Update: 'Tegenvaller voor Ajax: De Jong mist duel met PEC; Ziyech nog onzeker'

Update: 'Tegenvaller voor Ajax: De Jong mist duel met PEC; Ziyech nog onzeker'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 08:16wo 13-03-2019 om 08:16

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 08:42wo 13-03-2019 om 08:42

Ajax is niet geheel ongeschonden uit het thuisduel met Fortuna Sittard gekomen. Trainer Erik ten Hag laat weten dat hij enkele vraagtekens in zijn selectie heeft voor de inhaalwedstrijd tegen PEC Zwolle van woensdagavond.

Noussair Mazraoui kampte met enkelklachten, maar verbeet de pijn en is woensdagavond inzetbaar. Frenkie de Jong, Nicolas Tagliafico en Hakim Ziyech moesten echter gewisseld worden: De Jong en Ziyech zijn nog onzeker voor het treffen met PEC. "Dat is nog te vroeg om te zeggen. Wij hebben een pak wedstrijden en dan is dit logisch. We moeten kijken hoe het herstelt", vertelt Ten Hag aan Ajax TV op FOX Sports.

De trainer wil niet te veel risico nemen met zijn spelers, in de wetenschap dat Ajax later deze maand de lastige uitwedstrijd tegen AZ en de kraker tegen PSV moet spelen. Bovendien staan begin april de kwartfinales van de Champions League op de rol. "We zullen het heel goed moeten managen. Dat geldt niet alleen voor deze week, maar ook voor de komende weken. Het hele seizoen al eigenlijk."

Ajax en PEC trappen woensdag om 18.30 uur af in de Johan Cruijff Arena. Wanneer de Amsterdammers winnen, verkleinen ze het gat met koploper PSV naar twee punten.

Update 13/3, 08.16 uur: Frenkie de Jong kan niet starten in de inhaalwedstrijd tegen PEC Zwolle. De middenvelder is onvoldoende hersteld van zijn liesklachten, meldt De Telegraaf. Het wordt nog bekeken of hij wel op de bank kan zitten. Hakim Ziyech heeft last van zijn kuit en vormt nog altijd een vraagteken. Mocht de Marokkaan niet kunnen spelen, dan lijkt Zakaria Labyad zijn logische vervanger.

Volgens Voetbal International moet ook Ziyech het treffen met PEC aan zich voorbij laten gaan.

Poll

Hoe eindigt Ajax-PEC Zwolle?

(5448 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +10422
dinsdag 12 maart 2019 om 22:19
O o als dat maar goed gaat dan ik gok 3-1
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
dinsdag 12 maart 2019 om 22:35
Ze worden nu al gespaard voor de wedstrijd tegen PSV. Het zal niet helpen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 22:35]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:56
We spreken elkaar na 31 maart. Of niet, als je dan met je staart tussen de benen bent vertrokken..
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
dinsdag 12 maart 2019 om 22:57
Nee hoor, na zoveel titels gaat het feesten vervelen. Ik lig niet wakker van geen titel. Dat ligt bij jullie wel anders na zoveel jaar helemaal niks.
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 23:08
Tja als je de titel boven europees zet,heb je weinig verstand.jullie hebben geluk, kunnen wel weer iets verkopen of zo.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1659
woensdag 13 maart 2019 om 08:19
Titel minder belangrijk dan Europees? Wat een onnozele opmerking.
Dan gaat het bij jou dus alleen om geld?
Want ver komen in Europa is geen prijs heh.
Misschien moet iemand je het voetbal ff uitleggen. Je speelt een competitie om hem te winnen. Als je tenminste vind dat je club daar toe in staat is.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:11
Als het gaat om geld staat ajax vooraan.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1659
woensdag 13 maart 2019 om 09:13
Yep. En sinds wanneer is dat een prijs in het voetbal??
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:50
Altijd maar weer die discussie tussen Ajax en PSV, wat een onzin zeg.

OT: Nu komt de lastige periode voor Ajax met al die wedstrijden. Hopen dat ze de basis 11 fit kunnen houden en met roulaties nog steeds hetzelfde spel kunnen spelen. Voor Frenkie is de lies een echte kloten blessure. Vaak een teken dat je lichaam de fysieke inspanning niet aan kan. Denk dat Frenkie wat meer krachttraining moet doen.
Vind ik leuk
ajaksiet +1261
woensdag 13 maart 2019 om 11:01
Volgens mij begrijp jij het niet echt goed. Volgens mij gaat het om het totale plaatje van: 1. Goed voetbal spelen 2. Europees iets voorstellen en 3. Titels.

Waarom is Ajax 10x zo bekend als PSV en heeft het ook wereldwijd 10x zoveel supporters als PSV????

Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:47
Omdat ze geld hebben? Zou geen andere reden kunnen verzinnen wat een PSV'er hier op zou kunnen reageren.

Mensen vergeten dat goed voetbal spelen van groot belang is. Met goed voetbal is de kans groter dat je wint. Met schijtbakken voetbal kun je goede resultaten halen, maar de kans dat je dit meerdere seizoenen haalt is klein. Als je dit niet begrijpt, dan snap je voetbal niet.
Vind ik leuk
ajaksiet +1261
woensdag 13 maart 2019 om 11:51
PSV is meerdere keren kampioen geworden met schijtbakken voetbalt. Als je dat niet begrijpt heb je idd. helemaal geen verstand. Daarom is het ook slechts de 3e club van Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:56
Hoezo meteen de vergelijking maken met Ajax en PSV. Ik heb het over attractief, aanvallend, risico voller voetbal. Tegen over verdedigend, strikte afspraken en counter voetbal (Catenaccio voetbal).

Aanvallend voetbal is de kans groter dat je wint dan met catenaccio voetbal. Catenaccio voetbal is de kans groter dat je niet verliest.

Heb hier nergens de vergelijking gemaakt naar het spel van Ajax of PSV.
Vind ik leuk
ajaksiet +1261
woensdag 13 maart 2019 om 14:55
Klopt, je hebt gelijk. Ik herken namelijk alleen Ajax maar in je omschrijving (Attractief, aanvallend). PSV herken ik niet (zie nergens schijtbakken staan namelijk)
Vind ik leuk
Nar +1119
woensdag 13 maart 2019 om 11:59
Ik denk dat jij het niet snapt. Geld verdien je door goed te presteren in Europa. Dat geld kan je gebruiken om je positie te versterken in Europa. Dus op een bepaalde manier is goed presteren zeker belangrijker dan titels... Wat heb je aan een titel als je geen geld verdiend in Europa? Je positie verzwakt en spelers gaan eerder weg. Je kunt ook heel moeilijk kwaliteit naar de club halen en bent dus aangewezen op talent uit eigen opleiding. Je hebt niet elk jaar De Ligtjes rondlopen, dus je zal een buffer moeten opslaan als je een kwaliteitsinjectie nodig hebt. Daar is Ajax dus nu mee bezig. Dat het eervol is om titels te halen is natuurlijk zeker waar, maar zo heeft elke topclub(soms zelfs subtop-clubs) een goede periode.... Het seizoen is ook nog lang niet beslist en Ajax zou zomaar de dubbel kunnen halen, dus het wordt spannend.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
dinsdag 12 maart 2019 om 23:30
En wat heeft Ajax de laatste jaren bereikt in Europa?
En wat PSV?
Dit jaar 2 luizige puntjes niet? 🤔😜
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 07:23
PSV in de poule des doods en Ajax in een partypoule, da's het hele verschil.

PSV had ook graag tegen het slechtste Bayern van de afgelopen jaren gespeeld, tegen een Benfica waartegen het alle kanten op kan en tegen een Grieks campingelftal.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 07:31
Ach hou toch op, PSV had thuis gewoon Tottenham en Inter kunnen hebben. Alleen speelden ze verschrikkelijk triest voetbal. Merkwaardig ook hoe Van Bommel in die wedstrijden niet aanvallend wisselde terwijl ze achter stonden met nog 10 minuten te spelen.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 07:36
Als je tegen 11 spelers van Inter én een scheidsrechter voetbalt die de keeper van Inter geen rood geeft en een een buitenspel doelpunt van Inter goedkeurt wordt het een lastig verhaal.

Tegen Tottenham (bij laatste 8 in CL) gelijk. Triest voetbal?
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 07:54
Vond jij dat ze geweldig voetbal speelden dan? 😂 Ze speelden zonder ook maar enige durf en lef. Wanneer je Ajax in Europa ziet spelen, zie je ze spelen met het geloof dat ze kunnen winnen. Ik miste dat bij PSV.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13441
woensdag 13 maart 2019 om 08:59
Ajax heeft de betere spelers, speel aantrekkelijker voetbal ( altijd ) en een fantastische Internationale uitstraling ivm provincie club PSV.
Nu nog even winnen, dat zou wel leuk zijn.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 09:36
Kijk nog ff PSV-Ajax terug en Feyenoord-Ajax. Om ober de wedstrijden tegen Heracles nog maar te zwijgen. Sprankelend was dat ja.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13441
woensdag 13 maart 2019 om 11:22
Ha ha is dat het enige...........??
Ajax gunt PSV, Feyenoord en Heracles de kruimels af en toe, moeten de armoedzaaiers zoals jij tevreden houden, dat lukt ze kennelijk prima gezien jouw reactie.
Vind ik leuk
klaasvaak +201
woensdag 13 maart 2019 om 13:38
Net op je verzoek teruggekeken.. inderdaad terecht verloren. Dat gebeurt nou eenmaal in een competitie! Kijk ik nu naar de stand, staat alleen PSV (wat alleen competitie hoeft te spelen) boven Ajax (op 3 fronten actief) en alvast 75 miljoen binnen geharkt aan winstpremies CL, om wat leuke spelers te contracteren, die graag bij een club met allure willen komen spelen. Of denk jij dat Ajax geen visitekaartje heeft afgegeven internationaal??
Vind ik leuk
Lucky Kes +6935
woensdag 13 maart 2019 om 09:20
Ik vond PSV tegen Barcalona beide partijen best gedurft spelen.
kregen ook genoeg kansen voor een beter resultaat.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
Wat jij vindt zou je in de boekhouding moeten stoppen. Misschien levert het nog wat op, om zelfstanding schulden af te kunnen lossen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6935
woensdag 13 maart 2019 om 15:41
Als je door blijft provocereen met mij moet je het zelf weten.
Maar niet om je mamma roepen als ik voor je sta.
Vind ik leuk
3Bier +14295
woensdag 13 maart 2019 om 08:42
Gek genoeg was die wedstrijd waarin ze een punt pakte tegen Tottenham eigenlijk de slechtste wedstrijd van allemaal. Sowieso deed die tweeluik tegen Tottenham de Nederlandse voetballiefhebber pijn aan de ogen. Zo verdedigend spelen en dan nog 50 kansen weggeven, over die 2 wedstrijden verdeeld.
Ik vond PSV tegen Barca wel goed voetballen, ook in de uitwedstrijd. Tegen Inter had PSV echt veel meer moeten uithalen, die zijn echt niet zo goed.
Die 3e plek was mogelijk geweest, ze hebben er eigenlijk geen moment kans op gemaakt.

Ajax steelt momenteel de harten in Europa met goed en aanvallend voetbal en met de nodige vechtlust. Partypoule of niet, het is gewoon zeer aangenaam om naar te kijken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:43
Och och wat ben jij een sneu figuur... PSV kan gewoon niet mee in de CL. Dat zijn gewoon de feiten. Wees blij dat ze niet tegen Real hadden gestaan...zelfs Real in matige vorm had PSV volledig weggespeeld.
Vind ik leuk
Nistel +3710
woensdag 13 maart 2019 om 10:02
Bizar dat Ajax geen straatlengte voorstaat in de competitie, vind je niet?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:15
Zelfs Barcelona kent zo nu en dan een dipje. Ajax draait een prima seizoen, ook nationaal.
Vind ik leuk
basl +72
woensdag 13 maart 2019 om 08:51
Piep piep hallo
Vind ik leuk
Hero.Axe +300
woensdag 13 maart 2019 om 09:20
Wederom lees ik één en al excuses Edwin. Ajax heeft ook te maken gehad met verkeerde beslissingen van de scheids, doelpunten afgekeurd etc.
En je noemt het een succes dat PSV een punt heeft gepakt tegen een ploeg dat bij de laatste 8 zit van de CL. Chapeau, Ajax zit ook bij de laatste 8. PSV wist niet eens een plekje af te dwingen voor de Europa League.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 09:51
De meeste Ajax-supporters vergelijken appels met peren. Ajax en PSV liggen mijlenver uit elkaar met financiële mogelijkheden en waarde van de spelers op het veld en daardoor mogelijkheden in o.a. de CL.

De financiële mogelijkheden van Ajax zijn vele malen groter dan die van PSV door o.a. status waardoor Ajax grotere en meer kapitaalkrachtige sponsors aan zich bindt en spelers voor hogere bedragen kan verkopen (en daarbij zullen wijze van het voeren van onderhandelingen ook een rol spelen). Ajax heeft veel meer exposure in Nederland en de rest van de wereld. En daar maakt Ajax goed gebruik van. Chapeau!

Maar ga dan niet roepen dat PSV net zover moet komen als Ajax. Als je de elftallen tegen elkaar afzet is dat gewoonweg onmogelijk als het sterkste team (Ajax) niet ongunstig loot en PSV in één van de moeilijkste poules terechtkomt.

En het woord 'succes' heb ik nergens geschreven.
Vind ik leuk
Nistel +3710
woensdag 13 maart 2019 om 10:04
Bespaar je de energie, met dat volk valt toch niet te discussiëren. Te overtuigen al helemaal niet.

Tot het weer een keer andersom is en de gekste excuses weer van stal worden gehaald. Dan tellen ze opeens wel.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:17
Zit jij het gepruts van PSV hier nou op te pimpen? Ga je schamen!
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 15:00
Gepruts? leg eens uit?
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
woensdag 13 maart 2019 om 09:46
Tottenham zit alleen bij de laatste 8 omdat ze in een feestpoule zaten...slechtste barca sinds jaren , een inter waar t alle kanten op kan gaan en een campingelftal uit eindhoven...
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 09:53
Kon je niets originelers verzinnen?
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
woensdag 13 maart 2019 om 15:58
Dat denk ik dus elke dag hier, wanneer de ajaxhatertjes weer t zelfde riedeltje hier neerplempen...
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 16:03
Je bent nog steeds weinig origineel. Probeer het nog eens.
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
woensdag 13 maart 2019 om 19:26
Spiegeltje spiegeltje aan de wand....
Vind ik leuk
Whatevaa +690
woensdag 13 maart 2019 om 10:22
😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
woensdag 13 maart 2019 om 11:28
Flikker nou eens op man om steeds de successen van Ajax omlaag te praten. Je zet je zelf voor gek😂
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 11:34
Ik praat het niet omlaag, ik zet het alleen in perspectief.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
woensdag 13 maart 2019 om 12:58
Pure afgunst op de mooie Europese Ajax successen😫
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 13:31
Kijk ff mijn reactie na op het artikel van afgelopen maandag in het artikel 'Jonker vond Real beter dan Ajax ...'. Voor het gemak hieronder het stuk waarin ik positief was over Ajax:

"Ajax speelde een goede wedstrijd, overwinning is ook zeker verdiend maar het zat Ajax allemaal niet tegen met ballen op paal en lat, eerste twee kansen van Ajax zijn twee doelpunten (is knap!) twee basisspelers van Madrid die zich in de eerste helft blesseren en gewisseld moeten worden, Ajax scoort na situatie dat bal die in het nadeel van Ajax buiten de lijn was niet gezien wordt door scheids- en grensrechter en var"

Dus afgunstig? Nou nee.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:12
Och. Wat een enorm, zielig kul verhaal. Schaamteloos trolliebollie. Kwestie van tijd dat we je niet meer terugzien.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:09
Inter, ja. Tottenham zeker niet. Dat is de gevaarlijke outsider
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:16
Kijk jij eens naar de poules van ajax en psv? Hoeveel uit de poule van ajax staan er bij de laatste 8? Hoeveel uit de poule van psv staan er bij de laatste 8?

Wees eens eerlijk, en niet zo blind en niet zo kortzichtig
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 09:32
Dit is echt een van de domste opmerkingen ooit. Uit de poule van PSV zijn dr 2 door naar de laatste 8 maar uit de poule van Ajax ook. (Als Bayern vandaag wint van Liverpool).
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:40
Welke dan, behalve Bayern?
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 09:57
Ajax...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:58
Zo blind van je club?
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 10:04
Je vraagt wie er uit de poule van Ajax in de kwartfinale staat, daar geef ik antwoord op...

Daarnaast is dit: ''Kijk jij eens naar de poules van ajax en psv? Hoeveel uit de poule van ajax staan er bij de laatste 8? Hoeveel uit de poule van psv staan er bij de laatste 8?'' een redelijk domme opmerking..

Tuurlijk had PSV wel een zwaardere poule, maar hebben het daarnaast ook gewoon niet goed gedaan en Ajax heeft gewoon goed gepresteerd en inderdaad met AEK hebben we niks te klagen gehad, maar de andere 2 waren gewoon goede en lastige tegenstanders..

Zo nu was ik eerlijk en niet kortzichtig... ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:13
Hoeveel ervan de poule bij de laatste 8 zitten geeft de zwaarte van een poule aan.
Uit de poule van psv zitten er twee bij de laatste 8, uit de poule van ajax 1.

Ajax had t dus makkelijker, toch? Of wil je zeggen dat Benfica zo fantastisch was?
Wil je beweren dat ajax het tegen Barca, Spurs of Inter beter had gedaan?

Verder even over je woordgebruik: je zegt maar tegen je vriendjes of wie dan ook, dat ze dom zijn. Ik behandel jou met respect, dus kan ik toch hetzelfde terug verwachten?
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 10:25
Ik ben het daar niet helemaal mee eens, ten eerste kan Bayern nog altijd doorgaan naar de laatste 8 en Barca kan er nog uitvliegen, dus het klopt feitelijk nog niet helemaal.

Maar stel Liverpool schakelt Bayern uit en Barca gaat gewoon door, ben ik het er alsnog niet mee eens, want de loting speelt hier ook een rol in. Een Lyon is voor Barca natuurlijk een stuk makkelijker dan Liverpool is voor Bayern.

En ja, inderdaad had Ajax het makkelijker, dat is gewoon zo, maar ik schat Benfica niet veel lager in dan Inter eerlijk gezegd.. en Bayern doet zeker niet onder voor Tottenham. Dus ik durf wel te beweren dat Ajax het waarschijnlijk beter had gedaan in die poule, iniedergeval hadden ze de 3e plek wel weten te pakken denk ik..

Ik bedoel niet dat je dom bent, maar je opmerking vind ik wel dom, want je kunt niet aan het aantal clubs in de kwartfinale gebruiken om te zien hoe sterk je poule was, mede door de loting wat ik al eerder benoemde, maar sorry daarvoor, dat had ik misschien anders moeten brengen..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:33
Ik bedoel gewoon puur het feit dat er nu uit de poule van psv nog twee clubs aktief zijn, en uit de poule van ajax nog een. Makkelijk of niet, dat geluk had ajax ook.
Ook tegen Real had ajax geluk op de juiste momenten: Ramos geschorst,vinicius en Vazquez al snel geblesseerd, bal op de lat, bal al of niet over de lijn bij 0-3.
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 10:55
Uit de poule van Ajax zijn op het moment van schrijven ook nog 2 ploegen actief..

Ik vindt het een beetje makkelijk van je om zoveel op het woord geluk af te schuiven, want in de heenwedstrijd in Amsterdam zat het allemaal heel wat minder mee...

Ik heb net toegegeven dat PSV het lastiger had, het zou je sieren als je ook gewoon toegeeft dat Ajax fantastisch aan het presteren is..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:07
Ze deden het goed, met de aantekening dat het ze meezat op de beslissende momenten.
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 11:12
Toch jammer dat je dat niet kan zonder te zeggen dat het meezat...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:19
100%. Ajax had in de poule van PSV gemakkelijk in de CL overwinterd.
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
woensdag 13 maart 2019 om 16:02
Ben jij echt zo eeeeh....minder onderlegd zullen we maar zeggen...of doe je gewoon zo? Welke andere teams zouden er door kunnen naar de volgende ronde behalve ajax en bayern? De andere 2 zijn toch al uitgeschakeld...en btw...barca is er ook nog niet. 0-0 tegen lyon is ook niet bijster byzonder...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:14
Ze zijn toch door uit die poule? Of niet?
Dat psv niet door is en Tottenham en Barca wel, geeft de sterkte vd poule aan, thats all I say
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:47
Barcelona is ook nog niet eens door officieel...

En daarnaast er kunnen maar maximaal 2 ploegen uit elke poule in de kwartfinale staan, omdat er ook maar 2 doorgaan.

Beetje onzinnig dit dus
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:57]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:09
Ja, en uit de poule van psv zijn er nog twee aktief, uit die van ajax eentje. Zegt dus iets over de sterkte vd poule
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 11:13
Hoe kom je erbij dat er maar 1 uit de poule van Ajax actief is en 2 uit die van PSV????
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:19
Bayern uit de poule van ajax
Barca en Tottenham uit de poule van psv
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 11:23
Bayern en Ajax uit de poule van Ajax, telt Ajax in jou ogen niet mee ofzo?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:25
Gaat over de tegenstand die ajax en psv hadden in de poule, over ce zwaarte vd tegenstanders.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:47
Je kunt het ook anders bekijken: Ajax behoort gewoon tot de sterke ploegen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:27
Anders geformuleerd: ajax had maar een echte tegenstander toen, en won van beide wedstrijden geen een.
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 11:48
Sorry, maar je blijft maar met domme opmerkingen strooien, Ajax had 2 echte tegenstanders, pakte daartegen 6 punten en verloor geen enkele keer...

Nu PSV had met Inter en Tottenham gelijkwaardige tegenstanders als Ajax met Benfica en Bayern. PSV pakte slechts 2 punten en verloor ook 2 keer...

Conclusie Ajax heeft het gewoon beter gedaan, had met AEK een gunstige loting de rest hebben ze zelf afgedwongen en PSV heeft heel matig gepresteerd...

Hier kun jij niet omheen..
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 11:42
Uit de poule van Ajax zijn dr ook nog twee actief in de CL. 😂
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:59
Ging over de tegenstand die ajax en psv in de poule hadden, goed lezen dus.

Ben je nou echt zo blind dat je overal je clubje bij moet halen?
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 12:42
Jouw argument is dat er uit de poule van psv meer door zijn dan uit de poule van Ajax. Dit argument klopt niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:46
Bayern Munchen en Barcelona zijn beide nog niets eens door naar de kwartfinale. Dat gaan we vanavond zien.

Tot nu toe staat het gewoon 1-1 met betrekking tot het aantal clubs uit de beide pouls die door zijn naar de kwartfinale:

Poule van psv: Tottenham
Poule van ajax:
Ajax
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
woensdag 13 maart 2019 om 19:25
Uit die van ajax dus ook 2 ajax en bayern...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:18
Is Bayern door dan?
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
donderdag 14 maart 2019 om 02:32
Nee maar ajax wel🤣en psv?
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 11:47
Deze gast begrijpt zelf niet eens wat ie nou allemaal aan t brabbelen is. 😂
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:51
Kijk PSV was het AEK van de poule

Ajax was het Tottenham van de poule

Zo moet je het zien
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:56
Denk dat je t zelf niet helemaal begrijpt, maar dat wist ik al een tijdje van je. Niks nieuws dus.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 12:40
Gozer lees eens na wat je allemaal schrijft, t slaat echt als een tang op een varken. Uit de poule van PSV en Ajax zijn nu 1tje door naar de kwartfinale, dit zijn Tottenham en Ajax. Uit beide poules kan dr nog eentje bijkomen en dit zijn Bayern en Barca. Het is dus gelijk en er klopt dus niks van wat je probeert te zeggen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 12:41]
Vind ik leuk
Tsubamba +3021
woensdag 13 maart 2019 om 11:58
Nee ik probeer het hem ook al te laten zien dat het niet helemaal klopt wat hij zegt, maar het wil niet echt baten
Vind ik leuk
Babelagtig +2382
woensdag 13 maart 2019 om 19:25
Te dom om te poepen
Vind ik leuk
robertus +2438
woensdag 13 maart 2019 om 08:32
.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 08:33]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:39
Edwin,

Jij bent denk ik niet helemaal jopper. Hier laat ik het verder maar bij.
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 13 maart 2019 om 08:51
En in de competitie kan psv het ook al niet laten zien.hadden al lang kampioen moeten zijn,geen beker geen europees.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 09:36
Leg eens uit!
Vind ik leuk
Hero.Axe +300
woensdag 13 maart 2019 om 09:18
Wat een trieste opmerking weer. Alsof Inter zo goed is als de afgelopen jaren. Ajax verloor een paar jaar geleden 4-0 in Bernabeu en toen was het nog ja niks te zoeken en was het geen excuus dat het Real Madrid was.
Maar nu het om jouw provincieclubje gaat telt het wel opeens wie de tegenstanders zijn? Daarnaast heeft Ajax Real Madrid uitgeschakeld. Vreemd dat je dan hier onzin uit kraamt alsof Ajax geluk heeft gehad met de loting. Einde van het jaar heeft Ajax de kwart finales weten te behalen, kampioen en de KNVB beker. Want ja daar verloor PSV van RKC, maar ook daar heb je waarschijnlijk wel weer een excuus voor.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 10:29
Je bedoelt de wedstrijd van 4 december 2012 in Madrid toen Ajax met 4 - 1 verloor?

Je bent nog heel goed op de hoogte van reacties van enkele jaren geleden. Knap hoor! Misschien is 'Wedden dat' of '2 voor twaalf' wat voor jou.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:55
Wat hoop ik toch dat ajax Tottenham loot en ajax ze alle hoeken van het veld laat zien. Gewoon om dat gejank van onze poule was onmogelijk die van jullie makkelijk. Zeker 3e worden had wel gemogen
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:12
Ook in de poule van Ajax had PSV maar 2 puntjes gehaald. Dus hoezo had PSV graag in die poule willen spelen? Arrogant geblaat!
Vind ik leuk
Stranger +6634
woensdag 13 maart 2019 om 08:56
En jij vind een 2e plaats en kwartfinales wel prijzen?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:23
Jij vind? Ik vind jouw Nederlands niet best. De dubbel en een kwartfinale is een prima seizoen inderdaad.
Vind ik leuk
Stranger +6634
woensdag 13 maart 2019 om 16:58
Wanneer hebben ze de dubbel en kwartfinale dan gehaald?
Mijn Nederlands zal niet best zijn , maar jij leeft wel heel erg in het verleden!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:05
En hoe vaak heeft ajax in de cl gespeelt de laatste jaren?

Hoeveel prijzen heeft ajax gewonnen de laatste jaren?
Behalve de poedelprijs helemaal niks.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:23
5 landstitels in 9 jaar. Kan PSV alleen maar van dromen.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2712
woensdag 13 maart 2019 om 14:34
De laatste 9 jaar hebben we dr 4. Maar alsnog de meeste in die 9 jaar😉
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:43
Dit jaar is een kwestie van tijd, 5 uit 9 dus 👋🏼
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:47
Ik hoor het al, topsportklimaat bij PSV. Wat een lachwekkende uitspraak😂 Als je een titel wint wil je hem juist prolongeren.

Als er één ploeg al een enorme kast met titels heeft gewonnen is het Ajax wel. Daar komt PSV niet bij in de buurt.

Succes in Europa! Oh wacht...
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
dinsdag 12 maart 2019 om 23:51
Haha, blijf dromen. Aan het eind van het seizoen hebben jullie weer niks. De geldcup misschien. Prijzen zijn niet te koop.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:01
Kansen op prijzen dit seizoen:

• PSV: 4 (waarvan 1 nog mogelijk)
• Ajax: 3 (waarvan alle 3 nog mogelijk)

We hebben alles in eigen hand, jochie. Alleen de CL gaan we niet winnen.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 07:46
Typische Ajax arrogantie. Denken dat ze de CL kunnen winnen na een mazzelpotje tegen een halfdood Real. Enig realisme is ver te zoeken, ook na 4 jaar schreeuwen en niks presteren. De beker is dit jaar ineens ook een prijs, waar deze de vorige jaren werd afgedaan als een kadootje van niks voor Feyenoord.
Vind ik leuk
RM91 +151
woensdag 13 maart 2019 om 08:37
Met alle respect, maar misschien moet je iets beter lezen. Je grote vriend hierboven (Hakim Ziyech WZAWZDB, waar dat laatste stukje van de naam best af had gemogen), zegt nota bene "Alleen de CL gaan we niet winnen". Het is een feit dat alles nog mogelijk is, maar feiten vermelden staat blijkbaar ook gelijk aan arrogantie tegenwoordig...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 08:37]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:45
Real had PSV compleet weggespeeld ook al is Real niet in zijn beste vorm. PSV presteert Europees al jaren prut. Alles moet van Ajax komen zielig figuur.
Vind ik leuk
Stranger +6634
woensdag 13 maart 2019 om 09:00
Heb jij daar bewijzen voor dat Real PSV weg gespeeld zou hebben?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:49
Nee, maar als je al door Inter en de Spurs wordt weggespeeld in de groepsfase belooft dat weinig goeds he. En helemaal als je ziet hoe matig PSV na de winterstop speelt kun je daar wel vanuit gaan ja,
Vind ik leuk
Stranger +6634
woensdag 13 maart 2019 om 11:26
Het zijn niet meer dan aannames . Of wil jij zeggen dat Ajax wel geweldig begon na de winterstop?
Het kan ineens omdraaien. Terwijl de factor geluk ook veel kan doen!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
Beetje kenner weet dat.
Vind ik leuk
Stranger +6634
woensdag 13 maart 2019 om 17:03
Huhm, je bedoelt de factor geluk?
Of bedoel je de factor VAR?
Die vind ik namelijk bij geluk horen!
Maar over allebei heeft Ajax niet te klagen gehad!
Alleen zullen sommige mensen het daar niet mee eens zijn.
Maar die zijn dan ook niet serieus te nemen . Die denken namelijk ook dat ze verstand van het spelletje hebben😊
Vind ik leuk
AFP +2932
woensdag 13 maart 2019 om 01:31
De CL en EL zijn ook niet te koop wel jullie Bergwijn en Lozano voor de prijs van 1.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:19
Als er een ploeg steeds pronkt met succes uit t verleden, vier jaar terug een prijs, is dat ajakkes wel.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:26
Owww. Andy meid wordt een beetje gefrustreerd. Waarheid is hard, blaag.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:26
En wat valt er bij ajax te prolongeren? Een titel van jaren terug?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:09
Andy is een zuiger. De hele dag door vragen stellen om te stangen. Brrrrr.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:35
Nee hoor zijn kritische vragen.

Heb je t koud? Kachel aan!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:27
PSV 3/4 prijzen verkloot, Ajax nog niks.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
woensdag 13 maart 2019 om 07:42
Je bent ook niets meer dan een troller.. zolang je maar op een Ajax topic kan reageren.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 07:49
Flikker toch op man, zodra er een PSV topic is duiken de Ajacieden over mekaar heen om de dagelijkse frustratie van 4 jaar niks kwijt te kunnen.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
woensdag 13 maart 2019 om 07:52
Niet allemaal, dan daarbij word er dan genoeg inhoudelijke reacties geplaatst. Bij jou is werkelijk waar niks inhoudelijk.. niks meer dan onzin. En dan daarbij als de Ajacieden dat doen ben je nog niet verplicht daar in te gaan verlagen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:29
Arm kind, wat een babbels joh! Wij kennen geen frustratie. Dubbel binnen harken. En dan zingen we met z'n allen 'Helemaal niks in Eindhoven' en zit jij weer onder je stoeptegel. We kijken er naar uit.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 08:22
Valt mee hoor, 5 titels in 9 jaar is een aardig gemiddelde :)
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 08:24
Zeker, blaas het stof er nog maar eens goed af en kijk er lekker maar zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 08:26
Ze zijn die van mei al voor ons aan het opwrijven. Helemaal niks in Eindhoven.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
woensdag 13 maart 2019 om 08:25
Zoveel titels? PSV moet er nog 9 halen om gelijk te komen dat ga jij niet meer meemaken.... De volgende generaties ook niet
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 08:26
Ik lig er niet wakker van. Mij hoor je niet iedere dag roepen dat wij de beste van de wereld zijn.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 08:38
Zou ook raar zijn, jullie zijn niet eens de beste van Nederland.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:22
Ajax al vier jaar niet
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 11:26
Klopt, al 119 jaar wel.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:27
Verleden
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 11:36
En de toekomst. Inhaken maarrrr….Helemaal niks in Eindhoven
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:54
Hardop dromen

Realiteit is dat ze tweede staan en je niks anders kunt dan op het verleden te wijzen
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:30
Realiteit is dat PSV al 3 prijzen heeft verkloot, en Ajax nog niks. Inhaken maarrrrr….'Helemaal niks in Eindhoven'
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:43
Prijzen worden op t einde verdeeld.

Dus haak maar weer af
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 09:32
Praat maar lekker die stumpervriendjes van je na hier op dit forum. Volgens mij begrijp je niet wat kampioen van Nederland zijn inhoudt. Als jullie laatste worden in de KKD dan vinden jullie je nog de beste van de wereld. Wat een misselijkmakende arrogantie zit er toch altijd romdom Ajax. Allemaal kneusjes die zelf niks kunnen en hun leven afhankelijk hebben gemaakt van het 'succes' van Ajax.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 14:30
HELEMAAL NIKS IN EINDHOVEN
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 14:43
Haha, stumper, je gaat ijlen na 4 jaar geen prijs gezien te hebben. Je droomt maar wat. PSV pakt ook dit jaar weer de schaal!
Vind ik leuk
Whatevaa +690
woensdag 13 maart 2019 om 10:27
Hahaha hahaha heeeeeerlijk antwoord!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:22
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:54
Andy, niet zo antisemitisch. Heb je helemaal niet nodig.
Het is een Amsterdamse ster. Heeft niets met 40-45 te maken. Schaam je.

Gewoon zeggen dat er een vierde ster komt is ook voldoende . We weten allemaal wat je dan bedoelt. :-)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:30
Heb je de Israelische vlaggen wel eens geteld als ze thuis spelen?
Wat is er antisemitisch aan “ jodenster”.?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:50
Je zegt het goed. Sterren op de Israelische vlag.
de term die jij gebruikt komt uit een andere context.
Ik begrijp dat jij dit niet ziet of wil zien.
Dan heeft het verder geen zin om dit uit te leggen.

Veel succes nog!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:31
Ga er snel weer bovenop zitten joh,wees blij dat wij het Nederlands voetbal nog een beetje glans geven. Triest niksgunnertje.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:42
Haha meneertje dekt zich alvast in.
Vind ik leuk
jayc +122
woensdag 13 maart 2019 om 08:47
zoveel (land)titels. LOL.
Kampioenschappen afgelopen 10 jaar: PSV: 3 titels - ajax: 4.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 13 maart 2019 om 08:51
Hoe kan je dat nou zeggen: lig niet wakker van geen titel. Waarom support jij überhaupt nog een club als je niet eens prijzen wil winnen? Dat is mijn echt volstrekt onduidelijk en vreemd. Juist als supporter van je club wil je toch elk jaar kampioen worden. Elk seizoen is weer nieuw en anders met nieuwe spelers, andere tegenstanders etc
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 08:52
Man, het is maar gewoon voetbal. Heb jij geen normaal leven dan?
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 13 maart 2019 om 08:59
Daar maakt voetbal een onderdeel van uit. Net als werk en kinderen en eten en naar de wc gaan etc. Gaat niet om mijn leven maar om jou instelling als supporter. Dus waarschijnlijk ook als mens. Genoegen nemen met het mindere is wellicht je motto.
Vind ik leuk
Holadiejee +2624
woensdag 13 maart 2019 om 09:28
Ik ben al lang binnen, hoef niet meer te werken.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 13 maart 2019 om 09:57
Das mooi voor je. Dan zou je helemaal verwachten van iemand die al binnen is dat ie een winnaars mentaliteit heeft. En dat je dan juist altijd kampioen zou willen zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:14
Zoveel titels? 😂 Afgelopen tien jaar drie titels noem jij veel?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:16
4 jaar op rij geen titel, kan jij ook over meepraten, droeftoeter...
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
woensdag 13 maart 2019 om 08:57
dan is deze trol al verwijderd... ;)
Vind ik leuk
roma1900 +67
woensdag 13 maart 2019 om 01:42
Een g team kan nog van PSV winnen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:06
Heb je ook een inhoudelijke bijdrage of gaat het je echt alleen maar erom mensen te provoceren die de concurrent om het kampioenschap supporten?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:13]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
woensdag 13 maart 2019 om 07:44
Dat hebben er wel meerdere niet.. Ajax psv er zijn teveel trollers Helaas.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:33
Ja, klopt. Maar zo een reactie (bijna) bovenaan zet de toon. Jammer genoeg. Wie weet is negeren wel echt het beste...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:36
Want wereldspelers als Viergever, Schwaabie, Dombofries en Jorritje (kom maar even wisselen) gaan daar iets aan doen? Ziyech en De Jong maken ze kapot.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:41
Nergens voor nodig. Houd het gewoon bij het steunen van je eigen club.

Edit: Viergever heeft Ajax in de uitwedstrijden van de kwart- en hale finale ED er wel doorheen gesleept. Mentaal de absolute uitblinker toen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 08:44]
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
woensdag 13 maart 2019 om 00:41
Ik hou niet van voorspellingen en zie wel. Ik las wel dat Stam ook spelers wil sparen voor de belangrijke wedstrijd tegen Excelsior.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:19
Geen risico nemen zou ik zeggen , komen nog genoeg zware wedstrijden aan .
Vind ik leuk
74ratje +702
dinsdag 12 maart 2019 om 22:35
Zonder die 2 word zwolle zwaar genoeg ja
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:39
Nee man ,dat moet Ajax ook zonder die 2 wel kunnen winnen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:15
De meeste coaches van ploegen die voor meerdere prijzen strijden staan nu voor deze uitdaging. In welk land dan ook. Er zijn maar weinig elftallen waar alle posities gelijkwaardig bezeten zijn en die in welke samenstelling ook even goed spelen. Ik kan nu eigenlijk alleen City bedenken. En dan vooral omdat Guardiola erin slaagt ook de 'bank' optimal te laten functioneren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:19
Het mooie succes heeft ook zo zijn nadelen
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
dinsdag 12 maart 2019 om 22:26
Tegen Zwolle moet dit hopelijk geen probleem zijn
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:48
Hopelijk? Toch voor Ajax?
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
woensdag 13 maart 2019 om 08:01
Nee Apollo, het is fijn als je laatste accountje ook nog gebanned wordt
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:52
Ik vind dat Ajax een stuk slechter speelt als Ziyech niet meedoet. Zelfs op een slechte dag heeft hij van die creatieve acties die tot kansen leiden. Ben dan ook benieuwd hoe het vanavond verloopt. Stroef of soepeltjes?
Vind ik leuk
lexy88 +1670
dinsdag 12 maart 2019 om 22:20
Ik vind van die 3 Tagliafico de belangrijkste. Hoewel Ziyech en de Jong natuurlijk ook aderlatingen zijn, maar Tagliafico brengt iets wat die andere twee niet hebben. Zorguldig mee omgaan svp.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:24
Hahah jij hebt geen verstand van voetbal, beter zeg je niks. Tagliafico is niks anders dan een goeie linksback meer niet!
De jong, de ligt en Ziyech zijn de spelers waar het om draait bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:34]
Vind ik leuk
karnisse +516
dinsdag 12 maart 2019 om 22:25
Hallo troll
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:26
Die gast spoort niet!
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
dinsdag 12 maart 2019 om 22:26
Rechtsback ? Acount verwijderen en nooit meer over voetbal praten jij
Vind ik leuk
Suck r +311
dinsdag 12 maart 2019 om 22:35
Links is waar je duim rechts zit pannenkoek!
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
dinsdag 12 maart 2019 om 22:37
En waarom
Reageer je op mij
Vind ik leuk
Suck r +311
dinsdag 12 maart 2019 om 22:41
Sorry man. Blijft lastig😂
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
dinsdag 12 maart 2019 om 22:41
👍
Vind ik leuk
hollister +755
dinsdag 12 maart 2019 om 22:31
Weet je nog het ezelsbruggetje wat links en rechts is dwaas?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:27
Waarom gelijk schelden, vertel dat nou eens? Ben je zo zenuwachtig voor vanavond?
Vind ik leuk
zwollie +9389
dinsdag 12 maart 2019 om 22:58
Je weet niet eens waar tagliafigo speelt man.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 13 maart 2019 om 05:47
Beter zeg je niks.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:23
Linksback
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:24
Linksback bedoel je !!
Vind ik leuk
basl +72
woensdag 13 maart 2019 om 08:59
For live?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:21
Nou ik heb Ziyech zeker wel gemist vanavond wat een ugly wedstrijd. Het liep voor geen meter zonder hem. Gelukkig heeft Ajax wel gewonnen.

Het andere goed nieuws is dat Tadic volgend seizoen bij Ajax blijft.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:25
Die spelen morgen gewoon, anders had ie wel al duidelijk gezegd dat ze niet kunnen spelen! Hoewel je ook Blind morgen op het middenveld kan starten en Magallan naast De Ligt!
Vind ik leuk
Suck r +311
dinsdag 12 maart 2019 om 22:40
Dat laatste is een prima plan. Magallàn moet zachtjes aan toch ook aan de bak.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:28
Magallan speelde in Rotterdam prima, doen!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
?
Vind ik leuk
HanV +5472
woensdag 13 maart 2019 om 00:19
Als ik als fan van PEC een man mag wegstrepen bij Ajax zou ik twijfelen tussen Tadic en Ziyech.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 13 maart 2019 om 09:29
Iedereen kan er heel lacherig over doen maar wellicht heeft hij hier wel een punt. Onderschat niet de waarde van verdedigers. En de backs worden steeds belangrijker in het moderne voetbal. Niet dat de Jong en Ziyech niet belangrijk zijn.
Vind ik leuk
Darter 876 +876
dinsdag 12 maart 2019 om 22:23
Sinkgraven, Labyad en Lasse zijn ook goed voor deze wedstrijd!!
Vind ik leuk
Tommieman +5015
woensdag 13 maart 2019 om 00:15
Zeker Lasse. Lasse for president!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:22
Alsjeblieft GEEN sinkgraven. Die kan er werkelijk geen reet van.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3951
dinsdag 12 maart 2019 om 22:24
Gewoon spelen, niet miepen.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
dinsdag 12 maart 2019 om 22:24
Gewoon rust geven. PEC thuis... En spelen ook met reserve.
Vind ik leuk
Jalapeno +1107
dinsdag 12 maart 2019 om 22:25
Moeten we straks weer uit naar PSV? Is die wedstrijd omgedraaid of zo....?
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
dinsdag 12 maart 2019 om 22:25
Haha ja ik las het ook al.
Vind ik leuk
Jalapeno +1107
dinsdag 12 maart 2019 om 22:26
Ongelooflijk....
Vind ik leuk
Blac-ca +562
dinsdag 12 maart 2019 om 22:26
Hahahahaha ,Zwolle rolt ze wel op.hahahahaa
Vind ik leuk
Fritske01 +5113
dinsdag 12 maart 2019 om 22:27
Oh oh.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
dinsdag 12 maart 2019 om 22:31
Opstelling: Onana, Sinkgraven, Blind, De Ligt, Veltman, Schone, Donny, Nous, Neres, Dolberg, Tadic
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:29
Sinkgraven... whahaha
Vind ik leuk
Gelukshand +924
woensdag 13 maart 2019 om 10:38
Hoezo, is daar iets mis mee?
Ik verwacht niet dat hij in de problemen komt, we spelen tegen Zwolle. Nummer 15 van de eredivisie. We spelen thuis. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Zwolle hoog druk gaat zetten en vol op de aanval gaat.
En wellicht komt Zwolle ook niet met zijn sterkste opstelling aanzetten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:50
Hij komt tekort, zwaar tekort, zelfs tegen pec.

Verder verzin je allerlei nikszeggende dingen. Juist omdat je 15e staat, telt iedere wedstrijd. Wie dacht bijv dat heracles kans had tegen ajax?
Vind ik leuk
Nr14always +4002
dinsdag 12 maart 2019 om 22:37
Die spelen morgen, rookgordijn.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
dinsdag 12 maart 2019 om 22:42
Dat jij nog geen ban heb gekregen met die racistische uitspraken van je op een andere topic is schandalig. Bah. Schaam je.
Vind ik leuk
Nr14always +4002
dinsdag 12 maart 2019 om 22:44
Ik heb helemaal niks racistisch geschreven, moraalridder.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
dinsdag 12 maart 2019 om 22:48
Ohja en vandaar dat je reactie’s weg zijn gehaald door VP op een andere topic. Je vader was toch kruisridder beweerde je? Schaam je. VP keurt het blijkbaar allemaal goed.
Vind ik leuk
Nr14always +4002
dinsdag 12 maart 2019 om 22:52
Jij moet terug naar school, er stond, mijn voorvaders waren ridders, kruisridders, je hebt het niet goed gedaan op school wat betreft lezen en de rest dus ook niet. Ik schaam mij dus voor niks, en dus niet meer reageren.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
dinsdag 12 maart 2019 om 22:55
Wat waren volgens jouw dan kruisridders?
Vind ik leuk
Nr14always +4002
dinsdag 12 maart 2019 om 22:57
Jij weet echt niks he, dan ga maar eens lezen de heilige oorlogen in de middeleeuwen, en daar waren mijn voorvaderen bij, en hier stopt het college.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
dinsdag 12 maart 2019 om 23:13
Heb je medemens lief, haat is nergens goed voor.
Vind ik leuk
Nr14always +4002
dinsdag 12 maart 2019 om 23:46
Sommige dagen gaat dat moeilijker dan anderen in mijn werk wordt je cynisch.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
woensdag 13 maart 2019 om 08:55
Niet heel interessant of belangrijk wat je voorvaderen waren. Als die naar de WC gingen stonk het ook. Snap niet helemaal dat dit op een voetbaltopic gaat over ridders etc
Vind ik leuk
Jan ref +1638
woensdag 13 maart 2019 om 11:00
Dan wordt het tijd dat je ander werk gaat zoeken
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:38
Zonder Ziyech de Jong en Tagliafico?
Onana,
Mazraoui/Kristensen, de Ligt, Blind en Sinkgraven
Schöne, vd Beek, Labyad
Neres, Dolberg, Tadic
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
dinsdag 12 maart 2019 om 22:41
Kristensen ?? Waarom
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:55
Goede motor over de flanken. En Veltman houdt het nog niet de volle 90 minuten vol.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
dinsdag 12 maart 2019 om 22:58
Mazra speelt toch gewoon. Dus kan die mooi rechtsback
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:30
Nee man jij bent in de war, daar staat Tagliafico! Mazraoui staat dus links, althans dat las ik hier boven! ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 22:58
Gewoon sparen die handel!
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 23:10
Ik las ergens dat overmars stam geld heeft gegeven,om pec niet met de sterkste elftal te laten komen.zondag is voor pec belangrijker toch.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 23:11]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 23:15
Waar lees je zoiets dan?
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 23:17
Oke dan in mijn whatsapp.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 23:19
Oh je bedoelt te zeggen dat het gewoon een leuk grapje was in de groeps app?
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 23:21
Nee joh psv loopt nu alweer te piepen,ajax gaat het anders ook wel redden tegen pec.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 23:24
Waarschijnlijk wint ajax sowieso wel ja, maar jullie staan nog steeds achter psv dus ik snap de arrogantie niet zo, win eerst maar van psv om het kampioenschap veilig te stellen...
Vind ik leuk
ficusje +2899
dinsdag 12 maart 2019 om 23:27
Kampioen is geen pioriteit voor mijn,komt wel een keer.europees spelers worden veel meer waard,en brengt wel geld op.titel kost geld(premie s)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:35
Bij een kampioenschap krijgt iedere speler 10k per basisopstelling en 5k per invalbeurt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:49
Net alsof het kampioenschap veiliggesteld is als we van PSV winnen...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:56
Dan wordt de kans een stuk groter als dat we verliezen van PSV....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:13
En win die inhaalwedstrijd eerst ook nog even
...... En van AZ! Ik ben supporter, maar geen arrogante kwal!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 01:11
PEC blijft er wel in hoor... er zijn echt best wat teams veel slechter!
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
dinsdag 12 maart 2019 om 23:15
"Wij hebben een pak wedstrijden" overdrijf niet zo joh aansteller.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 08:24
Is wat anders dan die paar 'voor spek en bonen-potjes' die jullie nog spelen hé, bankstelsupporter.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:32
Dus.. jij zit iedere week in het stadion?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2254
woensdag 13 maart 2019 om 16:20
Rare gozer ben jij, wat weet jij nou van mij joh flapdrol.
Vind ik leuk
B H +320
dinsdag 12 maart 2019 om 23:16
Spelen op zeker. Iedere keer zogenaamde blessures!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:50
Beetje zoals Romero?
Vind ik leuk
Mozes24 +696
dinsdag 12 maart 2019 om 23:54
Bedoel je die keeper😉?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:00
Die is nooit geblesseerd😉
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 07:05
Ja, maar die is echt geblesseerd net als Bande
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:25
Jij bent er elke keer bij?
Vind ik leuk
B H +320
woensdag 13 maart 2019 om 13:46
Idd
Vind ik leuk
Come on Utreg +29699
dinsdag 12 maart 2019 om 23:48
Selectie van Ajax is breed genoeg om diy op te vangen.
Vind ik leuk
Mozes24 +696
dinsdag 12 maart 2019 om 23:53
Watjes. De jong zal fysiek in de problemen komen bij Barca!
Vind ik leuk
ficusje +2899
woensdag 13 maart 2019 om 00:29
Barca en fysiek klopt niets van,voetballen onbevangen .
Vind ik leuk
basl +72
woensdag 13 maart 2019 om 09:05
Denk dat hij ook meer doeld op tegenstanders van Barca?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 00:11
Vraag anders ff of ze de wedstrijd kunne verzetten dit is veelste zwaar voor de jongens
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:32
Geblesseerde spelers moeten aan de kant blijven. Je moet ook durven rekenen op invallers, het eerste is het eerste niet zonder invallers, die trainen toch ook de hele week mee? Stomme Erik ten Hag!
Vind ik leuk
pdavie +645
woensdag 13 maart 2019 om 07:33
De psv trolletjes komen langzaam weer onder hun steen vandaan. Na meer dan een week amper reageren. En terecht na de geweldige uitslag van Ajax bij Real...Ach, ze hebben NAC verpulverd, ze mogen weer lekker gaan stoken en trollen na zo'n goede wedstrijd...
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4433
woensdag 13 maart 2019 om 08:23
Zijn er van Ajax idem, weet niet of je die Apollo bezig hebt gezien deze week? Rdamse Ajacied?
Vind ik leuk
Blindsy +18788
woensdag 13 maart 2019 om 08:29
Leef jij in n andere dimensie? Tegenover elke PSV-troll staan minstens 5 Ajax-trolletjes.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:35
Maybe, maybe not. Kan ook zijn dat 1 trol meerdere accounts heeft toch. In dat geval zijn het aantal trollen wellicht gelijk alleen zijner meerdere accounts.

Vind ik leuk
Blindsy +18788
woensdag 13 maart 2019 om 08:40
Ik zie zelden n PSVtroll. Alleen maar Ajaxtrollen. Winnen of verliezen, maakt niet uit. Wij zijn de beste en de rest is slecht. Ik lees niks anders. Met hoeveel accounts één persoon werkt, maakt niet zoveel uit.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 08:40]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:02
Elke trol is er 1 te veel. Er zijn een hoop Ajax trollen ja maar er zijn ook een hoop PSV trollen. Wat ik nog veel erger vind is dat er mensen zijn die geen trol zijn maar wel respectloos en beledigen. De meeste mensen hier hebben waarschijnlijk nog nooit in een stadion gezeten en als dan niet eens op het vak van de harde kern maar ze gedragen zich als een ware internet hooligan. Dit soort trieste figuren heb je dus bij Ajax, Feyenoord, PSV en iedere andere club. Het maakt geen zak uit welke club meer trollen hebt. Een betere forum begint bij jezelf. Reageer minder op trollen. En heb gewoon meer respect voor een ander. Dus niet iemand ze moeder erbij halen of een ziekte gebruiken in je commentaar. En geloof me Blindsy er zijn een hoop PSV,ers die dit doen. Helaas zijn er ook een aantal Ajacieden die dit doen waar ik mij oprecht voor schaam. Wat mij opvalt trouwens is dat de Feyenoorders zich minder negatief tegen de Ajacieden opstellen dan de PSV,ers. En ik zie ook dat de Ajacieden hier meer op PSV,ers reageren dan op Feyenoorders. Hieraan zie je al dat er weinig supporters van de harde kern op dit forum zitten. Voor mij is PSV geen rivaal. Sportief gezien wel maar als supporter zijnde heb ik maar twee rivalen. Dat is Feyenoord en Den Haag. Maar ik behandel wel iedereen met respect.

Ook jou al ben je voor Feyenoord.

En ja die 6-2 doet nog steeds pijn.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:05]
Vind ik leuk
Blindsy +18788
woensdag 13 maart 2019 om 09:22
Ik geloof dat ik het met je eens bent. Ik reageer wel, maar alleen op volslagen onzin. Dan is t leuk om ze met een cynische wedervraag, of opmerking, een spiegel voor te houden. Of op t verkeerde been te zetten.
Ik zie toch vooral Ajaxtrollen maar de nr 1 (ja PSVers, de populairste, met de meeste prijzen) trekt nu eenmaal de meeste meelopers aan. Zwakke knieen, broos ego, uit de provincie, meedoen met die sneue WZAWZ/Godenzonenpraat, en vooral n ander belachelijk maken. Daar lees ik snel overheen want al de trollcliches die dan langskomen ken ik nou wel.

Boertjes, clubje, parkeerplaats vs het bestuurlijke wespennest, bijdrage gemeente aan ArenA, kille koopclub, al 1100 dagen niks, blabla.
En het idiote is, ze blijven maar op elkaar reageren. Kleuters.

Lekker met je eigen club bezig zijn. En er van genieten. In goede en in slechte tijden. Net als in n echt huwelijk. Veel leuker.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:32
Ik probeer ze te negeren. Soms zeg ik er wat van maar dan wel met respect voor de ander. Is zo onnodig om jezelf te verlagen naar het niveau van sommige mensen. Ik heb in mijn eerste week hier op VP 1x Feyenooit gezegd in een reactie. Was gewoon grappig bedoelt. Maar ik werd voor van alles uitgemaakt en bestempeld. En diezelfde mensen zie je dan een reactie plaatsen waarin ze iemand zijn moeder erbij halen of die ene ziekte gebruiken in combinatie met andere lelijke verwijzingen naar een club. Wordt daar dan wel een beetje droevig van eerlijk gezegd. Gelukkig zijn er ook een hoop die wel respect hebben voor een ander waar je een leuk gesprek of discussie mee kan gaan voeren.
Vind ik leuk
Jan ref +1638
woensdag 13 maart 2019 om 11:10
Ik ben het helemaal met jou en Blindsy eens het slaat allemaal nergens op .
Ik ben suporter van Twente kijk eens als daar een topic over komt wat er dan gebeurt ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:12
Ik zou het fijn vinden als Twente weer in de Eredivisie komt te spelen. Zijn toch altijd wel leuke wedstrijden. Helemaal in de tijd van Theo Jansen.
Vind ik leuk
Jan ref +1638
woensdag 13 maart 2019 om 11:25
Dat klopt idd maar dat komt niet meer terug ben ik bang voor helaas.
En nu hopen dat het goed gaat en dat er niet weer van die stomme dingen op bestuurlijk niveau gebeuren want dan ben ik het zat.
Trouwens lees ik net dat de Graafschap Marino Pusic wil van Twente
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:27
haha ja dat zag ik ook net voorbij komen. Maar is dat realistisch voor de Graafschap?

En kop op er komen weer mooie tijden aan voor Twente.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 11:27]
Vind ik leuk
Jan ref +1638
woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Heb geen idee of dat realistisch is voor de Graafschap, maar z'n contact loopt af.
En ik hoop idd dat er weer mooie tijden komen en lekker kunnen genieten
Vind ik leuk
basl +72
woensdag 13 maart 2019 om 09:09
Is wellicht ook wat je wilt zien. Ik troll toch echt niet als Ajacied zijnde maar zie ze wel, net zovele van PSV overigens. Je kunt ook alleen lezen waar je voor kiest natuurlijk. Plattekar bv lees ik met plezier, andere lees ik niet.
Vind ik leuk
Blindsy +18788
woensdag 13 maart 2019 om 09:24
Plattekar is okay ole ole.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 13 maart 2019 om 08:30
waarom zou een psv-er onder een steen moeten gaan zitten?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 08:22
Labyad is helemaal niet zijn logische vervanger.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:25
Roep al weken dat ons volle programma Psv wel in de kaart speelt wat betreft het nationale kampioenschap. En nee, dit is geen indekken maar realiteit.
Vind ik leuk
Blindsy +18788
woensdag 13 maart 2019 om 08:27
Neem aan dat prof. Ten Hag ook zonder De Jong en Ziyech wel een winnend team het veld in kan sturen?
Vind ik leuk
ritje +636
woensdag 13 maart 2019 om 08:27
hallo Alle negatieve berichten over zgn blessures ten spijt! Ten hag heeft verschillende spelers, gewoon uit voorzorg vervangen! maar we zullen zien uit welke hoek deze berichten komen?Ik heb wel een idee. Maar ik zwijg deze keer! We zullenhet vanavond zien, wat waar is of niet! mvg ritje
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 13 maart 2019 om 08:27
Hoewel het ook in de competitie punten kan kosten, heb ik dit liever nu dan in de CL.
Vind ik leuk
Korm +39890
woensdag 13 maart 2019 om 08:28
zelfs de reserves moeten makkelijk winnen van PEC
Vind ik leuk
3-0achter +306
woensdag 13 maart 2019 om 08:28
Zowel Frenkie als Hakim en wie weet nog een paar spelers worden gespaard voor de kraker tegen AZ. Aan Frenkie heb je zowiezo niets. Die laat alleen nog maar zijn talenten in topwedstrijden zien.
Vind ik leuk
JoeyC +3977
woensdag 13 maart 2019 om 08:28
PEC gaat stunten vanavond in de Amsterdam Arena.
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 13 maart 2019 om 10:45
Nou omdat jij het zegt zet ik direct op Toto Pec op winst, levert mij veul op
Vind ik leuk
NvC +8491
woensdag 13 maart 2019 om 08:29
Tijd voor een vd reserves om op te staan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:33
Beter dat ze even een wedstrijd uitzitten zodat ze fit zijn voor AZ uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:33
Jammer hoor! Je hoopt dat je altijd het beste team kan opstellen. Als dit gevolgen heeft voor de punten, dan is het echt in het landsbelang dat de wedstrijd was verplaatst voor de punten voor Nederland, maar dan zeker niet voor het kampioenschap.

Overigens erg jammer dat je weer ver naar beneden moet scrollen om inhoudelijke reacties te lezen. Altijd dat weer dat vergelijk tussen PSV en Ajax.... Word echt steeds erger hier. Lijkt wel een grote kleuterklas aan het worden in de vergelijking wie heeft de grootste....

jammer.....
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4196
woensdag 13 maart 2019 om 08:42
Jouw bijdrage ontstijgt anders het niveau kleuterklas amper. Zeker jammer.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:51
haha, ja zo kan je het ook zien.....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:41
Geef de helft van die gasten gewoon rust.
Vind ik leuk
Zultkop +6614
woensdag 13 maart 2019 om 08:52
Dat biedt weer kansen voor PEC. Rol ze maar op die Amsterdammers.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:09
Ruimt lekker op.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:17
Misschien kunnen ze verzoeken om de wedstrijd te verplaatsen...voor het nederlandse voetbal
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:27
Beter spaart TH ze gewoon, ook zonder die twee wint Ajax van PEC
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:35]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:45
Anders op bed in de Arena kan er altijd wel ergens gedumd worden
Vind ik leuk
Donnygo +4940
woensdag 13 maart 2019 om 10:12
Niet moeilijk doen, Schuurs of Magallan erin en Blind op De Jong zijn plek, Labyad laten starten en afwisselen met een Gravenberch of Ekkelenkamp.

Hoop alleen wel dat Tag volledig fit want die is juist niet makkelijk op te vangen in niveau en energie wat hij brengt.
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 13 maart 2019 om 10:41
Schuurs is bij lange na nog niet klaar voor dit niveau. En de twee jonkies ook niet.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
woensdag 13 maart 2019 om 10:47
Ik denk daar anders over.

Schuurs verdiend die kans een keer te krijgen want doet het goed bij Jong.

Hoezo zijn die niet klaar voor dit niveau mee trainen met 1e dan kunnen ze toch ook minuten maken bij een stand van 3-0 (hopelijk).
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 13 maart 2019 om 10:51
Zag Schuurs maandagavond bagger spelen, steekt er totaal niet bovenuit.
Vind ik leuk
Donnygo +4940
woensdag 13 maart 2019 om 10:58
Dus omdat hij er niet bovenuit steekt verdiend hij geen kans? Hoe the Fuck heeft Onana dan ooit een kans gekregen.
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Bij Keepers ligt dat net ff anders dan bijv. LM of VS
Vind ik leuk
Donnygo +4940
woensdag 13 maart 2019 om 12:28
O dus een keeper die blunders maakt in het tweede verdiend een kans in het eerste? Maar een speler die het goed doet en mee traint met het eerste niet?
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 13 maart 2019 om 12:35
Jij hebt echt een super verfijnde voetbal inzicht, nee natuurlijk zet je geen blunderende keeper in een, maar een talent die niks toevoegt ook niet!!!!
Vind ik leuk
Donnygo +4940
woensdag 13 maart 2019 om 13:38
Altijd nog beter als die van jouw.

Spreek jezelf maar nog verder tegen. Ben je goed in.
Vind ik leuk
El Cazador +8923
woensdag 13 maart 2019 om 10:40
Grote voordeel is PEC ook spelers gaat sparen. Ik zo graag Sinkgraven op de plek van Frenkie willen zien, want hij blijft een middenvelder ipv verdediger.
Vind ik leuk
Och jeh +2529
woensdag 13 maart 2019 om 11:13
En dan nog winnen ze met 2 vingers in de neus.
Vind ik leuk
KvhZ +2507
woensdag 13 maart 2019 om 11:25
De totale creativiteit is weg bij ajax als ze zowel Ziyech als De Jong missen. Zou zomaar eens een lastig potje kunnen worden
Vind ik leuk