PSV slaat opnieuw toe en legt Rosario vast tot 2023

PSV slaat opnieuw toe en legt Rosario vast tot 2023

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 18:17wo 13-03-2019 om 18:17

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 18:43wo 13-03-2019 om 18:43

PSV heeft na Mohammed Ihattaren ook Pablo Rosario langer aan zich weten te binden. De middenvelder tekent een contract tot medio 2023 in Eindhoven.

Dat heeft PSV gemeld via de officiële kanalen. Rosario had een contract tot medio 2020, maar blijft nu dus nog drie jaar langer aan PSV verbonden. Rosario groeide dit seizoen uit tot basisspeler bij de koploper van de Eredivisie. In de competitie scoorde Rosario nog niet, in de Champions League deed hij dat al wel. Verder debuteerde de middenvelder dit seizoen in het Nederlands elftal, in de oefeninterland tegen België.

Eerder werd al bekend dat PSV ook Donyell Malen langer aan zich wil binden. Ook Daniel Schwaab heeft een aanbieding gekregen van de club, maar hij twijfelt nog over een langer verblijf in Eindhoven.

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 18:19
Mooi voor psv
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Goed te zien dat talenten weer voor een carrière kiezen ipv bankzitter worden in het buitenland.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:29
Die zijn er helaas ook nog genoeg.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
woensdag 13 maart 2019 om 18:51
Ze willen ook eens een topic🤣🤣🤣 dit is non news
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:56
Dus het is niet belangrijk dat een speler zijn contract verlengt? Er zijn topics die updaten hoe vaak de Ligt naar de WC is geweest. Die zijn is onzin.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
woensdag 13 maart 2019 om 18:59
Duh, logisch dat wil iedereen weten, jullie doen er niet toe en nu niet trollen en janken het is eenmaal zo.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:05
Neem eens een voorbeeld aan je mede fans hierboven.
Wie ligt er nu eig te trollen?
Vind ik leuk
Groen +3744
woensdag 13 maart 2019 om 19:18
@Nr 14
Hou es op met trollen man. Nergens voor nodig.
Vind ik leuk
Bizzy +23390
woensdag 13 maart 2019 om 19:08
Waar maak je je druk over dan. Ajax wordt met 4 vingers in de neus kampioen. Zelfs Kim Holland zou haar vingers bij aflikken. Dus gun ons pleziertje dan ook.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:19
Yes, was de laatste weken dan wel drama, vaak slordig balverlies. Maar als hij weer de vorm van eerste seizoenshelft kan pakken is het een erg nuttige speler voor psv. Hij heeft meer potentie dan Hendrix
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 18:20]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:21
Nondeju waar komt al dat geld vandaan in eindhoven. Anders nog wat contractjes erbij.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:22
Jouw cluppie is niet de enige met centen
Vind ik leuk
Rodajc +18690
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Champions League.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16087
woensdag 13 maart 2019 om 18:28
Monopolie geld. En als ze erachter komen dat het nep is betaald de gemeente het toch wel.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:28
Toet toet!!!
Vind ik leuk
Bertus +7538
woensdag 13 maart 2019 om 18:54
Dit soort reactie begint zo sneu te worden. Doe je best eens een keer en kom met iets origineels.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:54
Al betaalt de koning het zelf uit z'n eigen zak, zolang het maar titels oplevert, het is daarbij ook nog zeer naief om te denken dat de gemeente er zelf niet beter van wordt als ze geld investeren. Hotels, horecagelegenheden, werkgelegenheid en internationale uitstraling (kleinste stad qua inwoners met een EC1 in de prijzenkast). Phillips Sport Vereniging, opgericht voor de werknemers van Phillips en in die hoedanigheid altijd met de gemeente verbonden geweest, geen schande. By the way, lees de statuten van Ajax maar even goed door dan zal je zien dat de gemeente ook mee betaald heeft aan de Arena(34,1 miljoen om precies te zijn, 31,8 gemeente 2,3 rijk.)Er wordt geen dividend uitgekeerd maar ipv daarvan kreeg de gemeente aandeelcertificaten en privileges zoals business cards, sky boxen enz. Noem het hoe je wilt maar dat is gewoon gemeente steun. Ondertussen heeft de gemeente Eindhoven deze eeuw al 9 keer een kampioenschap mogen vieren. Laat ik de beker met rust.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16087
woensdag 13 maart 2019 om 18:59
Inderdaad een sportvereniging. Je kunt er zwemmen en basketballen. voetbal is ook een optie, maar daar zul je nooit de erkenning voetbalclub door krijgen, altijd een vereniging blijven.
En de Arena is helemaal niet van Ajax. Dat willen jullie niet snappen. Ajax huurt die en dat vind ik uitstekend.
9 x kampioen, en hoeveel Europese wedstrijden waar heel Nederland van heeft kunnen genieten??
Vind ik leuk
Smash +4133
woensdag 13 maart 2019 om 19:56
PSV huurt het stadion en de Herdgang. Dat wil jij niet snappen (je snapt sowieso weinig).

Buiten dat; Ajax heeft inmiddels een groot deel van de aandelen van de Arena, dus zijn wel degelijk voor een deel eigenaar.

Ken je eigen club droevige!
Vind ik leuk
Roeptoeter +16087
woensdag 13 maart 2019 om 20:03
En waarom huurt PSV het stadion dat ooi van zichzelf was? Omdat de gemeente daar in een schimmige deal 50 miljoen voor gaf.

En een groot deel van de aandelen hebben maakt je geen eigenaar. Daar moet je 51% voor hebben.

Herken je eigen Calimero gedrag wappie.
Vind ik leuk
Smash +4133
woensdag 13 maart 2019 om 22:06
Was niets schimmigs aan die deal mannetje. Zelfs onderzocht door de EU en heeft niets verkeerds gevonden.

Verder reageer ik maar niet meer op je ....... kansloze!
Vind ik leuk
Roeptoeter +16087
woensdag 13 maart 2019 om 22:30
Natuurlijk reageer je niet meer, je inhoudelijke argumenten zijn op.

Het feit dat de EU het nader moest onderzoeken toont wel aan dat het op zijn minst verdacht was.

Maar goed je reageert toch niet meer. Jammer dat je ook niet leest dat ik je een clown vind.
Vind ik leuk
Smash +4133
donderdag 14 maart 2019 om 08:55
Kan het toch niet laten! Vind het te leuk om niet te reageren.

Het was ook heel vreemd dat de EU zich hierin mengde. Het was een heel normale zakelijke transactie. De gemeente deed een investering, welke zij inmiddels dubbel en dwars terug verdiend hebben. PSV had er toen profijt van en de gemeente nog steeds.

Jij mag mij een clown vinden hoor. Vind ik nog een compliment ook.

Het is alleen zo jammer, dat jij (en met jou nog vele anderen) telkens weer teruggrijpen naar deze deal, terwijl jullie er aan voorbij gaan dat Ajax ook door steun van de gemeente de Arena heeft verkregen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:34
Voor Psv was het allemaal korter geleden, 3 jaar geleden overwinteren en 12 jaar geleden laatste 8.Voor Ajax was het 13 om 16 jaar dus check eerst je feiten voordat je plaats neemt aan de discussie. Overigens is het Phillips Elftal Los van Psv opgericht (3 jaar eerder) en sloot het in 1913 bij de sportvereniging aan. Behield tot 1916 de naam en werd toen PSV. Eerste Nederlandse deelnemer aan de voorloper vd huidige CL. Tot zover de geschiedenisles, is allemaal na te lezen op Wikipedia.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:35]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:24
Goeie uitleg, helaas snapt ie dat niet. Teveel woorden, daar raakt zo iemand van in de stress. Kan ie niks aan doen hoor....
Vind ik leuk
AFCA 1972 +812
woensdag 13 maart 2019 om 19:26
Klopt allemaal weinig van wat je zegt, het zegt trouwens gonoeg dat de naamgever van jullie club zijn hoofdkantoor in de de stad heeft waar de club speelt waar jij steeds aan moet refereren met je Calimero gedrag... praat jezelf maar groter dan je bent...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:39
Phillips is een multinational waar heel Nederland van heeft geprofiteerd. CD, een Nederlandse vinding en zo nog veel meer. ABN AMRO was toch de sponsor van Ajax. De amsterdam ROTTERDAM bank. Hahahaha, lachwekkend.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:22
Pfff, je kan wel zien dat jullie in het verleden leven met al die gouwe ouwen.
Vind ik leuk
Nr14always +4060
woensdag 13 maart 2019 om 18:51
Krijgen bonnen voor de jumbo
Vind ik leuk
14forever +9064
woensdag 13 maart 2019 om 18:22
Je kan geen constant seizoen verwachten van een jonge speler..
Voor de rest met je eens.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Verwachtte ik ook niet. Maar het is balen dat hij er nu last van heeft, deze weken zijn ontzettend belangrijk. Vooral tegen Ajax. Wij zijn uitvorm, jullie inform. Daarom baal ik ervan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:32
Tegen ajax ga je dat blok wrss wel nodig hebben maar begrijp niet waarom Bommel tegen de mindere tegenstanders niet voor Rosario of Hendriks ipv met allebei.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:33
Ik ook niet, en ik zeg al een aantal weken dat ik hoop dat Guti op de plek van Hendrix in kleinere wedstrijden in ieder geval een basisplaats krijgt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:36
Eens
Vind ik leuk
bartjeee +1480
woensdag 13 maart 2019 om 18:36
Idd vaak balverlies laatste weken maar je zag ook echt wel dat hij af en toe een paar hele goede ballen gaf in tegen deel tot hendrix.
Vind ik leuk
AFCA 1972 +812
woensdag 13 maart 2019 om 19:30
Inderdaad in vorm een goede en nuttige speler, goed boor PSV en de eredivisie. Btw fijn een iemand eens een normale niet Calimero en.of troll reactie te zien plaatsen!!!
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1434
woensdag 13 maart 2019 om 18:19
Piroe next
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:21
Ik hoop echt dat Piroe gaat verlengen. Die is echt verschrikkelijk goed.
Vind ik leuk
appeltje +3636
woensdag 13 maart 2019 om 18:29
Zou me verbazen als dat zou gebeuren. Heeft niet voor niets al zo lang geduurd.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:30
Ik vrees ook van niet.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9441
woensdag 13 maart 2019 om 18:24
En Malen
Vind ik leuk
dijkie87 +1354
woensdag 13 maart 2019 om 18:20
matige speler
Vind ik leuk
Rodajc +18690
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Huh?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:20
Twee welkome handtekeningen!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7817
woensdag 13 maart 2019 om 18:20
Joepie
Vind ik leuk
14forever +9064
woensdag 13 maart 2019 om 18:21
Goede zaak voor psv en Rosario
Vind ik leuk
Come on Utreg +29747
woensdag 13 maart 2019 om 18:21
Congrats PSV!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:21
Zouden alle niet trollende voetbalfans aub morgen, 14 maart, gedurende de hele dag VP NIET openen, in ieder geval nergens op reageren!
Met als gevolg:
1) veeel minder kliks.
2) VP kan dan de trollen definitief opspeuren en bannen.

Ik ben er bijna aan toe om m’n account op te zeggen.

Bij voorbaat dank.
Vind ik leuk
Romario9 +13613
woensdag 13 maart 2019 om 18:30
Het gaat de laatste tijd idd van kwaad tot erger wat betreft het getroll en geprovoceer. Om die reden lees ik steeds vaker de comments niet meer. Ik zou ook willen dat VP er harder tegen dat soort mensen zou optreden.
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
woensdag 13 maart 2019 om 19:27
Ik lees tegenwoordig ook niet alle comments meer en dat komt allemaal door het getroll. Wordt je helemaal zat van. Is er een andere goeie site waar je daar niet veel last van hebt?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:31
Stel je niet aan je kan het gewoon niet hebben als mensen niet dezelfde mening als jij delen !!
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
woensdag 13 maart 2019 om 19:37
Ok, bedankt voor je nuttige informatie.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:36
Romario9

Ik denk dat ik inderdaad ook gewoon de comments niet meer ga / kan lezen.

Jammer, maar VP doet niets aan de trolletjes....
Like voor jou
Thanks
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:07
Jij bent zelf de grootste troll!!
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 19:19
Rot eens op met je gespam en ga eens inhoudelijk reageren.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:30
Ga ergens anders lopen spammen !!!
Vind ik leuk
El Cazador +8945
woensdag 13 maart 2019 om 18:22
nou, nou
Vind ik leuk
Roeptoeter +16087
woensdag 13 maart 2019 om 18:22
Goede timing zo net voordat Ajax op 2 punten gaat naderen. Hoeven ze wat minder gefrustreerd te reageren in de live topic.

En het is gewoon een goede zaak dat ze deze jongen langer aan zich weten te binden. Nog minimaal 2 jaar als basisspeler voordat hij verder gaat kijken.
Vind ik leuk
Quareck +7632
woensdag 13 maart 2019 om 20:12
Dan zullen ze snel moeten scoren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:24
Lekker! Blijft ondanks zijn dipje (maar vooral omdat heel het team stroef draait) erg belangrijk voor ons! Dit is dus mooi, dat hij zijn contract heeft verlengd.
Vind ik leuk
Aaltje93 +360
woensdag 13 maart 2019 om 18:25
Zou onze Pablo nu eindelijk weer eens een bal vooruit gaan spelen dan?🙃
Vind ik leuk
Godin1 +1289
woensdag 13 maart 2019 om 18:27
Wel een redelijke speler. Ik denk dat hij de echte buitenlandse top niet gaat halen. Is bij PSV op zijn plek.
Vind ik leuk
Romario9 +13613
woensdag 13 maart 2019 om 18:31
Zitten nog genoeg mooie Europese subtop clubs tussen de Nederlandse top en de buitenlandse top.
Vind ik leuk
Shelbourne +5979
woensdag 13 maart 2019 om 18:28
Leuk voor hem, sympathieke gozer een prima speler. De laatste weken totaal uit vorm, ik vraag me af wat zijn plafond is. Heeft hij het eerste half jaar boven zijn kunnen gespeeld of speelt hij nu onder zijn niveau.
Vind ik leuk
Relaxie +541
woensdag 13 maart 2019 om 18:31
Ik vind het eerlijk gezegd geen bijzondere voetballer maar ieder zijn mening...categorie 13 in een dozijn mijn inziens!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:55
Hahaha ik typ exact hetzelfde. Jij hebt er dus ook veel verstand van.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:42
Hopelijk dat hij een linie naar achteren gaat mits Schwaab niet bijtekent.

Vind ik leuk
PoepWagen +2185
woensdag 13 maart 2019 om 18:43
Hopelijk blijft deze speler dan ook daadwerkelijk nog twee of drie jaar om door te groeien. Begon aardig deze competitie maar deelt wat in het voetballende verval momenteel. Zou mooi zijn als hij over een paar jaar zijn ploeg bij de hand kan nemen, time will tell!
Vind ik leuk
keesje s +924
woensdag 13 maart 2019 om 18:44
Nou bijzonder hoor 🤔
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:50
Edit: Ja zag het sorry had dit niet eerder gezien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 20:29]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:55
Gaperd, dat is de virtuele stand. Ajax staat nou gelijk dus heeft op dit moment 1 punt erbij.
Vind ik leuk
Esther +210
woensdag 13 maart 2019 om 19:32
Bedankt Hans.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:53
Vind het wel meevallen met onze Pablo. 13 in een dozijnvoetballer.
Vind ik leuk
Relaxie +541
woensdag 13 maart 2019 om 19:01
Jij heb er idd ook kijk op 🤗
Vind ik leuk
Cookee +12776
woensdag 13 maart 2019 om 18:58
Nummer 2023.
Basisplek zit er niet gok ik.

Maar wel knap gescout van PSV die Romario ... oeps m = s
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:59
Goeie zet.

Is al een topper en word alleen maar beter.
Vind ik leuk
Benniewies +5384
woensdag 13 maart 2019 om 19:07
Ja? Zingt hij samen met Froger, Jeroen en Smit en co in mei?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:08
Co? Co Adriaanse?
Vind ik leuk
Benniewies +5384
woensdag 13 maart 2019 om 19:14
Gelukkig heb jij meer verstand van verzekeren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:11
Nou wat een topper met zijn balletje breed, hij heeft de creativiteit van een goudvis !!
Vind ik leuk
Benniewies +5384
woensdag 13 maart 2019 om 19:06
Tja moet je hier als PSV blij van zijn. Hij heeft een zakenwaarnemer ene Raiola.
Hij is gewoon straks niet te houden en gaat naar doen en weg zijn de miljoentjes
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:06
Fantasieloze speler hoef je niet blij mee te zijn !!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:30
Rustg maar menneke, je puntje is gemaakt. Heb je trouwens het idee dat iemand zich bekommert om jouw mening?
Vind ik leuk
Benniewies +5384
woensdag 13 maart 2019 om 19:38
Ja hoor ikkuh
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:51
Jij anders wel !!
Vind ik leuk
FRChamp +1252
woensdag 13 maart 2019 om 19:33
Oninteressante voetballer
Vind ik leuk
rinirat +3545
woensdag 13 maart 2019 om 19:35
Ik weet niet of je blij moet zijn met middelmaat.
Vind ik leuk
ErikAjax +2329
woensdag 13 maart 2019 om 19:45
Is dit breaking nieuws? 😂
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:56
Mooi voor PSV , mooi voor t Nederlandse voetbal ...
Vind ik leuk