We speelden tegen de beste club ter wereld, dan is dit heel speciaal

"We speelden tegen de beste club ter wereld, dan is dit heel speciaal"

Gepubliceerd: dinsdag 5 maart 2019 om 23:45di 05-03-2019 om 23:45

Laatste update: dinsdag 5 maart 2019 om 23:50di 05-03-2019 om 23:50

Dusan Tadic was misschien wel de beste Ajax-speler tijdens de enorme stunt tegen Real Madrid (1-4). De Serviër leek dinsdagavond even op zijn grote voorbeeld Zinedine Zidane, die in het verleden schitterde in het Estadio Santiago Bernabéu.

Tadic stond met een pirouette en een steekpass aan de basis van de 0-2 van David Neres. "Zidane was altijd mijn favoriete speler, alles wat hij deed was speciaal. Ik heb waarschijnlijk te veel naar video's van hem gekeken", zegt Tadic tegen Veronica.

Met twee assists en een doelpunt greep Tadic de hoofdrol tegen Real Madrid. "We speelden tegen de beste club ter wereld. Dan is het heel speciaal om op zo'n manier daarvan te winnen", verklaart de gelegenheidsspits. "Ik ben heel trots. Op al onze fans, op onze spelers, op onze trainersstaf, op onze directeuren. Ik denk dat we heel veel mensen blij hebben gemaakt."

"Voor zulke avonden ben ik naar Ajax gekomen. We laten geweldige dingen zien als iedereen in dienst van het team speelt. We moeten gewoon hetzelfde blijven doen", besluit Tadic.

Lees ookSpelersrapport: Ajax scoort twee 9's en één 10 op historische avond in Madrid

Plaats een reactie

dinsdag 5 maart 2019 om 23:48
TROTS OP ONS ALLER AJAX!!!!
Vind ik leuk
rexxo +11575
dinsdag 5 maart 2019 om 23:49
Koekoek, kwartfinale
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:52
Yessssssss!

Benieuwd wie we gaan loten! Sowieso weer een lekker avondje CL voetbal binnenkort voor Ajax!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:56
In your face Mourinho !!!! 💥💪
In your face Ramos !!!! 💥💪
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Je speelde het beste voetbal ter wereld tegen de meest succesvolle club ter wereld.
Vind ik leuk
Cicada +113
dinsdag 5 maart 2019 om 23:48
Legend!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:52
Ajax blust de brand in Madrid proficiat , Cicada
Vind ik leuk
HennieAFCA +136
dinsdag 5 maart 2019 om 23:49
Super Ajax!!!!
Vind ik leuk
Nova +1959
dinsdag 5 maart 2019 om 23:49
Nu graag Tottenham loten. Dan laten we PSV even zien hoe dat moet.
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
De beste club van de wereld,is het nu niet meer.maar ajax was super.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 6 maart 2019 om 00:01
De winnaar van de wereldbeker voor clubs mag je zo noemen toch?
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 6 maart 2019 om 00:11
Elke winnaar van die cup mag je zo noemen ;-)
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 07:26
Haha typisch een joden opmerking weer, kijk prijzenkast en dan weer praten, sukkeltje
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:52
Nee in de finale pas! Droom finale Ajax-Spurs!!

Spurs is de moeilijkste tegenstander voor Ajax, dus gewoon lekker Atletico of Porto loten!
Vind ik leuk
Mr bien +6884
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Of Schalke
Vind ik leuk
Nova +1959
dinsdag 5 maart 2019 om 23:55
Ik denk wel dat Ajax Spurs aan kan. Maar Atletico zou ik ook mooi vinden.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:57
De enige die ze mogelijk niet aankunnen! Echt een top dag voor mij Ajax en Spurs door!!
Vind ik leuk
Nova +1959
woensdag 6 maart 2019 om 00:00
Dat denk ik juist van Atletico Madrid. Zij maken een wedstrijd dood. Maar het is inderdaad een mooie avond. Ik slaap ieder geval lekker vandaag.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:03
Ajax kan elke club aan dat hebben ze vandaag wel laten zien maar, ik heb ook United - PSG gezien en ben onder de indruk van PSG die ook erg sterk zijn.

Denk niet dat een club blij is als ze Ajax loten, ze kijken de wedstrijden Bayern en Real terug en zullen denken KUT!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:06
Tuurlijk PSG is gewoon wereldtop en dan met namen Mbappe is fantastisch!
Vind ik leuk
Mo +12878
woensdag 6 maart 2019 om 00:09
Spurs?? In wat voor universum leef jij dat je zegt dat Ajax minder kans heeft tegen Spurs dan tegen Juve of Barcelona?
Vind ik leuk
Basik013 +719
woensdag 6 maart 2019 om 00:00
Psg en/ofman city gaan zeker de finale halen denk ik , die zijn echt sterk!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:00
De mooiste voor de spelers zou Ajax - Barcelona zijn maar denk dat het Ajax - PSG gaat worden in de finale.

Ik zei aan begin van het seizoen dit Ajax kan de CL winnen en werd uitgelachen door vooral Feyenoord en PSV supporters en als je ziet hoe ze nu spelen tegen Real beweerd iedereen dat ze dit zeiden.
Vind ik leuk
Mo +12878
woensdag 6 maart 2019 om 00:08
Juve is toch net wel even een klasse beter dan Spurs mochten die doorgaan uiteraard. Spurs is geen wereldtop, die is gewoon te pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Pas maar op voor de boze wolf -----------Nova
Vind ik leuk
Nova +1959
dinsdag 5 maart 2019 om 23:57
Haha wie is dat dan?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 5 maart 2019 om 23:56
Hoeft niet dit
Vind ik leuk
Nova +1959
dinsdag 5 maart 2019 om 23:57
Je moet het ook niet te serieus nemen.
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 6 maart 2019 om 00:22
Laten we lekker blij zijn met onze eigen cluppie, IPV die sneer naar psv.
Al Is Tottenham met al die ex Ajax spelers wel een mooie wedstrijd.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:49
Momenteel zeker niet de beste club
Op basis van verleden zeker de beste club

Maar wat dat betreft kan je ajax ook anders neerzetten.


Betekend niet dat dit alsnog een geweldige prestatie is!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:01
Real Madrid is titelhouder en wereldkampioen. Dus Real Madrid is dit hele seizoen de beste.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 07:58
Niet helemaal waar
Vind ik leuk
Roeptoeter +15646
dinsdag 5 maart 2019 om 23:50
Tadic is ook al niet meer te houden straks. Die wil Madrid ook wel. Misschien ruilen met Ascensio?
Vind ik leuk
Biennie +2469
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Die rotterdammer mot ik niet heur!
Vind ik leuk
Biennie +2469
dinsdag 5 maart 2019 om 23:50
SLAPEN DOEN WE MORGEN WEL
Vind ik leuk
Ik zlatan +388
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Gefeliciteerd ajacieden. Een heerlijke pot gespeeld, ik heb genoten. Op naar de volgende ronde💪
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Zo heeft Wesley toch nog een leuke avond...
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:51
Tikkie Takka Tadic...Chapeau!
Vind ik leuk
Darter 876 +876
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Ajax wint !!!!!!!*!
Gefeliciteerd mannen!!!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Nagenieten! Een hele poos!
Vind ik leuk
utreg1971 +2022
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Nee hoor. Dat is barca. Gefeliciteerd
Vind ik leuk
Mo +12878
woensdag 6 maart 2019 om 00:11
Real heeft de wereldcup gewonnen, Real mag zichzelf de beste noemen.
Vind ik leuk
utreg1971 +2022
woensdag 6 maart 2019 om 00:13
Super voor ze. Ik vindt barca de beste,mag toch? Of moet ik voor real zijn
Vind ik leuk
Mo +12878
woensdag 6 maart 2019 om 00:28
Haha nee zeker niet, ik vind Barca ook beter momenteel. Alleen is Real op papier de beste club ter wereld. Wat word die Cristiano trouwens gemist he, bizar.
Vind ik leuk
utreg1971 +2022
woensdag 6 maart 2019 om 00:38
Haal Messi weg bij barca en het is min 30% minder. Gewoon een top afmaker die Ronaldo
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:53
Wat een wedstrijd, wat een team. Klasse gedaan!

Als ze zoals vandaag spelen kunnen er nog leuke dingen gebeuren!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:54
Tadic ala Zidane en Schone ala van Hooijdonk en in de 14e europese wedstrijd met 1-4 winnen, nummer 14 Cruijff kijkt mee vanuit de hemel. Top avond.
Vind ik leuk
AllAdIn +24842
dinsdag 5 maart 2019 om 23:54
Zo bitches, who's your daddy now?!

Lekker dit!
Vind ik leuk
De Haan +587
dinsdag 5 maart 2019 om 23:54
Yesssss wat heerlijk. Real verslaan. Na al die jaren verlies tegen hen .. is dit zo heerlik
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 5 maart 2019 om 23:55
Ik wil de supporters bedanken die niet voor Ajax zijn en toch hun steun hebben betuigd KLASSE 👍
Vind ik leuk
rober2704 +842
dinsdag 5 maart 2019 om 23:55
Asjemenou!!
Vind ik leuk
JoeyC +3977
dinsdag 5 maart 2019 om 23:57
Geweldige overwinning. Ook mooi die 1-4 uitslag. Alsof het zo moest zijn, want aan beide kanten werden er nog grote kansen gemist.
Maar werd er deze avond niet nog een wedstrijd gespeeld? Of morgen pas?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:58
Die 0-2 was echt t mooiste doelpunt die ik gezien hebt in de CL. Wat een fe-no-me-na-le actie was dit. En wat groots afgemaakt. Deze staat naast die solo van Zlatan.
Vind ik leuk
AZ14 +521
dinsdag 5 maart 2019 om 23:59
https://www.fullmatchesandshows.com/2019/03/05/real-madrid-vs-ajax-highlights-full-match/#2
om nog de wedstrijd te bekijken!!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 5 maart 2019 om 23:59
Brabands zelfvertrouwen wzawzdb
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 23:59
Tadic is een schot in de roos voor Ajax. Europees zéér belangrijk voor Ajax. Al moet gezegd worden dat vandaag het hele team goed speelde. Als ze zo in de competitie ook elke wedstrijd benaderen worden ze met 2 vingers in de neus kampioen. Wat een top avond...heerlijk
Vind ik leuk
HJR +9009
woensdag 6 maart 2019 om 00:00
Wat mooi zeg, om bij te zijn.
De Madrid supporters om me heen, hadden het constant over 'Puta', dat begon al in de eerste helft. Maar die zat helemaal niet bij de wedstrijd selectie volgens mij.... ;)
Vind ik leuk
5jaarniks +196
woensdag 6 maart 2019 om 00:03
Da’s PSV toch al?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1035
woensdag 6 maart 2019 om 00:03
Respect ✅🔝
Op naam het beste club en dat is alles..
Vind ik leuk
MokumXXX +720
woensdag 6 maart 2019 om 00:05
Zal die Driessen al slapen gezien hij het niet de moeite vond om naar Madrid af te reizen?
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:08
‘We laten geweldige dingen zien als iedereen in dienst van het team speelt’

Precies dit dus. Voetbal is een teamsport, Tadic snapt dit als geen ander.
Vind ik leuk
Farmer +14277
woensdag 6 maart 2019 om 00:32
Tadic kun je soms op de meest waanzinnige momenten 'wegsturen', maar je moet hem wel een tíkje vrij laten komen en.. die bal op het juiste moment geven!

Zoals hij bv voor Groningen, na 40 tellen al een goal er in prikte tegen Feyenoord: Dat is precies de bloedlinke Tadic ie je vanavond zag!
En een beetje ingespeeld is dat gewoon een wapen voor je team: Snelle buitenspeler, met een sterke actie in huis, en een zeer goede voorzet!

Maar hij kan het niet alleen :)
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:34
Je zegt het prachtig. Mijn complimenten.
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 00:13
Waar zijn jullie?
Vind ik leuk
14forever +9066
woensdag 6 maart 2019 om 00:29
Waarom nu dit weer?
Hier moeten we gewoon van generen en Ons niet bezig houden met wie er wel of niet op het forum Is..
Vind ik leuk
Farmer +14277
woensdag 6 maart 2019 om 00:30
"No2 van de afgelopen jaren van de ondergewaardeerde Eredivisie" vs de glorieuze CL- 'Supermeister'... :P

Naja, laat ik het dan spottend afstoffen en inzetten:
(Van de film Full Metal Jacket, voor de kenners:)

"We play fair and we work hard and we're in harmony!,
M-I-C K-E-Y M-O-U-S-E!
Mickey Mouse!
Mickey Mouse!
Forever let us hold our banner High High High!"
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws