Pikante clash met PSV: 'Ik dacht dat Van Bommel een ontzettende rotzak was'

Pikante clash met PSV: 'Ik dacht dat Van Bommel een ontzettende rotzak was'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 07:30do 14-03-2019 om 07:30

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 08:59do 14-03-2019 om 08:59

Voor Peter van Ooijen staat aanstaande zondag een pikant duel op het programma. De middenvelder van VVV-Venlo is PSV'er in hart en nieren. Komend weekend even niet. Dan ontvangt VVV de huidig koploper in stadion De Koel. 

Van Ooijen (27) speelde van 2003 tot 2014 bij PSV. Met Mark van Bommel, nu hoofdtrainer in Eindhoven, bouwde hij destijds een goede band op. "Toen ik Van Bommel alleen van de televisie kende, dacht ik soms dat hij een ontzettende rotzak was. Wel een geweldige speler, maar hij zocht altijd de grenzen op en was vaak in beeld als hij aan het klagen was", vertelt Van Ooijen in het Brabants Dagblad. 

"Hij bleek totaal tegenovergesteld te zijn aan het beeld dat ik van hem vanaf de televisie had. Niet alleen die topvoetballer die het randje opzocht, maar ook iemand die heel geïnteresseerd is in je als persoon", aldus Van Ooijen.

"Hij probeerde mij, maar bijvoorbeeld ook Marcel Ritzmaier en Nigel Bertrams, altijd vooruit te helpen. Van Bommel genoot ook echt ervan als jonge spelers in iets progressie boekten. Dat zijn dingen die je de rest van je carrière onthoudt. We appen nog af en toe en spreken elkaar bij wedstrijden."

VVV en PSV nemen het in speelronde 26 van de Eredivisie tegen elkaar op. De wedstrijd begint zondag om 12.15 uur. 

Poll

Wat wordt de uitslag bij VVV-PSV?

(1732 stemmen)

Plaats een reactie

Emnu +7075
donderdag 14 maart 2019 om 07:31
De eerste indruk is meestal de beste.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7739
donderdag 14 maart 2019 om 07:33
Mijn eerste indruk van jou is anders ook niet erg positief of zoals VP het graag verwoord "pikant".
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 14 maart 2019 om 07:38
Mijn eerste indruk van jou is dat je n gefrustreerd mannetje bent die niet eens z’n eigen grappen kan bedenken.

Voor de rest heb ik geen idee wie je bent, wou dat ook graag zo houden.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
donderdag 14 maart 2019 om 07:40
Hahahaha
Vind ik leuk
psvfan1913 +7739
donderdag 14 maart 2019 om 07:43
Ik ben totaal niet gefrustreerd maat, Wel beetje chagrijnig maar thats it.
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 14 maart 2019 om 07:45
Waarom chagerijnig?

PSV staat bovenaan, met een toptrainer aan het roer, schitterend spel dat in de CL niet had misstaan etc.

Ik had gedacht dat je blij zou zijn.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7739
donderdag 14 maart 2019 om 07:46
T leven draait helaas niet volledig om voetbal. Geen zin in werk.
Vind ik leuk
Bengelino +13679
donderdag 14 maart 2019 om 07:31
Zo, ontzettend pikant zeg
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:31
Goed verhaal.
Vind ik leuk
Clown123 +733
donderdag 14 maart 2019 om 07:33
Dankzij de hulp van van Bommel zijn deze 3 genoemde spelers nu van wereldniveau!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:35
Het laffe voetbal van PSV gaat VVV 3 punten opleveren!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:38
En terecht
Vind ik leuk
Mr bien +6913
donderdag 14 maart 2019 om 07:41
Laten we dat hopen.
Vind ik leuk
Jozef +44622
donderdag 14 maart 2019 om 07:41
Maakt me niks uit, als het PSV maar 3 punten gaat kosten...
Vind ik leuk
ajaksiet +1266
donderdag 14 maart 2019 om 07:38
Op het veld wad het zeker een klootzak, daarom was hij ook zo goed.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:40
Ik ap.
Wij appen.
Jullie appelen.
En wij hebben geapt.

Gaan we nu ook Engelsen woorden vervoegen?
Loven.

Ik love je. Of ... I hou you.

Wij geloven het wel.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:42]
Vind ik leuk
Mosquito +21903
donderdag 14 maart 2019 om 08:01
Ik hup.
Jij hupt.
Wij huppen.
Heel Holland hupt Holland.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:05
Haha.

Heel Holland hupt ... laat John de Mol het maar niet horen.

Voor je het weet maakt die halve zool er weer een tv programma van.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:07]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
donderdag 14 maart 2019 om 07:42
Van Bommel is ook een uiterst irritant en arrogant mannetje ... altijd al geweest ...
Vind ik leuk
Werner1913 +10639
donderdag 14 maart 2019 om 08:42
Ja. Want jij kent hem persoonlijk.... droeftoeter.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
donderdag 14 maart 2019 om 17:24
Ik zie genoeg van hem om die conclusie te kunnen trekken ...

Droeftoeter terug ...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:09
Zo, geweldige analyse......
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
donderdag 14 maart 2019 om 21:13
Dank je! 👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:55
Laat Van Bommel maar zien hoeveel progressie je hebt geboekt. Een paar doelpunten zijn een goed middel.
Vind ik leuk
Blindsy +18889
donderdag 14 maart 2019 om 08:00
Van Bommel wás ook een ontzettende rotzak.
Vind ik leuk
3-0achter +314
donderdag 14 maart 2019 om 08:07
In het veld is Van Bommel een klootzak maar buiten het veld is het een hele aardige kerel.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:14
PSV en uitwedstrijden ik heb er zin in. Volledig druk zetten op Hendrix die kan niet veel.
Vind ik leuk
G.Kopf +5006
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
Nou dat is aardig van Bommel.
Lijkt mij eigenlijk ook altijd een enorme kwal.
Vind ik leuk
Radaje +1522
donderdag 14 maart 2019 om 08:17
De A1 heeft gisteren het goede voorbeeld gegeven. Nu het eerste zondag nog met 3-1 winnen.
Vind ik leuk
Linke loe +823
donderdag 14 maart 2019 om 08:25
Ik voel een gelijkspel ..echt 100 procent dit word een gelijkspel 👌
Vind ik leuk
just relax +374
donderdag 14 maart 2019 om 08:28
Raar eigenlijk en meteen ook een beetje sneu dat veel ajacieden na een goede wedstrijd tegen Real weer de boventoon voeren op een PSV topic met de meest dwaze opmerkingen.
Als je een voetbalclub nodig hebt om een gevoel van eigenwaarde te krijgen is het triest gested met die figuren.
Een beetje normaal discussieren over voetbal is door dat soort figuren ook niet mogelijk helaas.
Het ergste van alles is dat velen zich laten meeslepen in het kleutergedrag van dit soort figuren, die overigens bij elke club aanwezig zijn.
Als iedereen nu een kapt met al die verbale onzin hier op VP kunnen we eindelijk eens met respect voor elke club een gezonde discussie voeren.
Fijne dag nog.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:19
Vechten tegen de bierkaai dat hier. Een grote creche dit.
Vind ik leuk
Blije +63
donderdag 14 maart 2019 om 08:47
Veel erger
Vind ik leuk
leozao +939
donderdag 14 maart 2019 om 08:51
Eigenlijk is hij gewoon een enorm vriendelijke man. Heeft voor iedereen belangstelling, zoekt iedere wedstijd de 4e man op voor een praatje. Ach die oude voetbalbeelden, die komen gewoon niet helemaal goed over...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:51]
Vind ik leuk
ritje +642
donderdag 14 maart 2019 om 10:29
hallo het zou mij verbazen als psv tegen vvv punten verspeelt? Maar ! keer moet het toch gebeuren? het langste team met een top keeper ( unnerstall) kan voor een verrassing? zorgen. Gelijk spel? En Ajax winnen dan wordt de wedstrijd tegen Ajax. wel erg bijzonder met gelijkaantal punten! mvg ritje
Vind ik leuk
Dorzon +4817
donderdag 14 maart 2019 om 10:39
Het is gewoon een klootzak
Vind ik leuk
just relax +374
vrijdag 15 maart 2019 om 08:42
Jij ook, en dan ken ik je nog niet eens.
Vind ik leuk
Janste +356
donderdag 14 maart 2019 om 12:10
Ff Yoshida bellen, die weet hoe je moet scoren tegen psv.
Ik denk echt dat als een eens 1 punt kunnen behalen tegen psv, dat het nu zondag kan zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:58
Ik denk ook dat het nu zondag kan zijn als een eens 1 punten kunnen behalen tegen Psv.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:22
Zou toch leuk zijn als vvv wint van ooien hatrick
Vind ik leuk