De Graafschap strikt nieuweling: 'Natuurlijk heb ik van De Graafschap gehoord'

De Graafschap strikt nieuweling: 'Natuurlijk heb ik van De Graafschap gehoord'

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 10:40di 19-02-2019 om 10:40

De Graafschap-nieuweling Nabil Bahoui hoopt zijn nieuwe club te kunnen behoeden voor degradatie. De 28-jarige buitenspeler stelt dat hij De Graafschap al kende.

"Natuurlijk. Ik ken bijna alle teams in Europa. Natuurlijk heb ik van De Graafschap gehoord", stelt hij voor de camera van de Doetinchemmers. Bahoui, die acht interlands speelde voor Zweden, zat sinds februari zonder club nadat zijn contract bij Grasshoppers werd ontbonden. "Ik was thuis aan het wachten op aanbiedingen. We kwamen in contact met het team en nu ben ik hier."

Bahoui hoopt 'iets anders' toe te voegen aan het team. "Ik wil brengen waar ik goed in ben. Het belangrijkste is om het team te helpen en in de Eredivisie te blijven. (...) Ik ben een creatieve speler en wil het team graag helpen: goals maken en assists geven."

De nieuweling tekende een contract tot het einde van het seizoen. De Graafschap beschikt over een optie om de verbintenis met een jaar te verlengen, zo meldde de club eerder.

Plaats een reactie

dinsdag 19 februari 2019 om 10:45
Hahaha leugenaar
Vind ik leuk
AZVork +2011
dinsdag 19 februari 2019 om 10:46
Lekker vooroordeel weer.
Vind ik leuk
BasDTC +28
dinsdag 19 februari 2019 om 10:47
Als de Graafschap supporter waag ik dit ook te betwijfelen hoor..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:47
Dat gelooft toch geen kind van 3 ....
Vind ik leuk
Tommieman +4868
dinsdag 19 februari 2019 om 10:51
Standaard promotie-praatje . Maar natuurlijk zegt ie dat . A white lie 😉
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:03
Hoezo liegt hij? Natuurlijk had hij van de graafschap gehoord toen zijn zaakwaarnemer er over begon dat ze interesse in hem hadden
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 10:46
Met dank aan wikipedia.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 10:46
De Graafschap heeft wereldwijde bekendheid sinds die ene wedstrijd..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:51
Welke wedstrijd?😂 waarbij ze voor de 5e keer op rij kampioen konden worden😂
Vind ik leuk
BasDTC +28
dinsdag 19 februari 2019 om 12:48
Jij weet verdomd goed welke wedstrijd
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 19 februari 2019 om 13:40
Duimpje, zelfs als Ajax fan is deze wel leuk 👍
Vind ik leuk
BasDTC +28
dinsdag 19 februari 2019 om 10:46
Haha hij kent alle clubs in Europa. De zweedse Boskamp ;). Ben overigens wel benieuwd!
Vind ik leuk
Gewoon Bas +2239
dinsdag 19 februari 2019 om 10:46
Zal wel een enorme gokker zijn dan, als ie alle clubs zo goed kent...
Vind ik leuk
nick140 +69
dinsdag 19 februari 2019 om 10:58
Kom op zeg, je hoeft maar een beetje Championship Manager gespeeld te hebben en je kent al gauw wat teams. Heb zelf ook regelmatig oostblokkers geschokt door de miniclubjes uit het hometowns te kennen
Vind ik leuk
Habbekrats +328
dinsdag 19 februari 2019 om 10:47
Jaja net als dat iedereen Nabil Bahoui kent!
Vind ik leuk
Tommieman +4868
dinsdag 19 februari 2019 om 10:56
Huh wie ? 😆😆
Vind ik leuk
Yoink +411
dinsdag 19 februari 2019 om 10:55
Waarom is dit zo vreemd? Als je beetje voetbalgames e.d. hebt gespeeld is fit toch best plausibel?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:58
Wilde net hetzelfde zeggen. Via FIFA e.d. kom je ze allemaal wel eens tegen
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:17
Welke verslaggever gaat een quizje doen met deze gast? kijken of hij echt bijna alle teams in europa kent..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:27
Ja de Graafschap, wie kent ze niet he... een van de bekendste clubs uit Europa... Ja hoor ik ken de Graafschap, lijkt me leuk daar in Amsterdam.
Vind ik leuk
Roodbergen +9822
dinsdag 19 februari 2019 om 12:39
Welkom bij de mooiste club en verras ons in positieve zin!!!!
Vind ik leuk
kees ee +912
dinsdag 19 februari 2019 om 13:22
. . hij sliep vroeger zelfs in een de graafschap-pyjama !?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws