'Liever nog een jaar basisspeler bij Heerenveen dan op de bank bij PSV'

'Liever nog een jaar basisspeler bij Heerenveen dan op de bank bij PSV'

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 23:21ma 18-02-2019 om 23:21

Sam Lammers speelt liever in de basis bij sc Heerenveen dan dat hij op de bank bij PSV zit en af en toe in mag vallen. Dat laat hij weten bij Peptalk.

"Nog een jaar basisspeler bij Heerenveen", antwoordt hij resoluut op de stelling. "Ik heb er bewust voor gekozen om veel speeltijd te krijgen en me te ontwikkelen en merk dat ik hier sterker van word. Het bevalt me wel, dat spelen."

"Ik geniet ervan dat ik nu een heel seizoen mag spelen in de Eredivisie. Het is de bedoeling dat ik dat volgend jaar blijf doen. Het is nog vroeg in het seizoen. Aan het einde van het seizoen zal er vast wel een gesprek plaatsvinden", vertelt Lammers.

"Er is af en toe contact. Met wie? Met name met de assistent-trainers heb ik contact, maar niet te veel. Ik ben ook bezig met mezelf ontwikkelen. Ik denk dat het ook wel prettig is als ik met rust word gelaten. Als de kansen niet groot zijn dat ik bij PSV ga spelen, ga je verder kijken."

Lees ook: Lammers in het ongewisse over plannen PSV: 'Komt aan het eind van het seizoen wel'

Plaats een reactie

psv#nr1 +2281
maandag 18 februari 2019 om 23:22
Oud nieuws niks anders meer te melden?
Vind ik leuk
Wim Horst +805
dinsdag 19 februari 2019 om 01:04
Niets nieuws hij speelde zaterdag al voor PSV, heb hem alleen maar de bal naar PSV spelers zien spelen, laten ze in peptalk zien dat hij de bal 3x kan hoog houden en dollen met Hendriks om en vervolgens af te geven aan viergever wauw echt gespeeld als of hij al bij psv zat, erg jammer nooit geen 100% gegeven
Vind ik leuk
Het Brein +4765
maandag 18 februari 2019 om 23:22
De Jong wordt topscorer en kun je verkopen, en Lammers en Romero volgend seizoen de spitsen van PSV. Alles verloopt perfect (als td zijnde)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:26
Ik zou als ik de Jong was lekket bij psv blijven . Altijd spelen , lekker veel scoren . De vorige twee avonturen waren geen succes en als t weer niks is dan kan die misschien niet weer terug want dan is zijn plekkie ingenomen ..
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 18 februari 2019 om 23:28
Dit idd .
Vind ik leuk
Dreft +5
dinsdag 19 februari 2019 om 20:14
Eens ik vermoed ook dat psv zijn plaffond is. Een goeie spits maar wel gevoelig voor een vormdip.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:26
Romero is over 17 jaar nog niet fit...
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:33
Gooi jij die hele 5 euro die jij bezit maar in je bad en ga erin liggen , net als de echte Dagobert .
Als je dat briefje van 5 inwisselt voor 5 cent stukken lijkt het nog iets .
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:37
50 (geluks)dubbeltjes ? 😂
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:38
Laten we volwassen reageren ? Is dat iets pik ? Hoe gaat het met je
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:44
Dat is voor sommige heel moeilijk Frans .
Die kraken bij voorbaat eigenlijk meteen alles af van een andere club .
Net zoals van Bandé bij Ajax kun je eigenlijk niet zoveel zeggen over Romero , behalve dat ie veel blessures heeft gehad , maar Bandé heeft ook pech met de blessure die hij heeft .
En in het ergste geval heb je een keer pech met zo'n speler, en haalt ie zijn niveau niet meer , maar dat kan elke club een keer gebeuren .
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:21
Klopt Service crew. Kreeg gister op een zeer fatsoenlijke reactie op topic van veldman meteen een aanval naar me kop, in feite hadden we ook hetzelfde standpunt. Toen ik zei hem beter te lezen was het meteen pannenkoek, word moe van die internetheldjes hier. Triest niveau sommigen. Goede morgen 😉
Vind ik leuk
Always PSV +16932
dinsdag 19 februari 2019 om 00:21
Als je beter bent dan de Jong heb je recht van spreken. Wil je niet vechten bij PSV voor een basisplaats dan moet je opzouten. Pfffff.
Vind ik leuk
Arvin +7417
dinsdag 19 februari 2019 om 01:31
Hij zegt niet dat hij niet wil vechten voor zijn plek, maar hij wil gewoon blijven groeien en wedstrijden spelen waar hij beter van wordt. Lijkt mij geen verkeerde instelling.
Vind ik leuk
Always PSV +16932
dinsdag 19 februari 2019 om 21:09
Je hebt gelijk, een verkeerde interpretatie.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 19 februari 2019 om 09:41
De Jong steekt in uitstekende vorm en Lanmers wil gewoon veel spelen om zich te ontwikkelen, niks mis mee toch? Is voor PSV alleen maar goed.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1698
dinsdag 19 februari 2019 om 01:09
Leuk ploegje maar perfect? Paar Europese overwinningen zouden keer welkom zijn
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:22
Ik hou van zijn voetbalstijl.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:24
Dit wordt de nieuwe Huntelaar. Heerenveen koopt ‘m en in 2020 koopt Ajax hem en wordt het een topspits ;)
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:24
Die jongen komt er wel, ook bij PSV als ze hem t vertrouwen geven
Vind ik leuk
Gerro +8855
maandag 18 februari 2019 om 23:25
Dat zou een goeie keuze zijn van hem om nog een jaar heereveen eraan vast te plakken. Talentvolle spits die gewoon minuten nodig heeft. Daarna kan ie nog zien waar die heen gaat.
Vind ik leuk
El Cazador +8887
maandag 18 februari 2019 om 23:38
Die is wieberen, doei PSV
Vind ik leuk
Mari +12407
maandag 18 februari 2019 om 23:39
Hij voelt het al aankomen
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
dinsdag 19 februari 2019 om 00:08
Juiste instelling ksn cerny wat van leren
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 19 februari 2019 om 09:43
Hoezo? Voor beide valt wat te zeggen, is maar net wat de speler zelf denkt dat goed voor hem is.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3666
dinsdag 19 februari 2019 om 20:02
Wedstrijden spelen in de eredivisie is toch beter dan op de bank zitten bij ajax.. Van trainingen alleen leer je niet omgaan met wedstrijden spelen daarin worden andere dingen van je gevraagd dan in een training.. Eerst een stapje terug doen om vervolgens een stap vooruit te maken is toch niks mis mee
Vind ik leuk
Benniewies +5360
dinsdag 19 februari 2019 om 00:12
Bij PSV hebben ze liever een Lozano die denkt dat hij God is
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 02:10
Sam pisvlek
Beetje vlapdrollerig juichen op 50% bij de 2 goals v Heerenveen en alle kansen missen.
Geen respect voor jou, lullo!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:34
Die 4-4 was heerlijk tegen Heerenveen of niet?😂
Vind ik leuk
ritje +628
dinsdag 19 februari 2019 om 07:35
hallo Lammers wil liever bij Heerenveen blijven? Ja dat hebben we kunnen zien tegen PSV? Waar was Lammers ? Hij speelde niet mee! Ja PSV is zijn club dus...... mvg ritje
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:38
Hallo Ritje, Je stelt eerst een vraag en daarna geef je gelijk een verkeerd antwoord op je eigen vraag. Hij speelde gwn 90 min mee bij Heerenveen!
Mvg Ajax Prijzenkast 2015-2019
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws