Balende Stam hint naar wijzigingen in Amsterdam: Toch wel spijtig

Balende Stam hint naar wijzigingen in Amsterdam: "Toch wel spijtig"

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 17:32di 12-03-2019 om 17:32

PEC Zwolle-trainer Jaap Stam lijkt zijn elftal woensdagavond, op bezoek bij Ajax, op een of meerdere posities te gaan wijzigen. Voor de camera van FOX Sports stelt Stam dat hij 'rekening moet houden' met het duel met Excelsior van zondag. 

"Iedereen kent het belang van die wedstrijd", doelt Stam op Excelsior-uit. Net als PEC zijn de Rotterdammers verwikkeld in een strijd tegen degradatie. "Dus je moet altijd kijken naar hoe je het woensdag aanpakt, wat je wilt behalen en met wie je dat gaan doen. Eventueel maken we veranderingen of niet."

"We moeten maar met deze situatie handelen. Je weet niet wat er gebeurt, morgen. Pakt iemand een kaart, waardoor mensen geschorst worden? Krijg je blessures, waardoor spelers niet bij de wedstrijd van zondag aanwezig kunnen zijn? Daar hebben wij mee te maken, een ander niet. Dat is toch wel spijtig."

De wedstrijd tegen Ajax zou eigenlijk eerder worden afgewerkt. Omdat Ajax in actie moest komen in de achtste finales van de Champions League gunde de KNVB de Amsterdammers rust en werd Ajax-PEC naar 13 maart verzet. 

Poll

Wat wordt de uitslag bij Ajax-PEC?

(4227 stemmen)

Plaats een reactie

Johnnies +1915
dinsdag 12 maart 2019 om 17:36
Gewoon winnen daar Jaap stam, de beuk erin.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:39
Als Zwolle niet oppast en Ajax zet aan kan het ook 10-0 worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:09
Ze gaan gewoon op 40-50% spelen. Denk dat het 3-0 gaat worden.
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 18:27
Ik denk dat Stam alvast aan het oefenen is voor volgend seizoen met zijn calimero teksten.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11772
dinsdag 12 maart 2019 om 18:32
Denken is niet je sterke kant zeker?
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 21:45
Wel mijn sterkste.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:04
Hahaha ik geef je gelijk!

Pakt iemand een kaart, waardoor mensen geschorst worden? Krijg je blessures, waardoor spelers niet bij de wedstrijd van zondag aanwezig kunnen zijn? Daar hebben wij mee te maken, een ander niet. Dat is toch wel spijtig."

Daar heeft iedereen toch last van raar geklets!
Vind ik leuk
abraksas +2487
dinsdag 12 maart 2019 om 20:19
Ja echt he. Alsof alleen de spelers van Zwolle kaarten kunnen pakken of blessures op kunnen lopen.
Ow wacht, niet iedereen speelt aanstaande zondag he, sommigen spelen al op zaterdag. Dus heeft ie wel gelijk dat niet iedereen aan de wedstrijd van zondag moet denken :D
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:30
Er word toch wel vaker op woensdag gevoetbald. Je kan het ook zo bekijken dat je lekker in je ritme blijft. Niet zo zeiken lekker voetballen denk ik dan.
Vind ik leuk
abraksas +2487
dinsdag 12 maart 2019 om 21:09
Precies. Ziet van Bommel ook zo. Die is zelfs jaloers op het volle programma van Ajax ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:00
Dat snap ik ook wel :)
Vind ik leuk
abraksas +2487
dinsdag 12 maart 2019 om 22:40
Dacht ik al wel dat je het van hem had :D. Kwam me zo bekend voor ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:12
Dat heb ik niet van hem. Dat vind ik zelf. Minder janken meer voetbal ze worden er dik voor betaald.
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 00:52
De kans dat je weer fit bent na 7 of 8 dagen lijkt mij toch echt groter dan dat je dat na een halve week bent.
Vind ik leuk
abraksas +2487
woensdag 13 maart 2019 om 11:26
Fitheid ja, dat is natuurlijk zeker wel een punt. Maar schorsingen benoemt hij ook he. En je kunt me niet zeggen dat het wat uitmaakt of je op een zondag of op een woensdag tegen een schorsing aan loopt.
Bovendien zegt Stam dat andere clubs dat probleem niet hebben en dat is natuurlijk sowieso volstrekte onzin. Ook spelers van andere clubs kunnen schorsingen en blessures oplopen, of toch alleen Zwolle?
Vind ik leuk
Ramon89 +1133
woensdag 13 maart 2019 om 15:35
Wij spelen een wedstrijd meer dan de tegenstander van zondag, dus ja de kans op blessures is groter dan die van de tegenstander. Daar heb je geen hogere wiskunde voor nodig.
Vind ik leuk
abraksas +2487
woensdag 13 maart 2019 om 16:42
Kun je misschien ook even alles lezen en even nadenken voordat je reageert?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:37
Heb City gekeken maar die spelen op halve kracht en Schalke krijgt er al 7 om te oren.
Vind ik leuk
Iefmeister +7950
dinsdag 12 maart 2019 om 18:10
10-0 dat zie je niet zo vaak....
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 18:51
Hahahaahhahahaha mr. Miyagi haahhahahahahaaha😂😂
Vind ik leuk
035 +225
dinsdag 12 maart 2019 om 19:19
Trol???
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:41
Hahaha goed grap zeg!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:02
Hij heeft ook echt een like van me gekregen, voor die opmerking
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 18:49
Wat een ‘calimero’ hè 😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:04
😆😆😆
Vind ik leuk
voebtalie +2304
dinsdag 12 maart 2019 om 17:56
Calimeros in 3..2..1..
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 18:51
Hahahahahahahahah
Vind ik leuk
Plattekar bv +34319
dinsdag 12 maart 2019 om 19:23
Eerst gvd zeiken dat de wedstrijd verplaatst is en nu als een angsthaas al kijken naar zondag...nou, blijf dan maar thuis.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:34
Wij zijn t best vaak eens met elkaar!
Vind ik leuk
Johnnies +1915
dinsdag 12 maart 2019 om 19:51
Inderdaad.
Vind ik leuk
piet potlood +2276
dinsdag 12 maart 2019 om 19:28
zegt hij nu dat hij de wedstrijd tegen ajax laat lopen omdat er tegen excelsior meer te winnen is? Wa bende dan unne slappe zak zeg.
Vind ik leuk
Johnnies +1915
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
Schijterd is het.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:37
Prachtig!

Twitter is ontploft met vooral veel PSVers die klagen dat Stam waarschijnlijk spelers gaat sparen! Ze vinden het allemaal erg gemeen en oneerlijk!

Waar zijn die klagende Brabanders vorig jaar geweest toen Feyenoord spelers spaarde tegen PSV?

Selectieve verontwaardiging bij veel PSVers 😂😂😂😂😂
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:41
Komt bij elke club voor man
Vind ik leuk
zoroman30 +150
dinsdag 12 maart 2019 om 18:58
Klopt helemaal , is ook niets mis mee .
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:42
Tsja... That’s life...
Vind ik leuk
Roel Boeli +430
dinsdag 12 maart 2019 om 17:43
Wij hebben toen tegen PSV niemand gespaart?

Roel
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:45
Onee? De bekerwedstrijd die eraan kwam was belangrijker dan de wedstrijd tegen PSV!
Vind ik leuk
markie +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 18:01
Volgens mij zat v Persie toch echt op de bank
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:10
Dat zit ie ook vaker dit seizoen toch
Vind ik leuk
035 +225
dinsdag 12 maart 2019 om 19:25
Waar zit jij in Amsterdam?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:08
Overtoom
Wil je op de koffie
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 20:09]
Vind ik leuk
035 +225
donderdag 14 maart 2019 om 02:18
Dat denk ik niet. :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:23
Hapje bij panacha zit er dus nie in
Zou ook nie zo goed idee zijn:)
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 21:49
Heb niets met enge vrouwen. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:51
Ik niks met homos
Tot ziens
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 21:51
Ik ook niet mutsje
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:53
Vooruit een likje
Vind ik leuk
035 +225
vrijdag 15 maart 2019 om 21:54
Wat wil je nu lezen?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:28
Niks
Laat me met rust
Vind ik leuk
The Iceman +16274
dinsdag 12 maart 2019 om 18:13
Van Persie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:18
Net als dit Jaar van Persie 😉 .
Niet dat het nut heeft gehad hoor
Wedstrijd erna tegen Willem II voor de beker was belangrijker.
Dus spelers met pijntjes zouden gespaard worden.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15655
dinsdag 12 maart 2019 om 17:43
Laat ze toch lekker. Het is sneu dat weet iedereen. Laat ze maar op elkaars schouder uithuilen maar verder geen aandacht aan geven.
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:44
Wel lastig hoor. Die CL avonden is al kiezen omdat er twee wedstrijden tegelijk zijn. Nu morgen aan de ene kant Barca-Lyon, leuk.
Aan de andere kant Bayern-Liverpool, topwedstrijd natuurlijk.
Maarja nu speelt ook Ajax... kan er geen drie tegelijk kijken hahaha 🙈
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Ajax speelt al om 18:30 😉
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:49
Zo tering thanks. Dat was ik ff vergeten. Goed dat je t zegt.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
dinsdag 12 maart 2019 om 19:02
Ze hebben al gespeeld toch?
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
dinsdag 12 maart 2019 om 19:16
Ah jullie hebben het over morgen ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:37
Ja haha 😉
Vind ik leuk
Roeptoeter +15655
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Het mag niet eens tegelijk van de Uefa.
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:49
Shit hahaha . Nog niet wakker...
Ja sorry hier is het ochtend 🙈
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:55
Hoef je nog maar twee tegelijk te kijken. Dat moet lukken 😉
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 18:18
Jajaja ik weet t.
Vind ik leuk
Brijk +954
dinsdag 12 maart 2019 om 18:26
Hahah! Op het ‘schakelkanaal’ kan je van allebei de wedstrijden ongeveer 47 minuten zien😉
Vind ik leuk
markie +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 18:02
Gewoon tv, tablet en telefoon aanzetten
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 18:21
Ik kijk in het buitenland. Dus via een stream. Lukt niet op mijn tv dus telefoon en tablet. Gelukkig zijn er maar twee tegelijk hahaha
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
dinsdag 12 maart 2019 om 18:32
en gewoon eentje op tv kijken en de andere op de laptob
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 18:57
Stream lukt niet op mijn tv. Dus ja op het tablet.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1247
dinsdag 12 maart 2019 om 17:52
De ene keer heb je voordeel en de andere keer nadeel! Snap wel dat ze piepen maar Ajax had normaal gesproken sowieso wel gewonnen van pec thuis.
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 00:54
Het artikel gaat juist niet over de wedstrijd van Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:01
Maand geleden nog toen feyenoord op bezoek kwam en van persie spaarde voor ajax die woensdag erna voor de beker tegen elkaar speelden.zeker een selectief geheugen onze vrienden uit eindhoven
Vind ik leuk
Iefmeister +7950
dinsdag 12 maart 2019 om 18:13
Ik heb vooral heel veel psv ers gezien die jullie die overwinning en ronde verder gunnen. In de competitie waar het dicht bij elkaar ligt moet de knvb niet opeens nieuw beleid vervroegd gaan invoeren in het voordeel van 1 club.
Vind ik leuk
jochempje +4177
dinsdag 12 maart 2019 om 18:27
Je bedoelt die wijziging waar PSV zelf om gevraagd had vorig seizoen, en er mee instemde dat die regel dit seizoen inging? Die wijziging?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:58
Je eerst gedeelte klopt, dat viel me positief op.
Vind ik leuk
Weisweiler +108
dinsdag 12 maart 2019 om 18:30
Het humeur van onze Brabantse vrienden wordt voornamelijk bepaald door wat er in Amsterdam gebeurd.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
dinsdag 12 maart 2019 om 18:30
Zowiezo, waarom zou hij spelers moeten sparen. Omdat ze een keer 3 wedstrijden in 1 week spelen? Als er hier nog mensen zijn die niet precies weten wat Calimero betekent, kijk maar even naar PEC
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6530
dinsdag 12 maart 2019 om 18:34
ga morgen ook maar aan mijn baas vragen of ik niet wat meer vrij mag, iedere dag achter elkaar werken. weet niet of ik dat lang volhou
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
dinsdag 12 maart 2019 om 21:47
Ik moest vorige week voor t eerst dit jaar op zaterdag werken. Misschien maar even 2 weken compensatie vragen idd 😂
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 00:56
Je weet toch wel dat juist Ajax dat de vorige week niet kon, drie wedstrijden in een week? PEC speelt juist wel drie wedstrijden in een week. Je bent zelf de opper Calimero.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 00:56]
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
woensdag 13 maart 2019 om 06:54
Echt waar joh? Ajax speelt bijna wekelijks 3 wedstrijden, PEC 1 keertje, en nog zeiken ook. De knvb heeft die wedstrijd verplaatst zodat Ajax rust had voor een, voor heel nederland belangrijke, achtste finale vd CL. Sukkeltje.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
woensdag 13 maart 2019 om 14:45
Hij spaart spelers voor het treffen met Excelsior zodat hij dan in de sterkst mogelijke opstelling kan spelen om zo degradatie te ontlopen.

Verliespunten tegen Ajax zijn i.d.d. al ingecalculeerd. Dit heeft sowieso (en niet zowiezo) niets maar dan ook niets met Calimero-gedrag te maken. Wel in de materie inlezen voor je commentaar geeft en Jaap Stam (oud - Ajax) beticht van Calimero-gedrag.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
woensdag 13 maart 2019 om 15:13
Nee ik beticht Stam niet alleen van Calimerogedrag, maar de club PEC. Ze willen lijkt het wel, niks aanpassen voor t totale Nederlandse voetbal. Eerst niet met t kunstgras, en nu met deze wedstrijd. Ja dat is imo toch echt Calimerogedrag. Zij zijn groot en ik is klein, en das niet eerlijk.....
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
woensdag 13 maart 2019 om 17:21
Jij haalt wat dingen door elkaar. Het is voor Zwolle een uitwedstrijd dus je kunstgras verhaal slaat als een tang op een varken.

De wedstrijd was al een keer verplaatst van zondag naar zaterdag (daar was Zwolle mee accoord); daarna nog een keer verplaatsen zul je dan in overleg moeten doen en niet zoals nu gebeurde op voorspraak van de competitieleider.

Zwolle gaat kunstgras er weer uitgooien dus ook daar werken ze aan mee. Feit blijft natuurlijk dat we als Ajacieden blij mogen zijn dat de KNVB meedenkt m.b.t. het spelen in de Champions-League (beter laat dan nooit).
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
woensdag 13 maart 2019 om 18:34
Precies dat bedoel ik toch? Eerst lopen mensen te zeuren dat er geen rekening gehouden wordt met europees programma. Nu doen ze dat en zou PEC dwars liggen.

Btw waar heb jij vandaan dat PEC er vanaf stapt? Ik dacht dat alleen ADO dat wilde. Of haal ik ze door elkaar?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1199
woensdag 13 maart 2019 om 22:34
Is al lang bekend dat Zwolle naar Hybride mat gaat.
Vind ik leuk
Patje41 +1138
dinsdag 12 maart 2019 om 19:50
Het loopt ze dun in de broek
Vind ik leuk
J. Staatsen +7068
dinsdag 12 maart 2019 om 21:44
In principe moest ajax spelers sparen tegen Zwolle voor de CL wedstrijd in Madrid. Nu heeft de KNVB dit voor ajax omgedraaid en moet juist Zwolle tegen Ajax spelers sparen voor hun degradatie wedstrijd tegen Excelsior.

Als het toevallig zo uitkomt dan heb je gewoon geluk of juist pech, maar als de KNVB hiervoor bewust wedstrijden gaat verplaatsten, dan is het gewoon competitie vervalsing.
Vind ik leuk
Iefmeister +7950
dinsdag 12 maart 2019 om 23:52
Precies.
Vind ik leuk
leozao +903
woensdag 13 maart 2019 om 15:58
Net Carnaval geweest daar; kan je zomaar een paar hersencellen kosten...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:38
Nou, die helpt zijn oude club een handje.

Begrijp m wel hoor.

Met dank aan de knvb en een clubje uit amsterdam
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:40
Andy je bent echt een zielepoot als je nu nog zeurt.
Het was uiteindelijk toch niet voor niks?
Real uitgeschakeld, punten zijn binnen en nu nog zeuren dat de Knvb aan het voortrekken is?
Hoeveel punten heeft jou club al binnen gesprokkeld?
Ondankbaar stuk vreten dat je bent!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Andy snapt er weing van....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:49
Ik snap t heel goed, das juist jullie probleem.

De knvb is toch nu alweer aan t kijken of ze weer wedstrijden kunnen uitstellen?
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:51
Ja en kijk wat t heeft opgeleverd. In het belang van HEEL Nederland.
You are welcome 😊
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:58
Nou vertel; behalve dan 350.000 pet club, een fooi.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:09
350duizend euro die je gratis en voor niks zo in je handje krijgt. Noem het maar niks. Daar moet ik heel hard voor werken gekkie
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:12
Het is een fooi vergeleken met wat ze Europees gezien binnenhalen.

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:15
Die andere clubs spelen er toch niet voor gekkie. Die krijgen get voor niks. Dat is een hoop geld voor niks. Punt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:27
Relatief gezien, t.o.v 80 miljoen, is t een fooi.


En t addertje... komen ze niet in de poulefase, keren zeniks uit.
Vind ik leuk
Phiron +367
dinsdag 12 maart 2019 om 19:35
Volgens mij betalen die clubs ook een veelvoud aan salarissen
Vind ik leuk
Patje41 +1138
dinsdag 12 maart 2019 om 19:53
Wat een seikerds zijn jullie zeg, vond het zo raar dat stam naar feijenoord ging maar nu snap ik het...... gaat niet om het voetbal maar om van jullie gemeeuw af te zijn
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:06
Dat hebben ze dan toch ook zelf gedaan? Öf moet de volle 80 miljoen naar Twente?

Malloot
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:25
Wie heeft t over Twente? Jij als enige
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:27
Nou ok 80 miljoen naar alle clubs in de KKD
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:28
Doe maar verdelen onder de clubs, met een hoger percentage dan nu. Als t ze werkelijk om het nederlandse voetbal gaat...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:48
Het gaat Ajax om Ajax. Neemt niet weg dat je best dankbaar mag zijn en dus ietwat mag meewerken
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:51
Andy is echt niet goed bij zijn hoofd. Ajax speelt 80 miljoen bij elkaar dus hij wil dat ze het erna maar allemaal gaan uitdelen gratis en voor niks hahahaha
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 01:00
Dat gaat dit seizoen nog niet in, bovendien is het niet voor alle clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:56
Andy is een dombo hehehe
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:47
En wat heeft pec hieraan gehad dan? Of tellen die niet mee?

En kom niet aan met vergoedingen: 350.000 per club. Nou,nou, wat goed voor het nederlands voetbal.

Zegt genoeg dat ten Hag en de Jong de knvb bedankten.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:52
Ga toch weg man, zij benadelen meer dan 10 clubs door op dat verrekte kunstgras te spelen.
Dat wij aan de top van NL staan heeft zo zijn privileges.
Deal with it.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:32
“Wij”? Zit je in de directie? Speel je mee? Ben je trainer?

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:35
Zijn je Woorden op?
Of nee, ‘de’ woorden... zijn toch niet jou woorden?
🙄
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:08
Verdubbeling van het eigen vermogen.

Geen dank
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:35
Je weet waar je over praat? Eigen vermogen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:02
Beetje sarcasme
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:33
En beetje weinig verstand van zaken
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:52
Shit je hebt me door.

2000 internet punten voor jou!
Vind ik leuk
Degraaf +1537
dinsdag 12 maart 2019 om 18:17
Zijn club mag blij zijn dat het überhaupt nog betaald voetbal speelt.
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 01:24
Waarom? De 11e club in begroting, de 10e in aantal toeschouwers en volgens de FOX-lijst (tv-gelden) de 12e wat betreft prestaties over de laatste 10 jaar. Een positief eigen vermogen. Een groei in aantal supporters. Sportief is het dit seizoen wat minder, 13e.
Vind ik leuk
Degraaf +1537
woensdag 13 maart 2019 om 06:24
Ik had het niet over PEC, maar over FC Twente.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2570
dinsdag 12 maart 2019 om 21:50
Echt he? Mja PEC heeft niks in Europa te zoeken, maar wil wel graag profiteren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:53
PSV is ook zijn oude club , en verder kijkt Jaap vooral naar het belang van PEC .
En voor hun is de wedstrijd tegen Excelsior het belangrijkst .
Vind ik leuk
la galaxy +1054
dinsdag 12 maart 2019 om 17:38
Gewoon een ajaxje doen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:40
Verwacht toch echt dat PEC mee gaat doen aan doen aan die wedstrijd, meer dan Fortuna dat deed. Ik meen het serieus, ik verwacht oprecht een verassing. Kan ook zomaar 6-0 worden voor Ajax natuurlijk, maar je weet het nooit.
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:47
De bal is rond
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:47
En kan ook raar rollen
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:50
Elf tegen elf?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:51
90 minuten lang
Vind ik leuk
Tommieman +5085
dinsdag 12 maart 2019 om 17:52
En aan het einde wint Ajax?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:55
Als ze meer scoren dan PEC wel. Beginnen normaal toch met 0-0, vanaf het fluitsignaal wordt het wel duidelijk
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 01:38
Zeker als het geen in de eredivisie gangbaar merk Derbystar is, maar een eigen huismerk met drie schuin aflopende verticale strepen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:40
Ik zou de wedstrijd verplaatsen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:00
Ik zou dat niet doen, mogen wel wat rekening houden met de supporters he
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 01:49
Supporters zijn bijzaak, de ene fansite denkt dat er 71 supporters zijn, een ander houdt het op 26.
Misschien kan PEC om uitstel vragen, een reserve is op pad met zijn nationale elftal.
Vind ik leuk
2-1 +1440
dinsdag 12 maart 2019 om 17:41
Oftewel competitievervalsing.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:41
Sorry Jaap, ik zeg 3-0.
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 17:42
PEC kan leuk voetballen onder Stam. Van AZ hadden ze afgelopen zondag ook kunnen winnen. Maar ik denk dat Ajax een paar maten te groot is op dit moment. Je weet het anders nooit in het voetbal, wonderen zijn de wereld niet uit.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 17:51
7-0
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 17:44
Dus Zwolle kan geen 3wed aan in 8 dagen. En maar klagen over Ajax. Dat zijn profvoetballers!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
Koenbres +2012
dinsdag 12 maart 2019 om 17:46
Hij heeft het vooral over schorsingen enzo net voor een belangrijke pot nou daar heeft ie een punt. En ajax heeft een ander soort selectie eh ;)
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 01:51
Ajax kon vorige week geen 3 wedstrijden in 8 dagen aan. Daarom speelt PEC er nu 3 in 8 dagen, omdat Ajax dat vorige week niet kon.
Vind ik leuk
B H +320
dinsdag 12 maart 2019 om 17:44
Dus; competitievervalsing.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
dinsdag 12 maart 2019 om 17:49
Moet Stam als trainer wel gewend zijn bij Reading hadden ze niet anders dan een dubbel programma, beetje makkelijk dit van Stam.

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:51
Je mag er niet aan denken, maar........................................
Vind ik leuk
Dommetje +3311
dinsdag 12 maart 2019 om 17:52
Uitstel tegen Ajax vond hij competitie vervalsing .
Hoe wil je dit benadrukken Stammetje .
Ik zou zeggen vol erin .
Vind ik leuk
El Cazador +8925
dinsdag 12 maart 2019 om 17:54
Dit gaat er aan morgenavond:
Op 19 mei 1972 is Vitesse speelbal van het gouden Ajax. De teller stopt bij 12-1, nog altijd een record in de eredivisie.
Vind ik leuk
NvC +8492
dinsdag 12 maart 2019 om 17:54
Hopelijk wint Ajax, zo blijft het lekker spannend in de top.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:56
Hoe Ajax na 4 jaar kampioen wordt zal geen enkele supporter uit Amsterdam iets kunnen schelen. De rest zal altijd weten dat dit slechts gelukt is na een investering van +40 mln en verzette wedstrijden...
Vind ik leuk
markie +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 18:04
Als Ajax kampioen wordt heeft dat niks te maken met geluk maar kwaliteit.
Vind ik leuk
74ratje +702
dinsdag 12 maart 2019 om 18:17
En als ajax geen kampioen word, waar heeft dat dan mee te maken?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:21
Dat PSV beter is. Maar ze zijn wel wat uit vorm de laatste potten
Vind ik leuk
74ratje +702
dinsdag 12 maart 2019 om 19:26
Dat is duidelijk.maar weer snel terug naar het niveau van voor de winterstop hoop ik.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:28
Aaaaaah wacht nog ff wat potjes joh

:P
Vind ik leuk
74ratje +702
dinsdag 12 maart 2019 om 19:31
Nee. Na de interlands onderbreking is ie weer terug :-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:49
Neeeeeeee
Vind ik leuk
markie +2757
woensdag 13 maart 2019 om 08:06
Dat er iemand anders de terechte kampioen is geworden
Vind ik leuk
Al_Padrino +231
dinsdag 12 maart 2019 om 18:22
T is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk..
Vind ik leuk
RGB +1286
dinsdag 12 maart 2019 om 17:58
Jaap, als je nou geen blessures wil en/of geen gele kaarten, hierbij een tip: lekker thuisblijven, dan verlies je reglementair met 3-0 (dat valt dan nog wel mee toch?)
Vind ik leuk
markie +2757
dinsdag 12 maart 2019 om 18:05
Kijk dit zijn prima ideeën
Vind ik leuk
Ajax.nl +917
dinsdag 12 maart 2019 om 18:07
Stam je hebt .gelijk gewoon met je B elftal spelen, dan kunnen wij de punten pakken. Nee maar even serieus ik denk dat we wel winnen morgen maar wel moeizaam. Ben bang dat onze jongens zich niet kunnen opladen voor dit duel. Trouwens ik las/ hoor dat Ziyech naar Bayern gaat als opvolger van Robben!? Iemand wat meegekregen hierover?
Vind ik leuk
soccer02 +703
dinsdag 12 maart 2019 om 18:08
Dat het allemaal niet helemaal eerlijk is gegaan. Dat begrijpt iedereen wel, maar dat geweest. Nu zou de focus toch moeten liggen op de wedstrijd en niet dat de wedstrijd verplaatst is. Stam blijft maar janken en zeuren, En dan ook in de media roepen, ik ga spelers wijzigen. Want excelsior is belangrijker. Prima om spelers te wijzigen, maar waarom moet je dat delen in de media een dag voor de wedstrijd. Goede motivatie voor de spelers. Feyenoord gaat nog spijt krijgen. Hij zeurt en jankt wel erg veel. Hij kreeg ook zijn trainers diploma cadeau. Omdat hij niet klasikaal les wilde volgen.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1078
dinsdag 12 maart 2019 om 18:15
Hahaha de jankers uit Brabant vergeten schijnbaar ook wat hun vorig jaar winst opleverde, jammer voor hunwant Jaap Stam heeft volledig gelijk om spelers te sparen voor hun belangrijke wedstrijd tegen Excelsior , jammer maar helaas Boertjes !
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:21
AJAX moet winnen !
Vind ik leuk
Cookee +12692
dinsdag 12 maart 2019 om 18:34
Sorry Jaap, hier kan ik niet tegen.
Iedereen wil in de ED spelen om dit soort potjes mee te maken.
Geen excuses.
Altijd je beste team opstellen, als je een goed resultaat haalt dan neem je dat mee naar Excelsior... altijd 100% Jaap zo hoort dat.
Vind ik leuk
Oet +66
dinsdag 12 maart 2019 om 19:03
Jaap heeft gelijk. Gewoon jong PEC erheen sturen en lekker zondag er vol op tegen Excelsior
Vind ik leuk
haarlemx +435
dinsdag 12 maart 2019 om 18:35
Nooit gedacht dat Jaap Stam ooit Calimero gedrag ten toon zou spreiden.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 18:40
Kijk als pec gewoon thuis blijft. Dan kunnen ze zich opladen voor de topper tegen Excelsior. 3-0 in de boeken. Of je komt en gaat er met 5-0 of meer eraf. Ajax laat het niet meer lopen joh. Na de winterstop hebben ze hun dipje gehad en bijna de kampioenschap verspeelt. Dat overkomt ze nu niet meer.
Vind ik leuk
plein19 +3123
dinsdag 12 maart 2019 om 18:42
Jezus wat een gezeik over blessures en kaarten. Dat kan ieder wedstrijd gebeuren. Dat kan volgend jaar nog wat worden.
Vind ik leuk
Muscles +1733
dinsdag 12 maart 2019 om 18:45
Stam, geef die drie punten maar aan Ajax anders, na Excelsior, kom je in de degradatiezone.......
Vind ik leuk
FRChamp +1039
dinsdag 12 maart 2019 om 18:46
Meesterzet van Stam!
Vind ik leuk
Ari as +445
dinsdag 12 maart 2019 om 18:50
Dus competitievervalsing
Vind ik leuk
Hazelnoot +82
dinsdag 12 maart 2019 om 18:54
Het zijn toch topsporters? Of zijn de boys moe van het weekend...
Vind ik leuk
Iwonna +37
dinsdag 12 maart 2019 om 18:57
PEC had ook rust ,daar heeft Stam het niet over .
Vind ik leuk
Oet +66
dinsdag 12 maart 2019 om 18:59
En PEC wilde toen die rust niet en nu wel
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:00
stam is een slimme vos maar daar trapt Ajax niet in !
Vind ik leuk
deltiaan +1423
dinsdag 12 maart 2019 om 19:02
Stam kan doen of proberen wat hij wil 020 word toch aan de overwinning geholpen
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 02:14
Krijgen we dan weer een foto waarop je niet de bal en de benen kunt zien?
Vind ik leuk
kees ee +923
dinsdag 12 maart 2019 om 19:21
knvb, . . amsterdammers !?
Vind ik leuk
Merdocs +32
dinsdag 12 maart 2019 om 19:25
Stuur gewoon het tweede elftal lafbek. Of nig beter blijf gewoon thuis. Kunnen die in Amsterdam nog een keer uitrusten. Wat een fake competitie is dit zeg.
Vind ik leuk
Floris5 +132
dinsdag 12 maart 2019 om 19:39
Gewoon even 3 puntjes ophalen in Amsterdam, wie maalt er dan nog over een wedstrijd tegen Excelsior?
Vind ik leuk
14forever +9066
dinsdag 12 maart 2019 om 19:44
5-0 Morgen.....
Vind ik leuk
Just Nuts +677
dinsdag 12 maart 2019 om 19:55
Gun het Zwolle wel om toch 3 puntjes te pakken dan mag Ajax van het weekend wel weer winnen van AZ.. Deal ??
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:09
Krijg je blessures, waardoor spelers niet bij de wedstrijd van zondag aanwezig kunnen zijn? Daar hebben wij mee te maken, een ander niet.

Ehm zei Stam dat echt zo?? Wat een flauwe kul lult hij dan!! Elk team dat voetbalt voor prijzen heeft hier mee te maken!! Of je nou op zondag speelt of woensdag...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:49
Zal Ajax wel uitgerust genoeg zijn?
Vind ik leuk
Marmann +35
dinsdag 12 maart 2019 om 21:18
Goede gedachte van Stam. Je kunt idd beter je energie in Excelsior steken is een verstandige zet. Veel clubs willen uitblinken tegen Ajax, maar krijgen in de wedstrijden erna de rekening gepresenteerd.
Vind ik leuk
Jandieze +589
dinsdag 12 maart 2019 om 21:40
Volgens goed Zwols gebruik worden de competitiepunten weer braaf ingeleverd bij hun favoriete club. En uiteraard keurig mogelijk gemaakt door de KNVB, die hebben ook hun zin.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:02
En jij bent een zeikerd. Move on. Get a life.
Vind ik leuk
AjaxSneek +139
dinsdag 12 maart 2019 om 21:52
1 voordeel Jaapie, je speelt wel op echt gras!
Vind ik leuk
Oet +66
woensdag 13 maart 2019 om 02:59
Alleen is het jammer dat het dak waarschijnlijk dicht zit en niet met de eredivisiebal (derbystar) gevoetbald wordt
Vind ik leuk
AjaxSneek +139
woensdag 13 maart 2019 om 18:23
Wel droog en windstil, heerlijk toch!
Vind ik leuk
ritje +637
woensdag 13 maart 2019 om 09:21
hallo Als Ajax snel een doelpunt maakt? dan schakelt PEC over naar de wedstrijd tegen excelcior! die is voor PEC veel belangrijker! maar het kan heel lastig worden? of niet? Psv krigt het zondag tegen die lange jongens het ook niet makkelijk op dat kutgras? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws