Keuze voor PSV na stage bij Feyenoord: 'Familiegevoel en spelers zijn hier beter'

Keuze voor PSV na stage bij Feyenoord: 'Familiegevoel en spelers zijn hier beter'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 09:47za 09-03-2019 om 09:47

Michal Sadilek had in de zomer van 2016 de kans om bij Feyenoord aan de slag te gaan. De negentienjarige middenvelder van PSV liep kortstondig stage in Rotterdam, maar hij koos uiteindelijk voor een overstap naar Eindhoven.

"Want hier heerst een familiegevoel. En de spelers zijn beter", laat Sadilek weten aan de NOS. De Tsjech kwam over van Slovacko uit zijn geboorteland. Dit seizoen klopt hij nadrukkelijk op de deur bij trainer Mark van Bommel, die hem vorige week tegen Excelsior zelfs de voorkeur gaf boven miljoenenaankoop Erick Gutiérez, toen Jorrit Hendrix ontbrak.

Zijn goede prestaties blijven ook in zijn thuisland niet onopgemerkt. Sadilek is in beeld bij het Tsjechische elftal. "Hij staat op onze lijsten. We zijn een nieuw team aan het opbouwen, dus het is belangrijk dat onze talenten veel aan spelen toekomen", zegt assistent-bondscoach en oud-Ajacied Tomas Galasek.

Sadilek doorliep de jeugdelftallen van Tsjechië, maar wacht nog op zijn debuut in de hoofdmacht. "Hij is een bijter", aldus Galásek. "Het is wachten tot dit soort spelers vaker in actie komt, dan krijgen ze vanzelf een kans."

Lees ook: Basisdebutant bij PSV: "In de middag hoorde ik dat ik moest spelen"

Poll

Moeten Sadilek en Ihattaren in de basis blijven staan bij PSV?

(4421 stemmen)

Plaats een reactie

3-0achter +366
zaterdag 9 maart 2019 om 09:51
Familie gevoel of een beter contract. Ik zie het verschil niet. Geld is de drijfveer in het voetbal.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
zaterdag 9 maart 2019 om 09:53
Zoals je al zegt zie jij het verschil niet, gelukkig is dat er wel
Vind ik leuk
Importbrabo +2239
zaterdag 9 maart 2019 om 09:54
Er zijn spelers die kiezen voor Feyenoord, andere weer voor PSV of Ajax. Dat is een gevoel dat spelers hebben en die zijn niet subjectief, maar kiezen waar ze het beste gevoel hebben. Maar goed ook, anders zou iedereen naar PSV willen. 😉
Vind ik leuk
Cazzy +2011
zaterdag 9 maart 2019 om 10:16
Dan is het dus wel subjectief :P.
Vind ik leuk
Kees Bman +4623
zaterdag 9 maart 2019 om 10:24
Dat PSV de warmste club is ,dat mogen duidelijk zijn.
Vind ik leuk
JCJWZ +14834
zaterdag 9 maart 2019 om 13:18
Psv de warmste club, benieuwd wanneer ze daar een prijs voor uitreiken.
Vind ik leuk
Kees Bman +4623
zaterdag 9 maart 2019 om 13:51
Die hebben ze elk jaar wel bij de les blijven.
Vind ik leuk
Wilveld +135
zaterdag 9 maart 2019 om 14:13
de afgelopen jaren toen jullie langs de pot pisten
Vind ik leuk
Importbrabo +2239
zaterdag 9 maart 2019 om 10:40
Niet als je als klein manneke fan van Feyenoord bent, maar toch voor PSV kiest. Enorm knap als je op jonge leeftijd al zo rationeel kan denken. Profs in de groei. Ik kan het trouwens weten, kom dagelijks veel voorbeelden tegen. Ben jeugdscout bij een BVO geweest, maar heb nog veel contact met ze.
Vind ik leuk
Cazzy +2011
zaterdag 9 maart 2019 om 11:49
Dat wat je nu zegt klopt zeker, maar wanneer je zegt dat ze geen subjectieve keuze maken maar voor hun gevoel gaan klinkt dat tegenstrijdig.

Maar je bedoelde het duidelijk anders, was even een betweter :)
Vind ik leuk
Kees Bman +4623
zaterdag 9 maart 2019 om 13:56
Proficiat en wat bedoel je nu??
Vind ik leuk
Kees Bman +4623
zaterdag 9 maart 2019 om 14:05
Gek genoeg kom ik wel eens in de Kuip om een wedstrijd te mogen zien via mijn Rotterdamse zwager,altijd lachen daar.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:01
Ik denk dat die jongen ook tv kijkt.
En als je dan Feyenoord ziet spelen, springen je de tranen in de ogen.😂
Ik zou dan ook ten alle tijden Psv boven Feyenoord verkiezen.
Vind ik leuk
3-0achter +366
zaterdag 9 maart 2019 om 10:08
Gelukkig heeft die jongen die 6-2 wedstrijd niet gezien anders was hij niet weggegaan. Kom op nou. Ze houden van hun club totdat ze een euro meer kunnen verdienen bij een andere club en hup daar is die familie gevoel dan en dat allemaal voor die ene euro meer.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
zaterdag 9 maart 2019 om 10:13
#DieFamilieGevoel
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:49
Zijn ze daar nou nog steeds blij met die 6-2?

Iets v 1 zwaluw en 17 jaar geen zomer.....
Vind ik leuk
fedor2501 +6397
zaterdag 9 maart 2019 om 10:41
In 2016 had hij dus gezien dat Feyenoord als bekerwinnaar vanaf dag 1 bovenaan in de Eredivisie stond met goed en verzorgt voetbal dus als je nou grappig probeert te zijn moet je wel zorgen dat je zgn grappige opmerking klopt.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:25
Hij is wel grappig 😂😂
Psv is gewoon veel succesvoller dan Feyenoord. Jij mag mij zeggen hoever ik terug mag gaan in de tijd.

Bespaar jezelf de moeite

Feyenoord is een mooie club, maar spelers hebben liever een club die het sportief goed doet en bovendien is het geld dat ze bieden minstens zo belangrijk
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:20
Feyenoord is toch een club met rijke historie en grote achterban en potentie. Dus zijn keuze is deels rationeel, deels persoonlijk. Hij had ook een keuze voor Feyenoord kunnen verdedigen. Goed dat hij achter zijn keuze staat en dit van positief commentaar voorziet zonder af te geven op anderen.
Vind ik leuk
JCJWZ +14834
zaterdag 9 maart 2019 om 13:19
Had Feijenoord die 50miljoen van de gemeente gegeven en de rollen waren omgedraaid. Sterker nog dan had Psv niet eens meer bestaan.
Vind ik leuk
Wilveld +135
zaterdag 9 maart 2019 om 14:14
lul toch niet man
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:27
Flauwekul
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:53
PSV is onsterfelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:16
Niet volledig mee eens, dan had hij een andere competitie kunnen kiezen en het klopt dat Psv momenteel meer kwaliteit dan Feyenoord heeft toch? By the way, het gemiddelde salaris in de Eredivisie is momemteel ruim 3,5 ton per jaar (niet slecht) maar in de Championship bijv ligt het op meer dan 1 miljoen, had ie ook daar naar toe kunnen gaan. Nee, deze jongen komt uit een tijd dat Feyenoord 2 titels en Psv 9 titels heeft gepakt(laatste 20 jaar) dus bewust gekozen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:16
Prima argumentatie van Sadilek: betere sfeer, beter spelers. Beste club. Heeft niets met geld te maken dan zou hij wel naar A'dam gaan.
Vind ik leuk
Bontscoach +470
zaterdag 9 maart 2019 om 12:21
Hoe dan ook: Iedereen heeft het over Ihattaren, maar deze jongen heeft mij echt verrast. Deed het geweldig in zijn basisdebuut.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:29
Hoeveel talent heeft Feyenoord de laatste jaren van buiten Nederland aangetrokken en wat is de reden dat ze een andere club verkiezen boven Feyenoord? Nu weet ik wel dat dit moeilijk te beantwoorden is voor de Feyenoord supporter maar toch probeer het eens.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:52
Familiegevoel in Eindhoven wat een grap, zo dom zal die jongen toch wel niet zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 09:51
Warme club comments in 3..2..1...
Vind ik leuk
Mr bien +6985
zaterdag 9 maart 2019 om 10:01
In heel Nederland is het warm
Vind ik leuk
Bruurke +1080
zaterdag 9 maart 2019 om 09:53
Warme gemoedelijkheid, brabantser kan ook niet!
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 09:53
PSV staat natuurlijk ook wel bekend om het familiegevoel en dat alles voor je geregeld wordt. Bij Feyenoord is er een heel andere sfeer. In de selectie is ook een familiegevoel alleen daarbuiten moet je gewoon veel zelf regelen. De druk ligt daar meer bij jou als speler.
Vind ik leuk
Mazraoui +3136
zaterdag 9 maart 2019 om 09:54
En geen jong elftal
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 09:57
Ook dat, maar dat is nu eindelijk duidelijk uitgelegd door Jan de Jong. De grootste talenten komen gelijk in het eerste om mee te trainen en de wedstrijden spelen ze over het algemeen in O-19. De mindere spelers gaan óf weg of naar Dordrecht om zo speelminuten te krijgen en het tegendeel te bewijzen. Zo'n jong team heeft sowieso minder voordelen nu dan toen het bedacht werd. Plus geblesseerde 23+'ers kunnen nu gewoon meedoen bij Feyenoord 2, ookal zijn dat maar 20 wedstrijden per jaar, ze kunnen zo wel minuten maken om fit te worden.
Vind ik leuk
Mazraoui +3136
zaterdag 9 maart 2019 om 10:07
Dus vanaf 19 jaar is het of het eerste of bij Dordrecht.. Bij veel andere clubs spelen de echt grote talenten tot hun 16e in o19 niet tot 18
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 10:07]
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 15:08
Dat klopt, is nu ook zo bij Feyenoord. Het is gewoon behelpen met hun keuze. De 16 jarigen wat hij zegt gaan dan meetrainen met het eerste en de wedstrijden worden bij O-19 gespeeld. Het is niet anders.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:55
Inderdaad, sinds jong PSV in de kk divisie speelt is er volens jouw theorie geen speler doorgebroken? Houdt geen stand jongen.
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 15:07
Moeilijk begrijpend lezen...

Niet MIJN theorie, maar van Feyenoord!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:21
Tja, je brengt nu niet direkt op eem zodanige manier dat je het met doe theorie, van Feyenoord dan, oneens zou zijn...kwestie van begrijpend lezen of je noirschap anders brengen.
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 15:26
Als je goed leest staat er nergens dat ik het ermee eens ben. Alleen de uitleg staat er en dat ik blij ben dat er eindelijk uitleg is.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:29
Is goed hoor, ik dacht dat je eenening verkondigde. Nier helemaal vreemd op een forum. Toch?!
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 19:07
Niet vreemd nee, maar dan moet je wel goed doorhebben of er wel een mening gegeven wordt...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 19:13]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:14
Ok, jij het laatste woord;-)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:12
En dat was echt de grootste onzin die ik gehoord hebt. Het ergste is dat hij t zelf nog gelooft ook. Kijk eens bij Ajax en PSV hoeveel spelers in jong hebben gespeeld.
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 15:06
Luister ik was eerst ook voor een jeugdteam in de Eerste Divisie, maar met deze uitleg kan ik opzich ook wel mee leven.

Kijk maar eens wat het AZ en Utrecht opgeleverd heeft...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:14
Stengs, Boadu, Til, Koopmeiners. Ze hebben allemaal in jong AZ gevoetbald. Dus die doen t toch hardstikke goed. Venema bij Utrecht doet t ook goed in t 2e.Waar zou hij dan anders moeten voetballen?
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 15:18
Ja Derde Divisie een paar wedstrijden.

Bij Feyenoord moest Malacia in de Champions League debuteren en hij deed het al die wedstrijden daarna ook gewoon goed. Talent komt er altijd wel uit, of dat nu in Jong of in het eerste is.

Ik snap wel wat je bedoelt met Venema, dat is een lastige. Je wilt zo'n talent bij je houden zodat hij zo nu en dan mee kan doen met het eerste, maar hij moet wel regelmatig kunnen spelen op een hogere intensiteit dan die beloftencompetitie met Jong teams.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:28
De echte toptalenten maken ook de stap in ern keer. Maar vergeet niet dat de Jong, de Ligt en vd Beek ook gewoon in de KKD hebben gespeeld. Een elftal tussen t eerste in en o19 is gewoon ideaal. Nu zijn ze uitgeleerd in o19 en worden ze uitgeleend aan Dordrecht. Een elftal wat hele andere belangen heeft, andere trainers, je kan niet doorschuiven naar Feyenoord 1 midden in t seizoen vanaf Dordrecht.Vindt dit gewoon echt een gemiste kans.In R'dam eo loopt enorm veel talent. Nu wordt er weinig meegedaan. Zo'n Burger is een groot talent. Maar die wordt toch niet beter van een wedstrijd in de beloftencompetitie zonder Ajax en PSV?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 15:29]
Vind ik leuk
COYG +8168
zaterdag 9 maart 2019 om 16:23
Nee klopt helemaal wat je zegt over het niveau van een beloftencompetitie. Het is echt schandalig slecht. Maar als Feyenoord echt vol op de talenten gaat inspelen en met de verkopen nog wat toppers kan halen als vervanging moet een Burger toch zeker wel bij de beste 18 kunnen horen. Hij, Kökçü, Malacia, Vente, Geertruida en Bijlow zijn in principe al goed genoeg. Bouw daar dan nog een leuke selectie omheen zou ik zeggen. Sowieso is het goed dat Gio weggaat aangezien hij talenten alleen als noodoplossing ziet.
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 09:53
Als je ergens meer gaat verdienen dan is het al snel het familie gevoel aanwezig bij voetballers....wat zal hij bij zijn volgende club zeggen?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2371
zaterdag 9 maart 2019 om 09:56
vraag aan Frenkie
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 10:04
Die heeft zich nooit uitgesproken over familie gevoel....als ze ergens een euro meer kunnen gaan verdienen gaan ze gewoon dus wat is dat familie gevoel waard ...helemaal niks dus die bankzitter lult ook maar wat om in een goed blaadje te komen
Vind ik leuk
psv#nr1 +2371
zaterdag 9 maart 2019 om 10:11
jij komt met die domme reactie van dat geld
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 10:14
Hahaha hou toch op man welkom in de wereld van het voetbal....maar was jij niet diegene die de historie van zijn club niet op kon sommen? je zal wel een nep supporter zijn die alleen maar loopt te gallen hier
Vind ik leuk
psv#nr1 +2371
zaterdag 9 maart 2019 om 10:18
vraag aan Frenkie of hij voor het familie gevoel of het geld naar Barca gaat
is een zelfde reactie
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 10:23
Voor het geld Dombo en voor de prestige want Barca is net even iets groter dan Ajax
Denk je werkelijk dat Frenkie daar naar toe gaat om het familiegevoel???
Maar die heeft het naar zijn zin bij Ajax en zegt niks over dat slijmerige familiegevoel
Vind ik leuk
psv#nr1 +2371
zaterdag 9 maart 2019 om 10:26
wat lul je dan man
en wie ligt hier te gallen op een PSV topic?
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 10:29
Ik gal niet vriend ik zeg alleen wat is een familiegevoel waard als hij naar zijn volgende club gaat en toen begon jij over Frenkie dus wie galt er hier
Ga jij eerst maar googlen over PSV wat de palmares is wat ik je gisteren vroeg en kom dan maar weer is terug
Vind ik leuk
psv#nr1 +2371
zaterdag 9 maart 2019 om 10:46
ga jij googelen wat een prijs is
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 10:51
Dat weet ik al
33 x landskampioen
18 x KNVB beker
8 keer JC schaal
4 keer CL
1 x Europa cup 2
1 x Uefacup
3 x Europese supercup
2 keer de wereld beker

Zo en nu een schone luier om en in de hoek staan jij
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:14
Bij PSG had hij nog veel meer kunnen verdienen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:14
Frenkie koos duidelijk voor Ajax omdat Ajax toen veel meer kansen bood aan jeugdspelers. Achteraf een zeer goede beslissing geweest.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11984
zaterdag 9 maart 2019 om 09:58
Ik heb famillie gevoel heb veel geld maar zit constant op de bank .
Vind ik leuk
vierde-ster +4807
zaterdag 9 maart 2019 om 10:06
Precies en wat is dat gevoel waard dan
Vind ik leuk
Ron83 +630
zaterdag 9 maart 2019 om 09:53
Geweldig talant!
Vind ik leuk
FRChamp +1252
zaterdag 9 maart 2019 om 09:54
Vlak na die topic van Stam plaatsen ze dit.. Sadilek, voor jou zijn er tien andere toppers. Bij ons moet je zweten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 09:57
Ik weet niet of je Sadilek ooit hebt zien spelen, maar als er iemand energie in een wedstrijd legt (en dus zweet) is hij het wel ;)
Vind ik leuk
FRChamp +1252
zaterdag 9 maart 2019 om 10:06
Bij Feyenoord moet je veel harder werken. De druk is vele malen hoger.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:57
Klopt, van het werken moeten ze het dasr hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:00
En toch is dit een soort type El Ahmadi op het middenveld die jullie missen. Want een ding deze jongen werkt hard en zweten daar is hij niet vies van😆
Vind ik leuk
FRChamp +1252
zaterdag 9 maart 2019 om 10:05
We hebben voldoende types als Sadilek die beter en completer zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:00
Ik heb ze helaas niet ontdekt. Let wel op dit is een talent. Op het middenveld bij jullie zie ik geen pitbull zoals el Ahmadi was dat scheelt zeker anders hadden jullie zeker nog heel wat punten meer gepakt.
Vind ik leuk
FRChamp +1252
zaterdag 9 maart 2019 om 14:55
Dan volg je het niet goed genoeg.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:10
Noem ze op Feyenoord is weer helemaal weggezakt. El Ahmadi was een breker op het middenveld daar is niks voor teruggekomen. De klasse van van Persie is wat het enigszins een beetje verbloemd. Maar presteren zoals een club als Feyenoord hoort niet voor zo een club.
Vind ik leuk
Quareck +7632
zaterdag 9 maart 2019 om 12:41
Misschien die een keer opstellen?
Vind ik leuk
GetRekt +2015
zaterdag 9 maart 2019 om 10:01
Niemand mag de training bekijken, heerlijk familiegevoel.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:20
Zitten te picknicken samen .werken aan het familie gevoel.

Vind ik leuk
Smithsonian +43389
zaterdag 9 maart 2019 om 10:02
Dat is jouw mening pik.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:04
Picknick op de middenstip?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7107
zaterdag 9 maart 2019 om 10:08
Wij zijn PSV, wij zijn de gezelligste.
Vind ik leuk
RW1913 +2937
zaterdag 9 maart 2019 om 10:21
Mooie speler die Sadilek. Ziet het spel en werk heel hard. Middenvelders dus genoeg de komende jaren.
Vind ik leuk
Maxidi +3803
zaterdag 9 maart 2019 om 10:31
Hendrix is klaar bij PSV... Dikke Doei !!!
Vind ik leuk
VLUUPIK +248
zaterdag 9 maart 2019 om 10:32
Proficiat, iedereen heeft een voorkeur.
Prima toch verder geen probleem.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zaterdag 9 maart 2019 om 10:32
Als je zo gaat beredeneren kan je beter meteen naar Ajax gaan... .. .
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 10:36
Haha, lul niet gozer. Je bent gewoon afgetest. Samen met nog een andere Tsjech.

Wat, gezien je recente prestaties, des te pijnlijker is voor Feyenoord. Zeg dat dan gewoon.
Vind ik leuk
roma1900 +67
zaterdag 9 maart 2019 om 11:08
Het echte verhaal meer centen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:45
Die Sadilek is echt heel goed! Gifkikker die zou ik sws altijd laten spelen. Ihatarran is een heel groot talent, maar die zou ik wel rustig brengen.
Vind ik leuk
Blindsy +18954
zaterdag 9 maart 2019 om 11:59
Had hij dan tóch goed gezien, die Van Geel...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:45
In Nederland heb je op dit moment maar een goede club waar je het best kunt ontwikkelen! Die club waar ik het over heb speelt al zolang ik geboren ben Europees voetbal, wordt gemiddeld 1 keer in 2 jaar kampioen en krijg de jeugd ook de kans om in het eerste elftal te spelen. Slimme keuze van die jongen!
Vind ik leuk
Vooruit +230
zaterdag 9 maart 2019 om 13:04
Haha. Voor deze jongen inderdaad hééél slim.
Vind ik leuk
Romo +1395
zaterdag 9 maart 2019 om 12:53
2 jaar geleden werd Feyenoord kampioen???
Dus voor toen een vreemde keuze
T zal wel puur om te centen gegaan zijn.

Als snappen ze bij Feyenoord nog steeds niet waar ze wel of niet in moeten investeren
Vind ik leuk
Vooruit +230
zaterdag 9 maart 2019 om 13:01
Er viel niets te kiezen. Dan maar PSV
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:10
De beste moet spelen,wie het ook is.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +223
zaterdag 9 maart 2019 om 13:31
elk mens moet zich op zn gemak voelen
waar hij is of komt
nou hij voelde zich pretiger .bij die gloeilanpen
prima
toch
maar gaat geen excuus of wat dan ook zoeken sfeer is beter en de spelers
dat is over het over
ver schillend en tijdelijk
strak gaan en komen er weer andere spelers
is gelijk alles weer anders
.ja TOCH
niet natrappen
je weet maar nooit waar en wanner je carrière eindigd
het blijven je collega's
waar dan ook
Dirk uit Arnhem

Vind ik leuk
Nr14always +4060
zaterdag 9 maart 2019 om 13:34
Hij krijgt elke ochtend een saucijzenbroodje, de Brabantse gezelligheid 🤣🤣🤣 en een flesje bavianenbier.
Vind ik leuk
Cookee +12776
zaterdag 9 maart 2019 om 14:42
Ja, maar als PSV betere spelers heeft, dan is de kans bij Fey groter dat je 1 vd elf wordt. Maar ja die Gustavson kreeg ook geen kans, zeg 't maar.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:07
Nou, wat een ramp, dertien in een dozijn voetballer uit een c land !!
Vind ik leuk
Axim +907
zaterdag 9 maart 2019 om 17:15
die mag altijd op het veld staan ipv Hendrix, die is ff beter af op de bank!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 00:12
Lampje aan tasje met euro.s naast je .. heerlijk avondje familie gevoel
Vind ik leuk
repeP +2197
zondag 10 maart 2019 om 00:22
Ach, je moet toch wat beuzelen. Het maakt het gros van de spelers echt niet zoveel uit bij welke BVO ze aan de slag kunnen gaan, als ze maar kunnen voetballen als prof.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws