Unnerstall kan PSV pijn doen: 'Grote club, kans om je te onderscheiden'

Unnerstall kan PSV pijn doen: 'Grote club, kans om je te onderscheiden'

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 09:38ma 11-03-2019 om 09:38

Lars Unnerstall kan wel eens een belangrijk obstakel worden in de titelstrijd van PSV met Ajax. De 28-jarige doelman wordt dit seizoen verhuurd aan VVV-Venlo, voor wie hij tegen Excelsior weer eens van grote waarde was (1-0).

De Limburgers nemen het zondag mét Unnerstall op tegen PSV. "Als PSV hier gelijkspeelt of verliest, is dat echt niet dé reden dat ze geen kampioen worden'', zegt de Duitser in het Algemeen Dagblad. Hij maakt zich niet druk om het pikante treffen. "Mensen denken dat een speler dan de hele week alleen maar daarmee bezig is. Maar het is gewoon hetzelfde als wanneer ik tegen Ajax zou spelen."

"Een grote club, een kans om je te onderscheiden. Ik speel voor VVV en ik wil punten pakken voor VVV", vervolgt Unnerstall, die komend seizoen wel onder de lat hoopt te staan in Eindhoven. Hij lijkt afhankelijk van het feit of Jeroen Zoet al dan niet vertrekt. "Dat merk ik wel. Ik wil gewoon spelen."

Lees ook: Unnerstall dwingt Excelsior tot wanhoop: 'Hij pakt die ballen echt fantastisch'

Poll

Gaat Unnerstall met VVV een knauw uitdelen aan de titelkansen van PSV?

(1542 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 11 maart 2019 om 09:44
Yes 100% ja op de poule
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 09:46
Straks hebben ze niets in Eindhoven, gun die gasten ook wat, de meeste wonen al in die omgeving dus heb een beetje medelijden!
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 09:47
We wonen niet in Amsterdam hoor😂
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:08
Zijn er ook bij, die snappen het helemaal niet!
😜
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
maandag 11 maart 2019 om 10:22
200.000 ajax-topics hier en jij gaat een psv-topic verzieken met een stomme opmerkingen.
zielig!
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 11:58
Nou nou verzieken, niet zo ernstig jongetje, het leven is te leuk. Als je serieus over psv wil praten moet je niet op onze VPsite komen. Snapje?
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
maandag 11 maart 2019 om 12:03
wederom: zielig!
Vind ik leuk
Snapje? +8680
dinsdag 12 maart 2019 om 11:19
Ik vind jouw naam zielig! Je mening staat vrij.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:40
Daarom juist!
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 10:41
Jij gaat mij niet wijsmaken dat jij het leuk vindt om in Amsterdam te wonen 😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:48
Ik snap dat jij als provinciaal alles gelooft wat er op tv te zien is en dat je liever veilig in de provincie blijft wonen, maar Amsterdam is goud inderdaad! Er komen hele volksstammen vanuit Brabant hier wonen. Amsterdam is the place to be!
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 10:49
The place to be om met lege handen te staan inderdaad 😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:54
Wow, hij maakt hem gewoon weer. Hiermee toon je gewoon zelf aan dat er voor de rest he-le-maal geen flikker aan is in Eindhoven.😂 Sad life....
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 11:28
Prijzen pakken is hartstikke leuk hoor🙈😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:31
Klopt! Dit jaar waarschijnlijk de dubbel en hopelijk de tripple! 😊
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 11:42
Woon je toch in Eindhoven?🙈
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:46
Jij bent echt niet van deze wereld. 😂 PSV is allang uitgeschakeld in de beker en CL...
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 12:05
Ja maar in Amsterdam pak je geen prijs🤦🏻‍♂️😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 12:50
Jij niet nee, maar Ajax wel. Zoals ik al zei waarschijnlijk de dubbel en dan zien we jou hier niet meer terug. 😂
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 17:18
Tuurlijk knul🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:31
Je weet zelf ook wel beter! De druk wordt te hoog in Eindhoven.. voor de rest overal voor uitgeschakeld en Dumfries en Lozano die geen knikker meer raken. 😂
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 17:35
Ja hè, wie staat er eerste knul?🤦🏻‍♂️😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 18:47
Eerste staan levert geen landskampioenschap op! 😂 Het wordt net zo’n seizoen als 2010-2011. Het hele seizoen er achteraan hobbelen en tóch kampioen worden.. 😊😂
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 18:52
Tuurlijk knul, als jij jezelf dat wilt wijsmaken 🙈😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 19:48
Wijsmaken? Het is gewoon een feit. Mark my words!
Vind ik leuk
Jozef +44313
maandag 11 maart 2019 om 12:25
Geniaal man.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:26
Veel echte Amsterdammers willen echter Amsterdam uit door die volkstammen met niet Amsterdammers die er komen wonen ....
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:29
Dat zie je verkeerd. Ze worden Amsterdam uitgejaagd omdat het niet meer te betalen is.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:43
Ik wel en ik ben een trotse psv Supporter
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 09:58
Doe eens niet zo sneu, kleinkind. Dankzij dit soort opmerkingen krijg je rotzooi op de site.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:06
Rotzooi? Zo praat je niet over psv fans!
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 10:07]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:11
Prima omgeving om te wonen hoor. Stukken beter dan bij jou in Bos en Lommer.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:14
Gelukkig voor jou, je moet er wat van maken daar hoor, al is 't niks, respect.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:19
Ik neem aan dat je lekker aan het grappen bent. Als je serieus bent zou ik me een beetje zorgen maken.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:29
Ja ff lekker dollen, was jij serieus dan?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:33
Over het feit dat Brabant prima wonen is? Ja hoor. Of je nu in Amsterdam of in Maastricht woont, je moet het er zelf wat van maken.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:37
Het is slecht hier hoor in de bos en Lommer! 😜😜😜😜
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 10:18
Moet ik hierom lachen, is dit grappig bedoeld?
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:18
Ja als je het zelf niet weet ga ik het je niet vertellen, duh!
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 10:23
Bedankt voor je nuttige informatie tot nu toe.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:26
Schrijf is wat zinnigs misschien kan ik reageren?
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
maandag 11 maart 2019 om 10:13
Hahahaha, jij bent grappig. Roepen dat wij straks helemaal niets hebben... nadat je zelf al 4,5 jaar droog staat in de eredivisie. Bescheidenheid komt niet voor bij jou en veel van je clubgenoten.

De beste zal bovenaan staan. En dat was afgelopen jaren ook telkens het geval. Op papier zou Ajax met deze selectie bovenaan moeten staan aan het eind van het seizoen. Maar zolang PSV nog meer punten heeft gehaald... zeker met minder materiaal, dan zou daar juist respect vanuit Amsterdam voor moeten zijn. Dit Ajax had namelijk al 5-6 punten vóór op ons PSV moeten staan.

Ondanks dat het bij ons helaas niet altijd lekker oogt, ben ik wel trots dat wij met zoveel minder geld toch ook dit jaar weer volop kunnen concurreren met Ajax.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:16
Geniet lekker, doen wij ook in Amsterdam al jarenlang de beste van Nederland en nooit meer in te halen. Zooooo ook weer opgelost.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
maandag 11 maart 2019 om 10:18
Prima jongen. Wat jij wilt. Ik ga in die discussie niet meer mee. We zien aan het eind van het seizoen wel.
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:19
Jij begon
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:46
Lekker provoceren jij klein kind
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 10:47
Niks zinnigs te vertellen, kom je hier alleen maar reageren op anderen, maak wat van je leven, geef je mening!
Vind ik leuk
stratumseind +195108
maandag 11 maart 2019 om 12:26
heeft de juf van je zich ziek gemeld vandaag of zo?
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
maandag 11 maart 2019 om 12:43
Of staken ze weer?
Vind ik leuk
Snapje? +8680
maandag 11 maart 2019 om 13:44
Ff niets te doen vandaag, zie dat dezelfde doelloze groep zich hier nog steeds nutteloos inspant. ik denk laat ik ook weer eens even onzin spuien. 193 duizend likes, mijn god wat een zielig leven kerel.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
maandag 11 maart 2019 om 14:57
ach ik red me prima , maak me niet moe
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:23
Hoe lekker het ook zou zijn als de keeper van VVV zich onderscheid in die wedstrijd, en dus een groot aandeel zou hebben aan het punt verlies van Psv, ben ik toch geneigt te zeggen dat VVV totaal geen kans maakt helaas!!!!
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
maandag 11 maart 2019 om 09:46
Ik zie 54% nee🙈
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:51
Hahaha ik ziet het
Vind ik leuk
Gilze +1116
maandag 11 maart 2019 om 09:45
Ik hoop t wel maar gaat niet gebeuren denk ik
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:46
Als die Unnerstall zo door gaat met scoren mag Psv inderdaad oppassen. Hun verdediging is ook niet alles.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:46
Wat een nutteloos artikel
Vind ik leuk
2cents +61664
maandag 11 maart 2019 om 09:52
VP is er vroeg bij, maar dit wordt echt nog wel een groter thema in de voetbalmedia deze week.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
maandag 11 maart 2019 om 10:19
Klopt, maar VP doet er al weken ALLES aan om PSV lekker negatief onder de aandacht te brengen. Kansloze droeftoeters die hier de artikelen maken/sturen.

on topic hoop ik wel dat Unnerstal volgend jaar bij ons onder de lat staat. Hij is echt beter dan Zoet in mijn ogen.
Vind ik leuk
3Bier +14296
maandag 11 maart 2019 om 12:10
Niet zo overdrijven joh, het is een quote uit het algemeen dagblad.
VP verzamelt stukjes en pleurt ze hier op de site waar wij vervolgens met z'n allen over kunnen bitchen.
Na 15 halleluja verhalen over Ihattaren nu een stukje over Unnerstall. Maak je niet druk.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:51
Het kan ook zo zijn dat Psv wint en Ajax uit bij AZ verliest dus laten we niet te hard van stapel lopen
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 10:01
Het kan vriezen het kan dooien.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
maandag 11 maart 2019 om 10:19
En waaien..
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 10:21
Haha ja ook nog eens.
Vind ik leuk
imho +2009
maandag 11 maart 2019 om 10:21
we kunnen winnen of verliezen
Vind ik leuk
Gelukshand +924
maandag 11 maart 2019 om 09:53
Ik ga stuk als PSV met 0-8 wint en dat de keeper alleen maar blunders maakt.

Ik ben dan heel benieuwd wat PSV met hem gaat doen!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:03
Hem bedanken
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 10:03
Hem bedanken. Wat moet er denk je gebeuren dan?
Vind ik leuk
Gelukshand +924
maandag 11 maart 2019 om 10:09
Een andere keeper zoeken?
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
maandag 11 maart 2019 om 10:20
Ohja, ok.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
maandag 11 maart 2019 om 10:21
Succes volgend jaar als Onana, De Ligt, Frenkie, Tagliafico, Ziyech en Neres weg zijn. Je kan niet altijd geluk hebben dat je de opvolger al klaar hebt staan. En kopen is geen garantie voor succes, hoe veel geld je ook hebt. Wij hebben met Unnerstal een keeper klaar staan die laat zien dat hij gelijkwaardig aan of zelfs beter dan Zoet is. Zijn wij blij mee in Eindhoven.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
maandag 11 maart 2019 om 10:24
Ook als hij zondag heel slecht keept? en 8 makkelijke ballen doorlaat?
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 09:53
Psv is te goed voor vvv en understall.zeker wel een uitstekende keeper.heeft psv goed aan gedaan
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
Radaje +1515
maandag 11 maart 2019 om 09:58
Denk dat VVV uit lastiger is dan NAC thuis. En in zo’n goede vorm zijn ze niet. Normaal zijn we kansloos. Maar denk dat we nu echt kans maken op een punt of meer.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:01
We zullen zien.ligt.natuurlijk niet alleen aan.de keeper he?maar we zullen zien.hoop wel dat vvv punten gaat pakken
Vind ik leuk
ritje +637
maandag 11 maart 2019 om 09:53
hallo Dat dachten ze met Lammers van Psv ook? Die speelde als een krant tegen Zijn!!!! club. Gaat ook gebeuren met Unnerstall! Gaat het tegen PSV ook niet laten zien! dat is her nadeel van verhuurde spelers! mvg ritje
Vind ik leuk
SimonSays +7419
maandag 11 maart 2019 om 10:23
Hallo groeten terug en ook aan mevrouw!!! ritje
Vind ik leuk
Radaje +1515
maandag 11 maart 2019 om 12:52
Unnersthal is een Duitser. Die verzaken niet. We zullen het zondag zien
Vind ik leuk
Lebowski +489
maandag 11 maart 2019 om 09:54
Ik zie het zomaar gebeuren, keept beter dan Zoet op 't moment en PSV overtuigt allerminst. Ik zeg 1-1. Doelpunt psv in 92°-min.
Vind ik leuk
Pimman +10343
maandag 11 maart 2019 om 10:01
Het lijkt mij een hele goede aankoop Unnerstall voor PSV. Ik zag gisteren die keeper van Fortuna tegen Ajax, Alexei Koselev..twee meter lang. Die maakte op mij óók een hele goede indruk. Ajax houd hém in de gaten als je nog een goede tweede en misschien wel eerste keeper zoekt aangezien Onana vermoedelijk weggaat!
Vind ik leuk
Lebowski +489
maandag 11 maart 2019 om 10:05
Ik denk dat Varela Onana gaat opvolgen. Van Leer en Kotarski om plek 2.
Vind ik leuk
Pimman +10343
maandag 11 maart 2019 om 10:13
Dat vermoed Ik ook, tenslotte hebben ze die recentelijk gekocht. Maar in Van Leer heb ik sowieso mijn twijfels. Kotarski is nog heel jong en voor een moderne keeper wat te klein.. maar hij heeft het voordeel van de twijfel.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:38
Yep beter 2 hele goede hebben dan 1 goede en 2 mindere.

Alleen Feyenoord voldoet daaraan, sterker nog de 3de keeper was gisteren ook niet slecht.

Unnerstall lijkt mij bij ons PSV op doel te komen, denk zelf dat Zoet echt naar de PL gaat naar Brighton.

Tja en wie wordt dan keeper 2?
Vind ik leuk
leozao +903
maandag 11 maart 2019 om 09:54
We gaan het zien in de wedstrijd. Ik gun het die jongen om de uitblinker te worden!
Vind ik leuk
Blutbad +622
maandag 11 maart 2019 om 09:58
Is dat niet die keeper die 6 om de oren kreeg in de Arena
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:01
Goeie reactie van een goeie keeper. Goed genoeg voor PSV? Ik vraag het me af. Maar dat doe ik bij zoet ook.
Vind ik leuk
AFP +2935
maandag 11 maart 2019 om 10:08
Wel een goede keeper. Arme Zoet.
Vind ik leuk
Leonardus +172
maandag 11 maart 2019 om 10:10
By far de beste keeper van de eredivisie. Die man is zo groot, sterk en snel. Je moet het gezien hebben om te geloven. Ajax liep zich ook bijna stuk op Unnerstall in Venlo en had een penalty nodig voor de 3 punten.
Vind ik leuk
Dekaasbaas +1552
maandag 11 maart 2019 om 10:19
Unnerstall gaat echt niet zijn beste wedstrijd voor vvv spelen..
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:22
Stond goed te keepen afgelopen weekend, gaat nog mooie dingen laten zien bij PSV!
Vind ik leuk
SimonSays +7419
maandag 11 maart 2019 om 10:26
Hopelijk niet tegen PSV :p
Maar hij moet uiteraard gewoon zijn best doen. Dan moeten de aanvallers van ons maar nog beter hun best doen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 10:47
Nee is ook zo, maar een balletje doorlaten mag altijd ;)
Vind ik leuk
fritsie +882
maandag 11 maart 2019 om 10:23
Goede keeper. Gaat PSV nog plezier aan beleven. Net als Sam Lammers.
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
maandag 11 maart 2019 om 10:31
Plastic gras met van die smeriger zwarte korreltjes, zal niet makkelijk worden in Venlo.
Vind ik leuk
Harrie82 +4359
maandag 11 maart 2019 om 10:38
Die gaat echt wel anders een wedstrijd in.
Zie meer problemen door dat kunstgras daar, dan de keeper.
Goed inschieten en ook Unnerstall zal hem niet hebben.
Vind ik leuk
Savior +2525
maandag 11 maart 2019 om 10:41
Jaja waarschijnlijk gaat hij een bar slechte wedstrijd spelen die dag
Vind ik leuk
DEWEE +2759
maandag 11 maart 2019 om 11:23
VVV uit altijd lastig. En vooral in PSV's huidige vorm.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 11:45
Op dit moment de beste keeper van de eredivisie
Vind ik leuk
Romarioo +701
maandag 11 maart 2019 om 12:05
Volgens mij wil hij volgend seizoen onder de lat staan bij psv dus
Gewoon vermeer aktie doen
Vind ik leuk
markie +2757
maandag 11 maart 2019 om 13:03
Tegen Ajax ook middelmaat, net als de rest van vvv
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:08
Unnerstall weet wat moet gebeuren.
Iedereen keept wel is een keer minder.
Ajax heeft de knvb,wij huurspelers.
Vuur met vuur bestrijden.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 14:14
Unnerstall gaat PSV dit weekend helemaal slopen.......................laat geen spaander heel .................
Vind ik leuk
El Cazador +8925
maandag 11 maart 2019 om 14:17
Omdat Unnerstall in vorm is en het kunstgras in Venlo dikke kut is heb ik ze op winst gezet in de toto, zou een heerlijke verrassing zijn komend weekend. En Ajax de nieuwe en laatste koploper!!!!!!
Vind ik leuk
14forever +9066
maandag 11 maart 2019 om 14:58
Eenvoudige overwinning voor psv lijkt me...
Vind ik leuk
Isakson +151