'Ik werd afgewezen door Feyenoord. Jaar later nog een poging. Weer afgewezen'

'Ik werd afgewezen door Feyenoord. Jaar later nog een poging. Weer afgewezen'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 08:29do 14-03-2019 om 08:29

Wouter Burger hoopt komend seizoen definitief door te breken in Feyenoord. Eind februari zette de jonge middenvelder zijn handtekening onder een contract tot medio 2023 in De Kuip. 

Burger (18) heeft altijd al gedroomd van een doorbraak in Feyenoord 1, vertelt hij in supportersmagazine Hand in Hand. "Er was maar één club waar ik wilde voetballen. Dus deed ik mee aan Feyenoord talentendagen in de hoop toegelaten te worden. De eerste keer werd ik afgewezen. Ik speelde toen nog als linksbuiten en ik was niet explosief genoeg. Een jaar later nog een poging gedaan. Weer afgewezen. Dit keer omdat Feyenoord geen ruimte had; de elftallen van O12 zaten al vol."

Burger zocht zijn heil bij stadgenoot Excelsior. "Ook al werd ik tweemaal afgewezen door Feyenoord, het voelde voor mij niet als nee, maar eerder als nog even wachten. En mijn geduld werd uiteindelijk beloond. Ik wist dat Feyenoord ooit zou komen. Ik heb de liefde van Feyenoord overgenomen van mijn ouders. Als je op de tribune zit, wil je niets liever dan later zelf op die grasmat voetballen."

In augustus maakte Burger zijn debuut in Feyenoord 1. Trainer Giovanni van Bronckhorst gaf de tiener speelminuten in de voorronde van de Europa League. 

Lees ook: Contractnieuws in De Kuip: 'Ik ben hier superblij mee en ontzettend trots op'

Plaats een reactie

fernjef +1536
donderdag 14 maart 2019 om 08:30
Tijden zijn veranderd bij Feyenoord. Wie vroeger tot twee keer toe afgewezen werd, is tegenwoordig goed genoeg... :-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:31]
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 08:40
Of ze wezen de verkeerde af (kuch, Vincent Janssen).
Vind ik leuk
Waagplein +843
donderdag 14 maart 2019 om 08:49
Helemaal geen verkeerde keuze van Feyenoord geweest hoor ;)
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 08:53
Nou ja, als je bedenkt dat ze liever Wessel Dammers en Achahbar hadden dan Vincent Janssen.... ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:53]
Vind ik leuk
Tafkaz +4780
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
Dammers speelde dan ook op een andere positie.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:30
Nope. Is opgeleid als spits. Onder Rutten is-ie echter als centrale verdediger verder gegaan.
Vind ik leuk
DrDeef +2351
donderdag 14 maart 2019 om 09:32
Was toen gewoon spits. Kon er niet veel van, is onder Rutten tot CV omgevormd, op die positie is ie iets minder slecht.
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 09:52
Janssen heeft één wonder seizoen gedraaid waarna AZ hem wist te verkopen voor het zesvoudige van wat Feyenoord er ooit voor gekregen had.

En Zo loopt t nou eenmaal zo af en toe.
Zie Malen, Bergwijn, of wat langer geleden n Huntelaar etc.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
En nog is Janssen een klasse beter dan Jorgensen.
Vind ik leuk
Deck010 +9833
donderdag 14 maart 2019 om 10:04
😂😂
Vind ik leuk
Red de Kuip +2535
donderdag 14 maart 2019 om 10:05
Vandaar dat Janssen nergens speelt nadat hij is vertrokken bij AZ.
Vind ik leuk
kees ee +943
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
. . pfff, . . juist, want 't komt er maar niet uit ??
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:24]
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 10:34
Wat vind je van Johnsen?
Vind ik leuk
Wittepiet +160
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
In fifa 16 misschien ja
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 08:55
fijn om zo een topic over niet-jouw-club te starten. je vindt je eigen club groots. dat zou je ook zijn, als je andere clubs met respect zou behandelen. nog een lange weg te gaan voor je..
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 09:35
Gebeurt alleen maar de laatste tijd. Elk topic over Feyenoord wordt weer gestart met een uitlokkend bericht van een Ajacied...
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:40
Mooi hè? Vooral die Rotterdammer die Ajacied niet kan spellen.
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 09:41
Zeker mooi. Ja die gast is hier nog steeds actief, geen idee hoe maar oké.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:44
Leuk man. Je moet toch wat als je zeeën van vrije tijd hebt als brugklasser of 2e jaars?
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 09:49
Ja een normaal persoon zou zijn vele vrije tijd anders in de 'echte' wereld bestreden i.p.v. rotzooien op deze site.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:17
Ohw dat doe ik zeker maat. Maak je daar maar geen zorgen over ;-)
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 13:31
een leven op de middelbare school... hahaha hou op man!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
Ach, soms moet je mensen laten praten en ze in hun eigen wereldje laten leven....wees er trots op menneke.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:22
Weetje wanneer je wat beters kan doen met je tijd...als je over andere VP members gaat nadenken wat zij in hun vrije tijd doen...dan heb je pas echt tijd over knul.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:17
Wat een jankerd ben je toch ook. 😆😆😆
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 12:22
Haha, zeker.
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 12:39
Oh en daar is ie al...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:25
Ach jochie toch. Heb je natuurlijk een keer op je plek gezet en dat doet nog pijn zeker...
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 18:30
Mij niet in ieder geval, laat ik ook zeker niet gebeuren 🤣
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:31
Wel dus...
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 18:31
Waar dan precies?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:33
Ga zoeken...ik ga nuttigere dingen doen
Vind ik leuk
Legion73 +223
donderdag 14 maart 2019 om 21:20
Het is wel duidelijk dat jij degene bent met een probleem hier,ga eens naar buiten ....ooh wacht dat is het natuurlijk,dat gaat in jou geval niet.
Ga lekker verhuizen gast,dan kun je ook weer over straat,misschien fleur je daar van op want je komt nu wel erg getraumatiseerd en zuur over
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:29
Wat jij wil jonge...sommige hebben hier geen idee
Vind ik leuk
Nummer 23 +67
donderdag 14 maart 2019 om 15:19
Ajakkesiet? Ajaxsjiet? Ajacksniet? Verrek... Ahajaksnjiet g&*v%$d&*#×@! Ajaxxiep. Ahajasniet. Ik geef t op Ajax supporters. Ajaxieden toch🙈😉
Vind ik leuk
Legion73 +223
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Ooh je bedoelt die gast die zich de hele dag opsluit op in zijn kamer?
Man man,wat een leven heb je dan.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2535
donderdag 14 maart 2019 om 10:07
En als er dan iets over hun club word geroepen, ben je iemand die meer haat heeft naar Ajax dan liefde naar je eigen club. Ja er lopen rare jongens hier.
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 11:31
Of "calimero", wat dit ook mag betekenen. Je word er mee doodgegooid hier.

Zeker na vorige week zijn er meer Ajax trollen bijgekomen én met als resultaat ook meer PSV trollen. Ik ben alleen al blij dat dat "ons aller Ajax" gezeik voorbij is...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:19
Als iemand kritiek heeft op jullie cluppie, is het gelijk een trol...

Dit komt echt van de Feyenoorders dat die sfeer hier nu zo is.

Constant lopen klagen over trollen en uitlokken...maar je laat jezelf dan wel uitlokken...hoe dan?
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 13:30
laat gaan deze jongen. al maanden aan het provoceren. geen aandacht geven, laat gaan!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:24
Haha lastig he als de feiten worden benoemt. Als het over de inhoud gaat...loop je altijd weg. Bijzonder laf maar je eigen keuze. Succes ermee...najah veel heeft deze opstelling jou niet gebracht in je leven.

Als je mij wilt negeren, vind ik prima...want zie jou eigenlijk ook nergens een positieve bijdrage aan geven, maar ga dan ook niet met anderen over mij praten...je lijkt net een wijf man 🙊
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 18:50
word jij nooit moe van jezelf?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:20
Nee eigenlijk word ik moe van jou...want je zegt altijd a maar doet b.
Vind ik leuk
FRChamp +1361
vrijdag 15 maart 2019 om 19:12
Haha precies!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:25
Daar kunnen jullie ook van leren...een betere wereld begint bij jezelf he jollyboy
Vind ik leuk
FRChamp +1361
vrijdag 15 maart 2019 om 19:11
Je volgt Feyenoord meer dan Ajax, goed bezig 😉.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:30
Prachtig talent
Toekomstig aanvoerder van Feyenoord!
Vind ik leuk
FRChamp +1361
vrijdag 15 maart 2019 om 19:13
Zeker weten!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:32
Onder Jaap Stam zal het voor iedere speler van Feyenoord anders worden.
Vind ik leuk
Bowy +58
donderdag 14 maart 2019 om 08:47
Gelukkig wel,want de jeugd kreeg bij Gio weinig speelminuten.En in de jeugd zitten goede spelers dat zag je afgelopen zondag wel hij was het beste jongetje van de klas.
Vind ik leuk
thierryer +2049
donderdag 14 maart 2019 om 09:32
Ja dat hoop ik wel. Heb gister die Lachmann zien spelen, maar die kan je er prima bij hebben volgend seizoen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12006
donderdag 14 maart 2019 om 10:31
Dat wordt Geen Lachen man voor ons
Alleen serieus voetbal volgend seizoen.
Kan dus beter blijven waar hij is
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 13:38
Lachman? Da's toch die speler die bij zowel Zwolle, Willem II, Twente als Sheffield Wednesday nooit onbetwist basisspeler was?

Alsjeblieft niet naar Rotterdam halen...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:32
Wordt tijd dat hij minuten gaat maken. Jaartje verhuur anders?
Vind ik leuk
Mr bien +7023
donderdag 14 maart 2019 om 08:32
Na Feyenoord word het een wereldburger
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:40
Zijn droomclub is Hamburger SV.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 08:40
Alles beter dan Darmstadt.
Vind ik leuk
Jaap Stam +100
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
:) :)
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 10:48
Leuke stad hoor Darmstadt. Op er in een ver verleden enkele weken via mijn baas gewerkt.
Vooral de meisjes waren leuk!
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 11:02
Ja, 't schijnt inderdaad een prima stad te zijn. Maar die naam...

Studenten stad, is het niet?
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 11:06
Zou goed kunnen , maar ik was er voor mijn werk.
En toen was ik nog jong en vroeg niet wat die meiden leerde of werkte😂
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 11:07
Nee, geen: "Hé du, was machst du?" ;-)
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 08:33
Heeft deze jongen Ham als voornaam?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
Jaap Stam +100
donderdag 14 maart 2019 om 08:35
Nee King met zijn achternaam.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 08:47
🙂
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 08:35
Juiste instelling heeft die gozer. Die komt er wel
Vind ik leuk
Enw02 +664
donderdag 14 maart 2019 om 08:39
Heb hem al eens zien voetballen maar vond het toen niet zoveel.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:47
Lekker belangrijk dit.... VP kom is met echt nieuws dit boeit niemand
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 08:57
Ingescheurde teennagel van Frenkie?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:59
Zeg ik dat dan kneus? nee dan zeg je kleine blessure
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:04
Haha, 'kneus'. Fantastisch.

Relaxed joh.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:07
Ohja wacht het is natuurlijk nog ochtend moment!
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 10:50
Ongelooflijk wat een niveau hebben sommige mensen !
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12006
donderdag 14 maart 2019 om 10:32
Ingescheurde teennagel frenkie😂😂😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:33]
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 09:40
waarom klik je er dan op?
Vind ik leuk
Cantonoy +55
donderdag 14 maart 2019 om 08:52
Deze jongen heeft echt een mooie stijl. Had hem wel eerder vewacht qua invalbeurten etc.
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 09:13
Probleem bij de jeugd van Feyenoord is, dat ze fysiek vaak tekort komen, snelheid missen en da basis technieken niet goed is aangeleerd.
Bal aannemen, open draaien, bal afschermen,.
Kunnen vaak niks met hun mindere been, om over schieten en passen helemaal maar te zwijgen.
Kortom wat leren ze daar eigenlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:36
Ik.heb er lang over nagedacht en ik heb geen idee, dus kom op vertel het me want ik ben bloed nieuwsgierig wat ze daar leren?
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Toevallig kan Kökcü alles wat jij net opnoemt wel. Ook Toure is hiertoe in staat, over Burger kan dit wel deels gaan. Hij kan niet veel met rechts, maar zijn buitenkant links is goud waard.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:42
Ik vond Karsdorp en Kongolo inderdaad snelheid missen. En een bal aannemen... ho maar. Laat staan een bal afschermen.

En dan die Kokcü. Die kan echt helemaal niets. En ik vind Burger fysiek ook zwak, met z'n 1 meter 90.

Kortom, ik ben het volkomen met je eens.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:48
Net als van Persie, die kan ook werkelijk niks. Ik snap niet waarom hij nog opgesteld wordt.
Vind ik leuk
COYG +8186
donderdag 14 maart 2019 om 09:50
Ja hoe die man in godsnaam aan 14 doelpunten komt is ook een raadsel.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:53
En waarom-ie zich jarenlang fysiek staande gehouden heeft in de PL blijft voor mij ook een vraag.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:56
Misschien omdat hij zo goed met kinderen kan als ze het veld oplopen, de ideale vader figuur. Dat zal het zijn denk ik.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:52
En die De Vrij. Prutser. Ik vond Martins Indi trouwens ook fysiek maar zwak. Onbegrijpelijk dat-ie ook op het WK speelde.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:59
In dat rijtje past Kuijt ook. Onbegrijpelijk dat Feyenoord daarmee kampioen is geworden. De man had totaal geen ruggegraad
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:59]
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 10:06
Kijk je naar wie er nu instaan, v.Beek houten Klaas
Vilhena harde werker, maar mist snelheid
Clasie goede basistechniek en overzicht, maar fysiek komt ie tekort
Malacia, ongecontroleerd, aanvallend wel sterk, maar is geen echte verdediger
Keeper is helemaal waardeloos, want die Delle die 2x meedeed, is feitelijk je beste keeper
Ook beter dan Vermeer.

Trouwens conditioneel is Clasie ook niet goed.
Als je klein bent, moet je dat wel compenseren, door of constant onderweg te zijn of pure snelheid te hebben
Die nu naar Groningen is die jongen, heel iel, en geen schot, wel aardige techniek.

Karsdorp en Kongolo waren nog uit de tijd van BRard, nu die terug is, zal het niveau wss weer omhoog gaan.

Talenten nu zijn Azarkan, Kokcu, Boucha, en Bannis , de Mooij Zwarts Geertruida Hendriks
Neem Kokcu, goeie speler goeie techniek overzicht, maar fysiek ook nog te licht en ik zie m regelmatig stilstaan niet meelopen met zijn man
Dat kan toch niet, dan mag je meedoen in het eerste, dan ben je toch niet te houden
Heeft wel als 1 van de weinigen een goed schot.....
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
"want die Delle die 2x meedeed, is feitelijk je beste keeper
Ook beter dan Vermeer."


Weet je het zeker?

Kokcü en Burger zijn ook niet uit de tijd van Brard. Maar fysiek niets mis mee.

"en ik zie m regelmatig stilstaan niet meelopen met zijn man
Dat kan toch niet, dan mag je meedoen in het eerste, dan ben je toch niet te houden"

Ja, dat moet-ie in z'n spel verbeteren. Een Bazoer of Ziyech hebben daar ook weleens last van. En Vilhena mist snelheid? Waar baseer je dat op?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:37
Hij baseert dat waarschijnlijk op de snelheid van Mbappe tijdens Frankrijk - Nederland. En ja, eerlijk is eerlijk het scheelt wel een beetje.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 10:42
Dat klopt ja. Gelukkig kon Daley Blind die Mbappé wel bijhouden.

Maar goed, Van Hanegem was ook traag. Was van hem niet de uitspraak dat je gewoon op tijd moest vertrekken om op tijd te komen?
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 10:53
Het grootste probleem bij Feyenoord is misschien wel, dat kritiek altijd negatief wordt uitgelegd.
Maar als je beter wilt worden, moet je kritisch naar de eigen organisatie kunnen kijken.

En we kunnen toch niet zeggen, dat we de laatste jaren, de ene naar de andere talenten hebbenzien doorbreken.

Ik hoop t wel, maar Gio staat nou niet bekend om zijn durf.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 11:04
Het probleem is dat kritiek meestal negatief wordt uitgelegd. Niet alleen kritiek op Feyenoord, maar kritiek in het algemeen. Maar kritiek is helemaal niet erg, zolang er maar iets van feitelijke onderbouwing in zit.

En dat mis ik.

En tsja, de afgelopen jaren zijn er niet veel talenten doorgebroken nee. Ligt dat aan de opleiding? Ligt dat aan de trainer? Ligt dat aan de jeugdscouting? Domweg pech met een 1 of 2 mindere generaties? Pas als dat duidelijk is, kun je het oplossen en er beter van worden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:09]
Vind ik leuk
Salah +9
donderdag 14 maart 2019 om 10:58
Misschien moet je even goed naar die foto van Burger kijken.
En dan je eigen woorden nog even leze, mbt fysiek.

Een speler die snel is ,die is als hij doorbreekt , niet meer te achterhalen.
Kokcu is wel een talent, alleen moet Er nog aan geschaafd worden.

E.e.a. Heeft er ook mee te maken, dat we niet meedoen in de pyramide.

Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 11:07
Ik heb de foto gezien van Burger. Ik zie dan inderdaad een nog niet volgroeid lichaam van een 18-jarige.

Zou-ie meer in de sportschool moeten lopen? Of zou-ie z'n tijd beter kunnen besteden aan bijv. techniek training?
Vind ik leuk
fer65 +333
donderdag 14 maart 2019 om 20:49
Ligt aan de opleiding zit geen furie daar die de boel klaarstoomt.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Het waren schitterende minuten tegen Trencin.
Vind ik leuk
Il Gordo +18679
donderdag 14 maart 2019 om 09:43
Zeker.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:34
Echt n killermenthaliteit dus zulk soort spelers moeaten we meer hebben.
Zou feyenoord best wat meer naar mogen kijken tydens selectie...menthaliteit
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Volhouden en doorzettingsvermogen
Je bent een echte Feyenoord speler.
Veel succes ( behalve tegen Ajax)
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 10:19
Een kerel met de juiste instelling. Dat is ook heel veel waard, zegt wat over zijn karakter. Dit soort voetballers heb je echt nodig in je selectie.
Vind ik leuk
rinirat +3543
donderdag 14 maart 2019 om 10:55
We hebben inmiddels veel over hem gehoord en geschreven maar nog niets gezien.
Feyenoord is al kansloos voor alle prijzen en moet vrezen voor plek 3.
Waarom zet je hem er niet in dan.. samen met kokcu dat andere ventje.
Je moet nu door selecteren.
Vind ik leuk
fer65 +333
donderdag 14 maart 2019 om 20:53
Maar dat is helemaal nooit de bedoeling geweest van het bestuur ,ze weten het wel maar laten het straks over aan de echte grote jongens.Feijenoord heeft vooraad genoeg maar maken er expres geen gebruik van.Anders had van Geel allang buiten gestaan .Nu word het mondjes maat toegelaten voor de redt blijft het voorlopig nog zo als het is.Want jeugd zonder ervaring op het veld gaat het zeker niet redden,dus is het voorlopig nog even billen knijpen de komende 4jaren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:56]
Vind ik leuk
FRChamp +1361
vrijdag 15 maart 2019 om 19:09
Onze Burger gaat het maken!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws