Ajax komt in de problemen als Ten Hag niet gaat rouleren

"Ajax komt in de problemen als Ten Hag niet gaat rouleren"

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 07:00ma 11-03-2019 om 07:00

Laatste update: maandag 11 maart 2019 om 11:01ma 11-03-2019 om 11:01

In de nieuwste aflevering van De Derde Helft veel aandacht voor de titelstrijd tussen Ajax en PSV. Daarin oog voor het drukke schema van de ploeg van trainer Erik ten Hag en Mohammed Ihattaren, hét toptalent van de Eindhovenaren. Serie A-kenner Willem Haak is bovendien te gast in de studio.

Van Bommel werkt aan debuutroman , Ajax moest weer een keer voetballen dit weekend en Feyenoord doet alles voor de AZ-cup. Verder hebben we weer een gast te pakken gekregen, journalist Willem Haak. En een rammend vol programma, dus vol gas naar De Derde Helft!

Beluister hier op Apple Podcast
Beluister hier op Spotify

De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

In De Derde Helft-podcast delen Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

Plaats een reactie

maandag 11 maart 2019 om 07:03
Ajax haal hem !
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:06
Blijf van hem af man, jullie hebben al Ziyech en Tadic. Jullie hebben dalijk geld zat, maar Mo is van ons ;)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10625
maandag 11 maart 2019 om 07:09
Okay, maar alleen omdat jij het zegt ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:10
Fijn dat sommigen hier lekker gehoorzaam zijn CX
Vind ik leuk
leozao +930
maandag 11 maart 2019 om 07:09
Mo wil ook wel een stapje hogerop...
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:13
Ajax heeft hem niet nodig, jullie hebben al Van de Beek, Eiting, Schöne, Ziyech, etc. Weet niet hoelang die blijven, met name Ziyech lijkt toch echt wel in de dichtbije toekomst te vertrekken, maar jullie hebben backups genoeg. Als ze Ihattaren zouden kopen, belandt ie gelijk op de bank.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 07:14]
Vind ik leuk
leozao +930
maandag 11 maart 2019 om 07:18
Was een geintje :-), maar als je er toch serieus op in gaat: Schöne raakt op leeftijd, Van de Beek is zeer nuttig, maar zet geen lijnen uit, en Eiting moet zich nog maar bewijzen. Dus wanneer Zyech zou vertrekken....
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:27
Ja dan is Ihattaren wel opzich een goede optie, maar verwacht toch wel dat Ajax wel trek heeft om een Braziliaan of zoiets van 20 miljoen te kopen, daar hebben ze na deze zomer echt wel het geld voor. Of dat ze iemand kopen die ze vroeger niet konden veroorloven.

Trouwens, ja ik snap dat het een geintje was, maar hier op VP kun je het nooit zeker weten XD
Vind ik leuk
leozao +930
maandag 11 maart 2019 om 07:46
Helemaal mee eens: nog een Braziliaan met een goeie kop erop zoals Maxwell en David Neres.
Vind ik leuk
Lekkerjoh +887
maandag 11 maart 2019 om 09:28
Als je niet ziet hoe belangrijk vd beek is kijk je alleen naar degene die de bal dr in trapt
Vind ik leuk
Lekkerjoh +887
maandag 11 maart 2019 om 09:30
Das zeker waar, ze hebben ook nog labyad waar ze 6 miljoen voor betaald hebben geloof ik, Dani de wit en om in dezelfde leeftijdscategorie te blijven Ryan Gravenberg. Als ziyech weg gaat zou k eerder odengaard proberen te huren met optie tot koop of labyad en cerny de kans geven zich te bewijzen.
Vind ik leuk
leozao +930
maandag 11 maart 2019 om 09:35
Als Odegaard nogmaals verhuurd wordt, loopt hij dan niet uit zijn contract?
Vind ik leuk
Lekkerjoh +887
maandag 11 maart 2019 om 09:51
Geen idee, lijkt me dat real geen 20 miljoen vraagt als hij nog maar n jaar contract heeft
Vind ik leuk
leozao +930
maandag 11 maart 2019 om 09:55
Aan de andere kant: ik denk dat Peres niet graag dit jaar nog meer aan Ajax kado doet :-)
Vind ik leuk
JCJWZ +14835
maandag 11 maart 2019 om 17:25
Je vergeet de Wit en Ekkelenkamp, die komen er ook aan.
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
maandag 11 maart 2019 om 09:30
Dan gaat hij maar in een flat wonen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:08
Als wij hem naar Ajax halen doen we dit puur om te pesten, om hem ook bij de kampioen van de komende 10 jaar te laten en spelen en natuurlijk laten voelen hoe een overwinning in de CL voelt.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +641
maandag 11 maart 2019 om 13:32
Als Ajax hem zou kopen dan betaalt Ajax merr dan andere clubs. Daar profiteert PSV van. Dat kan niet de bedoeling van Ajax zijn. Voor Ihattaren zou het wel goed zijn voor zijn CV.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 13:36
Ajax kan de centen missen en PSV kan ze gebruiken om de selectie intact proberen te houden...probleem opgelost.
Vind ik leuk
JanTa48 +8074
maandag 11 maart 2019 om 14:02
Voor 90% zeker dat Ziyech en de Ligt zullen vertrekken dus Ajax is al volop bezig voor het komend seizoen. Geld speelt deze keer geen enkele rol als het om echte versterkingen gaat, ik denk dat Overmars kijkt naar spelrs voor de langere en de kortere termijn. Het zou mij niet verbazen hij weer wat verassingen uit zijn hoge hoed tovert.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:01
Hij wil geeneens naar dat schoonmaakmiddel.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
maandag 11 maart 2019 om 07:06
100 miljoen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:08
We hoeven niet heel PSV te hebben hoor.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
maandag 11 maart 2019 om 07:09
Nou, voor die prijs krijg je Hendrix en Viergever erbij 😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:19
Met Viergever waren jullie nog wel zo blij, dat hij jullie zou komen versterken. :)
Vind ik leuk
leozao +930
maandag 11 maart 2019 om 07:22
Volgens mij krijg je subside als je Hendrix neemt...
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:37
PSV krijgt voor alles subsidie ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:03
Nep suporter
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 13:51
In je moeders spaarpotje?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10625
maandag 11 maart 2019 om 07:06
Nee joh we hebben onze eigen tallenten!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:41
Jullie grootste talent komt van Willem ll...toch?
Vind ik leuk
Molletje +2643
maandag 11 maart 2019 om 07:58
Als je qua voetbalkwaliteiten net zo doeltreffend was, had niemand het over Frenkie gehad.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 08:36
Onze grootste talent van Nederland komt gwn van Mokum, hele jeugd Ajax.....
De enige echte Golden Boy Matthijs de Ligt!!!!
Vind ik leuk
myrthewit +1669
maandag 11 maart 2019 om 08:36
Nee, ons grootste talent hebben we zelf opgeleid.....
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:07
Gaat niet, niet genoeg in kas, aandelen zijn ongewenst.......................
Vind ik leuk
peewee +208
dinsdag 12 maart 2019 om 18:50
Ajax haalt Vertonghen, Eriksen en Asensio !!!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:06
100+......
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:08
1.5 miljoen
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:06
Ten Hag wil juist vastheden in zijn elftal, maar zal daar waar het kan ook zeker rouleren.
Vind ik leuk
Tommieman +5307
maandag 11 maart 2019 om 07:07
Goedemorgen 😊
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10625
maandag 11 maart 2019 om 07:10
Goedemorgen
Vind ik leuk
Tommieman +5307
maandag 11 maart 2019 om 07:25
Ja voor mij is het bedtijd maar ik denk zal eens sociaal zijn 😉
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10625
maandag 11 maart 2019 om 07:45
Truste ;-)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:09
Speelt echt alsof hij er al jaren staat. In een periode waarbij het stroef draait bij PSV (daar komen ze wel weer uit, komt goed) is het Ihattaren (en Gakpo, Bergwijn, Malen, Sadilek) maar vooral Ihattaren die juist goed draaien, mooi dat de jeugd er alles aan doet om de club te helpen! Ihattaren zullen we nog plezier aan beleven, hopelijk langer dan anderhalf seizoen!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:13
Ik heb vdSar en de Jong bij Studio Voetbal terug gekeken. 2 afleveringen.

Maar waarom ga je als directeur daar nu zitten? VdSar om schouderklopjes in ontvangst te nemen. En de Jong om gezeur aan te horen.
Ik begrijp daar niks van. Want ze kunnen toch niks zeggen, en draaien overal om heen.

Een slechte beurt van beiden. Dan moet je geen directeur worden, als je in de belangstelling wilt staan.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 07:13]
Vind ik leuk
Kuip +9954
maandag 11 maart 2019 om 07:20
Helemaal waar Wim. Studio Voetbal gebruik ik dan ook al jaren al nachtrustmiddel.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 07:23
Ik keek omdat vdSar er zat. En toen hoorde ik dat de Jong de week ervoor zat.

Op de vraag of Overmars met Arsenal had gesproken ...
"Dat weet ik niet?"

Hoe kan dat nou?

En de Jong had het meer over Ajax dan over Feyenoord leek wel.
Vind ik leuk
HanV +5474
maandag 11 maart 2019 om 08:59
Het is toch wel leuker dan als er nog een journalist/oud-voetballer zit. vdSar voelt zich dus nog steeds voetballer, vindt zichzelf en zijn team heel goed omdat ze Blind en Tadic hebben gehaald en hebben geen begrip voor andere clubs omdat die zijn veranderingsagenda hebben afgeschoten omdat die alleen gericht was op de top. Kritiek na zo'n week, door resultaten op het veld, mag niet. Ze willen het stadion niet kopen maar wel meer invloed in het beheer. Tot zover het enige nieuws. Hem uitnodigen was een manier om in hun eerste uitzending na Real - Ajax terug te kijken op die wedstrijd.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 08:59]
Vind ik leuk
Jan Nijhof +641
maandag 11 maart 2019 om 13:36
Jawel Wim, maar ... wat schuift het?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 08:07
Zo min mogenlijk rouleren !!
Spelers willen spelen !!
Willen niet op onze "mond " gaan tegen bv Pec woensd.lf Willem 2..Az. HETkan niet
Te belangrijk in deze fase !!
Door een aangepast elftal er neer te zetten.. kost je .je landstitel
De Beker..Ervaring leert hoe het bv. Vorig jaar is gegaan ..uitschakeling ..bv. door ff makkie te denken.... CL komt het sterkste team wel.
Praat met spelers wie ff rust kunnen gebruiken.
Bv. Veldman .kan wel
Dani de wit kan Gravenberch Schone Dolberg standaard inzetten kan er wel in deze hebben de normale jnval beurten.of staan kn de basis...kan je spelers met lichte klachten ff rust geven mazaroui bv. Neres.
Bv.tadic zeyech de jong vd. Beek Blind . Staan helemaal niet te springen om op de bank te beginnen
Wissel ze meteen met 2.0 voorsprong tegen bv. PEC
3x in 1 x met de rust of 20 voor eind
Maar zorg dat de basis goed staat op winst.. ZIJ kjnnen een 2.0 achterstand met hun 3 niet om zetten !!!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 08:16
Van Bommel lach je .je toch
Kapot om. Moet je die nog serieus nemen ?? Buiten het gemekker met 4de official !!
" Glaasje half vol of leeg "
"Auto leren bekleding of niet"
"Gas of benzine "
Waar eindigd Dit ??
En dan raar vinden bij een persconferentie Nadien Dat er geen pers is...
E tkch niemand horen !!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 08:17]
Vind ik leuk
Panna +53
maandag 11 maart 2019 om 08:34
Dit artikel is toch niet door een journalist geschreven toch??? Wat een idiote quote??? Nee dit was geen journalist...
Vind ik leuk
Oud Fluks +1082
maandag 11 maart 2019 om 09:06
Het leuke is dat Ajax dit al geruime tijd al doet en spelers rust geeft tijdens wedstrijden te wisselen en ook zijn reserve spelers daardoor speeltijd krijgen inclusief het organiseren van wedstrijden indien mogelijk door de weeks !
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:13
Google betaalt nu € 150 tot € 160 per uur voor online werken vanuit huis. Ik ben drie maanden geleden bij deze baan gekomen en ik heb € 24853 verdiend in mijn eerste maand na deze baan. Zelfs mensen die hier nieuw voor zijn, kunnen gemakkelijk € 100 per uur verdienen en de inkomsten kunnen in de loop van de tijd zelfs nog hogger worden ... Zo ben ik begonnen

>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­­w­­w.I­­n­­t­­e­­r­­n­­e­­t­­4­­3.C­­o­­m
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:50
Jij wel, ga iemand anders oplichten 🤔😜😉
Vind ik leuk
ritje +640
maandag 11 maart 2019 om 10:21
hallo Ajax heeft eigen talent genoeg! ajax houd van wat oudere spelers voor de balans? ajax moet gaan voor Peirero dat is een top speler voor Ajax Hij zou bij Ajax prima passen! Bij PSV vind hij zich een betere speler1 daarom komt hij niet zo goed uit de verf bij PSV! Bij Ajax Zou hij perfect passen! En zijn contract loopt af, dus Sla je slag Overmars. mvg ritje
Vind ik leuk
AZ14 +521
maandag 11 maart 2019 om 10:31
Die past niet bij Ajax systeem !! Ajax is een voetballende ploeg ! wel bij een handbal team ik bedoel bij die andere club ! sorry andere busje !!
Vind ik leuk
Mari +12489
maandag 11 maart 2019 om 10:39
Is dit de zanger van honkie tonkie pianissie.
Journalisten van welke discipline dan ook schijnen tegenwoordig allemaal heel veel verstand van voetbal te hebben.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:51
Je krijgt juist problemen bij rouleren.
Zie Kovac bij Bayern.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:57
Toen Ten Hag wel rouleerde verspeelde ze punten. Vonden ze het ook niet goed.
Lekker zijn eigen zin doen!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 10:57]
Vind ik leuk