Loting Ajax: de mogelijke tegenstanders in kwartfinale van de Champions League

Loting Ajax: de mogelijke tegenstanders in kwartfinale van de Champions League

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 09:00vr 15-03-2019 om 09:00

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 09:14vr 15-03-2019 om 09:14

Op vrijdag 15 maart komt Ajax te weten welke tegenstander het treft in de kwartfinale van de Champions League. Er staat Ajax sowieso een loodzware opgave te wachten, al lijken er - op papier althans- tegen sommige teams ook kansen te liggen. 

Ajax zorgde op 5 maart voor een waanzinnige stunt door titelhouder Real Madrid uit de Champions League te knikkeren. Na een ongelukkige 2-1 nederlaag in de Johan Cruijff Arena won de formatie van Erik ten Hag met 4-1 in Santiago Bernabéu. Door die zege voegde Ajax zich bij de laatste acht van het toernooi. Vrijdagmiddag staat de loting voor de kwart - én, direct daar achteraan, de halve finale op het programma. 

Lees ook: Kassa rinkelt in Amsterdam: Champions League-inkomsten naar ruim 75 miljoen

Inmiddels is bekend welke acht ploegen zich hebben geplaatst voor de kwartfinale. FC Porto won over twee duels van AS Roma, Manchester United knokte zich voorbij Paris Saint-Germain en Tottenham Hotspur won uit én thuis van Borussia Dortmund. Manchester City had geen enkele moeite met Schalke 04 en ook Juventus plaatste zich voor de kwartfinale. Na een 2-0 nederlaag in de eerste ontmoeting met Atlético Madrid bezorgde Cristiano Ronaldo de kampioen van Italië dinsdagavond hoogstpersoonlijk een plek bij de laatste acht: 3-0. 

Daar voegden zich woensdagavond nog twee ploegen bij. FC Barcelona was in eigen stadion met liefst 5-1 te sterk voor Olympique Lyon en dat was na de 0-0 in Frankrijk ruim voldoende. Liverpool klaarde na een 0-0 in eigen huis de klus in de uitwedstrijd: Bayern München werd met 1-3 verslagen. Daarmee zijn alle kwartfinalisten van de Champions League bekend.

Geplaatst voor kwartfinale

Ajax
FC Porto
Manchester United
Tottenham Hotspur
Juventus 
Manchester City
FC Barcelona
Liverpool FC

Loting en speeldata

De tegenstander van Ajax is dus nog niet bekend, de speeldata voor de twee duels in de kwartfinale van het miljardenbal zijn dat wel. De eerste clash staat gepland voor dinsdag 9 of woensdag 10 april. De returns volgen op dinsdag 16 of woensdag 17 april.

Vrijdag wordt door de UEFA ook direct geloot voor de halve finales. Ajax weet dus meteen wie de tegenstander is bij de laatste vier wanneer het lukt om de kwartfinale te overleven. De loting begint om 12.00 uur. 

Op welke tegenstander hoop jij in de kwartfinale? En kan Ajax dit seizoen all the way gaan en de Champions League winnen? Laat het weten in de comments! 

Poll

Wie zou jij graag als tegenstander van Ajax willen zien?

(17972 stemmen)

Plaats een reactie

RM91 +155
woensdag 13 maart 2019 om 09:01
Geef mij Porto of Tottenham maar (als Lyon niet doorgaat, wat ik verwacht).
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:41]
Vind ik leuk
Eimersweide +9298
woensdag 13 maart 2019 om 09:03
Man Utd kunnen ze ook wel hebben toch
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:05
Zou toch erg fijn zijn dat we Porto of Tottenham loten vandaag. Niet dat ik denk dat we hier dan de zwakste tegenstander gaan loten, maar wel meer kans hebben om nog een ronde verder te komen. De andere ploegen zijn (eerlijk) qua statistieken veel sterker (voornamelijk door de idiote bedragen die betaald zijn voor hun topspelers). Met de overgebleven "beste 8 clubs van Europa" zullen er weer mooie voetbalavonden volgen. Op naar de treble dit jaar!!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
woensdag 13 maart 2019 om 09:23
ik denk dat alle tegenstanders van t kaliber zijn dat ajax opnieuw zal moeten gaan pieken. daarnaast staan er behoorlijk wat spelers op scherp. dr wordt gedaan alsof tottenham (en porto) geen ruk voorstellen... ik denk dat t iets anders ligt
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:44]
Vind ik leuk
pietprecies +11835
woensdag 13 maart 2019 om 09:46
Wie zegt dat ze geen ruk voorstellen? Gaat toch alleen over een voorkeur...

Dat was ook al het gezeik met Madrid toen dat Ajacieden zeiden dat het niet ongunstig was gezien hun vorm..

Zonder achteraf bijdehand te willen doen hoor maar met gunstig bedoelt men eerder minder vervelend dan anderen maar nog altijd loodzwaar..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:47]
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
woensdag 13 maart 2019 om 09:52
dat is realistisch wat je zegt. ik hoor er veel zeggen dat ze de spurs makkelijk kunnen hebben, daar was mijn reactie op.
wat jij zegt, daar ben ik het mee eens
Vind ik leuk
Gearry +1459
woensdag 13 maart 2019 om 10:17
Makkelijk kunnen hebben misschien niet, maar de Spurs zijn de laatste weken niet meer zo in vorm, ook spelen zij het soort voetbal wat Nederlandse clubs over het algemeen wel ligt en er spelen aardig wat bekenden bij de Spurs. Dus ik begrijp de voorkeur van een hoop mensen voor de Spurs wel.
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
vrijdag 15 maart 2019 om 09:31
Ajax is populair. Iedereen wil tegen Ajax spelen. Kunnen ze hun B team opstellen en zich richten op de competitie.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:25
Zo is het maar net.
Als ze geen ruk voorstelden zaten ze echt niet bij de laatste 8.
Ik verwacht dat Ajax een goede kans zou hebben tegen United, Spurs en Porto.

Tegen City, Juve, Barcelona en Liverpool (denk ik) wordt het een moeilijk verhaal maar Ajax heeft al bewezen dat niets onmogelijk is.
Vind ik leuk
pietprecies +11835
woensdag 13 maart 2019 om 11:57
Zo is het, ik was ook lichtelijk euforisch na Real uit, maar hoewel Ajax van elke tegenstander kan winnen, kan het ook zo afgelopen zijn, zeker in deze fase.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1106
woensdag 13 maart 2019 om 14:02
Dat is zo voor iedere club, kijk Atletico en Psg
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2203
woensdag 13 maart 2019 om 11:04
het zijn allemaal TOP clubs, maar je hebt toch liever tottenhamhotspurs dan Juventus of Barcelona..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:33
Juventus ook niet? Gisteren speelden ze goed, maar als je een goed strijdplan hebt kun je ze het best lastig maken. Zo overweldigend waren ze ook weer niet. Denk dat Juventus het heel lastig heeft als ze onder druk moeten spelen. Als je Pjanic op jaagt, dan verstoor je de gehele opbouw.

Zou liever tegen Juventus spelen dan tegen City.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2203
woensdag 13 maart 2019 om 11:53
zeker waar!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:29
Hebben ze ook nog wat tegen recht te zetten
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:09
Idd. Zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Markieee +1131
woensdag 13 maart 2019 om 17:04
Juventus ligt ons gwn niet. Ze spelen redelijk defensief. Ajax is het best tegen voetballende ploegen en daarbij heeft juve Ronaldo. Atletico had het ook niet zo moelijk als het achteraf leek. Hebben maar 4 echte kansen weggeven, maar twee momentjes van Ronaldo hebben hun de kop gekost. Heb denk ik zelfs liever City dan Juve.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Er is maar één TOP. 🤔😂😂
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 23:21
schijters
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 13:44
Hele sterke comment!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 17:30
Barcelona loten
kijken hoe goed Ajax is nee het liefste de zwakste
schijters
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 17:43
Deze is wel heel sterk! Je wordt er nog eens goed in. Misschien een functie in de politiek iets voor je?. Je beargumentatie en motiveringen zijn zo sterk.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 18:13
Barcelona was toch geen sterke tegenstander?
veel gasjes hier afvallen op PSV!
kijken hoe Ajax het doet zou geweldig zijn
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 19:55
En dus verlaag je jezelf ook tot dat niveau.
Vind ik leuk
The Iceman +16510
woensdag 13 maart 2019 om 11:19
De gele kaarten vervallen toch na de 1/8 finale?
Vind ik leuk
abraksas +2545
woensdag 13 maart 2019 om 11:22
Na de kwartfinale volgens mij.
Vind ik leuk
The Iceman +16510
woensdag 13 maart 2019 om 11:26
Je hebt idd gelijk.
Vind ik leuk
Micha EL +1167
woensdag 13 maart 2019 om 11:51
Ik denk dat dat het grootste probleem wordt voor ajax. Er staan wel erg veel op scherp. Dus tegen wie maak je het minste kans op veel gele kaarten..
Vind ik leuk
Markieee +1131
woensdag 13 maart 2019 om 17:06
Kans is groot dat je minder gele kaarten pakt tegen verdedigende ploegen. Dus Porto en Juve. Maar Juve moeten we echt niet hebben, dus dan maar Porto.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 17:37
tegen Barcelona want dan kom je niet aan de bal

Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:10
Alleen die back is geschorst rest met schone lei in de kwartfinale
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:14
Tottenham heeft gewoon goede spelers , en die geven gewoon 2 keer 90 minuten vol gas , met een vrij hoog baltempo .
En dat heeft Ajax dit seizoen nog niet echt meegemaakt , dus ik ben benieuwt hoe de Ajax spelers daarop reageren .
Dan kunnen ze beter United als engelse ploeg loten denk ik .
Dat is toch de zwakste van de 4 denk ik .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:34
Zwakste ploeg is niet altijd ploeg die je beste ligt.

Denk dat je tegen Barca of City meeste kansen krijgt.
Tegen Porto en United kun je alleen maar tegen counter aanlopen. Voor publiek is het ook niet om aan te gluren.

Juventus/Tottenham spelen ook verdedigend maar hebben kwaliteiten om gas te geven als de wedstrijd daarom vraagt. Dan zal op dat moment vorm van dag bepalend zijn of je doorgaat.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:04
Ja helemaal mee eens ik denk dat voor ajax porto een van de lastigste teams is om tegen te spelen zou niet graag porto loten
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
woensdag 13 maart 2019 om 09:24
Jullie zijn toch de beste, dus wat maakt het uit? Wordt toch een walkover. Iedereen zetten jullie te kijk met dat weergaloze voetbal dat de hele aardbol overgaat.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
woensdag 13 maart 2019 om 09:34
niet nodig dit...
ik heb ook niets met de club, maar die wedstrijd was wel top. alles viel daar goed, daar mogen ze best even van genieten.

maar t zou ook leuk zijn als ze de draad van t gewone leven weer zouden oppakken
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:18
Ik ruik frustratie en jaloezie jongen XD wees nou maar blij dat nederland weer op plek 11 staat
Vind ik leuk
Studentje +666
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Kijk dit dus. Jij hebt toxic reacties de hele tijd, en jij gaat klagen over anderen die reacties plaatsen? Hoogste niveau van hypocrietis.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:05]
Vind ik leuk
RenW +4266
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Daar is ie weer, de superkwal.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 09:47
Je kan beter zeggen welke tegenstander het liefst niét; ..lijkt mij sowieso niet City of Juve. Vooral City lijkt mij de topfavoriet. Voor de rest zijn ze allemaal erg sterk maar zou Spurs "leuk" zijn en Porto misschien iets minder.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:37
City of Barcelona zou erg vervelend zijn. Juventus weet ik niet, een ploeg die het gevoel heeft dat ze in de flow zijn. Maar als je ze pijn kan doen door goed druk te zetten, dan heerst er snel paniek bij ze. Het was een mooie pot hoor, maar ik heb ook van de 90minuten, 10 minuten gekeken naar ballenbak voetbal. Zo slechte fase van Juventus (door het druk zetten van Atletico), daar kun je ze best pakken.

Ajax lekker de underdog.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 12:03
Mee eens dat Atletico zwaar tegenviel en wat je zegt was het achterin soms behoorlijk paniekerig bij Juve achterin bij vroeg druk zetten. De 3 goals van Juve waren de klasse van Ronaldo. Twee kopballen die normaliter voor de verdediging moeten zíjn maar hij komt gewoon erg hoog en timing is perfect. Penalty was dom weggegeven. Dan liever Barça ipv City meer vawege de mooiere affiche én Messi.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:07
Ik zeg: Ajax haal Boulahrouz weer binnen. Zet hem 5 minuten op rechtsback en je bent van het probleem Ronaldo af.

Daarna Boulahrouz direct wisselen.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 12:15
Hahaa ja laat dat maar aan die
houthakker over ;)
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
woensdag 13 maart 2019 om 13:46
Lijkt me prima. Met Bonucci op Frenkie zien we die ook de komende 4 jaar niet meer op de velden.

Misschien Materazzi even terugkomen voor Ziyech als we toch goed bezig zijn.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:13
Hij vreet hem op. De kannibaal.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:12
Zouden toch mooie luchtduels zijn . Ronaldo en de Ligt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
Ronaldo is toch nog sterker ondanks zijn 34 jaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:39
Porto staat bij mij op 1 wie je absoluut niet moet loten. Laffe ploeg. Gedisciplineerd. Durfen 89,5min bus parkeren om dan
met counter toe te slaan. Scoren uitwedstrijden ook vaak goal.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Inderdaad lastige ploeg maar ik sla sowieso City
en Juve écht stuk hoger aan!
Vind ik leuk
Gerro +9045
woensdag 13 maart 2019 om 23:06
Als er geen publiek mee mag dan hoop ik op Porto maar anders zou ik ook idd Tottenham of Man U wel willen loten.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 23:48
schijtbakken
Barca of Juve
Vind ik leuk
RM91 +155
woensdag 13 maart 2019 om 09:13
Blijf dat een lastige vinden. Spelen voornamelijk anti-voetbal, en laat dat nou net hetgeen zijn waar Ajax echt niet tegen kan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:36
Grappenmakers ahhaha
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 13 maart 2019 om 11:13
Dit jaar kan alles dat hebben de voorbije wedstrijden toch aangetoond? Voorkeur natuurlijk Porto maar nergens bang voor alleen op papier iets moeilijker.
Vind ik leuk
Stranger +6657
woensdag 13 maart 2019 om 12:14
Ik begrijp niet dat iedereen Porto als de gemakkelijkste zien.
Staan bovenaan in Portugal en vergeet niet dat het tegen Benfica maar een dubbeltje op zijn kant was.
Ik denk dat een man U Tottenham of Juventus beter liggen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 23:50
Barca schijtbakken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:51
De enige schijtbak ben jij hier! Ik wacht nog steeds op een inhoudelijke reactie van je maar daar ben je dus te schijterig voor omdat je conpleet uitgelult bent. Enige wat jij hier kan doen is trollen en nog eens trollen zonder enige inhoud. Je bent een heel zielig en jaloers mannetje. Straks om 12:00 als de loting begint zit je met een dropveter in je mond te duimen dat Ajax zwaar loot, hoe zielig kun je zijn.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:07
Kunnen ze idd hebben en zou een heerlijk revanche zijn 😊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:02
Elke club hoopt op Ajax in de loting
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:22
Porto juist niet. Ajax speelt, hoe goed ze ook in vorm zijn, altijd dra-ma-tisch tegen Porto...
Vind ik leuk
RM91 +155
woensdag 13 maart 2019 om 10:34
De laatste keer is 1998 (wat ik zo snel even kon vinden). Ik waag het er wel op :P

BRON: https://www.afc-ajax.info/nl/club/FC-Porto
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Klopt! Maar Portugese clubs liggen Ajax gewoon niet. Als je ziet met hoeveel pijn en moeite het ging tegen Benfica... Doe maar Tottenham of Man U!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:41
Indd dat met 10 man voor de eigen pot hangen en op de counter eruit ligt ons sws niet. Dan beter een topwedstrijd met twee ploegen die willen voetballen.
Vind ik leuk
Stranger +6657
woensdag 13 maart 2019 om 12:16
Nou Benfica uit was nu niet zo dat ze voor de pot lagen.
Volgens mij was de 1-1 de eerste kans die Ajax kreeg en dat was na een half uur of zo?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:33
Over het algemeen zijn het klote teams om tegen te spelen. In de poule wil het nog wel eens anders zijn maar in de knock out fase vreselijke clubs om tegen te loten.
Vind ik leuk
Stranger +6657
woensdag 13 maart 2019 om 17:04
Dat ben ik helemaal met je eens.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:15
Ja idd . Beter niet. Al zijn ze allemaal lastig nu natuurlijk...
Vind ik leuk
broedkip +2222
woensdag 13 maart 2019 om 13:29
Resultaten uit het verleden en wanneer was het voor het laatst? Ajax is veel beter geworden en het Portugese voetbal stelt niet veel voor. Ook gezien tegen Roma dit wint Ajax over twee wedstrijden zeker.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:41
Een mooi rijtje clubs waarin Ajax zich bevindt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:24
Tottenham gaat het worden. In de halve finale gaat City ten onder. Barça houden we over voor de finale. Dan zullen de uitvinders van het totaalvoetbal laten zien hoe het gespeeld hoort te worden.

Mensen de cup met de grote oren komt weer naar Amsterdam.

Mag ik dromen? Maak me nog niet wakker 😁
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:54
Ik denk dat het City gaat worden, maar hoop op de Spurs of United.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:16
Dagdromen. Heerlijk.
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
woensdag 13 maart 2019 om 13:53
Liever geen Porto, Benfica hadden we het ook al lastig mee..
Tottenham lijkt me een mooie tegenstander.. Veel kwaliteit, maar die willen iig ook voetballen.. Dus dan krijg je wel ruimte en daar kunnen we vrij goed mee omgaan.. Ik zie overigens alleen Barca en City als redelijk kansloze tegenstanders..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:10
Spurs lijkt me zwaar, United is moeilijker dan Porto maar wel leuker
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Juventus schijtzak
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 23:47
waarom niet Juve of Barca ?
schijtbak
Vind ik leuk
JCJWZ +14867
donderdag 14 maart 2019 om 00:57
Tottenham is duidelijk de zwakste
Vind ik leuk
JanNL +92
donderdag 14 maart 2019 om 07:27
Ajax - Porto
Liverpool - United
Barca - Spurs
City - Juve
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:25
Porto is een stugge ploeg. Deelt af eens toe ook wel eens uit. Ik denk niet dat het in het straatje van Ajax past. Maar goed dat heb je niet in de hand. Je zult toch alles moeten winnen wil je kampioen worden.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
woensdag 13 maart 2019 om 09:01
Ok
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:11
Tegen wie moet PSV? ohja.. 🙈 Ik hoop op Tottenham! We laten PSV zien hoe het moet..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:16
Die eerste zin is toch onnodig?
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
woensdag 13 maart 2019 om 09:45
dat dus! iets met hoogmoed.

wordt tijd dat dit soort ajax-supporters gaan snappen dat ze met deze opmerkingen hun club in discrediet brengen. haat wordt alleen maar groter. als ze nou eens stoppen met negatief praten over andere clubs en minder hoogmoedig praten, das in t voordeel van hun eigen club
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:52
Ik snap wat je bedoelt. Maar de club merkt hier weinig van. De haat zit er toch wel. Het enige nadeel hiervan is dat het ongezellig op het forum wordt en mensen je niet meer serieus gaan nemen. Is ook zo onnodig.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:53]
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
woensdag 13 maart 2019 om 09:54
precies. groot deel is hier als internet-hooligan ipv te praten over voetbal
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:56
Internet Hooligans op hun best. In de tijd dat dat soort figuren hun stoere zinnetjes vrijdag na de loting weer op dit forum los laten ben ik alweer een vlucht aan het boeken om mijn club in de kwartfinale te ondersteunen.

Als we mogen gaan natuurlijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:27
Het werkt wel twee kanten op he?

Ja, er zijn een aantal irritante Ajax internet hooligans.
Maar dat geldt net zo goed voor de overige clubs.

Hoe vaak heb ik hier al ziekelijke opmerkingen over Nouri gezien? KNJB, VAR = Ajax, al 5 jaar helemaal niks, Joden, Neuzen etc etc.

Actie = reactie. Van beide kanten. Dus ik zou het prettig vinden als je het in het vervolg hebt over 'supporters' in het algemeen.

Overigens vind ik wel dat een plaagstootje af en toe wel moet kunnen hoor, doe ik zelf ook wel eens.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:36
Vooral PSV-ers lokken het inderdaad ook gewoon zelf uit , die hebben net zo'n grote bek als de Ajax trolletjes .
Maar als ze elkaar dan zo haten dan spreken ze toch een keer lekker af in een bos zoals ze in Polen ook doen .
Ik wed dat 99% van deze helden zich heel vlug achter een boom gaat verstoppen dan uit angst .
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:46
Nee joh, die komen niet eens opdagen :D

Internethelden die achter hun keyboard de grote meneer uithangen, maar in het werkelijke leven onder de plak zitten bij hun wijf.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:48
Hahaha jij bent nogal positief , ik denk dat de helft hun eerste natte droom nog moet krijgen en nog onder de plak zit bij hun moeder .
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:18
Die mogen van hin moeder niet voorbij de hoek van de straat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:31
Geloof mij Jolly dat niemand in Nederland de club Ajax echt haat .
Die haat gaat meer naar supportertjes zoals hierboven met een domme en denigrerende praat altijd over andere clubs .
En daar worden de vele normale Ajacieden zoals jij dan op aangekeken
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:42
Ook die laatste zin. Het is namelijk bij lange na zeker dat je met Tottenham even de vloer aanveegt. Misschien wel de gevaarlijkste outsider voor de eindzege.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:44
Zolang we maar geen Juventus, City of Barca loten vind ik alle best.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:46
Ik hoop United of Bayern, allebei grote clubs en willen allebei voetballen. Graag ook geen Porto
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:47
Als we dan toch gaan hopen. Hoop ik op een stunt van Lyon. Die zie ik ook graag geloot worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:49
Ik hoop met je mee
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:31
Onze hoop was al snel gevlogen. hahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:57
Ik heb gisteren City gezien en kan je verzekeren dat bij het City van gisteren de Spurs een KKD club zijn, City speelde op niet eens halve kracht en blies Schalke van het veld. Als City vol door was gegaan had het ook 20 - 0 kunnen zijn ipv. 7-0.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:29
City was goed, maar Schalke was ook wel heeeeel erg slecht hoor.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:20
Beetje jammer . Alle Duitsers weg. Schade Deutschland alles ist vorbei....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:36
1x Spanje,
1x Portugal,
1x Italie,
1x Nederland,


4x Engeland,

Respect voor de Britten.

Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:20
moet de ajax psv discussie er altijd bij worden betrokken ja ?
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
woensdag 13 maart 2019 om 09:38
Door apollo/japie wel
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1174
woensdag 13 maart 2019 om 09:37
Tuurlijk Apollo
Vind ik leuk
imho +2018
woensdag 13 maart 2019 om 09:02
leuk zo'n topic op woensdag, wat vrijdag pas plaats gaat vinden
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
woensdag 13 maart 2019 om 09:08
Alvast opwarmen voor vrijdag.. ;-)
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
woensdag 13 maart 2019 om 09:08
Vond het zelf wat aan de late kant.
Vind ik leuk
HanV +5495
woensdag 13 maart 2019 om 09:27
Het zou mooi zijn als Ajax 100% geconcentreerd is op wat er vrijdag gebeurd.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:40
Dat zou jij wel willen he hahaha. Nou van mij mag het maar dan wel na de wedstrijd pas.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
woensdag 13 maart 2019 om 12:46
Ik ben Ajacied maar zelfs ik vind dat ze wel tot morgen hadden kunnen wachten tot alle kwartfinalisten bekent zijn...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:07
Man Utd of de Spurs
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 09:09
Ik hoop op Spurs dat word een leuk onderonsje met oudgediende
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:22
Zolang ze maar winnen 😉
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 07:51
We verliezen er geen 1 meer😉
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
woensdag 13 maart 2019 om 09:11
Tottenham zou mooi zijn.
Mooie club met ex-Ajacieden Eriksen, Alderweireld, Vertonghen en Sanches en in een fantastisch stadion Wembley.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10901
woensdag 13 maart 2019 om 09:18
Kans is niet heel groot maar misschien is het stadion dan open eindelijk!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:01
Maar volgens mij moeten ze dit seizoen sowieso op Wembley blijven Europees toch? ongeacht of het stadion open is.

Tenminste dacht dat ik dat ergens een keer gelezen had?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:00
Voor zover ik het weet mogen ze gewoon in eigen stadion voor het eerst spelen mits er al een officiële wedstrijd is gespeeld en dat is er geloof dan al
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:36
Ik wist het inderdaad ook niet zeker, maar ik dacht dat ik dat een keer ergens gelezen/ gehoord had. ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:09
Is een fabeltje, binnenkort 2 test events en dan begin april een competitiewedstrijd in het nieuwe stadion, vervolgens de kwartfinale van de CL ook, is al lang doorgesproken met de UEFA en goedgekeurd.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:12]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Spurs speelt woensdag 3 april of in het weekend van 6/7 april (afhankelijk van of Brighton wint van Millwall in de kwartfinale van de FA Cup) de eerste officiële competitiewedstrijd in het nieuwe stadion en de kwartfinale van de CL zal er dan ook gespeeld worden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:16]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:14
Ik hoop op een stunt van Lyon en dat wij hun in de kwartfinale treffen. Als zij niet doorgaan hoop ik op Porto of Tottenham.

Maar absoluut geen Juventus, City of Barcelona.

Met alle overige ploegen ben ik neutraal.
Vind ik leuk
Muscles +1770
woensdag 13 maart 2019 om 09:21
Het belangrijkste voor mogelijk verdere deelname in CL blijft de loting. De echt zware teams tegen elkaar please, bijvoorbeeld:
Manchester City - Barcelona
Juventus - Bayern München
Vind ik leuk
Gelukshand +947
woensdag 13 maart 2019 om 09:26
Ik zou juist geen Porto of Tottenham willen.

Geef mij maar Barca, City of Juventus. Dan is het namelijk niet zo erg dat we ervan verliezen, als we winnen is het alleen nog maar mooier.
Vind ik leuk
Buck Worrier +1525
woensdag 13 maart 2019 om 09:28
Welke debielen hebben Porto aangeklikt??
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:43
Wat je zegt ben je zelf.
Vind ik leuk
RW1913 +2940
woensdag 13 maart 2019 om 09:46
De vraag is waarom jij andere debielen noemt?
Vind ik leuk
Kaar +3115
woensdag 13 maart 2019 om 09:28
Ajax deed het natuurlijk goed tegen Real Madrid en logisch al die euforie, maar iedere ploeg hoopt nu op Ajax in de kwartfinale.
Vind ik leuk
3Bier +14423
woensdag 13 maart 2019 om 10:04
Uiteraard. Ajax en Porto zijn de kleintjes van deze kwartfinale. Prima toch?
Doe mij maar een Engelse ploeg, maakt me niet eens zoveel uit welke.
Vind ik leuk
Kaar +3115
woensdag 13 maart 2019 om 10:09
Er is niets van te zeggen. Het zal bijna onmogelijk zijn de volgende ronde te halen in mijn ogen, maar we weten hoe het bij Real ging.
Vind ik leuk
Buck Worrier +1525
woensdag 13 maart 2019 om 10:27
Tottenham is ook één van de kleintjes.
Vind ik leuk
3Bier +14423
woensdag 13 maart 2019 om 10:52
In ieder geval zeker geen titelkandidaat. Dat zijn Man City, Juve en Barca. De rest is redelijk gelijkwaardig.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:26
De bal is rond 😆
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:07
Ja, net zoals Real dat ook hoopte, hoe dom ben je ?
Vind ik leuk
Kaar +3115
woensdag 13 maart 2019 om 10:08
Inderdaad Real hoopte dat ook en dat gebeurt nu weer.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:10
Hoopt Real nu weer op Ajax ?
Vind ik leuk
Kaar +3115
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
😏
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:39
Liefst Porto, Tottenham of Man United. Als Ajax dan 2 super dagen heeft is een halve finale haalbaar. Die anderen zijn simpelweg te sterk. Wellicht Bayern/Liverpool...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:44
Het is dus niet zo raar gezien de poll, dat ik gelijk al voor Tottenham opperde toen Ajax door was. Hoop ook dat zij het worden, dat worden dan 2 hele mooie wedstrijden
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:59
Denk dat Bayern Munchen, Barcelona en FC porto Ajax beste zouden liggen, misschien ook nu wel Manchester United omdat die niet meer de top of de bil spelen en dat die ploeg zeker aan overschatting zal lijden na de winst in de Finale in de EL
maar wel mooi om Ajax bij deze topploegen te zien staan Gewoon trots
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:05
Zullen we Bill proberen..
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:27
Waar speelt Bill tegenwoordig?
Vind ik leuk
Donnygo +5004
woensdag 13 maart 2019 om 10:00
City, Juve, Barca zijn te compleet en hebben aanvallend te stabiel, 2 kansen is 1 goal dus dat wordt het hem niet over 2 wedstrijden.

Liverpool, Bayern, Porto zouden wel kunnen maar liever niet.

Spurs, United, Lyon zijn voor de speelstijlen en niveau mogelijk op dit moment de beste om te treffen in mijn ogen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:02
Man C of Juve. Kunnen ze laten zien dat ze zo goed zijn als ze zelf beweren
Vind ik leuk
3Bier +14423
woensdag 13 maart 2019 om 10:10
Zoals ze zelf beweren, zoals ze al laten zien hebben bedoel je?
Gaat erom dat je geloof hebt dat het gaat lukken. Terwijl niemand een cent gaf om de kansen van Ajax was het geloof aan Ajax zijde er wel.
Mocht Ajax Man City, Barca of Juve loten dan zijn ze zwaar de underdog. Maar je moet altijd geloof houden in een goede afloop.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:16
Geloof is een sta in de weg, het verbloemt de werkelijkheid.

Vergeet niet het op beslissende momenten heel erg mee zat
Vind ik leuk
3Bier +14423
woensdag 13 maart 2019 om 10:46
Als je er zelf al niet in gelooft kan je net zo goed thuis blijven.
Je kan natuurlijk voor de pot gaan liggen en hopen op een paar counters of dode spelmomenten, omdat je de mindere bent. Of je gaat vol voor je kans en jaagt die gasten op de eigen helft op, met alle risico's van dien.

Alles zat mee, waar in de thuiswedstrijd veel tegen zat. Werkelijkheid is dat Ajax over 2 wedstrijden de verdiende winnaar was.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:29
Andy is nooit zo blij voor Ajax. Hij kan er niet om lachen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:03
Doe maar 1 van de twee engelse ploegen... en nee niet Man City... dan wordt je scheel getikt
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:07
Porto verloor van Benfica en had in de tweede helft 72% balbezit.
De bus parkeren valt dus nogal mee.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:13
Ik ben geen meestervoorspeller maar toch,

Barca/Lyon - Spurs
Juventus - Porto
Ajax- Man UTD
Bayern/Liverp - Man City
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:10
Barca-city
Juve-münchen
Ajax-united
Spurs-porto

Ajax-spurs
München -Barça

Ajax-Barça ( dan nog iets door de soep gooien van messie)

Ajax!!!!!

Of gewoon de volgende ronde 2x5-0 ros krijgen van City ?????
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:17
Maakt totaal niet uit, zolang Louie erachter staat gaan wij winnen Louie Louie Louie Louie, Louie Louie Louie lowa Ajax Ajax
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:19
Ajax speelt geloof ik beter tegen topclubs dus ik denk dat je beter geen porto kan treffen
Vind ik leuk
fr1963 +4367
woensdag 13 maart 2019 om 10:23
Geen zwakke ploegen meer, al lijkt Porto minder zwaar met United. Howel die laatste juist op de counter levensgevaarlijk is en ajax het spel zal laten maken. Maar psg heeft zijn tanden erop stuk gebeten. Worden sowieso interessante wedstrijden.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:24]
Vind ik leuk
Bizzy +23387
woensdag 13 maart 2019 om 10:30
City of Juve lijkt me wel wat.
Vind ik leuk
El Cazador +8973
woensdag 13 maart 2019 om 10:36
Outsiders vind ik Porto (lafbekkenvoetbal) en Lyon (technisch vaardige ploeg) en deze twee ploegen heb ik liever niet.
Tottenham of Manchester United heb ik liever in de volgende CL ronde.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2203
woensdag 13 maart 2019 om 11:01
toch best gruwelijk, kijk je bij alle clubs en dan zie je Ajax er tussen staan😎 the rise of the sleeping giant.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:30
Ajax is wakker nu.
Vind ik leuk
HJR +9045
woensdag 13 maart 2019 om 11:14
Liefst Porto omdat ik in Portugal woon. Al zal het een zware tegenstander worden. En de teleurstelling zal groot zijn als je van Real wint, maar dan door Porto wordt uitgeschakeld.

Anders Barcelona/Lyon of Juve, alleen voor de uitwedstrijd :). Munchen al geweest en Engeland is te koud ;)
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
woensdag 13 maart 2019 om 11:17
Hahahaa, de tweede keer deze ochtend, moet niet gekker worden!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:35
Doe maar Man United of Bayern Munchen
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:31
Dan blijft united over dus dan maar op voor de revanche😆
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:42
Het maakt niet. Vele zwaksten zullen de sterksten zijn en andersom. Zo’n prachtige kans als tegen een zwak en verdeeld RMA gaat ‘t niet meer worden. Ajax zal nu echt moeten laten zien wat het waard is.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 11:47
Doe mij maar Barca
Vind ik leuk
Reddevil +385
woensdag 13 maart 2019 om 12:03
FC Barcelona natuurlijk!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:04
Zijn er serieus mensen die hopen op city? Sorry, maar heb niet echt zin in een afstraffing. Juve en Barça hoeft ook niet. Al een half jaar vind ik porto het best in het scenario passen, maar zijn wel in vorm, maar ajax toch ook? Ligt ons niet, verliezen e ed altijd etc.etc..,maar aan alles komt een eind. Spurs(uit vorm)en united(op papier de minste)zie ik ook wel zitten, de rest lijkt mij kansloos verhaal, of er moeten nog meer wonderen in de wereld zijn..1 ding is zeker, iedereen wil wel graag ajax loten..die status hebben wij helaas nog wel...
Vind ik leuk
bert +566
woensdag 13 maart 2019 om 12:11
Tottenham kunnen we psv laten zien hoe het WEL moet.heb niks tegen psv kom zelf uit Eindhoven maar Ajax is mijn clubje.
Klaar
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 12:31
maar toch wel effe een sneer uitdelen,sneu hoor
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:32
Kijk dat zou leuk zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:16
Ajax heeft tegen Lyon en Porto een grote kans. De andere ploegen zijn allemaal een maatje te groot ben ik bang.
Als ze Manchester City treffen liggen ze er sowieso uit.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:33
Dit zeiden ze over Real ook....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:18
Barca, dan kunnen ze laten zien dat ze beter zijn dan PSV
Vind ik leuk
kcim +3102
woensdag 13 maart 2019 om 12:21
Valt mij op dat Bayern zo laag scoort. Ajax heeft het tot 2x toe goed gedaan tegen Bayern. En de ervaring van de overige CL westrijdstrijden kunnen ze nu goed gebruiken. Denk dat Bayern zeker te doen is voor Ajax.
Denk dat de meeste Porto onderschatten. Is een zeer taaie ploeg. City, Liverpool en Barça van een andere kaliber dus liever niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Porto beste keuze
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:30
Ze loten Porto. Volgens Sjaak een verschrikkelijk moeilijke tegenstander...dat lijkt mij niet...zijn veruit de minste van de overgebleven 8. Yep ook al mocht Lyon zich plaatsen dan nog is Porto de minste.

Ajax -Porto 3-0
Porto - Ajax 0-2
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:35
Porto of Juventus zijn de ploegen waartegen je het minst aan voetbal toekomt. Die zou ik het liefst mijden.

Alle anderen zijn heel interessant.
Vind ik leuk
Binkie +180
woensdag 13 maart 2019 om 13:14
Qua spel en systeem zou Barcelona het leukst zijn. Staat alleen zo'n klein Argentijntje bij hun in de basis.
Vind ik leuk
mcmodd +27346
woensdag 13 maart 2019 om 13:15
Ik denk dat Lyon, Liverpool of Manchester voldoende aanspreken en qua sterkte voor een zeer aanvallend Ajax wel te doen zijn. Maar wat maakt het uit, een kampioen is de beste, dus een komende kampioen moet alle tegenstanders verslaan. Het wordt vast nog heel spannend, niet alleen de loting, maar ook de halve finale. Om te spelen bedoel ik.
Vind ik leuk
14forever +9063
woensdag 13 maart 2019 om 13:17
De Spurs Is mijn voorkeur, spelen toch een paar ex ajacieden daar.
Vind ik leuk
Ro-1976 +0
woensdag 13 maart 2019 om 13:22
Juventus, wie zal er op Ronaldo spelen?
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:35
De ligt Ronaldo. Schitterende luchtduels.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:29
Barca!!!
Vind ik leuk
Itsese +6242
woensdag 13 maart 2019 om 13:46
Doe Ajax nou a.u.b gewoon Liverpool, City, Barca of Juventus.. Zijn we van al het gezeik af.
Vind ik leuk
Ale +5900
woensdag 13 maart 2019 om 13:48
Liverpool lijkt mij de makkelijkste. Hopen dat Liverpool wint vanavond.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:35
Asjeblieft
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:51
Tottenham is echt een moeilijke ploeg. PSV zat in een poule met Tottenham, Barca en Inter. PSV had uit in Barcelona een veel beter resultaat verdiend, thuis tegen Barca hadden we moeten winnen gezien de wedstrijd, en tegen Inter zowel uit als thuis had gewonnen (of gelijkgespeeld) moeten worden. Punt is dat Tottenham de moeilijkste tegenstander was van PSV, zij waren in mijn ogen de beste van onze poule kwa strijd. Barcelona won hem weliswaar, maar ik was er niet van onder de indruk. Natuurlijk heeft Barca meer kwaliteit, maar Tottenham is echt heel goed.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 13:55
PSV was voglens jouw al bijna CL winnaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:09
? Nee heb daar niks over gezegd.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 14:31
zoals jij je verhaals schrijft. was het zeer onterecht dat PSV 4de werd

ze waren gewoon heel slecht in de CL
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:42
Oke, maar daarnaast zat ook echt alles tegen, alleen thuis tegen Tottenham had PSV een beetje mazzel. Ze speelden dit jaar niet fantastisch, maar ze gaven veel strijd en het was leuk als fan om naar te kijken. Thuis tegen Inter maakte bijvoorbeeld hun keeper buiten de zestien hands waardoor Bergwijn niet alleen op de goal afkon, en kreeg slechts geel. En bij hun 1-1 stond Icardi een meter buitenspel. Oftewel, ze waren niet geweldig maar het zat zeker niet mee.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 16:14
het zat niet meer. maar ze zijn wel 4 keer overspeelt.

ik vond PSV vooral tegen inter en Tottingham, zeer laf spelen

zodra ze op 1 - 0 stonden. gingen ze met 10 man verdedigen.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:38
Een balletje kan raar rollen.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:37
Hahahaha echt he. Lachen die man.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 13:55
ik heb zo een flauw vermoeden

dat bayern/liverpool / city / barca en juventus, niet tegen elkaar loten
Vind ik leuk
Lippie80 +140
woensdag 13 maart 2019 om 13:55
Zolang het maar geen Juventus of Man City is vind ik het best
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:56
Geen Porto en Juventus met die vogelverschrikker, is provocatievoetbal (zie WK 2006 in Neurenberg) en daar zijn wij te nuchter en niet geslepen genoeg voor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:00
Maakt toch niet uit; allemaal formaliteiten. 😎
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
woensdag 13 maart 2019 om 14:19
Geen Porto graag, iets met niet willen voetballen!
Graag de Spurs, iets met laten zien aan PSV-trollenleger hoe je zo'n club verslaat.

Maar dan zal er wel weer gepiep komen over tegenstander niet op zijn sterkst; onterechte VAR-beslissingen; Maffia-praktijken KNVB omtrent verzetten wedstrijden enz.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:39
Je ziet het al aankomen idd....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:31
Laten we eerlijk zijn, Ajax dat 3 voorrondes overleeft, in de poulefase zelfs even het idee had om eerste in de poule te kunnen worden maar uit eindelijk heel keurig 2de werd, over 2 wedstrijden gewonnen van het grote Real (DE MAESTRO VAN DE CL), en dit alles bereikt met zeer aantrekkeliijk voetbal daarvan kunnen we eigenlijk alleen van zeggen Chapeau! Wat ik hiermee wil zeggen is, dat het eigenlijk geen reet uit wie we treffen, als je wat wil bereiken moet je van iedereen winnen! En ik heb echt het gevoel dat we nog niet klaar zijn, als we tegen de volgende tegenstander hebben gevoetbalt, en het sprookje nog even voortduurt! En ja dat had niemand verwacht. Dus laat maar komen, wij hebben niks meer te verliezen en kunnen alleen maar winnen! Forza Ajax!
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:45
Zo is het. Op deze manier doorgaan en wie weet....
Vind ik leuk
Staaijman74 +1353
woensdag 13 maart 2019 om 14:51
Geef mij juist maar City.

Die zijn ook gewend om 70% de bal te hebben en als ze de bal niet hebben zijn ze bijzonder kwetsbaar net als Madrid.
Tegen ploegen als juve en porto zou ajax er zomaar lullig uit kunnen vliegen.

Tegen City is t vooral bepalend welk team het meest de bal gaat hebben en dat zie ik ajax winnen. En dan gaat juist een team als City maar ook Barca het moeilijk krijgen.
Vind ik leuk
meloen87 +805
woensdag 13 maart 2019 om 15:21
Van al deze teams, denk ik dat Ajax de beste kans heeft tegen Lyon en Manchester United. Lyon is waarschijnlijk de zwakste schakel van dit groepje. Ik denk ook eerlijk gezegd dat ze niet gaan stunten vandaag tegen Barcelona, maar we hebben al genoeg stunts gezien dit seizoen. Manchester United, die hebben gewoon heel veel geluk gehad, en ik vind ze gewoon nog bijzonder matig spelen. Tegen de andere teams wordt het gewoon een zeer lastig verhaal. Het verbaast me dat zoveel mensen Tottenham hebben gestemd. Die waren superieur tegen Dortmund.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:46
Hey droefes die ons allemaal neusjes noemt, dat is honderd jaar geleden en was een vriendschappelijk duel, dus stelt niets voor! Net als je zelf trouwens, maar dat vermoeden had je waarschijnlijk al met zo'n domme comment!
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 17:11
Kwart finales:
Barcelona - Juve
Man City - Bayern
Porto - Tottenham
Ajax - Man United

Halve finales:
Barcelona - Man City
Ajax - Tottenham

Finale
Man City - Ajax 2-2 (3-4 na strafschoppen)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 17:11]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:25
Dan hope we maar dat vanavond niet Liverpool en Lyon door zijn.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:46
Je wil het wel tot het bittere einde spannend houden he hahaha
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
donderdag 14 maart 2019 om 02:10
Haha nee liever niet, Man City zal overigens volgens mijn loting tegen Liverpool moeten aangezien zij door zijn ipv Bayern.

Er zijn 3 teams die ik liever niet tref, Barcelona en Man City, want die voetballen zoals wij en hebben gewoon betere spelers, en Porto wat ik echt een klote ploeg vind en dan zal je zien dat ze tegen hun toch lichte onderschatting hebben, omdat Porto geen Madrid is.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 02:19
Daar geef ik je gelijk in. Maar ga je nest in joh haha of zit jij net als mij in een andere tijdzone ook 😉😆
Vind ik leuk
Gerardovic +115
woensdag 13 maart 2019 om 17:21
Spurs en man utd is te doen, geven veel ruimte weg. Porto lijkt makkelijk maar is alleen daarom al erg moeilijk. Het is wel een seizoen dat het kan, zeker nu je al zover bent. Beetje geluk met de loting en nog wat mazzeltov in de wedstrijden en we kunnen maar zo eens in de finale staan. Tot voor kort ondenkbaar en wat zou het toch mooi zijn als we definitief weer een beetje aansluiting vinden bij de Europese top
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Wat een verrassing deze mogelijke tegenstanders.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Zou het uitmaken?
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:38
Er zit inderdaad totaal geen verschil tussen Porto en Juve en Barca...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:40
Voor Ajax niet nee.

Dat klopt.
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 18:11
Hoop op Tottenham. Weerzien in de Johan Cruijff Arena van Eriksen, Vertonghen en Sanchez.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:31
Alderweireld ook nog wel.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:13
Liverpool
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Ik hoop Liverpool.kunnen ze die eruitknallen…
Forza Ajax...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Man United kwartfinale
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:07
Die hebben ook het geluksfactor mee zoals Ajax...
Ajax is tegenwoordig een reuzendoder..
Vind ik leuk
JoeyC +4133
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Twee clubs uit poule B en twee uit poule H bij de laatste 8. Beter ontloopt Ajax die clubs.
Vind ik leuk
Mozes24 +800
woensdag 13 maart 2019 om 23:06
Voor alle dromerige Ajax supportertjes.....de kwartfinale is het eindstation! Als PEC het je in de Arena lastig kan maken dan zijn het deze resterende clubs al helemaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:19
Wat een onzin zeg.. PEC werd overduidelijk gezien als tussendoortje.

PSV wint al haar wedstrijden op deze manier.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:48
Hahahaha zielig hoor.
Vind ik leuk
Farmer +14403
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Laat Ajax Juventus, Manchester City, en Barcelona eerst maar ontlopen: die mogen zich op elkander stukbijten. United zou een mooie revanche kunnen worden voor de EL, 2 jaar geleden, al zóu ik dát dan liever als Finale zien. (en dan een vd eerstgenoemde clubs in een gehavende/geschorste vorm in de halve finales).

Toch denk ik dat Liverpool weer erg ver gaat komen.

4 Engelse clubs in de kwartfinales is ook wel extreem moet ik zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:24
Ik zou liever helemaal niet tegen Man Utd spelen. Dat is zo'n rare ploeg om tegen te spelen. In niets de ploeg die 10 jaar geleden de premier league domineerde, maar zo onberekenbaar als wat. Voor Juventus geldt overigens hetzelfde. Liever tegen een ploeg spelen die vanuit een bepaalde filosofie denkt, zoals Barca, Liverpool, Man City of Tottenham (waarbij de laatste de eenvoudigste lijkt). Dan kun je een tactisch plan bedenken en de zwaktes blootleggen. Bij Man Utd is het iedere keer maar afwachten wie het zwakste is...
Vind ik leuk
Farmer +14403
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Dr zijn niet echt zwakke teams meer in deze fase van de CL'.

Maar goed, we weten het nu. Juve'!

Misschien wel dé sterkste-op papier? Alhoewel, Barcelona en City?
Liverpool lijkt me ook geen fijne om te loten.(Ik geen Porto geen schijn van kans om eerlijk te zijn, net als Tottenham het zwaar krijgt tegen City, en United denk ik, de clash met Barca, niet zal doorstaan).

Denk dat dit de meest open kwartfinale is. Juve is stérk! Maar Ajax heeft iets wat geen van alle teams hebben; Fris talent dat met ongekende tactieken, zga vrijuit kan spelen.

Op papier heeft Ajax een van de minder sterke selecties(op basis vd begroting dan). Op het veld staat een steeds beter ingespeeld, jong, energiek, en hongerig team. En dat zal voor elke opponent lastig worden.

Juve' boezemt respect en angst in.....

Maar na de 'vernietiging' van Real Madrid, heeft Ajax die status ook wel inmiddels!
Vind ik leuk
Truth +3458
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Man city - juve
Man utd - porto
Ajax - liverpool
Spurs - barcelona
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:12
Zou mooi zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Psv?
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
😂😂😂
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Ofwel, nu gaat het pas echt beginnen, Juve - Ajax.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Waar is ‘Rotterdamse Ajaxcied’ trouwens, teveel Ajax-topics zeker?
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:50
Misschien straf omdat ie iets lelijks heeft gezegd 😉😆
Vind ik leuk
Gdoc +71
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Porto lijkt me niks. Die graven zich twee wedstrijden in en wachten op een counter. Tottenham lijkt me een mooie tegstander. Dan heb je twee mooie potjes en ik denk dat je ook prima ons maakt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:15]
Vind ik leuk
Settler11 +225
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Spurs. Zou een leuke affiche wezen. Ajax-nieuw vs Ajax-oud haha.
Vind ik leuk
Crammie +3
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Doe maar eerst een thuiswedstrijd gezien het aantal gele kaarten. Als Ajax eerst uit moet dan verwacht ik wel een geschorste erbij. Eerst thuis is de kans iets kleiner.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:21
Ja en dan? Bijna iedereen staat op scherp dus er komen sowieso schorsingen aan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Prachtig lijstje zo! Hoop dat we Tottenham loten dan wordt het heel gezellig.
Vind ik leuk
Verratti +2312
woensdag 13 maart 2019 om 23:27
Man. City is ook een mooi affiche.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:25
Kijk het is dus heel simpel ......

Elke wasbeer hep een staart ..... maar niet elke staart hep een wasbeer .....

Maar da's logisch voor zo'n loting .....

Ze kennen allemaal niet van je winnen maar je ken allemaal wel van ze verliezen ....

En dan houden we er mee op hier in Manchester 🤣
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
woensdag 13 maart 2019 om 23:27
Wist je dat er ook meer vliegtuigen in de oceaan liggen dan er duikboten in de lucht zijn

Denk daar maar eens over na
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:28
Heel diep gedacht maar das logisch 🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:33
Ik probeer de relativiteit van al dat voetbal maar weer te geven .... gaat ie schieten denk ik .... ja !!! En die Saliharimiovic was minder vanavond ... 😅
Vind ik leuk
Ray01 +152
woensdag 13 maart 2019 om 23:26
Wat doet Bayern in deze reeks..?? Die is al lang naar huis..
Vind ik leuk
Verratti +2312
woensdag 13 maart 2019 om 23:30
Ja, foutje zeggen ze dan. Niet op reageren. Te onnozel voor woorden allemaal.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:30
Porto of tott kan je hebben, de rest is anaal nemen
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:36
Man United is een stuk minder dan Tottenham.
Vind ik leuk
Isakson +284
woensdag 13 maart 2019 om 23:32
Ajax heeft veel meer mogelijke tegenstanders volgens mij 😜
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:35
Wat een nutteloos topic, maarja niet anders gewend. Ik snap me god niet waarom veel mensen liever Spurs hebben dan Porto. Porto mag dan wel een vervelende ploeg zijn maar Spurs is nog altijd wel gewoon 2 klasse beter. Dat gelul over tegen Tottenham kan je beter voetballen is onzin. Kane Eriksen Alli Verthongen Lloris, die wil je toch niet loten lijkt mij. Als het Porto niet wordt doe dan Man United maar, daar zie ik veel meer kansen tegen dan tegen Spurs.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:40]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:38
Eens.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:53
Ook eens.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:37
Porto lijkt me wel een aardige tegenstander. Hoewel, tegen de Portugezen is het altijd lastig ballen. Qua kwaliteit zijn ze wel de minste.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:37]
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 23:51
Porto moet je niet willen loten.
Dat zijn 11 lozano's op het veld.
Dan gaat het anti-voetbal het winnen van het aanvallend voetbal met rollen en duikelen.

Kijk Porto - AS Roma maar eens terug.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:54
Zit wel wat in. Maar ik denk dat Ajax dusdanig sterk is, dat ook de schoppers en schwalbezwanen van Porto geen enkele kans hebben.
Itt Roma zal Ajax die Portugese rakkers geen tijd geven om ook maar te denken aan een overtreding of schwalbe te maken. Heb heel veel vertrouwen in Ajax.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:55]
Vind ik leuk
Pietje2015 +17176
woensdag 13 maart 2019 om 23:56
Dan moet je dus een ijzersterke scheidsrechter hebben.
Nee a.u.b. geen Porto.
Mijn voorkeur gaat uit naar Tottenham.
Tegen een voetballende ploeg heeft Ajax meer kans.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:03
Goed punt. Een Kuipers bv. hoewel Nederlandse scheidsrechter niet zal kunnen bij Ajax in CL.
Tottenham zie ik ook wel zitten. Tegen Manchester United denk ik dat we minder kans maken dan tegen Tottenham.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:46
MC en FCB zijn de zwaarste tegenstanders

Daarna komen Juve en Liverpool

Tottenham, Porto en MU zijn de minst zware tegenstanders
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:47
Maakt dat wat uit? Gewoon je wedstrijden winnen .
Van welke tegenstander dan ook. Dan ben je de ware kampioen. FORZA AJAX
Vind ik leuk
JanTa48 +8107
woensdag 13 maart 2019 om 23:54
Ik heb geen voorkeur omdat ze allemaal op huin eige wijze sterk zijn dus kom maar op. Ik zie wel waar het schip strand en die instelling had ik al bij de voorrondes.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:57
Kijk ..... het is een loting ... ja .... het is 4 tegen 4 dus in principe ken dr niemand vrij staan .... maar da's logisch 🤣
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 23:57
Liverpool, Juventus, City en Barca zijn denk ik nog maatje te groot over 2 wedstrijden. de rest hebben ze kans tegen maar dan moet Ajax top zijn.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 00:05
loot dan tegen Barcelona of Juventus
kun je laten zien waar je werkelijk staat
nee liever Porto of Tottenham
STELLETJE SCHIJTEBAKKEN HIER
maar wel op ons PSV afvallen tegen Barca
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 01:55
Hahahahaha 2 puntjes.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:24
Het beste moet voor het laatst bewaard worden vind ik. Ajax in finale tegen Man City of Barcelona.
Volgende ronde vind ik ook goed hoor. Maar het toetje voor het laatst bewaren vind ik logisch. Bij mij heeft het dus niets met bangigheid te maken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 23:26]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:06
Buiten alle leuke mooie potjes om .daar zijn we nog niet aan toe !!
Moeten minimaal proberen er nog 1 uit te schakelen !!!
Liverpool zou dat niet de Makkelijkste wezen van alle andere 7 ??
Of United ?
Dan Porto
Dan Hotspur
Dan City
Dan Porto
Dan finale Barça Juve
Terwijl ik hoop dat deze 2 elkaar treffen
M.U tegen Porto
M.C tegen T.H.
AJAX tegen Liver.
Zouden de balletjes deze kleuren puntjes haakjes of warmte van de Balletjes niet kunnen manipuleren..
Dan zijn de leukste potjes bewaard tot de ronde hierna
En hopen laatste thuis pot spelen..
Finale Barça ??
Zijn er andere voorkeuren ?
Ik hoor alleen maar over leuke potjes..vind ik ook een top avond ..Maar gaat voor alsnog ff die Engelsen er uit krijgen.
Valt toch op !! HET ENORME GEKOCHTE KAPITAAL aan spelers ..laat ze zich tegen elkaar laten uitspelen voor hun mooie potjes wij aan de zijlijn
Genieten he !!!

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:08
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
donderdag 14 maart 2019 om 11:55
Wil ik dit weten???
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:09
Geen city en geen Barça, omdat ook ajax daar zomaar met een nulletje of 5 kan van verliezen en dat zou zuur zijn na het wonder van Madrid. Verder zijn het allemaal klote tegenstanders, vandaag zag je wederom dat ajax er moeite mee heeft als ze onder druk worden gezet , daarom hoop ik Porto of united. Spurs zou leuk zijn. Eerst thuis en dan uit is een voordeel, ajax wordt onderschat(iedereen wil tegen ajax zie ik op alle buitenlandse forums), dus thuis een mooie basis neerzetten, dan vallen in het uitduel de ruimtes voor de dodelijke treffers..
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 00:10]
Vind ik leuk
pietprecies +11835
donderdag 14 maart 2019 om 00:11
Porto of Tottenham dan maar, maar het zal wel Barca worden
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:16
Hoop op juve, eerst uit dat wel, maar is echt een ploeg die 1-0 ook wel mooi kan vinden zonder door te drukken en ben je verzekerd van een spannende return! Waarin hopelijk ronaldo dan helemaaal gek word van een werelds spelend ajax.


Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:28
Juve-Ajax zou een mooie loting zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:45
Ajax heeft moeite met tegenstanders die verdedigend voetballen. Porto is zo’n tegenstander. Het gaat er niet om wie ee zwakste tegenstander is, maar waar Ajax het beste tegen speelt. Zou dus nooit voor Porto kiezen, geef mij maar The Spurs.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:59
Met kans op een volgende ronde is Porto of Tottenham ideale voorkeur....
Als je je voorkeur uitgaat naar een team met grote namen.... Barca of Man City.

Het is maar hoe je het bekijkt
Vind ik leuk
CLX +7
donderdag 14 maart 2019 om 07:03
Ik hoop vanuit de grond van mn hart dat ze tegen City of Juve moeten 😌
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
donderdag 14 maart 2019 om 07:11
Als ik nu puur kijk welke teams in vorm zijn en welke niet, dan hoop ik op een ,porto, utd of spurs. Die andere teams zijn gewoon te sterk, en daarom denk ik ook dat de CL winnen niet realistisch is. Liverpool, city en barca (vanwege Messi) zijn de favoriet voor de CL .
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:47
FC Porto is echt de slechtste tegenstander om te loten. het spel wat ze spelen ligt Ajax gewoonweg totaal niet. De Engelse ploegen, of Barcelona zouden de mooiste affiches zijn.
Vind ik leuk
3-0achter +373
donderdag 14 maart 2019 om 08:35
Dit zou het zomaar kunnen zijn

Liverpool - Manchester City

Manchester U - Barcelona

Tottenham Hotspur - FC Porto

Ajax - Juventus
Vind ik leuk
Goo..Jari! +148
donderdag 14 maart 2019 om 08:52
Doe maar City tegen Juventus, Barca tegen Liverpool, Porto tegen Tottenham en dan Ajax tegen United :)
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5632
donderdag 14 maart 2019 om 13:42
Het miljardenbal?
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 14:39
Als je de lijst met de clubs bekijkt dan zijn die clubs de Crème de la crème van het huidige Europese voetbal toch ? En daar zit Ajax tussen, wat een prestatie van Ajax ook al zou Ajax niet de halve finale bereiken, dat mag met zo'n lijst tegenstanders. Knap van Ajax. Het klinkt misschien niet realistisch en arrogant maar in principe kan Ajax elke tegenstander aan ook Barcelona met Messi, mits Ajax over dezelfde spelers als tegen Real kan beschikken en dezelfde vorm kan behouden als tegen Real. Eén tegenvaller: Mazraoui is geschorst en ik vrees dat Veltman zijn plaats gaat innemen, brrrrrrr.
Vind ik leuk
Wood86 +40
donderdag 14 maart 2019 om 14:57
Man Utd -> Tottenham -> Barcelona -> Cup met grote oren. Logisch.
Vind ik leuk
frankn27 +5708
donderdag 14 maart 2019 om 15:45
de onderste 4 ploegen is Ajax kansloos tegen... oké dan zegt een ajax fan: dacht je dat tegen bayern en Madrid ook? Maar goed dat zijn ploegen die aan het kwakkelen zijn... deze 4 niet...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 06:56
Als jij Madrid uit kan schakelen kan je iedereen hebben ajax moet ze eigen spel spelen en iets sneller de bal rond spelen dan kan jij iedereen aan gewoon kijk hoe ze het deden in 95
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:13
Provinciaaltjes en andere samenzweringspinokkio's met aluminium roodwitpuntmutsje, die anderen 'calimerogedrag' verwijten, geloven zelf heilig in voorgekookte en gefingeerde paringen. Hoe kleingeestig.

De fantoomloting is al geweest en de tegenstander van Liverpool FC is inmiddels bekend.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 09:16]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:57
Hoop van harte dat Ajax wederom het beste van zich laat zien en er minimaal 1 gelijkspel uit haalt nu Redbull punten heeft gepakt op de coëfficiëntenlijst.
Vind ik leuk
Jander +0
vrijdag 15 maart 2019 om 10:15
Doe maar Liverpool.
Jammer dat er in de Arena geen mist kan ontstaan zoals in 1966 toe
we met 5-1 wonnen!😜
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws