'Lozano is het overzicht helemaal kwijt, die zoekt alleen maar naar eigen succes'

'Lozano is het overzicht helemaal kwijt, die zoekt alleen maar naar eigen succes'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 19:29za 09-03-2019 om 19:29

Volgens Kenneth Perez lijkt Hirving Lozano na de winterstop een andere speler. De analist van FOX Sports is geschrokken van wat Lozano na de jaarwisseling heeft laten zien bij PSV en denkt dat de schorsing die hem tegen NAC aan de kant houdt wel eens goed uit zou kunnen komen.

Perez denkt dat de vormdip van PSV alles te maken heeft met het mindere spel van Lozano. "PSV is te afhankelijk van die drie voorste spelers omdat er te weinig inbreng komt van Hendrix en Rosario", denkt de Deen hardop in De Eretribune. "Dan moet je hopen dat er drie spelers van de vier offensieve mannen in vorm zijn en beslissend zijn en dat is niet gebleken na de winterstop."

"Lozano hebben we na de winterstop niet of nauwelijks gezien", gaat Perez verder. "Dat heeft echt te maken met de vormdip van PSV. Voor de winterstop was alles wat Lozano deed bijna goed, maar na de winterstop lijkt het wel een andere speler. Hij is het overzicht volledig kwijt en is alleen maar op zoek naar eigen succes."

Plaats een reactie

Dezeun +6299
zaterdag 9 maart 2019 om 19:31
We gaan het zien
Vind ik leuk
Always PSV +16990
zaterdag 9 maart 2019 om 19:34
En de hetze tegen Lozano gaat door, vooral op VP!
Vind ik leuk
zwollie +9392
zaterdag 9 maart 2019 om 19:40
Maakt hij het ook zelf naar.
Vind ik leuk
1904088 +809
zaterdag 9 maart 2019 om 19:45
Klopt volledig wat Perez zegt. En ja ik ben PSV supporter.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:17
Wat een onzin, vandaag deed hij niet mee. Het spel was niet anders, ligt aan het baltempo en het (niet) vooruit voetballen van met name de verdedigende middenvelders
Vind ik leuk
1904088 +809
zondag 10 maart 2019 om 17:52
Heb je het stuk wel gelezen? Rosario en hendrikx worden toch benoemd. En Lozano deed niet mee inderdaad dus kon hij niet voor eigen succes gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:54
Zo gemakkelijk om als analist iemand die een tijdje minder in vorm is onderuit te halen 😎
Vind ik leuk
munkikiii +421
zaterdag 9 maart 2019 om 21:17
Daarvoor worden die mensen betaald en perez zegt helemaal niks raars
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:01
Gauw wegdoen voor een paar Tonnetjes en je verlies pakken! Middelmatige voetballer van 12 in een dozijn! Zal bij Ajax nog niet reserve mogen staan.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 9 maart 2019 om 20:15
Bedankt voor je nuttige informatie.
Vind ik leuk
035 +249
zaterdag 9 maart 2019 om 21:34
Dozijn is altijd 12. Je bedoelt anders denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 23:18
leer je spreekwoorden voor je commentaar hebt....
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:19
het spreekwoord is"13 in een dozijn"......slimpie…...
Vind ik leuk
035 +249
zondag 10 maart 2019 om 11:20
Sjongejonge..... ik ken de spreekwoorden. Nu jij nog....... voordat je commentaar hebt.
Vind ik leuk
Guust +6399
zaterdag 9 maart 2019 om 20:02
Hij is toch ook slecht, zo gaat dat als de grote spelers of trainers niet presteren, niets mis mee, zijn volwassen mensen, en denk niet dat hij hier een accountje heeft.
Of ben jij dat stiekem.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:06
Wat een onzin kraam jij uit, VP moet volgens jou maar een potje liegen om Lozano en jou een vinger in je kont te steken.

Probeer eens uit te leggen wat niet klopt aan het bericht.
Vind ik leuk
fier&koen +2717
zaterdag 9 maart 2019 om 20:22
En niet alleen dat. Perez zegt hey vp post het alleen. En hij is gewoon uit vorm
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:26
Zoiets ja, als ik terug kijk en de hype even terug zie zou Lozano 70 miljoen moeten opbrengen waar Raiola hem niet verkocht kreeg voor 30 miljoen en als ik heel eerlijk ben, denk ik dat 30 miljoen voor Lozano krijgen een wereldprestatie zou zijn hij is veel te beperkt als speler...subtopper meer niet.
Vind ik leuk
Always PSV +16990
zondag 10 maart 2019 om 16:42
Lozano is niet in de vorm van zijn leven. Vorige week vond ik hem niet zo slecht, krijgt te weinig aanvoer en ondersteuning van het middenveld. Op VP is het op dit moment echt alles anti PSV, en dat voor een voetbalsite. Hendrix en Pereiro zijn voor mij de negatieve uitschieters. Die zijn voor wat ik al schreef, verantwoordelijk voor aanvoer en ondersteuning.Beide uit de basis laten.
Vind ik leuk
Maxx Jw +1448
zaterdag 9 maart 2019 om 20:17
En terecht...hoop dat hij zich snel herpakt.
Vind ik leuk
roma1900 +67
zaterdag 9 maart 2019 om 20:29
Hij speelt zo goed
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:45
Lozano denkt alleen maar aan lozano, waarom mogen anderen het dan niet over lozano hebben. Het klopt allemaal wel, hij doet niets meer voor PSV. Alleen maar voor lozano.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:19
Onzin, kijk maar eens hele wedstrijden. Het is miet anders dan een half jaar geleden. Hij heeft gewoon een vormdip mede door priveproblemen. Komt weer goed met die jongen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 01:23
Kijk maar eens naar de eerste wedstrijd die PSV tegen Barça speelde in de CL. Daar begon het allemaal al. Ik zeg het je , PSV doet er goed aan om hem van de zomer te laten gaan.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
zaterdag 9 maart 2019 om 21:02
En terecht toch?
Vind ik leuk
munkikiii +421
zaterdag 9 maart 2019 om 21:16
Is gewoon een heel matige speler die alleen heel hard
Kan rennen
Vind ik leuk
jari4ever +1588
zaterdag 9 maart 2019 om 19:36
Snap trouwens niet waarom perez daar gaat zitten ongeïnteresseerd naar andere mensen en dingen die ze doen als hij terug kijkt snapt hij misschien ook waarom helene Hendriks hèm niet mag! Wel goede analist
Vind ik leuk
ronniever +267
zaterdag 9 maart 2019 om 19:48
Perez is een hele vervelende man die zelfs tijdens een kwisje zich als een verwend kind gedraagt . Ronald de Boer ,Been,Kwakman en ook Hugo Borst kunnen ook wel een wedstrijd analyseren dus laat op zaterdagavond die arrogante Perez lekker thuis , dat is leuker voor iedereen !
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:55
Goede analist, maar hij vindt zichzelf ook oh zó goed 😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:11
Ik neem aan dat iedereen jou ook niet mag en dat dit voor jou ook geldt, waarom dit dat niet voor Perez mag gelden is vreemd.
Vind ik leuk
jari4ever +1588
zaterdag 9 maart 2019 om 22:11
Goede reactie
Vind ik leuk
Nr14always +4061
zaterdag 9 maart 2019 om 19:31
Die kunnen niet beter, het glas is halfvol.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:35
Ga eerst de wedstrijd maar kijken voor dat je voor lul staat straks ik roep ook geen dingen waar van ik weet dat het toch niet gaat gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:48
Komt wel wat agressief over, wel +1tje doordat ik me kan vinden in wat je benoemd.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:31
Geen zorgen.

Fluitend naar het kampioenschap.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
zaterdag 9 maart 2019 om 21:03
Er wordt inderdaad meer gefloten als gescoord ja.
Vind ik leuk
RGB +1329
zaterdag 9 maart 2019 om 19:33
Maar vanavond gaan ze toch gewoon dik winnen.
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1715
zaterdag 9 maart 2019 om 19:36
Lijkt me wel. Belangrijk vooral manier waarop.. met een nipte 2-1 tank je geen vertrouwen
Vind ik leuk
Lachuh +744
zaterdag 9 maart 2019 om 19:34
PSV word gewoon kampioen.
Vind ik leuk
Nr14always +4061
zaterdag 9 maart 2019 om 19:37
De B1 misschien maar het eerste niet meer en leer er maar mee leven, gaat een hele lang tijd niet meer gebeuren, if ever.
Vind ik leuk
Lachuh +744
zaterdag 9 maart 2019 om 19:43
Dat roepen jullie al 4 jaar,ik zeg alleen de beker in amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:44
tilburg
Vind ik leuk
zwollie +9392
zaterdag 9 maart 2019 om 19:43
In mei lach jij niet meer
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:57
*PSV wordT
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:34
Mindere temperaturen, mindere prestaties 🤔🤔🤔 dan is de grootste dip geweest
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 19:35]
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zaterdag 9 maart 2019 om 19:36
De pak slaag in Europa heeft Hendrixje geen goed gedaan
Vind ik leuk
Romario9 +13579
zaterdag 9 maart 2019 om 19:43
“De pak”? Oké...
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zaterdag 9 maart 2019 om 20:00
Zucht
Vind ik leuk
stratumseind +195332
zaterdag 9 maart 2019 om 19:36
kenneth die kwam en weer ging en daardoor de hoofdprijs mis liep
Vind ik leuk
035 +249
zaterdag 9 maart 2019 om 21:39
Ik heb je gemist vd week.😊
Vind ik leuk
stratumseind +195332
zaterdag 9 maart 2019 om 21:40
ze kunnen me nie luchten of zien maar missen me allemaal ..... en dan zeggen dat ik raar ben......
Vind ik leuk
035 +249
zaterdag 9 maart 2019 om 21:43
Ik heb geen probleem met jou hoor.
Vind ik leuk
Dee79 +2660
zaterdag 9 maart 2019 om 19:37
Heerlijk het is puur angst dat ze een vormdip hebben.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:40
Dat hoop jij.
Vind ik leuk
Dee79 +2660
zaterdag 9 maart 2019 om 20:20
Eerlijk gezegd een beetje wel
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:39
PSV en Ajax hebben het beiden moeilijk op dit moment.

En nee, Feyenoord gelukkig niet.

Het is elk weekend weer afwachten.
Vind ik leuk
stratumseind +195332
zaterdag 9 maart 2019 om 19:40
ben jij het?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:40
Ja echt waar.

Ik zwaai wel ff.

Joehoe.
Vind ik leuk
stratumseind +195332
zaterdag 9 maart 2019 om 19:47
what s happened?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:03
Niks bijzonders.

En dat is ook wel eens lekker.



Vind ik leuk
stratumseind +195332
zaterdag 9 maart 2019 om 20:04
nieuwe start gemaakt?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:09
Ja, idd.
Zo af en toe moet je dat doen in je leven.

Na een week van bezinning.

Ik probeer dat eigenlijk elk jaar wel een keer te doen.

Dan ontdek je nog eens wat nieuws.
Vind ik leuk
035 +249
zaterdag 9 maart 2019 om 21:41
Heb dat ook gedaan vorige week. Echte duimpies krijg Ik van mn klein kids.😀
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:39
Dat is zeker waar! Guti en Sadilek zijn veel beter. Dat hij niet af durft te stappen van het blok in een wedstrijd tegen NAC.... Mark doet het uitstekend dit seizoen, maar dit is wel een leer momentje...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:41
Is vanavond niet juist een wedstrijd om aan z'n vorm te werken? Paar doelpunten is meestal goed voor een aanvaller.
Vind ik leuk
N.E.C. +804
zaterdag 9 maart 2019 om 19:44
Winnen met gemak
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
zaterdag 9 maart 2019 om 19:51
Lekker balletje Angeliño hoor, prutser.
DumPfries commentaar op de leiding, gewoon geel !
En dan valt ook nog eens de 1-0 door dat wijf.
Bah
Vind ik leuk
stratumseind +195332
zaterdag 9 maart 2019 om 20:03
je hebt het er maar zwaar mee
Vind ik leuk
Dommetje +3396
zaterdag 9 maart 2019 om 20:18
Beste stuurlui staan aan wal , ja hij was een geweldenaar pfffff.
En als analist valt hij zwaar tegen .
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:21
Jij niet?
Vind ik leuk
jari_ +903
zaterdag 9 maart 2019 om 20:24
Ik begrijp wel wat Perez hier zegt. Maar dit is toch niet gek bij een speler die net bij een nieuwe club zit in een totaal ander land? Kijk naar Dolberg bij Ajax.

Wat me meer tegenvalt is dat er bij PSV niemand anders opstaat. Dit zou toch wel moeten bij een topploeg als PSV? Bergwijn is nog te jong en onervaren om het hiervan te verwachten. Misschien rekening mee houden in het aankoopbeleid voor volgend seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:44
Wie weet wat er is gebeurd,zijn maatje guti mag niet meer spelen,lozano raakt geen pepernoot,er is meer wat ze niet vertellen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 20:44]
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7102
zaterdag 9 maart 2019 om 21:43
Het koude weer is bijna weg. Dan gaan ze weer beter voetballen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:46
Hoop dat dat.het is,maar mijn gevoel zegt dat er meer aan de hand is.
Vind ik leuk
035 +249
zaterdag 9 maart 2019 om 21:47
Bedoel je dat het "mooiweervoetballers" zijn?😊
@TJOEP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 21:48]
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7102
zaterdag 9 maart 2019 om 21:56
Als je het zo wilt noemen.
Vind ik leuk
JanTa48 +8075
zondag 10 maart 2019 om 01:17
Ik heb altijd al gezegt dat Lozano geen teamspeler is maar niemand gellofde mij.
Vind ik leuk
Isakson +182
zondag 10 maart 2019 om 11:47
Ik heb het nog nooit gehoord.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:40
Perez blijft proberen om tweedracht te zaaien, hij heeft geen ballen,dus ook geen zaad..................wel 8 punten achter...............
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws