Godín (32) hard op weg naar Serie A: Hopen het zeer spoedig officieel te maken

Godín (32) hard op weg naar Serie A: "Hopen het zeer spoedig officieel te maken"

Gepubliceerd: donderdag 21 februari 2019 om 21:20do 21-02-2019 om 21:20

Diego Godín is hard op weg naar de Serie A. Internazionale-directeur Giuseppe Marotta hoopt de komst van de Atlético Madrid-routinier snel bekend te maken. Hij zei dat donderdagavond voor de Europa League-wedstrijd tussen Inter en Rapid Wien.

Er zijn al langere tijd geruchten rond Godín en Inter, maar nooit werd er iets bevestigd. Tot nu, want Marotta komt met groot nieuws. "Ja, we zijn de deal voor komende zomer aan het afronden", citeert Sky Italia Marotta.

"Laten we zeggen dat ik zeer optimistisch ben en we hopen het zeer spoedig officieel te maken. Het was mooi om Godín gisteren te zien scoren (woensdag tegen Juventus, red.)."

De 32-jarige Godín is momenteel bezig aan zijn negende seizoen bij Atlético. Hij werd in 2010 gekocht van Villarreal, waar hij vier jaar speelde. Zijn profloopbaan begon hij in zijn thuisland Uruguay bij Cerro.

Plaats een reactie

Dommetje +3396
donderdag 21 februari 2019 om 21:24
Naar 9 jaar, wil je toch de laatste paar jaar niet meer weg . ????
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 21:37
En als je dan gaat ga dan zakkenvullen in China of de zandbak
Vind ik leuk
Vamos7 +11066
donderdag 21 februari 2019 om 21:51
Dacht ik van Ronaldo ook.
Vind ik leuk
Dommetje +3396
donderdag 21 februari 2019 om 21:55
Verschil van kwaliteit misschien 😉
Vind ik leuk
Johnnies +1921
donderdag 21 februari 2019 om 21:28
Mooi man nog een jaar of 2 in Italië voetballen.
Vind ik leuk
Dommetje +3396
donderdag 21 februari 2019 om 21:31
Ik zou het niet doen maat , weet niet of hij daar nog slaagt ??
Vind ik leuk
Johnnies +1921
donderdag 21 februari 2019 om 21:53
Maar wel 2 mooie jaren in Italië maat.met mooie 👧👧
Vind ik leuk
Dommetje +3396
donderdag 21 februari 2019 om 21:55
Dat is lekker 😛😛
Vind ik leuk
Johnnies +1921
donderdag 21 februari 2019 om 22:13
Mmmmmmmm
Vind ik leuk
Dommetje +3396
donderdag 21 februari 2019 om 22:16
👅
Vind ik leuk
Smithsonian +43361
donderdag 21 februari 2019 om 21:36
Inter haal toch eens wat jongere spelers...
Vind ik leuk
Leodinho +700
donderdag 21 februari 2019 om 22:19
Nou lekker de CL winnen dit jaar in eigen huis en dan richting Milaan. Puur verdedigend gezien is dit misschien wel de beste mandekker van de wereld. Heeft misschien niet de opbouwende kwaliteit van een Ramos/Piqué/Van Dijk. Echter, puur op verdedigend gebied vind ik hem de beste.
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 22:39
Goede verdediger. Alleen jammer dat hij Naar inter gaat. Ik vindt hem perfect Pasen bij Juventus
Vind ik leuk
Bizzy +23385
donderdag 21 februari 2019 om 23:08
Of bij psv 😂
Vind ik leuk
donderdag 21 februari 2019 om 23:10
Bizzy. Hahaha😂 kan ook he
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +172
vrijdag 22 februari 2019 om 06:52
wat een rat die marota... nu ineens anti juve :D
Vind ik leuk
Donnygo +4960
vrijdag 22 februari 2019 om 15:28
Is Ajax net te laat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws