LIVE-discussie: Bazoer voor het eerst in de basis bij Utrecht, Groningen mist Doan

LIVE-discussie: Bazoer voor het eerst in de basis bij Utrecht, Groningen mist Doan

Gepubliceerd: vrijdag 8 maart 2019 om 19:34vr 08-03-2019 om 19:34

Laatste update: vrijdag 8 maart 2019 om 23:04vr 08-03-2019 om 23:04

Riechedly Bazoer begint vrijdagavond tegen FC Groningen voor het eerst in de basis bij FC Utrecht. Groningen mist de Japanner Ritsu Doan, die vorige week tegen VVV-Venlo een rode kaart kreeg.

Door de basisplaats voor Bazoer begint Othman Boussaid op de bank. Ook voor Michiel Kramer is er een basisplaats weggelegd. Hij krijgt de voorkeur boven Jean-Christophe Bahebeck, die volgens coach Dick Advocaat niet fit genoeg is om vrijdagavond te kunnen spelen. 

Aan de kant van FC Groningen wordt Doan vervangen door Samir Memisevic, die vorige week niet bij de selectie zat van de Trots van het Noorden. Verder doet coach Danny Buijs het met dezelfde namen als vorige week tegen VVV-Venlo.

De opstellingen:

FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Letschert, Janssen, Gavory; Van Overeem, Van der Streek, Bazoer, Gustafsson; Kerk, Kramer

FC Groningen: Padt; Zeefuik, Te Wierik, Chabot, Handwerker; Bruns, Memisevic, Reis, Bel Hassani; Mahi, Sierhuis

Plaats een reactie

stratumseind +195655
vrijdag 8 maart 2019 om 19:39
Wat dicky toch in die kramer ziet is mij een volstrekt raadsel
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 19:51
@Stratum

Ha ha ik dacht hetzelfde zie hieronder ergens.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 19:51]
Vind ik leuk
3-0achter +373
vrijdag 8 maart 2019 om 19:55
Iedere trainer heeft wel zijn eigen favorietje.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:04
Wil nu gewoon zijn gelijk halen die kleine eigenwijze generaal
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:06
Volgens mij heeft Kramer belastende foto's van Dick in de sm-club of iets dergelijks
Vind ik leuk
020west +438
vrijdag 8 maart 2019 om 20:21
Die had er net toch gewoon af gemoeten met rood?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 20:21]
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:29
Begrijpt alleen Dicky, zal wel met kroketten te maken hebben.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
vrijdag 8 maart 2019 om 21:42
Voor iedereen.. Helaas! Zie ook liever Venema of Bahebeck
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 19:44
Dat advocaat kramer heeft gehaald tot daar aan toe, wellicht een “stormram” voor het laatste kwartier, echter begrijp niet waarom die Venema niet in de basis start.
Wellicht dat de Utrechtse accounts hierover informatie kunnen geven?

Is het echt dat Advocaat geen jeugdspelers durft/wil inpassen?

Wellicht dat de Utrechtse accounts informatie hierover willen geven?
Alvast bedankt.
Vind ik leuk
lars Utrecht +1389
vrijdag 8 maart 2019 om 20:53
Dick vind Venema gewoon niet goed genoeg voor de basis. Kramer vind hij beter. Met name als aanspeelpunt.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 00:55
Een vraag die de rest van Nederland ook stelt.
Vind ik leuk
3-0achter +373
vrijdag 8 maart 2019 om 19:53
Bazoer heeft laten zien dat hij echt wel kan voetballen. Helaas wil er in het koppie van Bazoer wel eens een stoornis voorkomen en dat stagneert zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 00:58
Die stoornis mag je gerust een vreemde kronkel noemen, die aanwezig is. Met ruzie overal vertrokken en leer hij er iets van nee, 3 wedstrijden schorsing voor het misdragen tegenover een knvb medewerker.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:02
Ja komt ie wéér !!!

Verdickeme wéér geen Venema 😓
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:14
Recividist !!!




Helaas weer verwarring door de verVARring
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:16
Bizar dat Kramer mag blijven staan waar Serrarens 2 weken terug 4 wedstrijden schorsing krijgt.
Vind ik leuk
bits +5988
vrijdag 8 maart 2019 om 20:16
Joehoe VAR? Donkerrood Kramer.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
vrijdag 8 maart 2019 om 20:25
Kramer crimineel!
Vind ik leuk
TheMariner +4107
vrijdag 8 maart 2019 om 20:38
Die dikke druppel onder de lat bij Groningen is een crimineel. Niet betalen voor de trein en zich dan tegen een conducteur gedragen als linke Loetje.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
vrijdag 8 maart 2019 om 20:48
Neemt niet weg dat Kramer een rode kaart had moeten hebben kneus.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
vrijdag 8 maart 2019 om 20:52
Dat vindt jij. Ik vind van niet, de scheidsrechter vindt van niet en de VAR na 21x kijken vindt ook van niet. Je moet niet zo zeiken.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
vrijdag 8 maart 2019 om 21:02
Dan ook niet janken als er een vergelijkbare overtreding op een Utrecht speler wordt begaan en niet wordt bestraft (of dat nou deze wedstrijd is of in een andere) he schijnheilig ventje.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
vrijdag 8 maart 2019 om 21:10
Was geen overtreding. Slaat dus nergens op je verhaal.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
vrijdag 8 maart 2019 om 21:18
Nee dat zeg je nu maar als het andersom was gebeurd had je moord en brand geschreeuwd.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
vrijdag 8 maart 2019 om 21:27
Je blijft er in hangen Truus. Vergeet je niet adem te halen tussendoor.
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zaterdag 9 maart 2019 om 07:44
Doe niet zo raar johhh.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 23:17
Zoals Doan geen rood kreeg voor die grove tackel bij de zijlijn in de thuiswedstrijd tegen Utrecht.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
zaterdag 9 maart 2019 om 00:37
Had ook rood moeten zijn.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
zaterdag 9 maart 2019 om 08:01
Was dat niet tegen Twente voor de beker?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:00
Oh, hij doet het vaker?
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
zaterdag 9 maart 2019 om 10:31
Het kwam mij al vreemd voor. Heb de statistieken, wedstrijdverslag en de samenvatting bekeken, maar Doan speelde een faire wedstrijd en maakt geen noemenswaardige overtreding. Wel de wedstrijd er voor tegen Twente.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
Ok. Dan zit ik blijkbaar fout met de wedstrijd.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
vrijdag 8 maart 2019 om 20:51
🤮
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:53
Hij heeft wel degelijk betaald, Alleen niet ingechecked. Vind dat ook maar een waardeloos systeem! Betaald is betaald!
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
zaterdag 9 maart 2019 om 08:05
Ik als Groninger had het graag anders gezien, maar hij had ook echt niet betaald! Maar dat doet nu niet meer ter zake, Sergio is diep genoeg door het stof gegaan.
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zaterdag 9 maart 2019 om 07:42
😂😂😂💋
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zaterdag 9 maart 2019 om 07:43
Sorry die kus was per ongeluk.
Vind ik leuk
JBB +104
vrijdag 8 maart 2019 om 20:17
Word denk ik wel een leuke pot!
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
vrijdag 8 maart 2019 om 20:17
Komt Kramer goed mee weg met die slaande beweging. Wat een dombo zeg.
Vind ik leuk
keesje s +944
vrijdag 8 maart 2019 om 20:17
Vieze fucking kramer komt weer goed weg... Bewuste elleboog... Var is Dickie ineens goed gezind...
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:35
Dick komt regelmatig op tv, té veel negatieve reclame voor de VAR. Vandaar... 😎
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:18
Hopelijk gedraagt hij zich.
Vind ik leuk
HanV +5495
vrijdag 8 maart 2019 om 20:20
Hoezo voor voor het eerst in de basis? Hij stond ook al tegen Willem II en PEC in de basis.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
vrijdag 8 maart 2019 om 20:35
Werd er nou Letschert Letschert je moeder is een hoer gezongen ?
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:36
Hoerde is ook 😉
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 20:58]
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1216
vrijdag 8 maart 2019 om 20:49
Klopt is dom en onnodig van het meegereisde Groningen publiek.
Vind ik leuk
TheMariner +4107
vrijdag 8 maart 2019 om 20:46
Heeft bij Groningen gespeeld en dat hebben die kleibewoners daar precies onthouden in de halve hersencel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
komoanFC +2597
vrijdag 8 maart 2019 om 20:52
Dat is nog altijd een halve hersencel meer dan bij jou!
Vind ik leuk
HansVites +6460
vrijdag 8 maart 2019 om 20:55
Als zo veel mensen dat roepen moet er wel een kern van waarheid in zitten toch.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 21:04
Klopt is bij ons weg gebonjourd omdat hij gokte op eigen wedstrijden. Is in de doofpot gegaan omdat het ook slecht zou zijn voor het imago van Groningen.
Vind ik leuk
Tienus +1454
vrijdag 8 maart 2019 om 20:51
Belabberd niveau. Kramer had rood kunnen, misschien wel moeten hebben. Wat ziet Dick toch in die man?
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 20:59
Niets meer, maar hij wil gewoon zijn gelijk halen 😎
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 21:03
Wat een zaadpot. Hoogtepunt was de VAR die Kramer een kroket boven zijn hoofd houd. Viezerik.
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zaterdag 9 maart 2019 om 07:47
En maar janken op een ander kijk naar je eigen club met dat tijd trekken wat een kut elftal zeg.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
zaterdag 9 maart 2019 om 08:13
Waarom kut, stonden verdedigend gewoon goed, maar aanvallend had ik liever wat meer lef gezien. Maar als je ziet waar Groningen na de winterstop weg is gekomen is een punt koesteren in een uitwedstrijd bij Utrecht logisch. Tijdrekken heb ik idd ook een hekel aan, maar dat gebeurt gewoon. Alsof Utrecht dat nooit heeft gedaan of doet!
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zaterdag 9 maart 2019 om 08:19
Jazeker en dan vind ik het ook kut, gisteren 2 kut elftallen gezien die niet wilde voetballen. Waarom allebei niet voor de 3 punten gaan. Ze hebben allebei niks te verliezen.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +964
zaterdag 9 maart 2019 om 08:31
Ik vond het ook geen beste wedstrijd en had ook graag wat meer aanvallende intenties van Groningen gezien. Was de wedstrijd ten goede gekomen en wellicht de kans om dichter bij Utrecht te komen. Maar eerlijk gezegd is een punt op voorhand goed voor ons. Persoonlijk kijk ik voorlopig eerst nog naar onderen om langzamerhand los te komen van de gevarenzone dan naar boven om aansluiting te krijgen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:16
Haha ja groningen en utrecht speelden beiden kut. Maar voor ons is een punt uit bij jullie natuurlijk als resultaat prima. Had verwacht dat Utrecht meer zou brengen met het publiek erachter.
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zaterdag 9 maart 2019 om 13:18
Ja, daar heb je een punt.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 21:14
Die Bazoer is echt een faalhaas jongens !!
Vind ik leuk
tikkietoe +6154
vrijdag 8 maart 2019 om 21:27
Kan Kramer nu eindelijk eens gewisseld worden voor Venema?
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 22:02
Wat een wedstrijd! Om je vingers bij af te likken zeg, Real Ajax was hier helemaal niets bij
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084