Ja, die paraplu moet ik dus vergoeden. Dat kost me tien euro

"Ja, die paraplu moet ik dus vergoeden. Dat kost me tien euro"

Gepubliceerd: vrijdag 15 februari 2019 om 20:57vr 15-02-2019 om 20:57

FC Groningen-trainer Danny Buijs moet op de blaren zitten na de met 2-1 gewonnen thuiswedstrijd. De in Dordrecht geboren trainer gooide een paraplu weg, die niet meer te repareren bleek.

"Ja, die paraplu moet ik dus vergoeden. Dat kost me tien euro", kondigt hij aan in gesprek met RTV Noord. De trainer kreeg een woede-uitbarsting nadat buitenspeler Mo El Hankouri één keer vergat om mee te verdedigen. "Ik ben blij met hem en de acties die hij durft te maken", vertelt Buijs over de matchwinner van zondagmiddag. "Als je je verdedigende taak maar uitvoert. Dat deed hij tegen Vitesse één keer niet en daar werd ik boos om."

FC Groningen neemt het zondagmiddag op tegen Feyenoord. De Noorderlingen hebben zich tijdens de winterstop versterkt en presteren prima in 2019: een stunt tegen Feyenoord is dan ook niet ondenkbaar volgens Buijs. "Als ze het niveau van de wedstrijden tegen PSV en Ajax niet halen, is Feyenoord kwetsbaar."

Poll

Wat is jouw indruk van Buijs dit seizoen?

(1954 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 februari 2019 om 21:01
Had je toch ook 2 pints Guinness voor kunnen kopen.
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7656
vrijdag 15 februari 2019 om 21:02
Of een kratje Kordaat
Vind ik leuk
pietprecies +11692
vrijdag 15 februari 2019 om 21:06
Bij de Lidl idd, niet te buizen overigens.
Vind ik leuk
Babelagtig +2380
vrijdag 15 februari 2019 om 21:19
Prima biertje niks mis mee...
Vind ik leuk
buddha +10833
vrijdag 15 februari 2019 om 21:56
neem gewoon Bacardi in de cola. ALTIJD lekker. proost alvast.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 23:01
Met dat zilverpapier om de flesjes bij de lidl is wel aardige pils en niet duur!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 23:02]
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
vrijdag 15 februari 2019 om 21:06
alcohol en mensen met agressieproblemen schijnen een slechte combinatie te zijn...

net als mensen met agressieproblemen en paraplu's kijkende naar het feit dat paraplu's het stadion helemaal niet in mogen...

nu ik erover na zit te denken zal het denk ik niet zoveel verschil hebben gemaakt of ie een paraplu of drank koopt...
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7656
vrijdag 15 februari 2019 om 21:08
Vergis je niet, zag laatst iemand op een kratje bier zitten. Moet er niet aan denken dat het een paraplu was geweest.
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
vrijdag 15 februari 2019 om 21:12
ik durf ook nooit over straat als het regent, levensgevaarlijk...
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
zaterdag 16 februari 2019 om 11:26
Erg wisselvallig, maar kunnen het iedere ploeg moeilijk maken.
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
vrijdag 15 februari 2019 om 21:05
Waardeloze trainer. Kwaad worden omdat een spits 1x (!) niet meevergedigt.
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
vrijdag 15 februari 2019 om 21:05
Meeverdedigt. Dat staat beter.
Vind ik leuk
repeP +2189
vrijdag 15 februari 2019 om 21:49
Met zo'n trainer komt El Hankouri verder dan met een trainer die alles wel goed vindt.
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
vrijdag 15 februari 2019 om 21:53
Nee.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:26
Lekkere onderbouwing
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 16:31
Was ten eerste een buitenspeler, had ten tweede alleen maar een paar slechte voorzetten en onhaalbare ballen gegeven in het kwartier dat hij erin stond en ten derde was dit moment waar Buijs boos om werd een moment waarop el Hankouri stond te slapen terwijl er een vrij kansrijke situatie zich voordeed waar door een beetje goed dekken en meespelen van hem de bal veroverd kon worden in de buurt van de goal van de tegenstander. Ik stond ook te schreeuwen, was echt een waardeloze actie van hem. Volkomen terecht van Buijs dus. Verdiep je eens voordat je dingen gaat roepen man.
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
zaterdag 16 februari 2019 om 19:40
Verdiep jij je eens in dat soort spelers voordat je wat roept. Dit soort spelers kan wedstrijden voor je winnen als je ze belangrijk maakt en niet volstopt met tactische opdrachten.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 20:46
El Hankouri hoeft 0 verdedigende taken uit te voeren, hoeft zonder de bal helemaal niks te doen en moet alleen maar wachten tot hij een steekbal krijgt om daarmee van belang te kunnen zijn?
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
zondag 17 februari 2019 om 00:46
Niet 0. Maar ook niet 90 minuten.
Vind ik leuk
jgd95 +1
zondag 17 februari 2019 om 07:18
Klopt helemaal mee eens, El Hankouri hoeft inderdaad niet 90 minuten mee te verdedigen. Hij speelde namelijk pas vanaf de 52e minuut. Als je dan fris in het veld komt is het niet raar om te verwachten dat hij mee verdedigd richting het einde van de wedstrijd met een gelijke stand.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
vrijdag 15 februari 2019 om 21:05
Lekker winnen dit weekend Danny . Dan is alles weer vergeven ....
Vind ik leuk
debacle +547
vrijdag 15 februari 2019 om 21:36
Die lelijke paraplu is toch zeker gratis, heel de bestuurskamer ligt er vol mee
Vind ik leuk
Mo +12857
vrijdag 15 februari 2019 om 21:36
Dit is echt een dieptepunt. Als je écht niks meer te melden hebt ga je dit soort kutzooi er maar op zetten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 21:37]
Vind ik leuk
Martinus69 +5786
vrijdag 15 februari 2019 om 21:56
We maken hoer dagelijks tig dieptepunten mee met vergezocht non-nieuws over de club der nablatende schapen uit Amsterdam. Dit is verademend. Dat sommigen daarvan in de kramp schieten heeft te maken met hun eigen bekrompenheid en kortzichtigheid.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 22:21
Aldus Martinus die nieuws over een kapotte paraplu verademend vindt, omdat de trainer die de paraplu sloopte de club traint waar de favoriete toren van Martinus staat.

En Amsterdammers zijn bekrompen en kortzichtig?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
zaterdag 16 februari 2019 om 18:47
Hahaha top reactie !
Vind ik leuk
Romarioo +697
vrijdag 15 februari 2019 om 21:47
5 euro bij de action
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 21:47]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 00:29
Faillissement
Vind ik leuk
Patje41 +1129
zaterdag 16 februari 2019 om 01:28
dure plu, de gemiddelde koop je voor 5 euro
Vind ik leuk
FCGrunn050 +950
zaterdag 16 februari 2019 om 08:39
Kon mij op dat moment de frustratie van Buijs wel voorstellen. Grünn neemt risico om de volle winst te behalen met veel mensen voor de bal. El Hankouri verliest de bal en gaat met de armen in de zij toekijken hoe Vitesse de aanval overneemt. Ook het publiek reageerde hierop. Gelukkig werd hij alsnog de held met zijn late goal. Overigens is Buijs een prima trainer met een heel realistische visie!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 08:40]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws