BILD: 'aantrekkelijke optie' Bayern München denkt na over megabod op De Ligt

BILD: 'aantrekkelijke optie' Bayern München denkt na over megabod op De Ligt

Gepubliceerd: woensdag 20 februari 2019 om 12:45wo 20-02-2019 om 12:45

Laatste update: donderdag 21 februari 2019 om 11:16do 21-02-2019 om 11:16

Matthijs de Ligt ziet een transfer naar Bayern München als een 'aantrekkelijke optie'. Dat meldt Sport BILD woensdag. Bayern wil zich voor komend seizoen dolgraag versterken met de negentienjarige captain van Ajax. 

De achterhoede van Der Rekordmeister ondergaat op korte termijn een metamorfose, weet Sport BILD. Mogelijk vertrekt zowel Jerome Boateng als Mats Hummels uit München. Bayern versterkte zich inmiddels al met Benjamin Pavard (VfB Stuttgart) en wil hoe dan ook nog een talentvolle topverdediger aantrekken. 

De club van trainer Niko Kovac heeft twee opties. De Ligt staat hoog op de verlanglijst van Bayern. De Oranje-international ziet een overstap naar de grootste club van Duitsland als een 'aantrekkelijke' optie, heeft BILD vernomen, maar de transfersom die Ajax voor hem verlangt kan een probleem worden. De Ligt kost zeker 65 miljoen euro. Ook onder meer FC Barcelona is in de race voor de verdediger. 

Alternatief voor De Ligt is Lucas Hernández. De verdediger van Atlético Madrid wordt al geruime tijd gelinkt aan Bayern. Hernández heeft een afkoopsom van liefst 85 miljoen euro in zijn contract staan. Bayern denkt hem volgens BILD voor een aanzienlijk lager bedrag te kunnen inlijven. 

Poll

Is Bayern de perfecte club voor De Ligt?

(4548 stemmen)

Plaats een reactie

Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 12:50
Ik snap het niet helemaal . De transfersom kan een probleem zijn want 65 m dus ze hebben een alternatief en die kost 85 m ? Hoe dan ?? Hahaha
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 12:52]
Vind ik leuk
Niels92 +36393
woensdag 20 februari 2019 om 12:51
De Ligt kost op zeker duurder dan 65 miljoen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:54
Die gaat denk ik toch voor een 80M weg hoor. Zoals ik eerder al voorspeld had 😁
Vind ik leuk
Pluspot +145
woensdag 20 februari 2019 om 13:09
fijn dat je alles al weet Fred
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:12
Vind het wel nice als een voorspelling uitkomt Gerrie
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
woensdag 20 februari 2019 om 14:41
Ik doe ook mee 72.5 exclusief bonussen :)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:21
Ik doe een schepje er bovenop. 95 mil inclusief bonussen en doorverkoop percentage van 20%.
Vind ik leuk
1+1= +311
woensdag 20 februari 2019 om 16:52
Deal
Vind ik leuk
fernjef +1527
woensdag 20 februari 2019 om 18:19
Zo Ajax&Panatinaikos! Ik zie dat je een deal hebt. Ben je zomaar eigenaar van Matthijs de Ligt! Wat ga je met hem doen? Heb je al plannen? 😜
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 18:19]
Vind ik leuk
Molletje +2515
woensdag 20 februari 2019 om 13:11
Ben nu toch benieuwd...

Vanwaar Ajaxcied en niet Ajacied?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:13
Ik kan volgens sommige hier niet lezen en schrijven...laten we het daar op houden :-)
Vind ik leuk
Molletje +2515
woensdag 20 februari 2019 om 13:16
Ok.

80M is trouwens wel een mooie prijs. zeker voor een verdediger die nog maar een contract heeft voor 2 jaar.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:21
Zeker...maar gezien zijn potentie is hij et wel echt waard, vind ik.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
woensdag 20 februari 2019 om 13:48
Dat contract is zo verlengd....
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 17:14
Ik denk niet dat de Ligt gaat verlengen
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
woensdag 20 februari 2019 om 13:06
nee joh.. n verdediger van 19.. verdedigers zijn over t algemeen niet zo duur en als ze al wat ervaring hebben, dan worden ze heel duur. denk dat 65 mln nu n reeele prijs is, over n paar jaar is ie meer waard
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:24
Niels mag ik ff zeuren ?
Kost duurder bestaat niet .
Kost meer of is duurder dan.
Sorry hahaha grappie he mattie 😆😆
Vind ik leuk
Niels92 +36393
woensdag 20 februari 2019 om 13:36
:)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
woensdag 20 februari 2019 om 13:37
😴niels overdrijven is ook een vak he maat ben het anders vaak met je eens dat weet je 😂😂😉
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
Niels92 +36393
woensdag 20 februari 2019 om 14:08
Let maar op dat De Ligt de zelfde transfersom op gaat leveren als Frenkie :)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
woensdag 20 februari 2019 om 14:25
Ik geloof je wel gast 😂 ik gun hem zeker ook een Transfer naar München.
Mooie club voor hem
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:48
Ard van Peppen ook
Vind ik leuk
ludoboy +636
woensdag 20 februari 2019 om 14:56
Ard van peppen heeft gisteren zijn record verbroken vernam ik net. Hij heeft de bal 5 keer hoog gehouden.
Vind ik leuk
Guusman +1232
woensdag 20 februari 2019 om 14:52
Kost meer of is duurder, dat zou kunnen.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:59
Er wordt alleen geconstateerd dat Lucas 85M moet kosten. Er is verder weinig bekend hoe ver Bayern bereid is te gaan voor een centrale verdediger en dus in hoeverre Bayern Lucas als optie ziet mocht Madrid inderdaad zoveel verlangen voor hem. Valt weinig aan te snappen.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:06
Er staat in t artikel letterlijk dat de prijs van 65 m voor de Ligt een probleem zou kunnen zijn en dat het alternatief er is voor 85 m . Dat is gewoon niet logisch .
Maarja niemand kan ALTIJD gelijk hebben dat is een feit 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:08
Nogmaals.. waar lees jij dat Lucas een serieuze optie is voor Bayern en waar wordt bevestigd dat zij tevens bereid zijn 85M af te tikken voor hem en niet 65 voor de Ligt??
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:12
Ik reageer op het artikel . Ik heb vandaag nog met niemand van Bayern gesproken . Maar wat hier dus gezegd word vind ik niet logisch . Dat klopt niet . Is het echt zo moeilijk ?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:15
Hahaha ja blijkbaar voor jou wel ja. Sjezus hey, wat een kut leven moet jij hebben als je geeneens nieuwsartikelen in een context kan plaatsen. Prima kerel, ga met je matties lekker discussieren waarom het onlogisch is dat Bayern geen 65M voor de Ligt kan betalen, maar wel 85M voor Lucas. Hahaha succes!
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:17
Uit je naam blijkt al weer dat je niet verder kan nadenken dan dat je kunt poepen . Dus fijne dag verder .
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:30
Reageer er dan toch niet op man.....Z'n naam zegt toch al genoeg.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:34
Ja je hebt wel gelijk maar ik was vroeg wakker en hoef nog niet naar de zaak ( andere tijdzone he , geen luilak😉) . Ik heb me er iig wel ff mee vermaakt .
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:38
Zegt de analfabeet.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 14:44
Volgens mij was jij degene die hier net nog op zijn taalfouten gewezen werd . Drol ! 💩
Vind ik leuk
Arvin +7417
woensdag 20 februari 2019 om 14:03
Voor iemand die altijd gelijk heeft ben je hier behoorlijk onjuist bezig. Of in jouw taal:
Sjezus hey, wat een niveautje weer.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 14:04
😇😆
Vind ik leuk
NikosMachlas +1443
woensdag 20 februari 2019 om 13:30
Bieden vanaf 65 zo moet je het lezen. Mochten veel clubs interesse hebben dan word het bedrag waarschijnlijk snel hoger en dan hebben ze dus een alternatief die gegarandeerd voor 85 is af te halen wegens clausule in het contract.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
woensdag 20 februari 2019 om 13:51
PSG wil vast nog wel een keertje de prijs een beetje opdrijven.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 14:03
Ja dat probeerde ik ook al uit te leggen . Het is vraag en aanbod . En die clubs hebben geld teveel en drijven het naar abnormale hoogten .
Prima voor Ajax verder hoor 💰
Vind ik leuk
Klaassie +32
woensdag 20 februari 2019 om 13:00
Hahaha echt he, zijn wij nou zo slim of zijn ze bij vp een beetje dom?
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:06
Ik gok op zeker: Jij zo dom ;) Begrijpend lezen is naar mijn idee toch nog steeds onderdeel van het nederlandse onderwijs plan.
Vind ik leuk
ronniever +267
woensdag 20 februari 2019 om 13:20
Maar jij maakt het ons ook niet zo makkelijk he met je langdradige en moeilijk leesbare zinnen ! na 3 x lezen dacht ik te weten wat je met je allereerste reactie bedoelt bv , dus help ons mindere goden en pas je aan aan ons niveau aub ;)
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:31
Hey irritantje, sodemieter effe een partijtje op met je gezever.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:43
Heey Pukkie! Ik weet iets beters! Nee..
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:43
"Ikhebnooitgelijk" ben jij een troll ? 😉😉
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:53
Nee hoor. Lees de definitie van een troll en beoordeel dan eens diegenen waarop ik reageer. Wat ZIJ doen, is trollen. Met zulk beperkt inzicht en leesvermogen plaatsen zij vervolgens verkeerde informatie en daarmee lokken ze reacties uit. Dat is trollen. Zeker als ook nog eens domme vragen gesteld worden.

Wie de bal kaatst...
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:56
Probeer je interessant te doen ? Want het duurt lang voor je antwoord . Ik heb het idee dat je echt dure zinnen eruit probeert te persen ....
Vind ik leuk
vrijdag 22 februari 2019 om 09:20
Dure zinnen? Zo zeg, wat jij al snel duur vind. Hoe groot, of wacht.. hoe klein is jouw woordenschat dan wel niet? Voeg je bij je analfabete vriendjes en start een leesgroepje. Lekker nieuwe woordjes leren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 februari 2019 om 09:30
Hahaha ik had dus gelijk . Nu heb je 2 dagen zitten denken en niets beters kunnen verzinnen dan dit haha . Dit zegt meer over jouw vocabulaire. 😉
Vind ik leuk
Jozef +44119
woensdag 20 februari 2019 om 20:49
Heb de definitie van 'troll' even opgezocht.

Kon hem niet vinden.

Vind ik leuk
Frevol54 +260
woensdag 20 februari 2019 om 13:48
Onderwijsplan is 1 woord.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:55
Ik heb ook nog 1 woord voor jou: Frevol54islelijk
Vind ik leuk
Frevol54 +260
woensdag 20 februari 2019 om 13:59
Je hebt gelijk ik ben niet moeders mooiste.
Maar de relevantie ontgaat mij.
Vind ik leuk
Klaassie +32
woensdag 20 februari 2019 om 19:05
Slechte dag gehad op werk?@ikhebaltijdeenkuthumeur. Of waarschijnlijk zit je elke dag thuis, uitkering trekken
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:56
Het is een troll . Kijk zijn antwoord op jou ....
Vind ik leuk
Klaassie +32
woensdag 20 februari 2019 om 19:01
Leg jij het mij uit ‘slim’ mannetje, de ligt moet minimaal 65 mil opleveren maar dit kan een probleem zijn voor bayern. Vervolgens beginnen ze over hernandez die minimaal 85 mil moet kosten. Als 65 mil vermoedelijk al een probleem wordt, waar slaat dit hele artikel dan op?
Vind ik leuk
Theoasv +86
woensdag 20 februari 2019 om 20:19
De ligt minimaal 65m(waarschijnlijk veel meer).
Hernandez maximaal 85m(staat in zijn contract).
Vind ik leuk
Jappy +104
woensdag 20 februari 2019 om 13:02
Ja dat is een probleem 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:06
Afkoopsom is 85m. Dat wil niet persé zeggen dat deze ook betaald moet worden. Atletico zou bijvoorbeeld ook akkoord kunnen gaan met een lager bod.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:09
Het zal eerder hoger dan lager zijn in deze markt dus dat lijkt me niet voor de hand liggend . De prijs is 85 m maar als je het lief vraagt mag jij hem voor 75 hebben ?
Vind ik leuk
The Iceman +16164
woensdag 20 februari 2019 om 13:11
Hoezo zou je meer betalen dan de afkoopsom?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:15
Prijsopdrijving . Hebben we bij Frenkie gezien . Als er meerdere clubs de speler willen . Dan biedt zo een stinkend rijke club als City of PSG gewoon 5 m meer zodat de speler voor hun kiest . Lainez naar Ajax ? Komt er een kaper op de kust die hem ook wil hebben biedt Ajax ineens 2 m meer . Het is transferMARKT , vraag en aanbod .
Vind ik leuk
The Iceman +16164
woensdag 20 februari 2019 om 13:17
Maar zo werkt dat niet met een contractueel afgesproken afkoopsom. Als je 85 miljoen neerlegt heeft Atletico niets meer te willen.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:22
Nee maar je mag wel meer betalen natuurlijk . Stel Bayern wil hem halen voor 85m . En dan komt City en die denkt wij willen hem en die bieden 90m en een hoger salaris . Dikke kans dat ie dan naar City gaat . Is gewoon marktwerking.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
woensdag 20 februari 2019 om 13:24
Maar dat hoeft dus niet als er een contractueel afgesproken afkoopsom is. In jouw voorbeeld bieden Bayern en City allebei gewoon 85 miljoen om te mogen onderhandelen met de speler over de inhoud van een mogelijk contract bij de respectievelijke clubs.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 13:25]
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:28
Nee het hoeft niet . Maar zo gaat het in de praktijk wel . Die lui hebben zoveel geld die bieden gewoon de concurrentie weg . Waarom zijn er nu van die achterlijke bedragen ? Omdat dat soort clubs voortdurend de prijzen opdrijven . 86 miljoen voor Frenkie ? Speelt net een seizoen eredivisie das toch niet normaal ...
Vind ik leuk
The Iceman +16164
woensdag 20 februari 2019 om 13:29
Kan jij me dan 1 voorbeeld geven van een speler die is verkocht voor een hogere prijs dan de afkoopsom?
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 20 februari 2019 om 22:48
Ik hoop dat je niet gaat zitten wachten op zijn antwoord.. ;)
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
woensdag 20 februari 2019 om 13:12
Yesss Bayern München...ik juich het al maanden toe!!! Bayern moet en KAN ook gewoon de knip trekken nu voor een gigant als de Ligt. Die zorgt er persoonlijk voor dat je vaak de nul houdt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 13:17]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:16
Ik zie hem liever naar Liverpool gaan. Samen een duo vormen met van Dijk. Ook goed met het oog op het EK.
Vind ik leuk
Hangelos +212
woensdag 20 februari 2019 om 13:14
In Spanje moet je verplicht een afkoopsom in het contract opnemen. Bij Hernández bedraagt deze dus 85M, dat zegt niet dat hij daadwerkelijk 85M moet kosten. Het komt zelden voor dat deze afkoopsom daadwerkelijk betaald wordt (uitzonderingen daar gelaten: Neymar Jr.).

Maar in de huidige markt moet je haast wel aan dat soort bedragen denken als je een jonge talentvolle verdediger wil halen die al wel het nodige bewezen heeft.
Vind ik leuk
Sportvogel +270
woensdag 20 februari 2019 om 13:15
Misschien vinden ze €65M teveel voor een verdediger als de Ligt en geven ze daardoor eerder €85M uit een een verdediger die in Spanje bij Atletico zich heeft bewezen?
Vind ik leuk
Tommieman +4868
woensdag 20 februari 2019 om 13:19
Nee volgens het artikel is de Ligt de eerste keus . Als die ander beter/meer waard zou zijn in hun ogen dan was dat de eerste keus 😉
Vind ik leuk
Sportvogel +270
woensdag 20 februari 2019 om 14:32
Hoeft niet. De gok kan groter zijn met de Ligt dan met Hernandez, dan is €20M een best verschil. Als de Ligt in potentie beter lijkt dan een Hernandez en dus in dat geval eerste keus maar een Hernandez meer ervaring heeft dan kan ik me voorstellen dat een bedrag van €20M extra een goed alternatief zal zijn.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:06
Bayern heeft al vaker laten weten geen mega bedragen te willen betalen, alleen willen ze terug naar de mega top.. moet ze mega betalen.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4145
woensdag 20 februari 2019 om 17:44
VP-logica
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 14:27
@Tommieman als je goed lees dan weet je ook dat B. München volgens de Bild voor een aanzienlijk lager bedrag te kunnen inlijven. Dus met ander woorden zou B.München hem voor een lagere bedrag dan wat hij moet kosten kunnen kopen dus met ander woorden misschien voor het zelfde bedrag of lager dan dat De Ligt zal moeten kosten zo begrijp ik het er uit het bericht.
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 20 februari 2019 om 12:51
Gewoon naar liverpool gaan en met virgil centraal duo vormen.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
woensdag 20 februari 2019 om 12:55
Eigenlijk zou de knvb hier 20 miljoen voor over moeten hebben.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:56
Zou ik zeker met het ook naar het toekomstige Oranje toejuichen. Maar ik denk dat het Juve gaat worden
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:12
Da's nog niet zo'n gek idee plus ook goed voor Nederlands elftal
Vind ik leuk
Baas B. +35
woensdag 20 februari 2019 om 13:15
Ik denk ook persoonlijk dat het beter is voor hem om nog een “tussenstap” te maken. Hij is nog heel jong! En bij Liverpool kan hij van Virgil Van Dijk veel leren. Ik denk dat het bij Ajax allemaal veel beschermder is buiten het voetbal. Maar ja, Mino is zijn zaakwaarnemer... die slaat wel vaker een stapje over
Vind ik leuk
FCBayern-fan +1050
woensdag 20 februari 2019 om 12:55
Zou het toejuichen!
Vind ik leuk
Savior +2481
woensdag 20 februari 2019 om 12:56
Jammer dat een verdediger altijd minder waard is terwijl een goede verdediger ook het verschil maakt kijk naar Liverpool
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 12:56
Ik hoop ook op Liverpool maar Man utd zal toch ook wel kick zijn hoor, nu dat die gek weg is spelen ze echt weer leuk voetbal!!
Vind ik leuk
RGB +1225
woensdag 20 februari 2019 om 12:57
Ik denk dat hij beter naar Madrid of Liverpool kan gaan.
Vind ik leuk
Linke loe +731
woensdag 20 februari 2019 om 12:57
Word waarschijnlijk gewoon barca
Vind ik leuk
AllAdIn +24531
woensdag 20 februari 2019 om 12:58
De 65 miljoen voor de Ligt kan een probleem worden, maar alternatief Hernandez moet 85 miljoen kosten... Klinkt logisch..
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21691
woensdag 20 februari 2019 om 12:59
Zou top zijn!
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
woensdag 20 februari 2019 om 12:59
Zou hem het liefst bij liverpool zien.
Vind ik leuk
MojoRisin +15025
woensdag 20 februari 2019 om 13:02
Denk dat hij het liefst naar Barca gaat, met Frenkie mee..
Maar dan heb je nog Raiola en Juventus dus.. Bayern zou ook zeker mooi zijn, leuk duo met die reus Süle.. Voor Oranje zou Liverpool het beste zijn..
Al met al heeft hij niks te klagen..
Vind ik leuk
Budazonen +461
woensdag 20 februari 2019 om 13:02
Hij moet naar Liverpool gaan en een duo vormen met Virgil. Is ook heel goed voor Nederlands elftal. Win win situatie. Enigste minpunt is dat Liverpool saai is. Niks te beleven alleen Albert dok en L1. China town is verlaten. En weinig lekkere restaurants. Alleen Tai Pan. (Kom vaak in Liverpool)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 13:04]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:14
Als je voor de stad er heen gaat is in Engeland alleen London een optie.
Manchester is een industriestad.
Vind ik leuk
NvC +8476
woensdag 20 februari 2019 om 13:06
Ik zie hem toch liever naar Liverpool of Juventus gaan.
Vind ik leuk
Molletje +2515
woensdag 20 februari 2019 om 13:13
De Ligt kost zeker 65 miljoen...

Volgens tranfermarkt ja.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
woensdag 20 februari 2019 om 13:14
Onzin. De Ligt weegt z'n opties pas in de zomer af. Hij focust zich nu volledig op Ajax #NEXT
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:52
Dan kan ie t nog wel overwegen...
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 20 februari 2019 om 13:19
Denk dat het helemaal geen slechte club voor hem is. Maar iets in het artikel is beetje krom. Hij is te duur omdat hij 65 miljoen is maar het alternatief is 85 miljoen. Wel is het natuurlijk een afkoopsom in contract maar dan nog.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 20 februari 2019 om 13:19
Leuke club voor de Ligt!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:21
Gaan we weer elke dag dat gezeik over geld.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:23
Mooi geld , denk dat je heel Feyenoord voor minder hebt
Vind ik leuk
Dorzon +4765
woensdag 20 februari 2019 om 13:26
Wordt hij wel vaker kampioen
Vind ik leuk
Leodinho +512
woensdag 20 februari 2019 om 13:27
Verreweg de beste keus voor zijn ontwikkeling. Denk dat hij zich heel snel tot basisspeler kan werken. Hummels is na zijn Dortmund periode niet meer wat het was. Boateng is een atleet, maar veel geblesseerd en bezig met randzaken. Sule vind ik minder dan de Ligt.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:34
Ga maar lekker naar Madrid. Real of Atleti, beide geweldig. De ervaring en opleiding die je bij deze ploegen krijgt, geweldig. Madrid is een heerlijke stad!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:34
Die Hernandez is toch een linksback? En bovendien een linkspoot.. Dus ik snap de vergelijking sowieso niet.. Onzin verhaal weer uit de roddelkrant van Duitsland..
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:35
Lekker voor gaan zitten,dat wordt een leuk bied spectakel
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
woensdag 20 februari 2019 om 13:38
Dat snap ik wat is die 4 van Bayern M slecht zeg!!!!!!!!!! (Zule ofzo!?)
Vind ik leuk
Maxx Jw +1422
woensdag 20 februari 2019 om 13:45
Mooie club voor hem en zeker een versterking want die Sule bakt er helemaal niks van.
Vind ik leuk
Visser89 +101
woensdag 20 februari 2019 om 13:49
omdat je voor 20miljoen extra een verdediger haalt bij een serieuze topclub die het daar wekelijks laat zien, de Ligt maakt nog wel eens wat onderschattingsfoutjes. Dus voor 20m extra heb je een zekerheid (voor zover dat nog bestaat).

Bayern zou wel een mooie club zijn, zeker nu ook Dortmund hard aan de weg timmert dit jaar is het wel spannend voor aankomend seizoen wat er zal gebeuren!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:50
Ik heb eens naar zijn oren gekeken, maar zie er niets bijzonders aan dat zou wijzen op zijn interesse...
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 13:57
De ligt kan daar zijn hele carrière blijven!
Prachtige club.
De Duitsers zullen hem omarmen.
Bayern heeft geld zat.
Kunnen hem een gigantisch salaris bieden.
Vind ik leuk
repeP +2189
woensdag 20 februari 2019 om 14:14
Die verdedigers van Bayern mogen wel eens aan kwaliteitsimpuls krijgen. Vind ik al jarenlang zo armoedig wat voetballend vermogen betreft.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:21
VP zeg dan de ligt heeft zn neus naar Bayern staan!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:26
Een slimme zaakwaarnemer zorgt voor transfergeruchten, nu zal barca sneller toeslaan. Zie Frenkie en PSG
Vind ik leuk
Nr14always +3665
woensdag 20 februari 2019 om 14:43
Komt dat revolverblad weer voorbij, en dat VP dat opvoert als betrouwbare bron is uiterst triest.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 14:52
90miljioen is de ligt waard! Hij speelt wekelijks is een topper dat zie je aan alles.
Dat is Martial niet en daar is ook dat bedrag voor betaald, de ligt is tien keer beter!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:07
Kan je niet vergelijken een buitenspeler en een centrale verdediger...
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 15:06
Kom nou lekker naar Spurs! Ruilen met Toby en 50 miljoen dan ben ik als supporter voor bijde teams tevreden!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1157
woensdag 20 februari 2019 om 15:12
En daar is ons favoriete Duitse blad weer.
Laat die jongen nu gewoon zelf zijn keuze maken.

Wat mij betreft gaat hij naar Liverpool, al denk ik niet dat Matthijs het me komt vragen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
woensdag 20 februari 2019 om 17:38
Zo goed is hij de laatste tijd ook weer niet.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 19:05
Bert Sutherland.
Met betrekking tot een op handen zijnde transfer van Matthijs de Ligt ben ik de mening toegedaan dat hij er goed aan zou doen een keuze te maken voor Engeland. Ik denk daarbij aan Manchester United, met als trainer Ole Gunnar Solskjaer, dan wel Liverpool, met als trainerJurgen Klopp. Beide trainers houden van aanvallend en verzorgd voetbal. Voor een club als Liverpool zou een te vormen centraal duo Virgil van Dijk/Matthijs de Ligt van een onschatbare waarde kunnen zijn. Tevens mag niet uit het oog worden verloren, dat dit duo tevens het hart van de verdediging vormt in Oranje. Dit gegeven in aanmerking nemende impliceert dat het voor zowel voor Liverpool als voor Oranje veel voordeel zal kunnen gaan opleveren, met andere woorden dat het hen geen windeieren zal leggen. Het mes snijdt derhalve aan twee kanten! Voor een club als AJAX zal een dergelijke transfer van Matthijs de Ligt vele miljoenen euro's ten deel vallen. Overigens komt het mij voor te vermelden, dat recentelijk nog door Dick Advocaat is aangegeven dat Matthijs de Ligt tot een van de beste centrale verdedigers van Europa behoort. Vervolgens geeft Dick Advocaat aan dat AJAX hem zeker niet voor minder dan 80 miljoen euro's zal laten gaan. Een speler als Matthijs de Ligt zou zeker een bedrag ter grootte van 100 miljoen euro's moeten kunnen opbrengen. Het zoeken naar een speler als Matthijs de Ligt is zoeken naar een speld in een hooiberg. Matthijs CHAPEAU!
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 19:05
Mooie club, voor hem vind ik Bayern of Juve wel mooiere clubs dan Barca. Maar alsjeblieft ga nou niet 85 miljoen betalen voor Hernandez. Er zijn zat goeie verdedigers in de wereld en dan willen ze hem. Ik snap ook niet dat ze Pavard gekocht hebben, zeker alleen door die goal die hij maakte tegen Argentinië.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 22:53
Juve niet, Bayern wél een mooie club.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 februari 2019 om 22:53]
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 22:55
Juve ook wel hoor zeker wel. Italië het land van de verdedigers. Misschien als vervanger voor Chiellini of iets dergelijks zou een hele mooie stap zijn.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 22:58
Dat wel, puur qua verdedigen zit hij daar goed. Maar Bayern heeft een véél positievere insteek bij het spelen van wedstrijden. Ze willen in eerste instantie zélf aanvallen en goals maken.
Vind ik leuk
woensdag 20 februari 2019 om 21:25
Waarom is 65 miljoen een probleem in München ligt geld genoeg in de kluis
Vind ik leuk