Ik verwacht dat ik volgend jaar bij PSV speel. Als basisspeler? Ja

"Ik verwacht dat ik volgend jaar bij PSV speel. Als basisspeler? Ja"

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 09:32do 14-03-2019 om 09:32

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 09:49do 14-03-2019 om 09:49

Lars Unnerstall hoopt en denkt volgend seizoen basisspeler te zijn in Eindhoven. Dit seizoen wordt de Duitse doelman door zijn werkgever PSV verhuurd aan VVV-Venlo. Aanstaande zondag treffen de twee clubs elkaar in Noord-Limburg. 

Het is voor de 28-jarige Unnerstall niet lastig of vreemd om tegen PSV te spelen, zegt hij voor de camera van FOX Sports. "Ik denk dat het anders is wanneer je bent uitgeleend en die jongens ook kent. Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest en heb nog nooit met die jongens getraind", legt de Duitser uit.

"Het is daarom een andere situatie, geloof ik. Als ik er al een jaar zou hebben gespeeld en dan terug moest komen, dan was het anders, zeker als je spelers persoonlijk kent. Maar ik ken ze niet persoonlijk."

Bij koploper PSV is Jeroen Zoet al jaren de nummer een onder de lat. Unnerstall denkt komend seizoen aanspraak te maken op een basisplaats. "Ik verwacht dat ik volgend jaar bij PSV speel. Als basisspeler? Ja. Verder niets, dat is voldoende, haha."

Lees ook: Unnerstall 'logische opvolger van Zoet': 'Hij kan zich zeker met hem meten'

Poll

Wie vind jij een betere keeper?

(1908 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 09:35
Umm Zoet de number 1 van ons oranje er uitspelen? Heb mijn twijfels maar prima back up.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:37]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:36
De opvolger van Zoet speelt in Venlo ongeacht of Zoet wel of niet vertrekt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:37
Niemand is geïnteresseerd in Zoet..! Houd hem maar als 1e keeper die grabbelaar haha !
Vind ik leuk
jollyrogers +8446
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Zoet zal wel gaan. Ik vind die Unnerstal echt een geweldige keeper!
Vind ik leuk
voebtalie +2325
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
Ik vind hem ook waanzinnig goed. Één van de beste in nl.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
donderdag 14 maart 2019 om 13:05
Als het maar geen 10 in een dozijn is zo gauw ze bij een topclub keepen. Veel minder ballen, dat eist iets van een keeper, dan veel ballen bij een mindere club.

Het duidelijkste voorbeeld is Babos, bij NEC goed, bij Feyenoord een flop.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:39
T zal wel, wat jij zegt is niet bepaald ergens op gebaseerd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
Jij bedoel zeker die kneus onane of die bankzitter die het niet eens erg vind om de bank warm te houden
Vind ik leuk
galleys +357
donderdag 14 maart 2019 om 09:49
Ik denk dat hij anders hun namen wel had genoemd als hij dat bedoelde.
Vind ik leuk
Just Nuts +680
donderdag 14 maart 2019 om 09:54
Als Zoet slim is gaat hij komende zomer een leuke transfer maken zou zo maar kunnen dat hij concurentie verliest van hem. Verder zal ik Zoet altijd blijven herinneren als de doelman door behulp van doellijntechnologie Feyenoord kampioen heeft gemaak door de bal naar zich toe te pakken
Vind ik leuk
jollyrogers +8446
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
dat was idd wel een van de meeste bijzondere momenten dat jaar
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:47
Ja zeg wat een "blunder" was dat, en die Nijhuis kwam bijna ter plekke klaar, zo leuk vond hoj het moment. Wat we niet weten is hoeveel andere keepers op precies dezelfde manier "geblunderd" hebben, zonder de aanwezigheid van doellijntechnologie en Nijhuis.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:56
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:05
Schaam jij je niet om je vrouw op de site voor te stellen als donkere geit met sik?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:08
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:09]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
Nee onana is de grabelaar
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:29
Onana en Zoet zijn beiden grabbelaars, Unner terug naar PSV!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:43
Welk Oranje is dat dan waar zoet de nummer 1 is?
Vind ik leuk
Emnu +7075
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
Misschien n overstap naar Volendam?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
De nummer 1 van oranje 😂😂

Er is maar een nummer 1 bij oranje en dat is Cillessen 👊
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:48]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:57
Je leeft echt in een droomwereld hè? Jezus man, wat zet jij jezelf voor schut...
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
donderdag 14 maart 2019 om 09:57
Nummer 1 van Oranje? Het is al treurig dat hij er uberhaupt bij zit. Cillissen en Vermeer zijn beide een klasse beter. Zoet is degelijk maar niks bijzondere. Unnerstall is ook een stuk beter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:00
De nummer 1 van ons Oranje! Dan ben ik fan van een ander Oranje zeker!
Vind ik leuk
Plattekar bv +34364
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
Unnerstall verwacht het en wij hopen het
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:34
zeker dan lars onder de lat staat volgend jaar ,zoet is geen puntenpakker , lars doet me een beetje aan gomes denken ,met zijn katachtige reddingen
Vind ik leuk
tengske +38
donderdag 14 maart 2019 om 10:49
volgens mij is cillissen toch de nummer 1 van ons oranje
Vind ik leuk
Mr bien +6915
donderdag 14 maart 2019 om 10:56
73%vind unnerstall beter dat zegt genoeg.
Zoetje wilt weg maar die raken ze aan de straatstenen niet kwijt.
Vind ik leuk
AVDV +1419
donderdag 14 maart 2019 om 11:24
Nummer 1 van Oranje ja?
Vind ik leuk
frank1971 +2449
donderdag 14 maart 2019 om 11:49
Jij hebt twijfels, jou leraar Nederlands ook.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:52
Jij hebt sinds nederland engeland 0-1 ( houdbare bal ) zeker geen nederlands elftal meer gekeken. Die zoet staat achter cillessen bij gebrek aan beter maar 10 jaar geleden had die niet eens bij oranje gezete
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:13
Cillessen is nummer 1 van oranje
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:14
Cilessen is nummer 1 van oranje
Vind ik leuk
Busk +1879
donderdag 14 maart 2019 om 16:05
Ja , da's 2 x.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:25
Is al lang geen nummer 1 voor Oranje en terecht ook. Keept wekelijks goed maar meer ook niet. Er zijn er al die ik beter vind.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:27
Prima back up??
Unnerstal is beter!!
Vind ik leuk
Wittepiet +156
donderdag 14 maart 2019 om 14:36
Nummer 1 van oranje? Ff je gekleurde bril af zetten. Zoet is niveau padt
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:36
Eigenlijk hoop ik gewoon dat Zoet verkocht wordt. Wat een klasbak is die Unnerstall zeg! Een keeper die de wedstrijden voor je wint!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:36
Zoet kan niet keepen laatste weken
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:48
Wel bij een kleine club als VVV. Keepen bij een club als PSV is toch anders.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
Dat valt wel mee. Het enige dat er gebeurt is dat er minder op doel geschoten wordt...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:17
Klopt maar er zijn wel degelijk voorbeelden van keepers die het heel goed deden en falen in de top.
Sommige keepers hebben veel ballen nodig om echt goed in de wedstrijd te komen, die krijg je normaal niet bij PSV.

Ik zeg overigens niet dat dit met deze keeper het geval is, maar het blijft afwachten als die de stap maakt;)
Vind ik leuk
AllAdIn +24990
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Lijkt mij voor Zoet beter dat hij pleite gaat, anders is hij volgend seizoen tweede keeper.
Vind ik leuk
Mari +12503
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
Klopt.maar hij is te duur om 2de of 3de keeper te zijn
Room is er ook nog
Vind ik leuk
AllAdIn +24990
donderdag 14 maart 2019 om 10:05
Ben benieuwd wat PSV dan gaat doen, Zoet zal geen 2e keeper willen zijn en Room wil dat volgens mij ook niet meer, laat staan 3e keeper.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29727
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
Zoet zal vertrekken. Anders denk ik dat hij de concurrentiestrijd gaat verliezen tegen Unnerstall.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:41
Alleen als Zoet weggaat, maar dat zie ik ook wel gebeuren.
Vind ik leuk
leozao +939
donderdag 14 maart 2019 om 09:44
Als Zoet niet weg gaat aan het eind van het seizoen, zal hij door anderen voorbij gestreefd worden... Dit jaar is hij niet beter geworden. Misschien heeft hij een andere omgeving nodig...
Vind ik leuk
Mari +12503
donderdag 14 maart 2019 om 10:01
Zoet moet een gesprek aanvragen over zijn positie volgend jaar.
Het antwoord zal zijn: de beste speelt en hij is dan de lul
Vind ik leuk
Hans Worst +1640
donderdag 14 maart 2019 om 09:45
Heb bij Zoet altijd het gevoel dat hij niet zoveel ambities heeft, Dat ie het bij Psv wel best vind om zn carriere te beeindigen.
Vind ik leuk
leozao +939
donderdag 14 maart 2019 om 09:48
Maar het is voor hem te vroeg om nu al aan de uitloopjaartjes te beginnen.
Vind ik leuk
Mari +12503
donderdag 14 maart 2019 om 09:59
Hij heeft ze wel net als Frezer
Maar als niemand je koopt dan moet je stil zijn
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:48
Alleen omder van Bommel wordt het helemaal niks. Helpt heel PSV naar de klote samen met Gerbrands.
Vind ik leuk
Importbrabo +2239
donderdag 14 maart 2019 om 09:50
Zoet gaat weg einde van het seizoen, dus ja dan is Unnerstall de logische opvolger. Denk dat hij een behoorlijk niveau gaat halen bij PSV.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:55
Zoet hoopt al 2 jaar te vertrekken! Zie eerst maar een club te vinden die bereid is om daar geld aan uit te geven!
Vind ik leuk
Mari +12503
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
Vitesse?
Vind ik leuk
HansVites +6446
donderdag 14 maart 2019 om 10:01
Nee dank je we hebben aan 1 kutkeeper genoeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:51
Het is net alsof deze jongen een groot talent is, hij is godverdomme 28, waar is hij al die jaren geweest??
Vind ik leuk
Importbrabo +2239
donderdag 14 maart 2019 om 09:57
Hoe oud was Vd Sar toen hij naar Manchester ging?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:01
Wat heeft dat ermee te maken! Van der Sar had op de leeftijd van Unnerstal al alles gewonnen als Ajacied! Kampioen - CL - SC - WB!
Vind ik leuk
Importbrabo +2239
donderdag 14 maart 2019 om 11:07
Vd Sar of Ajax? Met Menzo in het goal waren ze dat ook geweest, maar het feit dat je mijn vraag niet beantwoord zegt voldoende.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:11
Je gaat van der Sar toch niet vergelijken met deze jongen hoop ik, want dan wordt het een beetje gênant
Vind ik leuk
Importbrabo +2239
donderdag 14 maart 2019 om 11:11
Ik heb niks tegen Vd Sar, zou het niet leuk vinden als hij zich zou generen omdat hij op late leeftijd naar Fulham ging, en pas in de herfst van zijn carrière bij een topclub terecht kwam.

Begrijp je de vergelijking wel? Ik zeg nergens dat Unnerstall beter zou zijn dan Vd Sar. Ik maak alleen een vergelijking wat leeftijd betreft. Daarnaast is het een feit dat keepers op hun top zijn op latere leeftijd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:28
Jij hebt duidelijk de reactie Forza Amsterdam niet gelezen
Vind ik leuk
Mari +12503
donderdag 14 maart 2019 om 09:57
24% Zoet nu
Maar hij moet toch 1ste keeper zijn in het Ned elftal
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +236
donderdag 14 maart 2019 om 10:00
Zoet laten vertrekken dit seizoen. Vind het niet de beste keeper die ik ooit gezien heb. Denk dat er wel betere rondlopen op de NL velden. Dus zou er een strik omheen doen en een leuke goede nieuwe aanschaffen. Of dat Unnerstall moet zijn betwijfel ik.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
ja hehe...duitsers zijn beter als nederlandse keepers.. psv zou dom zijn als ze hem niet in het doel zeetten... echt geweldige keeper... bijvoorbeeld 3 keer beter als oanana
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
Kom met feiten als je toch domme dingen wil roepen. dankje
Vind ik leuk
HansVites +6446
donderdag 14 maart 2019 om 10:03
Ik vind Zoet niet zo geweldig die zit op hetzelfde niveau als Bizot en Padt, dat die wel eens mag keepen in Oranje komt omdat die bij PSV speelt.
Unnerstal is een veel betere keeper naar mijn mening.
Vind ik leuk
Vak-DD +12393
donderdag 14 maart 2019 om 10:03
Ik had die Unnerstall liever bij ons gehad als keeper. Nu mag hij straks met als Room op de bank hangen.
Vind ik leuk
HansVites +6446
donderdag 14 maart 2019 om 10:22
Die mag van mij ook wel komen dan kan Pasveer weer gratis terug.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
3 punten en het is een deal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:17
Hoop dat Zoet blijft, ivm 2 goede keepers i.p.v. 1 goede en 2 slechte.

Maar ik denk dat Zoet naar de club van Propper gaat.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:57
Hoe Zoet nog onder de lat staat en opgeroepen wordt voor het Nederlands elftal is een wonder
Vind ik leuk
Janste +356
donderdag 14 maart 2019 om 12:06
Hij is echt enorm goed en kan zeker nog beter worden. Zonder hem was vvv niet zo goed dan nu. Blij dat hij 2 jaar bij ons gevoetbald heeft. Ik gun hem al het succes in Eindhoven. Psv mag blij zijn met hem
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:35
Goeie keeper! echt een puntenpakker voor zijn huidige ploeg. Die kan volgend jaar zo onder de lat in Eindhoven. Zoetje kan elders zijn geluk gaan beproeven.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:41
Zoet is al jaren een onzekere grabbelaar in mijn ogen.
Speelde sommige wedstrijden reddend volgens sommige goed.
Ik vind n keeper met handschoenen waar de ballen afspringen waar de gem hoogspringer jaloers op is niet goed.
Unnerstall vast beer van n vent uitstraling ik zeg keeperswissel
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:08
Zolang Zoet niet weg is word hij geen basisspeler. Zoet gaat echt niet banken anders levert hij straks geen moer meer op voor PSV.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:26
Unnerstal is beter, zeker te weten..!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:43
Thats the spirit,laat het maar zien volgend seizoen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
donderdag 14 maart 2019 om 13:54
Dan moet zoet wel vertrekken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:29
Ik denk dat het voor Zoet goed zou zijn om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Hij staat al een tijdje still en pakt geen punten meer voor PSV. Geef hem een goed afscheid dat heeft hij verdiend. En dan snel Unnerstal ophalen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:54
Tjonge zeg, de kenners zouden Zoet het liefst bij hetvgrof vuil zetten. De reden wasrom is mij niet duidelijk. Zoet maskt net als iedereen fouten, maar heeft de lastste welen ook weer punten gepakt voor PSV. Als Unnerstsl komt heeft hij wel een echte concurrent. Daar heeft het tot nu toe aan ontbroken met Room en die voorganger die nu ook weer op de bank zit. Maar Zoet voldoet. Hij hoeft echt niet afgeserveerd te worden.
Vind ik leuk
Cookee +12748
donderdag 14 maart 2019 om 19:17
Zoals Gijp ook zei, daar ben ik het mee eens.
Als je Unnerstahl haalt dan moet je Zoet laten gaan, die is iets minder.
Dan gun je Zoet een volgende stap.
Maar Unnerstal 2e man maken vind ik aso, die is te goed.
Vind ik leuk
Isakson +187
donderdag 14 maart 2019 om 20:57
Jeroen gaat naar Napoli.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws