Feyenoord kansloos onderuit in Groningen en legt derde plaats in waagschaal

Feyenoord kansloos onderuit in Groningen en legt derde plaats in waagschaal

Gepubliceerd: zondag 17 februari 2019 om 16:20zo 17-02-2019 om 16:20

Laatste update: zondag 17 februari 2019 om 16:22zo 17-02-2019 om 16:22

Feyenoord ziet AZ naderen in de strijd om plek drie in de Eredivisie. Door een kansloze 1-0 nederlaag bij FC Groningen, dat in 2019 blijft winnen, hebben de Rotterdammers nog maar een gat van twee punten.

Groningen was negentig minuten lang de bovenliggende partij in het eigen Hitachi Capital Mobility Stadion en kwam na een klein half uur spelen op voorsprong. Een voorzet van Thomas Bruns werd tot doelpunt gepromoveerd door Sven van Beek. De schlemiel van Feyenoord maakte zijn zesde eigen goal in de Eredivisie - een evenaring van het record.

Feyenoord liet aan de andere kant weinig zien Nicolai Jörgensen was kort na de Groningse treffer wel gevaarlijk, maar de kopbal van de Deense spits eindigde naast het doel. De Rotterdammers hadden vervolgens geluk dat een schot van Samir Memisevic nét over ging en even later Mimoun Mahi ook te hoog mikte.

Ook in de slotfase straalde Feyenoord niet uit dat het nog aanspraak wilde maken op een punt. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst meldde zich wel iets meer op de helft van Groningen, maar van grote dreiging was geen sprake. Groningen speelde de wedstrijd vakkundig uit en kreeg zelfs nog de beste kansen.

Door de nederlaag staat Feyenoord nog maar twee punten voor AZ op de Eredivisie-ranglijst. De achterstand op nummer twee Ajax is gegroeid naar elf punten. In de middenmoot blijft FC Groningen klimmen: de ploeg van trainer Danny Buijs is door de overwinning de nieuwe nummer negen met 27 punten.

Plaats een reactie

Joee +415
zondag 17 februari 2019 om 16:22
Een werkelijk diep triest Feyenoord. Geen enkele kans gecreëerd.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:23]
Vind ik leuk
The Iceman +16181
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Volgende week weer ouderwets vlammen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Alsjeblieft doen ze het volgende week wat beter jezus wat was dit slecht.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:27]
Vind ik leuk
The Iceman +16181
zondag 17 februari 2019 om 16:28
Nu moeten ze wel, anders komt AZ wel heel dichtbij.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Daarom. Mischien kunnen ze van Beek in de spits zetten die legde hem er echt goed in. Typisch spitsengoaltje
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Ze geven alleen om de beker. 3e of 4e who cares ?
Vind ik leuk
The Iceman +16181
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Tja daar kan je toch moeilijk volledig op gokken. Stel dat ze van Ajax winnen krijgen ze het nog moeilijk zat in de finale tegen (waarschijnlijk) AZ.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:48
dan maakt 3e of 4e nog niet veel uit.
Vind ik leuk
The Iceman +16181
zondag 17 februari 2019 om 16:52
Ja ik zie t, je hebt gelijk. Anderzijds kunnen ze ook gewoon van Ajax of (een stuk onwaarschijnlijker, maar toch) van Willem II verliezen. Vol gokken op de beker lijkt me iig niet heel handig. Je wil Van Persie toch geen play-offs aandoen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:35
Tuurlijk! Sorry, maar ik ben te cynisch nu om serieus te reageren. Dit Feyenoord kan van iedereen verliezen. Uitwedstrijden sla ik tegenwoordig over, en ik heb gelijk gekregen vandaag.

Ik denk dat van Persie z'n carriere graag nog een paar wedstrijdjes oprekt haha.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:18
Jawel hoor, bij 3e geplaatst voor 3e voorronde EL.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Play offs voetbal lijkt me voor elke speler kut. En winnaar beker plaatst zich niet meer voor Europees voetbal. Oftewel ze moeten wel gas geven in Eindhoven. PSV is ook matig ik zeg 2-3
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zondag 17 februari 2019 om 16:36
playoffs zijn niet realistisch, zowel de kans dat willem 2 de beker wint als de kans dat Feyenoord nog ingehaald wordt door de nummer 5 van de eredivisie zijn in mijn ogen vooralsnog verwaarloosbaar klein...
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:39
Dan kijk jij niet goed. Dit jaar spelen nummer 4 al voorronde Europees voetbal. We hebben triest genoeg nog maar 2 tickets. Oftewel als Feyenoord Az laat inlopen moet Feyenoord die play offs wedstrijden spelen
Vind ik leuk
The Iceman +16181
zondag 17 februari 2019 om 17:00
Vitesse staat 9 punten achter. Volgende week kunnen dat er dus 6 zijn en 2 weken daarop is het Vitesse-Feyenoord. Dan kan het wel spannend worden.
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zondag 17 februari 2019 om 17:22
dan wordt het nog steeds niet spannend, feyenoord gaat nog wat punten verspelen, vitesse gaat nog wel wat punten verspelen, uiteindelijk is 9 punten voor een subtopper niet meer goed te maken tegen feyenoord... nog los van dat vitesse eerst nog maar eens tegen feyenoord moet winnen...
Vind ik leuk
The Iceman +16181
zondag 17 februari 2019 om 17:25
Ja, de kans is niet heel groot. Maar als het volgende week maar 6 punten scheelt wordt Gio vast een beetje zenuwachtig. En Feyenoord had het thuis behoorlijk lastig tegen Vitesse. Gewonnen dankzij een geweldige vrije trap van Van Persie nadat ze het laatste halfuur met een man meer speelden.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1202
zondag 17 februari 2019 om 16:35
Wel of geen europees voetbal als ze se beker niet winnen
Vind ik leuk
AllAdIn +24574
zondag 17 februari 2019 om 16:36
Beetje gevaarlijk gokken..
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 17 februari 2019 om 18:07
Die Beker gaat Feyenoord niet winnen, Ajax wil revanche en AZ is ook beter.....
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:18
Jawel hoor, bij 3e geplaatst voor 3e voorronde EL.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 19:22
Best belangrijk, 3e is voorrondes, 4e is playoffs en voorrondes
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:00
Die zijn al heeel dichtbjj
Vind ik leuk
AllAdIn +24574
zondag 17 februari 2019 om 16:34
Ik hoop het wel... ;-)
Vind ik leuk
TheManager +715
zondag 17 februari 2019 om 18:16
En die week daarna? Is dat niet wat dit Feyenoord typeert? Niet constant genoeg, spelers die niet lang hun top weten te behouden of ‘echt’ doorgroeien? Het is een prima ploeg, dat lieten ze zien tegen Ajax, maar in grote lijnen zit er weinig rek en groei in. Dat mag je de beleidsbepalers en trainer toch wel een beetje aanrekenen lijkt mij. Snap dat de financiële middelen er niet zijn, maar opleiden en beter maken van spelers mist naar mijn inziens een beetje en daar mag echt wel meer op ingestoken worden. Hoop voor jullie dat het volgend jaar wat stabieler wordt, maar vrees dat ze verder zullen achterraken.
Vind ik leuk
bits +5971
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Wat dachten we van dat Groningen gewoon veel en veel beter was de hele wedstrijd? Speelden gewoon echt goed. Feyenoord heeft gewoon een matig elftal en heeft het Ajax syndroom, dat ze zich alleen kunnen opladen voor de grote wedstrijden.
Vind ik leuk
Joee +415
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Groningen speelde zeker goed, maar dat neemt niet weg dat het diep triest is dat je als Feyenoord zijnde keer op keer op inzet uitwedstrijden verliest. En vandaag was wel echt het dieptepunt.
Vind ik leuk
Ginovanni +21596
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Overigens zou het linkerrijtje beter zijn voor Groningen, VP....😉
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:31
Ben ik niet met je eens. Het is geen matig team, maar de instelling is gewoon ruk. Dat neem ik de trainer en staf kwalijk.
Vind ik leuk
FCG050 +31
zondag 17 februari 2019 om 16:37
Kraaaaaaantje is een Groninger!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:46
😂😂 deze niet hoor.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17155
zondag 17 februari 2019 om 16:35
Nee hoor Feyenoord is "UIT" gewoon heel erg zwak.
Thuis:
11 gespeeld,10 gewonnen, 0 gelijk, 1 verloren, 30 voor en 9 tegen: Totaal 30 punten.

Uit:
11 gespeeld, 3 gewonnen, 3 gelijk, 5 verloren, 17 voor en 9 tegen: Totaal 12 punten.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Slechter als dit kan niet!!!!! 0 kansen! Laat ze terug naar huis lopen!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Vind het wél lullig voor Vermeer
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Vooral Betghuis heel erg zwak
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:28
Vooral Berghuis? ik heb 9 spelers gezien die een 1 verdienen, eentje een 9 ( Vermeer) en een -1 Vanbeek
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Van Beek maakt ongelukkige eigen goal maar herstelde zich goed. Was zeker niet de minste
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:37
Dat kan misschien, maar na zo n eigen goal overschaduwt alles weer. Het was gewoon zo belachelijk slecht van het hele elftal , op Vermeer na.
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 16:51
Die spelers laten hun trainer wel weer vies zitten zeg
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 17:13
Vooral omdat de rest van Feyenoord gewoon voor de keutel te duur was. Vermeer, met afstand, de beste man op t veld aan Rotterdamse zijde, daarnaast waren van Beek en st Juste misschien de minst-slechten... Vilenha heb ik vooral in de slotfase wat gezien, voor de rest leek hij nog wel het meest op 'aangeschoten wild'. Doan, Sierhuis en Mahi joegen de Feyenoord-defensie alle kanten op, Mahi was een plaag, Doan was vaak ongrijpbaar(die gaan we duur verkopen deze zomer! :P), Sierhuis blijkt steeds meer een aanwinst te zijn(wie was Cassiéra nog maar weer? Oh ja, die gast met die Strik-dr-om-heen toch?)...En zo waren er veel bij Groningen die allemaal even dat stapje méér zetten voor elkaar, en wat zette Feyenoord daar tegenover? "Tweede versnelling, beetje op de kwaliteit leunen?"... nou, zie die tackle van Chabot op v-Persie in de 90e minuut. "Kijk jongens en meisjes uit Rotjeknor, Zó doe je dat!" O.o... petje af hoor!

T is voor Feyenoord maar goed dan, dat de meeste kwaliteit onder de lat stond vandaag, anders was het wel 5 of (weer! :P) 6-0 geworden!

Feyenoord was gewoon ruk/záád, maar Vermeer verdient een pluim! De rest mag zich eigenlijk een heel klein beetje boel kapotschamen...
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 16:46
Je zou het idd te doen krijgen met Vermeer.. aan hem lag het zéker niet... Zelfs in de slotminuut gaf men nog een corner weg; je zag de moed der wanhoop uit zn ogen stralen!

Vermeer keepte toch goed! had zga álles! - behalve die eigen goal van van Beek idd - Die zal stokchagrijnig en 'niet aanspreekbaar' in de bus terug zitten.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Datis het ergste nog dat ze helemaal niks creëren. AZ komt akelig dichtbij nu.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
zondag 17 februari 2019 om 16:40
En dan Real ook verloren, met rood voor Ramos. Jij hebt vast een kut weekend?
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 17 februari 2019 om 16:50
Nee hoor, ik heb een heel goed weekend.. onze groengele trots heeft 3 punten mogen bijschrijven-;)😋
Vind ik leuk
AZVork +2013
zondag 17 februari 2019 om 16:43
Volgende week gaat AZ er al overheen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 19:32
Ik verwacht het niet. Feyenoord heeft uiteraard wat goed te maken. Ajax heeft volgende week alles in eigen hand, héérlijk. Az wordt uiteindelijk 4e. Feyenoord gaat zich wel herstellen.
Vind ik leuk
AZVork +2013
maandag 18 februari 2019 om 07:50
Ajax heeft niks in eigen hand.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 07:50]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:49
Dat zei ik ook niet. Ik zei: ‘Ajax heeft volgende week alles in eigen hand. Dus ná Psv vs Feyenoord.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 16:56
Volgende week gewoon psv, gelukkig heeft AZ ook nog Ajax en psv op de lijst staan
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 17 februari 2019 om 16:59
Zie PSV ook wel winnen, het was echt slecht wat Feyenoord liet zien vandaag.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3885
zondag 17 februari 2019 om 17:15
Volgende week staan ze er hoor, hebben zich gespaard vandaag.
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 17 februari 2019 om 17:27
Wij zullen er ook staan😉
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:52
Net als in de Arena zeker?🙃
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 17 februari 2019 om 18:11
Net als de afgelopen jaren in Den Haag.
Vind ik leuk
VanGoal +1067
zondag 17 februari 2019 om 16:34
Feyenoord kan zich alleen motiveren tegen Ajax.

Ajax alleen tegen Real Madrid

En Psv heeft wel de motivatie maar missen kwaliteit. Wie gaat er kampioen worden roept u maar??
Vind ik leuk
Brent Ruiter +1088
zondag 17 februari 2019 om 16:36
Az Alkmaar als het zo doorgaat.
Vind ik leuk
gerard.. +862
zondag 17 februari 2019 om 16:43
En wat nu met Gio
WEGWEZEN
Vind ik leuk
Swout +1741
zondag 17 februari 2019 om 16:45
Gio out xD
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:12
Top 3 speelt waardeloos!! Wat een Euro-Disney competitie!!!
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 17:15
Doet je bijna denken aan dat liedje van Full Metal Jacket op het eind":

"Who's the leader of the bunch thats right for you and me,
M-I-C K-E-Y M-O-U-S-E!
Mickey Mouse!(mickey móuse!)
Mickey Mouse!(Mickey mouse!)......."
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:17
Nog in de bioscoop gezien...
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 17:29
In mijn ogen een klassieker,
R. Lee Ermey als Gunnery Sgt Hartman is gewoon geweldig!
(Was ingehuurd als assistent/docent, maar deed het zo goed voor dat ze hém de rol hebben gegeven! Dan ben je wel en 'echte!')

"Heh, a comedian, Pvt Joker, i admire your honesty! Hell, you can come over to my place and f*ck my sister! (rámt hem in zn pens!)I HAVE YOUR NAME! I HAVE YOUR ASS! YOU WILL LEARN BY THE NUMBERS, I WILL TEACH YOU!".

Om nog maar te zwijgen over 'Gomer Pyle', en 'Pvt Snowball"... Echt zulke sh*t kan tegenwoordig niet meer in deze politiek-correcte maatschappij.(*they dont serve chicken and watermelon in my messhall on a daily basis! - SER YESSIR!!!-"... beetje edgy misschien :P)
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:56
Ik kon toendertijd alle citaten van Hartman uit mijn hoofd.
Die toiletruimte-scene, geweldig.

"What do we get for ten dollars?"

[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 03:29]
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 20:01
"Evrytheeeng!"


'Well everybody's heard....'bout the bird!!! B.B.B.B.Bird bird bird! Bird is the word!" - Is that you John Wayne? Is this me?"
Vind ik leuk
Baksteen95 +361
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Hahahahaha wat heerlijk weer zeg
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Dat vind ik nou ook!!! Kan niet wachten tot 27 februari!!! 😈😈😈
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:37
Jaaa met Veltman in de basis, dat zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Op afstand +1337
zondag 17 februari 2019 om 16:55
Van Hanegem heeft het al eerder opgemerkt, ze hebben Ajax-syndroom, volgende week laten ze het ook lopen tegen Psv, alleen maar om Ajax dwars te zitten, het hele zootje moet er daaruit gegooid worden, niet alleen Gio en van Geel, maar ook 80% van de selectie en geen nieuw stadion, ga eens investeren in goede spelers dan kan je weer meedoen
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Hahahah niet te filmen dit, zoveel bal bezit maar nauwelijks wat creëren. Groningen heel goed uitgevoetbalt en als het 4-1 was geworden hoorde je niemand klagen. Schandalig zoals Feyenoord speelt sjonge jonge en ik had nog hoop dat ze volgende week wat punten kunnen pakken tegen psv!
Vind ik leuk
Mosquito +21768
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Die hoop heb je nog steeds.
Word weer een spannend weekend volgende week.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:28
Die zullen zich wéér gaan sparen voor de doordeweekse wedstrijd erna voor de beker, net als vorig jaar; let maar op
Zelfde competitievervalsing
Vind ik leuk
Mosquito +21768
zondag 17 februari 2019 om 16:32
Wel een goed verzonnen smoes.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:40
Of een ander invalshoek?
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:42
Of een slecht geheugen van het vele zuipen
Of altijd al een Tokkie geweest
Vind ik leuk
Mosquito +21768
zondag 17 februari 2019 om 16:48
Gewoon niet zeiken.
Als jullie 2 keer gewonnen hadden van Heracles dan stonden jullie nu eerste.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:53
Oh, ga je opeens over een ander onderwerp praten!?!
Lijpe Tokkie
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 17 februari 2019 om 17:02
Nee wij gaan winnen, die 6-2 van 2 weken geleden kon ook anders lopen. Na 14 min kon het 0-3 voor ons staan en hadden we gewoon gewonnen. Heb veel vertrouwen erin dat we naar de finale gaan. Feyenoord is klaar voor dit seizoen!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:10
Die beker is leuk voor erbij
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 17:21
Die beker is nimmer groot genoeg om de puinhoop van de afgelopen 5 jaar achter te verbergen hé :)

Ajax kwam er goed uit dit seizoen, CL is ook een rédelijk succes(Ongelooflijk jammer tegen Real',. had Ajax eigenlijk moeten winnen!), maar gezien de investeringen.... Nee, dit is te laag aan rendement zo, maar goed, de aandeelhouders zijn al weer dik tevreden ivm de record-transfer van Frenkie de Jong...

Ik voorspel dat de klad er bij Ajax ook nog in gaat komen...
En dat zijn de gevolgen als je van BVO omtovert tot 'beursgenoteerde club': Voetbal is niet langer de hoogste prioriteit, Geld verdienen! Daar draait het om!

Frenkie maakt ene mega-transfer deze zomer voor fkn 90 mil, en... alle neusjes moeten ineens 'meer groen ruiken'... gevolg: concentratie weg, en je loopt tegen 2 lelijke zeperds aan..

Welkom in de wereld van financieel voetbal :(
Wees maar blij met je beker!
Ik durf te wedden dat de aandeelhouders straks al meer verdienen op hun winstuitkering deze zomer, dan wat Ajax eventueel aan die nog-te-winnen Beker zou overhouden...
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:44
Puinhoop? Je bril is beetje gekleurd vriend.
Ajax is sterk gegroeid in 5 jaar en speelde een Europese finale.
Spelers gaan sowieso nooit jaren meer blijven in Nederland als ze hogerop kunnen.
En geld is nou eenmaal belangrijk, en dat geld niet alleen voor Ajax
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 19:24
Ajax had in de afgelopen jaren, iig 1 of 2x een landstitel móeten pakken.. Dat gebrek aan 'een echte prijs' gaat de club wel wat opbreken zo.

Geld wordt té belangrijk.. Zo belangrijk dat de sport, en de club er aan ondergeschikt zijn...

Het gaat vooral om geld verdienen, en als de Fans eens wat te juichen hebben 'Ach, dat vinden de heren bestuurders wel leuk voor de burgerrr, dan hebben die ook wat'...
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 02:37
Nou het heeft niets gebroken; sterker nog, het ging nog nooit zo goed met de club
Op alle vlakken zijn we op de concurrentie uitgelopen.
Die kampioenschappen komen ook wel weer en dan ook gelijk in veelvoud.
Belangrijker is dat je je Europees kan meten (en jezelf in de kijker speelt)
Ajax groeit nog steeds een blijft zich ontwikkelen: in internationale samenwerkingsverbanden, sponsoring, e-sport, vlakken waar supporters misschien niet eens het belang van zien.
Ajax wil graag kampioen worden voor met name de supporters, psv moét al een aantal jaren kampioen worden, om bij te benen en het financieel te kunnen redden; en daar hebben ze mee gegokt en dat is goed uitgepakt. Als psv de laatste 5 jaar niet kampioen was geworden dan had de club nu in de problemen gezeten.
Ajax is super gezond!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 17 februari 2019 om 18:13
We spelen in de ED "betaald voetbal" ......nog nooit eerder opgevallen ?
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 20:02
Aye, maar de laatste jaren ligt de nadruk meer op het betalen, dan op het voetbal...

De overbetaalde spelers van Feyenoord hebben daar vanmiddag een masterclass aan uitleg en voorbeeld van gegeven!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13409
zondag 17 februari 2019 om 23:09
Nogmaals, betaald voetbal is precies dat....
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:03
nu al doekjes nodig?

de wedstrijd moet nog gespeeld worden en het gehuil begint al weer
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:14
Heb je Harry de mongool ook weer...
Waarom reageer je altijd op mij, wetende dat ik je uitkots
Blijkbaar hou je van s.m.
Flikker een keer op man
Je hebt echt geluk dat ik je niet face to face tref
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:22
haha iedereen voor rotte vis uitmaken is wel jouw ding zo te zien......

face to face .... pffffff zet je wel je cappuchonnetje op dan?
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:52
Dat wichtje is uiteraard uitsluitend heldhaftig verbaal agressief op het qwertyklavier.

Ben je door 'het' al bedreigd met een fysieke confrontatie? Gewoon, voor de statistiek.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 17:55]
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 18:03
ik mag van geluk spreken dat ik nog leef als ik het goed begrepen heb.........................
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 10:33
Hoe dapper.

Het wichtje gaat stotteren als 'het' banale agressie niet weet te beteugelen en te kanaliseren. Hoe intens verdrietig.

Ben je nog bedreigd vandaag door 'het'? Gewoon voor de statistiek.

Staat er er één keer goed op zonder te wijzigen. Kwestie van handelsmerk...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:19
VP die jouw berichten verwijderde, voor ik het kon lezen..
Dus rechtvaardiging bestaat dus wél !
En sinds VP de neutrale scheidsrechter is kunnen we een game set match concluderen !
en kan ik met een gerust hart jouw volgende berichten te markeren als gelezen zonder ze te lezen !

Maar geen nood, want ik zie dat je in dit gesprek ook al het kwalletje uithangt c.q. the bully, dus kan je lekker tóch nog weer iemand trashen en stalken met je zieke praat! 💩

So long suckerrrrr !!!! 💥💪
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:28
Het kan mij uiteraard niet kwalijk worden genomen dat je subliminale verwijzing naar een ongeneeslijke ziekte aan het adres van Stratumseind is verwijderd door VP.

Wel een beetje bij de les blijven hoor, kind!

Reactie niet gewijzigd.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
stratumseind +195097
maandag 18 februari 2019 om 20:53
Blufke blufke blufke.......
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:18
Dat lijkt een gewaagde aanname; alhoewel de plotselinge woede-aanvallen, het ronduit domme beledigen, het gebrek aan cognitieve slagkracht en de onbeteugelde stuitende agressie, bijdragen aan het vertrouwde ziektebeeld van klinisch bi-polaire schizofrenie en compulsieve confabulatie.

Wie ' het' ook moge zijn, het is aan ' het' aan te bevelen in therapie te gaan.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/864063/hoe-psv-profiteerde-van-man-extra-en-de-jong-zijn-klasse-bewees-tegen-fortuna.html#comment_5017292

[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 14:28]
Vind ik leuk
stratumseind +195097
donderdag 21 februari 2019 om 22:44
frans sol is terug ......en hij niet alleen.............................................
Vind ik leuk
vrijdag 22 februari 2019 om 07:39
Ik ben een (on)regelmatige (mee)lezer die lang niet elk topic opent. Ik mag aannemen dat je doelt op de klinisch bi-polaire sanatoriumschizofreen die werkelijk uit het niets de grofste verwensingen debiteert en als door een wesp gestoken ronduit kwaadaardig aggressief is, volkomen 'out of the blue'.


Hoe luidt de topctitel van de Heintje Davids-act?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 februari 2019 om 07:40]
Vind ik leuk
stratumseind +195097
vrijdag 22 februari 2019 om 09:53
De goal van fran sol maar veel is al weer in de vp kliko gekiept
Vind ik leuk
vrijdag 22 februari 2019 om 11:01
Kennelijk ben je de overtuiging toegedaan dat achter dit onaangename sujet de recidivist blufje gepaard gaat. Hoe dan ook, het is mij inmiddels duidelijker geworden dat vp, lees ajaxplatform, dit soort laf tuig faciliteert en aanmoedigt om het bredere publiek te provoceren en te irriteren om zodoende via een meer dan dubieuze sluiproute extra inkomsten te genereren.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:06
Hilárisch! https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/864063/hoe-psv-profiteerde-van-man-extra-en-de-jong-zijn-klasse-bewees-tegen-fortuna.html#comment_5055991

Reactie gewijzigd. Blauwdruk. Signatuur. In één keer goed! Hoera!

Ddddddd don't brrrrrreak a lllllleg!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 12:07]
Vind ik leuk
stratumseind +195097
maandag 18 februari 2019 om 12:32
hier zijn eigenlijk geen woorden meer voor......


ik weet echt niet hoe ik hem moet omschrijven maar ziek in zijn hoofd is ie , dat is een feit.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 13:10
Het is tekenend voor de machteloosheid van het Ad Hominemkind dat de ronkende en niets ontziende agressie allengs toeneemt naarmate het net zich rond 'het' sluit.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:56
De Floranfarizeeër rapporteerde gisteren in onderstaand topic een tweetal bijdragen en ze werden door modererende lippendienstboys met de snelheid van het licht verwijderd. Inmiddels heb ik de gewraakte posts gerehabiliteerd.


https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/869611/foeterende-boer-na-zuur-verlies-in-amsterdam-daar-koop-ik-geen-reet-voor-.html#comment_5258794


Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 12:35
Ik constateer dat de vileine en subliminale verwijzing naar een ongeneeslijke ziekte aan jouw adres volkomen terecht is verwijderd. Het arme kind, stotterend van kokende en basale agressie, is helemaal in de war na de verbale en cognitieve knock-out nadat het Bergwijn een blessurewens toe beet.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 12:38]
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Zoveel balbezit voor Feyenoord? Heb jij een oude samenvatting zitten kijken?
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 17 februari 2019 om 17:05
https://www.vi.nl/wedstrijden/2019/02/17/nederland/eredivisie/fc-groningen-vs-feyenoord

Kijk de cijfertjes maar na!?
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:29
4-1? welke kans heb jij gezien van Feyenoord?
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:02
heb jij de wedstrijd wel gezien?
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 17 februari 2019 om 17:03
Yes heb ik gezien wat is je punt nu?! Groningen was beter en kon meer goals maken. Feyenoord 1 kans gehad en klaar. Heb jij de wedstrijd wel gezien?
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:06
je zegt zoveel balbezit voor feijenoord en dat groningen het goed uitgespeeld heeft .....


dan ben je of blind of je hebt het niet gezien want beiden zijn niet waar.

groningen heeft 5 -.6 open kansen laten liggen dat noem ik niet prima uitgespeeld
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 17:25
De aanval leek wat te veel energie te verspelen in het afjagen/opjagen van Feyenoord's defensie, waardoor de scherpte in de afronding ontbrak idd..

Bij rust had het eigenlijk al 4 of 5-0 kúnnen zijn...

Beste man van het veld: Kenneth Vermeer!
Als ik cijfers zou geven kreeg hij een 9,
Groningers van een 8 voor Doan, omlaag tot 7s en 6sjes voor de rest: instelling en veldspel was goed, afronding was vaak waardeloos. Maar t resultaat is heilig, dus..

En een 6sje is eigenlijk ook wat bv van Beek en St Juste mogen krijgen, de rest bij Feyenoord was 'onder de 5', en ver onder hun niveau, ook van Persie!

Mijns inziens is het vooral dat er iets van 8 Feyenoorders, zo zwaar onder de maat presteerden, en niks creërden, dat die eigen goal van van Beek, dus de doorslag gaf...

Maar das andersom dus net zo: Groningen had wel 5 of 6x een beslissende goal kunnen maken maar liet dat ook na!
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:27
hehe eindelijk iemand die de wedstrijd wel gezien heeft en juist analyseert
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 17:34
Ik heb heerlijk voor een 'onbetaald' streampje gezeten met ene koude kameraad of 2 uit de koelkast...

Maar ze smaakten, tijdens de wedstrijd, toch wat minder, dan ná de wedstrijd..

Heb me n paar keer bijna verslikt in wéér zo'n kans die er toch ECHT wel in had gemogen(gemoeten!... maar ja, als je FCG's eerste seizoenshelft hebt gezien, dan stel je je al snel wat nederiger op natuurlijk, whehehe).

En heb dr 1 speciaal opengetrokken voor Chabot met zn bríljante tackle op van Persie - randje (binnenkant)16, 1 klein foutje, en hij gaat op de stip. Perfecte balberoering! Geweldige tackle!
"Doe maar effe na!"....

Denk dat bv Alex-de Tank, daar ook nog wel eventjes gefronste wenkbrouwen van had gekregen
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:38
je ploeg speelde een zeer goede wedstrijd tot het aan kwam op kansen af maken .

dit had minimaal 3/4-0 moeten zijn misschien nog wel meer
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 19:17
Eigenlijk wel ja. Dat doelsaldo kan tegen het einde vd competitie, nog wel eens heel belangrijk worden... als je al ziet hóe dicht het allemaal op elkaar staat: Van P5(Vitesse) tot P16(Emmen) is maar 9 punten!
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 17 februari 2019 om 17:04
https://www.vi.nl/wedstrijden/2019/02/17/nederland/eredivisie/fc-groningen-vs-feyenoord

Kijk de statistieken maar na, en niet lullen als je iets niet weet.!?
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zondag 17 februari 2019 om 17:08
laat maar , je hebt er de ballen verstand van
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
dinsdag 19 februari 2019 om 10:04
Nee jij wel, we hebben het over het balbezit en niet wat je met de balbezit doet. Maar jij bent natuurlijk de enige kenner .
Vind ik leuk
stratumseind +195097
dinsdag 19 februari 2019 om 13:22
dat laatste klopt
Vind ik leuk
Degier +1777
zondag 17 februari 2019 om 23:55
Aan balbezit heb je geen reet. Er werd alleen maar achteruit en breed gespeeld.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Feyenoord maakt zichzelf weer is belachelijk zoals gewoonlijk...
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Kost ons weer een plaats op de ranglijst. Zonde dat ze zo inspiratieloos speelden.
Vind ik leuk
LaPulga +453
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Gat naar beneden maakt niet uit, Feyenoord kijkt immers alleen nog naar boven na de winst tegen Ajax!
Vind ik leuk
bert +553
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Feijenoord het lachertje van de eredivisie,net als vorig jaar wordt het Ajax PSV Az tweede jaar op rij
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:39
5 jaar niets winnen met de hoogste begroting, dat is pas een lachertje.....
Vind ik leuk
bert +553
zondag 17 februari 2019 om 16:41
Altijd maar de beker winnen met hulp van de warme balletjes.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 16:59
Het is 4 jaar, dit jaar kan gewoon nog
Vind ik leuk
Roeptoeter +15481
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Goed bezig Groningen. Lekker op weg naar de playoff plek.

Feyenoord moet zich natuurlijk (weer) schamen, en volgende week weer wat goedmaken voor de fans.
Vind ik leuk
Always PSV +16962
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Alles op de KNVB beker, gaan volgende week krachten sparen!
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 17 februari 2019 om 16:39
Dat deden ze vandaag al. Die komen volledig uitgerust aan de aftrap in de halve finale.

Enige nadeel, er ontbreekt misschien wat wedstrijd ritme. Want dit was totaal geen wedstrijd en dat wordt het komende zondag ook niet.
Vind ik leuk
Always PSV +16962
zondag 17 februari 2019 om 17:04
Feyenoord heeft hoge pieken en diepe dalen, vandaag was het heel diep. Goed voor het zelfvertrouwen is het niet.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Ze stonden toch al in het rechter rijtje?
Vind ik leuk
psvfan1913 +7604
zondag 17 februari 2019 om 16:23
En volgende week spelen ze weer facking goed
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 16:48
Ja echt hé! Dan wordt het 2-4 in Eindhoven.. ondanks een sterk spelend PSV bv...10 kansen, 2 goals, feyenoord 2 kansen, en 4 goals! VAR-momentje mee.... och, je kunt het zo aanvinken in het 'draaiboekje van Zeist'.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:53
Hoppa
Vind ik leuk
Biennie +2465
zondag 17 februari 2019 om 16:23
meldt zich in "linkerrijtje" goedzo VP.
Vind ik leuk
Mo +12857
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Dat wordt volgend seizoen gewoon een 5de of 6de plaats.
Vind ik leuk
keesje s +894
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Dik en dik verdiend, feyenoord geen kans gehad. Benut Groningen de kansen... Wordt het 4/5-0....heerlijk 👌

Ach... Ze hebben de beker nog. Succes!!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
Dommetje +3124
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Onbegrijpelijk slecht dit .
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Hoe deed Cuco het eigenlijk vanmiddag in Groningen? 😆
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Beter dan Berghuis, die was echt heel zwak en ook nog eens geen inzet
Vind ik leuk
Summit +901
zondag 17 februari 2019 om 17:10
Heel feyenoord was ruk, alleen verdonk en st. Juste waren enigszins wakker. Vermeer deed het ook goed. Voor de rest Jorgensoen won geen enkel duel, toornstra en vilhena kregen van poot de grond. Clasie was spoorloos verdwenen samen met van Persie. Invallers brachten nog een beetje leven, maar het mocht niet baten. Groningen heeft feyenoord op werklust, passie en strijd overtroffen, dus eigenlijk op hetgenen waar feyenoord het zelf op moet hebben. Het was heel, heel slecht.

Neemt natuurlijk niet weg dat Groningen gewoon heel goed speelde, met name Sierhuis. Gefeliciteerd FC Groningen, julliu hebben deze wedstrijd verdiend gewonnen. Enige puntje van verbetering aan de kant van Groningen is dat ze slechts met 1-0 gewonnen hebben, want eerlijk is eerlijk het had minstens 3-0 moeten zijn.
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 17:30
Prima samenvatting en knap dat je dat direct na zo’n teleurstelling al zo eerlijk aan kunt geven. Ik wens jou een veel beter Feyenoord toe.
Vind ik leuk
Summit +901
zondag 17 februari 2019 om 17:33
Die wens is hard nodig helaas xd. In ieder geval bedankt en nog succes tijdens de rest van het seizoen :)
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:23
Gefeliciteerd groningen. Vind dat jullie leuk voetbal op de mat leggen.... lijkt mij nu wel duidelijk dat jullie niets meer met de degradatie te doen gaan hebben dit jaar.... een psver.
Vind ik leuk
Mama +429
zondag 17 februari 2019 om 16:24
Gio traint gewoon te hard. De jongens zijn moe. Te moe
Vind ik leuk
Argento8523 +7262
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Die gasten spelen één wedstrijd per week

Soms twee met de beker

En dan trainen ze te hard?
Die gasten hadden gewoon geen ruggengraat vandaag

Slappe hap en terecht verloren
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Volgende week dan ook maar rustig aan om in de beker te vlammen
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 17:01
Denk zomaar dat mijn clubje ditmaal super gemotiveerd is
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:13
Ben benieuwd, ik kijk m zeker.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:24
Wat was Feyenoord slecht zeg! Heb geen kans gezien voor de Rotterdammers. Als los zand hangt t aan elkaar, niemand snapt wat een ander doet.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:28
Te bizar voor woorden eigenlijk. Dit zijn gewoon profs..
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Groningen Ajax wordt gewoon 12-2! :)
Vind ik leuk
Quareck +7606
zondag 17 februari 2019 om 17:20
Het rare is, zo speelde Ajax ook al 3 van de laatste 5 wedstrijden. Psv heeft na de winterstop ook nog niet fatsoenlijk gespeeld. Is er een mentaliteitsprobleem in Nederland?
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 22:24
Vooral uitwedstrijden zijn voor de top 3 een probleem na de winterstop. Heel vreemd!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:24
Wel Lullig voor Vermeer !!
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:26
zonder Vermeer was 10-0 geweest !!!!!!!haha maar ze winnen volgende week in Eindhoven en daarna serie van 7 oprij! haha
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Ajacied op goal hè
AZ mag derde worden hoor
Feyenoord presteert Europees toch ook niet
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:32
Volgende week mogen ze inderdaad winnen, maar dat gebeurt niet want die gaan zich wéér sparen voor de doordeweekse bekerwedstrijd, nét als vorig jaar
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:36
In de beker krijgen deze keer voetballes van Ajax (revanche) om goed te kunnen voetballen tegen en PSV (FEY wint in Eindhoven)
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:44
Ze krijgen eerst psv en dan de beker
Vind ik leuk
Quareck +7606
zondag 17 februari 2019 om 17:20
Foutje 😋 ik denk trouwens dat ze ze allebei verliezen
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 17:21]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:40
Valt niet te bouwen op dat Feyenoord joh
Vind ik leuk
Quareck +7606
zondag 17 februari 2019 om 18:26
Ik heb, zoals zo vaak de laatste jaren, medelijden met het legioen. Want of je Feyenoord nu mag of niet, ze krijgen aardig wat voor de kiezen!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:29
Je kan met vele clubs medelijden hebben, als je daarvoor wil kiezen
Slecht management; ze doen het tóch zelf
Vind ik leuk
Quareck +7606
zondag 17 februari 2019 om 19:35
Ik heb het ook niet over de club, maar over de supporters 😉 de club doet het de aanhang aan. Dat klopr
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 02:42
Vroeger had ik dat en ging toen ook wel eens naar Feyenoord, maar die supporters haten te extreem, die sporen niet
Dus ik vind het wel best voor de supporters
Vind ik leuk
Argento8523 +7262
zondag 17 februari 2019 om 16:24
Wat is Feyenoord slecht!

Groningen heeft hier 100 % verdiend gewonnen

Feyenoord kan alleen tegen Ajax en PSV volle bak blijkbaar

Ik snap wel dat van Bronckhorst de eer alvast aan zich zelf heeft gehouden

Jørgensen bakte er ook geen ene moer van

Wat een armoede

Gefeliciteerd Groningen fans!
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:25
AZ ONDERWEG NAAR DE DERDE PLEK ! KOM OP AZ !!!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Ja onderweg dat zal wel zo blijven.😂😂
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:31
Van 11 punt achterstand op derde plek !!! nu is maar 2 en AZ doelsaldo beter +1!! haha Jullie horen gewoon bij de subtop !! Fey top club is ouderwets! haha
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:34
AZ speelt leuk daar blijft het bij helemaak niks in Alkmaar zials gewoonlijk. Ajax PsV en Feyenoord krijgt AZ nog dus weer niets.😂😜
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:38
DEZE JAAR FEY MET LEGE HANDEN !! REVANCHE KNVB BEKER !! haha hoop geen Makkelie of GOZUBUYUK als scheids anders alvast Proficiat
Vind ik leuk
Kramertje +1025
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Als AZ zo blijft ballen dan verdienen jullie dat zeker en wie weet volgende week dan moet Feyenoord baar PSV met weer een uitwedstrijd
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:33
geloof mij FEY WINT !!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
Sensei +25
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Voor Feyenoord is het seizoen al geslaagd hoor. Ze hebben Ajax een keertje verslagen :')
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:28
je wint tegen Ajax en PSV en je bent geen Kampioen !! haha en er is nog revanche KNVB beker ! haha
Vind ik leuk
Koeien +3709
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Ha, het linkerrijtje :) Goed om weer 's terug te zijn.
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 16:51
De marges zijn klein onderling, maar gezien ons komende programma, en de stijgende lijn in ons spel, ziet dit er wel wat beter uit dan 17 potjes geleden bv ^^

T is knettergek, en stijf-op elkaar in de middenmoot... volgende 2 potjes winnen en we staan zo 5e,.. maar 1 vd 2 verliezen en concurrentie die niet slaapt, en we staan ook zo weer 13e/14e bv.

T is maar 9 puntjes van de no16(Emmen) tot de no5(Vitesse)
Vind ik leuk
Smithsonian +43131
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Gun het grunn.

Wij verdienen die 3de stek echt niet.
Vind ik leuk
Sirdaniel +122
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Zeer zwak Feyenoord, tegen een af en toe goed en leuk voetballend Fc Groningen
Vind ik leuk
FCG1971 +4717
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Dik en dik verdiende overwinning. FCG heeft Feyenoord hele wedstrijd opgejaagd en de wil opgelegd. Had een veel hogere score moeten zijn.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Dat kun je wel zeggen, zeker als je ook dit leest: "Feyenoord had only 4 touches in the opposition box v Groningen, the second-lowest amount for a team in an Eredivisie game this season (Excelsior 0 v PSV)".

Gefeliciteerd met toch een mooie overwinning!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Totaal terechte overwinning , zonder enkele inzet verlies je nog van een G team.
Vind ik leuk
2cents +61664
zondag 17 februari 2019 om 16:25
Wel matchwinnaar, maar zoveel eigen doelpunten is geen toeval natuurlijk. Hij ziet die voorzet aankomen en dus moet hij z’n voet gewoon goed tegen die bal aan zetten en hem wegwerken.

Sowieso is het voor hem lastig als rechtspoot en dan in de opbouw steeds aan de linkerkant van het veld aan de bal komen. Wat voegt die Martina eigenlijk toe?
Vind ik leuk
Kramertje +1025
zondag 17 februari 2019 om 16:31
Van Beek komt gewoon tekort natuurlijk zijn botteghin en van der heide geen wereld verdedigers maar die maken geen 6 eigen doelpunten.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Kansloze instelling! Ze pissen overal naast. Gio jaartje te lang.
Vind ik leuk
bert +553
zondag 17 februari 2019 om 16:26
We moeten toch iets veranderen in dit land
Het is nu echt niet meer topdrie Ajax PSV Feijenoord
Het is nervals vorig jaar topdrie Ajax PSV Az
Feijenoord is echt het lachertje van de eredivisie,man man wat een puinhoop
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:34
Hou toch op man, hoe vaak wint AZ nu van een top 3 club? juist, mond houden dus.
Vind ik leuk
bert +553
zondag 17 februari 2019 om 16:37
En toch worden ze weer derde net als vorig jaar,maar M.v.geel zegt nog steeds wij hebben een kampioenswaardig elftal...is toch Belgische humor.wat een puinzooi dat Feijenoord.nou ik duim voor Az
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 17:06
Zou liever de rest winnen zoals AZ dan overal afgaan als een gieter
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Fijne zondag nog allemaal. Ik ga mn verdriet verdrinken😢
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:29
Sterkte. Ik drink sowieso ook wel.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Er lopen bijna geen winnaars bij Feyenoord alle fouten ballen zijn acceptabel ipv elkaar even goed op de plaatst te zetten ongelooflijk.
Vind ik leuk
Romo +1384
zondag 17 februari 2019 om 16:26
Opstelling was al n drama!

v Persie en Jorgrnssen werkt niet!
Zn vriendjes Berghuis en Vilhena blijven ondanks hun dramatische spel elke keer weer staan.
Tactisch blijft Gio een verschrikkining

Allemaal zwaar onvoldoende op Vermeer na!

Vind ik leuk
Dommetje +3124
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Zijn lekkere puntjes Groninger .
Vind ik leuk
FCG050 +31
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Heerlijk hoor! Grunn is op
dreef 😎
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Stug Groningen gezien vandaag... Niks groots, maar toch... er zit wat vooruitgang in!

Doan terug is een gigantisch verschil, denk dat St Juste vanavond ook niet lekker slaapt mbt Mahi, El Hankouri gaan we ook nog wel wat plezier aan beleven als ik het zo zie ^^

Feyenoord's defensie was stevig, al piepte en rammelde het wel af en toe.. Groningens defensie stónd!(die tackle van Chabot op vPersie in de 90e minuut! Hoh! Nétjes hoor!! Moet je maar kunnen/durven!),

Mahi - zoals gewoonlijk - weer helemaal leeggestreden en kapotgelopen omdat hij álles afjoeg...

Ergens had de 2-0 wel kúnnen vallen maar daar ontbrak het nét voorin aan de scherpte, en had Feyenoord(soms met wat kunst en vliegwerk) het nog nét voor elkaar.

3 lékkere punten! Ook wel 3 dikken, denk niet dat er veel ploegen om Groningen heen zijn die nog punten van Feyenoord gaan afsnoepen...
Zeker na vanmiddag zijn die vergreld op resultaten.. Gio zal het echt om moeten gooien, en 'mooie' er uit, en gewoon bikkelen voor punten!

Buijs begint het wat op de rails te krijgen, hopelijk zien we die lijn volgende week doorgetrokken tegen NAC in Breda.
Ik ga genieten iig. Proost mensen!
Vind ik leuk
bert +553
zondag 17 februari 2019 om 16:27
Maar M.v. Geel houd vol wij hebben een kampioenswaardig elftal .ja ja Belgische humor
Vind ik leuk
Farmer +14268
zondag 17 februari 2019 om 16:53
Als hij dat nog steeds vind, dan zou je hem een ander type colbert-jasje moeten aan laten meten.... zo'n witte bv, met van die riem-gespen op de rug!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:28
Wat een kutelftal, kan zich maar 4 keer per jaar opladen. Kutinstelling. Dit elftal verdient het om uitgeschakeld te worden voor de beker en roemloos 5 e te worden. Slappe hap. Alles verkopen. Nou ja, weggeven want niemand wil die baggerzooi kopen. Schandalig.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
zondag 17 februari 2019 om 17:09
Denk dat je dromen waarheid worden, Az geeft de 3 punten aan Ajax en vecht zich gek tegen Psv en we geven ze de beker
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:19
Voor wat hoort wat.
De Bekerfinale is 1 week voor AZ-PSV ......
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:28
Die titel, meld zich in rechterrijtje, volgens mij stonden ze al in rechterrijtje en gaan ze nu naar linkerrijtje maar goed
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
MARTIN VAN GEEL ROT OP EN NEEM JE ROTZOOI MEE!
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:30
AZ kruipt naar plek 3.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +360
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Az gaat nog 3e worden
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
zondag 17 februari 2019 om 16:30
Wat boeit het allemaal? Van Ajax gewonnen, dus seizoen geslaagd. Wanneer komt de dvd uit?
Vind ik leuk
pinkelman +4356
zondag 17 februari 2019 om 16:31
Derde plek voor AZ lijkt me meer dan logisch gezien de kwaliteit van dat elftal.
Maar zelfs dat vind ik nog schraal als je ziet wat daar allemaal rond loopt.
De beker moet op zijn minst ook mee gepakt worden.
Vind ik leuk
AZ14 +511
zondag 17 februari 2019 om 16:32
volgende week wint FEY in Eindhoven en daarna 7 OPRIJ!! haha
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Wederom een goeie uitslag voor de toto.
Vind ik leuk
BenikBen +117
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Alles bij Feyenoord is kut.
Vind ik leuk
heur es +874
zondag 17 februari 2019 om 16:33
Klasse Gio!

Moeilijk he iets omzetten, ga in de leer bij Ten Hag.

Clasie de nieuwe centrum verdediger??
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2182
zondag 17 februari 2019 om 16:33
En 27ste opeens weer vlammen...
Vind ik leuk
Romo +1384
zondag 17 februari 2019 om 16:36
Dat hoop ik
Vind ik leuk
Arizona91 +11
zondag 17 februari 2019 om 16:34
Met zon enorm budget zo presteren. Het is bijna knap. Als je Chabot ziet verdedigen, die nota bene vorig jaar bij Sparta in Rotterdam speelde dan vraag je je af waarom hij niet bij Feyenoord speelt. Was voor 1 miljoen op te halen en 2 klassen beter dan Martina en v Beek.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:36
De kampioenskandidaat mag nog een week genieten van de Derde Plaats. De volgende pot laten ze namelijk gewoon lopen.
Vind ik leuk
Johan_D +3543
zondag 17 februari 2019 om 16:36
Volgende week dan maar 1 of 3 punten halen in Eindhoven.

Wordt een spannend weekend volgende week met ADO - Ajax en PSV-Feyenoord.
Het is niet meer te voorspellen kan alle kanten op vallen ...

Vind ik leuk
Dirk Zaal +223
zondag 17 februari 2019 om 16:36
verdiend en terecht met maar 1-0 verloren
door een historische eigen doelpunt nr zoveel van sven
maar volgende week winnen we weer
gelukkig AZ noh onder ons
maar wat een dtsma wedstrijd was dit
oorzaak ???
wie dan ook
alles en iederéén van dit taem
1 positief ding
onze sup
bedankt mannen
goede reis terug
.dirk uit Arnhem
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:37
Wat een armoede weer. Was nog slechter dan tegen Excelsior.
Geen enkele speler heeft een idee wat hij loopt te doen.
Dankzij Vermeer is het nog een kleine uitslag gebleven.
Waar trainen die mensen op? Heeft die werkelijk niets beters te bedenken dan dit?
Vind ik leuk
pinkelman +4356
zondag 17 februari 2019 om 16:37
John van de Brom kan in de 6 seizoenen dat hij AZ onder zijn hoede heeft 3x 3e worden en 3 keer in de bekerfinale staan, waarvan dit keer deze dan gewonnen moet worden. Feyenoord krijgt er zomaar de hik van, was Brommie niet een ideale trainer voor Feyenoord geweest dan die versleten Advocaat?
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:39]
Vind ik leuk
RR12 +737
zondag 17 februari 2019 om 16:40
Ik zie niet echt een verband, waarom schrikt Feyenoord daar van?
Vind ik leuk
pinkelman +4356
zondag 17 februari 2019 om 16:41
Dat ze wel inzien dat een duur stadion niet zal helpen maar dat er kwaliteit op het veld moet staan. iets wat in Alkmaar wel het geval is en in Rotterdam veel minder. Alleen al het bedrag wat zo'n Stengs volgend seizoen zal moeten opleveren bedraagt al meer dan de gehele feyenoord selectie. Iets wat in VeronciaInside ook al werd aangegeven.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
RR12 +737
zondag 17 februari 2019 om 16:47
Jij vind VI wel een betrouwbaar medium? Beetje roeptoeteren en afzeiken? Maar ok, dan nog, vd Brom haalt veel te weinig er uit met al die talenten. Keer op keer een straat achter een kampioen of plek 2, nooit winnen van een top3 club. Nooit een heel seizoen goed, altijd, net als nu, een deel er van. Jij mag je rijk rekenen, maar juich niet te vroeg.
Vind ik leuk
pinkelman +4356
zondag 17 februari 2019 om 16:49
Ben wel met je eens gezien het materiaal waar vd Brom mee mag werken dat ze de stap naar de top 2 eigenlijk al hadden moeten maken. Maar goed, ze bewijzen onder vd Brom dat ze de gelijke aan feyenoord zijn en Slot mag het volgend seizoen dan gaan doen met al die talenten.
Vind ik leuk
Mike Vos +23
zondag 17 februari 2019 om 16:38
Wel lekker gescout, die Cuco Martina. Past er perfect bij.
Vind ik leuk
RR12 +737
zondag 17 februari 2019 om 16:39
Wat was Feyenoord slecht zeg, niet normaal. Lijkt wel of ze geen zin hadden.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:39
Ik begrijp niet waarom iedereen zo negatief is over Feyenoord. Dit is toch het niveau wat iedereen toch altijd al gewend was met uitzondering van dat ene jaar toen Dirk Kuyt Feyenooord het kampioenschap gaf
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:40
Derksen pakt de toto weer, Boskamp in mineur
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:42
Groningen speelde sterk en liet zien dat ze de baas waren thuis. Dit Groningen is veel beter dan voor de winterstop. Angsthazen waren het.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
rober2704 +841
zondag 17 februari 2019 om 16:43
Die Martina, mijn god zeg...daar heb je werkelijk helemaal geen reet aan, die heb ik alleen maar risicoloze balletjes naar achteren zien geven en in verdedigend opzicht is het een houten paal. Zonde om die kerel te betalen.
Vind ik leuk
repeP +2189
zondag 17 februari 2019 om 16:44
Van Bronckhorst doet er goed aan geen namen op te stellen maar spelers die zijn gekozen techniek uit weten te voeren.

Een middenveld met Clasie en van Persie kan eenvoudigweg niet. Omdat Clasie tegen zijn eigen verdediging blijft plakken en van Persie tegen de spits. Met als gevolg dat je alleen Vilhena als lopende speler op het middenveld over houdt.

Sven van Beek ongelukkig eigen doelpunt. Was bepaald niet de slechtste in het overige van de wedstrijd.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:44
GVD, zelfs ik ben het zat om me zo te verbijten. UIT. allemaal.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:46
Topscorer zijn tegen je eigen keeper...?
Bij Feyenoord zijn al zoveel spelers die tegen zichzelf voetballen.
Sven van Beek, daar voetballen ze dus ook al tegen.
Bestaat straftraining nog?

Ik hoor GVB al in de kleedkamer: "Jongens, vandaag spelen we tegen FC Groningen én Sven. Kenneth, let goed op Sven. Hij is levensgevaarlijk in de 16 meter.

Gelukkig moeten 'we' volgende week uit naar PSV. De beker wacht daarna ook nog. Er gaat niks boven je clubje aanmoedigen in moeilijke tijden.
Vind ik leuk
Geer +15
zondag 17 februari 2019 om 16:46
Voor ons is het klaar. Na jaren een seizoenkaart te hebben gehad stoppen we ermee. Hebben geen zin om een futloos, fantasieloos en ongemotiveerd team te zien en dan zelf nog vinden dat ze te goed zijn voor Feijenoord en willen doorgroeien.
twee seizoenkaarten minder voor Feijenoord en ik denk dat er meer zullen volgen want vooruitzichten dat het volgend jaar beter gaat is er niet.

Geen geld en geen talenten die het gaan maken en een super groot kutbeleid waar de inkoper eens achter de oren moet krabben.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:10
Je bent de eerste niet en je zult de laatste niet zijn.
Feyenoord gaat langzaam aan kapot, maar niemand die ingrijpt in het beleid.
Als PSV nu ook nog even net als Ajax een deal sluit met de andere Rotterdamse club, dan kan dat de definitieve nekslag zijn voor een club met een rijke historie. Want als jong talent moet je absoluut niet bij Feyenoord aansluiten, maar bij PSV of Ajax of anders AZ of Utrecht of Sparta, maar absoluut niet bij Feyenoord.

Vind ik leuk
ronnieb +685
zondag 17 februari 2019 om 16:47
Hier mijn cijfers: Vermeer 8, Verdonk 2, Van Beek -1, Martina 1, St Juste 1, Vilhena 0, Clasie 1, RvP 2, Jorgensen 1, Berghuis 0, Larson 1.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:47]
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:32
Ik mis nog een cijfer voor de trainer
Vind ik leuk
Justin Kees +2467
zondag 17 februari 2019 om 16:48
Dacht dat Toornstra en Gio nog vonden dat ze 2e konden worden? Maar denk dat 3e worden nog lastig genoeg is.

Alle stoere praatjes na Ajax thuis zijn weg. Nu zie je dat jezelf opladen voor Ajax anders is dan Excelsior en Groningen uit... mentaliteit zit in jezelf, niet in je tegenstander...
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3667
zondag 17 februari 2019 om 16:50
Az gaat er nog wel overheen
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:50
Jammer. Ik zal volgend weekend voor jullie duimen dat het beter gaat.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:50
Dit feijnoord is volgende week ook kansloos tegen het slecht spelend psv die in blessuretijd wel weer gaat winnen.
Vind ik leuk
Geer +15
zondag 17 februari 2019 om 16:50
Het wordt voor van Geel tijd dat hij opstapt. Heeft Feijenoord eerst uit de put gehaald en stopt ze nu weer terug in zo'n put.
Vind ik leuk
repeP +2189
zondag 17 februari 2019 om 16:56
Denk dat de wedstrijdresultaten eerder zijn toe te schrijven aan de trainer die de opstellingen en tactiek kiest en al dan niet in grijpt wanneer dat niet zo gaat als hij had geacht.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:53
AZ komt dichterbij?.......dat zijn ze al
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:55
Deze wedstrijd was net zo slecht als uit bij Trencin. Wat een stel imbecielen staan er in dit Feyenoord. Bestorming Maasgebouw sluit ik niet uit.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:17
Een opstand tegen dit gedrag en beleid?
Er is klaarblijkelijk geen supporter die het erg genoeg vindt om in opstand te komen. Daarmee zie je ook dat de aanhangers het allemaal prima blijken te vinden en dus kunnen van Geel, de Jong en GIO gewoon aanblijven.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:55
Feyenoord blijkt toch een subtopper, net als bijvoorbeeld fc utrecht. Het hele jaar gemiddeld of matig en alleen tegen ajax zichzelf kunnen opladen.
Vind ik leuk
yuuup +10810
zondag 17 februari 2019 om 16:56
Eigenlijk zou van Geel alle spelers op staande voet moeten ontslaan. Als je ziet wat ze daadwerkelijk kunnen, tegen Ajax en je vergelijkt dat met de wedstrijden erna, is dit pure werkweigering.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 februari 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
Geer +15
zondag 17 februari 2019 om 16:57
En dan Jorgensen, beledigd dat hij op de reservebank zat.
Nou je hebt het vandaag weer laten zien jongen, geen ene pas die goed aankomt regelmatig balverlies. Maar gewoon laten staan en Toornstra niet op de plek laten voetballen waar hij het meest nodig was.
Van 18 miljoen naar nul komma nul, gaat natuurlijk straks transervrij weg. Goed gedaan van Geel, je hebt er echt kijk op???
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 16:59
Volgende week volle bak !!!
Vind ik leuk
keesje s +894
zondag 17 februari 2019 om 17:02
De enigste focus die feyenoord heeft is ajax en de beker...
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:06
Feyenoord slecht en ik ben ajacied en vind dat Feyenoord mee moet doen om de titel elk seizoen.
Maar ze gaan alleen maar achteruit dan bedoel ik met hun voetballers en met hun financiële situatie hoe gaan ze dit nog ooit goed maken .
En eerlijk ik bedoel het goed ik heb geen haat richting Feyenoord en vind het echt jammer dat het zo gaat dit is Niks voor Feyenoord zo .
Ik hoop dat het nog goed kom maar zou niet weten hoe
Vind ik leuk
Cantona +1349
zondag 17 februari 2019 om 17:26
Het bleef nog spannend omdat Groningen verzuimde meer te scoren, maar wat een slecht Feyenoord heb ik hier vandaag gezien.
Misschien doe ik daarmee Groningen wel te kort, want daar zat wel strijdlust in en lieten vaak leuk voetbal zien.
Als FC Groningen fan was ik verbaasd over het slechte optreden van Feyenoord, geen werklust, slap spel, maar tactisch ook niet best.
En dan heeft Feyenoord ook nog geluk dat Jørgensen er niet met rood afging na die actie op Doan, een vieze gefrustreerde naschoppende beweging die rakelings miste.
Maar al met al verdiende overwinning voor FC Groningen.


Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:27
Alles op volgende week zondag Feyenoord!! Dan pakken jullie drie punten.
Vind ik leuk
RR12 +737
zondag 17 februari 2019 om 17:28
Op basis van wat zijn ze de gelijke? Niet in resultaten en daar draait t om. Als Feyenoord een slecht seizoen draait, en AZ een goeie, dan komen ze in de buurt. Meer is t echt niet. En geniet tussendoor van Stengs, of een ander talent, dat blijft incidenteel.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:36
Laten we eerlijk zijn, AZ heeft toch ook veel meer recht op die 3e plek. Laten fris voetbal zien. Dit Feyenoord heeft met deze instelling nergens recht op.
Vind ik leuk
Il Gordo +18255
zondag 17 februari 2019 om 18:07
Op dit moment wel.

Maar op basis van de eerste seizoenshelft niet.
Vind ik leuk
Tebannet +196
zondag 17 februari 2019 om 17:41
Hahahahahahahahahahahaha. Ach seizoen is gered ze hebben van Ajax gewonnen.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:43
Hoppa! Klasse jongens gestreden en de drie punter in Groningen gehouden!
Vind ik leuk
rinirat +3513
zondag 17 februari 2019 om 17:45
Feyenoord gaat 5e of 6e eindigen...zo zwak vanmiddag.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 17:56
Toch leuk he, van Ajax winnen maar verder niks.
Vind ik leuk
Il Gordo +18255
zondag 17 februari 2019 om 18:07
Mwoah, afgaan. Dit was conform verwachting. Eigenlijk ga je al drie seizoenen onder deze trainer "af" in de competitie, op 1 jaar na.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 18:23
Volgende week gaan ze weer af... Wat een afgang dat Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 23:30
Feyenoord mag blij zijn dat ze de 4e plaats vast kunnen houden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws