Jacobs speculeert over Feyenoord: 'Daar doe je het publiek veel plezier mee'

Jacobs speculeert over Feyenoord: 'Daar doe je het publiek veel plezier mee'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 20:39ma 18-02-2019 om 20:39

Giovanni van Bronckhorst maakte onlangs bekend dat hij na dit seizoen stopt als trainer van Feyenoord, maar Rob Jacobs sluit niet uit dat beide partijen de samenwerking eerder beëindigen. Feyenoord presteert na de winterstop bedroevend en verloor al van PEC Zwolle, Excelsior en afgelopen zondag van FC Groningen.

"Ik denk dat Van Bronckhorst uit zichzelf zegt: ze laten me iedere week zakken. Ik zie hier geen brood in", zegt Jacobs bij FC Rijnmond. "Dat zou wat hem betreft een eerlijke zaak zijn." Vervolgens laat Jacobs weten wie hij zou aanstellen als opvolger van Van Bronckhorst. "In de situatie waarin Feyenoord nu zit zou ik Van Gastel doorschuiven en daar Kuyt bijzetten. Van Gastel heeft ook een A-diploma."

Jacobs krijgt vervolgens van presentator Bart Nolles te horen dat Van Gastel het niet ziet zitten om hoofdtrainer te worden. Vervolgens komt hij met een andere suggestie. "Ik zou die twee van O19 (Kuyt en Cor Adriaanse, red.) allebei doorschuiven naar het eerste elftal. Dat zijn eigen jongens. Je doet het publiek heel veel plezier met Kuyt op de bank. Of het lukt is een andere zaak, maar je hebt er ook andere mensen bij. Wat zit die Landzaat daar te doen?"

Jacobs denkt niet dat Feyenoord zich in een week tijd kan herpakken. Volgende week wacht PSV-uit. "Ik geloof niet dat het zo snel wordt omgezet in een geweldige wedstrijd uit bij PSV. Ze hopen allemaal dat de klapper nog een keer valt in de thuiswedstrijd tegen Ajax in de beker. Feyenoord is al een paar seizoenen niet in staat om wekelijks te presteren. Het is een gebrek aan kwaliteit."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 20:42
Geef hem eens ongelijk....

Ik zie het wel gebeuren als het komende week niet lukt .
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 20:43]
Vind ik leuk
Top1 +3
maandag 18 februari 2019 om 20:49
Dan staan ze er gewoon weer
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:54
Ach voor mij is het win win hoor . Als Fey punten van psv afsnoept is Ajax weer dichter bij de titel . Als Fey verliest kan ik ook glimlachen want dat is altijd fijn als AZ er over heen dreunt . Win win laat maar komen 😉
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
maandag 18 februari 2019 om 21:18
Ja maar als nog geen nut als wij dan punten verspelen bij ADO. We moeten eerst maar eens zelf constant gaan presteren ipv dit wisselvallige.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:21
ADO moet je winnen . Mag niet anders . Anders is het afgelopen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:05
Eens.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 22:41
En dan roepen ze maar dat wij misgunnen, doen jullie net zo goed!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:49
Nope niet misgunnen . Ik ben voor Ajax dus als psv punten laat liggen is het goed voor Ajax logisch . En als psv wint komt AZ misschien over Fey heen . Niks met misgunnen te maken . Alles met gunnen aan AZ . Ik vind AZ een leuke club met leuk voetbal vaak en leuke spelers . Behalve als AZ tegen Ajax speelt gun ik AZ de punten . Simpel.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 22:58
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:04
Een leeg bericht ?
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 23:24
‘K heb geen idee.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:27
Dat blijkt ...😉
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 20:44
Jammer dat het zo gaat Gio had een mooier afscheid verdient .
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:29
Jaartje te lang gebleven.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:33
Dat zeker .
Vind ik leuk
gerard.. +860
maandag 18 februari 2019 om 21:29
Hij heeft geluk gehad. Gio is geen trainer. Geluk gehad met Kuyt en El Ahmady. Voor de rest voegt Gio totaal niets toe. Geen speler is beter geworden.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:32
Niet met je eens gerard .
Vind ik leuk
gerard.. +860
maandag 18 februari 2019 om 21:45
Dat mag natuurlijk. Is mijn mening. Gio is veel te lief voor het trainerschap. Noem mij maar een speler die onder zijn leiding gegroeid is. Heb je Gio wel eens kwaad gezien? Zoal van Bommel Ten Hag Advocaat enz enz. Gio is te lief.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 21:48
Dat punt maak je wel bij mij .
Kuyt bloeide ook wel weer op toch ???
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
gerard.. +860
maandag 18 februari 2019 om 22:20
Kuyt was zijn laatste seizoen die wou erg graag kampioen worden was de baas in de kleedkamer en hield de spelers scherp
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 22:43
Van Bommel en Advocaat kunnen effectief kwaad worden ja, maar Ten Hag heeft hetzelfde als Gio.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
maandag 18 februari 2019 om 21:46
Je fietst een beetje te makkelijk langs elia...
Vind ik leuk
gerard.. +860
maandag 18 februari 2019 om 22:26
Zeker waar al was hij niet constant maar zeker een jongen met diepgang en veel dreiging. Heb je zeker gelijk in. Maar de invloed van Gio was en is zeer nihil
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
maandag 18 februari 2019 om 22:30
Ik bedoelde meer dat elia ook een groot aandeel had in de drive van dat team. Hij wilde zelfs met een vinger uit de kom doorspelen, daar hebben die jonge pikkies in dat jaar best een hoop van geleerd qua mentaliteit.


Over gio zijn we het wel eens trouwens.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 22:30]
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 18 februari 2019 om 20:46
Wacht eerst eens die halve finale af. Voor hetzelfde kan Gio nog om een prijs spelen.
Ik vind het al wijs dat hij op het eind stopt, nu niet gaan pushen om eerder te stoppen. Gio moet door de hoofduitgang naar buiten.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 20:52
Helemaal met je eens Roep
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 18 februari 2019 om 21:18
Als je het niet erg vindt dan heb ik liever dat ie volgende week woensdag via de nooduitgang gaat nadat ie verloren heeft in de beker ... als ie dan toch gaat.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
maandag 18 februari 2019 om 21:21
Feyenoord (Gio en Van Persie) de beker en wij het kampioenschap zou ik best een aardige verdeling vinden. Maar de dubbel heeft ook wel wat.
Ik hoop gewoon dat de club die op dat moment het beste is door gaat. Zoals het hoort in bekervoetbal.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 18 februari 2019 om 21:22
Ik wil helemaal niks verdelen ... ben je gek geworden?!?!? 😂😂😂
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 22:45
Wel hard hoor .
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
dinsdag 19 februari 2019 om 09:43
Hahaha ... no mercy ... is andersom nl. ook niet zo Dommeltje ... 😉
Vind ik leuk
Dommetje +3123
dinsdag 19 februari 2019 om 12:40
🤣🤣👍
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2234
maandag 18 februari 2019 om 21:48
Liever wel maar als je de opstelling van afgelopen zondag erbij pakt maakt hij het zichzelf niet echt makkelijk.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:48
Het is geen gebrek aan kwaliteit.
Het is zoals het is,
Het is Feyenoord
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:51
Alles op de Dennenappel en de derde plek. Daarna wonden likken en door.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:57
Rob Jacobs zei het bij FC Rijnmond waar het op stond, maar het liefst had hij willen zeggen dat het, op z,n Rotterdams gezegd, dat het een Pleuris zooitje is bij Feyenoord momenteel.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 februari 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 20:58
Misschien zit Landzaat gewoon te mollen bij Feyenoord en van Geel misschien ook wel. Zijn ze helemaal niet begaan met Feyenoord. Het zou een mooi complot verhaal zijn, haha.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1080
maandag 18 februari 2019 om 23:42
Die balzak van geel waait met alle winden mee
Vind ik leuk
Mari +12407
maandag 18 februari 2019 om 21:05
Ik snap dat gedoe rond Kuiyt niet.
Middelmstige voetballer die de mazzel had dat Feyenoord vorig kampioen werd.
Iedereen was toen goed. Keeper. Klasse.
El ..Ahmadi enz.
Kuit inhaleerde de complimenten volop.
Maar Gio's team moet nu wel gaan presteren en niet achteraf het gelul:
we hebben gefasld.we hebbnen de trainer in de steek gelaten en meer van dit soort onzin
Vind ik leuk
repeP +2189
maandag 18 februari 2019 om 21:05
Pfff, wat wil je daar nu mee bereiken Rob Jacobs? Chique is het allesbehalve, en dan druk ik me nog heel zacht uit.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:11
Feyenoord doet er ook verstandig aan om van geel uit ze functie te halen. En iemand er neer te zetten met een bredere netwerk dan oa de eredivisie. Die man heeft slecht beleid gevoerd bij ajax en bu feyenoord neer geknuppeld
Vind ik leuk
BenikBen +117
maandag 18 februari 2019 om 21:13
Ben bang Helemaal niets in Rotterdam. Van Gastel pppff die heeft helemaal geen inbreng en Kuyt moet je gewoon mee wachten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 06:30]
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:31
Maar het blijft angstvallig stil. Overlevertje door uit de media te blijven. Op één of andere manier heeft ie veel krediet intern.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:18
Verdient dez man absoluut niet. Toon een waardige afscheid en laat Gio zijn contract netjes uitdienen. Heeft hij verdiend en Rib Jacobs moet eens ophouden met het zagen van de poten onder het stoel van Gio.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:18
Hoop dat jorgensen,ayoub,toornstra,vd heijden niet spelen laay ie lekker met die clasie en vilhena spelen worden ze door psv en ajax deze keer afgeslacht dat moet de doorslag geven om afscheid te nemen aan gio
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 21:27
Van het weekend ‘ het Van Gastel’ effect ?
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 18 februari 2019 om 21:49
27 februari is alles bepalend.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:11
van geel moet je eruit gooien en max huigberts halen van az .
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:11
V.Gastel zijn er werkelijk geen betere🙈😂😂
Vind ik leuk
bert +553
maandag 18 februari 2019 om 22:30
Was een puinhoop,is een puinhoop,en blijft een puinhoop
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 18 februari 2019 om 22:40
Die Jacobs slaat de plank volledig mis!
Vind ik leuk
repeP +2189
maandag 18 februari 2019 om 23:49
Frappante is dat je niets van Rob Jacobs hoort wanneer Feyenoord een wedstrijd wint met goed spel.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 19 februari 2019 om 00:03
Klopt!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
maandag 18 februari 2019 om 23:20
Gio blijft minimaal tot na de bekerwedstrijd tegen Ajax.......
Vind ik leuk
El Cazador +8887
maandag 18 februari 2019 om 23:42
Gebrek aan kwaliteit ………. euh, welke kwaliteit, ik zie het niet
Vind ik leuk
fr1963 +4303
dinsdag 19 februari 2019 om 00:03
Wie heeft er 6 doelpunten gemaakt tegen de godenzonen? Welke andere club heeft dat ooit gepresteerd? Zelfs Barca en Real lukt dat niet! Hoezo geen kwaliteit?
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 19 februari 2019 om 00:29
Nogmaals Frank, ik zie het niet!! Terwijl best pro Feijenoord ben
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 00:38
Kuyt mag niet eens in de schaduw van van Bronkhorst staan! Als speler niet en als trainer moet hij zich maar eerst ontwikkelen en bewijzen! Dat zijn twee dingen die van Bronkhorst wel heeft laten zien! Die man verdient idd de hoofduitgang en dat zeg ik als ajax supporter!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 03:28
Kuijt heeft helemaal geen ervaring met senioren voetbal als coach,is deze gok niet te groot?
Vind ik leuk
Guzzi +701
dinsdag 19 februari 2019 om 06:22
Wat heeft Van Gastel al die jaren toegevoegd,helemaal niets lijkt mijn.
Helemaal opnieuw beginnen daar,nieuwe TD en trainers.
Vind ik leuk
Arie1976 +737
dinsdag 19 februari 2019 om 08:44
Kuyt?
Die had t al lastig bij quick boys..
Is ook logisch, last hem eerst een paar jaar ervaring opdoen bij de jeugd..
Vind ik leuk
Pieterman +10
dinsdag 19 februari 2019 om 08:56
Zou een betere optie zijn dan dat van Bronkhorst blijft zitten. Die stelt Toornsta op als linksbuiten. Hoe verzin je het¿
Liever nog zie ik Moniz voor de groep staan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 09:06]
Vind ik leuk
52N6E +1165
dinsdag 19 februari 2019 om 10:15
Kuyt doorschuiven omdat je het publiek daar een plezier mee doet?! Vreemd argument om een keuze te motiveren.
Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
dinsdag 19 februari 2019 om 11:23
Leo benhakker een vragen!?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:28
Ik heb weinig goede woorden voor de suggestie van Jacobs.
Vind ik leuk
fer65 +324
woensdag 20 februari 2019 om 06:00
Onder het bewind van de huidige direcktie zal er niets veranderen dus gaan ze gewoon verder waar zij mee geëindigd zijn,op van Bronckhorst na dan.Er zitten daar een stelletje flapdrollen die niet of willen capabel zijn voor de club feijenoord en M.v.Geel de vrije hand geven met in het achterhoofd niets bijzonders toe te voegen aan de club.Vier jaar nog wachten dat van Geel en zijn saboteurs vertrekken pffffffff .
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 06:02]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws