Mijn volgende stap is basisspeler worden bij Feyenoord

"Mijn volgende stap is basisspeler worden bij Feyenoord"

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 22:19zo 10-03-2019 om 22:19

Na een paar flitsende wedstrijden voor Feyenoord 1 verdween Orkun Kökcü even van het toneel, maar zondag tegen Vitesse liet de Turkse middenvelder weer zijn klasse zien.

Kökcü klopt sinds dit seizoen op de deur bij Feyenoord 1. In december debuteerde hij in de Eredivisie, uit bij FC Emmen. "In de tussentijd heb ik aardig wat minuten gemaakt, ook in het eerste. Ik ben me aardig aan het inpassen in het team. Zo wil ik verder gaan", vertelt Kökcü aan de NOS.

Kökcü scoorde tegen Vitesse, nadat aanvoerder Robin van Persie de bal perfect klaar wist te leggen voor de middenvelder. "Het is een mooie ervaring en leerzaam", zegt hij over spelen met Van Persie. "Hij is veel bezig met de jonge jongens. Dat geeft vertrouwen. Dat zie je ook terug in het veldspel. Het is echt mooi."

Wat is de volgende stap van Kökcü? "Mijn volgende stap is basisspeler worden bij Feyenoord."

Plaats een reactie

McRobbos +1328
zondag 10 maart 2019 om 22:21
Prima jongen voor volgend seizoen. Hoop dat de nodige weggaan
Vind ik leuk
Bengelino +13626
zondag 10 maart 2019 om 22:42
Kan niet misgaan. Wie wordt er nou geen basisspeler van feyenoord
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 22:42]
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 22:48
Ayoub?
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 22:50
Bengelino. En Ayoub.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
zondag 10 maart 2019 om 23:24
Volgend seizoen is het seizoen van Ayoub. Lekker voor de 3e plek strijden.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:26
Ayoub gaat t niet redden.
Vind ik leuk
voebtalie +2239
zondag 10 maart 2019 om 23:38
Denk het ook niet.
Vind ik leuk
buddha +10833
maandag 11 maart 2019 om 00:15
toch best hoog, vergeleken met jouw prestaties op het veld ;)
Vind ik leuk
voebtalie +2239
maandag 11 maart 2019 om 00:17
Hey zolang jij hem leuk vindt hoeven wij hem niet te begrijpen!
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 23:25
En voebtalie. Ofzoiets.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:27
Die redt t op VP al niet...
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 23:33
Arme jongen toch. Of meisje.
Vind ik leuk
Kaar +3000
maandag 11 maart 2019 om 09:20
En dat zegt wel wat he ;)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:52
Labyad???
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:55
Die gaat t ook niet redden. Bij Ajax, welteverstaan.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:58
Helemaal nergens niet, tenminste op de bank bij de jeugd van Mankenelle misschien.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:56
Labyrat*
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 11 maart 2019 om 00:16
Nog steeds boos, na al die jaren?
Vind ik leuk
McRobbos +1328
maandag 11 maart 2019 om 00:27
?...
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:13
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:44
Je hebt 4 jaar op je tong moeten bijten. Maar dat moet je nog minimaal n jaar blijven doen.
De JC schaal is toch echt dit seizoen gewonnen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:06
Haha faggot, heeft alles met vorig seizoen te maken namelijk bekerwinnaar VORIG seizoen tegen kampioen VORIG seizoen.
Het word als een seizoensopener gespeeld maar hoort bij vorig seizoen leuk geprobeerd
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 11 maart 2019 om 00:07
Dus een prijs, aan het begin van dít seizoen.
En probeer zonder schelden te praten. Dan kom je een stuk sterker over.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 00:10]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:59
Inderdaad, zonder schelden en beledigen. Daar hebben een hoop reageerders moeite mee. Zo jammer.
Vind ik leuk
McRobbos +1328
maandag 11 maart 2019 om 00:26
Kan onkruid zoals jij niet uit de samenleving verwijderd worden? Nekschot bijvoorbeeld
Vind ik leuk
Zultkop +6595
maandag 11 maart 2019 om 06:38
Voor onkruid hebben ze prima branders tegenwoordig.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:16
Omdat ik een Ajacied ben? je bent nog triester dan je eruit ziet!
Vind ik leuk
McRobbos +1328
maandag 11 maart 2019 om 13:07
Nee gezien je reactie. Maar als je al te dom bent om dat te begrijpen ga ik het geen eens proberen.
Vind ik leuk
McRobbos +1328
maandag 11 maart 2019 om 13:08
Overigens knap dat je weet hoe ik eruit zie :)
Vind ik leuk
McRobbos +1328
maandag 11 maart 2019 om 00:25
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Andone +213
zondag 10 maart 2019 om 23:26
Dat hoop ik ook
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 11 maart 2019 om 01:01
Precies!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 04:20
Köcku gaat eindigen bij PEC zwolle ! Niks bijzonders!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 04:21
Misschien na feyenoord hogerop bij fortuna
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 11 maart 2019 om 16:01
Da's lagerop. Emmen, Groningen, Heerenveen, dá's hogerop.
Vind ik leuk
Niels92 +36393
zondag 10 maart 2019 om 22:21
Zonde dat Van Persie ermee stopt, die gaan ze echt missen bij Feyenoord :)
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zondag 10 maart 2019 om 22:22
Niet dat het veel gaat uitmaken ofzo. De tijd dat Feyenoord weer mee doet om de titel zal v Persie niet meer kunnen lopen :)
Vind ik leuk
Niels92 +36393
zondag 10 maart 2019 om 22:26
Dat boeit geen moer, Van Persie is gewoon een sieraad voor de Nederlandse competitie.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zondag 10 maart 2019 om 22:44
Ja maar je zegt dat Feyenoord hem 'gaat missen' waarop ik respond met die opmerking ;)
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 22:49
Nogal een domme.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zondag 10 maart 2019 om 22:50
Als je het dom vindt als het over je eigen club gaat en leuk vindt als het over een ander gaat vind ik dat eerder ;)

Je gaat me niet wijsmaken dat je nooit grappen maakt over andere clubs namelijk :)
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 22:51
Ja, 't was echt een goeie grap.
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zondag 10 maart 2019 om 22:55
Dankje. Vond ik nou dus ook :)
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 22:56
Alleen over Ajax. En als dat die éne keer totaal misplaatst en dus dom is, mag jij er wat van zeggen.
Vind ik leuk
Niels92 +36393
zondag 10 maart 2019 om 22:57
Geen grappen over Ajax maken Blindsy :)
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:00
Alleen als antwoord wanneer een sneue provinciaal zn Ajax-praatjes of sneren naar andere clubs maakt.
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 23:04
Hoho, wat is er mis met een provinciaal? ;-)
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 11 maart 2019 om 00:24
Niks. Ik woon ook in n piepklein dorpje. Vlakbij Rotterdam.
Daar wonen heel veel aardige mensen. Ook minder leuke. Die doen eng en arrogant. En zijn altijd voor Ajax.
Vind ik leuk
Zultkop +6595
maandag 11 maart 2019 om 06:41
Ik heb zo'n neef, hij heeft inmiddels de naam van zijn vrouw aangenomen. (Eng, arrogant, voor ajax, en woonachtig in een dorp in de buurt van Rotterdam)
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
maandag 11 maart 2019 om 07:15
:)
Vind ik leuk
Kaar +3000
maandag 11 maart 2019 om 09:22
Ik lig dubbel. Zijn dit je sterkste grappen?
Vind ik leuk
Andone +213
zondag 10 maart 2019 om 22:33
Daar gaat het helemaal niet om
Vind ik leuk
Roya +1758
zondag 10 maart 2019 om 22:34
Het is dat ik al op reactie gedrukt heb maar je bent de moeite niet waard voor een reactie eigenlijk dus laat ik het hier maar bij
Vind ik leuk
Momo&Mimi +24679
zondag 10 maart 2019 om 22:43
Bedankt voor je reactie though
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 22:51
Ja.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:21
Dit lijkt me wel een aardige speler van wat ik gezien hebt.Ben benieuwd waar zn top ligt.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:21
Van Persie, zijn afscheid zal zwaar vallen voor alle Nederlandse voetballiefhebbers.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 22:23]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:59
Niet echt. Heeft nauwelijks goede wedstrijden voor Oranje gespeeld.
Is in zijn jonge jaren bij Feyenoord te vroeg vertrokken en is te laat terug gekeerd. Heeft derhalve nauwelijks voor Feyenood gevoetbald kaar er wel zijn hele opleiding genoten.
8s toen het een beetje goed ging bij Arsenal vertrokken naar Manu waar hij het eerlijknis eerlijk erg goed heeft gedaan.
Via Turkije naar Feyenoord en heeft Feyenoord niet kunnen dragen zoals Kuyt dat deed.
Goede voetballer van Persie...maar vooral in andere competities
Vind ik leuk
Mazraoui +2747
zondag 10 maart 2019 om 22:21
Neem je telefoon even op Orkun. Marc belt
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
zondag 10 maart 2019 om 22:34
Centen zat in amsterdam... laat maar rollen hoor.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:37
35 miljoen moet prima kunnen met jullie portemonee.
Vind ik leuk
COYG +8129
zondag 10 maart 2019 om 23:48
Dit is wel waar ze nu last van kunnen krijgen. Die overvolle bankrekening kan de prijzen hoog doen oplopen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:59
Maak er maar 50 van!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:23
Wordt tijd dat Feyenoord de middelmaat weg doet zoals Jan Arie. Jeugd heeft de toekomst
Vind ik leuk
Andone +213
zondag 10 maart 2019 om 22:32
Idd
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:24
Daar gaat Japie nog plezier aan beleven.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zondag 10 maart 2019 om 22:29
Hij moet een jaartje bijtekenen al is het alleen maar voor in de kleedkamer zijn zegje te doen
Vind ik leuk
buddha +10833
maandag 11 maart 2019 om 00:20
hij moet nog 1 jaartje terug naar huis komen ;) gewoon omdat het kan.
Vind ik leuk
Andone +213
zondag 10 maart 2019 om 22:32
Is een goeie speler die voetballend veel toevoegt. En dat ontbreekt nu
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:33
Mijn volgende stap is mijn rechterbeen die twintig centimer voorbij het linkerbeen zweeft
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
zondag 10 maart 2019 om 22:33
Feyenoord met zo een achterban, zo een aantrekkingskracht maar toch zo presteren??! Soms begrijp ik het niet, grotere stadion dan psv, grotere achterban maar steeds maar die fouten op hoger niveau. Steeds maar net niet spelers halen. Echt complimenten aan gio, dat hij zoveel prijzen heeft gepakt. Feyenoord heeft met ajax en az altijd de beste jeugdopleiding gehad, maar waar is dat gebleven?? Deze jongen bijv eerlijk goede voetballer maar denk niet het niveau wat Feyenoord wil aantikken. Maar miss kan het nog komen, Feyenoord moet net als psv en ajax gewoon een goede TD kopen en een algemeen directeur die niet lult maar poetst. Er zitten daar mensen die Feyenoord onwaardig zijn. Zonde van onze grootste rivaal !!!
Vind ik leuk
Vakkie D +4603
zondag 10 maart 2019 om 22:36
Niet het niveau dat feyenoord wil aantikken?! Hij wordt gevolgt door alle grote clubs maar heeft in tegenstelling tot bijvoorbeeld chong de roep weerstaan.
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
zondag 10 maart 2019 om 22:50
Schijnt bij U16 een aardige lichting aan te komen, maar ja.... dan zitten we zwaar in de schulden met feyenoord shittie
Vind ik leuk
Il Gordo +18254
zondag 10 maart 2019 om 22:54
Want Feyenoord draait verlies? Het gaat financieel inderdaad echt heel slecht...

Nee, de urgentie bij Feyenoord is om het sentiment weer te keren. Het stadion weer vol te spelen. En dat wordt nog een hele klus.
Vind ik leuk
Ove +2537
zondag 10 maart 2019 om 22:57
Klopt onder 16 is fantastisch
Zaterdag Psv-Feyenoord onder 16 0-9
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:01
Deze lichting is ook wel goed toch? Burger, Kocku, Toure, Wehrman en Geertruida? Jammer dat ze nooit de kans krijgen
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
maandag 11 maart 2019 om 08:40
klopt, maar moet nog zien wie van deze jongens echt doorbreken.. kokcu en burger goeie kans... misschien Zwart...

moeten ze alleen wel n keer de kans krijgen ...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 08:40]
Vind ik leuk
jollyrogers +8240
maandag 11 maart 2019 om 08:39
klopt, daarvoor ajax 1-7 winst. zal binnenkort wel weer een of andere engelse club komen, die alle talenten weghaalt....

feyenoord moet jeugd eerder de kans geven, jong-feyenoord blijft een gemiste kans
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 22:48
Basis speler? Jammer jongen, niet zolang van Bronckhorst jou trainer is.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 22:52
Hey, Hans, nog wakker? Lekker nog even je Gio-preekje doen voor t slapen gaan?
Vind ik leuk
Ove +2537
zondag 10 maart 2019 om 23:04
Deze jongen gaat er wel komen,hij had in de jeugd al een heel hoog rendement.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:19
Dat denk ik ook. Ayoub gaat t niet redden, Vilhena moeten ze kekker verkopen, Toornstra is misschien ook straks te verkopen, een mooi moment om hem vaker de kans te geven.
Vind ik leuk
Ove +2537
zondag 10 maart 2019 om 23:29
Ze volgen Bongonda van Zulte Waregem al 3 maanden,ben benieuwd of hij komt.
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:32
Ik ken die hele jongen niet. Maar ik ben er voor, om daar waar mogelijk toch ook af en toe te investeren in buitenlandse talenten van 21 t/m 23.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 11 maart 2019 om 01:12
Klopt. Maar moeten ze niet doen. Om prijzen in NL mee te pakken gaat dat nog wel, maar Europees gezien hebben we weer spelers, zoals Salomon Kalou nodig. Die kunnen 2 à 3 seizoen bij ons in de top spelen en daarna doorverkopen aan de Europese top.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:07
"Mijn volgende stap is basisspeler worden bij Feyenoord" .

Een heerlijke ambitie van en voor een aanstormend talent.

Het zijn verwarrende tijden voor loonslaven en andere primeurpassantjes voor wie ochtenderecties- en files het hoogtepunt van hun onbeduidende dagbestaan inluiden.

Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:22
Tja. Maar het is maar weinigen gegund om op n andere manier dan via loonslavernij de kost te verdienen.
Prettige werkdag morgen, Schwalbe!
Vind ik leuk
Akela +115
zondag 10 maart 2019 om 23:09
Niet onder deze trainer gozert.
Vind ik leuk
The Rock +1910
maandag 11 maart 2019 om 05:55
Ach dan hoeft ie niet zo lang meer vol te houden. Seizoen is niet zo lang meer.
Vind ik leuk
Benniewies +5360
zondag 10 maart 2019 om 23:15
Je kan altijd naar pisvee
Vind ik leuk
Andone +213
zondag 10 maart 2019 om 23:24
Clasie terugsturen naar Engeland, van der Heijden wieberen, botteghin ook, Nieuwkoop ook, Toornstra ook. Allemaal weg.
Geertruida basis, burger brengen, kokcu basis, vilhena verlengen, haps links, Geertruida en v beek(voorlopig) centraal en St Juste rechts.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:03
Van Beek??? Dan zou ik Botteghin houden!
Vind ik leuk
Het Brein +4765
maandag 11 maart 2019 om 00:16
Wauw, had ik kunnen schrijven hier! Precies wat ik ook vind. Oudjes weg en de befaamde 'umbruch' realiseren!
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 11 maart 2019 om 01:25
‘K ben het met je eens qua bezem door de selectie en de spelers die je noemt, op 3 na. Botteghin wel behouden. St Juste kun je liever aan Zenit verkopen, die wilden hem voor 10 miljn euro hebben in de winter. Ik zou zeggen, we zijn een half jaar verder van de zomer, verkoop ‘m gewoon voor 20 miljn! Hij is te wisselvallig voor wat we nodig hebben op die positie. Stam heeft z’n netwerk die weet vast nog wel een top rechtsback te halen uit Zuid-Amerika. Vilhena heeft ook z’n beste tijd bij ons gehad, verkopen voor 25 miljoen aan AC Milan!
Vind ik leuk
derksen +9121
zondag 10 maart 2019 om 23:26
Er is een ding heel goed duidelijk geworden
Deze wedstrijd tegen Vitesse is bepalend voor de toekomst
Bijlow is 1036 x minder als de keeper die er vandaag in stond
En we hebben nog 1 redelijk talent
Jaap jaap weet waar je aan begint jongen Feyenoord kan zo maar rechter rijtje spelen komend seizoen
Vind ik leuk
Het Brein +4765
maandag 11 maart 2019 om 00:15
Hoop in bange dagen! Feyenoord heeft 5!!! van deze spelers nodig...
Vind ik leuk
FRChamp +1017
maandag 11 maart 2019 om 01:13
Kökcü is een echte topper uit onze eigen jeugdopleiding. Scorend vermogen, speelt vooruit en verdedigt waar nodig.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 05:52
Basis speler bij feyenoord? Je moet het maar willen
Vind ik leuk
BenikBen +117
maandag 11 maart 2019 om 06:02
Zolang Gio er zit krijg je helaas geen basis plaats. Jammer
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
maandag 11 maart 2019 om 06:28
Graag. Beter dan vilhena.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +624
maandag 11 maart 2019 om 07:24
Ik - als Ajax-fan - gun het Feyenoord van harte dat er sterke jeugd door komt. Dat is wat Feyenoord hard nodig heeft, dat besef lijkt te groeien, dat lijkt ook de opdracht aan Jaap Stam, geweldig als dat vorm krijgt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws