Real wil Premier League van smaakmakers beroven

GERUCHT: Real wil Premier League van smaakmakers beroven

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 09:06wo 13-03-2019 om 09:06

Tottenham Hotspur vreest Christian Eriksen in de zomer kwijt te raken aan Real Madrid. De teruggekeerde Zinedine Zidane is een groot fan van de oud-Ajacied, die nog maar een contract tot medio 2020 heeft. Als Eriksen niet spoedig verlengt, lijkt een transfer de enige optie. Met Eden Hazard is nog een andere topspeler uit de Premier League nadrukkelijk in beeld bij Real, al droomt de Spaanse grootmacht ook van Neymar. (The Daily Mirror)

Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

84% 16%

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 10:29
Real moet voor Kante De ligt en Mbappe gaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:57
....en kane!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:05
Zou Real een lening voor moeten afsluiten, Kanté kost rond de 200 miljoen, Mbappe zal rond de 400 miljoen gaan kosten en de Ligt voor Real 125 miljoen.....tel uit je winst met nog 2 spelers te gaan Zidane wou 5 versterkingen.
Vind ik leuk
Gelukshand +920
woensdag 13 maart 2019 om 10:48
Ik ben benieuwd naar het transferbedrag die ze willen betalen. Daar krijgt Ajax zeker 15% van:D
Vind ik leuk
navidos +263
woensdag 13 maart 2019 om 11:57
250 miljoen vragen zodat ze afhaken, real moet niets gegunt worden niets!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:07
Dat is de prijs die Levi heeft genoemd, Eriksen kost 250 miljoen daar rijgt Ajax dan 15% van = 37.5 miljoen waar je niets voor hoeft te doen.
Vind ik leuk
navidos +263
woensdag 13 maart 2019 om 12:55
zo hoort het Real moet gewoon diep en diep in buidel tasten, ze denken dat ze alles kunnen maken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:10
Ben ook geen fan van Real vanwege hun eerdere kooplust maar tegenwoordig doen alle clubs gewoon mee .
Vind ik leuk
RGB +1231
woensdag 13 maart 2019 om 13:40
Levy kan vragen wat hij wil maar voor een speler die niet wil bijtekenen en die nog iets meer dan een jaar contract heeft is 250 miljoen te veel.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:41
Als jij veel meer geld hebt dan die 250 miljoen boeit het niet als ze straks gratis de deur uitlopen, dergelijke eigenaren leven in een wereld van my way or the highway.
Vind ik leuk
RGB +1231
woensdag 13 maart 2019 om 13:43
Ik snap ook wel dat hij, als hij dat wil, zijn poot kan stijfhouden maar geen enkele club, ook Madrid niet, gaat 250 miljoen neertellen voor Eriksen. Zeker niet als die nog maar iets meer dan een jaar te gaan heeft. Het is niet voor niks dat hij nog niet heeft bijgetekend. Hij wil daar weg.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:49
Zo werkt het bij dergelijke mensen, City kocht Mahrez moest en zou hem hebben voor 65 miljoen en zit nu op de bank en tribune.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:56
Valt wel mee, Mahrez heeft dit seizoen 23 wedstrijden in de basis gestaan en daarnaast nog vaker ingevallen, je hoeft niet iedere competitiewedstrijd in de basis te staan om toch van waarde te kunnen zijn, zeker niet als je als team op 4 fronten mee wil doen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:57]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:54
Dat is door tabloids geschreven, maar in werkelijkheid zal Eriksen aankomende zomer voor 75-90 miljoen pond verkassen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 14:55]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws