'Of Jaap Stam me naar Feyenoord haalt? Dat zou leuk zijn, haha'

'Of Jaap Stam me naar Feyenoord haalt? Dat zou leuk zijn, haha'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 23:34wo 13-03-2019 om 23:34

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 08:50do 14-03-2019 om 08:50

Gustavo Hamer zou het leuk vinden als Jaap Stam hem meeneemt naar Feyenoord, maar de middenvelder van PEC Zwolle rekent nergens op. Hamer tekende afgelopen zomer een driejarig contract in Zwolle. Hij kwam over van Feyenoord.

Hamer hoopt dat Stam het goed gaat doen bij Feyenoord, waar de huidige trainer van PEC vanaf volgend seizoen het stokje overneemt van Giovanni van Bronckhorst. "Het is hem gegund. Het is een heel goede trainer. Ik ben heel tevreden over hem. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen", zegt Hamer na Ajax - PEC (2-1) tegen VTBL.

Hamer lijkt wel trek te hebben in een terugkeer bij Feyenoord. "Of hij me haalt? Dat zou leuk zijn, haha. Maar ik zit nu nog bij PEC. Ik heb het er nog niet met hem over gehad. Ik heb voor drie jaar getekend bij PEC, dus ik denk dat ik nog wel even vastlig hier."

Poll

Is Hamer goed genoeg voor Feyenoord 1?

(1469 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 23:36
Hamer dat gaat niet gebeuren!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:39
Nee dat lijkt me ook niet en mag ik zeker niet hopen voor jullie!
Vind ik leuk
Bengelino +13863
donderdag 14 maart 2019 om 00:01
Nee, te goed voor feyenoord
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:58
Die Hamer heeft zeker het niveau van Feyenoord. Middelmaat.
Vind ik leuk
Kaar +3115
donderdag 14 maart 2019 om 07:42
👏🏼
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:59
Hey goede naam 😉😉
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12006
donderdag 14 maart 2019 om 05:47
MC HAMMER!!
Nee hoor bij Pec ben je op je plek je kan lekker daar blijven je doet het prima daar 👍
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 06:46
Can’t touch this mmmmm mmmmm mmmm
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12006
donderdag 14 maart 2019 om 07:14
😂😂😂precies die ja
Vind ik leuk
Hoekie89 +510
donderdag 14 maart 2019 om 08:12
Hamer time!!!
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:36
Hamer wie?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:42
😂😂
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
woensdag 13 maart 2019 om 23:43
😎😎
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 00:44
Idd ja
Vind ik leuk
Mo +12959
woensdag 13 maart 2019 om 23:41
Hahaha
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
woensdag 13 maart 2019 om 23:44
Neem Labyad ook maar mee.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
woensdag 13 maart 2019 om 23:53
dat was toch een goede
nu al beu?
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
donderdag 14 maart 2019 om 07:03
Ja, helemaal zat.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
donderdag 14 maart 2019 om 14:07
Had wel assist gisteravond. Overigens heb ik ook een enorme schijthekel aan m, maar dat terzijde.
Vind ik leuk
JonathanAjax +10729
donderdag 14 maart 2019 om 19:00
Waarom heb je een schijthekel
aan hem?
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
donderdag 14 maart 2019 om 20:20
Omdat hij heel vol van zichzelf is, hij zijn contract weigerde te verlengen bij de club die hem groot heeft gemaakt, hij altijd riep dat hij psv de mooiste club van NL vond en toen opeens Ajax en vanwege de vele sneren naar het PSV publiek.
Vind ik leuk
Pec010 +2528
donderdag 14 maart 2019 om 09:16
Labyad is denk ik echt een goede versterking voor Feyenoord. Hamer is nog lang niet zo ver.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:46
Gustavo wil spijkers met koppen slaan?
Ik denk dat Hamer hier de plank mis slaat.
Vind ik leuk
FRChamp +1361
woensdag 13 maart 2019 om 23:50
Gelukkig kan hij er zelf nog om lachen.
Vind ik leuk
Benniewies +5386
woensdag 13 maart 2019 om 23:55
Van geel legt wel ff 3 miljoen euro neer... Geen probleem bij Feyenoord
Vind ik leuk
Scf1984 +263
donderdag 14 maart 2019 om 04:49
Joh breng de flap niet op ideeen.
Vind ik leuk
FSCeara +9529
woensdag 13 maart 2019 om 23:55
Ik denk dat het voor Feyenoord van belang is om een keer van alle middelmaat af te komen en zich probeert te profileren als een topclub.
Alleen word dat met Mr. van Geel heel moeilijk.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
woensdag 13 maart 2019 om 23:59
Daar moet je wel de centjes voor hebben. En Feyenoord heeft nou eenmaal niet zoveel te besteden.
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 00:45
Koopjes koopjes. Hier af te halen...
Vind ik leuk
Jan Nijhof +750
donderdag 14 maart 2019 om 05:56
Als van Geel met koopjes een derde plaats weet te beloven dan doet hij dat knap. Alleen met jeugd en/of geld van buiten kan je hogerop komen.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
donderdag 14 maart 2019 om 14:17
Wat is daar precies knap aan? Feyenoord heeft nog altijd meer te besteden dan de rest.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:39
Nee want van Geel heeft veel centjes uitgegeven en weinig centjes verdiend.
Vind ik leuk
FSCeara +9529
donderdag 14 maart 2019 om 14:38
dat is ook te wijten aan verkeerde aankopen die je aan de straatstenen niet meer kwijt komt. ook is er verkeerd geïnvesteerd met het geld dat er wel was. misschien zie ik het verkeerd maar denk dat je als ' top" club altijd moet kijken dat je kapitaal op het veld staat en dat is nu gewoon niet zo. er is aan veel kapitaalvernietiging gedaan.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
donderdag 14 maart 2019 om 16:58
Feyenoord staat precies waar het hoort te staan met de mogelijkheid die ze hebben. Ik zie het probleem niet. Ze hebben zelfs prijzen gewonnen de afgelopen jaren waaronder heel knap het kampioenschap.
Vind ik leuk
FSCeara +9529
vrijdag 15 maart 2019 om 16:27
met de spelers die ze hebben staan ze precies waar ze horen te staan. maar iedereen vind dat ze vooruit moeten met de club en dat is met van Geel niet mogelijk. Ik zie ze ook geen aansluiting meer vinden met Ajax en PSV. Die slag hebben ze paar jaar geleden gemist.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
vrijdag 15 maart 2019 om 17:07
Hoe kun je vooruit als je Ajax en psv niet kunt inhalen.
Vind ik leuk
FSCeara +9529
vrijdag 15 maart 2019 om 22:20
het seizoen is nog 8 wedstrijden. Als Ajax van PSV wint dan word Ajax gewoon kampioen. Ik heb gelukkig niets met beide clubs maar zie wel dat Ajax veel meer voetballend vermogen heeft. PSV moet het voornamelijk hebben van het fungeren als team en dat is na de winter niet al te goed.de wedstrijd tegen Ajax word de sleutel wedstrijd. als PSV die wint worden ze kampioen, bij gelijkspel of verlies denk ik dat Ajax kampioen word
Vind ik leuk
voebtalie +2378
vrijdag 15 maart 2019 om 23:17
Op wie reageer je?
Vind ik leuk
FSCeara +9529
zaterdag 16 maart 2019 om 02:30
op jou
Vind ik leuk
voebtalie +2378
zaterdag 16 maart 2019 om 13:12
Ok. We denken er hetzelfde over namelijk.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 23:58
Hamer blijft liever zijn hele leven voor Zwolle voetballen. Daar heeft hij altijd al van gedroomd.
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 00:45
Wie niet....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:49
Moet ik ze allemaal opnoemen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:49]
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 16:41
Dat zou leuk zijn....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:39
Mevrouw Theunissen uit Middelburg.
Tinus Boekklapper uit Den Haag.

Morgen weer 2.
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 19:37
Mijn ouwe maatje Tinus. Hoe is het met hem?
Al jaren niet meer gezien. Ben ook weinig in Den Haag.
Volgende maand weer vliegen 😊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:00
Feyenoord weet ook wel dat die Hamer veelste duur is voor hun. Pec zal volgend jaar mee doen om Europees voetbal, feyenoord daarintegen? denk dat ze hun spreekwoordelijk borstje maar nat moeten maken en dat ze moeten vrezen voor de Keuken Kampioen divisie
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 00:01]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 05:56
Laat karma maar het werk doen...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:02
Minder leuk voor Feyenoord, is niet voor niets weggestuurd nadat hij meerdere iPhones uit de kleedkamer had genakt.
Vind ik leuk
Navi +7
donderdag 14 maart 2019 om 01:09
Wat een idiote en onterechte beschuldiging!
En bovendien is Hamer nooit door Feyenoord weggestuurd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 01:12]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:12
Sorry haha verwarde hem met iemand anders.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 02:05
'Had genakt' en jij irriteert je aan voetballers die klinken als Marokkanen? Ga verdorie zelf eens Nederlands spreken. In plaats van je straattaal. Mafklapper.
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 03:04
Provoceren provoceren
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 05:59
Jaap heeft al te horen gekregen dat er niks
mogelijk is. Het geld is al uitgegeven aan Van Geel en derden. Helaas triest maar waar. We gaan naar de klote. Laat aub een sjeik komen of iemand met veel geld. Niet nog een #wijzakkensteedsverderweg# jaar.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 06:25
Nope. Jij en clement lekker daar blijven.
Vind ik leuk
Kuip +10070
donderdag 14 maart 2019 om 06:58
Kunnen verslaggevers geen betere vragen bedenken dan aan zeer middelmatige voetballers te vragen of ze naar de top drie zouden willen?
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 07:02
En koester dat 3-jarig contract maar, Gustavo.
Vind ik leuk
Cantonoy +55
donderdag 14 maart 2019 om 07:04
Hamer maar verder in Zwolle Gustavo....
Vind ik leuk
ech wel +38
donderdag 14 maart 2019 om 08:38
ja joh laten we nog een middenvelder er bij halen daar hebben we er nog niet genoeg van,
Vind ik leuk
henk1952 +216
donderdag 14 maart 2019 om 09:24
Hamerslag nu. Niet meer over praten...
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Hamer gold wel als een groot talent in zijn lichting, net als Schuurman en Verdonk.
Hugo Borst heeft er nog een boek over geschreven, die lichting.

Alleen hebben ze het niet waargemaakt, maar dit ligt ook aan de opleiding, of liever gezegd het gebrek daaraan.
Vind ik leuk
Navi +7
donderdag 14 maart 2019 om 10:44
Hamer en Verdonk komen er wel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws