Goed nieuws voor Feyenoord: blessuregevallen keren terug op trainingsveld

Goed nieuws voor Feyenoord: blessuregevallen keren terug op trainingsveld

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 13:30di 12-03-2019 om 13:30

Feyenoord kan komend weekend mogelijk weer beschikken over Tonny Vilhena en Kenneth Vermeer. De middenvelder en doelman hebben de groepstraining dinsdagochtend hervat.

Vilhena en Vermeer ontbraken afgelopen weekend bij de wedstrijdselectie in verband met blessures. Vanaf de tribune zagen zij hoe Feyenoord de punten deelde met Vitesse (1-1). Tijdens de ochtendtraining van dinsdag deden beide Feyenoord-spelers weer mee.

Jeremiah St. Juste en doelman Justin Bijlow waren nog niet van de partij. St. Juste raakte zondag tegen Vitesse geblesseerd aan zijn lies en het is nog onzeker of hij zaterdag in acite kan komen als Feyenoord het in eigen huis opneemt tegen Willem II. Bijlow speelt die wedstrijd sowieso niet.

De Rotterdammers kunnen zich met een overwinning op Willem II steviger op der derde plaats nestelen. Concurrent AZ wacht bovendien een zware dobber: zondag komt Ajax op bezoek in Alkmaar.

Plaats een reactie

rotterdammm +1644
dinsdag 12 maart 2019 om 13:35
Hahah wat is dit nou weer voor gast dan
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 13:35
Het word dus weer tijd voor een Vermeertje
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 13:36
De tijd dat hij zijn rentree maakt is niet Vermeer
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 13:38]
Vind ik leuk
MojoRisin +15057
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Vond die Delle ook best goed, kende ik niet eens..
Kokcu moet je sowieso opstellen..
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
dinsdag 12 maart 2019 om 13:46
Delle is een prima stand-in, maar heeft bij NEC behoorlijk liggen grabbelen.... de meningen over hem zijn derhalve verdeeld.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:40
Goed nieuws... Nu komt Vilhena terug op het middenveld om alles nog harder te vertragen! Vilhena erin, is sowieso Clasie eruit lijkt me! Vermeer lijkt me duidelijk, is de 2e beste keeper van de Eredivisie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:44
Vilhena is best wel ok, als er voetballers bij hem staan, afjagen, afpakken en inleveren. Maar met Clasie... pffff.... dat die mag blijven staan is werkelijk wel heel bijzonder. Speelde goed tegen PSV thuis.... maar verder.... pfffff
Vind ik leuk
Kaar +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 13:47
Vilhena terug? Oke maar het wordt dan toch wel Kokcu voor Clasie he....#wishfull thinking.

Vermeer terug zou fijn zijn, al deed Delle het niet verkeerd en jeetje joh die. St. Juste...is echt van glas :(
Vind ik leuk
NvC +8492
dinsdag 12 maart 2019 om 13:50
Jammer dat ze geblesseerd zijn geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:55
Dat is mooi voor Vilhena. Vilhena en kokcu met Jens op het middenveld .Alleen Kokcu mag wel tegen Vilhena zeggen geen postbode spelen gewoon die bal inleveren bij mij.
Vind ik leuk
rinirat +3529
dinsdag 12 maart 2019 om 14:11
Ik zou die jonge speler lekker laten staan en Vermeer gauw weer op doel zetten.
Vind ik leuk
AZ14 +521
dinsdag 12 maart 2019 om 14:39
Die moeten snel terug om meer punten te morsen !!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws