Sol bevestigt 'slechtst denkbare scenario': géén droomaffiches tegen Chelsea

Sol bevestigt 'slechtst denkbare scenario': géén droomaffiches tegen Chelsea

Gepubliceerd: dinsdag 5 maart 2019 om 00:03di 05-03-2019 om 00:03

Fran Sol moet de dubbele Europa League-confrontatie tussen Dinamo Kiev en Chelsea aan zich voorbij laten gaan. De Spaanse oud-Willem II'er liep onlangs een schouderblessure op en moet onder het mes.

Naar verwachting zal hij twee maanden buiten strijd zijn: de ontmoetingen met Chelsea op donderdag 7 en 14 maart zullen sowieso te vroeg komen voor de 26-jarige Madrileen. 'Het slechtst denkbare scenario is waarheid geworden', liet hij maandag weten via Instagram. 'Verdrietiger dan nu kan ik me niet voelen. Maar het is wat het is. Vooruitkijken is nu het sleutelwoord.'

Sol verhuisde afgelopen winter van Willem II naar de huidige nummer twee van Oekraïne. De eerste vier officiële wedstrijden voor zijn nieuwe club leverden twee treffers op. Dankzij een treffer van Sol ontdeed Dinamo Kiev zich in de Europa League van Olympiakos Piraeus, waardoor de Oekraïners nu de degens met Chelsea mogen kruisen.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Los peores pronósticos se confirman y voy a tener que pasar por quirofano por una lesión de hombro... no puedo estar más triste después del momento tan bonito que estaba viviendo con el @fc_dynamo_kyiv . Es lo que hay...a mirar hacia delante... gracias de antemano por los mensajes de ánimo.🇪🇸 The worst predictions are confirmed and I'll have to go through surgery for a shoulder injury ... I can not be sadder after the beautiful moment I was living with the @fc_dynamo_kyiv. It is what it is ... looking forward is the key... thanks in advance for the messages of encouragement.🇬🇧 Найгірші прогнози підтверджені, і мені доведеться пройти операцію для травми плеча ... Я не можу бути сумнішим після прекрасного моменту, коли я жив з @fc_dynamo_kyiv. завчасно дякую за заохочення.🇺🇦

Een bericht gedeeld door Fran Sol Ortiz (@frank_sol9) op

Plaats een reactie

1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 00:06
Zonde man. Had wel een leuke pot geweest om je te laten zien! Sterkte Sol.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 00:39
Geen zonnig verhaal voor Sol. Sterkte Fran.
Vind ik leuk
Benniewies +5387
dinsdag 5 maart 2019 om 00:07
Snap nog steeds niet dat Willem 2 hen voor 3,25 miljoen heeft laten gaan
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 00:08
Snap eerder niet dat Feyenoord bijvoorbeeld hem niet heeft opgepikt. Maarja.
Vind ik leuk
Benniewies +5387
dinsdag 5 maart 2019 om 00:08
Bedrag denk ik.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 00:12
Feyenoord kan echt wel 3.25 miljoen neerleggen hoor.
Vind ik leuk
Benniewies +5387
dinsdag 5 maart 2019 om 00:14
Nee zolang van Geel er zit niet
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 00:16
St. Juste was duurder, Larsson ook dacht ik. Haps, noem maar op. Dus deze had hij gewoon moeten halen! Denk echt dat hij het wel gered had daarzo.
Vind ik leuk
Benniewies +5387
dinsdag 5 maart 2019 om 00:17
Ja ben ik met je eens.
Zei al dat het een verlies voor de eredivisie is
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 00:20
Tuurlijk, is hij ook. Maarja, als er niemand komt hier in de Eredivisie voor hem begrijp ik zijn keuze wel.
Vind ik leuk
FRChamp +1037
dinsdag 5 maart 2019 om 15:03
Klopt! Verkeerde zet geweest om naar Dinamo Kiev te gaan en nu is er moeilijk een weg terug, omdat die stap alleen al hem duurder maakt. Zonde dat hij nu geblesseerd raakt, de sterkte zal hij nodig hebben.
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 16:09
Idd ja, doodzonde dat hij niet meer in Nederland te bewonderen is.

Helemaal zonde dat V Geel hier niet in heeft gegrepen. Had zomaar een gouden zet voor Feyenoord kunnen zijn, net zoals Guidetti, Pelle destijds. Voor dat geld man.. pfff Feyenoord heeft ze duurder gehaald, maar veel minder kwaliteit dan hem.

Idd terugkomen gaat heel moeilijk worden nu. Dat is duidelijk ja.
Vind ik leuk
FRChamp +1037
dinsdag 5 maart 2019 om 19:53
Ja, precies! Maar moet goedkomen. Wat vind jij van die Novakovich van Fortuna?
Vind ik leuk
FRChamp +1037
dinsdag 5 maart 2019 om 15:02
Had Feyenoord makkelijk kunnen betalen voor Sol.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
dinsdag 5 maart 2019 om 01:14
Zo’n bedrag is voor Feyenoord, helaas, wel een bedrag om over na te denken. Ze hebben van persie en jorgensen die dit seizoen sowieso voor hem hadden gestaan. Tel daar bij op het salaris dat hij in Kiev ontvangt en het is best begrijpelijk.
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 00:13
3,2 mil kunnen ze wel betalen lijkt me. Anders kunnen ze volgend seizoen maar beter niet aan de aftrap verschijnen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 06:39
Aankoop zou wel lukken, maar dan komt salaris om de hoek.
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 00:12
Verder is er nooit iemand concreet geweest.
Dan is 3,25 miljoen een mooie winst, want hij kostte volgens mij niks.
Vind ik leuk
Benniewies +5387
dinsdag 5 maart 2019 om 00:14
Weet ik niet, maar had toch het dubbele verwacht
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 00:19
Ja, ik weet ook weinig van die prijzen.
Alleen als het dubbele reëel was geweest zouden ze het niet hebben geaccepteerd denk ik.
Ik denk ook dat Mathijsen het wel voor minder op gaat lossen.
Dus dan eindig je alsnog in de plus.
Vind ik leuk
013TLB +187
donderdag 7 maart 2019 om 02:29
Vervanger is al binnen, optie op Pavlidis gaat gelicht worden. (2 ton)
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
donderdag 7 maart 2019 om 07:40
Heel verstandig. Prima deal ook. Isak nog een jaartje huren lijkt me ook de moeite waard om te proberen.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17168
dinsdag 5 maart 2019 om 00:24
Sol is transfervrij van FC Villarreal B naar Willem II gegaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 00:29
Merci. Of Gracias. Dat is een mooie winst lijkt mij.
Vind ik leuk
013Tilburg +722
dinsdag 5 maart 2019 om 19:16
Klopt. En hij is voor 3,5 miljoen naar Kiev gegaan.
Vind ik leuk
Thobar +4604
donderdag 7 maart 2019 om 22:08
Er had wel een doorverkooppercentage, al was het maar 5%, op een eventuele volgende transfer bijgekund.
Vind ik leuk
Het Brein +4768
dinsdag 5 maart 2019 om 03:23
Bizar ja
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 00:07
Sneu voor Sol. Beterschap.
Vind ik leuk
Benniewies +5387
dinsdag 5 maart 2019 om 00:10
Vind hem echt een verlies voor de eredivisie
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 00:11
Zeker, al vind ik die Isak wel een leuk talent.
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 00:13
Mag ook wel. Dortmund heeft er 9 miljoen voor betaald.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1600
dinsdag 5 maart 2019 om 04:43
Wisselgeld.
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 05:12
Voor een toen de tijd 17 jarige speler, noem ik dat toch echt geen 'wisselgeld'.
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 08:49
Joe is denk ik heel rijk.
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 16:04
Denk het ook ja.😂
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 16:25
Rijk aan kutcomments.
Maar dan ook echt oneindige rijkdom in sneue reacties.
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 16:40
Echt ja, hij heeft werkelijk niets inhoudelijks in te brengen, maar dan ook echt niets.😂
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 16:50
Nou, om de zoveel tijd rapporteert hij me zonder echte reden.
Is dat inhoudelijk?😂
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 17:06
Meen je niet. Wauw, hoezo jou rapporteren. Jij reageert altijd normaal en netjes. Misschien dat hij daar niet tegen kan?😂
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 17:17
Ik heb geen idee man 😂
Alleen om de zoveel tijd krijg ik een reactie 'ja, gerapporteerd' met een of ander verward kutverhaal 😂
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 5 maart 2019 om 17:29
Hahaha, je hebt een stalker te pakken.😂😂
Vind ik leuk
#Keizerout +45594
dinsdag 5 maart 2019 om 18:27
Eindelijk de fame die ik verdien.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 00:13
Jammer.
Vind ik leuk
Kruik013 +33
dinsdag 5 maart 2019 om 00:41
We weten allemaal dat dit een smoesje is zodat hij bij de bekerfinale van Willem II kan zijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
dinsdag 5 maart 2019 om 09:32
Zonde, beterschap vent.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws