo slim ben jij nou🙄
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 14 februari 2019 om 00:12
Applausje voor je zeer intelligente opmerking.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 00:13
Dank je dank je nu jij nog zo intelligent worden als ik
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 14 februari 2019 om 00:16
Liever niet, dan raak ik hoogstwaarschijnlijk mn baan kwijt 😅
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 00:22
Wees gerust niet iedereen kan in een sociale werkplaats werken alleen jij😉
Vind ik leuk
Spiegel +11094
donderdag 14 februari 2019 om 00:38
Nouja, Makaay had niet eerder voor Feyenoord gespeeld en Boetius hebben ze uiteindelijk met winst verkocht.
Dus je argument is niet bepaald sterk.

Ik doelde meer op Kuyt die Feyenoord naar de titel leidde, en Van Persie, die ondanks zijn leeftijd nog steeds de beste speler in de selectie/eredivisie is.

Groetjes.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 00:39]
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
donderdag 14 februari 2019 om 00:58
Ook jouw argument rammelt want Kuyt zat in het kampioensjaar meer op de bank dan dat hij speelde, dat kuyt in de kampioenswedstrijd scoorde dat is leuk voor Kuyt maar had minimale bijdrage verder....dus als boetius met winst verkocht word dan is hij geen mislukking geweest? Hij moest weg dan is dat in mijn ogen een mislukkig dat ze er geld voor hebben gevangen is een leuke bijkomstigheid

Mzzl
Vind ik leuk
erikv78 +457
donderdag 14 februari 2019 om 01:32
Dat lag niet aan Makaay maar aan de trainer. Als je zo’n spits haalt dan moet je toch echt zorgen dat je 2 vleugelspelers neer zet die voorzetten geven en Makaay op zijn kans laten wachten. 1 op de 2 is een goal. Nee, de trainer wou hem anders laten voetballen en mee verdedigen.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 22:26
Als ik Suarez was en terug naar Nederland zou willen, zou ik gaan voor FC Groningen.

Aan die club heeft-ie veel te danken; hij kan die club een enorme boost geven en zich daar onsterfelijk maken
Vind ik leuk
Kaar +3068
woensdag 13 februari 2019 om 22:30
Droom verder Marcie....😴
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 22:31
Frenkie speelt weer als een drol zeg.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 23:18
Ja die was waardeloos vandaag weer had liever hendriks op zijn plek gehad 🤭
Vind ik leuk
erikv78 +457
donderdag 14 februari 2019 om 01:34
Liever de Roon
Vind ik leuk
N.E.C. +804
woensdag 13 februari 2019 om 22:34
Gaat natuurlijk nooit gebeuren
Vind ik leuk
whiskey33 +658
woensdag 13 februari 2019 om 22:35
heeft veel titels met ajax gewonnen......namelijk nul!
Vind ik leuk
whiskey33 +658
woensdag 13 februari 2019 om 22:36
sorry 1 titel
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 23:17
Geef een klopje op je schouder, alles komt goed vriend.
Vind ik leuk
Donnygo +4939
woensdag 13 februari 2019 om 22:41
Als hij wil altijd gaan en ophalen kan hij ook geen vliegtuig naar engeland pakken
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 22:55
Idioot!!
Vind ik leuk
Donnygo +4939
woensdag 13 februari 2019 om 22:58
Jij?
Vind ik leuk
Malaga036 +483
woensdag 13 februari 2019 om 23:36
Smerige idioot met je respectloze reactie! Ga je schamen gek!! Hier moet vp toch echt wel iets aan doen!
Vind ik leuk
Donnygo +4939
donderdag 14 februari 2019 om 10:11
Ik een idioot, laat je lekker na kijken gek, Man U wil hem hebben dus voordat hij daar heen gaat moet Overmars hem ophalen. Als jij andere gedachten hebt bij deze tekst moet jij je schamen malloot.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2236
donderdag 14 februari 2019 om 00:11
Kan iemand deze griezel bannen svp?
Vind ik leuk
Donnygo +4939
donderdag 14 februari 2019 om 10:10
Kijk je in de spiegel en vraag om je eigen ban?

Man U wil hem ook hebben, en als hij naar Ajax wil moet Overmars hem ophalen voordat hij naar Man U gaat, als je iets anders denkt moet je misschien eerst bij jezelf te raden gaan voordat je iemand een griezel noemt, malloot dat je er bent.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 22:59
Ga hem dan halen.
Vind ik leuk
Mi amigo +187
woensdag 13 februari 2019 om 23:00
Die galbak zal ef precies passen.
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 23:16
Zou een droom zijn, en de meeste zijn bedrog. Is wat Luis zelf wil maar zie dit somber in
Vind ik leuk
Come on Utreg +29697