Vlap reageert op 'belachelijke' uitlatingen Verbeek: Absoluut niet eens

Vlap reageert op 'belachelijke' uitlatingen Verbeek: "Absoluut niet eens"

Gepubliceerd: zondag 17 februari 2019 om 12:10zo 17-02-2019 om 12:10

Laatste update: zondag 17 februari 2019 om 12:49zo 17-02-2019 om 12:49

Michel Vlap kan zich totaal niet vinden in opmerkingen die Gertjan Verbeek eerder deze week maakte in het Algemeen Dagblad. De trainer uitte openlijk zijn zorgen over de situatie bij sc Heerenveen, dat volgens hem in een gevecht tegen degradatie is beland onder trainer Jan Olde Riekerink. 

Vlap, zaterdagavond een van de doelpuntenmakers tijdens het duel tussen Heerenveen en PSV (2-2), werd na de wedstrijd geconfronteerd met de uitlatingen van Verbeek. "Ik ben het absoluut niet met hem eens. Ik vind het belachelijk", aldus de topscorer van de Friese formatie, voor de camera van Voetbal Inside. 

"Wij focussen ons nu op het voetbal. Wij weten wat voor rek er in deze groep zit. Natuurlijk staan we niet top op de ranglijst, dat klopt, maar ik denk dat mensen ook nu weer hebben gezien dat er veel rek in onze selectie zit."

"We kunnen verschrikkelijk goed voetballen, maar we hebben gewoon een heel zwaar schema gehad. Nu is het lekker dat je een punt pakt, volgende week moeten we winnen." 

Lees ook: Verbeek, Van der Velde en De Haan werken aan plan: 'Club reageert nauwelijks' 

Poll

Eindigt Heerenveen dit seizoen in het linker- of het rechterrijtje?

(1963 stemmen)

Plaats een reactie

Benniewies +5377
zondag 17 februari 2019 om 12:14
4-4 Ajax 2-2 PSV ze kunnen het wel
Vind ik leuk
Roeptoeter +15559
zondag 17 februari 2019 om 12:14
Verbeek is bewust aan het afbranden zodat hij er zelf kan gaan zitten.
Vind ik leuk
Dordmund +1984
zondag 17 februari 2019 om 12:22
Stoelpoten zagen het dat wat een draak van een kerel die Gert Jan
Vind ik leuk
bartzwolle +182
zondag 17 februari 2019 om 12:23
Verschrikkelijk waar die man weer mee bezig is. Pas op heeft hij zich een keer binnen geluld, breekt hij alles als "een olifant in een porseleinkast" af.

Hij weet ook dat hij op dit moment alleen nog op een baantje kan hopen bij een club waar hij in het verleden een succesje heeft gehad. Denk niet dat de rest nog op hem zit te wachten.
Zou het wel een mooi onderwerp voor een poll vinden of de mensen hem op z'n minst nog moeten als analist
Vind ik leuk
Butterz +89
zondag 17 februari 2019 om 17:11
Heerenveen is waarschijnlijk de enige club in Nederland waar hij nog kans maakt om trainer te worden ... de rest heeft hem al lang geleden uitgekotst ...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zondag 17 februari 2019 om 12:17
Vrijwel niemand neemt Gert Jan serieus en terecht.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 12:19
Die Vlap draait wel echt een goed seizoen. Talentvolle jongen, ik ben benieuwd waar die komend seizoen speelt.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 23:13
Daar draait het om. Verbeek heeft namelijk gewoon gelijk. Vlap is zo langzamerhand een klompje goud geworden. Heerenveen draait standaard rode cijfers tenzij de beste voetballers verkocht worden. Zo word je steeds een beetje minder goed en dat zie je de laatste 10 jaar gebeuren. Als je met een realistisch oog kijkt.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 23:14]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:13
In Heerenveen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 13:59
Ik hoop het voor jullie
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1626
zondag 17 februari 2019 om 12:19
Pfff...die Verbeek die deed het geweldig....bij zijn laatste clubs ging het zwaar kl..en.
En nu doet hij of hij de verlosser is.
Wat een maf die Gert Jan
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 12:35
Een heeeeeeeele grote plank voor z'n krullenkop !
Vind ik leuk
Dordmund +1984
zondag 17 februari 2019 om 12:40
Schaamhaar op zijn kop....
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1626
zondag 17 februari 2019 om 12:48
Inderdaad.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
zondag 17 februari 2019 om 12:20
Zwaar schema denk? Je bent 22 wedstrijden onderweg en hebt welgeteld één keer gewonnen thuis. En dan het schema de schuld geven. Feitelijk speel je gewoon tegen degradatie.
Vind ik leuk
Dordmund +1984
zondag 17 februari 2019 om 12:41
Moet ook
Vind ik leuk
Justin Kees +2479
zondag 17 februari 2019 om 13:06
Dat viel me ook al op, hoezo zwaar schema? En dan na deze wedstrijd zeggen dat iedereen ziet dat er rek op zit. Volgens mij geef je gewoon een 2-0 voorsprong weg en krijg je tien seconden voor tijd de gelijkmaker tegen.. getuigd niet van rek.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11673
zondag 17 februari 2019 om 13:07
Maar wel gewonnen in Alkmaar....
Vind ik leuk
Joee +415
zondag 17 februari 2019 om 13:21
Denk dat hij meer doelt op na de winter. Heerenveen heeft Ajax uit, AZ (in bloedvorm) thuis, Vitesse uit en PSV thuis gehad. Nu komt een reeks 'makkelijkere' wedstrijden aan. Al heeft het verleden inderdaad laten zien dat dat bij Heerenveen niet per se een voordeel hoeft te zijn.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:30
zielige reactie omdat jou k*t cluppie iets beter speelt dan normaal?
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
zondag 17 februari 2019 om 12:22
Verbeek is wel een betere trainer dan die olde riekerink.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 12:35
Haha slechter kan ook niet 🤗
Vind ik leuk
Gazza +562
zondag 17 februari 2019 om 12:23
Fijn om je collega trainer zo af te branden. Dat zegt alles over Gert Jan de man die alles kan manier niet heus!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 12:36
Een botte bijl is het, die Gert-Jan
Vind ik leuk
ronnie1100 +1123
zondag 17 februari 2019 om 12:54
Gert Jan heeft toch gelijk
2-0 voor en weer niet winnen
Vind ik leuk
Paulhuynh +1390
zondag 17 februari 2019 om 12:57
Degraderen dat doet Verbeek als je hem ervoor zet zakkenvuller is het
Vind ik leuk
Justin Kees +2479
zondag 17 februari 2019 om 13:08
Makkelijk scoren... omdat Twente een bende was, waar niemand het mee gered had, afgeven op Verbeek. Maar eehh, wat is Foppe dan? Wat is Riemer dan? Want die 3 werken wel samen nu, dus hoezo is Verbeek dan de engnek?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1390
zondag 17 februari 2019 om 13:18
Lekker in de ruk prikken van de zittende mensen lekker simpel. Geef ze dan geld die 3 hebben genoeg.
Vind ik leuk
Justin Kees +2479
zondag 17 februari 2019 om 13:20
Die man die er zit, maakt er een zooi van, maar voelt zich te groot om de hulp van 3 clubiconen te accepteren. Die man moeten ze niet in zijn rug prikken, maar van zijn stoel aftrappen..
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 13:20]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:34
Justin Kees : riemer en foppe hebben heerenveen opgewerkt van een begroting van 450k per jaar naar 19 mil !!! dus dat zijn foppe en riemer.!
Vind ik leuk
Iefmeister +7937
zondag 17 februari 2019 om 13:05
Kutflap ;-) kost ons twee punten.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 14:31
Oftewel ...... schaamlip 😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:49
kut pisvee kost ons 2 punten
Vind ik leuk
Guust +6391
zondag 17 februari 2019 om 13:33
Dat mensen die overal weggestuurd worden vanwege hun onkunde nog een podium krijgen om commentaar te geven. Hij moet eens in de spiegel kijken die Verbeek.
Vind ik leuk
pietprecies +11697
zondag 17 februari 2019 om 14:52
Dat zware schema heeft elke club gehad voor de winterstop..
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 15:13
vlap haal eerst pubten dan je mond opentrekken
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:03
Vlap moet zn ond houdenenzich dood schamen dat je een 2-0 voorsprong weg geeftin de95 min tegen een zwak PSV.
Waar ik eerder al zei dat dit PSV nooit zo 'n goede 2e goede 2e helft van de competitie krijgt dan voor winterstop. Ik durf zelfs tezeggeb dat AJAX kampioen wordt want PSV is het helemaal kwijt enhun coach is te onervaren dat hij dit nog o draait.

Maar Heerenveenkan prima mee voetballenmetde grote clubs maarhet is de kunst o het ook tegen de kleine clubs het kunnen.
Maar wat zeker beter moet is dat Heerenveen nu niks meer thuis mag verliezen sterker nog ze moeten de laatste thuiswedstrijden gewoon winnen en dat moet gewoon kunnen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws