'Feyenoord krijgt discutabele miljoenen die voor goede doelen waren bestemd'

'Feyenoord krijgt discutabele miljoenen die voor goede doelen waren bestemd'

Gepubliceerd: zaterdag 23 februari 2019 om 13:44za 23-02-2019 om 13:44

Feyenoord heeft ongeveer twintig miljoen euro ontvangen van de Postcode Loterij, terwijl dit geld bestemd was voor goede doelen. Dat blijkt uit onderzoek van Follow The Money. Een en ander verloopt via hoofdsponsor Qurrent en Boudewijn Poelmann.

Poelmann zou volgens Follow The Money de spil van het verhaal zijn. Hij is directeur van de Postcode Loterij en een van de Vrienden van Feyenoord, wat betekent dat hij aandelen in de Rotterdamse club bezit. In 2017 speelde hij een belangrijke rol in de keuze voor Qurrent als nieuwe hoofdsponsor voor Feyenoord.

Dat het noodlijdende Qurrent hoofdsponsor van de Rotterdammers kon worden was een verrassing. Na onderzoek blijkt echter dat het groene-energiebedrijf uit Amsterdam de miljoenen die het in Feyenoord steekt krijgt van de stichting Doen. Deze stichting is verantwoordelijk voor het verdelen van miljoenen van onder meer de Postcode Loterij onder goede doelen.

Na onderzoek van Follow The Money bleek ook dat Poelmann persoonlijk aandrong op de sponsordeal met Qurrent, tegen de zin van zowel het bedrijf als diens klanten. Samen met het feit dat Poelmann directeur is van de Postcode Loterij rijst de vraag of er sprake is van ongeoorloofde bemoeienis. Poelmanns woordvoerder noemt het artikel 'erg suggestief' en zegt dat er geen bewijs is.

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

zaterdag 23 februari 2019 om 13:46
Zei et gisteren al: FINANCIEEL WANBELEID BIJ FEY
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 13:47
Ja dit kan idd echt niet.
Vind ik leuk
davidben +6484
zaterdag 23 februari 2019 om 13:58
Zo daar staan we dan weer.
Vind ik leuk
joriajax +871
zaterdag 23 februari 2019 om 14:14
Hier kan Feyenoord toch niks aan doen? Zo'n dubieuze zakenman die zijn vakken vult met dubieuze constructies en nu ook zijn persoonlijke hobby financiert over de rug van de mensen die juist de hulp nodig hebben.

Gelukkig staat deze man in de quote 500, ergo, als ze deze kip kaalplukken, dan kan je mooi:
1) Het geld terugstorten naar de goede doelen
2) een boete voorschrijven die ook naar de goede doelen gaat
3) Feyenoord gewoon het geld laten houden, echter spelen ze dan de rest van het seizoen met Poelmann op de borst, waar ook het geld vandaan komt
Vind ik leuk
davidben +6484
zaterdag 23 februari 2019 om 14:19
Geloof je nou echt dat ze bij Feyenoord zo naïef zijn. En die vriend van Feyenoord geilt er natuurlijk op om te pronken met dit soort zaken. ....kijk eens wat ik heb gedaan.
Vind ik leuk
Arvin +7472
zaterdag 23 februari 2019 om 16:20
Moet je voorstellen dat een 'normale burger' dit zou doen. 20 miljoen bedoeld voor het goede doel jatten, dan draai je toch jarenlang de bak in. Deze man krijgt waarschijnlijk een boete of in het ergste geval ontslag. Dat vind ik nog het kutste aan dit soort dingen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 16:32
Als er bij onze vrienden uit Tukkerland iets illegaal wordt gedaan door 2 a 3 man is het moord en brand, maar als een geldschieter van Feyenoord op deze manier zijn club financiert dan volgt er alleen ontslag? Terugzetten naar de Keuken Kampioen divisie zou ik zeggen.....Oh nee , dat kan niet, want het is Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 februari 2019 om 16:34]
Vind ik leuk
Jan Guevara +10315
zaterdag 23 februari 2019 om 16:54
Is dit dan ook grote fraude, waarbij facturen worden vervalst, illegale spelersconstructies worden toegepast en een schaduwboekhouding voor de KNVB wordt opgesteld?

Dan moet ik het stuk alsnog gaan lezen, verdraaid zeg!
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:24
Nou, ik denk dat er inderdaad vanuit moest worden gegaan dat dit niet in de media kwam en dus niet transparant was, maar je hebt het voordeel van de twijfel want er is verder nog niks over bekent.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 23 februari 2019 om 17:34
Dat is dit precies ja.
Maar dan op een veel.grotere schaal, 20 miljoen. ...
Vind ik leuk
Oale grond +1074
zaterdag 23 februari 2019 om 22:10
Waar rook is is in de regel vuur.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:03
Waarom zou dat niet kunnen bij Feyenoord? Als dat de straf is volgens de regels dan moet dat gewoon kunnen.
Vind ik leuk
River ice +1818
zondag 24 februari 2019 om 00:09
Verschil is dat dit niet de bestuurder is van een club. Hij is een zakenman waarvan je dus debkt dat je er zaken mee kan doen. Je kan niet ruiken als club zijnde waar het geld vandaan komt. Bij twente hebben meerdere bestuuders jaren lang vieze spelletjes bewust gespeeld. Dat is heel wat anders.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 23 februari 2019 om 14:50
Ik zou ook alles geloven dat ik lees....
Vind ik leuk
frankn27 +5679
zaterdag 23 februari 2019 om 15:39
Kon twente er wel wat aan doen dat munsterman een oplichter is?
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 19:23
Laten ze die grote clubs ook maar eens aan pakken
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 20:11
Fyenoord doet toch
onderzoek ernaar
Dan komt er 1 bedrag binnen .Als men goed onderzoek gepleegd gepleegd had.
Dan gaat het via advokaten.
Mochten zij er scbuldig aan zijn geweest dan ga je als club vrijuit ..maar hoe ik het Artikel lees .. Hangt er nog boven de kop van bestuur en/of rvc
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 23 februari 2019 om 20:17
Poelmann is mede-eigenaar van Feyenoord.

Vind ik leuk
Harry.f +399
zondag 24 februari 2019 om 04:46
Oordeel niet op basis van woorden in deze site. Het is misschien een onjuiste weergave van feiten.
Vind ik leuk
buddha +10890
maandag 25 februari 2019 om 12:44
feyenoord heeft ook geld nodig. kan je dit dan ook bestempelen als een goed doel ?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 23 februari 2019 om 14:59
Morgen nog wat matchfixing en dan staat Feyenoord er lekker op!!! Nou liever 4 jaar niks in Amsterdam dan zien wat er bij je clubje speelt als Feyenoorders. Laten we gewoon weer zeuren over PEC
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:13
Hahahahahahahahahahahahahahaha wat een kneus
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 23 februari 2019 om 16:51
Hahaha het is waar! Het is alleen nog niet te zeggen hoever ze er gaan afgeleiden!!! Nog ff het duurste stadion van Europa als arme club en dan zien of ze uberhaupt nog vrienden hebben!
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 18:17
De enige die jullie het kampioen kosten zijn vdSar en Overmars die Ten Hag hebben aangesteld omdat ze geen weerwoord meer wilde hebben van (hulp)coaches.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 februari 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 20:00
Ken je dat dat je denkt dat iemand niet dommer kan en dan bam er nog een schepje boven op doer! Luister is pielemans je hebt met je clubbie al 1000 dagen niet boven aan gestaan en staat al bijna 5 jaar droog met je prijzen.

En je matchfixing verhaal, Van Persie speelt niet de man doe vanwege zijn leeftijd niet 3 keer in 7 dagen kan spelen laat staan 2 toppers.

En tja volgens mij heeft Feyenoord al een garanstelling van de gemeente dat het spelersbudget met minimaal 25 miljoen omhoog gaat! Dit is een garanstelling he google dat woord even.

En dat nieuwe stadion zit bij ons tenminste vol!!

www.staatajaxalbovenaan.nl ga je daar is druk om maken!!!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zaterdag 23 februari 2019 om 20:20
Gut o gut ze zijn na bijna 20 haar eens kampioen geweest en hebben de beker waar een topclub zich niet druk om maakt dankzij hete balletjes betaald van geld wat eigenlijk voor kinderen was bedoeld die onder de armoede grens leven!!! De Kuip zit niet vol en word leeger wb leeger net als je hoofd. 4 jaar zonder prijzen is vrij normaal dat had onze andere topclub ook de 4 jaar hiervoor! Maar dat zie je als fan van een subtoppertje zeker anders? Ten Haq is een passant en kan nog steeds prijzen winnen, jullie worden er woensdag uit gekegeld want we gaan zoals normaal gewoon weer winnen in de rotte bak van jullie. Bij jullie kun je iedereen eruit flikkeren maar geen geld blijft een feit. Wat heb je als tobploeg nou aan een duur stadion als je rotzooi op het veld hebt staan. En voor die 25 miljoen koop je nog geen speler van AZ meer in deze tijd. Sterker de Ligt zijn verkeerde been is meer waard! Je club is ziek das erger dan 4 jaar geen kampioen. We zijn het steeds bijna en hebben er Europees suc6 mee gehad. Jullie worden hopelijk 4 of 5 dit jaar, als ze zo spelen als vorige week is het wel klaar! Kijk jij maar naar. www.vangeelmaakteonskapot.nl en ga in een hoekje huilen
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 22:02
Hahahah lachwekkend jochie ben je ook!! Tadic kost 14??? En he die rotzooi op dat veld vernederde die uit de hoogte gevallen pleuris ploegje van jou! 6-2 hahahaha.

Overigens maakt van geel ons wel kapot ja, De rotte appel in onze club die man eruit en iemand erop die een goed netwerk heeft en oog voor onze aanstormende talenten!! Je kan blijven roepen wat je wilt mij krijg je niet van me voetstuk! En he laat me je 1 ding vertellen al komen we in de KKD ik sta achter me club!

Jij zal net als de rest zo glory hunter zijn en de Arena nooit van binnen zien!! Dus ga zelf dat hoekje in! Goudvissen hebben meer hersencellen dan jij!
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 17:04
Matchfixing toch? Hoe hard heb je gejuigd bij die 1-0!! Janken in een hoekje Woensdag! ****** sukkel!!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 24 februari 2019 om 17:20
Niet gejuicht heb niet gekeken, en woensdag krijgen jullie weer net als altijd billenkoek
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 17:31
Toont maar weer aan hoe betrokken jij met je clubbie bent!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 24 februari 2019 om 17:37
Wat heeft het kijken van wedstrijden van PSV met mijn club en de liefde ervoor. Wedstrijden van PSV zijn vaak het kijken niet waard en de laatste 5 minuten zijn vaak afdoende
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 18:21
Betrokkenheid.... dat is alles wat ik zeg!!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 24 februari 2019 om 20:33
Betrokenheid in deze is zeer betrekkelijk
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
zaterdag 23 februari 2019 om 14:31
Alleen onze belastingcenten waren niet genoeg.
Vind ik leuk
Stranger +6635
zaterdag 23 februari 2019 om 14:44
verklaar je nader?
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
zaterdag 23 februari 2019 om 17:10
Uitkering wordt betaald door belasting.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
zaterdag 23 februari 2019 om 16:09
Onze belastingcenten zijn al eerder uitgegeven... ergens in de regio Eindhoven...
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
zaterdag 23 februari 2019 om 19:55
Aan de bouw van de Arena...
Vind ik leuk
AFCA 1972 +815
zaterdag 23 februari 2019 om 20:11
Die staat inderdaad in de regio Eindhoven, je bent in de war.. jullie sponsor zit met zijn hoofdkantoor in Amsterdam
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10440
zaterdag 23 februari 2019 om 14:59
Dag nieuw stadion.....
Vind ik leuk
JCJWZ +14819
zaterdag 23 februari 2019 om 15:12
Feijenoord is toch een goed doel?
Vind ik leuk
RodeKaart +192
zaterdag 23 februari 2019 om 15:21
Elite en curruptie wie had dat gedacht , zijn mensen tegenwoordig echt zo verstandelijk beperkt om nog in deze onzin loterijen te trappen ...
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:22
blijkbaar wel.
Vind ik leuk
Ove +2643
zaterdag 23 februari 2019 om 15:38
Feyenoord is toch een goed doel.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 16:42
Is dit niet een baantje voor Sven van Beek. Weet die jongen ook eens het goede doel te vinden.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14534
zaterdag 23 februari 2019 om 13:51
Die kerel moeten ze direct ontslaan en die miljoenen terug eisen. Geld is niet bestemd om een club te onderhouden, schandalig!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 14:07
Terug eisen? Qurrent is in dit geval de schuldige he, niet Feyenoord.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14534
zaterdag 23 februari 2019 om 14:08
Dat zeg ik toch ook!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 14:09
Ja je hebt gelijk.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 23 februari 2019 om 20:18
Poelmann is mede-eigenaar van Feyenoord
Vind ik leuk
Harry.f +399
zondag 24 februari 2019 om 04:49
Hij is geen eigenaar en zit in de vrie denclub van feyenoord.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zondag 24 februari 2019 om 08:24
Zeker wel.

Boudewijn Poelmann, heeft via een constructie 20 miljoen euro goededoelengeld naar Feyenoord gedirigeerd. Dat meldt Follow the Money (FTM) na eigen onderzoek. Poelmann is mede-eigenaar van Feyenoord. Volgens FTM is dergelijke belangenverstrengeling verboden.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5592
zaterdag 23 februari 2019 om 14:13
Welke vent moeten ze ontslaan?
Vind ik leuk
HanV +5472
zaterdag 23 februari 2019 om 15:02
Eric Smit of Boudewijn Poelmann, voor de zekerheid allebei maar.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5592
zaterdag 23 februari 2019 om 15:09
Boudewijn Poelmann is de eigenaar van het geheel. Ik ben benieuwd wie hem moet gaan ontslaan.
Vind ik leuk
HanV +5472
zaterdag 23 februari 2019 om 15:45
De directie, Novamedia? Nee, dat lastig, dan moet hij zichzelf ontslaan of door zijn vrouw ontslagen worden.
Misschien dat de Kansspelautoriteit druk kan uitoefenen.
Vind ik leuk
Stranger +6635
zaterdag 23 februari 2019 om 14:45
Goh zeg dat ook tegen de gemeente Amsterdam;-)
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:02
Domme reactie!!!
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 23 februari 2019 om 14:50
Hahahaha.... je snapt niet hoe het werkt he!
Vind ik leuk
Tommieman +5078
zaterdag 23 februari 2019 om 13:57
Foutje bedankt ?
Vind ik leuk
voebtalie +2304
zaterdag 23 februari 2019 om 14:05
Beetje Twente beleid daar bij Feyenoord dus.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 14:08
Bij qurrent dus. Begrijpend lezen.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14534
zaterdag 23 februari 2019 om 14:13
Ze doen wel meer dingen die niet kloppen, ze blijken ook miljoenen euro's kostende panden bij het Vondelpark op te kopen terwijl dat voor de loterij niet noodzakelijk is, al die loterijen zijn zo corrupt als de pest.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 14:19
En toch wagen we allemaal een gokje bij ze in de hoop een stapel poen te winnen😆, ook ik maak mij daar helaas schuldig aan.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:34
ik lekker niet, weten waar je vandaan komt, loterijen de deur wijzen.
En mocht de buurman 2 miljoen winnen, gefeliciteerd, ik leef mijn eigen leven, gewoon net als die buurman een dag eerder.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 14:54
Wat heeft weten waar je vandaan komt er nou mee te maken? We doen toch allemaal een poging om nooit meer te hoeven werken, jij in dit geval dan niet.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:07
Ik weet wat ik kan missen en niet, eerst zijn mijn belangrijkste bezittingen aan de beurt, vooral familie.
Kan zijn dat Feyenoord je belangrijkste familie is...
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 15:10
Dus jij houd geen tientje over aan het eind van de maand? Dan mag je wel wat harder je best doen voor je "familie"
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:15
zie je verkeerd, aan het eind van de streep blijft er wat over, na mijzelf en familie te hebben voorzien.
Die tientjes die overblijven stort ik niet in een bodemloze put.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 15:16
Laat me raden...je vrouw? Tenminste voor mij is dat aan de orde😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:52
Daar zit hem de crux! bedankt!
Vind ik leuk
Pepi +2
zaterdag 23 februari 2019 om 17:25
Ahum ik woon in Glimmen :) Pfff doe ook niet mee aan die onzin, helaas pindakaas voor mij
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:21
Ja een winstbonus uitdelen van 1000 euro aan 600 werknemers.
Vind ik leuk
Harry.f +399
zondag 24 februari 2019 om 04:51
Feyenoord ontving deze gelden in ruil voor shirtreclame en is niet schuldig aan deze transactie.
Vind ik leuk
TheLobster +1536
zaterdag 23 februari 2019 om 14:08
Wat zei je gister?
Vind ik leuk
Vooruit +228
zaterdag 23 februari 2019 om 14:16
Nee hoor. Financiele onkunde bij degene die dit stukje in het nieuws bracht.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:20
Ik zie effe niet waar Feyenoord verwijtbaar is in dit verhaal? Volgens mij gaat het tussen deze meneer en andere partijen.
Vind ik leuk
myrthewit +1669
zaterdag 23 februari 2019 om 15:52
Misschien nu niet, maar ze kunnen nu toch ook niet verder met deze sponsor? Overigens was dit toch te verwachten. Toen ik dat las over de shirtsponsor en zijn rol in alle grote loterijen van Nederland wist ik al genoeg. Terwijl ik alleen maar een boerenverstand heb. Maar ik geloof dat Feyenoord hier wel gedonder mee krijgt. Ik sta er nog steeds van te kijken hoe weinig mensen kunnen nadenken in dit soort zaken. Overigens heb ik de problemen bij FC Twente ook aan zien komen...
Het volgende grote probleem in het voetbal is er ook al, namelijk de nieuwe Kuip. Die wordt 2 x zo duur want er zijn in Nederland te weinig bouwvakkers om dat ding binnen de tijd voor die prijs te bouwen.
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 00:32
Wauw....jij weet echt al heel veel voordat het écht gebeurde joh. Super knap! Moet je iets mee doen....
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zondag 24 februari 2019 om 09:21
Jeetje jij lijkt orakel wel, jij weet alles al.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 23 februari 2019 om 20:23
Deze meneer Poelmann is mede-eigenaar van Feyenoord
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 00:32
Ja? En?
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 00:38
Is aandeelhouder, ik heb ook een aandeel in de VVF, ben ik dus ook mede-eigenaar?
Vind ik leuk
Il Gordo +18367
zaterdag 23 februari 2019 om 14:24
Ja, Feyenoord heeft hier echt iets mee te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:36
Laat dat ventje toch lullen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:59
De meesten lezen alleen een kop en zien een zien een kans om te bashen....
Vind ik leuk
Il Gordo +18367
zaterdag 23 februari 2019 om 16:57
Inderdaad.
Vind ik leuk
davidben +6484
zaterdag 23 februari 2019 om 17:05
Wist je dat moderators hier te pas en onpas reacties van mensen verwijderen. Met name in het geval dat ze zich zelf in een minder flatteuze situatie werken.
Vind ik leuk
Il Gordo +18367
zaterdag 23 februari 2019 om 17:08
Hèhè, jep. Kon je reactie al niet meer terugvinden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:32
Hoezo? Wij zijn toch het goede doel?? “Help Feyenoord er weer bovenop”
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4435
zaterdag 23 februari 2019 om 14:46
Ben t zowaar eens met je
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 23 februari 2019 om 14:49
Jij zegt wel meer dingen.... vooral nutteloze.....
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:20
Ook bij de postcodeloterij lijkt me
Vind ik leuk
MN223 +1599
zaterdag 23 februari 2019 om 15:31
Komt omdat het Rotterdammers zijn.
Vind ik leuk
zomer +1423
zaterdag 23 februari 2019 om 15:38
9 punten in mindering brengen net als destijds bij Twente is gebeurd.
Eigenlijk terug zetten naar de kkd, maar omdat dat bij twente niet is gebeurd, zou het hier ook niet mogen.
Echter ook 2 jaar uitsluiten van Europees voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:57
Wat een hoop flauwekul weer.

Onzin, dit is verkregen sponsor geld. Wat vrij logisch is bij een shirt sponsor. Dat het is betaald uit een pot die die daar niet voor bedoeld is, kan Feyenoord weinig aan doen.

Het probleem ligt bij Poelmann, hij heeft dit gedaan. Discutabel is dat hij ook aandelen heeft bij de VVF.
Maar Poelmann heeft niets te maken met de financiën van Feyenoord.

Vind ik leuk
TheRock11 +1577
zaterdag 23 februari 2019 om 19:57
Weinig verschil. Probleem bij Twente en Doyen was ook waar het geld van Doyen vandaan kwam...
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zondag 24 februari 2019 om 09:23
Inderdaad en appels smaken hetzelfde als peren toch?
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 13:44
Aldus een objectieve gefrustreerde Twente supporter...

Het zit wel erg diep allemaal.
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
zondag 24 februari 2019 om 15:52
Ik ben niet gefrustreerd. Ik geef alleen een beetje duiding.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:56
2x geplaatst en verwijderd door mezelf

[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 februari 2019 om 18:28]
Vind ik leuk
davidben +6484
zaterdag 23 februari 2019 om 16:58
De luie rechter.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 16:01
Simpele ziel.

Dit heeft geen snars te maken met de financiën bij Feyenoord. Iets lezen en snappen wat er staat is blijkbaar bijzonder moeilijk.
Vind ik leuk
zomer +1423
zaterdag 23 februari 2019 om 16:11
Je kan mij niet wijsmaken dat de directie van Feyenoord hier niets van wist. Het lijkt mij normaal dat de directie bij zulke grote sponsorbedragen research gaat doen. Maar goed deze simpele ziel zal het dan niet begrijpen, blijkbaar is de voetbalwereld goudeerlijk en zijn alle voetbaldirecties erg vies van onrechtmatig verkregen geld ook al hebben ze het hard nodig.
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 00:34
Na “simpele ziel” ben ik gestopt, klopt namelijk helemaal.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
zaterdag 23 februari 2019 om 17:18
Je houdt je meer met Feyenoord bezig dan met je eigen club 🤣🤣
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:57
Zoals jullie die meer met het kampioensschap van PSV bezig zijn? 😆😆😆
Vind ik leuk
FRChamp +1039
zaterdag 23 februari 2019 om 18:06
Wij zijn alleen met onszelf bezig, jullie hebben weer kapsones 🤣🤣 hahhahahaha
Vind ik leuk
Sabau +1733
zaterdag 23 februari 2019 om 17:20
Hoezo? Feyenoord is een goed doel.
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 00:14
Ik zeg alleen Harmsen en Van Os........
Vind ik leuk
Smithsonian +43295
zondag 24 februari 2019 om 13:00
Waar je blij van wordt vent...
Vind ik leuk
keesje s +905
zaterdag 23 februari 2019 om 13:47
Niet best....
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 13:52
asutsumut!!!!!
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 13:48
Loekie de Leeuw is lekker bezig bij ons.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 13:58
hahah,asjemenou.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2509
zaterdag 23 februari 2019 om 13:49
Feyenoord is toch een goed doel?
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
zaterdag 23 februari 2019 om 14:51
Precies.
Vind ik leuk
plein19 +3123
zaterdag 23 februari 2019 om 13:51
Feyenoord kan er niets aan doen. Maar zo'n kerel moeten ze aanpakken. Zo medelijwekkend zijn ze nog niet
Vind ik leuk
Mad Max +1161
zaterdag 23 februari 2019 om 13:52
Huh, dit is behoorlijk schokkend.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
zaterdag 23 februari 2019 om 13:53
Lekker man
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
zaterdag 23 februari 2019 om 13:53
Ik hoop voor Feyenoord dat dit niet waar is, want dit zou wel echt heel schandalig zijn.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
zaterdag 23 februari 2019 om 13:53
Feijenoord is toch het goede doel🙃
Vind ik leuk
Jan Guevara +10315
zaterdag 23 februari 2019 om 13:54
Follow the money
Gedempt Hamerkanaal 145
1021 KP
Amsterdam

Tja....
Vind ik leuk
Wim Horst +807
zaterdag 23 februari 2019 om 14:06
Wat wil je nu zeggen, dat Feijenoord wordt gesponsord door een bedrijf uit Amsterdam, met geld voor goeden doelen,

Postadres Qurrent
Qurrent
Willem Fenengastraat 17
1096 BL Amsterdam

Na onderzoek blijkt echter dat het groene-energiebedrijf uit Amsterdam de miljoenen die het in Feyenoord steekt krijgt van de stichting Doen.
Vind ik leuk
Mazraoui +2955
zaterdag 23 februari 2019 om 14:06
Uiteindelijk eindigt elke Nederlandse geldstroom in Amsterdam. Prima plek voor ze om te zitten dus
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 15:01
Daar heb je ze beiden weer hoor😂 triest koppeltje jij en pelemaradonna.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 13:55
deze bron is in het verleden niet al te betrouwbaar gebleken! Zal een storm in een glas water zijn.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 23 februari 2019 om 14:04
Follow the money zoekt vaker sensatie en gaat daarin nog wel eens voorbij aan de waarheid.
Vind ik leuk
Op afstand +1337
zaterdag 23 februari 2019 om 14:16
Probeer het nu niet te verdraaien, alles waar zij mee komen is terdege uitgezocht door ze, dit is regelrechte corruptie,
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 23 februari 2019 om 14:23
Ik verdraai niks, follow the money heeft er vaker naast gezeten dus ik veroordeel niemand enkel op basis van hun artikelen.
Vind ik leuk
Mazraoui +2955
zaterdag 23 februari 2019 om 14:44
Kom even met voorbeelden dan
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
zaterdag 23 februari 2019 om 15:02
https://www.ftm.nl/artikelen/tcmg-niet-onafhankelijk?share=1

Astublieft.
Vind ik leuk
zondag 24 februari 2019 om 00:36
En toen was je stil....
Vind ik leuk
Mazraoui +2955
zondag 24 februari 2019 om 04:41
Lees de drie comments voor de mijne even. Hij zegt dat het allemaal onzin is. Dan zegt iemand nee het is allemaal echt. Dan zegt hij weer dat het allemaal onzin is. Vandaar dat ik zeg kom dan met voorbeelden (als in, anders blijft dit zo doorgaan)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 februari 2019 om 04:41]
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1464
zaterdag 23 februari 2019 om 13:57
Goh de media kan feyenoord weer in een kwaad daglicht zetten... Ajax kreeg ook miljoenen van de vriendenloterij.. kunnen we hetzelfde over zeggen!!
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
zaterdag 23 februari 2019 om 14:02
Gelukkig wordt Ajax nooit in een kwaad daglicht gezet he.......?
Vind ik leuk
Wim Horst +807
zaterdag 23 februari 2019 om 14:11
de vriendenloterij is er om sportclubs te sponsoren, PSV, Feijenoord en alle andere clubs uit de eredivisie krijgen geld, de postcode loterij is er voor goeden doelen
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1464
zaterdag 23 februari 2019 om 14:50
Kan je dit serieus met droge ogen zeggen? De vriendenloterij is gekoppeld aan spieren voor spieren en indd om amateursportclubs te sponsoren die geld nodig hebben als zijndr een goed doel.. pot verwijt de ketel
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
zaterdag 23 februari 2019 om 19:59
De gelden die de clubs van de vriendenloterij krijgen, ontvangen ze omdat de lotenkopers bij de vriendenloterij hun favoriete club als goed doel hebben aangemerkt. Niets mis mee.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1464
zaterdag 23 februari 2019 om 20:32
Neee klopt boeit mij ook niet maar val hier dan ook niet overheen.. dan boeit dit geld voor feyenoord ook niet
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
zaterdag 23 februari 2019 om 14:59
Jij snapt het niet!
Vind ik leuk
2cents +61664
zaterdag 23 februari 2019 om 13:57
Interessant artikel wel, van FTM.

Van de ene kant best een aparte situatie. Van de andere kant een bevestiging van het feit dat mensen maar gewoon mensen zijn en hun middelen aanwenden om hun eigen omgeving te “helpen”.

Zoals ik het lees moet vooral de loterij zich zorgen maken en dus niet Feyenoord.
Vind ik leuk
Bizzy +23379
zaterdag 23 februari 2019 om 14:01
De naam van Rapmund is ook terug te vinden bij de Vrienden van Feyenoord, die 49 procent van de aandelen van de Rotterdamse club bezitten. Voor de goede orde in het dagelijkse leven is Rapmund directeur van een werving en selectie bureau. Die 'club' vormt hij met Pim Blokland, Boudewijn Poelmann, Ronald Brus, Hans Vervat en Rob Slotboom. Hij is destijds akkoord gegaan dat zijn eigen directeur, Gudde naar voren is geschoven als de beste kandidaat voor de KNVB. Dezelfde KNVB die de zoek opdracht voor een nieuwe directeur aan Rapmund had gegund. Ook deze zaak rammelt aan alle kanten.
Vind ik leuk
twentepet +320
zaterdag 23 februari 2019 om 14:02
Dit is kwalijker dat wat er bij fc twente is gebeurt. Ook punten in mindering brengen en boetes opleggen
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:12
Lezen is moeilijk, dit gaat over de loterij, heeft niets met feyenoord te maken, hoe gaat het met de 17m aan belasting geld van de gemeente die twente als lening heeft? Ken je feiten dweeb
Vind ik leuk
Hobbelink +125
zaterdag 23 februari 2019 om 15:34
Ken je feiten? Jij ook. Twente heeft geen lening bij de gemeente maar een garantstelling.
Vind ik leuk
Wim Horst +807
zaterdag 23 februari 2019 om 14:14
en PSV
Vind ik leuk
Oale grond +1074
zaterdag 23 februari 2019 om 14:04
Oké Twente haters, hier een nieuw slachtoffer om de komende tijd af te schieten. Zal mij benieuwen hoeveel lijken er nog meer tevoorschijn komen.
1 statement in deze, de supporters verdienen dit niet, maar gaan er wel gebukt onder.
Vind ik leuk
Stranger +6635
zaterdag 23 februari 2019 om 14:50
Deze supporter niet hoor;-)
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 23 februari 2019 om 16:04
Jij gaat pas over 2 jaar je mening hierover vormen
Haha
Vind ik leuk
Yung Lean +47
zaterdag 23 februari 2019 om 14:05
Oud verhaal, lekker boeiend.
Vind ik leuk
Blije +63
zaterdag 23 februari 2019 om 14:06
Te vergelijken met Eindhoven
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:07
Allemaal fake nieuws de schrijvers van het bericht hebben al toe gegeven geen bewijs, en feiten te hebben. Maar plaats het gerust voetbal primeur. Ik hoop dat feyenoord en de loterij iedereen die dit fake artikel plaatst voor smaad, voor het gerecht gaat slepen.
Vind ik leuk
Wim Horst +807
zaterdag 23 februari 2019 om 14:14
Nee follow the money zegt niet dat er geen bewijs is! Poelmanns woordvoerder noemt het artikel 'erg suggestief' en zegt dat er geen bewijs is.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:08
Ze moeten toch ergens het geld vandaan halen
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:10
Dit is dan belangenverstrengeling.
Kan het nog duidelijker.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:11
Alleen zwak begaafden noemen een elftal vol met prof voetballers een g elftal. En de supporters kakkerlakken. Volgens mij hoor je dan in een inrichting als je zo over mensen schrijft en praat.
Vind ik leuk
Vooruit +228
zaterdag 23 februari 2019 om 14:13
Totaal verkeerde voorstelling van zaken. Nepnieuws van de media zelf, alleen om te kunnen scoren.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:16
Heftig.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:15
Waarom nou......?! Willem waar ben je onze top 500 suikeroom? Toch maar een sjeik voor havenstad r
No 1.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:19
Schandalig!
Vind ik leuk
Toets +422
zaterdag 23 februari 2019 om 14:33
nah,...dit is te simpel, dat kan niet waar zijn.
Vind ik leuk
Cruise +61
zaterdag 23 februari 2019 om 14:33
Wat overigens ook heel opmerkelijk is in deze is dat Feyenoord de komende twee seizoenen zonder tegenprestatie 2 x € 5,75 miljoen cadeau krijgt van Qurrrent ( lees st. Doen ) nu het shirtsponsor contract immers doorloopt tot en met 2021 maar Qurrent ( recent overgenomen door het Rotterdamse Greenchoice) al heeft aangegeven dat ze na dit seizoen al van het shirt verdwijnt maar dat gezien het contract en om Feyenoord de tijd te geven om een nieuwe sponsor te vinden zonder op het shirt te staan gewoon krijgr door betaald terwijl een nieuwe shirtsponsor dus voor ( tijdeijk) 2 jaar extra miljoeen inkomsten kan zorgen !
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:03
Die inkomsten wat zogenaamd van de sponsor komt, komt dus van de goede doelen loterij. Nu vraag ik me dan af...wat heeft deze sponsor dan uiteindelijk wel betaald uit eigen zak?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3703
zaterdag 23 februari 2019 om 14:35
Misschien was het voor goede nieuwe doelen bij feijenoord 😂
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:36
Klopt toch gewoon, Feijenoord is een soort van goed doel 😉
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
zaterdag 23 februari 2019 om 14:43
Ben benieuwd of dit een staartje gaat krijgen
Vind ik leuk
Phoxy75 +660
zaterdag 23 februari 2019 om 14:43
Elke maand die Gaston van de Postcodeloterij met een koffer voor de Kuip. Dat moet toch te denken geven...
Vind ik leuk
berwi +508
zaterdag 23 februari 2019 om 14:44
Terug storten al het geld
Vind ik leuk
Kwel +0
zaterdag 23 februari 2019 om 14:48
Fantastische kerel die Poelman.
Vind ik leuk
Bowy +59
zaterdag 23 februari 2019 om 14:48
Feijenoord staat hier buiten.Maar ze zullen toch proberen om weer stennis te gaan schoppen.Eventueel het geld bij die heer terug halen.Maar het zal.wel.los lopen.Komt goed jongens.😁👍.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:49
Om feyenoord nou als goede doel te betitelen,en natuurlijk meteen opzeggen die loterij, wat een smeerlappen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 februari 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 23 februari 2019 om 16:59
Ik zit bij Qurrent, vanavond geen licht aan en PC UI...
Vind ik leuk
Dommetje +3311
zaterdag 23 februari 2019 om 14:50
Als dat maar goed , belangen verstrengeling .
Vind ik leuk
deltiaan +1423
zaterdag 23 februari 2019 om 14:51
geld stinkt niet
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 14:59
Toch wel ironisch.... ze haten alles wat uit Amsterdam komt, maar ze hebben ons Amsterdammers al jaren nodig!
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 15:05
'Ons' Amsterdammers? Omdat n paar bedrijven zich toevallig in Amsterdam zijn gaan vestigen? Je moet echt meer je best doen, voor Likes. Begin dan meteen onder een nieuwe naam.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 23 februari 2019 om 16:07
Amsterdam is de motor van de economie!!
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 22:42
En ik maar denken dat dat Rotterdam was...
Zouden het dan soms allebei economisch belangrijke steden zijn?
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 23 februari 2019 om 23:11
Amsterdam nr 1
Tijdje niets
Rotterdam nr2
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 23:18
Dat is volgens mij de ED. Met Ajax op 2 dan. Welteverstaan.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 23 februari 2019 om 23:23
De ED wordt anders
F nummer 4
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 23:26
Zondagavond lijkt mij dat zeer reëel.
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zondag 24 februari 2019 om 00:11
Helaas!!
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zondag 24 februari 2019 om 01:01
Ach.. such is life.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 16:36
Ik hoef geen likes te scoren. Met "ons" Amsterdammers gaf ik aan dat zowel in het veld en buiten het veld ze niet zonder "ons" kunnen.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 23:27
Ik kan prima zonder. Maar Amsterdam mag best blijven hoor. Gezellige grachtjes, paar aardige popzalen...
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 23 februari 2019 om 15:00
Als.dit waar kan Gudde niet verder bij de knvb.
Feyenoord zal dan minimaal 3 jaar geen Europees mogen spelen , alle clubs moeten compenseren en volgens de nieuwe regel zelfs 1 divisie terug moeten worden gezet.
Vind ik leuk
Oale grond +1074
zaterdag 23 februari 2019 om 16:27
Het wordt wel heel druk in de KKD, wie volgt?
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 23:28
Jemig. Wat n regelkennis heb jij. Maar daarom ben jij natuurlijk Jos Staatsen.
Gaan we weer iets nieuws doen, trouwens?
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
zaterdag 23 februari 2019 om 23:46
Hij was zijn tijd ver vooruit inderdaad.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 15:03
Nou dat klinkt weer lekker. En dat in de week dat ze in de Fanshop het retro-shirt met sponsor HCS zijn gaan verkopen. Kán geen toeval zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 15:24
Nou nieuwe sponsor hebben ze ook al gevonden,
de postcode loterij,
Dat Feyenoord is nu `n arm goed doel dat op de been gehouden moet worden. geen woorden maar poen.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 22:50
Kan ik je gelijk in het kader van de Grote Clubactie 10 Feyenoord-loten laten kopen? Geregeld!
Vind ik leuk
koppig +527
zaterdag 23 februari 2019 om 15:52
Ik zeg gelijk op bij die toko ik hoop dat velen dit ook zullen doen
Vind ik leuk
Hvdp +1848
zaterdag 23 februari 2019 om 15:52
Feyenoord is zo ver afgezakt dat het nu als goed doel wordt erkend!!
Vind ik leuk
Uncle Fester +2399
zaterdag 23 februari 2019 om 15:55
Tja, winnen doe je bij de Postcodeloterij....
Vind ik leuk
Frietbakker +5722
zaterdag 23 februari 2019 om 16:06
Dus eigenlijk moet niet Qurrent, maar de postcode loterij op het shirt staan van Feyenoord?
Vind ik leuk
Benniewies +5387
zaterdag 23 februari 2019 om 16:13
Sinds wanneer is Feyenoord een goed doel?
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 23 februari 2019 om 17:01
Voor spitsen van tegenstanders is dat van Fey wel het goede doel.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
zaterdag 23 februari 2019 om 22:51
Sinds 1908.
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
zaterdag 23 februari 2019 om 16:21
Ach de 1 krijgt het van de gemeente en de ander van de postcodeloterij en allemaal om Ajax bij te kunnen benen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 23 februari 2019 om 16:29
Het PSG aan de maas
Vind ik leuk
pietprecies +11732
zaterdag 23 februari 2019 om 17:09
Gast... zout een eind op man, die constructie met de gemeente Eindhoven stinkt zo hard dat het in Amsterdam te ruiken is..
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 16:35
Deze directeur direct ontslaan en die 20 miljoen terug betalen aan de Postcodeloterij 👍
Vind ik leuk
joey66 +60
zaterdag 23 februari 2019 om 16:59
En een paar jaartjes brommen lijkt mij. Is toch pure diefstal!
Vind ik leuk
+40 +256
zaterdag 23 februari 2019 om 16:58
Misselijkmakend, maar ik denk niet dat Feyenoord iets te verwijten valt.
Vind ik leuk
Cookee +12692
zaterdag 23 februari 2019 om 17:00
En als dank voor het inpikken van geld wat voor anderen bedoeld was geeft Feijenoord de regio alle punten die ze willen hebben.
Vind ik leuk
pietprecies +11732
zaterdag 23 februari 2019 om 17:07
Dat wordt verplichte degradatie, krijgt Sjaak toch zn gelijk
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:09
Onzin. Gewoon shirt sponsor geld.
Vind ik leuk
Sabau +1733
zaterdag 23 februari 2019 om 17:09
Dit was toch al een week of 2 bekend? Is een probleem voor de beste man en voor de Postcodeloterij, niet voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:11
Ze hebben een goed moment uitgekozen voor zo'n schandaal. Als de spelers dit horen zullen ze er ook niet zo'n lekker gevoel bij krijgen.
Lekker, zo vlak voor de wedstrijd tegen PSV en Ajax.
Vind ik leuk
PdeW +2
zaterdag 23 februari 2019 om 17:13
Waar rook is ?????
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 17:18
Volgens mij mag de titel niet. Erg opruierig. Zolang Feyenoord niet veroordeeld zijn ze nog niet schuldig. Voor VP is het, gezien de titel, al een feit daar helpen ook de aanhalingtekens niet.
Vind ik leuk
TheRock11 +1577
zaterdag 23 februari 2019 om 20:03
Dan kunnen de titels over Twente van de laatste 5 jaar ook worden herschreven. Daarbij was opruiend zelfs een eufemisme...
Vind ik leuk
wil +1323
zaterdag 23 februari 2019 om 17:51
Mocht dit waar zijn dan hoop ik dat heel Nederland de postcodeloterij opzegt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 18:24
Ben ik blij dat ik nergens meer in mee speel hou niet van die zakken vullers ongeacht voor wie of wat wordt die ontslagen krijgt hij nog een gouden handdruk mee
Vind ik leuk
05443 +8
zaterdag 23 februari 2019 om 18:25
Misschien kan Rutte voor miljoenen zorgen die ze nodig hebben?Die steelt ook van het volk.
Vind ik leuk
Smithsonian +43295
zaterdag 23 februari 2019 om 18:34
Niet de schuld van feyenoord 😉
Vind ik leuk
Roel Boeli +430
zaterdag 23 februari 2019 om 19:01
Het gaat slecht met Ajax en ja hoor bericht nummer zoveel of Feyenoord gerateerde zaken zonder enige feitenkennis. Leuk die afleiding. Ben benieuwd wat donderdagochtend en na real uit voor ‘nieuws’ verzinnnen of verdraaien
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 19:16
Feyenoord is toch ook een goed doel
Vind ik leuk
zaterdag 23 februari 2019 om 20:32
Niks aan de hand toch? Feyenoord vervult een grote sociale behoefte, is zelf hulpbehoevend en destijds noodlijdend, dus ja, logisch toch?
Nee geintje. Schandalig verhaal natuurlijk. Gaat nog een flinke staart krijgen, maar ik denk dat de club buiten schot blijft, al hadden ze natuurlijk moeten zeggen dat het geld hun niet toekomt. We gaan het zien.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
zaterdag 23 februari 2019 om 23:58
Na onderzoek bleek ook dat Poelmann persoonlijk aandrong op de sponsordeal met Qurrent, tegen de zin van zowel het bedrijf als diens klanten. Samen met het feit dat Poelmann directeur is van de Postcode Loterij rijst de vraag of er sprake is van ongeoorloofde bemoeienis.

Als dit waar is dan moet Poelmann gewoon de bak in.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 24 februari 2019 om 09:32
De conclusie dat ik net als de rest bent en me dan als goudvis neerzetten is hilarisch te noemen, omdat je juist met deze zin je eigen opervlakkigheid ten tonele laat komen. De aanname van een vol Feyenoord City is ook een heerlijke binnenkomer voor je niveau, daar de bezettingsgraad van de Kuip al te wensen overlaat en enkel twee wedstrijden vol zou kunnen zitten te weten PSV en Ajax. Dat jij denkt dat City een Suc6 word geeft meteen weer uit welk hout je gesneden bent en alles voor zoete koek neemt. Neem alleen al het plan van 1 toegangsweg en je weet dat zelfs een Rotterdammer straks uren bezig is er te komen. Die 25 miljoen is niet iets waarmee je Ajax of PSV voorbij gaat streven want jaren zonder voetbalvisie en scouting ga je daar niet mee ongedaan maken, evenals die extra 125 miljoen schuld niet gaat meehelpen. Tevens zou betere spelers ook meer salaris betekenen en dan is het heel snel verdampt. Want Tadic bv noem jij goedkoop maar incl tekengeld salaris en bonussen is hij zo duurder dan 25 miljoen. Ik kan er nog vele punten aan toevoegen want Feyenoord staat op een afgrond en kan zomaar omvallen, maar uit respect voor je wel aardige medefans en vroeger mooie club houd ik erover op, blijf vooral genieten van die ene x winst op Ajax, want dat is het hoogtenpunt van dit seizoen. Ik voorspel uit de beker en de 4de plaats en das erg genoeg
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 24 februari 2019 om 09:42
Hilarisch dat je mij van het niveau Goudvis beticht maar zelf niet verder komt dan suc6 supporter die de Arena niet kent. Vervolgens zo overgaat op Tadic van maar 14 miljoen en niet nadenkt over tekengeld en salaris plus bonussen die 25 miljoen met gemak benaderen! Ook de gedachten dat City wel even volzit terwijl de sfeervolle Kuip op de wedstrijd tegen PSV na nooit volzit is volstrekt onozel te noemen. City met een toegangsweg en onvoldoende parkeerplaatsen en duurdere entree bedoel je toch? Sowieso heerst er al jaren geen voetbalvisie bij je club en dit zet je met 25 miljoen en 125 miljoen extra schuld niet recht. Ik kan nog wel meer opnoemen maar stop met jou, je bent inhoudelijk een zero. Lekker genieten van de nederlaag vandaag en woensdag en daarna kijken of dat zieloze team uberhaupt nog derde wil worden!!!
Vind ik leuk
Harry.f +399
zondag 24 februari 2019 om 11:46
Nogmaals Poelman is geen eigenaar en ook geen mede eigenaar vriend! Hij is een vriend van feyenoord en de club kreeg sponsorgeld ....dat is de verantwoording van Poelman.
Vind ik leuk
fer65 +330
zondag 24 februari 2019 om 14:46
De vijanden van feijenoord in de aanval ,net zo als het wegwerken van Jorien van de Herik .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws