Ihattaren: 'Ik kijk naar zijn beelden om beter te worden, dat is helemaal te gek'

Ihattaren: 'Ik kijk naar zijn beelden om beter te worden, dat is helemaal te gek'

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 14:56ma 11-03-2019 om 14:56

Mohammed Ihattaren probeert te leren van Ronaldinho en Luka Modric. De voormalige Braziliaanse ster en de Real Madrid-middenvelder zijn de voorbeelden van de zeventienjarige middenvelder, vertelt hij aan het Algemeen Dagblad.

"Ik heb twee spelers van wie ik bewust beelden kijk om beter te worden. De eerste is Ronaldinho. Hij is mijn voorbeeld op skills, zeg maar technische vaardigheden", aldus het toptalent van PSV. "Hoe Ronaldinho kon draaien en keren en ballen aannam in kleine ruimtes en onder druk, daar kijk ik naar op Youtube. Dat vind ik helemaal te gek."

"De tweede speler is er één van nu en dat is Luka Modric", vervolgt Ihattaren. "Wat Van Persie zei heb ik niet gelezen, maar dat scannen, dat herken ik zeker. Naar Modric kijk ik voor de loopacties, voor het slim vrijlopen. En als middenvelder is hij een box-to-boxspeler. Ik werk er hard aan om dat ook te zijn."

Plaats een reactie

Sven! +1358
maandag 11 maart 2019 om 15:01
Die gast heeft een grote toekomst voor zich.
Vind ik leuk
Patrickj3 +4156
maandag 11 maart 2019 om 15:02
Zeker leuke speler,die komt er wel.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:09
Gaat Marokko veel plezier aan beleven :)
Vind ik leuk
SimonSays +7421
maandag 11 maart 2019 om 15:28
Je bedoelt dan tijdens de EK's als heel Marokko naar het Nederlands elftal kijkt? 😋
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:29
Tijdens de EK's is Nederland niet eens aanwezig :)
Vind ik leuk
SimonSays +7421
maandag 11 maart 2019 om 15:31
Ouch.. Pijnlijk.

Maar daar gaat verandering in komen. De weg omhoog is ingeslagen. En de potentiële piek is hoger dan die van Marokko.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:32
Marokko kan nog wel een Afrika Cupje winnen en waren er in 2018 bij op het WK.

Niet te snel juichen. ze wonnen ook Ziyech ::)
Vind ik leuk
SimonSays +7421
maandag 11 maart 2019 om 15:39
Als het een wedstrijd moet zijn wie de spelers met Marokkaanse roots moet krijgen, dan mag Marokko ze allemaal hebben joh. Ik hoop dat die jongens een beetje kunnen aarden in de cultuur van hun voorouders. Anders wordt het FC Identiteitscrisis.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:40
Dat komt meestal wel goed. Marokko is over het algemeen wel accepting tegenover nieuwkomers :)
Vind ik leuk
SimonSays +7421
maandag 11 maart 2019 om 15:43
Is ook wel makkelijker als het hele team valt of staat met de nieuwkomers. Als het even niet loopt dan zijn het ineens buitenlanders, net als hier dus :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:44
Maar daar zijn ze oprecht ook de buitenlanders, dus zal dat minder hard aankomen dan als het gebeurt waar je je hele leven hebt geleefd


verder valt dat ook wel heel erg mee daar.
Vind ik leuk
SimonSays +7421
maandag 11 maart 2019 om 15:47
Verder valt dat ook erg mee hier. Als je je afzonderd en afzet van Nederland, dan kun je ook nooit geaccepteerd worden. Dat moet ik ook niet proberen.

Als een Nederlander met migratieachtergrond zijn liefde voor Nederland toont, dan zal jij eens zien hoe die omarmt zal worden.

Natuurlijk houd je altijd een paar racistische kneuzen.
Vind ik leuk
roma1900 +67
maandag 11 maart 2019 om 19:37
Eerst is wat laten. Zien tegen sterkte teams
Vind ik leuk
dhrwobo +43969
maandag 11 maart 2019 om 22:51
Jij ook met deze sympathieke comment! Chapeau
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:02
Twee goede voorbeelden om naar te kijken. Hopelijk heeft hij ook naar Frenkie gekeken tegen Modric.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:03
Pereiro voelt de bui al hangen.
Ik zou gewoon blijven en me het kaas niet van het brood laten eten door een 17 jarige.
Maar blijkbaar vind Gaston het wel welletjes, en kiest hij na dit seizoen eieren voor zijn geld.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
SimonSays +7421
maandag 11 maart 2019 om 15:30
Pereiro is niet bepaald een strijder, dat mag nu wel duidelijk zijn. Als hij wil gaan mag dat. Hij heeft zijn waarde zeer zeker gehad.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:05
Zit een goed koppie op, gaat ver komen deze jongen!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:14
Mo'tje, ga een keer naar ene Frenkie kijken. Daar kan je pas echt van leren.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:15
PSV heeft een goede talentenschool en Ihattaren is daar een mooi voorbeeld van. Malen, Gakpo en Ihattaren zullen in de komende jaren dit PSV gaan dragen. Ben toch wel benieuwd of Ihattaren voor Nederland of voor Marokko gaat kiezen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:16
Natuurlijk gaat hij voor Marokko kiezen.
Neem maar van mij aan er gaat voorlopig geen enkel Marokkaanse Nederlander voor Holland kiezen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:18
Dat zegt mijn gevoel ook. Maar die keuze zal hij straks zelf moeten maken.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:33
Niemand gaat voor Holland kiezen, Holland doet ook niet mee.

Nederland doet wel mee, maar ik hoop toch dat Momo kiest voor de rooie :)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:34
Wie is mimi?
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 15:36
Mohanad Ali Kadhim Al-Shammari.

Spits van Al-Shorta (koploper in de IPL, waar ik verder niks om geef) en tevens international van de leeuwen van Mesopotamië

:)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:48
😅😂
Vind ik leuk
★Timmio★ +25077
maandag 11 maart 2019 om 18:18
Fun fact. ..Hij en ik delen onze derde naam ;)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 16:16
Mooi toch opzouten! Ik zal er echt niet mee zitten. Ik heb liever een trotse speler die wat minder talent heeft.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:20
Pffff en dan zeggen dat Ajax snel spelers bestempeld als "eigen jeugd". Malen ging naar PSV geloof ik op zijn 19de... Kan je dan toch geen talent uit de talenten school van PSV noemen....

Voor de rest wel met je eens!
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:47
For your information. Ik ben geen fan van Ajax ;)
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:51
OK wat heeft dat er precies mee te maken? Ik reageer op dat je Malen een talent uit de talenten school van PSV noemt.
Vind ik leuk
Gelukshand +925
maandag 11 maart 2019 om 15:15
Dan heeft hij de beelden van afgelopen dinsdag ook gezien? Heeft hij er wat van opgestoken?
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
maandag 11 maart 2019 om 15:16
Filmpjes van die twee en op zijn kamer een poster van Frenkie de Jong! Iedereen moet ergens tegen opkijken. Nee prachttalent dit.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:22
goede voorbeelden..................
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:39
Modric hij kan beter naar Frenkie De Jong kijken die had Modric in zijn broekzak 😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 15:45
Mo-dric👌
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 17:14
Oei zware avond gehad dinsdag Ah misschien heeft hij in die wedstrijd van Modric geleerd hoe het niet moet 😉
Vind ik leuk
Joey_S +156
maandag 11 maart 2019 om 18:49
Kan beter naar Frenkie kijken dan 😂
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:04
Zeer goeie voetballer.
Vind ik leuk
Isakson +182
maandag 11 maart 2019 om 23:03
Wat heeft ene Ferenkietje hiermee te maken? Dat is toch een flinke trede lager
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws