FC Barcelona stuurt Memphis en Lyon met ruime nederlaag terug naar Frankrijk

FC Barcelona stuurt Memphis en Lyon met ruime nederlaag terug naar Frankrijk

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 22:56wo 13-03-2019 om 22:56

FC Barcelona heeft Olympique Lyon uitgeschakeld en zit bij de laatste acht van de Champions League. Het werd in de tweede helft nog even spannend, maar uiteindelijk liepen de Spanjaarden ruim weg bij Memphis Depay en co.: 5-1.

Lyon begon nagenoeg met dezelfde opstelling als drie weken geleden in Frankrijk. Alleen Bertrand Traoré en Martin Terrier ontbraken in de basiself. Depay en Mousa Dembélé vormden het spitsenduo. Barcelona ging in Spanje op zoek naar de vroege voorsprong en kreeg die bijna via Lionel Messi. Lyon had ruim een kwartier nodig om zich in de wedstrijd te spelen, maar incasseerde daarna alsnog de openingstreffer. Lyon-verdediger Jason Denayer maakte een overtreding in het strafschopgebied en gaf een penalty weg, die Messi met een panenka benutte.

Lyon vreesde een walk-over, omdat Philippe Coutinho er ruim tien minuten later ook nog 2-0 van maakte. Op aangeven van Luís Suarez maakte de Braziliaan de tweede Spaanse treffer. Barcelona kreeg voor de rust nog meer grote kansen, maar een ruimere achterstand werd Lyon bespaard. De Fransen haalden de rust met een 2-0 achterstand.

Vroeg in de tweede helft werd het toch weer spannend na de aansluitingstreffer van Lyon. Lucas Tousart schoot de bal in de 57e minuut in het Barça-doel na een mini-scrimmage. Het duurde even voor de VAR de goal goedkeurde, omdat er mogelijk sprake was van buitenspel, maar na drie minuten kwam er groen licht. Lyon zette alles op alles om een stunt te bewerkstelligen. Memphis moest plaatsmaken voor Traoré, die voor aanvallende impulsen moest zorgen, maar veel meer kansen kregen de Fransen niet. 

Na een mogelijkheid van Coutinho besliste Messi het tweeluik met de 3-1. Daarna mocht Gerard Pique er op aangeven van Messi nog 4-1 van maken en besliste Ousmane Dembélé de einstand op 5-1.

Plaats een reactie

power +7733
woensdag 13 maart 2019 om 22:56
2 goals 2 assists, met afstand beste voetballer ooit koning Messi weer MAN OF THE MATCH. Zeker genoten van Barca vanavond.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:57]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
Man of the match zeker. Maar je andere statement... Op basis van deze wedstrijd? Dan was Ronaldo met zijn hattrick tegen Atletico iets belangrijker.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:58]
Vind ik leuk
Rabarber +4417
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Hoezo belangrijker? Messi is betrokken bij 4 goals, weet niet hoor.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:01
Juve had een minder gunstige uitgangspositie, plus Atletico is een beter team.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:02
Dit topic gaat over Barça-Lyon
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:06
Hij maakt een statement, ik maak een vergelijking. Allebei in de context van de CL en betreffende spelers lijkt me.
Vind ik leuk
RenW +4267
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Dus is Messie bij 4 goals betrokken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Dat klopt. Absoluut de Man of the Match. Maar Barca was al favoriet om mee te beginnen. Juve moest tegen een op papier beter team een slechtere situatie goedmaken.
Vind ik leuk
Leodinho +728
woensdag 13 maart 2019 om 23:45
Klopt, maar Ronaldo heeft het ook in de eerste wedstrijd af laten weten toch? Zo kan je t ook zien. Het is daarom ook een tweeluik, want in de eerste wedstrijd was Ronaldo echt nergens en had Atletico met 4-0 kunnen winnen.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 06:51
Waar was Messi dan in de eerste wedstrijd, tegen een veel mindere tegenstander?
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:25
Heb je wel de eerste wedstrijd gezien of niet? Messi was overal had makkelijk 2 assists kunnen hebben als Suarez of Dembele iets scherper waren. Iedereen in de laatste 16 is gewoon een goede tegenstander. Lyon won uit bij City en thuis bijna ook. Over 3 weken speelt barca thuis tegen Atletico. Dan zal je zien dat arletico helemaal niet veel voorspelt. En nu weer terug de keuken in.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 07:32
Mensen die het over als hebben neem ik niet serieus. Als die, als hij.. allemaal dingen die niet gebeurt zijn.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:38
Feit is wel dat Messi gister belangrijker was dan Ronaldo tegen Atletico. Zonder als dit en als dat. Ronaldo heeft nooit in CL van Messi gewonnen. In La Liga al over het algemeen ook niet als je naar de prijzenkasten kijkt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:39
Gelukkig nemen we jou heel serieus...
Vind ik leuk
Sanders +4296
donderdag 14 maart 2019 om 08:53
Moet dat vergelijken nou altijd weer? Accepteer gewoon eens dat het een kwestie van smaak is. Ze steken beiden ver boven de rest uit en ze breken samen alle records. Laat het daar gewoon bij en geniet van ze nu het nog kan.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:55
Amen!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:57
Op papier is juve beter en iedereen wist hoe atletico zich zou presenteren me een 2-0 voorsprong
Vind ik leuk
Filip_FCU +12066
woensdag 13 maart 2019 om 23:58
Atleti op papier beter dan Juve? Echt niet, juve was favoriet vooraf.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:22
Beter dan Lyon, excuus was nie duidelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:39
Zo is’t en niet anders.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 05:33
Precies. Memphis was verreweg de beste man op het veld.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
Atletico kan een beter team op papier hebben, daar was weinig van te zien gisteravond. Dit Lyon speelde bij vlagen beter voetbal dat Atletico gisteren de hele wedstrijd.
Vind ik leuk
Castromann +9117
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Spurs en barca op het gemakkie naar de kwartfinale.....
Dan deed psv het nog niet zo slecht.....# zwaarste poule.
Vind ik leuk
power +7733
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Absoluut niet ze waren totaal niet in de wedstrijd daarom hed Ronaldo 3 kansen 3 goals keer gescoord.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
woensdag 13 maart 2019 om 23:09
Die waren nergens gisteren.
Griezman heeft hoop en al 10 ballen geraakt !
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Geen loserdansje dit keer. Griezmann is sowieso kinderachtig.
Vind ik leuk
Rabarber +4417
woensdag 13 maart 2019 om 23:09
Vind een hattrick nou niet echt belangrijker dan 2 goals en 2 assists, bovendien verloor City thuis van Lyon en in Lyon werd het gelijk dus zijn ook niet bepaald koekenbakkers.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
T is meer t punt waar je vanuit vertrekt. T is makkelijker om 1 wedstrijd die van t slot af is open te breken dan om een comeback te maken van 3 goals. Juve was toch nét een tikkie meer afgeschreven dan Barca was. Daar ging t me ff om.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:54
Dat zijn statistieken voor een wedstrijd. 2 goals+2 assists is meer dan 3 goals. Niemand heeft hiervoven gezegd dat het voor Juve makkelijker was om door te gaan. Messi was belangrijker dan Ronaldo. Simpel zat. 4-3=1. Messi heeft 1 meer goals voorbereid/gemaakt dan ronaldo.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Ik vond Blind net zo belangrijk vanavond! ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:02
Geloof ik graag, t zijn mooie doelpunten voor frustrerende wedstrijden, die goals op t eind.
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Precies dat zeg je goed!
Vind ik leuk
power +7733
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Niet vergeten Lyon had beter gevoetbald dan A. Madrid viel tegen gisteren. Ronaldo 3 keer gescoord Messi 2 goals 2 assists.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
woensdag 13 maart 2019 om 23:01
Belangrijker niet natuurlijk. Barca won de wedstrijd in Lyon ook niet, dus waren zijn goals en assist vanavond maar weer eens heel belangrijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
K weet nie, zo’n slechte uitgangspositie is geen tegentreffers in een uitwedstrijd incasseren ook niet.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
Ronaldo is een super fantastische speler zonder twijfel , maar Messi is toch dat tikkeltje beter, niet zo'n geweldenaar maar veel fijner en o zo snel , laat ook graag scoren, en is koning van de assists, maar geniet van deze twee supersterren, zolang ze er zijn .
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 05:34
Ronaldo is wel de allerbeste homoseksuele voetballer aller tijden.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 12:33
Dat wel ja !
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:51
Hahahah
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:00
Tuurlijk niet op basis van deze wedstrijd. Messi is de beste ooit, dat is geen discussie meer. Ronaldo was niet echt aanwezig, maar hij stond op de juiste plek en dat is mooi voor juve.

Messi zou al de beste voetballer ooit als hij alleen al beoordeelt zou worden op zijn assists en spelmaken. Tel daar de goals bij die hij wekelijks maakt, dan Kun je niks anders opmaken dan dat Messi de beste..

Even om het makkelijk te maken voor jou:

Messi = Ronaldo, modric en Benzema in een speler.

Misschien dat je het nu wel begrijpt
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 00:01]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:25
Ronaldo is een fenomeen. Noem Portugal en je zegt ronaldo. Noem argentinie en je zegt, Maradona. Beiden zijn fantastisch misschien Messi iets completer maar Ronaldo is een absoluut beest. Hij kan zijn team ook leiden als t géén Barca is.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 06:55
En Ronaldo heeft het in meerdere competities laten zien, Messi niet. En Messi heeft al die jaren betere spelers om zich heen gehad, des te knapper van Ronaldo dus.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:36
Haha in een competitie waar ze 9 jaar lijnrecht tegen over elkaar stonden won Messi 7 Liga’s en Ronaldo 2. Vergeet niet dat Ronaldo in de eerste 5 jaar Real enkel 1 Liga won. Higuain heeft 36 goals gemaakt voor Juventus dus Serie A is een grap. Kane heeft veel meer gescoord in PL dan Ronaldo. Modric , Benzema, Bale , Ozil Ramos zijn idd koekenbakkers. Ga aub terug de keuken in.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 12:47
Real heeft dus geen belangrijke spelers , tiens dat is iets nieuws , Ramos beste C verdediger Marcello beste links back Modric ballon d'or , iets wat ik elke week toch lees, ken jij überhaupt wel iets van voetbal, Esther???? Messi heeft genoeg laten zien elke week toont hij het , en wat Messi ook heeft... hij laat scoren!
Ronaldo staat sinds dinsdag gelijk wat de hattricks betreft , Messi kon gisteren een hattrick spelen , maar wat doet ie , hij laat eerst Piqué scoren en iets later Dembélé, dat is typisch Messi, die absoluut niet bezig is met records te breken, niet voor niets is hij de koning van de assists , en topschutter, zoiets zal uw idool nooit laten liggen, hij trapt ze er liever zelf in, en dat is nu het grote verschil tussen deze twee tenoren.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 02:26
Messi heeft nog nooit iets met Argentinië gewonnen. CR heeft eigenhandig Portugal Europees kampioen gemaakt.

Zo kun je ook redeneren.

Verder is de discussie onzinnig.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:32
Hahah klopt want hij maakte de winnende in de ek finale. Heeft nooit WK finale gespeeld. Werd uitgeschakeld in eerste ronde WK 2014. Ronaldo zal nooit beter zijn dan Messi. Alle groten der aarde zeggen dat behalve sukkels zoals jij en Gullit.
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 10:11
Eigenhandig? Hou toch op, Portugal won alleen maar van Wales in de reguliere speeltijd en ging met de grootste mazzel door in een poule met IJsland, Hongarije en Oostenrijk waar ze alleen maar gelijk speelden. Bovendien maakte Eder de enige goal in de finale.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
Primo : Messi heeft Olympisch goud gepakt in 2008
Secundo : Heeft met de U19 de wereldbeker gepakt.
Waar was Ronaldo tijdens de finale tegen de Fransen? Hij stond te huillie huillie naast het veld, dus zonder hem ging het ook in de finale , dus a u b klep toe!
PS Als ze Messi niet hadden gehad was er voor Argentinië geen plaats geweest in het laatste WK , dus alvorens je met commentaar komt op de beste speler van deze generatie redeneer op de juiste manier !

Verder is jouw redenatie inderdaad onzinnig en totaal van de pot gerukt, dus afvoeren please!
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 13:28
Zelfs met je uitroeptekens kun je niet overtuigen.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 13:42
Wat ben jij een belachelijk persoon, echt waar zo zielig, sukkelaar dat ben jij !!!???///
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
donderdag 14 maart 2019 om 14:18
Weer een super waardevolle bijdrage voor de discussie.

Maar wederom heb je me niet overtuigd. Ga zo door.
Vind ik leuk
power +7733
vrijdag 15 maart 2019 om 21:41
Ach,,, je hebt totaal geen verstand van voetbal zo te zien...misschien ijshockey is iets voor jouw.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
vrijdag 15 maart 2019 om 22:05
Jou.

Cursus Nederlands zou wonderen kunnen doen bij jou.
Vind ik leuk
power +7733
vrijdag 15 maart 2019 om 22:57
Cursus NL? die heb ik niet nodig want ik ben niet in NL,, cursus voetbal is zeker iets voor jouw.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
zaterdag 16 maart 2019 om 08:25
Een cursus Nederlands is niet voor mensen in NL, maar voor mensen die Nederlands willen spreken.

Vraag me overigens af of het bij jou zin heeft, want je doet het consequent verkeerd.

Maar maak je zin eens af... Voor mijn wat?
Vind ik leuk
power +7733
zaterdag 16 maart 2019 om 11:14
Wat een kansloze reactie van jouw,, je hebt echt niks over voetbal te vertellen. Begin je weer over taal en NL cursus.

Ik vind jouw een taal nazi, jij hebt bovendien zelf een cursus nodig om fatsoenlijk te kunnen reageren op zulke platforms als dit.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10321
zaterdag 16 maart 2019 om 13:55
Ik wil wel reageren maar dat lukt niet, want je bent niet te begrijpen.
Vind ik leuk
rexxo +11988
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
Is die aanvoerder van Barcelona niks voor Ajax ?

Of zou hij te klein zijn voor het type spel in Amsterdam

1 kleine Argentijn, Nico, is al meer dan genoeg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:00]
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:01
Beter klein en fijn dan groot en dood!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:02
Gaat Ajax in de lilliputter League spelen met Lamprou als opperdwerg?
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
woensdag 13 maart 2019 om 23:00
Helemaal mee eens. Maar de cijfers doen makkelijker vermoeden dan werkelijkheid was. Eerste helft was Barca echt goed, weergaloos bij tijdens zelfs. Na rust even een mindere periode met 2-1 tot gevolg. Daarna paar momentjes en vervolgens was het weer Barca wat de klok sloeg. Dikverdiende overwinning en Messi.. tja moet je er nog van zeggen hé? Ongekend.

Dit barca, en dan met name op het niveau van voor rust, is een absolute kanshebber voor de CL deze editie.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Helemaal mee eens. Hoeft niks aan toegevoegd te worden.
Vind ik leuk
Basik013 +820
woensdag 13 maart 2019 om 23:13
Idd ronaldo - messi. 1-1
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:16
Onterecht pingel. Maar uiteindelijk terecht gewonnen.
En over Messi de beste zijn de meningen verdeeld. Denk dat ronaldi completer is
Vind ik leuk
power +7733
woensdag 13 maart 2019 om 23:20
Hoe kom je daarbij Onterecht pingel? zeker terecht. Ronaldo vind ik meer een spits, Messi kan goed spelen in andere posities. Ik vind hem stuk beter dan Ronaldo.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:23
Suarez trapte zelf op de tegenstander. Was duidelijk
Maar terecht door
Messi is zeker een topper maar hij kan niet overal top spelen. Hij moet het Barca spel andere systemen speelt hij veel minder. Kijk bij Argentinië. Ronaldo kan overal spelen elke competitie.
En dat is bij Messi niet hij kan alleen bij Barcelona en denk City. Dus completer.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 12:59
Rot op man jij weet echt niet wat je zegt, of beter wat je lult!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:49
Jij weet het wel meneer Diez. Ik weet zeker wat ik zeg. Messi kan alleen cd Barcelona systeem en daar is hij zeker de beste speler. Maar als hij buiten tv Barcelona presteert hij minder.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 16:10
cd Barcelona bedoel je daar corps diplomatic mee?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:17
Nee tikfout moet Fc Barcelona
Vind ik leuk
Hoogland +300
woensdag 13 maart 2019 om 23:27
Ja ik snap niet dat de var dit door laat gaan!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:32
Begrijp ik ook niet. Als real zo had gescoord hoor je iedereen hier en vp.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
donderdag 14 maart 2019 om 12:58
Dan denk je echt verkeerd , Ronaldo is heviger, met veel kracht , Messi is een puur natuurtalent, net daardoor is hij completer.
Vind ik leuk
keesje s +944
woensdag 13 maart 2019 om 23:51
Helemaal mee eens... Ronaldo ook prima maar messi is veel vervijnder 👌👌
Vind ik leuk
power +7733
donderdag 14 maart 2019 om 07:00
Idd keesje 's Messi is en blijft de beste vind ik.
Vind ik leuk
Fussball +368
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Heb weer genoten! Heerlijk!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Mooi hoor nu ajax- barca
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:03
Tommy van mij mag het..dan liever ten onder tegen het mooie Barça dan tegen oliesjeik City! ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Staart tussen de benen terug die Frambozen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
De topclubs heeft onzen memphis voor t uitkiezen...

Nee Barca is gewoon een ploeg die ineens gewoon een dikke overwinning kan neerzetten. K hoop dat ze in de kwartfinale dr weer uit liggen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:38]
Vind ik leuk
Nummer Diez +3287
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Triestig ventje dat ben jij!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:12
Op je vagina getrapt? K benoem alleen mijn opinie op een voetbalsite. Als je daar niet tegen kan ga dan lekker naar NOS sport.
Vind ik leuk
power +7733
donderdag 14 maart 2019 om 17:35
Hij heeft wel gelijk...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:17
Ach ach ach dus omdat ik hoop dat Barca het aflegt en eens een keer géén spaanse ploeg de CL wint ben ik triest? K ben geen barca fan, mag ik toch zijn? Als je neutraal bent is er nog meer spanning in t sinterklaasjournaal dan dat er sinds 2013 in de CL was.

Mensen waar je geen fatsoenlijke discussie mee kan voeren, die zijn triest.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 22:57
Messi het beest doet het weer
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
Lionel Messie de beste voetballer ter wereld, wandelend de allersnelste.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Messie? Broertje van Stanley
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
woensdag 13 maart 2019 om 22:58
Kunnen we nu eindelijk eens ophouden om dat omhoog gevallen snotjoch een sterspeler te noemen?

Niveau Lyon is zijn absolute top en zelfs dat niveau kan hij niet constant brengen. Klaar nu, niks geen gehype meer rond Depay, hij heeft het niet, is geen topper en wordt geen topper.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:05
Chauvinistisch...
1E goal van VDijk vandaag in de CL,
Nu is hij de beste verdediger van de wereld..
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 23:06]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:07
Toch heeft Depay wel iets speciaals, alleen Lyon is geen fantastische club & de competitie lijkt me echt een straf in Frankrijk.

Bij oranje de penalty tegen Frankrijk was natuurlijk ook fantastisch.

Hoop dat Depay nog een keer naar de Spaanse Liga of PL verhuist.

Valencia, Sevilla, Tottenham.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
donderdag 14 maart 2019 om 02:14
Die pingel tegen Frankrijk symboliseert juist alles wat niet goed is aan hem.

De wedstrijd was bijna voorbij en Nederland stond al 1-0 voor, Frenkie is het die deze pingel eigenhandig versiert en Depay eist de bal dan meteen op. Hij kan zonder al te veel druk die pingel nemen, want als hij mist is de wedstrijd toch al praktisch afgelopen.

Dat hij dan een panenka probeert zegt alles over die jongen, hij wilde in de picture staan tegen het land waar hij voetbalt zodat hij als een mannetje binnen kan komen in Lyon en hij de gene is die Frankrijk heeft vernederd.

Mensen vinden dat speciaal, ik vind dat zielig. Doe het dan als het de beslissende pingel is. Dat heeft ie overigens wel eens gedaan bij PSV en toen miste hij de panenka.

Nee, ik hou er gewoon niet van, Justin Kluivert idem dito voordat mensen denken dat het puur vanwege zijn PSV verleden is.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:52
Helder, nee dat dacht of denk ik niet.

Echter wie dan voorin?
Bergwijn en dan?

Babel lijkt me nu toch echt over zijn top bij fulhem?

Lammers proberen in de spits, let op ook hier niet omdat hij van PSV is, puur gebaseerd op leeftijd en huidige resultaten.

Bergwijn - Lammers - ?

Ik zou het 123 niet weten welke drie voorin bij oranje.
Vind ik leuk
Sanders +4296
donderdag 14 maart 2019 om 08:57
Promes heb je ook nog. Die speelt toch ook best aardig momenteel, alleen speelt hij nu vaak wel iets meer verdedigend. Weghorst kan natuurlijk ook nog in de punt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:06
Promes, persoonlijk dan Depay, die vind ik beter, wederom los van PSV gezien.

Bergwijn - Lammers - Depay

De Roon, Frenkie Wijnaldum

De vrij de ligt van dijk Dumfries

Cillisen

Zoiets?
Vind ik leuk
Sanders +4296
donderdag 14 maart 2019 om 14:30
Zou zeker niet verkeerd zijn, al zou ik de vrij niet op de flank zetten persoonlijk. Dan nog liever Aké. Man wat hebben wij een luxe achterin hahah
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 22:59
Je ziet nu wel dat alléén de allerbeste overblijven.. Barça, City, Liverpool, Ajax etc. Mooi rijtje! ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:10
Ajax staat in mijn ogen nipt 7de ban deze 8, zoiets:

1. Barca
2. Manchester City
3. Liverpool
4. Juve
5. Tottenham
6. United
7. Ajax
8. Porto
Vind ik leuk
Pimman +10447
woensdag 13 maart 2019 om 23:19
Ik denk idd dat jouw lijstje wel de juiste verhoudingen aangeeft "op papier".
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:24
Inderdaad, op papier, in de praktijk niks zeggende.

Succes vrijdag met de loting, hopelijk weer eerst thuis, past Ajax op de een of andere manier beter Europees gezien.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1084
woensdag 13 maart 2019 om 23:04
Barca The Best....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:08
JAAA! Geweldige wedstrijd en wat was Messi toch weer ongelofelijk belangrijk. 2 doelpunten en ook nog eens 2 prachtige assists. Wat hou ik toch van deze man

Arthur ook weer heeeel lekker te voetballen en daarom wou ik ook liever dat Coutinho speelde vandaag, deed goed mee en had hele mooie combinaties. Het was vooral in de kleine ruimtes vaak vandaag en dat was te verwachten. Coutinho zonder twijfel veel beter dsn dembele in de kleine ruimtes

Die ndombele speelde echt weer zo ontzettend goed, ben benieuwd of er een topclub is die hem gaat halen in de zomer
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:11
Memphis? Memphis, who the fuck is Memphis 🎤
Vind ik leuk
Sanders +4296
donderdag 14 maart 2019 om 08:58
Who the fuck is trotsvanhetnoorden??
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:00
FC Groningen Trots van het noorden 🙏🏻
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:14
Fantastisch dat ik Messi toch week in week uit kan zien spelen. Het is wel is waar tegen Lyon maar wat hij steeds maar weer laat zien is abnormaal. Dat kan helemaal niet. Wat Ronaldo gister liet zien was ook echt fenomenaal, hij staat er ook keer op keer. En dat ook nog is op 34 jarige leeftijd. Toch is er maar 1 koning van het voetbal. Lionel Messi.
Vind ik leuk
Isakson +284
woensdag 13 maart 2019 om 23:15
Als ie maar op tijd thuis is onze Memphis.
Vind ik leuk
Benniewies +5386
woensdag 13 maart 2019 om 23:36
Depay is een van de zoveul goei uit Brabant
Vind ik leuk
plein19 +3137
donderdag 14 maart 2019 om 00:40
Real is nog niet zo vervallen dat Memphis er zou passen
Vind ik leuk
pinkelman +4414
donderdag 14 maart 2019 om 08:48
Het wil maar niet vlotten met Memphis, die in zich zelf toch een wereldspeler ziet. Gisteren wederom compleet onzichtbaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws