'Eerst bij Feyenoord op gesprek, daarna Ajax. Het was voor mij snel duidelijk'

'Eerst bij Feyenoord op gesprek, daarna Ajax. Het was voor mij snel duidelijk'

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 08:24wo 20-02-2019 om 08:24

Laatste update: woensdag 20 februari 2019 om 08:46wo 20-02-2019 om 08:46

Julius Dirksen hoopt over drie à vier jaar zijn debuut te maken in het eerste elftal van Ajax. De verdediger van Ajax O17 vertelt dat voor de camera van Ajax TV. 

Afgelopen zomer maakte Dirksen de overstap van PEC Zwolle naar Ajax. De zestienjarige stopper heeft een duidelijk doel voor ogen. "Ik hoop over drie of vier jaar te debuteren in Ajax 1 en dan zo lang mogelijk bij Ajax te spelen."

"Ik denk dat ik niet zo vroeg weg zal gaan. Ik wil zo lang mogelijk bij Ajax spelen en zo veel mogelijke prijzen winnen. Op een gegeven moment moet je wel een keer een stap gaan maken, maar ik zou hier zoveel mogelijk ervaring op willen doen."

Afgelopen jaar hengelde ook Feyenoord naar zijn diensten. "Ik ben daar eerst op gesprek geweest, toen kwam Ajax. Toen was het voor mij al snel duidelijk dat ik toch naar Ajax wilde. Ik was altijd al voor Ajax en ook de speelstijl trekt me aan. En: bij Ajax zie je toch meer dat ze jonge spelers de kans geven. Dat sprak me aan." 

Plaats een reactie

satesaus +1464
woensdag 20 februari 2019 om 08:30
Nu al media-training? Pffff
Vind ik leuk
Bixente +338
woensdag 20 februari 2019 om 08:32
'Dat is inherent aan het voetbal'😅
Vind ik leuk
ludoboy +636
woensdag 20 februari 2019 om 08:33
laat de komende 10 jaar eerst je voeten maar spreken. Succes!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 20:13
Komende 16 jaar ongeveer denk ik eerder.
Vind ik leuk
3Bier +14269
woensdag 20 februari 2019 om 08:37
Of hij spreekt gewoon de waarheid.
Of kan dat niet volgens jou omdat zijn voorkeur naar Ajax gaat?
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 08:59
Maar als Ajax fan ga je toch niet bij Feyenoord op gesprek? ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:31
Nadat hij op gesprek was geweest bij Feyenoord kwam Ajax pas met interesse. Op gesprek gaan betekent niet dat dat je eerste keuze is toch?
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 09:47
Ik schreef het met een knipoog, maar als Ajax fan zou ik niet bij Feyenoord willen voetballen. Dan ben ik of twee (soms 4) keer per jaar geblesseerd of ik sta in het veld en hoop dat de tegenstander wint.

Dus als Feyenoord wel, maar Ajax niet was gekomen was ik voorlopig lekker bij PEC gebleven.

Het zal gerust vaker voorkomen, ook andersom, maar het zou voor mij echt ongemakkelijk voelen als kind. Zoals ook Noa Lang ondervond.
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 13:01
of ik sta in het veld en hoop dat de tegenstander wint.

Wat staat jij nou dom te lullen?
Oooow dus jullie hebben ons in Rdam Zuid láten winnen met 6 2?
Jaaaa das waar...
Hoopten we allemaal op. We hadden liever verloren natuurlijk ?????
Idioot
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 13:07
Je kunt blijkbaar, ondanks het gechargeerde voorbeeld, niet begrijpen dat dit voor een kind nogal tegenstrijdige gevoelens op kan roepen.

Op zich al vreemd voor een supporter van een club waar veel medesupporters het prima vinden om zondag te verliezen als dat kan zorgen dat Ajax geen kampioen wordt.

Ga verder maar eens met Noa Lang praten.
Vind ik leuk
Johan59 +950
woensdag 20 februari 2019 om 19:18
Die 6-2 zullen ze ons nog lang onder de neus vrijen. Wij blijven toch ook niet zeiken over de 8-0 jaren geleden
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 20 februari 2019 om 19:30
Voor hun is die 6-2 uniek. Wij zouden dat vrij normaal vinden.
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 09:12
Meeste van die voetballers denken maar aan 1 ding, grotere club en meer loon, echte clubliefde is zeldzaam. Hoeveel voetballers spelen hun Carrière lang bij dezelfde club?
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 12:59
Zo zijn die mannetjes met een @)@× hart. Geld talks voetbal walks.
Vind ik leuk
ludoboy +636
woensdag 20 februari 2019 om 10:06
Hij zal ook de waarheid spreken daar gaat het niet om. Ik hoop dat hij het gaat maken. Maar je leest vaak talent dit en dat maar ik wil het eerst is afwachten voordat ik enthousiast word.
Vind ik leuk
marcelvt +595
woensdag 20 februari 2019 om 09:28
ik hoor liever iemand zichzelf zijn dan iemand die voorgeprogrammeerd is om voor de hand liggende antwoorden te geven.
Vind ik leuk
Mario 1 +2306
woensdag 20 februari 2019 om 11:08
Laat hij eerst het 1e elftal maar halen.!!!
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
woensdag 20 februari 2019 om 08:32
Tsja ik snap zijn keuze voor Ajax, maar betwijfel wel waar je sneller in het 1e komt, Ajax of Feyenoord. Ook bij Feyenoord krijgt jeugd de kans en als je kijkt naar wat er bij Ajax loopt en wat ze kunnen gaan aankopen dan denk ik dat je straks bij Ajax exceptioneel goed moet zijn om door te breken in het eerste.
Als hij dat is/word dan heeft hij de juiste keuze gemaakt natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:44
Kan ie altijd nog naar Feijenoord
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 13:04
Exceptioneel lege prijzenkast ipv exceptioneel goed.
Jullie moeten eens naar je volkszanger luisteren Gerard Joling
Dromen zijn bedrog.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 16:38
Gerard Borsato bedoel je?
Vind ik leuk
Maan88 +6558
woensdag 20 februari 2019 om 08:32
Dat laatste is dus ook juist totaal niet meer! Feyenoord geeft de jeugd de kans en PSV ook steeds meer. Bij ajax kopen ze om te kopen en krijgt de jeugd geen kans meer.
Vind ik leuk
ludoboy +636
woensdag 20 februari 2019 om 08:36
De jeugd krijgt zeker een kans bij ajax maar de lat ligt hoger nu omdat ze financieel wat kunnen. Een jeugdelftal dat door Rapid Wien weggespeeld word heb je ook niet veel aan. Goed beleid !!
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 09:11
Het beleid is goed, daar wordt ook niet aan getwijfeld.
Alleen geeft Maan88 hier aan dat het achterhaald is dat je bij Ajax eerder als jeugdspeler de kans krijgt.
Vind ik leuk
ludoboy +636
woensdag 20 februari 2019 om 10:04
Dat is idd wel zo . Maar een speler die een voorkeur voor ajax heeft gaat niet naar feijenoord ook al heb je misschien meer kans daar om in de basis te komen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 10:47
Dat is waar, maar dus met een andere reden.

Aan de andere kant.....moet je wel van buitengewoon talent beschikken anders zou het weer een verkeerde keuze zijn.

Als voorbeeld heeft Neres het gered maar oa Cassierra, Oreljula (of zoiets) niet, terwijl dat ook wel echt goede spelertjes zijn voor andere clubs.
Of Sierhuis bv die te kort komt voor Ajax 1 en dus verhuurt/verkocht wordt aan Groningen.

Zouden op den duur talentjes daar ook niet aan denken en dan misschien toch voor een andere club kiezen ipv Ajax?

Nogmaals, ik vind persoonlijk dat Ajax nu een goed beleid voert, maar een mes snijd zich aan twee kanten.
Vind ik leuk
ludoboy +636
woensdag 20 februari 2019 om 12:11
Klopt. Maar een mooie club met een mooi salaris is als vliegen op stront. En dat gaat ten kosten van een aantal spelers. Dat is het risico dat je niet gaat spelen. Maar je bankrekening gaat het wel goed doen.
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 13:06
Serieus vraagje: Wat voor aparte ziekte heeft die Neres toch aan zijn gezicht?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 14:18
En dat vraag je mij een Twente supporter?
Hoe moet ik dat in Gods naam weten.
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 13:08
Je hebt gelijk...een wereldbeleid maar dan met een lange ij
Het is al 5 jaar leed dus goed belijden is t zeker
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 14:21
Ajax hater?
Gek, maar toen Ajax alleen met jeugd speelde , vond ik het altijd verkeerd.
Je moet jeugd met gevestigde spelers mengen (zoals nu) zei ik.
Werd me toen juist door Ajacieden niet in dank afgenomen.
Nu hebben de meeste Ajacieden het door (en ook de hele Ajax staf dus) dat dit niet eens zo'n gek idee van me was.
En nu een weerklank van een niet Ajacied?

Maar als je jezelf even analiseert is het juist dat ze na zoveel mislukte jaren de boeg omgooien en dus niet 5 jaar lang al dit beleid voeren.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
woensdag 20 februari 2019 om 09:09
Het is wel een verschil dat Feyenoord zn jong team niet meer in de Kkd heeft, die spelen tegenwoordig op bijveldjes op bedenkelijk niveau waardoor de stap naar het eerste veel groter wordt.

Daarbij moet je ook naar de lichting kijken, soms heb je een wat minder jaar qua jeugdspelers.
Vind ik leuk
Franciscus +185
woensdag 20 februari 2019 om 15:25
Het moment komt dichterbij dat Gio Wouter Burger, Orkun Kökcü en wie weet ik nog niet meer de kans gaat geven, want Van Geel krijgt het iedere keer voor elkaar om slapjanussen aan te trekken. Van Geel en zijn scouts moeten oprotten. En zoals Willem Van Hanegem zegt, Max Huiberts halen als zijn opvolger.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:35
Bij Feyenoord krijgt de jeugd zeker wel de kans er lopen op dit moment gewoon geen toppers tussen
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
woensdag 20 februari 2019 om 12:16
Maar dat is niet alleen zo bij de jeugdspelers? Dat zijn ze alle 11 niet.. het is veel te wisselvallig dat vind ik persoonlijk wel jammer. Het zou de competitie spannender maken als ze elke week een goede pot op de mat weten te zetten.
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 13:13
Geen toppers zoals in 020 nee: in t wit zonder ballen.
Wie is er n topper in de pisbak dan?
Zyech? Schei uiiiiit! Schoot lex immers nog vaker raak. Davy demi danny dazy al die opgeblazen persbullshit. LAAT NOU EENS WAT ZIEN. IPV prijskaartjes er aanhangen. Dat is totaal nergens op gebaseerd. Nerregus!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:37
Ja bij een topclub of een tobclub . Makkelijke keuze ...
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 08:41
Ach ze winnen niks, maar om ajax nou direct als tobclub weg te zetten..
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 08:44
Nog even en dan de a van AZ boven je en uit de beker!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:47
Dit dus . 4e en uit de beker . Kan over een week al zover zijn ....
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 08:51
Misplaatste arrogantie.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:04
Waar staat de arrogantie ? Ik zeg nergens dat Ajax kampioen gaat worden if de beker of de CL wint ...
Ik zeg alleen dat Fey twee cruciale wedstrijden krijgt nu die het seizoen kunnen breken of maken ... Misschien dat je werd afgeleid Door mijn naam ?
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 10:31
Tobclub of topclub. Een topclub wint prijzen dus die vlieger gaat bij jullie al een tijdje niet op he.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:36
Een topclub doet mee om de prijzen . Er kan er maar eentje winnen maar Ajax en psv zijn top . En in Europa wint ook maar 1 club de CL . Dus de verliezend finalist in de CL is ook geen topclub ? Nee nee nee meneertje 😆
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 10:44
Zoals Feyenoord de afgelopen jaren dus heeft gedaan qua prijzen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:49
Pfftt zo serieus ... het was een geintje en nee sorry ik kijk niet naar 1969 . Gewoon dit seizoen .
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 13:35
Er zijn hier teveel trollen om te zien of iemand een geintje maakt of niet. Inhoudelijke discussies zijn bijna niet meer mogelijk hierdoor.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:39
Ja helaas is dat wel zo . Maar je merkt al snel genoeg of iemand zuigt of een beetje dolt.
Maar het is wel een hoog trollgehalte hier hahaha
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 11:46
En dit seizoen zich in Europa zich voor lul laten zetten. Waar heel voetbal minnend Nederland zich voor schaamde. En nu dan die bijna egoistische spelers mentaliteit waarbij ze hun eigen fans gewoon in de steek laten.
Dan toch liever Ajax dat naast Nederland ook in Europa aanzien geniet.
Vind ik leuk
fedor2501 +6273
woensdag 20 februari 2019 om 13:32
Gelukkig kunnen we nog genieten van een echte Rotterdamse club als Sparta toch.
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 09:08
Klopt en jullie doen nog mee om 3 euhh nee 2 prijzen en ook dat kan over een paar weken over zijn.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
woensdag 20 februari 2019 om 12:20
Hoezo 2? Er word nog gespeeld tegen real Madrid er word ook nog gespeeld tegen Feyenoord en er word mee gedraaid voor het kampioenschap.. pas als alles gespeeld is praten! 1 ding is zeker we zullen niet voorronde EL gaan spelen :).
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 12:22
Geloof me er is nog een zekerheid....de CL gaan jullie niet winnen. Maar op papier doen jullie inderdaad nog voor 3 prijzen mee maar laten we realistisch blijven toch :)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
woensdag 20 februari 2019 om 12:28
Ik ben realistisch, eigenlijk altijd.. ik weet net zo goed dat de CL niet haalbaar is maar betekend dus ook dat er nog om 3 prijzen gestreden word. De bal is rond wie weet wint Feyenoord een zondag en verliezen ze woensdagg.. maar is allemaal pas aan het eind bekend wie er wat gewonnen heeft!
Vind ik leuk
Stranger +6601
woensdag 20 februari 2019 om 09:13
Inderdaad en bij jullie over 2 weken!
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 08:51
Gefeliciteerd, dat zou inderdaad een keer kunnen gebeuren. En heel misschien kan ajax dan wel weer een keer een prijs winnen, je weet wel zo'n echte en niet de "europees overwinteren schaal" of de trots van amsterdam, de "wij hebben veel geld troffee". Moet nog heel wat voor gebeuren maar you never know.

Echt heerlijk al die anti feyenoorders hier 😂
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 08:57
Zegt een Feyenoord supporter die 18 jaar niks hadden! Lekker naar Ajax kijken idd zodat je vergeet dat je eigen clubje kapot is genaakt! Wij doen tenminste elk jaar mee voor de prijs bij Feyenoord weet je nu al.dar het volgend seizioen weer niks word. Ps de beker is enkel een hoofdprijs voor de subtop en hoe eerlijk is die nog met al die thuiswedstrijden. Jammer in de ED al vernederd dat kost jullie nou je prijsje
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 09:06
Ik snap dat die 18 jaar er bij jou nog in zit, maar er is de laatste jaren nog wat gebeurd hoor...
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 09:24
Een hoofdprijs idd en duidelijk is wel dat het weer een tijd gaat duren
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 10:24
Aha dus jij vindt een kampioenschap al geen hoofdprijs meer? Jullie gaan natuurlijk voor de CL.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 10:29
Zeg toch 1 hoofdprijs!!!!
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 10:32
Ohhhh!!!!!

En de UEFA cup winnen is ook geen hoofdprijs??
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 14:06]
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 10:36
Eigenlijk niet, maar voor ons Nederlandse clubs het hoogst haalbare
Vind ik leuk
Kaar +3000
woensdag 20 februari 2019 om 10:44
Hahaha....
Vind ik leuk
Emnu +7041
woensdag 20 februari 2019 om 12:44
Die bestaat al n poosje niet meer.

Ajax is overigens de enige Nederlandse dlub die de ECII gewonnen heeft.
Vind ik leuk
Stranger +6601
woensdag 20 februari 2019 om 09:12
Leg die 18 jaar eens uit vriend?

Volgens mij hebben ze 2002 nog een grote prijs gewonnen.

Weet je wel die beker ,waar jullie zo trots op zijn dat jullie de finale haalde,wel is waar kansloos verloren,maar toch zo trots als een hond met 7 lullen;-)
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 09:20
In Nederland heb je maar 1 hoofdprijs! En Europees ook maar 1. Tuurlijk zijn we trots als we ver komen maar geen prijs is geen prijs. En bij jullie hoor ik niet ik zie nl liever mooi voetbal dan enkel een prijs. Die leeftijd heb ik echt gehad
Vind ik leuk
Stranger +6601
woensdag 20 februari 2019 om 10:02
Ondanks dat je zegt dat je ,je leeftijd hebt gehad,zijn je uitspraken van uitermate puberaal gehalte;-)
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 09:27
Ach daar komt de welbekende thuiswedstrijden kaart weer. Ik ben volledig met mijn eigen club bezig, heb niks tegen ajax en begin zelfs met de opmerking dat ik ajax ondanks het uitblijven van prijzen niet als een tobclub zie.

Het is leuk om mee te doen om prijzen maar als je ze een langere tijd niet wint dan kan je daar best kritisch over zijn hoor. Het beleid in Amsterdam zou ik heel graag in Rotterdam zien, de opbouw van het bestuur, de juiste mensen op de juiste plek..
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
woensdag 20 februari 2019 om 10:16
Ik ben daar zeer kritisch op en vind het een schande dat mijn club niks wint. Maar je snapt ook wel dat Feyenoord zonder al die thuiswedstrijden niet zovaak de beker had. Maar geluk hoort bij de winnaar
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:08
Goed lezen dan ! Ik schreef nergens iets over Ajax hier . Lees hier vlak boven . Ik zeg alleen dat twee komende wedstrijden cruciaal voor Fey zijn . Die kunnen het seizoen maken of breken . Dit een voetbalforum en ik praat op een normale manier over voetbal . Dus ik denk dat ook jij een beetje afgeleid word Door mijn naam en niet goed naar mijn tekst hebt gekeken 😉
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 09:15
Ik denk eerder dat jij het vuurtje aangestoken had met "liever een top dan tob club".
Ik vond die reactie daarop wel geinig dat je je eigenclub als tobclub neer zette.........
Is gewoon humor joh.........toch niks anti Feyenoord of Ajax?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 09:16]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:22
Nee kijk een beetje pesten hoort erbij . En woirdgrappen en dollen is gewoon leuk over en weer . Maar soms zeg je als ajacied iets over Fey en dan wordt er niet eens serieus op in gegaan maar krijg je weer het wellus nietus verhaal .
"Jullie zijn stom" ja lekker boeiend . Dat heeft geen nut .
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 09:26
Ik kan er over mee praten.
Zelf ben ik Twente supporter.
Moet je kijken wat wij allemaal niet te horen krijgen.
En nooit echt met argumenten of zo.

Maar ik maak soms ook wel eens een dolletje met of Ajacieden of Feyenoorders of PSV'ers, maar wordt dan ook wel eens verkeerd begrepen.

Kan gebeuren
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:29
Er zitten heus wel een paar mensen op deze site waar je normaal mee kunt praten . Tussen de japie trekhakies haha 😆
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
woensdag 20 februari 2019 om 10:34
Hoe gaat dat: "kijken naar wat je niet te horen krijgt" ....??
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 10:39
Kijken = zien

Moet je eens zien........
Horen krijgt = wat wij horen als we het hardop lezen wat er geschreven wordt.

Dus.....

Moet je eens zien wat ze over Twente schrijven.......

Heb ik me zo er goed uitgeluld?

Of kraam ik nu alleen maar onzin uit..............:O(
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
woensdag 20 februari 2019 om 10:47
Eigenlijk niet ha ha, maar een like voor het proberen !
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 10:48
Thanks!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13403
woensdag 20 februari 2019 om 10:53
Je bent net als je cluppie, komen ook verrassend snel terug.
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 09:34
Ik reageerde met een grapje op je tob club. Heb niks tegen ajax en hoop dat ze in rotterdam wat dingen leren van die club uit Amsterdam.

De komende wedstrijd is voor feyenoord niet cruciaal en uit gaat het momenteel niet heel soepel, de beker wedstrijd kan wel cruciaal zijn. Hoewel zo'n seizoen niet goed is na een beker en winst op de topclubs garandeerd het iig wel direct europees voetbal.

Dit seizoen is voor mij verpest door de instelling tegen de kleine clubs, je kan niet op 70% winnen en het is disrespect naar de kleinere clubs. Feyenoord heeft dit seizoen verloren tegen clubs rond de degradatiestreep, dat kan gewoon niet
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 09:40
Ja daar geef ik je gelijk in . Alleen lijkt het dus mentaal te zijn . Denk je dat het mentaal ook niet zo zal zijn dat als ze de wedstrijd tegen Ajax winnen dat er dan in de finale weer met wat procentjes minder wordt gespeeld . Dat idee heb ik dan een beetje .
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
woensdag 20 februari 2019 om 09:54
Als de finale tegen az zou zijn dan is europees voetbal zeker. Daarnaast lijkt Feyenoord zich voor de beker potjes wel op te kunnen laden. Verder ga ik er vanuit dat az vanzelf weer puntjes zal laten vallen, dan moet je als feyenoord dus "gewoon" bijblijven en dan de 3e plek weer overnemen als je die verspeelt. Liever had ik gezien dat ze bij ajax in de kielzog waren gebleven maar dan mag ke niet verliezen van de kleintjes
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:51
Zoals de bekende wijsgeer ten Hag zei ooit : it aint over till its .......😉
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:37
Het had wel een broertje van Frenkie de Jong kunnen wezen qua gezicht.......;-)
Maar goed, die jongen komt er dus niet maar wel als hij voor Feyenoord had gekozen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 08:39
Als hij meer voetballende vergelijkenissen gaat vertonen met Frenkie de Jong ben ik wel tevreden ;)
Vind ik leuk
Bud Spencer +2847
woensdag 20 februari 2019 om 08:47
Je bedoelt een boterhamworstgezichtje
Vind ik leuk
Timlis +20
woensdag 20 februari 2019 om 08:37
Wat een verstandige jongen👍
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
woensdag 20 februari 2019 om 08:39
Smaken verschillen gelukkig.
Vind ik leuk
Yoamma +1126
woensdag 20 februari 2019 om 08:48
Sorry maar wat moeten we met dit item? Knulletje is een kind, totaal niet boeiend. Kun je iedere willekeurige voetballer van 15 van Feyenoord, Ajax, of PSV wel interviewen.
Vind ik leuk
Arvin +7417
woensdag 20 februari 2019 om 08:51
Shht. Breng ze nou niet op ideeën 😂.
Vind ik leuk
HansVites +6396
woensdag 20 februari 2019 om 08:55
Weer een jonge speler die bij een andere club weggehaald is door de top 2.
Vind ik leuk
zoroman30 +150
woensdag 20 februari 2019 om 09:52
Ja zoals jullie dat doen bij de clubs onder jullie, is niet meer dan normaal. Dit gebeurd over de hele wereld en op ieder niveau.
Vind ik leuk
Objectief +3521
woensdag 20 februari 2019 om 08:56
De topclubs willen graag dat de Eredivisie sterker wordt en willen desnoods een deel van hun televisiegelden aan de kleinere Eredivisieclubs geven.
Dan is het opmerkelijk dat jongens van 15-16 door de topclubs bij andere Eredivisieclubs worden weggeplukt. Laat dit soort jongens 1-2 jaar knallen in de Eredivisie. Op die manier verdienen de andere Eredivisieclubs hun zakcentje en gaat het niveau ook omhoog.
Op deze manier wordt het gat tussen top3 en de rest alleen maar groter.
Vind ik leuk
Habbekrats +328
woensdag 20 februari 2019 om 08:56
Die rooie is gek jonge!
Vind ik leuk
heur es +874
woensdag 20 februari 2019 om 09:04
Slimme keuze!

Laten we hopen voor Feyenoord dat dit geen Frenkie verhaal word, 75 miljoen.

Waar is de slagvaardigheid van Feyenoord?
Wie bewaakt dit?!?!
Vind ik leuk
Lucky Kes +6841
woensdag 20 februari 2019 om 09:18
Of misschien een Perr Schuurs verhaal?
Vind ik leuk
Mama +429
woensdag 20 februari 2019 om 09:10
En altijd maar kritiek op onze scout....
Vind ik leuk
Sudova +11
woensdag 20 februari 2019 om 09:21
Ja voor het prijzen pakken moet je echt naar ajax gaan ja :P
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 12:57
Ja ieder jaar prijs!
Vind ik leuk
RR12 +737
woensdag 20 februari 2019 om 09:29
Eerst de haartjes, puistjes en beugeltjes maar s overleven manneke.
Vind ik leuk
burgos +13
woensdag 20 februari 2019 om 09:43
Ja , natuurlijk kies je voor Ajax, nog al wiedes,
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:00
goed gekozen voor AJAX!bij Feyenoord gaan ze op de oude mannen voetballers tour
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 10:35
Mijn laatste looncheque was $ 7200 die 28 uur per week online werkte. Mijn vriendin heeft al maanden een gemiddelde van 30-35 duizend dollar en ze werkt ongeveer 19 uur per week. Ik kan niet gelloven hoe gemakkelijk het was toen ik het probeerde.


Dit is wat ik doe.........>>>>>>>>>>>> w­w­w.W­e­b­J­o­b­9­8­.c­o­m
Vind ik leuk
Nummer 23 +67
woensdag 20 februari 2019 om 17:19
Gelloven? Hahaha.. trap er niet in USA google translate gebruikt. .De belastingdienst heeft er weer 2 bij om hun aangiftes te controleren. Leuker kunnen ze het niet krijgen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 11:12
Leuke gast, kan zich al goed verwoorden. Zit een goede kop op en dat kan wel eens in zijn voordeel gaan werken.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 12:22
Zeker. Ik hoor t ze over 5 jaar al op t schoolplein zeggen: 'hebbiedie rooie van Ajax soms dubbel?' .
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 12:56
Kan goed tellen ook...
Tot 5 lukt hem niet!
5 jaar niets en praat over prijzen pakken?
Krijg haast meelij met hem.
Vind ik leuk
hydrowear +23
woensdag 20 februari 2019 om 11:39
Een nieuwe de Ligt ?????
Vind ik leuk
Blindsy +18697
woensdag 20 februari 2019 om 11:50
Mooi buhne-praatje. Alvast veel plezier in de KKD!
Vind ik leuk
FRChamp +1017
woensdag 20 februari 2019 om 12:04
Kom dan niet eens op gesprek zou ik zeggen!
Vind ik leuk
DeNeutrale +209
woensdag 20 februari 2019 om 12:54
Ik hoop dat Julius het redt bij Ajax. Hij moet wel weten dat er diverse jeugdige spelers zijn weggepest bij Ajax (onder trainer Frank de Boer, Bosz etc.) of ze worden verhuurd aan Groningen of een andere club.
Vind ik leuk
Nummer 23 +67
woensdag 20 februari 2019 om 17:15
Weg gepest? Gewoon omdat ze denken een talent te zijn of een geldbeluste zaak.... waarnemer of zelf zo arrogant zijn (als Justin K.te Rome). Kom nou toch...
Vind ik leuk
TheDish +44
woensdag 20 februari 2019 om 12:55
Die beloofde prijzen schijten ze al 5 jaar naast en ik denk dat dat er nog minstens 5 bij worden met hun gierige inkoopbeleid. Hun stijl trekt jou aan?
Dat ze de knvb in de pocket hebben en nòg geen prijs pakken?
Hoop dat je slimmer op school bent. Tot 5 tellen lukt toch nog wel?
Goed om te horen dat er een hersenloze bij 020 komt ipv naar Rotterdam Zuid.
Hebt dat knulletje zichzelf in laten pakken door de neuzenbeloftes en bluf.
En Feyenoord zegt hoe het echt in elkaar steekt. Natuurlijk trapt dat ventje daarin.
Kijk hoe ze bij Ajax met hun jeugd omgaan. Ik noem geen namen. Ik zeg ook geen overtollige preparaten maar alleen bij hun gebeuren er dubieuze voorvallen.
Hijs fijn!
Vind ik leuk
Supertrol +10
woensdag 20 februari 2019 om 12:56
Feyenoord gaat binnenkort ook al de linksback onder 17 verliezen want hij wordt gevolgd uit Engeland ( Brighton Hove Albion en Watford) zij zien in hem een versterking voor hun onder 19 teams)
Vind ik leuk
orion73 +1532
woensdag 20 februari 2019 om 13:13
Komt er nooit. Snel weer terug naar pec wat zijn niveau is als hij geluk heeft.
Vind ik leuk
repeP +2189
woensdag 20 februari 2019 om 14:08
Waarom zegt hij niet dat hij bij Ajax waarschijnlijk meer kon verdienen dan bij Feyenoord?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29686
woensdag 20 februari 2019 om 17:09
Dus als Ajax niet voorbij was gekomen speelde deze Ajax-fan in een shirt van Feyenoord?
Vind ik leuk
Nummer 23 +67
woensdag 20 februari 2019 om 17:13
En dan 3 tot 4 jaar wachten... ' rijpen' wordt dit genoemd. Nou als rijp zijn verkassen ze of worden verkocht naar de hoogste bieder. Ook uitgerangeerd kan ook nog. Hup, de VOC mentaliteit .. lees: mensenhandel
Vind ik leuk
Nummer 23 +67
woensdag 20 februari 2019 om 17:30
Zilver de Bakker, 5 jaar en keiharde verdediger in de F1 van FC Duimzuiger, is op gesprek gegaan bij alle Eredivisie bvo's maar koos voor een langer verblijf in dr 5e klasse KNVB district oost west thuis best en 2 paar nieuwe voetbalschoenen, 5 kilo veterdrop, 1 sony playstation en een nieuwe fiets zonder zijwielen. Zijn zaakwaarnemer is zijn broer van 7 Sjakie- Willem, ook een talent bij het nationaal ballet want je moet eerst leren huppelen voordat je kan scoren. Deze broer heeft contracten getekend bij 4 clubs: MU, Liverpool, Bayern, FCB. Alleen..... deze zijn niet rechtsgeldig. De nog te geboren baby: een jongen! Uit deze voetbal talenten gezin, heeft zijn zaakwaarnemer jah..diezelfde broer een contract laten tekenen bij FC Pamper in de Primera Division. Voor het tekenen kreeg de nog te geboren baby alvast een Aston Martin DB11 en 6000 luiers. Het is maar dat u het weet.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 17:48
Mooi jongen jij komt er wél, succes
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws