'Zidane heeft grootse plannen: Pogba, Hazard en Mbappé op lijstje van vijf'

'Zidane heeft grootse plannen: Pogba, Hazard en Mbappé op lijstje van vijf'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 07:16di 12-03-2019 om 07:16

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 08:55di 12-03-2019 om 08:55

De bij Real Madrid teruggekeerde Zinedine Zidane lijkt grootse renovatieplannen te hebben, beweert het Spaanse medium El Chiringuito. Zizou zou een wensenlijstje met vijf grote namen hebben ingeleverd bij de clubleiding.

Eden Hazard, Sadio Mané en de wereldkampioenen Lucas Hernández, Kylian Mbappé en Paul Pogba moeten naar verluidt de topaankopen van de onttroonde Champions League-winnaar worden. Vleugelaanvallers Hazard en Mbappé werden in het verleden al vaker aan Real Madrid gelinkt. The Daily Telegraph meldde maandagavond dat De Koninklijke zich officieel bij Chelsea heeft gemeld voor Hazard. De Londenaren hebben een transferban opgelegd gekregen zitten in een lastig pakket: Hazard loopt in 2020 uit zijn contract en kan alleen komende zomer nog geld opleveren.

Volgens El Chiringuito is de overstap van de Belg al bijna beklonken. Het medium stelt dat Zidane ook heeft gevraagd om een extra middenvelder, in de persoon van Pogba, omdat hij niet overtuigd zou zijn van de kwaliteiten van Casemiro. Linksback Marcelo lijkt over zijn hoogtepunt heen en is in de hiërarchie voorbijgestreefd door Sergio Reguilón. Hernández speelt momenteel bij aartsrivaal Atlético Madrid, maar heeft een ontsnappingsclausule van tachtig miljoen in zijn contract staan. Of Zidane in Mané ook een aanvulling op het middenveld ziet, is vooralsnog niet duidelijk.

Voorzitter Florentino Perez kreeg maandag tijdens de presentatie van Zidane vragen over mogelijke versterkingen, maar reageerde terughoudend. "Zidane is Frans, dus misschien kan hij werk maken van Mbappé", liet hij weten met een knipoog. Ook de naam van Cristiano Ronaldo kwam ter sprake tijdens de persbijeenkomst, maar Perez ging daar volgens Marca niet op in.

Lees ook: Real Madrid bevestigt groot nieuws: Zidane per direct terug in Bernabeu

Poll

Gaat Zidane Real Madrid terug naar de top helpen?

(9592 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 12 maart 2019 om 07:20
Ja lekker 500 miljoen uitgeven. Begin eerst eens met je eigen spelers in het gareel te houden
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:24
Ben benieuwd of de UEFA zich nu echt voor lul zet met financial fair play. Dit zou natuurlijk nooit mogen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 07:25]
Vind ik leuk
jamesquinn +4095
dinsdag 12 maart 2019 om 08:05
Zoveel geeft real anders niet uitgegeven de laatste jaren. En er kwam genoeg binnen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:19
Zo is het maar net. Als je de transferbedragen van Real Madrid vergelijkt met die van City, Barca en PSG de afgelopen jaren vallen ze in het niet.

De laatste belachelijke aankoop van Real was James voor zo'n 80 miljoen na het WK van 2014.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:24
Niet dat het normaal is wat City PSG en Barca uitgeven.. en dan nog zou dat geen reden mogen zijn om voor 800 miljoen spelers te halen.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
dinsdag 12 maart 2019 om 08:35
Ligt eraan wat ze verkopen natuurlijk.
Als ze Marcelo, Bale, Isco gaan verkopen, wat er dik in zit natuurlijk, dan komt daar ook weer aardig wat geld van binnen.
En als ze Mbappé en Hazard kopen zal er voorin nog wel een speler gaan vertrekken. En zie je ook nog wel een verdediger verkopen. Dan heb je zo 300/400 miljoen inkomsten aan transfers. Gezien Real de laatste jaren weinig heeft gekocht zie ik ze gewoon aan de regels voldoen hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:00
Met Bale/Isco/Marcelo verdien je echt geen 300/400 miljoen
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
dinsdag 12 maart 2019 om 11:08
Ik geloof dat Bale al voor 100 terug naar Engeland gaat waarschijnlijk. Isco staat ook in de belangstelling in Engeland. En Juventus zal wel een aardige duit opleveren.
En ik zei ook, dat er voorin en misschien in de verdediging ook nog wel iemand verkocht word.
Want Lucas Vasquez, Vinicious, Asensio, Mbappé EN Hazard is wel een beetje veel van het goede voor op de vleugels.
Achterhoede functioneerd voor geen meter dus ik denk dat er daar ook minimaal 1 gaat vertrekken.

En dat is dan bij elkaar 300/400 miljoen.
Vind ik leuk
Tsubamba +3024
dinsdag 12 maart 2019 om 12:04
Bale kan er niks van en gaat maximaal 60 miljoen opleveren..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:50
Ben je waarzegster ofzo? Kneuzenjonk
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:00
Doet het nog pijn ?
Vind ik leuk
Mistered +590
dinsdag 12 maart 2019 om 19:01
Ga je mond spoelen kleuter.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:38
Ik denk een veelvoud daarvan alleen Hazard kost al over de €100 miljoen. Pogba zal €150 miljoen kosten en Mbappe €250 miljoen. Zidane vergat Neymar op zijn lijstje te zetten😁
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 12 maart 2019 om 07:50
Neymqr hoeven ze niet
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10437
dinsdag 12 maart 2019 om 07:51
Wilde net zeggen dit gaat richting €600/700mlj belachelijk!! Dit kan nooit door de UEFA goed gekeurd worden! Zorg eerst dat je met deze jongens weer de neuzen één kant op krijgt, nu lijkt het net of er alleen koekebakkers lopen!?
Vind ik leuk
Pimman +10343
dinsdag 12 maart 2019 om 08:05
Precies..je haalt een nieuwe trainer en tegelijkertijd moet je opnieuw je bankrekening laten plunderen door hem! Achteraf was het vertrek van Ronaldo misschien wel het grootste probleem.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:30
Tuurlijk is dat het grootst gemis je lieverd 50 doelpunten in. Maar je plundert hem en een paar maanden later met alle merchandise is dat zo weer terug verdient.
Vind ik leuk
FCRat +240
dinsdag 12 maart 2019 om 07:53
Waarom zouden huilar in hun ploeg willen
Vind ik leuk
Joe Benchama +1605
dinsdag 12 maart 2019 om 09:29
Geen idee, ik heb Denzhel Huilar nog nooit tegen een bal zien trappen.

https://www.facebook.com/denzhel.huilar
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:54
Las laatst dat Real ten koste van heel veel geld Neymar van PSG wilde lospeuteren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:18
Want die lopen allemaal buiten het gareel?
Die spelers winnen jaar in, jaar uit de grootst mogelijke prijs. Nu één keer niet en dan ga jij lopen verkondigen dat die spelers hun niet kunnen gedragen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:48
Is gewoon jaloezie is altijd zo geweest.
Vind ik leuk
plein19 +3121
dinsdag 12 maart 2019 om 09:11
Ik denk dat Zidane daar helemaal geen moeite voor hoeft te doen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:13
Dit gaat weer gefinancierd worden door Bankia de Spaanse huisbank van Real, deze bank is al diverse keren overeind gehouden door steun van de EU(dus ook Nederlandse belastingbetaler)

De Uefa moet nu echt eens in gaan grijpen met dat financial fair play,
maar het lijkt erop dat ze dat niet durven!
Real heeft al `n schuld van 600 Miljoen, er komen ook miljoenen binnen maar toch loopt die schuld nog steeds op en dat is tegen de regels van financial fair play: niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:57
Dit dus. Maar Uefa en Fifa zijn door- en door corrupt. De BBC heeft hier weleens een documentaire over uitgezonden.
Vind ik leuk
dhrwobo +43774
dinsdag 12 maart 2019 om 09:26
Nou, het is niet vreemd dat Real echt even groot geld moet uitgeven aan een paar absolute toppers. Tegelijkertijd moet dat samenhangen met het doorselecteren van spelers als Modric, Kroos, Marcelo en uiteindelijk ook Ramos.
Vind ik leuk
Lucatonio +2161
dinsdag 12 maart 2019 om 10:23
500??.. begin maar met een miljard!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:56
die zijn over datum , of te wel zakken gevuld ////ijskraanmachinist
Vind ik leuk
Bhj +2285
dinsdag 12 maart 2019 om 12:19
500 miljoen ga je het niet mee redden denk ik.
Vind ik leuk
timm0s +632
dinsdag 12 maart 2019 om 14:01
Ze moeten eerst verkopen want ik heb begrepen dat Zidane 300m tot zijn beschikking krijgt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:20
Dat is dan 800 miljoen aub. Aah joh net of schulden nog wat uitmaken. Wat is 800+ miljoen tegenover 2 CL titels..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:27
Hij zal wel 1 miljard gaan lenen, voor dat zgn. dak op het stadion.

Een dak van 750 miljoen. Haha.
Wie gaat dat geloven?
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
dinsdag 12 maart 2019 om 07:32
Een dak met diamanten erin?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:36
Ik denk een paar golfplaten, en voor de rest van het geld koopt hij spelers.

Weet die bank veel.
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
dinsdag 12 maart 2019 om 07:38
Hahahaa, zal wel zoiets zijn ja.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:36
Dat dak geloof ik ook niet. Je kunt dan eigenlijk niet meer uitbreiden. Blijft prestigestrijd met Barca wie grootste stadion heeft.
Zullen ongetwijfeld al weer sponsors staan trappelen om met hun naam op dat dak re mogen.(Adidas?)
Stadionwaarde zal zo wel kunstmatig omhoog gaan om hogere hypotheek te krijgen. Santander bank heb al vaker van die kunststukjes uitgehaald.

Wat jij ook al aangeeft Wim ze zullen wel rond miljard gaan lenen. Hoe gaan ze dat ooit terugbetalen?

Blijft apart je flikkert je trainer dr uit de nieuwe trainer mag ineens investeren. Geld van nieuwe trainer had je ook selectie kunnen stoppen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:27
Whahah echt he ze zijn daar in Madrid echt knettergek geworden. Mbappe ff ophalen. Gaat ze €300 miljoen kosten. Hahahah
Vind ik leuk
GetRekt +1981
dinsdag 12 maart 2019 om 07:28
Ze hebben laatste jaren bijna niks uitgegeven. Meer verdiend dan uitgegeven. Als ze die 800 miljoen hadden uitgesmeerd over de afgelopen 5 jaar was het wel goed?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:05
Inderdaad. Als je clubs als City, Barca, PSG en Liverpool bij wilt houden zal je zelf ook met geld moeten smijten.
Dat is gewoon de harde realiteit.
Vind ik leuk
PSVBoerehhh +1182
dinsdag 12 maart 2019 om 08:17
Vergeet niet dat ze dan spelers als Benzema en Isco gaan lozen dat scheelt ook al tientallen miljoenen per jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:20
En Bale.

Ja, die brengen al ook nog wel een flinke duit op.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:07
Maar wie gaat er veel betalen voor deze spelers. Ze mogen blij zijn met €50 miljoen per stuk.
Vind ik leuk
imho +2009
dinsdag 12 maart 2019 om 10:33
China
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:04
Oh ja was ik ff vergeten. Die Benzema is op zijn retour. Kan hij lekker afbouwen.
Vind ik leuk
Savior +2525
dinsdag 12 maart 2019 om 07:21
Haha zo kan ik het ook wel....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:22
Daar gaat de spanning in het voetbal👋🏼
Vind ik leuk
leozao +903
dinsdag 12 maart 2019 om 07:23
Als je een half miljard uit gaat geven, moet er toch wel weer het een en ander mogelijk worden, zolang ze maar niet tegen ons aller Ajax hoeven... :-) Ik lees net dat het waarschijnlijk nog meer zal zijn 7-800 miljoen. Waanzin!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 08:26]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:07
Hahah PSG zal idd €350 miljoen vragen voor MBappe. Haha
Vind ik leuk
Lippie80 +141
dinsdag 12 maart 2019 om 07:24
Ik ben benieuwd
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:25
Chelsea zal wel weer een leuke constructie bedenken, om toch spelers te kunnen aantrekken.

Misschien dat Vitesse dan spelers voor ze gaat kopen of zoiets.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 07:26
Ik vraag me af of dit wel fair play is
De UEFA zal dit ook wel onderzoeken lijkt mij
Vind ik leuk
AllAdIn +24847
dinsdag 12 maart 2019 om 07:26
Met al die namen had Solari het vast ook beter gedaan bij Real.
Vind ik leuk
derksen +9122
dinsdag 12 maart 2019 om 07:28
Zidane kan beter beginnen met spelers die hij heb
Marcelo op bank of tribune,isco,bale waar sloeg dat nou op
Maar idd wat hier ook al wordt geZegd gewoon weer 800 miljoen uitgeven maak het uit of je nou 800 miljoen schuld heb of 1.5 miljard als je naar de klote gaat dan maar goed toch real
Vind ik leuk
pdavie +645
dinsdag 12 maart 2019 om 07:31
Slim van Zidane om na de Clasico's in te stappen..Die vernederingen werden hem bespaard..;-)
Vind ik leuk
Topdrie +3902
dinsdag 12 maart 2019 om 07:33
Ik hoop dat Real Madrid net zoveel succes gaat krijgen als het vernieuwde SBS6
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
dinsdag 12 maart 2019 om 07:41
Wat heeft SBS6 jou aangedaan?😂
Vind ik leuk
Topdrie +3902
dinsdag 12 maart 2019 om 07:44
Ik irriteer me eraan hoe John de Mol RTL leegkoopt om SBS/ Veronica tot een succes te maken. Zelfde constructie als Real Madrid weer wilt hanteren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:53
En jouw club PSV doet dat niet bij kleinere clubs?
Vind ik leuk
Topdrie +3902
woensdag 13 maart 2019 om 07:47
Nogmaals. PSV is niet mijn club
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:45
En PSV. Helemaal niks in Eindhoven.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2713
dinsdag 12 maart 2019 om 07:51
Hou nou gewoon lekker je mond dicht. Wij hebben ook nog niks dit jaar en ben je de afgelopen 4 jaar vergeten?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1660
dinsdag 12 maart 2019 om 08:26
Lekker on Topic Hakim.
Wat een vreselijk trieste poging man.
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 12 maart 2019 om 10:20
Kinderachtig.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:00
Te zielig voor woorden! Ik schaam me als Ajacied kapot hiervoor. Ga je schamen!
Vind ik leuk
PvdB +42
dinsdag 12 maart 2019 om 07:33
Interessante geruchten. Lijkt me dat Zidane inderdaad wel een pakket met eisen heeft neergelegd bij de leiding van Real, deze beslissing om terug te komen heeft een groot afbreukrisico na de recente geweldige jaren, het kon (in ieder geval in Europa) eigenlijk niet beter.

Ik vraag me echter af of, ook al koop je de beste spelers die er te koop zijn, het realistisch is om te verwachten dat je als Real elk jaar kan vlammen.

Ze zijn erg verwend geweest de afgelopen jaren in Madrid.
Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 07:52
Zoals je zei in europa ...in eigen competitie is Barca duidelijk de betere gebleken ...Zoals ik al eerder zei ...ik heb liever 10 titels dan 10 europacups !
Vind ik leuk
PvdB +42
dinsdag 12 maart 2019 om 08:23
Dat klopt inderdaad. Vergat ook dat Barca recent voor het eerst in de historie meer onderlinge duels heeft gewonnen.

In de competitie valt Real inderdaad de afgelopen jaren tegen.

Alle negatieve zaken vallen wel samen voor Real op het moment.

Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 09:37
Alles valt tegen omdat het hun eigen vlooien zijn die hun bijten...altijd maar dat arrogant gedoe en pronken met hun titels en bekers terwijl elke logisch denkende voetballiefhebber weet dat aan het merendeel een geurtje hangt ! Mochten ze ooit het lef hebben om alles eens grondig uit te zoeken dan denk ik dat ze net als Juve heel wat titels zouden mogen inleveren icl de CL Cups !
Real staat garant voor corruptie dankzij Franco en dat koninklijke dat in hun naam verworven staat
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:34
Moraal van dit verhaal.. Ajax kost Real heel veel geld ivm uitschakeling CL.. Heerlijk 😂
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +528
dinsdag 12 maart 2019 om 09:21
Jouw naam is gruwelijk
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:07
Thnx man 👍🏻
Vind ik leuk
fritsie +882
dinsdag 12 maart 2019 om 07:36
Tja als je Mbappe, Pogba, Hazard, Mane, Hernandez en Neymar aan deze selectie toevoegt, dan kan je zelfs een aap voor de groep zetten om kampioen te worden..
Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 07:48
Alsof dat een garantie is ...wie voetbal volgt weet dat dit niet zo is en vergeet Barca niet he ...daar lopen er ook een paar rond van Wereldklasse 😜😜😜
Vind ik leuk
fritsie +882
dinsdag 12 maart 2019 om 08:26
Absoluut mee eens. En ik zou het geweldig vinden als De Ligt ook naar Barça gaat.
Maar vind Barça zonder Messi wel kwetsbaar. Ook zonder Alba gaat het minder makkelijk.
Verder hoop ik stiekem dat Suárez terug naar Ajax komt..
Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 09:45
Mooi voor die gasten dat ze dankzij de connectie Cruyff naar barca kunnen maar ik ben nog altijd niet overtuigd dat ze daar klaar voor zijn in die zin om wekelijks op topniveau te spelen want LaLiga kan je niet vergelijken met de pintjesliga 😜 maar ze kunnen er wel beter worden en zijn een optie voor de toekomst alhoewel ik altijd graag eigen jeugd zie doorbreken want La masia herbergt genoeg talent mijn inziens
Wat Messi betreft geef ik je gelijk maar dat komt omdat Barca teveel op hem rekent ...ze zouden wat minder afhankelijk moeten zijn en wat meer de kaart van een Coutinho kiezen wie ik geweldig vind maar niet tot zijn recht komt omdat hij weinig vertrouwen krijgt en uit positie speelt ....alba dat is een duracell konijn 😂😂😂 Top dat die nog jaren bij barca blijft ...zo als hem zijn er weinig in het voetbal
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 09:45]
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
dinsdag 12 maart 2019 om 07:36
Blijft Neymar gelukkig achter in Parijs.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
dinsdag 12 maart 2019 om 07:40
Pogba weg... dat zou echt een klap zijn. Samen met De Gea en Martial onze laatste speler met pure klasss. Als hij weggekocht wordt gaat de lijn naar pure topclub (kansmaker op CL etc.) nog wel ff duren
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 07:40]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:44
Rashford?
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
dinsdag 12 maart 2019 om 07:47
Ik ben niet zo kapot van Rashford. Wilt altijd zelf de show stelen, en schiet soms van idiote afstanden op goal. Bovendien is die heel wisselvallig. Tegen PSG was die redelijk belangrijk op de counter en met dat schot/ fout van Buffon. Maar tegen Arsenal compleet onzichtbaar. Heeft wel ontzettend veel talent natuurlijk.
Vind ik leuk
luccerd +3107
dinsdag 12 maart 2019 om 07:54
2-0! Heerlijk, ik geniet er nog steeds van!🤣...
Nu hopen dat de spurs nog verder gaan zakken in de ranglijst, en dan komt Man U ook weer in de CL. Dat hebben ze zeer zeker verdiend!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:54
Doel vooral op die laatste zin die je nu zegt ja ;-)

Is Martial niet wisselvallig dan? Moet zeggen dat ik United niet heel vaak kijk.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
dinsdag 12 maart 2019 om 08:33
Martial is mijn favo speler van United dus ben misschien niet volledig objectief:

Maar ik vind Martial onder Van Gaal en Olé 1 van de beste linksbuitens van de PL. En heeft nog geen slechte wedstrijd gespeeld. Behalve tegen PSG toen die na 1 helft uitviel en geen fatsoenlijke bal kreeg. Martial is een stuk minder druistig, onrustig en heeft een betere bal techniek dan Rashford.
Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 07:55
Dat hoort bij de leeftijd he ...jonge gasten zijn heel wisselvallig maar liever zo eentje dan een omhooggevallen vedette als een sanchez die poen komt opscheppen met bakken en niks presteert !
Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 07:46
Ze mogen sanchez ophalen uit dat potje van 400 mil ...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 07:43
Dit gaat dus nooit gebeuren..
Vind ik leuk
Truth +3385
dinsdag 12 maart 2019 om 07:45
Droom maar verder ...je zal met je 400 mil niet toekomen maar dromen is gezond en lijstjes opmaken is leuk om gazetten te vullen en twitter of andere sociale media te laten ontploffen maar de realiteit is anders !
Ik ben benieuwd ?
Aja plots is er twijfel over de kwaliteiten van casemiro terwijl hij altijd speelde onder zidane 🤔🤔🤔
Vind ik leuk
Sooike1208 +5524
dinsdag 12 maart 2019 om 07:46
Tsja, met zulke spelers wordt ik ook een wereldcoach...
Probeer t eens met ard van peppen
Vind ik leuk
Jozef +44313
dinsdag 12 maart 2019 om 07:47
Ajax maakte meer kapot dan hen lief was...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 12 maart 2019 om 07:48
Het lek is meer dan boven als deze 5 spelers komen. Mooi ook dat Neymar er niet tussen staat.
Vind ik leuk
Jozef +44313
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
Denk je dat echt?

Zidane en Real hebben jarenlang geprofiteerd van de extreme talenten van Ronaldo. Ik moet het nog zien of ze nieuw succes bij elkaar kunnen kopen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 12 maart 2019 om 17:14
Ik zie die 5 niet allemaal komen, nee. Mocht dit wel het geval zijn, dan is Real zo weer terug op niveau. Galacticos 2.0
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 07:55
Hoppa hoppa wat ik al schreef hij heeft een verlanglijst ingevuld .
Anders had hij het nooit gedaan .
Vind ik leuk
pos +9733
dinsdag 12 maart 2019 om 08:01
Briljant lijstje. Daarom is het een toptrainer denk ik.
Vind ik leuk
Jozef +44313
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Ik mis alleen nog Messi en Ronaldo...
Vind ik leuk
pos +9733
dinsdag 12 maart 2019 om 13:58
Te oud. Er is echt over nagedacht hoor.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 12 maart 2019 om 17:18
Je zou Tadic ook verwachten op dat lijstje -;)
Vind ik leuk
Reyhan +385
dinsdag 12 maart 2019 om 08:03
De baas van PSG heeft persoonlijk in de media aangegeven dat Neymar en Mbappe NIET te koop zijn, dus die vallen af. Lucas Hernandez schijnt naar Bayern te gaan, dus in hoeverre dit gerucht waar is..... Zeg het maar... Blijft over Hazard... Chelsea heeft een transferverbod.. zou me verbazen als ze hun sterspeler verkopen zonder vervanger te halen.. wat mij betreft kan dit artikel direct de gehaktmolen in.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 09:38]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:22
Psg krijg straf van UEFA let maar op. Ze moeten verkopen.
UEFA moet niks van Psg hebben ze zien ze als concurrent met BEIn sport. Afgelopen jaren al genaaid in de CL
Vind ik leuk
Reyhan +385
dinsdag 12 maart 2019 om 09:12
Volgens mij is het Manchester City die onder een vergrootglas staat..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:14
Nee psg. BEIn sport eigenaar van psg wil een soort CL doen met alle grote clubs.
Vind ik leuk
Reyhan +385
dinsdag 12 maart 2019 om 09:28
Ik heb enige tijd geleden ook gelezen dat een groot aantal topclubs een eigen CL zou willen beginnen, maar lijkt me vreemd om alleen PSG daarvoor te straffen. Maar maakt niet uit verder. Ik blijf van mening dat Neymar en Mbappe niet verkocht zullen worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:54
Het is nog niet zeker dat Hernandez naar Bayern gaat. Sterker nog....moet nog maar eens zien of hij naar de concurrent gaat.
Vind ik leuk
Reyhan +385
dinsdag 12 maart 2019 om 10:16
Weet ik. Daarom zei ik ook 'schijnt'.. Ik heb laatst een artikel gelezen waarin Hasan Salihamidzic zei dat het wat Lucas Hernandez betreft de goede kant op gaat en dat er meer komt..
Vind ik leuk
Radaje +1515
dinsdag 12 maart 2019 om 08:09
Met dat soort spelers ben je natuurlijk ap snel een goede trainer. Of solari dan niet zou presteren.
Vind ik leuk
navidos +263
dinsdag 12 maart 2019 om 08:14
Zonde van zo’n prachtige voetballer dat die real weer wilt coachen. Real gun ik niets meer dan pech in het voetbal mede door die smerige dictator perez.
Vind ik leuk
markie +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 08:16
Tja zo kan ik het ook wel
Vind ik leuk
Isakson +151
dinsdag 12 maart 2019 om 08:19
Heb ik ook grootste plannen
Vind ik leuk
Laliga +2745
dinsdag 12 maart 2019 om 08:19
Okei gaat niet gebeuren : mbappe net aangegeven dat hij zwz nog een jaar blijft. Hernandez is al zo goed als rond met bayern. Chelsea heeft transferverbod 2 jaar die gaan echt hun beste speler hazard niet laten gaan. En dan pogba die helemaal opgeleefd is bij united momenteel zie ik persoonlijk niet vertrekken
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:20
Ze mogen best aankopen doen. Afgelopen jaren geen grote aankoop gedaan. Onze vrienden uit Barcelona afgelopen 5 jaar meer dan 600 miljoen
Vind ik leuk
Mari +12442
dinsdag 12 maart 2019 om 08:38
Ala je zulke investeringen doet heb je Zidane niet nodig.
Dan kan je net zo goed Pastoor of mario Been of nog erger Frezer voor de groep plaatsen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:59
Fraser*🤣
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 08:46
Zinedine Zidane mag wel uitkijken dat hij niet eerst dik gaat betalen voor wereldsterren die na een jaar allemaal tegelijkertijd over hun voetbalhoogtepunten heen zijn. Dan zit hij met een dure selectie die niet meer kan meekomen.
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +528
dinsdag 12 maart 2019 om 09:29
Zij allemaal gasten van in de twintig, dus over hun top zal nog wel even duren
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 16:20
Zet 11 types Johan Cruijff naast elkaar met dezelfde kwaliteiten. Het zal niet tot succes leiden. Ze willen namelijk allemaal hun eigen ego strelen totdat het kwijl ze over de kin loopt. Dat voetbalt niet beter, eerder slechter. Je hebt vooral 2/3 aan werkers nodig.
Vind ik leuk
Smithsonian +43288
dinsdag 12 maart 2019 om 08:47
Gaat hem niet worden, gaat sowieso mislukken dit.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
dinsdag 12 maart 2019 om 08:59
Zo kan ik het ook
Vind ik leuk
stratumseind +195108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:00
Mbapke zal nu ook gezien hebben dat ie met psg geen europese prijzen gaat pakken dus.....
Vind ik leuk
mackie +17
dinsdag 12 maart 2019 om 09:19
Wel slim van Zidane, wist in de zomer dat CR7 wegging en dat hij er niks voor terug kwam. En dat er dan van RM weinig over zou blijven. En nu mag hij weer volle bak investeren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:26
Fijn dat Matthijs en Donny geen Frans spreken. Au revoir!
Vind ik leuk
Streaker +3838
dinsdag 12 maart 2019 om 09:30
Misschien is het een idee om eerst te kijken welke posities ingevuld moeten worden? Lukraak spelers kopen voor posities die goed bezet zijn dat zet geen zoden aan de dijk. Pogba, laat me niet lachen.

Mbappe erbij zou geweldig zijn! Spaarvarkentje even legen. Achterin nog een ervaren speler erbij. Als Ramos mist dan is er direct paniek; en hij mist nog wel eens een wedstrijdje.
Vind ik leuk
Couto76 +1118
dinsdag 12 maart 2019 om 09:34
Wat een prutser, meteen lijstje inleveren. Ga eerst een training geven!
Vind ik leuk
AZ14 +521
dinsdag 12 maart 2019 om 09:36
Zo te zien om een busje achtereen te parkeren !! F
Vind ik leuk
Soepvork +11
dinsdag 12 maart 2019 om 09:38
Zidane (en de rest van de wereld) zag aankomen dat het minder ging worden zonder Ronaldo, dus hij pakte snel zijn koffers. Heeft even andere trainers op hun bek laten gaan om zelf weer vanaf nul te beginnen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:42
Nogmaals, wat er wel niet met een topclub kan gebeuren als je verliest van Ajax 😂. Hele club moet op de schop.
Vind ik leuk
munkikiii +419
dinsdag 12 maart 2019 om 10:02
Mbappe onbetaalbaar
Vind ik leuk
3-0achter +306
dinsdag 12 maart 2019 om 10:11
Met deze vijf doet Real weer met de grote jongens mee om nog groter te worden. ZIZOU
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1990
dinsdag 12 maart 2019 om 10:14
Ongelofelijk en dat noemen ze nu een top trainer , slutsky wint ook alles met die 5 nieuwe spelers
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:17
Real Madrid heeft in de afgelopen 5 jaar 4 keer de CL gewonnen en dit zijn ongeveer de inkomens van die CL deelnames.

Circa - 50 miljoen voor alleen al deelname in de CL

Daarna krijg je per gewonnen wedstrijd 2.500.000 euro

700.000 als je gelijk speelt

Als je overwintert komt er nog een bedrag vrij van 6 miljoen euro.

Een plek in de kwartfinale levert 7 miljoen euro op. Win je de kwartfinale dan krijg je nog is een bonus van 8 miljoen euro.

Win je de finale van de CL dan krijg je nog eens 16 miljoen erbij.

Intotaal kan je dus 102.000.000 euro winnen mits je elke wedstrijd in de poulfases wint van de CL.

Dit staat trouwens nog los van alle televisie gelden en inkomsten vanuit eigen stadion aan bijvoorbeeld, kaartjes,eten drinken exc exc

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:31
Real is nog altijd top, alleen "wil het even niet lukken"

Modric, Bale, Ramos, Asensio, Varane, Marcelo ect zijn niet bepaald middelmaat.
Vind ik leuk
BT410 +399
dinsdag 12 maart 2019 om 10:42
Ik schrijf wel een check van een miljard uit..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:44
Vind het zonde dat Zidane terug is bij Real. Heeft grootse dingen gedaan en ging door de voordeur weg. Moet nu een grote puinzooi op gaan ruimen en dus met geld gaan smijten. Hoop voor hem dat het lukt, maar houd mijn hart vast...
Vind ik leuk
TheMariner +4109
dinsdag 12 maart 2019 om 10:45
Met Pogba, Hazard, Mbappé, Hernández en Mané erbij is Zidane niet meer nodig en zou Joop Klepzeiker als trainer ook kampioen worden.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1990
dinsdag 12 maart 2019 om 19:02
Onderschat joop niet he
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:53
Mane voor op het middenveld?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:12
Proficiat Real-Madrid!
Zizzu terug op zijn oude nest daar waar hij thuis hoort
Het maakt niet uit welke investering Real-Madrid ook voor ogen heeft
Hun grootheid is terug, dat was hij als voetballer en ook als trainer . Die rust en zekerheid biedt aan de spelers die takties heel sterk is in het denkspel wat voetbal allure meegeeft dan blijven de resultaten niet uit!
De grootste club allertijden die alles heeft bereikt die al jaren de voetbalwereld heeft pleziert verdient zo'n jongen als Zinedine Zidane
Gerard Rossell
Vind ik leuk
AFP +2935
dinsdag 12 maart 2019 om 11:13
Verkeerde namen op Zidane's lijstje: Hazard is niet de "verlosser'voor Madrid, Mané heeft moeite met doelpunten maken, Mbappé is de beste aankoop eventueel, Pogba is een beetje op zijn retour.
Totale kosten zullen honderden miljoenen zijn. Niet de moeite waard.
Ajax heeft Real wel het diepe in gespeeld. Wow.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:16
Betaald door de Nederlandse belastingbetaler... .. .

Kom nou niet met achterlijke opmerkingen over een mogelijke uitkering op basis van mijn naam, want dat is het gemiddelde niveau hier, dus zeg het alvast van tevoren,,, ,, ,
Vind ik leuk
Piet Wie +23
dinsdag 12 maart 2019 om 12:17
Ja met al die spelers maakt iedereen ze kampioen. Zo lus ik hem ook.dan wordt ik ook top trainer
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:04
Ik heb echt helemaal niks met (top)clubs die alleen maar kopen en met geld smijten.

Wat zou de wereld snel beter worden als clubs bij iedere transfer de helft van het transferbedrag overmaken naar iedere vorm van ziektebestrijding en rampgebieden.

#dromenmag

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:06
Ik snap dat Zidane een vijftal Galacticos naar Madrid wilt halen. Want als het tactisch niet werkt, dan heb je gewoon bevliegingen nodig van je vedette's. Real Madrid heeft door de jaren heen vaak behoorlijk slecht gespeeld. Maar wist toch vaak ruim te winnen van tegenstanders omdat defensies hun handen vol hadden aan Ronaldo. De andere Madrileense aanvallers kregen hierdoor vaak veel ruimte op het veld om te accelereren. Nu Ronaldo voorin ontbreekt blijft er eigenlijk maar een onzeker elftal over, dat bang is om kansen te missen. Het draait het hele seizoen voor geen meter. En na de vernedering van Ajax moest Perez zijn gezicht redden en met iets groots komen.
Zidane inspireert spelers en laat zijn elftal aanvallend mooi voetbal spelen. Je kunt nu al veronderstellen dat volgend seizoen tig maal beter wordt dan het huidige. Als alle gewenste namen naar het Bernabeu komen dan heeft het toch al verwende publiek de aankomende jaren weer wat te smullen. Ik zie het al helemaal voor me. Pogba, Mbappe, Hazard en Mane op de helft van de tegenstander.....
Vind ik leuk
zivojan +0
dinsdag 12 maart 2019 om 13:12
Waarom zouden ze 100 miljoen willen betalen Hazard? Zijn contract loopt volgend jaar af. Je gaat toch geen 100 miljoen betalen dan, voor 1 jaar? Kunnen ze dan toch beter hem in 2020 gratis ophalen. Of denk ik nu te simpel
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:41
Nou Zidane, een grote bezem en een heule heule grote zak geld en de wederopbouw kan beginnen.....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:54
Dat dit allemaal mag !!
Fair Play zou moeten ingrijpen mocht dit doorgaan !!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:00
Hoe zit het daar met de Fair Play regels...???
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:22
Good job but take hazard de bruine lukaku 3 players you can't gif 2 change to go on goal but balle need go running wicht lukaku so it go fast
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws