Feyenoorders maken indruk: Soms zijn spelers bang voor grote namen

Feyenoorders maken indruk: "Soms zijn spelers bang voor grote namen"

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 23:50zo 10-03-2019 om 23:50

Laatste update: zondag 10 maart 2019 om 23:58zo 10-03-2019 om 23:58

Leonid Slutsky kan leven met het gelijkspel van Vitesse tegen Feyenoord. Toch vindt de Russische coach dat er op basis van de tweede helft misschien meer inzat.

"Na de eerste helft was ik aan het schreeuwen in de kleedkamer. We wijzigden onze plannen volledig en moesten agressiever en compacter spelen", zegt Slutsky tegen FOX Sports.

"We creeërden niet veel kansen en kregen een goal tegen. In de tweede helft was het volledig anders. Voor de supporters was het misschien de beste helft van het seizoen. We kregen veel mogelijkheden, maar het is een groot team. Op basis van de tweede helft ben ik tevreden. Ik heb gezegd dat we negentig minuten zo moeten spelen en niet slechts een helft."

Bryan Linssen zei dat Vitesse meer ballen moet tonen tegen grote ploegen. "Soms zijn spelers bang voor grote namen. Niet alleen om de namen van de spelers, maar ook voor de clubs. We hebben veel jonge spelers die misschien onder de indruk zijn. Als we niet 100% spelen zul je nooit weten wat jouw niveau is en of je meekunt met een groot team. In de tweede helft was het heel erg goed. Mijn collega (Van Bronckhorst, red.) is het ook eens met het resultaat omdat ook zij kansen kregen."

Plaats een reactie

zondag 10 maart 2019 om 23:53
Heerlijke coach lijkt me dit.
Vind ik leuk
Baco1511 +1741
maandag 11 maart 2019 om 00:08
Grote namen ... maar toch voor spek en bonen spelen!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 06:13
Ja toch... net als Chelsea en Vitesse uiteraard elk seizoen 😉
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 01:56
Het lijkt mij ook echt een geschikte vent.
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 11 maart 2019 om 02:26
Gezellig vodkaatje mee drinken 😉
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 20:32
Eens!
Vind ik leuk
Blindsy +18697
zondag 10 maart 2019 om 23:53
Soms zijn spelers ook bang voor schreeuwende trainers.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:00
Welke grote namen heeft Feyenoord dan?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:04
Ey nu moet je effe normaal doen gozer!

Wat dacht je van: Jan Arie van der Motherf*ckin' Heijden! Baas boven baas!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 00:05]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:08
Jantje de tering zeg dat zíjn beestje jìj hebt gelijk gap.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:10
Pardon?? De man heet Jan SCHAARIE van der heijden!!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:14
Wij zijn geen vrienden meer.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
maandag 11 maart 2019 om 07:06
Hey wacht ff... van der Heijden natuurlijk een topspeler, maar heeft ie wel aan WERELDspeler Sven van Beek te danken he... die gaat over paar maanden 350 miljoen opleveren!
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 11 maart 2019 om 00:05
Wat een off topic-reactie. Maar wil je wel helpen hoor. Ene Van Persie geloof ik. Ooit de topscorer en beste speler in de PL. En topscorer aller tijden van Oranje.
Maar ja, of je dan groot bent?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:07
Hij is niks vergeleken met wonderkind Cuco Martina!
Vind ik leuk
Blindsy +18697
maandag 11 maart 2019 om 00:11
Daar heb ik n andere mening over. Gelukkig is Eric de sambakoning weer fit.
Vind ik leuk
Emnu +7041
maandag 11 maart 2019 om 08:11
Eric de sambakoning, terwijl wij Neres hebben lopen.

Ik vind t lief.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 08:11]
Vind ik leuk
fr1963 +4303
maandag 11 maart 2019 om 07:47
Nee helaas. Alleen met een verleden in adam ben je een grote speler.
Dat denken ze in adam zelf iig....
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 11 maart 2019 om 00:07
Waarom reageer je met 2 accounts?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:09
Welke 2 accounts?
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 11 maart 2019 om 00:11
Deze en Mosqito.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:12
Ik weet niet waar jìj het over hebt.
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 11 maart 2019 om 00:13
Doe niet of dat jij gek bent
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:16
Man krijg jeuk aan je ogen ik ben verdomme net pas nieuw op deze voetbalsite. Optyfen jij.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:27
Hé Spaanse mug wat doe je hier dan ?
Kom je ons hier ' n beetje pesten
Hollandse muggen komen altijd later in het jaar prik prik
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 06:15
Ja “Vamos” is scherp vriend....
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:11
Svennoe El Bekhir, bekende rapper en voetballer. Toch niet de minste.
Vind ik leuk
buddha +10833
maandag 11 maart 2019 om 00:12
Henk groot en Pleun de groot.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2504
maandag 11 maart 2019 om 06:31
De super trol is er weer.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 06:34]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:54
Mooie vent die Slutsky, maar dat komt ook door zijn voorkomen.

Met zo'n kop kun je nooit een slechterik zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:56
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 23:57
Naar welingelichte bronnen lijkt het dat SlutSky hiervoor voor BangBros heeft gewerkt, samen met ene hunk genaamd V-PowerUtin. Samen hadden ze vier ballen en verwerkte ze die in elk doel, zelf de doelen die het gras lieten groeien haha. Ouwe stoeitijgers hoor.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:07
Zijn danceskills poh daar kunnen vele nog een puntje aan zuigen!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:30
Alleen ... door mensen bijzonder te maken, worden mensen bijzonder.
Maar iedereen kan wel denken dat hij koning is, terwijl we gelukkig maar 1 zo'n echte gek hebben in ons land.

Gelukkig woon ik op Pluto. Daar heb je dat gezeur niet met zo'n man.
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 11 maart 2019 om 03:54
Account verwijderd begreep ik hier een like om mij in te halen haha.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 04:10
Haha Feyenoord 10x op rij niet gewonnen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 04:12
Az 3e vitesse 4e
Vind ik leuk
fr1963 +4303
maandag 11 maart 2019 om 07:51
6-2 tegen ajakkes en 4-0 tegen Emmen...zeer recent.....
Je zou dit ook als geen overwinningen kunnen zien inderdaad.....normale uitslagen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
maandag 11 maart 2019 om 05:47
Als speler moet je gewoon altijd vol gas gaan tegen welke speler of club dan ook. En zulk soort spelers hebben wij tegenwoordig niet meer. Gewoon bij het eerste balcontact een zogenaamde stervoetballer even laten weten wie je bent. Hadden we vorig seizoen nog Kashia en Miazga die dat deden, moeten we het nu doen met slappelingen als van der Werf en Doekhi achterin.
Vind ik leuk
Mo +12854
maandag 11 maart 2019 om 07:23
Grote namen?? Op Van Persie na is het puur middelmaat, laat staan iemand die een grote carriere achter de rug heeft. Waarom zou je bang zijn voor Toornstra en Sam Larsson?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 07:24]
Vind ik leuk
Pds010 +1361
maandag 11 maart 2019 om 09:28
Toornstra heeft teminste 5 prijzen in 4 jaar achter ze conto staan ;) dus grote speler in Nederland.

Larsson snap ik ook niet zo goed..
Vind ik leuk
Mo +12854
maandag 11 maart 2019 om 10:33
Toornsta grote speler in Nederand kom op zeg.
Vind ik leuk
Pds010 +1361
dinsdag 12 maart 2019 om 09:23
Als je naar zijn prijzenkast kijkt ken je der niet om heen toch ;)
Zijn maar weinig spelers in de Nederlandse competitie met zoveel prijzen:)
Vind ik leuk
Pds010 +1361
dinsdag 12 maart 2019 om 09:25
1x kampioen van Nederland
2x KNVB Beker
2x Johan Cruijf schaal
1x Bronzen schoen
Vind ik leuk
Pds010 +1361
maandag 11 maart 2019 om 09:27
Eerlijke trainer!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws