'Ik wil FC Emmen niet tekort doen, maar ik wil een volgende stap maken'

'Ik wil FC Emmen niet tekort doen, maar ik wil een volgende stap maken'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 16:02di 12-03-2019 om 16:02

Nick Bakker hoopt komende zomer op een stap hogerop. De verdediger beschikt bij FC Emmen over een aflopend contract. Bakker (26) steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. 

"Ik wil Emmen niet tekort doen. Ik ben zeer dankbaar voor wat ze mij hebben gegeven. Het zou niet erg zijn hier te blijven, maar ik heb ook ambities. Ik zou graag een volgende stap in mijn carrière willen maken", laat Bakker in gesprek met RTV Drenthe weten

De verdediger maakte in 2016 samen met trainer Dick Lukkien de overstap naar Emmen. "Ik denk dat hij mijn enige trainer in mijn carrière is geweest. Ik heb veel onder hem mogen spelen. Hij weet me soms te prikkelen met opmerkingen op het veld. Hij maakt me boos als ik wat laks ben. Dan geef ik extra gas. Daar heeft hij bij mij persoonlijk wel een goede kijk op."

Bakker speelde dit seizoen 24 duels namens Emmen in de Eredivisie. Hij scoorde één keer. 

Plaats een reactie

Donnygo +5004
dinsdag 12 maart 2019 om 16:04
Logisch alleen vraag ik me af of die clubs wel op Bakker zitten te wachten
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:06
Welke clubs?
Vind ik leuk
GGbrammyGG +209
dinsdag 12 maart 2019 om 16:07
Jammer dat hij "Hoger" op wil. De graafschap met VD Paverd en Straalman achterin die kunnen wel wat concurrentie gebruiken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:08
Ik denk dat veel clubs het fijn vinden hoor om een bakker bij de club te hebben. Goed na een zware intensief training om wat carbs te eten naast je vetten en protein. Bakkertje is daarvoor de oplossing! Investeren! Nu het nog kan!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:10
Is dit Poolse humor?
Vind ik leuk
McLovin +642
dinsdag 12 maart 2019 om 16:11
Ik vind hem wel grappig. Hij is in iedergeval stuk grappiger dan al jou inhoudloze en op de man reacties.
Dit is ook de reden waarom je zovaak geband wordt.
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
dinsdag 12 maart 2019 om 16:43
Alweer een nieuw account troll?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:51
Je bent zelf een troll
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 16:58
Poolse humor.
toch maar een Nederlandse timmerman dan.

het wachten is op de bundel 1000 jaar Poolse humor.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:58
Dan moet je gewoon 1000 wc rollen kopen
Vind ik leuk
Cookee +12784
dinsdag 12 maart 2019 om 17:01
Das een andere 'bescheurkalender'.
Maar die teksten zijn zo vaag.
Vind ik leuk
Nao Veure +157
dinsdag 12 maart 2019 om 16:06
Wie wil nou niet hogerop? Als je dat zegt doe je Emmen echt niet tekort
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:09
Misschien een optie als opvolger van Mitchel?
Vind ik leuk
Eimersweide +9298
dinsdag 12 maart 2019 om 16:26
Dijks?
Vind ik leuk
Eimersweide +9298
dinsdag 12 maart 2019 om 16:27
Te Vrede?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:43
Mitchell Bakker, die gaat naar Psg.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:43
Bakker.
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
dinsdag 12 maart 2019 om 22:07
De Haan?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:15
Hij speelt niet eens altijd. Misschien bedoelt hij met een volgende stap, een stap terug en is zijn ambitie een club als WKE.
Vind ik leuk
Emmenaar +807
dinsdag 12 maart 2019 om 19:10
Als hij beschikbaar is, speelt hij altijd. En terecht. Hij kan een stapje hoger wel aan, al hoop ik zelf dat hij blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:19
Je kunt je afvragen of veel grotere clubs er brood in zien om Bakker te contracteren.
Vind ik leuk
Mr bien +7019
dinsdag 12 maart 2019 om 16:21
Komt voor de bakker
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
dinsdag 12 maart 2019 om 16:21
Dan ben je 26 en heb je je trainer nodig om je best te doen. Dat wordt wat bij een volgende stap.
Vind ik leuk
keesje s +944
dinsdag 12 maart 2019 om 16:33
Vergeet maar bakkertje.... Emmen is je plafond
Vind ik leuk
Mr bien +7019
dinsdag 12 maart 2019 om 16:46
Kan nog altijd naar de jumbo
Met Ruud Brood als afdelingschef. En keje Molenaar als bedrijfsleider
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:10]
Vind ik leuk
TimdeCler +52
dinsdag 12 maart 2019 om 16:34
Groningen, Heerenveen, Heracles zouden mooie clubs zijn voor Bakker. Een degelijke centrumverdediger is altijd welkom.
Vind ik leuk
keesje s +944
dinsdag 12 maart 2019 om 17:08
Komt bij Groningen weg......
Vind ik leuk
TimdeCler +52
dinsdag 12 maart 2019 om 17:33
Daarom en nog steeds woonachtig, door blessures niet helemaal doorgebroken maar kan zich dan nu laten zien.
Vind ik leuk
keesje s +944
dinsdag 12 maart 2019 om 18:05
Gaat niet gebeuren.... 🤷‍♂️
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:52
Altijd moeite met dit soort uitspraken van spelers.
Niet roepen, goed spelen en waffel houden.

Interesse komt dan vanzelf.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:30
Nick is een echte Groninger zonder zijn twee zware blessures was hij gewoon basis materiaal geweest voor groningen ipv bv chabot. Prima speler top mentaliteit. Zwolle zou een mooie stap zijn voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:39
2x raden waar die heen gaat,
Feyenoord denk ik...
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
dinsdag 12 maart 2019 om 22:08
Bakker Bart iets voor hem?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 22:08]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws