Kraay: Een schitterend moment. Maar voor Ajax zó pijnlijk, zó pijnlijk...

Kraay: "Een schitterend moment. Maar voor Ajax zó pijnlijk, zó pijnlijk..."

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 08:05wo 20-02-2019 om 08:05

Laatste update: woensdag 20 februari 2019 om 08:26wo 20-02-2019 om 08:26

Het absolute hoogtepunt van Feyenoord - Ajax (6-2) op 27 januari was in de ogen van Hans Kraay jr. het moment waarop Robin van Persie, direct na het rustsignaal, de kleedkamer opzocht en volledig ontspannen naar het publiek zwaaide. Kraay vertelt dat in zijn wekelijkse rubriek in Veronica Magazine. 

Komende woensdag moet Ajax in het kader van de TOTO KNVB Beker opnieuw op bezoek in De Kuip. "Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Ajax zich nog een keer zó gaat blameren", stelt Kraay. "Ze werden helemaal horendol gespeeld een paar weken geleden. Ik heb in m'n leven ook nog nooit zo'n waanzinnig Robin van Persie-moment meegemaakt."

De analist en presentator van FOX Sports doelt niet op een van de twee treffers van de 35-jarige aanvoerder van Feyenoord. "Nee, de manier waarop hij het veld verliet na afloop van de eerste helft. Heel ontspannen zwaaide hij naar zijn vrouw en kind op de tribune. Een kushandje erbij."

"En toen wist de hele Kuip: het staat nog maar 3-2, maar wij gaan dit niet meer verliezen. Een schitterend moment. Maar voor Ajax zó pijnlijk, zó pijnlijk..."

Plaats een reactie

woensdag 20 februari 2019 om 08:10
Komt die dorpsgek weer
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:12
Past de tekst je niet goede morgen realiteit gozer
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:29
Past zijn tekst jou niet ? Goedemorgen
Vind ik leuk
Hulsink +593
woensdag 20 februari 2019 om 10:50
Sjotspiegel Ga eens voor een Echte Spiegel staan en beledig dan de persoon die je ziet!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 12:20
@Sjnotspiegel:
Dat jij Kraay een dorpsgek vind is jou mening.
Maar deze Ajacied geeft Hansie wel gelijk. Want op het moment dat RvP in de rust naar de kant ging en zwaaide naar publiek en/of familie had ik het ook al door. Dat gaat Feyenoord niet weggeven. En ik kreeg op dat moment - heel even - een pleurishekel aan die Van Persie.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 16:03
Precies, is mijn mening. Ik zeg nergens dat hij geen gelijk heeft.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 17:17
Dan had je je reactie beter voor je kunnen houden, want nu zeg je min of meer dat jij ook een dorpsgek bent.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 18:42
Los van het feit het nergens op slaat wat je zegt, blijft het niet meer dan jou mening.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 08:11
Op de ajacieden (uitzonderingen daargelaten) na genoot heel nederland!
Vind ik leuk
Pimman +10274
woensdag 20 februari 2019 om 08:13
Ik heb inderdaad niet genoten ;) ..Wel van Van Persie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:16]
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 08:29
dan denk ik dat je Toornstra te kort doet, die speelde een pot...
Vind ik leuk
Pimman +10274
woensdag 20 februari 2019 om 09:21
Korm klopt was ook heel goed..maar Van Persie was tóch wel de man in alles.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 09:23
zeker waar
Vind ik leuk
Whatevaa +690
woensdag 20 februari 2019 om 10:10
Toornstra doet zichzelf te kort door niet vaker op die manier te spelen in het jaar.

Doet echt nog pijn die 6 2 😥😥😥
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 10:36
heb je helemaal gelijk in, Toornstra kan ook beter..
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:17
je hebt 2 soorten fans tegenwoordig
(eigenlijk maar 1 soort fan andere zijn zielig)

1- Voor je eigen club (zoals het hoort je bent voor jouw clubje)

2- tegen Ajax

meer opties zijn er tegenwoordig niet echt, en er zijn er heel veel die zeggen voor een club te zijn maar vinden het leuk als ajax verliest.

Dus ben je niet voor jouw club bezig maar voornamelijk tegen ajax.
Nu in dit seizoen zou alleen psv fans er baat bij hebben omdat hun direct met Ajax strijden voor de titel dus die kan ik nog volgen maar de rest haha zielig hoopje mensen ;)



Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:22
Valt wel mee
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 08:31
daar ben ik het niet mee eens. Ik ken genoeg mensen die niet tegen Ajax zijn maar wel een andere club supporten. Maar wees eerlijk, als je directe concurrent punten verspeeld dan is dat toch lekker? daar hoeft dus geen haat bij te zitten.
Vind ik leuk
markie +2754
woensdag 20 februari 2019 om 09:56
Inderdaad, zondag middag op 1 punt
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 10:37
denk het niet, op 1 of andere manier denk ik dat psv "gewoon" wint in eindhoven.
Vind ik leuk
markie +2754
woensdag 20 februari 2019 om 10:41
Dat verwacht ik ook, maar hoop doet leven. Ik hoop in ieder geval op een mooie wedstrijd
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 10:48
een mooie pot is inderdaad wel belangrijk.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:17
Die horen dus in categorie 1.. daarnaast is het natuurlijk lekker als je directe concurrent punten verspeeld. Maar er is maar een club in Nederland directe concurrent van Ajax (ook van PSV overigens). En na een tijdje is het wel weer leuk geweest. Maar het komt helaas ook van sommige ajacieden af die haat naar andere clubs. Totaal onnodig.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 10:37
helemaal mee eens maat!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:01
Objectief gezien is er maar 1 club direct concurrent van Ajax en dat is PSV. Daarna is het een tijdje leuk geweest.

Gemiddeld aantal punten sinds 2003:
1. PSV = 76,0
2. Ajax = 75,4
3. Feye = 63,9
Vind ik leuk
RGB +1225
woensdag 20 februari 2019 om 13:32
Maar de enige directe concurrent van Ajax is toch PSV? Dus waar al die andere "supporters" zich zo vrolijk om maken snap ik niet zo.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 14:34
heb je helemaal gelijk in maar die gene die over supporters praten praatte over de supporter in het algemeen :)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:24
sorry kan je niet lezen?
Ik zeg toch of je bent voor jouw clubje (sparta/feyenoord herenveen etc) of tegen ajax
Of je zegt alsof fan van bijvoorbeeld sparta/feyenoord herenveen etc) maar zien graag e.v.t. andere club bijvoorbeeld in Europa graag verliezen (maakt jouw dat nou uit is toch niet jouw club) directe concurrent om bijvoorbeeld te titel vind ik een ander geval. (maar dan gaat het om de competitie waar je beide om iets strijd dat snap ik wel

Du niet voor jouw club tegen andere club zo simpele beredenatie.


[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 15:26]
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 08:50
Ik zou het woord fans vervangen door supporters.
Vind ik leuk
HansVites +6396
woensdag 20 februari 2019 om 09:01
Je hebt ook nog succes supporters, bijvoorbeeld mensen uit Groningen of Venlo of welke stad dan ook die voor Ajax of PSV zijn, als je een beetje normaal bent support jij je regionale club, en niet de club die boven aan staat.
Er zitten hier zogenaamde Ajax en PSV supporters die nog nooit een live wedstrijd van hun club gezien hebben.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:21
Wat maakt dat nu weer uit dan? Dus je bent een succes supporter als je nog nooit een live wedstrijd hebt gezien?

Iedereen mag zich supporter noemen van een voetbal club. Er is namelijk geen ballotage die controleert of je voldoet aan de juiste eisen om een supporter van een club te mogen zijn. Ben je nu supporter voor Ajax, dan kun je morgen weer supporter zijn van PSV.

''als je een beetje normaal bent support jij je regionale club''. Dus in deze context maak ik de vergelijking dat je alleen maar supporter kunt zijn voor de club waar je ook daadwerkelijk gevoetbald hebt. Dus dan kan überhaupt niemand hier supporter zijn van Ajax of PSV...
Vind ik leuk
myrthewit +1669
woensdag 20 februari 2019 om 09:25
Ik kom uit Friesland en ben al bijna 50 jaar Ajax-supporter, maar volgens jou ben ik een successupporter. De reden dat ik Ajax-supporter ben heeft inderdaad te maken met grote successen in de jaren 70. Ben ik daarom geen echte Ajaxsupporter? Ook heb ik weinig live wedstrijden van Ajax gezien, maar ik beschouw mezelf een echte Ajax-supporter die al bijna 50 jaar trouw is gebleven aan dezelfde club....
Vind ik leuk
Whatevaa +690
woensdag 20 februari 2019 om 10:14
Laat lekker lullen joh, bedankt medesupporter voor de al 50 jaar trouwe supporter dienst 👍😘 (no homo) doe ook alweer een jaar of 25 mee met juichen en huilen voor ajax!!
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 12:28
Nu weet ik niet uit welke streek je uit Friesland komt, maar ik kan Hans Vites wel een beetje begrijpen.
Kom je bv uit Arnhem of Groningen (geboren en getogen) zou het logisch zijn dat je eerst voor Vitesse of Fc Groningen bent omdat het de club is uit jouw stad.
Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen en supporters die dus fan zijn van een andere club.
Maar kom je bv uit Coevorden, dan is er geen "grote" of betaalde club in je omgeving.
Ja misschien Emmen, maar dan ben je wel eerder geneigt supporter van een top drie club te worden.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 14:46
Ik begrijp hem helemaal niet, ik ben opgegroeid met ouders die niets of bijna niets met voetbal hebben toch ben ik voetbalsupporter geworden. Ik moet dus omdat ik niet uit A'dam kom de profclub supporteren die het dichtstbij mijn woonplaats is gesitueerd.
1. Moet je wel weten dat hij er is.
2. Heb je best een probleem als je bijvoorbeeld uit Rotterdam zou komen en pal naast het stadion van Excelsior geboren wordt en stiekem meer hebt met Sparta, Dordrecht of Feyenoord.
3. Jou voorbeeld van Coevorden gaat ook niet op: Daar zitten veel PEC Zwolle fans.
4. Zal je net in Wijhe of Olst wonen moet je weer kiezen tussen PEC en Go Ahead.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 16:44
Begrijp je mijn insteek niet?
Coevorden ligt een heel eind van Zwolle af.
Emmen en Almelo ligt dichterbij.
Maar alsnog te ver om het als "eigen" clubs te zien.

Ikzelf kom uit Enschede en mijn eerste interesse voor voetbal kwam dus voor Twente omdat ik daar het meest over hoorde en de club uit mijn woonplaats kwam.

Daarna zag ik pas Ajax en feyenoord (jaren 70) schitteren in europa en werden zij na Twente de clubs die ik ook interessant vond.

Nu nam ik Coevorden als voorbeeld maar had net zo goed Terneuzen (zeeland) als voorbeeld kunnen nemen waar dus veel feyenoord supporters zitten.

En dat bedoel ik dat Hans vites een beetje gelijk heeft, of in ieder geval zijn motie kan begrijpen, dat als je in een stad woont waar ook een prof club zit je eerder geneigt bent om voor die club te kiezen.
Let wel, ik zeg niet moet.
Je hebt altijd uitzonderingen waar ook niets mis mee is bv opgegroeid als andere supporter.
En als je dus geen club in de buurt hebt je eerder geneigt bent om voor één van de top drie clubs te kiezen.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 17:24
Coevorden - Zwolle = ongeveer 52 km.
Coevorden - Almelo = ongeveer 45 km.

Dus die vlieger gaat ook niet op.
Net zoals de rest van je verhaal want dan zou iemand uit terneuzen dus voor bijv. NAC moeten zijn. Want dat is toch echt de dichtstbijzijnde profclub dan.

Dus jouw stelling en die van HansVites gaat niet op.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 21:14
Lezen kun je dus niet. Waar zeg ik dat je voor de dichtbijzijnde profclub moet zijn? Laat maar want ik merk gewoon dat jij nog heel veel mpet leren op begrijpend lezen
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 23:14
Jij zegt dat je HansVites gelijk geeft en kunt begrijpen.
Gelijk geven is hetzelfde als eens zijn met.....

Begrijpelijk genoeg of gaat dit je pet al te boven?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
donderdag 21 februari 2019 om 07:20
Lees mijn argumenten en motie dan ook.
Ik zeg dat ik hem een beetje kan begrijpen (dus niet dat ik er mee eens ben wat jij er van maakt) maar kom met mijn eigen statement dat als je bv in een stad woont met een profclub je GENEIGT (dus niet moet zoals jij weer stelt) bent voor die club te kiezen en als je ergens woont waar niet in de directe omgeving een profclub zit je geneigt bent eerder voor een top drie club te kiezen.
Met daarbij alle uitzonderingen.
Zo duidelijk genoeg of nog steeds niet?
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 februari 2019 om 07:22]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:26
H mmm ik kom niet uit Amsterdam maar ben wel Ajax . Ik heb ook heeeeel veel live wedstrijden in de Arena gezien . Hoor ik er nu wel of niet bij volgens jou .... ?
Vind ik leuk
Pimman +10274
woensdag 20 februari 2019 om 09:26
Maar Hans Vites dat kan toch?..Ik heb jarenlang véél live-wedstrijden van Ajax gezien maar nooit van Liverpool. Terwijl ik ook al jaren fan ben van The Reds.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:31
Ik heb ook nog nooit een wedstrijd van Spurs bezocht, terwijl ik wel altijd voor de tv zit! Het liefst ga ik wel, maar met school is dat vaak moeilijk te combineren. Binnenkort ga ik wel naar Spurs-West Ham!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:26
Bijna helemaal mee eens, behalve met het stukje dat je voor je regionale club moet zijn. Ajax is voor mij wel de dichtbijzijnde topclub, maar opzich als je in bijv Amsterdam woont, maar je ouders zijn voor Feyenoord en je bent al sinds je geboorte voor Feyenoord hoef je toch niet perse voor Ajax te zijn? Je kan ook gewoon als je in Venlo, Groningen, Emmen etc woont voor Ajax zijn, omdat je al zo bent opgegroeid en je gaat vaak naar wedstrijden. Dan ben je ook geen successupporter.

Voor de rest wel helemaal met je eens!
Vind ik leuk
BluRP +510
woensdag 20 februari 2019 om 09:27
Ja daag, ik kom uit Dordt. Laat mij lekker voor Ajax zijn en eens in de zoveel tijd een wedstrijdje mee pakken samen met mn zoontje.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:28
Idd!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:26
Slaat nergens op. Moet iedere ajacied dan in amsterdam gaan wonen? Of ik als celine fan haar achterna reizen anders ben ik geen echte fan? Echt onzin
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 12:32
Nee je draait het om.
Hij bedoeld als je in een stad woont waar ook een (betaalde) club zit, je toch eerder geneigt bent die te supporten?
Uitzonderingen daar gelaten en is ook niets mis mee, zoals PochettinoStay ook al zei.
Kom je uit een stad/dorp/streek waar geen betaald voetbal wordt gespeelt, dan is het normaal dat je (vaak) voor een top drie club kiest.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:45
Meestal komt clubvoorkeur ook door familie. Mn pa is voor ajax dus daar groei je dan mee op.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 14:10
Kan ook.
En daar bedoel ik ook die uitzonderingen oa mee.
Niks mis mee toch?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:08
Nee dat klopt niks mis mee. In nederland heb je ook genoeg Real of barca supporters. Die clubs komen niet eens uit nederland
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 10:40
Ook daar ben ik het niet mee eens, als kind zijnde ga je voorkeuren krijgen voor een club die je op TV ziet. Ik kom zelf uit Den-Haag maar had helemaal niet veel met de club (al moet ik zeggen dat ik den-haag steeds meer kan waarderen). Ik ben op jonge leeftijd supporter van PSV geworden en bezoek af en toe wedstrijden. ben ik dan successupporter? vind het echt onzin :)
Vind ik leuk
Donnygo +4828
woensdag 20 februari 2019 om 11:00
Daar heb je weer een achterlijke Support your local gek. Kijk mensen ik ben beter omdat ik mijn lokale prof club support.

Ik support mij lokale club (de amateur vereniging waar ik speelde) niet de dichts bijzijnde prof club.

Hoe moet het dan in Rotterdam omdat iemand dichter bij het Kasteel woont mag hij niet voor Feyenoord zijn en andersom?


HansVites steek dat normale supporter theorie van jouw lekker op een plekje waar geen zonlicht komt zielige nietsnut.
Vind ik leuk
HansVites +6396
woensdag 20 februari 2019 om 17:02
Je reactie komt erg volwassen over lees mijn reactie onder Koekie1970, en jij gaat toch niet bepalen wat mijn menining mag zijn achterlijke randdebiel.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
woensdag 20 februari 2019 om 17:32
Ziellig persoon ben jij zeg, jij bepaald niet wie wel of geen echte fan is stront met pootjes dat je bent.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 14:38
Beetje kort door de bocht HansVites. Zal even wat uitleg geven.

1. Ik kom niet uit A'dam of omstreken dus ik "mag" niet voor Ajax zijn volgens jou.
2. Mensen die nooit naar het stadion gaan kunnen geen supporter zijn?
3. Je support je regionale club???

Ik ben supporter van Ajax omdat de clubfilosofie mij het meest aanstaat.
Ik ben meerdere malen mee geweest naar Europese wedstrijden van mijn club. Dus zogenaamde supporter gaat al niet op.
Mijn beide ouders hadden in mijn jeugd niets met voetbal dus ja ook die vlieger gaat niet op.
Toen ik voor het eerst serieus naar voetbal ging kijken stond Ajax niet bovenaan.

En wat je succes-supporters betreft die heb je bij elke club ook bij Vitesse kijk maar eens naar het aantal supporters in de Gelredome in de periode Aalbers en het aantal supporters nu.
Iets met dichtmaken van de hoeken van de Gelredome???

Dus niet uit je nek kletsen of gewoon accepteren dat er ook mensen zijn die liever niet (meer) naar het stadion gaan.
Vind ik leuk
HansVites +6396
woensdag 20 februari 2019 om 16:58
Lezen is moeilijk dus niet gelijk zo onvriendelijk en betrek niet alles op jezelf, maar wat ik bedoel is dat er mensen zijn die clubs supporteren die succes hebben en het ene jaar is PSV hun favoriete club en het andere jaar Ajax , natuurlijk kan iemand uit Emmen Ajax supporter zijn maar dat blijf je dan ook en je switcht niet van de ene club naar de andere dat bedoel ik er mee.
Ik ben geboren en getogen in Arnhem en kwam als kleine jongen al op Monnikenhuizen, ik woon al jaren niet meer in Arnhem maar die club zit gewoon in mijn DNA en of ze nu Landskampioen worden of op de 15 plaats ik de KKD staan het blijft mijn club.
Dat soort mensen stoor ik mij aan die regelmatig van club wisselen als het wat slechter gaat.
En het Gelredome is gewoon te groot voor Vitesse maar qua toeschouwers staan ze volgens VP nog steeds 5e.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 17:31
Als je dit commentaar direct had opgeschreven i.p.v. het volgende:

HansVites om 09:01:
Je hebt ook nog succes supporters, bijvoorbeeld mensen uit Groningen of Venlo of welke stad dan ook die voor Ajax of PSV zijn, als je een beetje normaal bent support jij je regionale club, en niet de club die boven aan staat.
Er zitten hier zogenaamde Ajax en PSV supporters die nog nooit een live wedstrijd van hun club gezien hebben.

Dan had je een hoop commentaar minder gekregen denk ik dan was je verhaal een stuk duidelijker geweest.

En dat heeft niets met niet kunnen lezen of begrijpend lezen te maken.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:16
Ik mis een 3- Voor mooi voetbal ongeacht welke club speelt
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:48
Hahaha ik merk de irritatie na al die jaren van geen prijs winnen. Wen er aan knul
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:50
Als mijn favouriete club wint kan ik er niet van genieten als Ajax wint. Als Ajax heeft gewonnen en mijn favouriete clb moet nog spelen dan maakt de einduitslag mij niets meer uit, want dan heb ik moreel al verloren.

Je hebt tegenwoordig 1 soort fan; de myopische Ajaxpassant die zichzelf wijsmaakt dat mijn favouriete club ondergeschikt is. Hoe buitensporig puberaal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
Nozem +235
woensdag 20 februari 2019 om 09:52
Ik heb liever psv kampioen als ajax...
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:27
want PSV is je club neem ik aan??
Vind ik leuk
Nozem +235
donderdag 21 februari 2019 om 10:26
Nee, maar gun ik het meer dan ajax.
Vind ik leuk
Vooruit +227
woensdag 20 februari 2019 om 10:13
Wat een warrige kletskoek.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:40
Je hebt helemaal gelijk.. ik heb op dit forum Feyenoorders gezien die hopen dat ze zondag verliezen van PSV omdat Ajax dan niet dichterbij PSV zou kunnen komen.. deze mensen hebben een gebrek aan eigenwaarde en zijn het woord “Feyenoord-fan” niet waardig .. het is op ze zachtst gezegd best zielig om te zien dat diezelfde mensen een week later weer voor Feyenoord zijn .. die naar mijn idee die 10-0 toch een keer wil doen vergeten🤦🏻‍♂️
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 11:05
Bij die mensen ben je pas een echte Feyenoorder als je altijd tegen Ajax bent, anders hoor je er niet bij. Dat is inderdaad nog zieliger dan zielig.
En ondertussen laten ze het zich allemaal welgevallen wat er nu gebeurt bij die club en niemand die in opstand komt zoals bij Ajax wel gebeurt. Zijn de Ajaxieden objectief gezien misschien wel meer fan van hun club dan de Feyenoorders, ik weet het niet?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:28
zijn zoals eerder genoemd geen feyenoord fans
(maar ajax haters, in dat hokje moeten ze ook genoemd worden niet meer niet minder)

Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
woensdag 20 februari 2019 om 08:36
Kon er wel mee leven hoor, ik verlies liever van een tegenstander die top is dan door de VAR of penalty!
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 09:22
Tja als dingen terecht zijn dan zijn ze dat. kan ik mij niet druk om maken hoor :)
Vind ik leuk
Creeperd007 +1056
woensdag 20 februari 2019 om 08:50
Inderdaad uitzonderingen daargelaten. Ik vond het inderdaad een schitterend moment.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:38
Ajax wordt gewoon kampioen,en wint de beker!
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 14:34
we gaan het meemaken...
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 08:11
Ja en als ze volgende week niet winnen dan heb je er niks aan ....
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:15
Volgens mij telt elke zege. En dit was een van de grootste uitslagen van de Klassieker. Dat was voor velen een historische zege, en t kan Ajax mede de titel kosten. En dan beweren dat je er niks aan hebt? Kom op.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 08:18
Nee waarom zou je er wat aan hebben dat Ajax de titel nief haalr!
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:24
Dan is t toch n belangrijke wedstrijd gebleken? Net als de thuiszege op PSV, overigens?
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 08:35
Als je de week erna verliest van de nummer 15 dan is het voor niks
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:19
Kortzichtig en staat symbool voor het echte probleem in Rotterdam.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:26
Nee is niet kortzichtig. Er zijn meer clubs die niet om de prijzen meedoen dan wél. Helaas hoort F dit jaar tot de eerste groep. Moet je dan maar 17 wedstrijden lang mokkend naar huis gaan? Ook als je van P en A hebt gewonnen? Wat een onzin.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 08:32
niet alleen dit jaar behoort F tot die groep hoor...
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:36
Zeker. Er zijn genoeg seizoenen geweest dat er geen beker, landstitel of JC-schaal werd gewonnen. En die zullen ongetwijfeld nog wel voor gaan komen. That's life.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:33
Nee wat jij zegt is onzin . Je speelt als Fey dus nog wel ergens voor . De beker dus . En hij zegt als je die wedstrijd niet wint heb je niks . Dus je spreekt jezelf tegen . Het klopt niet .
Plus dat de derde plek veel interessanter is tov de vierde plek en daar speel je ook nog voor . Maar AZ komt er aan !
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:45
Ik beweer nergens dat F nergens voor speelt. Dat verzin je helemaal zelf.
Sterker, dat is mijn voornaamste kritiek. Dat we het al snel best vinden.
Nou, ik niet. Als je hooguit 3e kan worden, moet je je gewoon het snot voor de ogen spelen en mooie potjes spelen. Ik word liever 3e met 10 pntn achterstand op P en A en 10 pntn voor op AZ. Toch? Er bestaat ook nog zoiets als trots en persoonlijke ambities. Zou je zeggen.
Niet bij dit F, lijkt. Zondag gaat AZ over F heen en zolang de absolute topsportmentaliteit ontbreekt zie ik F niet snel weer over AZ gaan.
Maar dat doet nog steeds NIETS af aan t feit dat je 2x een mooie zege in n topduel hebt geboekt, 2x het thuispubliek op de banken heeft gestaan en met een heerlijk gevoel naar huis is gegaan. Mag je daar niet blij om zijn omdat je niks wint (ik voorspel alvast n zege van Ajax)? Is Ajax uitgefloten toen ze met 1-2 van Real verloren want nu zullen ze wel uit de CL geknikkerd worden? Kom op man.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:46]
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 08:56
Als AZ de bekerfinale haalt, maakt plaats 3 of 4 niets uit, als het gaat om voorrondes/play-offs. Tuurlijk liever 3e dan 4e maar interessanter, nee.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
donderdag 21 februari 2019 om 00:43
Ik vind het n principekwestie.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 16:50
Ik vind het wel kortzichtig, de focus ligt dan op het falen van Ajax. De focus moet op succes voor Feyenoord liggen. Dat bedoel ik ermee.
Ik meen het echt als ik zeg dat ik Feyenoord veel groter vind dan dat.

Ter aanvulling: Ik lees nu dat jij anders denkt, helaas velen niet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 16:53]
Vind ik leuk
Blindsy +18697
donderdag 21 februari 2019 om 00:47
Nee, hou maar op. Maar voor mij geen dvd's van gewonnen potjes. Daar is de lol gewoon te kort voor.
Voor de rest zou ik in herhaling moeten vallen. Daar worden we niet wijzer van.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 08:25
Die beleving:
- hoogste uitslag in klassieker voor Feyenoord.

- historische zege (om bovenstaande of omdat winnen weinig voorkomt?)

- t kan Ajax mede de titel kosten

Vooral die laatste is, in het kader van de vraag wat Feyenoord eraan heeft gehad, veelzeggend. Niet alleen in de leiding van Feyenoord zit het niet helemaal goed. Ook bij (een deel van) de fans zijn de prioriteiten wat scheef gegroeid.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:25]
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:30
1. Precies
2. Helaas is dat sinds n jaar of 20 zo. En inderdaad, 6-2 winnen in de Klassieker, die staat nu in de boeken. Historische zege dus. Dat je daar verder geen prijs mee wint doet daar niets aan af.
3. Niet voor mij. Het heeft mij een paar plezierige dagen bezorgd. Maar daarna ga je weer door.
Het klopt ook niet helemaal, aangezien P ook door F is verslagen. Hierdoor zal de titelstrijd in andere wedstrijden worden bepaald.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:32]
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 08:56
Mocht Ajax aan het einde 3 punten of minder tekort komen kunnen jullie hem gewoon claimen hoor....

Je maakte trouwens zelf de opmerking dus dat je hem nu bij mij corrigeert is wat vreemd. Daarbij maakt zo’n opmerking van jullie een soort Utrecht. Vandaar de move voor Advocaat misschien?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 08:58
Hij spreekt zichzelf voortdurend tegen . Ik probeerde het ook al maarja 😉
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 09:05
Was ik niet van plan. Ik hoop overigens wel dat P kampioen wordt, maar dat is meer omdat er dan heeeeeel veel gaat gebeuren bij A. Dat levert n spannende transferwindow op, weer voorrondes CL en dus grote kans dat P en A weer allebei de CL halen. Wat weer goed is voor het NLs voetbal etc.

Ik corrigeerde hem omdat ik erg makkelijk voorbij was gegaan aan de zege van F op P. Ze hebben allebei 3 pntn laten liggen, de titelstrijd is dus tóch niet in de Kuip beslist.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 09:16
Je geeft er een mooie draai aan, maar sprak in eerste instantie precies het sentiment uit dat na de 6-2 heel erg veel werd geuit vanuit Feyenoord-hoek.

Zo vaak dat zelfs De Kromme zich er kapot aan ergerde.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 11:54
Maar dat bedoelde ik niet zo. Al begrijp ik dat je t er van kunt maken, als je er die draai tenminste aan geeft 😉.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 12:21
Denk je dat al die mede supporters die dit roepen het eigenlijk ook niet zo bedoelden? En dat dat een draai is die “wij” en Willem er aan geven?
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 12:27
Nee. Trouwens, Willem is geen Sjaak heh. Willem heeft altijd gelijk. Genoeg knuppels die daar al hun motivatie uit halen. Of plezier. Ik heb liever n goed voetballend ploeggie, florerende jeugd, wat geld op de bank, in beton gegoten plannen voor de toekomst, en een dikverdiende 3e plaats, kort achter P en A, maar mijlenver voor AZ.
En dan mogen we best n keer verliezen van A en P, ook wel eens thuis. Al is met 6-2 Ajax kapot spelen, nog véél leuker.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 12:30
Ok, duidelijk verhaal. En met 6-2 winnen van de rivaal blijft heerlijk, dat snap ik heel goed.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 12:36
Maar als er van P en A wordt verloren en AZ straks ook nog uitloopt, is t gewoon n flutseizoen en mag je Gio's opvolger nú al sterkte wensen. Zo liggen de zaken.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 12:43
Gio’s opvolger is denk ik juist gebaad bij een zo slecht mogelijk seizoen nu.

Als Gio weer een prijs pakt, dan wordt het nog moeilijker voor zijn opvolgers.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 14:11
Ja maar alle ingredienten zijn aanwezig om dit seizoen echt compleet te laten ontsporen. Of dát nu zo goed is?
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 14:18
Voor de club en de fans niet, maar het ging even om Gio’s opvolger. ;)
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 08:25
Fey heeft er toch geen fluit aan als psv of Ado of Ajax of wie dan ook kampioen is ? Volgende week verliezen is kans op de laatste prijs weg . Dus zoals ik zei als je volgende week niet wint heb je er geen kut aan , alleen weer een dvd in je verzameling . Wees er maar blij mee !
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:34
Precies. Het is hooguit het bewijs dat als men echt wil, deze ploeg tot meer in staat is dan 4e te worden.
En elke wedstrijd is er een. Dus was t voor de fans 2x genieten, winnen van P en A.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 08:43
Dat klopt allemaal wat je zegt maar ik zei dat je alsnog met lege handen staat als je volgende week niet wint . De beker is laatste kans op een prijs en is maar twee wedstrijden je best doen en bingo . Ik bedoel als fey zou k nu niet blij terugdenken aan die wedstrijd maar zorgen dat je de komende twee wedstrijden je stinkende best doet dan valt er nog iets van t seizoen te redden en hoef jij ook niet weer mopperend naar huis 😉

Edit : mokkend 😆
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:44]
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:58
Ik ga er wel van uit dat ze het thuis tegen Ajax nog één keer kunnen opbrengen. Want het is natuurlijk de kortste weg naar n prijs en de EL.
Maar ik verwacht gewoon niet dat deze miljoenenploeg zich 2x laat verschalken.

Maar, stel nou dat t 1-3 wordt... Maar wel na n zinderende wedstrijd waarin F alles heeft gegeven tegen n A wat op CL-niveau speelde? Dan ga ik niet mokkend naar huis. Er is toch ook voor A geklapt nadat ze van Real hadden verloren? Volkomen terecht, ook.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 09:01
Maar hier zit alweer de denkfout : je zegt ik denk dat ze het tegen Ajax nog 1 keer kunnen opbrengen want dat is ook de snelste weg naar europees . MAAR dan ben je er toch nog niet .... het is de halve finale , dan heb je nog niks ....
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 09:10
Je verzint t telkens zelf.
Uiteraard ben je er dan nog niet. Mocht je de finale halen, moet je het wéér opbrengen. Maar zullen we t per wedstrijd bekijken?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 09:16
Is goed . Doen we. Eerst t weekend . Psv in Eindhoven is geen makkie natuurlijk . Maar Ajax heeft de punten ook nog niet binnen uit in Den Haag . Bij Den Haag komen er net als bij Fey extra krachten boven als ze Ajax op bezoek krijgen . Gaat weer een leuk weekend worden . En erna gaan we het dan weer over de halve finale hebben ☺
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 11:52
Wedstrijd voor wedstrijd. Zo wordt je kampioen. 😉
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 08:51
Onzin natuurlijk, al is de bekerwedstrijd wel belangrijker voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 08:56
Beide denk ik toch . AZ gaat lekker . En plaatsje 4 kan betekenen dat je geen Europees speelt volgd seizoen . Want in de playoffs moet er meerdere keren achter elkaar gepresteerd worden , en dat lijkt mij voor dit team toch lastig worden .
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 09:14
Als AZ de bekerfinale bereikt maakt het niet uit of je 3e of 4e wordt qua voorrondes/playoffs. Maar natuurlijk is de 3e plaats leuker.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 09:33
Ik denk ook een beetje voor het gevoel voor Fey . Ook al is er een gat met Ajax en psv als ze dan nog derde worden kun je het nog over de traditionele top3 hebben . Als er ineens een Az voorbij komt ik denk dat dat gevoelsmatig ook een behoorlijke knauw zal geven en dat moet je als Fey ten alle tijden proberen te voorkomen .
Vind ik leuk
mcmodd +26846
woensdag 20 februari 2019 om 12:12
Iedereen eindigt op de plek waarvoor hij de punten verdiende. Europees voetbal haal je als je de beker wint of de play offs. Wat je er ook voor moet doen, het geldt voor alle clubs. Blijven winnen is de sleutel tot succes, het is echt niet anders.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 12:21
In zekere zin ja . Maar je hebt willen en kunnen . NAC wil ook van Ajax winnen maar kan het niet . Bij Fey blijkt dat het te vaak is dat ze het wel kunnen (zoals je ziet tegen psv en Ajax) maar het lijkt wel of ze niet willen . Maarja wat je zegt als je op een bepaalde pkek eindigt dan heb je die plek zelf verdiend
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:12
Van Persie zal nog eenmaal echt schitteren en dat is op 27 februari.
Vind ik leuk
Pimman +10274
woensdag 20 februari 2019 om 08:15
Mogge Hans als hij dan weer gaat schitteren met 2 goals zou mooi zijn. Met een 2-3 ben ik dan tevreden ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:16
Goedemorgen Pim, effe voor de goede orde maar jouw cluppie speelt uit dus het wordt 3 - 2 deze keer......;-)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:24
Laat hem eerst aankomende zondag schitteren tegen psv😁
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 08:34
Mag maar wel met 0 punten naar huis
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:36
Ben zelf ajacied, maar kan genieten van een speler als van persie, net zoals pereiro als die het eens op ze heupen krijgt. Dus hoop dat psv gelijk speelt of verliest.. neem me niets kwalijks korm😎
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 09:24
dat is je goed recht :)
zoals ik aangeef hoop ik het dus niet, de 3 punten mogen in eindhoven blijven.

en ja RvP is een voetballer waar iedereen van moet genieten, ongeacht welke club je support.
Hadik destijds met bergkamp ook :)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 09:25]
Vind ik leuk
Johan59 +950
woensdag 20 februari 2019 om 08:13
Dorpsgek sta je nog voor de spiegel, hij is in mijn ogen een van de weinige die het spelletje door heeft. Aan tafel word hij weg gezet als de dorpsgek maar dat is een rol die hij accepteert en bijzonder goed voor betaald krijgt
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:20
Hij heeft er zeker kijk op.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:14
En de week erop verliezen van de stadsgenoot..
Los van dat is het een Nederlandse grootheid, maar dat afscheidstournee gedoe vind ik iets te.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:14]
Vind ik leuk
AFCJansen +259
woensdag 20 februari 2019 om 08:14
Was een fantastische wedstrijd van Feyenoord, dat ze daarna niet de motivatie hebben om dit tegen kleinere clubs ook te doen is al vaak genoeg benadrukt denk ik. Ajax zal met een andere instelling naar Rotterdam gaan dit keer, ze zullen zich niet nogmaals voor lul laten zetten door Robin of Feyenoord in het algemeen. Ben er van overtuigd dat dit echt een goede wedstrijd gaat worden met strijd van beide kanten, dit ontbrak vorige keer duidelijk bij Ajax.
Vind ik leuk
Downvalley +280
woensdag 20 februari 2019 om 08:14
Tja en als je dan ernaar wedstrijd op wedstrijd verliest........ dan heeft die overwinning ook weinig waarde
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:15
Kunstgras. VAR. Schijtbakkenvoetbal. Tegenstander deed teveel haar best. UEFA Maffia. Ajax kreeg stalorders om te verliezen om haar supporters te straffen. Off day. Arbiter omgekocht. Zeist. Expres verloren. Bloemlezing.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:15]
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 08:16
En allemaal natúúrlijk waar! 😂
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:36
Werkelijk hallucinante en in metaforische zin brisante extrapolaties van het niveau ‘comedy capers’. Zo redeneren deze primeurpassantjes zich naar de finale of het landskampioenschap; alsof sprake is van rechtstreeks rekenkundige afleidingen.

‘ Als Ajax van Real Madrid verliest wint Girona van Ajax want Girona won van Real Madrid en zou PSV van Girona gewonnen hebben want Ajax verloor van PSV en Feyenoord’.


Het tegenspartelen wordt steevast ingeleid met : ‘ nee, dat heb ik niet geschreven. Ik schreef: .... en dan volgt dezelfde weerzinwekkend domme en bovenal kortzichtige redeneertrant in cq met andere bewoordingen.

De subliminale boodschap is: PSV had een makkelijke poule en Ajax de poule des doods.

Hup Feijenoord!
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:37]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:12
Duidelijk verhaal Mulisch.
Vind ik leuk
J Kiprich +18990
woensdag 20 februari 2019 om 08:51
Lijkt me een juiste samenvatting.
Vind ik leuk
SanKev +1063
woensdag 20 februari 2019 om 08:16
Ik ben toch benieuwd hoe die bekerwedstrijd gaat verlopen volgende week... Kan ook zomaar het omgekeerde worden.
Vind ik leuk
Mama +429
woensdag 20 februari 2019 om 08:16
We zijn een maand verder... hou er over op !
Vind ik leuk
Molletje +2515
woensdag 20 februari 2019 om 08:19
Ja dat moment kan ik me ook nog heel goed herinneren... helaas.

Maar los van de sentimenten, was het inderdaad een héél mooi moment. Je zag de liefhebber in zijn puurste vorm genieten... "thuis"... alles tot in detail in elke vezel opnemend... heel mooi.
Vind ik leuk
Muscles +1729
woensdag 20 februari 2019 om 08:24
Kraay kraait weer wat. Zit in de hoek waar kippen kakelen zonder kop
Vind ik leuk
gerard.. +860
woensdag 20 februari 2019 om 08:35
Waarom is Kraay met deze uitspraak zo belangrijk. Ga naar het cafe daar zitten ook dorpsgekken met een mening
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
woensdag 20 februari 2019 om 08:36
Hoeveel kushandjes heeft Van Persie sindsdien gegeven?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:44
Wat heeft Feyenoord nu berijkt ? Ze moeten oppassen voor AZ. En woensdag tegen Ajax
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 08:50]
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 08:59
Bereikt...de beker halve finale tot nu toe.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:52
Ja hansie we weten het maar de wraak zal zo zoet zijn
Zo pijnlijk zo P ijnelijk !!!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:52
Wat heeft Feyenoord nu berijkt ?
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 09:00
Bereikt....
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 09:17
Go Hansie! :)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:33
Niet de slachtoffer broek aantrekken hoor. Ik ben 100% voor Feyenoord en zeker 100% niet voor ajax maar als ze een Europese wedstrijd hebben dan hoop ik dat ze winnen, al is het niet zozeer voor de punten van Nederland maar meer voor mijn maatjes die bijna allemaal voor ajax zijn!!

'''Oeps, was een reactie op jurgen.seekles.....''
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 09:33]
Vind ik leuk
ajaxdev +627
woensdag 20 februari 2019 om 09:45
Vind van persie echt een fraaie voetballer en tegen ajax was er sprake van een incidentele opleving van feijenoord, dat hebben ze een paar keer per jaar, ajax was collectief dramatisch en de 6-2 een feit.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 09:48]
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
woensdag 20 februari 2019 om 09:46
Ik wel in 2014 tegen spanje....

Ach nog 7 dagen, heb er zin in.

Moge de beste winnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:57
Dat is het enige waar ze van kunnen genieten in Rotterdam als ze winnen van Ajax zou zeggen lijst het in dit krantenknipsel en zet het in de prijzenkast
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:03
gewoon zielig deze man met zijn commentaar op AJAX. ik kan de wedstrijd Feyenoord - AJAX beker niet afwachten 1-8!
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
woensdag 20 februari 2019 om 10:27
Nou, leuk... wat een geweldig moment Hans! Heb je ook zo genoten van hoe Robin van het veld liep tegen Excelsior, een week er na. Zo pijnlijk Hans, zo pijnlijk voor Robin en Feyenoord. Hoofdschuddend, verslagen, compleet de weg kwijt. Zo win je van Ajax met 6-2, kan je in de rust naar je vrouw en kind zwaaien. Omdat je jezelf onoverwinnelijk voelt... hoe leeg moest het gevoel een week later zijn? Of wat dacht je van afgelopen weekend, Hans? Weet je... ze kunnen bij Feyenoord tegen Ajax en PSV resultaat hebben, op werklust, agressiviteit, de wil om te winnen. Maar tegen Excelsior en Groningen moet die mentaliteit uit jezelf komen en bij Feyenoord, Robin incluis, zit de mentaliteit in de tegenstander die ze treffen. Denk dat die conclusie pas echt pijn doet...
Vind ik leuk
rinirat +3512
woensdag 20 februari 2019 om 10:29
Wat een lul verhaal weer..
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:44
Nee,geen lul verhaal,zo is het precies,en dat doet PIJN,en er komt nog meer bij!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:35
Mijn laatste looncheque was $ 7200 die 28 uur per week online werkte. Mijn vriendin heeft al maanden een gemiddelde van 30-35 duizend dollar en ze werkt ongeveer 19 uur per week. Ik kan niet geloven hoe gemakkelijk het was toen ik het probeerde.


Dit is wat ik doe.........>>>>>>>>>>> w­w­w.W­e­b­J­o­b­9­8­.c­o­m
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 20 februari 2019 om 10:58
Ok Hansie.
Vind ik leuk
hollister +716
woensdag 20 februari 2019 om 11:13
Kraaytje jr is al net als al die andere tokkies, die kunnen teren op 1 mooi moment in de Kuip... van dit soort uitspraken laten sommige "neutrale analisten" zich echt pas in de kaarten kijken en waar hun voorkeur ligt.
Maar mooi voor Kraaij en alle Feyenoorders, die 6 - 2 tegen Ajax.. ze zijn wel heel snel tevreden in Rotterdam, en dat wil zich zelf een topclub noemen ....tja
Vergelijk het eens met de 3 - 0 van Ajax eerder dit seizoen in de Arena... na 2 dagen ging men daar weer over tot de orde van de dag... Kraaij heeft het nu nog steeds over die 6 - 2 ... waarom hoor ik van hem geen comment over de 1 - 0 van afgelopen zondag? Waar geen 1 kans werd gecreeerd?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:22
Kraag,lult wel eens meer wat!
Vind ik leuk
pico323 +7534
woensdag 20 februari 2019 om 14:03
Wie geeft die gek toch een platform om telkens onzin uit te kramen. Daarnaast dat domme irritante gegrinnik. Lijkt wel een knol uitde buurt van Lienden. Die Zkrasy is zo mediagril en denkt leuk te zijn. Maarde man is zo dom zo enorm dom. En trots op zijn scheidingen.dorpsidioot
Vind ik leuk
repeP +2189
woensdag 20 februari 2019 om 14:07
Alle nederlagen zijn pijnlijk, voor supporters nog meer dan voor spelers.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:51
Het enige wat Kraaytje doet is de woorden van Van Persie zelf herhalen van vlak na de wedstrijd. Om dat dan twee weken later als je eigen kijk te presenteren.........Hansie lijkt wel een copycat.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:08
Ergens klopt het wel, ik weet nog dat ik tegen mijn neefje zei na 45 min.: ' hoe moet dit nog goed komen? '..het stond nog maar 3-2 en Feyenoord was nou niet bepaald een angstgegner de laatste 30 jaar, maar zo voelde het noueenmaal..ervaren toppers zoals persie kunnen noueenmaal scoren in het heetst van de strijd en kunnen nou eenmaal iets los maken in een ploeg. Rijkaard deed dit in 95 in de finale ook. Gewoon toppers waar je respect voor moet hebben! ..en wat een goal scoorde hij trouwens...😑
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 15:08]
Vind ik leuk
peewee +202
woensdag 20 februari 2019 om 15:51
Hij is beter met jasjes gooien ....
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
woensdag 20 februari 2019 om 18:23
Wanneer Ajax de kansen afmaakt, had Feijenoord nooit meer in de buurt gekomen. Na 15 minuten had het 0-3 moeten zijn. En horendol gespeeld? Flink pak slaag dat wel, en nog terecht ook, echter niet zoek gespeeld.
Vind ik leuk
Roel Boeli +429
donderdag 21 februari 2019 om 00:16
Totaal zoek gespeeld toen de verdedigers het balletje na 15 minuten naar het goede kleurtje gingen spelen
Vind ik leuk
Roel Boeli +429
donderdag 21 februari 2019 om 00:15
Meer meer meer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws