Sky Sports: Tottenham mengt zich in strijd om 'target van Ajax en PSV'

Sky Sports: Tottenham mengt zich in strijd om 'target van Ajax en PSV'

Gepubliceerd: dinsdag 5 maart 2019 om 08:38di 05-03-2019 om 08:38

Laatste update: dinsdag 5 maart 2019 om 16:09di 05-03-2019 om 16:09

De kans dat Ajax of PSV zich komende zomer kan of gaat versterken met Robert Skov, lijkt klein. Volgens Sky Sports heeft de Deense goalgetter van FC Kopenhagen zich namelijk in de kijker gespeeld bij diverse ploegen uit de Premier League. 

Eind 2018 dook in het buitenland het bericht op dat er vanuit Eindhoven en Amsterdam interesse is voor de 22-jarige Skov. Ook Voetbal Interational maakte eerder dit jaar melding van sluimerende belangstelling. Skov beleeft een fantastisch seizoen in Denemarken. Hij scoorde liefst 24 keer in 38 duels. 

De uitmuntende prestaties van de aanvaller zijn nu ook opgevallen in Engeland. Sky Sports bericht dat Tottenham Hotspur, Watford, Wolverhampton Wanderers en West Ham United belangstelling hebben voor de international.

Skov heeft in Kopenhagen nog een contract tot medio 2022. Volgens Transfermarkt is de huidige marktwaarde van de aanvaller een slordige vijf miljoen euro. In januari 2018 werd Skov voor één miljoen euro overgenomen van Silkeborg. 

Plaats een reactie

Roeptoeter +19239
dinsdag 5 maart 2019 om 08:45
Premier League lijkt me een stap te groot. Kijk naar Vincent Jansen. Dan in de top eredivisie beter.
Vind ik leuk
mcmodd +28786
dinsdag 5 maart 2019 om 08:50
Laat dat Ajax net goeduitkomen? Ik schat 8 miljoen met een vet doorverkooppercentage.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 5 maart 2019 om 09:13
Het is toch geen Lozano hoop ik. Waarom dat hoge doorverkoop percentage?
Vind ik leuk
mcmodd +28786
dinsdag 5 maart 2019 om 09:21
Voor de zekerheid, voor het geval het in Amsterdam komt tot ongekende groei en omdat Ajax met zijn kwaliteit toch vaak grote winsten, al of niet terecht, kunnen maken. Kan FC Kopenhagen ook eens meeprofiteren.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19239
dinsdag 5 maart 2019 om 09:24
Ok, maar dan niet beide. Marktwaarde is 5 miljoen. Daar hoog percentage op kan. Niet 3 miljoen extra geven EN dat percentage. We zijn geen liefdadigheid instelling.

Liefst jaar huren met optie tot koop om te zien of hij wel mee kan.
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1350
dinsdag 5 maart 2019 om 10:23
Ideale vervanger van eventueel Luuk de jong! Denk dat Luuk nog wel 1 keer naar buitenland wilt al is het maar de zandbak. Hij wilt natuurlijk financieel ook het uiterst eruit halen. Een top competitie zou ik niet doen overal al fallicant mislukt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:31
Tegenwoordig is het meer van, Oh Ajax heeft interesse dan moet een speler wel heel erg goed zijn dus mengen wij ons in die zaak.
Vind ik leuk
Lars8NL +30
dinsdag 5 maart 2019 om 08:45
Ik zou liever zien dat Lammers een kans krijgt dan dat ze een spits erbij halen
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 08:55
Dit is een buitenspeler.
Vind ik leuk
Lars8NL +30
dinsdag 5 maart 2019 om 08:59
Sorry, overheen gelezen. Dan nog zou ik graag zien dat de eigen jeugd wordt ingepast in plaats van altijd maar spelers kopen. We hebben nu een paar dure aankopen die nauwelijks spelen. Guti, Romero, Ramselaar.
Vind ik leuk
DeanJayden +13709
dinsdag 5 maart 2019 om 09:05
Jeugd is leuk maar met teveel win je geen prijzen
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 08:56
Eindelijk iemand die het snapt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 08:45
Wat een Skovten daar in Londen
Vind ik leuk
Adje80 +10491
dinsdag 5 maart 2019 om 08:45
Mooi gemiddelde maar de Deense competitie is wel heel matig en hij is toch al 22.. Maarja hij zal echt wel iets kunnen maar of hij van meerwaarde voor ajax of psv is betwijfel ik anders was hij denk ik al eerder opgevallen door grotere clubs. Onbegrijpelijk dat een feyenoord nooit bij zulke spelers uitkomt, die scouts kijken alleen maar studio sport volgens mij
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
dinsdag 5 maart 2019 om 09:05
Eerst zeg je dat hij te oud is en dat de Deense competitie niets voorstelt. Vervolgens zeg je dat het onbegrijpelijk is dat Feyenoord nooit dit soort spelers oppikt. Je hebt in elk geval goed opgelet bij de cursus 'Hoe spreek ik mijzelf tegen in één reaguursel', Adriana! :)
Vind ik leuk
rexxo +16783
dinsdag 5 maart 2019 om 09:10
Ik heb begrepen dat van Geel veel scoutings rapporten negeert, waardoor bijv. Boskamp niks meer aandraagt.

Van Geel is de wortel van alle ellende bij Feyenoord.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 10:49]
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 10:55
Dat vroeg ik van de week al een keer aan de Feyenoorders hier, hoe zit het met jullie scouting ? Wat jij post heb ik nog niet gehoord, maar dat zou een hoop verklaren. Waarom laten ze die gek dan zitten ? Onbegrijpelijk
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 12:29
Van Geel heeft het tot het kampioensjaar gewoon goed gedaan in Rotterdam .
Toen hij kwam was de club 10e geeindigd , hij stelde Koeman aan en de club werd meteen 2e .
Ook is Feyenoord mede door zijn beleid uit de rode cijfers gekomen .
Na het kampioensjaar is het gewoon zwaar kut inderdaad , maar hij heeft in het begin bij Feyenoord en bij AZ bewezen dat ie het wel kan .
Misschien dat ze hem daarom laten zitten .
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 09:30
Tja kwestie van carrièreplanning. Welke stappen maak je in welke volgorde om goed vooruit te gaan. Pak je nu het grote geld? Of wil je genieten, strijden voor de prijzen en is een salaris van € 10.000 per week voldoende om rond te kunnen komen?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 09:44
Is al geregeld...............Welkom....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 09:44]
Vind ik leuk
COYG +8525
dinsdag 5 maart 2019 om 09:58
Skov werd ook al gevolgd door Feyenoord. Maar helaas gaat Van Geel hem uiteraard niet halen. Sowieso lijkt elke club behalve Ajax kansloos: hij volgt Ajax al een tijdje op Instagram. Hij is dus óf fan van de club of hij heeft er al contact gehad.
Vind ik leuk
Jve +0
dinsdag 5 maart 2019 om 11:05
Hij volgt ook Kasper dolberg, ik trek de conclusie gelijk maar dat ze beste vrienden zijn
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 10:06
Wij hebben Lammers..
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 10:12
Hierdoor moeten clubs als ajax en psv supersnel handelen als het om transfers gaat. Geen tijd geven aan andere clubs om zich te mengen want dan leggen ze het af tegen clubs in de premier league en primera division. Als het bekend wordt dat ajax en psv geïnteresseerd zijn in bepaalde spelers komen er altijd direct andere clubs op af
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 11:50
Het is ook maar een skovvie he
Vind ik leuk
hydrowear +42
dinsdag 5 maart 2019 om 13:52
5 Millioen voor een spits die veel scoort is geen geld natuurlijk. Maar de
Engelse clubs hebben iets meer geld te besteden, dus Ajax en PSV
kunnen het vergeten.
Vind ik leuk
Muscles +2091
dinsdag 5 maart 2019 om 14:04
Oude PSV manager die altijd Ajax in de weg wil lopen. Op zijn Deens een Skovt😉
Vind ik leuk
FRChamp +2526
dinsdag 5 maart 2019 om 14:44
Vergeet die Denen toch een tijdje, ze raken alleen maar geblesseerd in NL en tikken daarna hun oude niveau niet meer aan. We hebben genoeg talent hier in NL.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws