Swart ziet 'vergissing' bij Feyenoord voor PSV-uit: Dat is echt een goeie

Swart ziet 'vergissing' bij Feyenoord voor PSV-uit: "Dat is echt een goeie"

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 16:30ma 18-02-2019 om 16:30

Laatste update: maandag 18 februari 2019 om 16:37ma 18-02-2019 om 16:37

Met de drie punten is niets mis, maar de 5-0 zege van Ajax op NAC Breda stemt Sjaak Swart niet tevreden. De Amsterdammers hadden met véél ruimere cijfers moeten winnen om koploper PSV schrik aan te jagen. Dat stelt Mister Ajax in Alles op Swart van AjaxPrimeur.

Swart laat zich ook uit over de VAR, Dusan Tadic, het hoefijzer van PSV en de 'vergissing' van Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst, die Jan-Arie van der Heijden heeft gepasseerd. Check de hele video hieronder:

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

Roeptoeter +15480
maandag 18 februari 2019 om 16:31
Goed zo Sjaak. Zeg het ze.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7583
maandag 18 februari 2019 om 16:33
Idd, als ajax hier met 8-0 in plaats van 5-0 had gewonnen had ik in mn broek gescheten van angst. Ome sjaakie met zn sprookjes....
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:40
Als ik jou cluppie de laatste weken zie stuntelen, zou ik wel in mijn broek beginnen te schijten van angst. Ongeacht de resultaten van Ajax.

Maar he, in Eindhoven zijn jullie met alles tevreden. Als er maar gewonnen wordt. Dat mooi voetbal bij jullie geen vereiste is, bewijzen jullie al jaren he.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:42
Sterk verhaal 👍
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 16:42
En de rest van de wereld. Alleen bij Ajax en ach, vooruit, Barça niet. Totaal niet belangrijk dus, wat jij roeptoetert.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:44
Heb je Bernabue wel eens gehoord als Real niet mooi voetbald?
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 17:00
Doen we die er ook nog bij, wat jij wil. Mooi trio. 2 Van de allerbeste clubs van de wereld, en een die daar ooit bij hoorde.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 17:01]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:02
Ben blij dat wij daar ooit bij hoorde. Kan jij niet zeggen.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 17:09
Meen je dat nou? Dus die -voor een Nederlandse club- eerste EC1? De eerste wereldbeker? De eerste ECIII? Allemaal niet gebeurd? Fake news? Wat vréselijk om te moeten horen. Sneuneus.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:58
Dit is een klein kind , ergens uit de provincie die voor Ajax is .
Je kunt niet verwachten dat ie iets weet van de historie van het Nederlandse voetbal .
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 19:14
Het zijn volgens mij altijd van die provinciaaltjes die met die poeppraat komen.
Kijk, dat je n ego probleem hebt en je lokale club liever niet steunt omdat het voor je ego beter is om voor Ajax te zijn? Moet je zelf weten.
Maar het moet altijd gepaard gaan met grootspraak, beledigingen, etc. Ik snap daar echt niks van. Alsof de successen van n Amsterdamse club ook van jou zijn, als je daar in Roermond naar Fox kijkt. En dan je mede-Limburgers uitlachen als VVV verliest.
In- en intriest volk.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:20
Het grootste gedeelte van die boertjes hier zijn successupportertjes , die nog nooit in Amsterdam of in de Arena zijn geweest .
Wij weten dat hier allemaal op vp , maar die Ajaxboertjes denken dat als ze stoer en arrogant praten op internet , wij dan misschien gaan geloven dat het echte Amsterdammers zijn
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 11:14
Haha je noemt mij triest volk terwijl je zelf bedacht heb dat ik niet in Amsterdam woon. Leuke discussie man. Jij bent echt een sukkel dat je voor Lechia Gdansk bent. Ohja bij deze, dat ben je. En dat terwijl je uit Oostende komt. Belachelijk.
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 11:09
Nee hoor, maar het lijstje met clubs die 1 keer de europa cup 1 wonnen is behoorlijk groot. Het lijstje met clubs die hem 4/5 keer wonnen is dusdanig klein dat je die clubs tot de beste ooit kan scharen.

Maar ik kom inderdaad uit de provincie. Noord-Holland om precies te zijn. Ik kom ook uit de Amsterdam. Heb geen seizoenskaart, wel gehad.

Maar wat is er mis mee als een niet-Amsterdamse boer die voor Ajax is? De enige conclusie die ik daar uit kan trekken, is dat er buiten Amsterdam om ook op andere plekken mensen zijn die verstand van voetbal hebben.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 februari 2019 om 11:12]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:56
Alleen zat jij toen in de linker balzak van je vader .
Jij bent een jaar of 8 schat ik , dus het aankomende kampioenschap is het eerste wat jij doelbewust meemaakt .....
Vind ik leuk
Senn +8096
maandag 18 februari 2019 om 17:55
Jullie voetballen niet mooi en winnen geen prijzen..... wat heb je liever?
Vind ik leuk
El Lobo +2225
maandag 18 februari 2019 om 16:58
34 wedstrijden mooi voetballen en 70 punten pakken of 34 wedstrijden met 1-0 winnen?

Als Heracles supporter zou ik kiezen voor 34 keer met 1-0 winnen ;-)
Vind ik leuk
74ratje +701
maandag 18 februari 2019 om 17:23
2x mag ook, zolang t maar tegen ajax is.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:04
Ze zijn er zelfs al blij met 1 punt ipv 3 😉
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:30
Het zijn geen dappere strijders !!
Vind ik leuk
Summit +901
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Inderdaad, want onder Frank de Boer was het voetbal van AJAX echt fan-tas-tisch ;)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:41
zo als psv nu speelt zou ik mu tog zorgen maken als ik jou was
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:42
Hij had het ook niet tegen jou kneus, goed leren lezen, hij had het tegen PSV
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:54
PSV de club die altijd 10 minuten extra tijd erbij krijgt
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 17:04]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:44
veel geluk bij Feyenoord uit de supporters van PSV zouden het nodig hebben PSV - Feyenoord 2-7!
Vind ik leuk
Oud Fluks +1075
maandag 18 februari 2019 om 19:17
Word tijd dat die zgn fans eens goed op hun bek gaan in Brabant met die stokerij, zaterdag geluk extra tijd maar dat gaat echt niet verder door !
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
maandag 18 februari 2019 om 19:44
Ja, alsof dat een wereld prestatie is. Zelfs 10 nul had niemand raar opgekeken.
En ik zal Sjaak meteen uit de droom helpen. PSV wint met ruime cijfers van Feyenoord.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 14:23
Jouw sprookjes zijn minimaal net zo beroerd. Ome Sjaakie heeft tenminste nog iets in het leven bereikt.
Vind ik leuk
pedros +232
maandag 18 februari 2019 om 16:33
Die 6,5 minuten Sjaak Swart heb je snel afgeraffeld, netjes.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 18:13
misschien moet Ajax ook een hoefijzer meenemen ha ha ha
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 19:27
Goede avond beste VP leden,
Na een aantal mails en vragen van trouwe vp gebruikers komen wij voor één keer met tekst en uitleg.
Het voormalig VP lid is hier niet meer welkom om de volgende redenen.
''jordaan'' / ''bluf'' is meermaals het boekje te buiten gegaan met intimiderende en seksueel getinte opmerkingen richting andere VP gebruikers.
Wij zullen vanaf vandaag strenger gaan controleren en bij het zien van onnodige provocatie volgd direct een van.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 18 februari 2019 om 19:31
Mag je nog wel iets zeggen over de spelling van anderen?

Volgd? Van?
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:33
Sjaakie heeft maling aan PSV

#wzawzdb
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:33
Een komiek die man
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:34
Een geweldige ex-voetballer bedoel je.
Vind ik leuk
040-077 +1386
maandag 18 februari 2019 om 16:36
Zeker, veel respect voor deze man.
Ik kan wel genieten van hem, op en top supporter, met een mooi brilletje op maar dat heb ik zelf ook.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:37
Zoals jij moesten er meer zijn.
Vind ik leuk
Werner1913 +10555
maandag 18 februari 2019 om 16:37
Klopt. Maar dat wil niet altijd zeggen dat je er verstand van hebt.... Verder moet Sjaak lekker subjectief blijven roepen. Supporters mogen dat.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:37
Klopt, net als wij op dit forum.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:19
Op de laatste 4 jaar na😂
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:33
En gelijk heeft ie het was voor de helft Eigen goals dus niet veel zelf gemaakt
Vind ik leuk
Nr14always +3665
maandag 18 februari 2019 om 16:34
Man, ze zaten er doorheen, maar dan ook helemaal, dit was het maximum.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
maandag 18 februari 2019 om 16:34
Onze Goeroe heeft gesproken
Vind ik leuk
The Iceman +16164
maandag 18 februari 2019 om 16:38
Onze Sjaak, die op De Toekomst zijt. Uw Naam worde geheiligd. Uw Koninkrijk kome. Uw wil geschiede, gelijk in den hemel alzo ook op de aarde.
Vind ik leuk
buddha +10833
maandag 18 februari 2019 om 16:38
ojee daar gaan we weer .
Vind ik leuk
El Cazador +8887
maandag 18 februari 2019 om 16:43
Sjaak Swart wederom op z'n best. Gezonde kijk op het voetbal.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:44
Laat Sjaak zich nou niet bemoeien met de vergissing bij Feyenoord, hoe goed bedoelt ook.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
maandag 18 februari 2019 om 16:46
Sjakie met een compliment voor Malen. Het moet niet heel veel gekker worden Sjaak
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:39
Zo veel goede dingen laat Malen ook niet zien, vandaar ook dat het een bankzittertje is.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
maandag 18 februari 2019 om 18:52
Whahahahaha!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 02:21
Wat klopt er niet aan? Als Malen constanter was geweest had ie misschien wel in de basis gestaan.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 07:38
Constant wordt je door ervaring op te doen en wedstrijdritme te hebben. Hoe constant was Bergwijn de seizoenen hiervoor? 🤔
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:32
Klopt, maar dan moet je eerst wel in invalbeurten laten zien dat je die kans verdient. Voorlopig blijkt uit de keuzes van Van Bommel dat hij dat niet verdient. Sterker nog, jongens als Gakpo en Ihattaren verdienen volgens Van Bommel eerder een kans (lees: invalbeurt).
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 11:36
Dat heeft meerdere redenen. Daarmee zet van Bommel die jongens ook weer op scherp. Net zoals hij Pereiro op scherp heeft gezet door Guti een aantal wedstrijden te laten beginnen. De pikorde staat pas vast wanneer het blijvend is over een langere periode.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:41
Heb je een punt, maar dat van Guti is inmiddels wel al erg lang trouwens. Die speelde één mindere wedstrijd en meteen krijgt hij zelfs nauwelijks meer een invalbeurt.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 16:46
Praat niemand over de nietgegeven nac strafschop
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
maandag 18 februari 2019 om 18:03
Och jee, ze heeft de naam veranderd hoor..gedraag je Anna anders weer een ban voor jou 😜
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:12
Heb geen ban gehad hoor
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:04
Voorheen heette je Anna uit Eindhoven. Raar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:42
Nee hoor
Ik ben gewoon een amsterdamse meid die voor psv is
Kan dat niet??
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
dinsdag 19 februari 2019 om 12:25
Dat was Anna f ook dus wij weten wel beter. Have fun Anna Friessen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:51
Ja dat ben ik idd
Heb ik veranderd omdat sommige mensen dachten dat het iemand anders was maar kombniet uit ehv
Vind ik leuk
Romarioo +697
maandag 18 februari 2019 om 16:48
Ze neus word steeds langer en langer bij elk interview
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 16:48]
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 16:50
Weer niet tevreden , het is ook nooit goed voor Sjaak .
Vind ik leuk
Muscles +1729
maandag 18 februari 2019 om 16:56
88 jaar Dynamiet! Wat een held en goede raad aan Feyenoord. Forza AFCA
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 18 februari 2019 om 16:59
Jemig. Ik ben het dit keer gewoon helemaal eens met Sjaak.
Vind ik leuk
Cookee +12628
maandag 18 februari 2019 om 17:16
Als Feijenoord nu ineens weer gaat vlammen tegen PSV.
Dan ben je als club ook het lachertje,
ga dan het circus in of zo.
Die club is voer voor Psychologen.
Dit is niet om Feijenoorders te pesten, ik snap dit gewoon niet.
Natuurlijk gun ik mijn vrienden in Groningen de 3 pts, dat dan weer wel.
Is genieten hoe Groningen nu weer opstaat, ga zo door.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
maandag 18 februari 2019 om 17:34
Sjaaki bij deze ben bij onze beker winst editie van dit seizoen nogmaals uitgenodigd om het hand in hand kameraden nog eens komen zingen😂 🎤🎶🎶🎶🎶
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 18:25
🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:40
--_Vind Naakkt Dames in jouw stad hier op: My,Su/Dames
-Naaar werken gebruik puunt na My ! vervangen de kommma
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 17:56
Van Bommel heeft straks helemaal niks me zn laffe voetbal !!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:44
Laf voetbal, pff wat een domme uitspraak. Geen verstand van voetbal of weer zon teletekstsupporter
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
dinsdag 19 februari 2019 om 12:28
Of gewoon iemand zn mening. Of ben jij het orakel dat iedereen Kan voorzien van de waarheid?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:42
Nee hoor, ik kijk gewoon naar de feiten en statistieken. Bekijk ze maar eens van bijv de laatste wedstrijd of naar het aantal doelpunten. Met laf voetbal bereik je daf niet!
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
dinsdag 19 februari 2019 om 22:29
Dan nog is het zijn mening, hoe jij t ook bekijkt. Of hij gelijk heeft of niet, hij vindt dat. Linksom of rechtsom
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 06:46
Dat is waar. Mijn mening is dan dat je er geen verstand van hebt of zomaar wat roept omdat het totaal niet onderbouwt is
Vind ik leuk
Romo +1378
maandag 18 februari 2019 om 18:14
Ome Sjaak....
Gio maakt al jaren beslissingen, die geen hond begrijpt hoor!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:15
Sjakie er zit een luchie aan dat zakie.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 18:24
Hahahahahhaha
Vind ik leuk
Benniewies +5360
maandag 18 februari 2019 om 18:16
Heel veel mensen hier op VP maken Sjaak belachelijk.
Sommige kunnen beter eerst naar hun zelf kijken.
Sjaak heeft vaak over heel veel punten gewoon gelijk.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 18:23
Hahahahhahahahah die Sjaakie🤣. 8-0, 9-0 zou het nooit zijn geworden tegen Nac, daar zijn ze nu niet sterk genoeg voor, niet zoals voor de winterstop. Komend weekend, houdt Ado de 3 pnt in Den Haag en wij gaan met de volle buit terug naar de Maasstad.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:13
De Maas stroomt niet door Rotterdam. Hoogstens de Nieuwe Maas wat een aftakking van de Rijn is...
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 22:24
Wat een statement.. Iedereen weet waar ik het over heb als ik het over de Maasstad heb. Alleen jij komt hier nu mee 👎🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:57
Het is geen statement. Het zijn feiten. De Maasstad in Nederland is Maastricht.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 00:04
Feiten? En jullie worden kampioen zeker 🤣🤣🤣 hahahahahahha
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:11
Zeker.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 12:50
Gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 13:23
Hahahahahahaahhaa🤣
Vind ik leuk
avezaat +1
maandag 18 februari 2019 om 18:28
Beste stuurlui staan aan wal 50jaar geleden was dat ook vaak en toen speelde de heer Zwart ook op 70% en werden de toeschouwers belazerd.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 18:29
Als je een beetje slim bent trek je gewoon een luier aan als Ajax een makkelijke thuiswedstrijd speelt. Veel minder rommel op die manier.
Vind ik leuk
Mi amigo +187
maandag 18 februari 2019 om 18:38
Sjaak, hoe oud denk je te worden?
Vind ik leuk
Liljero7 +29
maandag 18 februari 2019 om 18:48
Dat die sjaak gewoon eens lekker van zijn pensioen gaat genieten in plaats van sterke verhalen en mogelijkheden te vertellen. #Wie is nou de angsthaas.
Vind ik leuk
whiskey33 +658
maandag 18 februari 2019 om 18:55
Ajax heeft voor bijna 100 miljoen een titel gekocht%
.





Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:16
Welke titel? Sir Ajax? Royal Ajax?
Vind ik leuk
DeNeutrale +209
maandag 18 februari 2019 om 18:58
Sjaak, volgens mij doet het er niet toe of 6- 0 of 7-0 was geworden. In de winterstop stond Ajax maar 2 punten achter op PSV; dat is nu gegroeid naar 4 punten achterstand. Bovendien moet PSV nog tegen NAC en Ajax tegen Utrecht. Dat betekent dat het doelsaldo dan weer in het voordeel van PSV kan uitpakken. Ajax moet dus in de resterende 12 wedstrijden 5 punten meer behalen dan PSV, dan is Ajax kampioen.
Vind ik leuk
Smash +4130
maandag 18 februari 2019 om 18:58
Gekleurde bril prima, maar wat kan Swart toch enorm dom lullen.
Buitenspel van Dumfries; Dat zag toch iedereen!
Heel groot hoefijzer dit jaar; in de laatste minuten scoren doet PSV al seizoenen lang.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 19:08
‘Real door naar de kwartfinale. Sjaakie: Wij zijn alsnog beter dan Real, wij winnen de CL.’
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
maandag 18 februari 2019 om 19:19
Rotterdam de Bedankjes komen eraan als Psv verliest haha....
Vind ik leuk
orion73 +1532
maandag 18 februari 2019 om 19:41
Daar kan Sjaak nog weleens gelijk in hebben. Er was veel kritiek op Jan-Arie maar Martina is van het niveau Telstar. En over Van Beek kunnen we beter helemaal zwijgen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 19:41]
Vind ik leuk
whiskey33 +658
maandag 18 februari 2019 om 19:42
Feyenoord spaartxich zo dag tegennpsv. Bekerwedstrijdje tegen ajax vinden ze belangrijker dan oakken ze toch nog prijs dit seizoen
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
maandag 18 februari 2019 om 20:10
Denk dat ze die wedstrijd heel hard nodig hebben om in vorm te raken, niks lekkerders als een zwalkend psv tussendoor
Vind ik leuk
Degier +1775
dinsdag 19 februari 2019 om 23:51
Ik vind die optimistische reacties van Ajax supporters wel grappig. Hebben jullie ook al gezien hoe veel punten wij buitenshuis behaald hebben dit seizoen?
En als we verliezen in Eindhoven (wat niet zo gek is, want PSV heeft geloof ik thuis de laatste 3 seizoenen 2 x verloren) dan roepen de Ajacieden dat Feyenoord het heeft laten lopen en dat het competitievervalsing is.
Vind ik leuk
Leodinho +512
maandag 18 februari 2019 om 20:03
Altijd dat gezeik over doelsaldo. Volgens mij is het precies 1x voorgekomen in de afgelopen 20 jaar dat iemand kampioen werd op doelsaldo. Deze seniele man moeten ze echt in een gesticht stoppen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
maandag 18 februari 2019 om 20:26
Laat Sjaak lekker brullen. Clubman, kan niet objectief zijn, dus haalt er van alles bij om zijn gelijk te halen. Compleet onschuldig, dus onnodig om hem te beledigen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:29
Zo is het ook
Vind ik leuk
the saint +12
maandag 18 februari 2019 om 21:56
nou he sjakie hoeveel var momenten heeft ajax niet meegehad dit seizoen en maar vragen bij de scheids,maar daar wordt niks over gezegd
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:45
Onze Sjakie heeft gewoon gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:29
Hoppa
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 07:34
Langs de lijn zijn we super scherp. Houdt u mond man vandaag de dag zou hij een middelmatig voetballer zijn
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 20 februari 2019 om 14:18
Kunnen ze niet gewoon een stambeeld maken van deze gast en hem verder voor de camera's etc weghalen en vooral laten. Heb deze kerel werkelijk nog nooit een zinnig wordt horen zeggen of schrijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws