LIVE-discussie: Labyad in basis bij Ajax, De Jong wél op de bank tegen PEC

LIVE-discussie: Labyad in basis bij Ajax, De Jong wél op de bank tegen PEC

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 17:23wo 13-03-2019 om 17:23

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 17:32wo 13-03-2019 om 17:32

Ajax begint zonder Frenkie de Jong en Hakim Ziyech aan de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle. Bij de Amsterdammers keert Lasse Schöne terug in de basiself en is ook een plekje ingeruimd voor Zakaria Labyad.

De Amsterdammers kunnen in de Johan Cruijff Arena de achterstand op koploper PSV verkleinen tot twee punten. Bij Ajax ontbreken De Jong en Ziyech in de basiself. De Jong heeft liesklachten, maar zit wel op de bank. Ziyech heeft last van zijn kuit en ontbreekt helemaal in de wedstrijdselectie. Bij de Amsterdammers vallen verder de namen van Ryan Gravenberch en Noa Lang op. De jongelingen mogen woensdagavond allebei hopen op speelminuten.

Bij PEC Zwolle spelen meerdere spelers met een Ajax-verleden. Onder meer Zian Flemming heeft een basisplek tegen zijn oude de club. Flemming staat in de spits. Verder speelt Vito van Crooij op de plek van Stanley Elbers. Bram van Polen zit op de bank.

Opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Van de Beek; Neres, Labyad, Tadic; Dolberg.

Opstelling PEC Zwolle: Van der Hart; Ehizibue, Lachman, Lam, Paal; Clement, Namli, Hamer; Van Crooij, Flemming, Van Duinen. 

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 17:25
6-1 voor Ajax. Ik heb wel vertrouwen in Labyad. Is gewoon een goede voetballer. Laat je zien man!
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:29
Is ook een goede voetballer, als je het niveau van PSV nastreeft, maarjah, dan win je nooit van een Real Madrid :P
Vind ik leuk
yuuup +10895
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
Daarom ook ideaal om achter de hand te hebben.
Vind ik leuk
Palafima +347
woensdag 13 maart 2019 om 20:12
Veldman voor Labyad....manman
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
Ik niet...
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Komt helaas tekort....
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 17:25
Labyad gaat voor zijn kans dat maakt ons sterker naar het slot toe
Vind ik leuk
Leedz +7646
woensdag 13 maart 2019 om 17:27
Hij moet het nu wel laten zien, Gaat anders zijn laatste kans zijn zich echt te kunnen bewijzen
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 17:36
Hij zal nu de handschoen moeten oppakken en voor zijn kans moeten gaan
Ik voel dat volgend jaar zijn jaar word als er bepalende spelers weg zijn
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
Ramon89 +1133
woensdag 13 maart 2019 om 17:56
Labyad gaat keepen?
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
woensdag 13 maart 2019 om 18:10
Kom op pec👍
Vind ik leuk
HanV +5495
woensdag 13 maart 2019 om 18:26
De kansen keren.
Vind ik leuk
De Haan +610
woensdag 13 maart 2019 om 17:41
wel waar inderdaad. hij heeft nu een bijna volledig basis team om zich heen en mag in de rol van Ziyech tegen een zwak zwolle starten.

ik ben benieuwd
Vind ik leuk
Dr. PA +530
woensdag 13 maart 2019 om 17:27
Het is m ook gegund, klaagt niet werkt hard, hoop dat ie mooie dingen kan laten zien
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 17:39
zo is het Pa alleen dat lachende gezicht van hem tegen Feyenoord is me in het verkeerde keelgat geschoten
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1619
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Come on Ajax laten we het gat weer naar 2 punten brengen
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Een regelmatige (en dat is een 4-0) overwinning voor ons aller Ajax.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
woensdag 13 maart 2019 om 17:31
Dat moet toch te doen zijn vanavond.
Ik hoop alleen dat 007 niet met scherp schiet (ian flemming 😆)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:48
Denk je dat er hier zoveel jonkies zitten dat je die dit moet uitleggen? 😏
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:11]
Vind ik leuk
Tommieman +5921
woensdag 13 maart 2019 om 18:04
Aan het niveau te zijn zijn er een hoop 12jarigen op deze site hahaha
Vind ik leuk
HanV +5495
woensdag 13 maart 2019 om 17:58
Ik ken alleen Zian Flemming en Ian Fleming.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
woensdag 13 maart 2019 om 18:05
Niet de broer van.... ?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:31
Honni soit qui mal y pense 😏
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Logische oplossing, al had ik ook wel graag Blind op de plek van De Jong gezien.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
woensdag 13 maart 2019 om 17:43
En dan die Magallan achterin?

Dat is vragen om ellende
Ik begrijp ook niet waarom Ajax hem zo nodig moest hebben
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 17:57
Weet niet waarom is dat vragen om Ellende omdat hij 1 wedstrijd niet goed speelde, terwijl hij in de beker tegen Heerenveen gewoon redelijk speelde.

Na een jaar scouten zullen ze wel weten waarom neem ik aan, de ervaring was een belangrijk punt en hij eigenlijk pas voor volgend jaar gehaald dus ik schrijf hem nog niet af.

Daarnaast heb je Schuurs ook nog die zou ik ook wel willen zien naast De Ligt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Wat moet die Labyad in de basis.
Er zijn toch wel betere spelers.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:35
Omdat ie selectiespeler van Ajax is en volgens Ten Hag een kans verdiend. Welke optie zou in jouw ogen beter zijn ? Ik gun het Zakaria van harte !
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
Ik gun het hem niet
Gewoon huntelaar en dolberg samen voor in
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:43
Jij gunt het hem niet ? Een speler die bij ons onder contract staat pfff. Ik support Ajax en dus alle spelers die door onze coach opgesteld worden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:45
Het is al onbegrijpelijk dat mijn club deze speler heeft gekocht
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:45
Succes met je Labyad vanavond
Vind ik leuk
Tommieman +5921
woensdag 13 maart 2019 om 17:49
Dit is Japie vandaar 😉
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:29
Dat ie maar weer gauw met zijn trekhaak gaat spelen dan 🙇‍♂️
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:50
Om welke reden gun je Labyad geen basisplaats?
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 17:43
Ik zou het zo snel ook niet weten, gewoon logische keuze van Ten Hag.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:44
Tja vind ik ook, maar sommige hebben blijkbaar een afkeer naar hun eigen spelers pffff
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:07
Omdat ie zonet een assist gaf 😉
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:23
Heerlijke assist indd. En je eigen spelers maar afzeiken pfff wat een niveau van sommige hier he 😞
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:27
Ja en daar reageren ze niet op. Die Japie is volgens mij geeneens voetbalfan🙈
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:28
Japie, ja, ach ja, nee ik zeg er liever niks over. Stel dat ie mee leest, die heeft een bijzonder moeilijke jeugd gehad.
Vind ik leuk
Mineola +122
woensdag 13 maart 2019 om 17:26
Ach, ook zonder de jong moet Ajax dit eenvoudig winnen.
Vind ik leuk
Bruno Conti +1361
woensdag 13 maart 2019 om 17:27
...Ajax gaat puntjes morsen vanavond ..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:29
In je dromen wel 😂😂😂
Vind ik leuk
Bruno Conti +1361
woensdag 13 maart 2019 om 20:14
🤣🤣🤣🤣🤣nee, echt....
Vind ik leuk
Dani7 +235
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
O nee toch niet
Vind ik leuk
Bruno Conti +1361
woensdag 13 maart 2019 om 20:31
...komt allemaal wel goed😜
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:55
Het kwam idd goed 2-1!
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:46
Jammer joh
Vind ik leuk
Bruno Conti +1361
woensdag 13 maart 2019 om 20:52
... wat ik zeg Narretje, komt goed, flowwww is gone, verval aanstaande....., billenknijpen he, ben eerlijk.
Gaat zondag tegen AZ zeker mis voor dit Ajax, dat weet jij ook😜
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:54
Dat kan natuurlijk.... Aan de andere kant spelen we wel met een sterker elftal zondag.... Dus ja....VVV uit om 12:15 is ook geen makkie...😜
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:55]
Vind ik leuk
Bruno Conti +1361
woensdag 13 maart 2019 om 21:02
.... wij winnen alles op kunstgras, Emmen was foutje maar Ajax was slecht....
En wat je zegt ; zondag een ander team , wel erg afhankelijk van enkele spelers die na dit seizoen weggaan,...Kan je nagaan....
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 21:06
Ik moet het nog maar zien... De druk ligt volledig bij Psv nu.... Met of zonder Ziyech en De Jong is nog al een verschil, maar AZ is altijd een lastige uit-pot.... Wordt weer spannend...
Vind ik leuk
buddha +10918
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
bijna goed ;(
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:29
Wedstrijd al verzet en nog zijn de jongens moe.

Al die heisa om niks.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:31
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:09]
Vind ik leuk
Tommieman +5921
woensdag 13 maart 2019 om 18:18
Lekker wedstrijdje nu. Erna lekker CL . Niks mis mee 😊
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 18:24
Op naar de Grande Finale👍
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:45
Haha drie fronten of PSV nog maar 1 front. Scheelt nogal
Vind ik leuk
Johnnies +1920
woensdag 13 maart 2019 om 17:55
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:00]
Vind ik leuk
Patje41 +1186
woensdag 13 maart 2019 om 17:32
Waarom weer die dolberg.......
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
woensdag 13 maart 2019 om 17:42
Dat vraag ik me dus ook elke keer weer af
Vind ik leuk
ech wel +38
woensdag 13 maart 2019 om 17:32
het maak niet zo veel uit wie er in de basis staan bij ajax,bij een eventueel punt verlies zal de knvb de wedstrijd wel laten over spelen in het belang van het nederlands voetbal
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:34
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:01]
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 17:38
En terecht
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:34
Ajax onwaardig wat mij betreft maar ze moeten het er maar mee doen.
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 17:39
Objectief gezien is elke tegenstander Ajax onwaardig
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
Ah ik doel op Labyat uiteraard .
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 17:40
Er moet toch iemand Ziyech vervangen natuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:41
Gravenberch gaat mijn voorkeur naar uit iig
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 17:43
Had gekund. Zou zelf Labyad kiezen. Mag hij zich weer eens bewijzen
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:47
Labyad gaat hem niet worden
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
woensdag 13 maart 2019 om 20:49
Denk het ook
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
RR12 +739
woensdag 13 maart 2019 om 17:35
51 topics, 17 x Ajax inhoud. Denk ga s tellen maar voor een voetbalside van al het nieuws.. best een lichte voorkeur VP?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:39
Ah jeetje toch 😭😭😭
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 17:39]
Vind ik leuk
RR12 +739
woensdag 13 maart 2019 om 17:42
Ja, erg hè? In Maastricht of ook Leeuwarden gebeurd ook best wel wat maar dat is zelfs digitaal te ver weg blijkbaar.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:43
Wat gebeurt daar dan?
Vind ik leuk
RR12 +739
woensdag 13 maart 2019 om 17:51
Net zoveel als bij iedere andere club. Ik ken de verschillen in achterban, beleving bv maar per saldo mag dat niks uitmaken. Betaald voetbal is er ook daar. Die clubs hebben ook fansites waarvan het nieuws geplukt kan worden.
Vind ik leuk
Johnnies +1920
woensdag 13 maart 2019 om 17:57
Dit is Ajax primeur, te gek voor woorden.
Vind ik leuk
Sven! +1634
woensdag 13 maart 2019 om 18:02
" Dit is Ajax primeur, te gek voor woorden. "

Hoe leeg en saai moet het leven van een Utrechter dan wel niet zijn wanneer je dan op een Ajax site, een account aangemaakt.
Vind ik leuk
Johnnies +1920
woensdag 13 maart 2019 om 18:04
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:13]
Vind ik leuk
Sven! +1634
woensdag 13 maart 2019 om 18:24
Was jij je weer aan het misdragen?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:10
Hahaha in your face Sjohnnie!!
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
De Haan +610
woensdag 13 maart 2019 om 17:43
hij heeft wel gelijk. maar ik klaag niet :)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:35
Beste moment om je te laten gelden.
Come on, Zaka!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:36
Omg, Labyad, pffff
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
woensdag 13 maart 2019 om 17:41
Ja dat heb ik dus als ik Dolberg in de basis zie staan
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:11
Echt niet, ooit komt de vorm terug, maar Labyad, pfff had voor Hunyelaar gekozen.
Vind ik leuk
barry m +549
woensdag 13 maart 2019 om 17:37
zonder frenkie en ziyech wint ajax denk ik niet
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:42
Je bedoelt hoop je van niet 😂
Vind ik leuk
Vak-T +1810
woensdag 13 maart 2019 om 17:37
Gaat Ajax gewoon winnen.
Ik zie ze geen punten meer morsen.
Het gaat om die ene wedstrijd tegen PSV..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:37
Zonder Bram bij Pec 3-0, mocht icoon Bram nog invallen 4-0.

Geloof niet dat Ajax nog uit de flow gaat komen. Dit gebeurd enkel nog aks ze niet winnen van ons PSV en ala Schalke uit de CL worden gebald.

Pec zie ik nog 16de eindigen, niks ten nadele van de club aan zich maar die van het Schip heeft natuurlijk een jaar lang alles verloren en dat helpt niet om als speler en team door te groeien terwijl andere clubs wel doorgroeien.

Maar goed wellicht zit ik er naast en wordt het 7-0..grapje beste Pec fans.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
woensdag 13 maart 2019 om 17:41
Joepie weer het eeuwige talent Dolberg 😑
Ik sla maar over denk ik
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6550
woensdag 13 maart 2019 om 17:41
daar is hij voor gehaald, en pec geeft ook spelers rust. dus dat moet te doen zijn
Vind ik leuk
HanV +5495
woensdag 13 maart 2019 om 17:54
O, ja? Wie dan? Van Crooy is normaal gesproken basis maar was tegen AZ gepasseerd. Blijkbaar is van Polen toch nog niet fit, net als tegen AZ. Dan houdt het op met Thy, en die wordt niet eens genoemd door VP.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1465
woensdag 13 maart 2019 om 17:44
Succes mannen!! Groetjes KNVB
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:46
Djw!

Groetjes terug van alle Ajacieden!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:49
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:02]
Vind ik leuk
renemar +806
woensdag 13 maart 2019 om 17:44
Dom dat hij niet met Veltman als RB speelt en Mazraoui naar het middenveld schuift. Veltman heeft ritme nodig voor de eerstvolgende CL wedstrijd.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 17:46
Voor Labyad is het nu het moment om zich te laten zien, tot op heden was het allemaal zeer pover en had hij moeite met zijn reserve rol. Als hij zijn kansen niet pakt dan is het volgend jaar gewoon weer banken en dus misschien wel een vertrek komende zomer.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:48
Snel een voorsprong en dan die jongelingen de kans geven.
Vind ik leuk
Bertus +7541
woensdag 13 maart 2019 om 17:53
Forza PEC, punten pakken
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:56
Te matig voor Ajax
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:57
Het wordt de wedstrijd van Dolberg vanavond!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:58
Wordt 1-0 Ajax, omdat Mickey er een paar gaat tegenhouden. Hopelijk komt Gravenberch er nog even in.

Edit: Nu wordt het toch 5-0 Boer komt erin.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:53]
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 17:58
Het opstellen van Labyad toont weer aan dat het in de breedte maar dun gezaaid is in de selectie van Ajax. Je hebt 12 toppers, maar als er dan eentje wegvalt zak je meteen naar niveau Labyad.
Tegen Zwolle kan dat nog wel, maar straks in de CL?

De spelers krijgen nu al, logisch, pijntjes. Het is een zwaar programma en dat blijft nog wel zo. En dan moet de interland periode nog komen. Bijna alle Ajacieden moeten zich melden en ook nog eens vele moeten nog gaan spelen ook. Ik moet het nog maar zien dat iedereen daar ongeschonden uit gaat komen.

Moeten we tevreden zijn volgend seizoen met niveau Labyad? Die had al nooit gehaald moeten worden, en nu opstellen is net alsof Lamprou in de goal staat. Ik heb er weinig hoop in vanavond, duidelijk dat Labyad de dissonant gaat worden.

Tenzij hij een hattrick scoort.. :p
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:33
Bij een succesvolle periode nooit vergeten door te selecteren 😎 o zo belangrijk Ook het niveau van de spelers 12t/m15 moet omhoog
Vind ik leuk
Johnnies +1920
woensdag 13 maart 2019 om 18:04
Kom op pec. 0-1
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:05
2-3
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 18:09
Tuurlijk is Ziyech beter maar dit is niet perse een nadeel. Labyad speelt nauwlijks en dit is een mooie kans om even te laten zien wat hij kan, heb wel vertrouwen in die jongen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:30
Sowieso een nadeel wanneer Ziyech niet speelt
Vind ik leuk
Sjoeff- +81
woensdag 13 maart 2019 om 18:10
Ik hoop op een mooie overwinning van AJAX. Moge de beste winnen
Vind ik leuk
+40 +272
woensdag 13 maart 2019 om 18:12
1-5
Vind ik leuk
myrthewit +1669
woensdag 13 maart 2019 om 18:20
Ik had toch Veltman laten spelen en Mazraoui op het middenveld. Je zult Veltman nodig hebben in de volgende ronde CL en Mazraoui hoef je niet te sparen.....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:23
Nou, kom op Ajax! Enneh, laat Labyad nu maar eens wat zien. 4-1
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:28
Wat een klotentijd de babi ketjap heeft nog niet eens mijn maag bereikt
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:39]
Vind ik leuk
Romarioo +763
woensdag 13 maart 2019 om 18:28
Magie meedoen
Vind ik leuk
Shelbourne +5985
woensdag 13 maart 2019 om 18:29
Zet hem op PEC
Vind ik leuk
Aihlre +417
woensdag 13 maart 2019 om 18:31
Gaat 0-1 worden. Een snelle uitbraak, daarna met een ijzersterke verdediging de wedstijd uitvoetballen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:32
Tjonge jonge wat een ijskonijnen die ajaksieden....kan nauwlijks een high five af voor die kinderen die meelopen.
Wat een verschil met een van Persie bijv.
Kunnen ze nog wat van leren.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:34
Het gaat niet om de prestaties in de catacomben, maar om de prestaties op het veld
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:38
Je bent toch profvoetballer!! Dan hoort zulke dingen er ook bij net zoals een bezoek bij een kinderziekenhuis.
Stelletje ijskonijnen zijn het....geen glimlachje er af.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 18:45
Noemen ze focussen;);)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:37
Van Persie speelt nergens meer om dus geen spanning voor hem.... 😉
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 18:43
aanstellertje die Tadic
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 18:53
Keeper weg door uitstel,arme pech zeg..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:53
Zelfs ten Hag geeft de bal in een heel laag tempo terug🤔
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:55
2-1 wordt een moeilijke wedstrijd let maar op!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:55
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 18:56
Edit VP: Reactie verwijderd

o gut niet te negatief over Ajax spelers,word meteen verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 19:08]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 19:00
Is toch geel voor neres..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:01
Rood
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 19:02
Zolang jullie maar blij zijn...Zijn wij ook blij voor jullie..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:38
Paars
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:01
Zouden ze nog niet weten dat de wedstrijd begonnen is 🤔🤔🤔
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:03
Wakker !!! 😎
Vind ik leuk
Nr14always +4043
woensdag 13 maart 2019 om 19:03
Taaaaaaaaaaadic 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 19:09
Boer dacht laat ik mijn oud ploeggenoten eens helpen;)
Vind ik leuk
Nr14always +4043
woensdag 13 maart 2019 om 19:17
🤣🤣🤣👍
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:53
Aardige gozer...😊👍
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 19:04
Wat een niveau,Serieus het blijft niet goed gaan zolang zulke onnozele ploegen in de ED spelen...
ED heb je teveel teams die voor noppes spelen..
Vind ik leuk
aartstyle +1788
woensdag 13 maart 2019 om 19:09
Dat Zwolle zeg. Wat een belabberde instelling of ze wilden Ajax in slaap sussen. Wat bijna leek te lukken totdat de rechtsback dacht ik slaap lekker mee. Parodie op voetbal dit.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 19:10
Niet alleen Zwolle....
Het zijn er teveel in de Ed..
Vind ik leuk
aartstyle +1788
woensdag 13 maart 2019 om 19:13
Krijgen ze een vrije trap 20 meter over de middellijn. Spelen ze hem via drie schijven terug op de eigen keeper die hem hopeloos over de zijlijn knalt. Echt Zwolle komt om energie te sparen.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 19:16
Dat je uitstel moet vragen.....
Andere vechten zich kapot tegen behoorlijke tegenstanders in Europa..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 19:28]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:10
Is Blind die Braziliaan van AJAX 😉
Lekkere verdedigende actie
Vind ik leuk
bartzwolle +188
donderdag 14 maart 2019 om 16:52
Blindinho 🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:20
Mijn mening telt nu even niet,als er maar gewonnen wordt als er niet gewonnen wordt dan hoort een ieder wel mijn mening zelf Ten Hag !
Vind ik leuk
Wim59 +646
woensdag 13 maart 2019 om 19:22
Die Labyad voegt echt niets toe, ik snap niet dat ajax hem heeft gehaald.
Vind ik leuk
ja_daarom +358
woensdag 13 maart 2019 om 19:22
Wat een iritante keeper heeft PEC.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
woensdag 13 maart 2019 om 19:25
Op 20% en toch een voorsprong. Best knap
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:32
Kijk dat vind ik nu niet. Het zou veel knapper zou ook gemotiveerd te zijn voor al die supporters die de moeite hebben genomen om op deze doordeweekse dag naar het stadion te komen 😎
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
woensdag 13 maart 2019 om 19:33
Zitten er supporters van PEC dan? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:27
Wat een slechte commentator. Vorige week ook bij bij PSV.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:32
Zijn ook slaapverwekkende wedstrijden
Vind ik leuk
isnake +2758
woensdag 13 maart 2019 om 19:56
Best knap dat de verslaggever dan nog steeds slechter is als de wedstrijd.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 19:38
david endt maar vragen,is ook altijd objectief
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:43
Jammer kuurie. Het gaat niet over Ajax of Pec maar hij zit er veel naast
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:43
Sierd kan niet alle wedstrijden doen he. Helaas...
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 19:29
Speelt Ajax een beetje goed? Kan het niet live zien.
Vind ik leuk
ja_daarom +358
woensdag 13 maart 2019 om 19:43
1 mooie verdedigende actie van Blind. Voor de rest weinig bijzonders.
Zeer saaie pot.
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 19:57
Als AJAX maar de 3 punten binnenhaalt.
Vind ik leuk
ja_daarom +358
woensdag 13 maart 2019 om 20:03
Dan moeten ze wel even gas geven met de hunter hahah!
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:15
staan nu nog maar op 1
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 20:26
En weer op 3....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:34
Zeer matige wedstrijd, maar we zijn ook wel een beetje verwend natuurlijk.;-)
Vind ik leuk
WilcoS64 +4022
woensdag 13 maart 2019 om 19:39
Wel graag een 2e doelpunt maken!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:45
Gewend bedoel je
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:48
Nee dement ! 😉
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:01
Die van Feyenoord ? Gaston Dement ?
Vind ik leuk
Johan C +18
woensdag 13 maart 2019 om 20:00
PEC bijna met de 1-1! Na een corner komt de bal voor de voeten van verdediger Lam, die uithaalt, maar zijn inzet net over de lat ziet gaan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 19:40
Geen risico met Schone. Veltman erin en Mazroui naar het middenveld. Frenkie lekker op de bank laten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:42
Na 45 minuten weet ik het heel zeker. Stam past bij Feyenoord. Ook kansloos in de Johan Cruijff Arena 😎
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 20:02
Ajax gaat het nog weggeven. Helaas.

Je ziet het aan alles. Het ergste: Niemand biedt zich aan bij een ingooi en daardoor gewoon balverlies...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:50
Wordt dit het AJAX van volgend jaar Geen Ziyech, geen De Jong, ....arme ik 😓
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:51
OPPASSEN laat het nu niet gelijk worden 🙈
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 19:55
Tim gaat naar huis..
Vind ik leuk
Dee Kay +1
woensdag 13 maart 2019 om 19:54
Wissel schone!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:58
Ajaks speelt best wel goed eigenlijk....
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 19:59
Tijd om wakker te worden Ajax.... kan anders wel eens vervelend eindigen


Dit zag je aankomen, ben benieuwd....

Met de hakken over de sloot???

Ja dus 😁
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:27]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:01
Die gozer met die vlag op de tribune maakt vandaag meer meters dan de meeste spelers.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:06
En elke keer opnieuw. Je zult maar net in die rij zitten zeg.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:23
Zit gelukkig vaak iets hoger !
Vind ik leuk
KCP +750
woensdag 13 maart 2019 om 20:21
Dat doet hij al sinds de opening van de arena..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:01
Opvallend weinig nieuwe topics gedurende de wedstrijd Ajax-PEC, geen verhemelingen, geen twitter of fox filmpjes met hoe geweldig de bal via de linkerveter van Donny gegeven werd aan Tadic die met zijn zelf gestrikte 8 beter onder door tussen zijn noppen wederom een ultieme wereldgoal maakte.

Jammer, het is toch geen PSV-NAC en ook veel lege stoeltjes, het is toch geen Feyenoord - Emmen?

Grapje he beste Ajax fans,

Maar zonder gein, je ziet dat dit van die verschrikkelijke tijdstippen zijn, dwz laat de wedstrijd gewoon om 19.30 beginnen of 20.00 uur & zend ivm de prima CL Ajax resultaten daarna nog live Liverpool uit op de schermen in de (cabrio) Arena.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:06
het is geen grapje hoor,helemaal gelijk heb je,Dat Larsson het zweedse elftal heeft gehaald word niet eens vermeld,verkeerde shirt denk ik dan
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:02
Klaas-Jan op naar de 100
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:04
Weer een kut schwalbe van Tadic. Had hem maar geel gegeven.
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:05
pas nou op,voor je het weet ben je een hater
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:06
Hij mislukte zelfs nog met zijn schwalbe....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:08
Update minuut 68...fluitconcertje nadat Onana de bal even fijn inspeelde op de Ligt en daarna de bal terug kreeg en vervolgens de ballenjongen links naast het veld raakte...

Grapje wederom he, maar zonder gein het lijkt echt op PSV-NAC vanavond.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:10
Voorlopig Theo Maassen maar niet met pensioen sturen, die grapjes van jou slaan niet echt aan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:16
U geeft gelijk ik maak nog 1 grapje en dan laat ik u met rust, zie hieronder.

Maar ook u vindt Ajax vanavond slecht zonde bepalende spelers als Frenkie en Ziyech?

Ons PSV was tegen NAC ook slecht en tegen Emmen helemaal.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:18
Je mag zoveel grappen blijven maken als je wil Zeker met de huidige tussenstand is leedvermaak gewoon grappig.
En ja, ik vin Ajax bijzonder slecht zonder Frenkie en Ziyech.
Ik heb hierboven nog een heel betoog gehouden dat de Ajax selectie in de breedte veel te dun is en dat Labyad er niets van kan. Die bewijst mijn gelijk weer.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +814
woensdag 13 maart 2019 om 20:22
Daarom noemen ze deze mannen ook bepalende spelers... als ze dat niet waren hadden ze zo niet genoemd
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:12
Lekker Japie
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:12
Oei oei oei
1-1
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
woensdag 13 maart 2019 om 20:13
Wat een zaadpot spelen die geweldige godenzonen🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:13
Edit:....geen PSV-NAC wedstrijd...

NAC scoorde niet....PEC wel...

(mooie aanval, vp graag vanaf begin aanval bij de verdediger van PEC laten zien..dank je, PS Tadic had geel moeten krijgen vooraf..)
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
woensdag 13 maart 2019 om 20:14
Hup pec
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:14
Pfff Namli
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:15
Lekker PEC je hebt de moderator zo boos gekregen dat hij is begonnen met posts verwijderen 😂😂😂😂
Vind ik leuk
elmagico070 +23866
woensdag 13 maart 2019 om 20:15
Wat zijn ze goed uitgerust🤣
Vind ik leuk
KCP +750
woensdag 13 maart 2019 om 20:20
🤣🤣🤣🐣🐣🐣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:16
Kijk dat bedoel ik nou. 4 puntjes achter op Psv. Moet niet gekker Worden. Zo gooi je kampioenschap weg. Ik wordt hier zo droevig van.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:16
Pec had net ook nog wel de 1-2 kunnen maken.
Hadden ze makkelijk uit kunnen spelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:16
😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫
Vind ik leuk
LaPulga +456
woensdag 13 maart 2019 om 20:16
Ik was hier al bang voor.....
Vind ik leuk
Yoink +422
woensdag 13 maart 2019 om 20:16
En daar is je competitievervalsing...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:17
Zwolle had het allang af moeten maken....
Nu word het zeker 2-1 van de 11-meter in de 94ste minuut. Let maar op.
Vind ik leuk
KvhZ +2521
woensdag 13 maart 2019 om 20:17
Voorspelde het vanmiddag al. Zonder De Jong en Ziyech is de totale creativiteit weg en is dit slaapwandelende Ajax kwetsbaar.

De wissels van Ten Hag vind ik overigens zeer dubieus?!
Vind ik leuk
Fritske01 +5233
woensdag 13 maart 2019 om 20:18
Whahahahahaaa, winnen van Real en 2 punten inleveren tegen Pec Zwollie denk ik.
Vind ik leuk
LaPulga +456
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
Denk het niet
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:21
Wie het laatst lacht, lacht het best 🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Wel grappig dat je nu lacht en psv na een 2-0 met de grond gelijk wordt gemaakt.

Beide was droevig qua niveau. Alleen het is altijd zo raar hier als psver blij zijn na een overwinning en ajacieden dan beter niks kunnen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Volgens reageer ik op een vervelende reactie hierboven 🤗
Er viel vanavond helemaal niets te lachen, alleen blij met de punten 😎
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Jammer joh...
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
Overtreding gemaakt achterin bij Pec
Vind ik leuk
Couto76 +1126
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
Hoppa 2-1 !!!!!
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
mazzel
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:20
Varajax
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:27]
Vind ik leuk
Groen +3825
woensdag 13 maart 2019 om 20:21
Hou die ziektes bij je aub.
Vind ik leuk
NvC +8635
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
Noa laat niet Lang op zich wachten.
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Hij is er nog Lang niet...😊
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
In de laatste minuten scoren, dat zullen de PSV-fans wel waarderen.
Vind ik leuk
Fritske01 +5233
woensdag 13 maart 2019 om 20:20
Best wel. Is ook een kracht toch.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 20:21
Nee. Ik vind dat armoede. Als je echt pretendeert beter te zijn moet je het ruim voor het laatste fluitsignaal besloten hebben.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Ik vind het ook armoede. Zo’n wedstrijd moet je gewoon de eerste helft beslist hebben. Dan laat je het zover komen dat het 1-1 wordt en dan moet je alle zeilen bijzetten om drie punten in eigen huis te houden. Ik vind het meer een kwaliteit dat je de wedstrijd de eerste helft beslist. Na de 2-1 geloven ze het ook alweer. Als ze zo de rest van de wedstrijden ingaan, dan gaan ze het niet redden.
Vind ik leuk
KvhZ +2521
woensdag 13 maart 2019 om 20:23
Minuut 90 maakt net zoveel onderdeel uit van de wedstrijd als minuut 1. Alleen denken sommigen dat het ooit anders is
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 20:20
goeie keeper die Boer,verleent Ajax weer een dienst
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:04
Net zoals Ajax jullie met de 6-2 een dienst bewees?
Vind ik leuk
kuurie96 +1577
woensdag 13 maart 2019 om 21:14
soms zijn jullie slecht te volgen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:18
Door jullie 6-2 te laten winnen?
Vind ik leuk
Dezeun +6297
woensdag 13 maart 2019 om 20:21
Mag Lang eigenlijk wel meedoen
Heeft gespeeld tegen Den Bosch in het weekend dat deze wedstrijd eigenlijk gespeeld zou worden
Dit lijkt mij niet de bedoeling
Vind ik leuk
LaPulga +456
woensdag 13 maart 2019 om 20:21
Ja dat is wel de bedoeling.
Vind ik leuk
Ultra-Mag +34
woensdag 13 maart 2019 om 20:22
Lucky Ajax...
Vind ik leuk
KCP +750
woensdag 13 maart 2019 om 20:25
Kan je het geluk noemen na zo veel decennia..


Nope
Vind ik leuk
sundaymanara +1331
woensdag 13 maart 2019 om 20:23
Spannend. Hoe lang nog (jaja).
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 20:24
Mag Boer zijn goal niet uitkomen van Stam?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:25
Deze wedstrijd hadden ze beter niet kunnen spelen.. Scheids fluit alles in het voordeel van Ajax.
Vind ik leuk
KCP +750
woensdag 13 maart 2019 om 20:25
Var is er nog altijd mister 🐣
Vind ik leuk
LaPulga +456
woensdag 13 maart 2019 om 20:25
Welnee man
Vind ik leuk
DEWEE +2768
woensdag 13 maart 2019 om 20:26
het was weer een makkie vandaag. Op 10% meer dan genoeg. Lekker dat dat kan tijdens een doordeweeks oefenpotje.
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:30
Je overdrijft wat.... Dit had slechter af kunnen lopen...
Vind ik leuk
DEWEE +2768
woensdag 13 maart 2019 om 20:40
Maar niet beter. Eitje. Effe aanzetten en weer scoren. Zie het gevaar niet.
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:41
Stop fucking with me...😜
Vind ik leuk
DEWEE +2768
woensdag 13 maart 2019 om 20:58
Deze zitten er tussen. En een inhaalwedstrijd is zo verdomde moeilijk. Als je de 2-1 kan maken door even weer aan te zetten. Prima. Misschien zelfs wat energie bespaart. Zondag zal heel wat meer energie kosten.
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 21:00
Je bent wel heeeeeeeelll optimistisch....🍺😊👍
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:26
Dit heet winnen op zijn Eindhovens. PSV-ers: Hier mag je niets van zeggen. Alleen dat Ajax dit wel verdiende omdat ze beter waren gezien de hele wedstrijd. :-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Het zijn juist jullie die altijd psv veroordeeld. Maar draai het gerust om joh.

Niets is groter dan Ajax.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:26
Man, man, man, wat was dit slecht 🙈🙈🙈
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:29
Het was weer hangen en wurgen.... Wat is dat toch...???... We maken het ons zelf zo moeilijk....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:32
Wat een zijkerdjes zijn Tadic en Huntelaar toch.......
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Tadic staat idd aan de zijkant, maar Huntelaar staat in het midden....
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Labyad gaat hem niet worden... Is niet goed genoeg...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:37
Wat een vreselijke pot, maar wat smaakt die overwinning op zn psv's toch goed. Gezwijnd maar gewonnen. En drie punten, dat is het ALLERBELANGRIJKSTE.
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 20:59
En zo is het....🤘😇👍
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 20:59
Wat een drama dit Ajax
Met Labyad voorop
Krijgt hij de kans buiten de voorzet niet gezien
Vind ik leuk
Nar +1118
woensdag 13 maart 2019 om 21:02
Zeker....Is gewoon niet goed genoeg...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:28
Dit bewijst weer hoe hard Ajax de toppers nodig heeft. Als volgend jaar alles is verkocht hoef je niet meer op Ajax te rekenen. ( al was die nieuwe topper wel weer een topper )
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws