Geruchten in Amsterdam: Gravenberch disciplinair gestraft na ruzie met Bogarde

Geruchten in Amsterdam: Gravenberch disciplinair gestraft na ruzie met Bogarde

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 08:19di 19-02-2019 om 08:19

De absentie van Jong Ajax-middenvelder Ryan Gravenberch was de afgelopen weken voer voor speculatie in Amsterdam. De zestienjarige middenvelder ontbrak in de selectie voor de Keuken Kampioen Divisie-wedstrijden tegen Roda JC en FC Eindhoven, zonder dat de Amsterdammers nieuws hierover naar buiten brachten.

Fansite Ajax1 meent echter dat een en ander te maken heeft met een aanvaring tussen Gravenberch en assistent-trainer Winston Bogarde. Volgens 'bronnen' in het Amsterdamse beet Gravenberch de oud-international toe dat hij 'niets van hem kon leren', hetgeen leidde tot een disciplinaire straf van één week. De jeugdinternational van Oranje lijkt vrijdagavond tegen Telstar echter weer van de partij te zijn.

Gravenberch staat dit seizoen op vijftien wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie, waarin hij één keer tot scoren kwam namens Jong Ajax. Op 23 september maakte hij tegen PSV, als jongste speler ooit, zijn debuut voor de Amsterdamse hoofdmacht. Drie dagen later speelde hij negentig minuten mee tijdens de bekerwedstrijd tegen Te Werve, maar Gravenberch heeft sindsdien geen bijdrage meer geeleverd aan Ajax 1.

Plaats een reactie

Bossie020 +6083
dinsdag 19 februari 2019 om 08:21
Die komt dus naar AZ.
Vind ik leuk
#Keizerout +45241
dinsdag 19 februari 2019 om 08:22
Neem Bogarde maar.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 08:40
Misschuen is het inderdaad zo dat hij niets kan leren van Bogarde
Het geeft wel aan dat hij leergierig is
Vind ik leuk
#Keizerout +45241
dinsdag 19 februari 2019 om 08:41
Ik weet niet hoe goed Bogarde is als trainer.
Leergierig of dwars kan allebei :p
Vind ik leuk
cj_fey +4407
dinsdag 19 februari 2019 om 08:55
Al zou dat al het geval zijn, als 16 jarige snotneus dien je gewoon respect te hebben. Je werkgever heeft deze man aangesteld, dat heb je maar te accepteren. Maar die jonge gasten denken zich van alles te kunnen permitteren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
Pimman +10274
dinsdag 19 februari 2019 om 09:03
cj_fey sowieso mee eens! Nu is het de vraag of het verhaal daadwerkelijk klopt. ..zijn geruchten!
Vind ik leuk
cj_fey +4407
dinsdag 19 februari 2019 om 09:08
uiteraard.... maar iets met rook en vuur... de opmerking is ook mer algemeen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 09:08]
Vind ik leuk
Pimman +10274
dinsdag 19 februari 2019 om 09:09
Klopt..en die gastjes zijn tegenwoordig vaak wel verwend.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 10:08
Dat was vroeger, tegenwoordig is er de roddelpers.
Rook en vuur is al lang verleden tijd.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 09:14
Ja. Je hoort respect te hebben. ( omgekeerd ook natuurlijk)
Maar je moet als docent je ook kunnen verplaatsen in de leerling.
Soms moet je iets niet willen horen
Soms is de straf , de training- niet mogen afmaken al voldoende straf.
Iedereen ziet dat je wordt weggestuurd
Daarna een gesprek.
De straf moet redelijk zijn en gerelateerd aan de persoon.
Je mag als docent NOOIT een straf geven omdat je je geraakt voelt.
Wel om de leerling een les te leren.
Kan Bogarde dit wel?
Didactiek !
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:51
wat zou ik medelijden hebben met docenten als jij daar de baas over zou zijn
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 10:36
Hoeft niet.
Ik heb jarenlang met heel veel plezier en heel veel succes een middelbare school geleid
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:41
aaa van daar dat kinderen beesten zijn die nergus na luisteren
Vind ik leuk
Asje Menou +648
dinsdag 19 februari 2019 om 17:42
Het is de taak van de ouders om hun kind op te voeden. Je gaat naar school om onderwezen te worden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 19:47
maar als docent moet je tog wel wat te zeggen hebben
Vind ik leuk
Asje Menou +648
dinsdag 19 februari 2019 om 19:55
Natuurlijk moet je ook wat te zeggen hebben, maar met straffen en intimideren alleen kom je er niet anti.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 00:13
Af en toe een tikkie moet kunnen. Maar idd, je moet verduvelste goed aanvoelen of het kan en hoe je het anders kan oplossen. Praten heeft veel meer zin dan schreeuwen of een tikkie of wat dan ook geven.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 00:14]
Vind ik leuk
Nr14always +3664
dinsdag 19 februari 2019 om 09:58
Deel je mening, ik zie Bogarde niet de discussie aangaan 😂.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 00:12
Dit dus.
Vind ik leuk
Kuip +9924
dinsdag 19 februari 2019 om 09:28
Ik ken Bogarde niet als trainer, maar ik kan me zo voorstellen dat die weinig zinnigs te melden heeft. Dus ik begrijp Gravenberch wel als dit waar is.
Wel jammer dat we van Gravenberch al even niets vernomen hebben. In die momenten dat hij speelde liet hij zien een geweldig talent te zijn.
Ik hoop hem volgend seizoen in de hoofdmacht te zien op de positie van Schone.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:54
Hij is 16.
Vind ik leuk
AFP +2890
dinsdag 19 februari 2019 om 10:37
En nu al een grote mond, waar moet het naar toe met onze pubers.
Ach laat ook maar....over een paar jaar krijgen we een Minister-president van 25 jaar.
Gezellig na de Ministerraad, Armin van Buuren of Nicky Romero op het Binnenhof.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 00:15
En? Seedorf stond er bij Ajax ook al op 16 jarige leeftijd. Goed genoeg is oud genoeg.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 10:11
Dus je kent Bogarde niet, en je kan je voorstellen dat hij weinig zinnigs te melden heeft. En dan begrijp je Gravenberch wel?
Vind ik leuk
Kuip +9924
dinsdag 19 februari 2019 om 13:58
Maar ik heb Bogarde wel interviews horen geven. Die keren dat ik hem gehoord heb zeggen mij genoeg. En dan heb ik niet zo’n hoge pet van die man op
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:11
Je eerste zin zegt genoeg over de rest van de inhoud van je bericht.
Vaak is het dan goed om daarna meteen te stoppen. want jouw aannames die leiden tot jouw conclusie zijn (dus) op zaken gebaseerd die niks met het trainerschap (waar het hier om gaat) te maken hebben.

Jammer om iemand dan zo af te schilderen..

😜
Vind ik leuk
hantayo +1238
dinsdag 19 februari 2019 om 15:47
Ik had hem wel meer willen zien. Straffen, pffff. Weet niet of ik Bogarde als trainer zou willen, die kan ik moeilijk serieus nemen na Chelsea.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 09:06
Onzin.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
dinsdag 19 februari 2019 om 10:08
ga je je naam veranderen in #Bogardeout?
sinds onze vriend Rioola zakenwaarnemer is geworden van Gravenberch maak ik me al zorgen
die is weg van de zomer
jammer maar helaas
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 08:41
Wij verkopen niet aan Ajax, maar komen wel bedelen?
Vind ik leuk
Pimman +10274
dinsdag 19 februari 2019 om 09:01
Die komt naar AZ of gaat naar AZ? ;)
Vind ik leuk
AFP +2890
dinsdag 19 februari 2019 om 10:38
Ruilen me Stengs.
Vind ik leuk
Pimman +10274
dinsdag 19 februari 2019 om 10:42
Als dat zou kunnen ;)
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 09:06
Nul kans.
Vind ik leuk
Bossie020 +6083
dinsdag 19 februari 2019 om 09:30
Je hebt altijd 50% kans.
Of hij komt wel, of hij komt niet.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3896
dinsdag 19 februari 2019 om 09:39
Dit is gevalletje 100% geen kans.
Vind ik leuk
Gearry +1425
dinsdag 19 februari 2019 om 10:10
Het is altijd 50% kans. Of hij komt, of hij komt niet.
Vind ik leuk
hantayo +1238
dinsdag 19 februari 2019 om 15:49
Hays, Statistics, 600 pagina's.............lees het eens :-)
Vind ik leuk
Gearry +1425
dinsdag 19 februari 2019 om 18:59
Allemaal leuk en aardig, maar het blijft ja of nee, dus 50% kans.
Vind ik leuk
hantayo +1238
dinsdag 19 februari 2019 om 19:42
lees het boek! Doet me denken aan collega ooit, die zei, ik rijd zo hard mogelijk over dat kruispunt, dan ben ik er korter, dus is de kans kleiner dat ik een ongeluk krijg................
Vind ik leuk
Gearry +1425
dinsdag 19 februari 2019 om 19:46
Dat boek zal me jeuken. Als jij niet snapt hoe je onze opmerking op moet vatten, dan houdt het op he. ;-)
Vind ik leuk
Hvdp +1837
dinsdag 19 februari 2019 om 10:10
Rioola heeft al een mooie club voor hem gevonden in Italie
Vind ik leuk
Busk +1846
dinsdag 19 februari 2019 om 10:40
Neeeeeeeeeej , geen afdankertjes van de toekomst naar AZ.

Heb je niks aan.

Efmorfidis,Dekker,Anderson,Bergsma etc , allemaal niks.
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 19 februari 2019 om 11:43
Savastano
Vind ik leuk
Busk +1846
dinsdag 19 februari 2019 om 16:27
Zag je 'm verdedigen tegen Den Bosch?

Weinig hoop..
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 19 februari 2019 om 16:31
Ik plaatste hem in dat rijtje 'allemaal niks' ;p

Wie van Jong AZ heeft wel de potentie om het eerste te halen?
Vind ik leuk
Bossie020 +6083
dinsdag 19 februari 2019 om 19:45
Kenzo Goudmijn, Tijjani Reijnders, Jasper Schendelaar, Rody de Boer, Mees Hoedemakers en Peer Koopmeiners.
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 19 februari 2019 om 19:49
Reinders en Hoedemakers zie ik het niet maken.
Vind ik leuk
Bossie020 +6083
dinsdag 19 februari 2019 om 19:55
Hoedemakers is wel de minste van de 6. Reijnders zie ik af en toe leuke wedstrijden spelen. Peer en Kenzo zijn nog wat jong. Schendelaar is Oranje materiaal en Rody heeft enorm veel kwaliteit, maar staat wel in de pikorde achter Bizot en de Boer.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:30
Goed zo Ajax...Korthouden die gasten,,, Discipline en gedrag zijn de bodem van succes. T moet geen Bazoertje worden, anders is het einde mooi verhaal.
Vind ik leuk
Hertogtwan +527
dinsdag 19 februari 2019 om 08:37
Talenten moet je ook niet te snel het gevoel geven dat ze al goed genoeg zijn. Soms zijn ze te jong om te debuteren in het eerste elftal!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 08:30
Ach, als hij maar meer gaat opleveren dan Bazoer dan is Overmars tevreden met de situatie.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 10:15
Zo Overmars is ook weer van stal gehaald door Roeptoeter.
Wordt een echte obsessie he?
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 14:42
Wordt? is het al voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:31
Had er niks van mee gekregen. Als dat zo is dan is deze straf natuurlijk terecht. Dergelijke opmerkingen maak je niet tegen mensen uit de staf, sowieso praat je uit fatsoen zo al niet tegen een volwassene.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 08:43
Klopt.
Maar de straf moet in overeenstemming zijn met de overtreding
Vind ik leuk
Enden +4732
dinsdag 19 februari 2019 om 09:10
Welke straf had jij gegeven voor dit gerucht
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 09:16
Wegsturen van de training en daarna een gesprek

Sar moet alle jeugdttainers een cursus didactiek laten volgen.
De jeugd is vernderd
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:03
Hoe dit aangepakt moet worden laat ik aan Ajax, maar dat dit aangepakt moet worden is duidelijk. Onmiskenbaar groot talent maar dergelijke taal van een snotneus tegen een assistent kan gewoonweg niet. Ook Ryan zelf moet ervoor waken dat ie niet naast zijn (voetbal)schoenen gaat lopen.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 10:17
Nog een keer over welk gerucht gaat dit?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:53
Staat in de tekst
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 13:30
Ik lees geruchten en speculatie?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 14:14
Als het gerucht een leugen blijkt lijkt me niks aan de hand, gaat mij erom als het klopt dat het aan gepakt moet worden
Vind ik leuk
Enden +4732
dinsdag 19 februari 2019 om 11:40
Vernederd? Waarom?
Wat gebeurde er waardoor de jeugd vernederd werd?
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 13:50
haha, ik typte vanochtend op mijn mobiel. dat gaat te vaak fout.
er ontbreekt een a. geen e
verandert niet vernedert
Vind ik leuk
Enden +4732
dinsdag 19 februari 2019 om 13:51
Haha ok. Absoluut veranderd idd.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
dinsdag 19 februari 2019 om 15:46
Zegt iemand die (je eigen woorden): Hoeft niet.
Ik heb jarenlang met heel veel plezier en heel veel succes een middelbare school geleid.

Maar dan niet de woorden jeugdtrainer en vernederd goed kan schrijven.

Dat verklaard een hoop.
Zeker ook lesgegeven aan Gravenberch.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 18:33
Nee aan je ouders
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
dinsdag 19 februari 2019 om 23:50
Jammer, Mari, heel erg jammer...
Aan mijn ouders heb jij zeker geen lesgegeven want dan zou je zo ongeveer 115 jaar oud moeten zijn op dit moment en de oudste (nog levende) Nederlander/Nederlandse is 113 jaar oud.

En aangezien ik er nu even voor het gemak van uit ga dat je wat betreft het leiding geven aan een middelbare school niet hebt gelogen, val je nu dus kei en keihard door de mand. Want toen mijn ouders naar school gingen was er nog geen sprake van de woorden middelbaar onderwijs.
Vind ik leuk
Mari +12407
woensdag 20 februari 2019 om 11:23
Dat verklaart je gebrek aan kennis
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 11:30
leg uit??? Want daar ben je toch zo goed in?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 11:30]
Vind ik leuk
Mari +12407
woensdag 20 februari 2019 om 11:50
(Waarschijnlijk) te moeilijk voor jou.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 11:58
Probeer maar misschien steek ik er dan nog wat van op!
Ik ben bereid om, als je met zeer goede en duidelijk te herleiden conclusies komt, mijn excuus te maken.
Vind ik leuk
Yoink +411
dinsdag 19 februari 2019 om 08:36
'Ik kan niks van je leren'.
Bogarde: *Leert Gravenberch hoe je je geld op de tribune moet verdienen*.
'Was ik ook goed in'.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
dinsdag 19 februari 2019 om 09:09
En de Supercup (waarin Bogarde scoorde) en wereldbeker winnen, dat vergeet men weleens.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:37
Het 1e wat ze leren is arrogantie. 1 wedstrijd in het 1e en ze denken gelijk dat ze wereldtop zijn.
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
dinsdag 19 februari 2019 om 08:43
1 week.? 1maand , als dat nu al begint zo snel mogelijk weg met die gozert.!!!!
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 19 februari 2019 om 08:38
Psv staat klaar om toe te slaan.
Misschien Huilberts ook
Vind ik leuk
Waagplein +749
dinsdag 19 februari 2019 om 09:13
Ha, een woordgrap die echt níémand leuk vindt! Maar gelukkig kan je nu wel stoer over jezelf doen.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 10:18
Ik vind hem wel grappig, dus praat voor jezelf.
Vind ik leuk
Waagplein +749
dinsdag 19 februari 2019 om 10:51
Ah, nou dat zegt meer over jou gelukkig.
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 13:31
Of over jou, nogmaals praat voor jezelf.
Vind ik leuk
Muscles +1729
dinsdag 19 februari 2019 om 08:39
Van Winston, Ton Winst kun je inderdaad weinig leren. Gravenberch begeleiden want supertalent
Vind ik leuk
MokumXXX +720
dinsdag 19 februari 2019 om 08:43
Heb je lang over moeten nadenken zeker?!
Vind ik leuk
#Keizerout +45241
dinsdag 19 februari 2019 om 08:57
Dat is van een reclame.
Vind ik leuk
Muscles +1729
dinsdag 19 februari 2019 om 11:15
Titel van het eigen boek over Bogarde.........en gebaseerd op cashen zonder te spelen
Vind ik leuk
#Keizerout +45241
dinsdag 19 februari 2019 om 11:26
Dat boek heet 'Deze neger buigt voor niemand' volgens mij.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
dinsdag 19 februari 2019 om 08:41
Als dit waar is valt dat natuurlijk niet l goed te praten. Echter als het een trainer is die natuurlijk ook niet vrij is van onbesproken gedrag, paar jaar op de bank zitten voor heel veel geld en het toch voor elkaar krijgen om dat geld weer zo te verkwanselen, tja dat maakt je niet echt geloofwaardig als "voorbeeld".
Vind ik leuk
RenW +3996
dinsdag 19 februari 2019 om 10:19
Als het waar is....maar zijn fouten zijn alweer opgerakeld.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
dinsdag 19 februari 2019 om 15:51
Als het waar is wat jij zegt @Aartstyle, kan hij er juist heel veel van leren, te weten:
1. Hoe hark ik zoveel mogelijk geld binnen zonder er al te veel voor te moeten doen.
2. Hoe investeer ik dat "zuur" verdiende geld, zodat ik er ook nog wat aan over houdt.
3. Hoe gedraag ik me als jongeling.
Vind ik leuk
MN223 +1575
dinsdag 19 februari 2019 om 08:44
Slaat natuurlijk nergens op. Hij kan van Bogarde leren hoe je met een paar jaar op de tribune zitten vele miljoenen kunt binnenharken. En het lijkt erop dat hij nu al aan het oefenen is!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 08:48
Pff kil club praten en vechten elkaar het bedrijf uit
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:18
Pff, erg he. Sorry dat je hier mee geconfronteerd wordt, wat moet je een zwaar leven hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:54
ag ajax kan te minsten zen eigen rekeningen betalen psv moet het geld weer binnen kort smeken van de gemeente
Vind ik leuk
JCJWZ +14812
dinsdag 19 februari 2019 om 09:57
Hoe gaat het met Ramselaar bij Psv trouwens? Hoe gaat een warme club als Psv daar mee om?
Vind ik leuk
RR12 +737
dinsdag 19 februari 2019 om 08:55
Toppie Winston, trainingsjasje uit en matten maar. Inhoudelijk heeft dat pikkie wel gelijk.
Vind ik leuk
Yoink +411
dinsdag 19 februari 2019 om 09:00
Maar natuurlijk wel grappig: het is fantastisch hoe Ajax met de jeugd omgaat, ze bij zichzelf houdt, opleidt, etc. Maar even later klagen wat een kutmentaliteit deze gasten hebben.

Misschien eens wat minder pamperen en omhoog lullen. Laat ze maar vechten voor hun plek en brood.
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 09:51
Volgens mij is het niet Ajax dat ze omhoog lult, volgens mij is dat gewoon de media....
Vind ik leuk
JCJWZ +14812
dinsdag 19 februari 2019 om 09:58
En wat zou er mis mee zijn, een slager verkoopt toch ook zijn eigen vlees? Er is geen ruimte in het eerste om alle talenten op te stellen, daar hebben we teveel talenten voor, een deel zal altijd moeten worden verkocht, tegen Ajax prijzen uiteraard;)
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 10:00
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in
Vind ik leuk
Vrolijkje +2068
dinsdag 19 februari 2019 om 09:05
Als ze op die leeftijd al zulk gedrag gaan vertonen,weet je eigenlijk al genoeg.
16 en dan tegen bogarde roepen dat ie niets van em kan leren.

Die man heeft een paar kampioenschappen een cl en een rijtje topclubs op zijn cv.

Maar hij zal vast zelf vast zien dat ie al lang in ajax 1 had moeten staan.
Vind ik leuk
mcmodd +26846
dinsdag 19 februari 2019 om 09:06
Jammer, net even een jaartje te vroeg naar Jong FC Utrecht gehaald denk ik. Moet mentaal nog rijpen, maar hij is zeker een talent.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
dinsdag 19 februari 2019 om 09:08
Ai dit is wel een groot talent. Hopelijk geen Bazoerachtige toestanden.
Vind ik leuk
Mistered +590
dinsdag 19 februari 2019 om 09:14
Is die Italiaan niet zijn zaakwaarnemer? Dan weet je alweer genoeg...........
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:16
Hij heeft wel gelijke at moet bogarde je nou leren op voetbal gebied.
Het enigste wat hij je kan leren is hoe je het beste veel geld Kunt verdienen zonder te voetballen en door met de
Jeugd mee te trainen
Vind ik leuk
0260165 +721
dinsdag 19 februari 2019 om 09:20
Als je in 15 wedstrijden 1 goal maakt in de 1e divisie als rechtsbuiten dan kan je zelfs van Ted van der Pavert wat leren.
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 09:53
Is een centrale middenvelder, cerny of kuhn spelen rechtsbuiten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:25
Gravenberch buigt voor niemand.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 11:17
Hahaha. Reactie van de dag!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:34
Die is,straks vertrokken
Vind ik leuk
Blindsy +18697
dinsdag 19 februari 2019 om 09:41
Gelukkig kan hij straks op universitair niveau trainen onder prof. dr. E. ten Hag.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
dinsdag 19 februari 2019 om 10:01
hij wil naar feyenoord
lekker makkelijk , die spelen maar één keer om de week
Vind ik leuk
Blindsy +18697
dinsdag 19 februari 2019 om 14:21
Van mij mag hij komen. 👍 En dan mag Ajax hem over 2jr terugkopen. Voor 30milj of zo.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 14:22]
Vind ik leuk
Hvdp +1837
dinsdag 19 februari 2019 om 14:34
Hij gaat van de zomer al naar Italië
En niet op vakantie!!
Rioola heeft nwe sokken nodig.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
dinsdag 19 februari 2019 om 23:18
Ja, dan ben je gezien.
Vind ik leuk
rober2704 +841
dinsdag 19 februari 2019 om 10:25
Als het waar is dan kan ik me ze zo voorstellen dat het door Gravenberch met teveel emotie is gezegd tegen Bogarde of in het bijzijn van alle overige spelers en staf in de kleedkamer. Dat is dan niet zo handig van Gravenberch en een schorsing is dan meestal ook een logisch gevolg. Aan de andere kant zou de technische leiding van Ajax deze uitspraak ook niet direct terzijde moeten leggen en nagaan of in de uitspraak van Gravenberch een kern van waarheid zit. Een goede speler maakt nog geen goede trainer in het geval van Bogarde. Wel vreemd dat de kritiek van Gravenberch gericht is aan Bogarde terwijl Reiziger volgens mij de hoofdtrainer is en Bogarde de assistent. Maar wellicht dat Bogarde in dat duoschap een nogal dominante houding aanneemt richting de spelers.
Vind ik leuk
AFP +2890
dinsdag 19 februari 2019 om 10:41
Weg met Gravenbergh (16 jaar). Er zijn genoeg clubs in Nederland die hem willen hebben. Prima toch ? Genoeg aanwas bij Ajax. Elke ouder wil graag zijn zoontje of dochtertje bij de grote club Ajax onderbrengen.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 19 februari 2019 om 11:14
Het verhaal klopt. Dit komt voort uit de onhandige keuzes van Ten Hag. Deze jongen heeft mogen debuteren in de Eredivisie en daarna geen enkele kans meer gehad. Z'n vroege debuut had achteraf dus niets te maken met rustig brengen en dat kan heel frustrerend werken bij jonge spelers met ambitie
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
dinsdag 19 februari 2019 om 11:27
Kan gebeuren want je hebt te maken met 16 jarige pubers die soms heel grillig kunnen reageren. Een storm in een glas water dat weer eens enorm vergroot wordt door de media.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:30
nou lekker voor hem dit is puur naast je schoenen lopen hoe kan je dat tegeneen trainer zeggen. dan ben je oliedom sorry je mag het denken maar niet zeggen de trainer is en blijft de baas en de trainer kan je maken en vooral breken. geen enkele club laat zijn trainers vallen .ze gaan jou opdonderen.
Vind ik leuk
bully302 +138
dinsdag 19 februari 2019 om 11:53
Hij zou best wel eens gelijk hebben want hoger de was een leuke team speler die de bal gelijk inleverde wanneer hij hem veroverd had
Vind ik leuk
Come on Utreg +29686
dinsdag 19 februari 2019 om 12:23
Hommeles in de tent.. Een 16-jarige moet natuurlijk gewoon luisteren naar zijn trainer. Benieuwd hoe dit gaat aflopen..
Vind ik leuk
Muscles +1729
dinsdag 19 februari 2019 om 13:04
Ajax top, ingrijpen en Gravenberch behouden want volgend seizoen Ajax 1
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 16:08
daar zit de riool rat weer achter die is weg bij Ajax reken maar bedank rioolrat !
Vind ik leuk
hoebie60 +207
dinsdag 19 februari 2019 om 19:07
Winston op het bankje miljonair worden, ik had het wel willen leren van hem, maar hij moet wel voorzichtig doen met onze talenten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws