Unnerstall 'logische opvolger van Zoet': 'Hij kan zich zeker met hem meten'

Unnerstall 'logische opvolger van Zoet': 'Hij kan zich zeker met hem meten'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 10:27wo 13-03-2019 om 10:27

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 15:19wo 13-03-2019 om 15:19

Lars Unnerstall moet de opvolger worden van Jeroen Zoet bij PSV. Dat is de mening van Rick Cremers, die namens L1 VVV-Venlo volgt. De Duitse doelman, door de Eindhovenaren verhuurd aan VVV, maakt wederom indruk in Noord-Limburg.

Na dit seizoen keert Unnerstall terug naar Eindhoven, waar Jeroen Zoet mogelijk een stap naar het buitenland gaat maken. "De vraag of Unnerstall de concurrentiestrijd aankan leeft op dit moment heel erg", zegt Cremers tegen Omroep Brabant. "Ik ben zelf ook heel erg benieuwd. Ik denk niet dat hij beter is dan Zoet, maar ik denk wel dat Unnerstall zich kan meten met de huidige PSV-keeper. Mocht Zoet vertrekken, dan lijkt Unnerstall mij de logische opvolger."

"Je kunt ze eigenlijk niet vergelijken op dit moment", probeert Cremers toch te nuanceren. "Als keeper van PSV krijg je maar een paar keer per wedstrijd iets te doen. En dan moet je er ook staan. Als keeper van VVV krijg je natuurlijk veel meer momenten om je te onderscheiden als keeper. Unnerstall kan zich iedere wedstrijd weer in de kijker spelen."

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 10:30
Goede keeper en zou zeker het stokje kunnen overnemen van Zoet. Hebben iig een goede talentvolle keeper achter de hand mocht Zoet vertrekken.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Je weet dat Unnerstall dit jaar 29 wordt? Ik ben het met je eens dat er in Eindhoven inderdaad meer grote talenten rondlopen dan in Amsterdam, maar ik zou Unnerstall geen talent meer durven noemen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:35]
Vind ik leuk
jari11 +3587
woensdag 13 maart 2019 om 10:36
Meer talenten dan in Amsterdam? weet je het zeker..
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 10:45
Aangehouden wegens dronkenschap ƒ 20 boete
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:36
Talentvolle keeper = talent?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 10:45
Ga verder naar Barteljorisstraat. Indien u langs "Start" komt, ontvangt u ƒ 200
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:46
Uw zorgverzekeraar vergoedt uw noodzakelijke leesbril niet. Betaal $200.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 10:48
Ga terug naar Dorpsstraat (Ons Dorp)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:40
Zegt hij dan dat het een talent is?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 10:44
Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs "Start", u ontvangt geen ƒ 200
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 10:52
Ga direct naar de goot.

Uw faillissement door domme berichten is uitgesproken.

Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 10:54
Charles B. Darrow, een werkloze verwarmingsmonteur uit de Verenigde Staten, liet in 1934 het spel zien dat wij nu als monopoly kennen. Hij gebruikte The Landlord's Game als voorbeeld voor monopoly. De bedeltjes uit de armband van zijn vrouw gebruikte hij als speelstukken (in de traditionele monopolyversies vindt men nog steeds strijkijzertjes en vingerhoedjes in plaats van gewone pionnen). Ook Darrow ging naar Parker Brothers, maar ook in zijn spel zagen ze niks. Darrow liet in 1934 (met hulp van een bevriende drukker) 5000 spellen drukken en verkopen via een warenhuis in Philadelphia. Die werden razendsnel verkocht. Een jaar later toonde Parker Brothers toch interesse. In het eerste productiejaar werden meer dan een miljoen exemplaren van het spel verkocht. De Britse speelgoedfabriek Waddingtons werd datzelfde jaar enthousiast, en zo ging monopoly de hele wereld rond. Charles B. Darrow stierf als multimiljonair.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 10:59
Leuk, maar dit bevestigd alleen maar waarom je een faillissement hebt gekregen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:11
ajaks aandelen...................
Vind ik leuk
Donnygo +5005
woensdag 13 maart 2019 om 12:11
???
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
woensdag 13 maart 2019 om 12:17
U ontvangt rente van 7% preferente aandelen ƒ 25
Vind ik leuk
Metal +3269
woensdag 13 maart 2019 om 10:53
Is talent dan gebaseerd op leeftijd?
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 10:53
Een talent is het niet meer met zijn 28 jaar. Wel een perfecte leeftijd voor een keeper.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:54
Waar zou Zoet alleen naartoe moeten. Ik heb het nooit een geweldenaar gevonden, denk ook niet dat hij clubs voor het uitzoeken heeft. Misschien een Franse middenmoot, of nr 12-18 in Duitsland?
Vind ik leuk
Fritske01 +5233
woensdag 13 maart 2019 om 12:14
Zoet voor de winterstop was een stuk beter dan nu ( en dat geldt voor heel psv overigens) maar of Unnerstal beter is moet nog maar blijken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:09
Zoet vertrek niet, was op te halen voor 6 miljoen maar niemand wou hem zelfs niet als reservekeeper.
Vind ik leuk
El Cazador +8973
woensdag 13 maart 2019 om 10:31
Unnerstall is vele malen beter dan Zoet, is mijn bescheiden mening!!
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 14:14
Nou El C., zo bescheiden klink je anders niet;-)
Vind ik leuk
El Cazador +8973
woensdag 13 maart 2019 om 14:51
A'damse branie
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 14:59
Ja, mooi hoor, zelfs als het niet om Ajax gaat. Houden zo, zolang het niet verwordt tot arrogantie is dit prachtig.
Vind ik leuk
El Cazador +8973
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Heb een enorme hekel aan arrogante mensen en "vrienden" Van Gaal & Beckenbauer zijn daar voorbeelden van.
Vind ik leuk
RW1913 +2940
woensdag 13 maart 2019 om 10:32
Voor Zoet lijkt er geen uitdaging meer na winnen van titels met PSV. Lars is inderdaad de logische opvolger.
Vind ik leuk
leozao +990
woensdag 13 maart 2019 om 10:54
laatste jaar en dan helemaal niets winnen....
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
woensdag 13 maart 2019 om 10:33
En als Zoet niet vertrekt, waar moet die heen?, kan Zoet beter 2de keeper worden.
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:34
Die vertrekt wel, hoeft niet de top te zijn. Zoet kan dan nog beter in het buitenland banken voor een hoger salaris.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:34]
Vind ik leuk
Metal +3269
woensdag 13 maart 2019 om 11:00
Barca zou een mooie optie voor Zoet zijn. Tenzij hij overtuigd is van zijn kunnen en eerste keeper wil zijn. Dan wordt het een Atalanta, Mainz of Celta de Viga waar hij terecht komt.
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 15:25
Zoet vertrekt echt wel, let maar op.
Vind ik leuk
Mari +12538
woensdag 13 maart 2019 om 10:33
Zoet staat al jaren op de No minatie
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
woensdag 13 maart 2019 om 10:34
Benieuwd of Unnerstall Zoet dan voorbij streeft bij Oranje...
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:34]
Vind ik leuk
R2 +5344
woensdag 13 maart 2019 om 11:03
🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 18:19
Dat gaat nooit gebeuren aangezien Unnerstall een geboren Duitser is.


20 juli 1990 (28 jaar), Ibbenbüren, Duitsland
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
woensdag 13 maart 2019 om 21:50
Joh! :-)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:34
Maar wie zegt dat Zoet weggaat?
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Als PSV slim is pakken ze daar nu nog een paar centen voor, maar hij moet idd zelf willen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Unnerstall keept bij VVV, Zoet bij PSV. Dat is echt een groot verschil. Zoet is uit vorm, Unnerstall in vorm, ook niet onbelangrijk. Qua kwaliteit liggen deze keepers dicht bij elkaar, maar het zijn beiden geen topkeepers.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:37
Nou daar zit wel degelijk een verschil in .Unnerstall hééft toch veel meer kwaliteit.alleen de uitstraling al.is hier in Nederland wel echt een top doelman
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Wat een open deur zeg. Natuurlijk is hij de logische opvolger.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:36
Met alle respect voor Zoet, ik bedoel dit niet verkeerd, maar waar moet Zoet naar toe? Bij welke club kan hij terecht waar hij, en een basis plaats heeft en er sportief op vooruit gaat (in de zin van Europees voetbal)? Met PSV heeft hij kans op CL en speelt hij voor de titel en (normaliter) de beker.

Financieel gezien maakt hij wss altijd een mooie stap maar ik zie nu niet in waar hij aan de slag kan gaan na PSV.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:38
Newcastle oid, of iets hoger. Maar een CL-ploeg lijkt me sterk.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:40]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:17
Ja precies, maar dan speelt hij voor een club die ergens onderin voetbalt en verder geen europees ofzo.. Lijkt mij dat hij alleen maar financieel een mooie stap kan maken en thats it.

Ik gun het hem uiteraard wel hoor!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:38
Ik vind de keeper van Roma persoonlijk niet top. Verder begint Lloris top leeftijd te raken vgm, al weet ik dit niet of dit realistisch is?
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:41
Zou kunnen, maar het lijkt me eerder dat die clubs voor bijv. Cillessen gaan (niet bedoeld om PSV’ers te trollen, maar gewoon mijn verwachting).
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:41]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:43
Ja, al vind ik zelf het verschil tussen Cilissen en Zoet niet heel groot. Waarbij komt kijken dat Cilissen een hoger salaris zal opstrijken waardoor Zoet misschien interessanter is? En transfersom uiteraard.
Vind ik leuk
The Iceman +16512
woensdag 13 maart 2019 om 10:45
Dat is idd ook een afweging.
Vind ik leuk
Stom +661
woensdag 13 maart 2019 om 11:10
Eens. Dit soort discussies zijn niet zo relevant als Zoet niet werkelijk vertrekt. Daar wordt al jaren over gesproken maar het gebeurt maar niet. Dat heeft een reden.

Overigens denk ik dat Zoet bij PSV goed verdient en dat het een bescheiden jongen is die weet dat geld alleen niet gelukkig maakt. Dat maakt blijven telkens voor de hand liggend als hij inderdaad moet kiezen tussen iets van een miljoen of zo bij PSV met kampioenschappen en Europees voetbal, of een paar miljoen meer maar bankzitten en/of geen prijzen en geen Europees voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:19
Roma zou nog wel zowel financieel als sportief een mooie stap zijn! Ben het met je eens dat Zoet daar prima voor een basisplaats kan gaan.
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 15:29
Dat weet je bij keepers meestal niet. Hij kan zelfs uit China een transferverzoek verwachten, hoewel hij me meer een mannetje voor de MLS lijkt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:35
Jaa vind het lastig in te schatten wat Zoet gaat doen. Zit opzich prima op zijn plek bij PSV. Ben persoonlijk niet heel erg overtuigd van zijn kwaliteiten dus zie hem ook niet naar een Europese sub- of topclub gaan.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:37
Kan niet ontkennen dat ik de samenvatting van VVV van afgelopen weekend met voldoening heb gekeken. Keepte een wereld partij!
Vind ik leuk
rinirat +3543
woensdag 13 maart 2019 om 10:38
Deze jongen is gewoon een stuk beter dan Zoet.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
woensdag 13 maart 2019 om 10:44
Hij is sowieso niet minder.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:49
Veel beter dan Zoet
Vind ik leuk
sylar +1
woensdag 13 maart 2019 om 10:54
beter als zoet.
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 15:31
Nee dus. Deze lange discussie is gesloten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:38
Zoet zijn carrière kabbelt een beetje voort, hij boekt niet echt vooruitgang meer. Benieuwd wat hij komende zomer wil gaan doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:14
Zoet is ook maar middelmatig, Unnerstall is al stukken beter.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Zoet pakt geen punten meer voor PSV. Unnerstal is beter dan Zoet. Denk dat hij kan uitgroeien tot een type Oblak. Als ik PSV was zou ik hem snel terughalen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:45]
Vind ik leuk
markie +2774
woensdag 13 maart 2019 om 12:51
Als hij het niveau haalt als bij Ajax uit maak ik mij totaal geen zorgen
Vind ik leuk
aimdam +781
woensdag 13 maart 2019 om 13:53
Unnerstall is momenteel al veel beter dan Zoet.
Vind ik leuk
mcmodd +27347
woensdag 13 maart 2019 om 14:05
Sterker nog, Unnerstal speelt zich wekelijks in de kijker. Ik vind hem net wat mobieler ogen en het lijkt me een enorme luxe voor PSV om beide keepers je eigendom te kunnen noemen. Unnerstal gewoon in het nieuwe seizoen in het doel zetten, Zoet zijn laatste stapje nog laten maken en een jonge ballenvanger achter Unnerstal op de bank plaats laten nemen, zou ik willen zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:41
Ik vind Zoet een hele degelijke en sterke keeper, maar ik ben persoonlijk wel een beetje toe aan verandering! Die Unnerstal maakt een ontzettend goede indruk en denk ook dat hij klaar is voor een basisplaats. Het enige wat hem kan nekken is dat PSV over het algemeen weinig schoten tegenkrijgt in vergelijking met VVV. Hij moet ook goede reddingen kunnen verrichten als hij een half uur niks te doen heeft gehad. Ben benieuwd!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:31
Eens. Ik was erg blij toen Jeroen deed bijtekenen, maar die Schoten van afstand die nogal eens hun doorgang vinden vallen me onderhand wel een beetje tegen. Hopelijk laat hij zich wat minder snel verassen de komende wedstrijden. We hebben in elk geval weer twee keer de 0 gehouden.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 17:15
Dat klopt. Soms houdt hij onhoudbare ballen zomaar tegen, en 2 minuten later laat hij een bal door die houdbaar is. De laatste tijd keept hij niet geweldig. Dat we twee keer de nul hebben gehouden komt voornamelijk door Viergever en Schwaab, die spelen de laatste 2 wedstrijden degelijk!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:05
Beste keeper in de Nederlandse competitie. Heeft alles mee lengte, sprongkracht, reflexen en uitstraling. Kortom top keeper.
Vind ik leuk
De Hout +2019
woensdag 13 maart 2019 om 16:03
Unnerstall is de beste keeper in de Eredivisie.
Vind ik leuk
RGB +1382
woensdag 13 maart 2019 om 16:03
Ik vind die Unnerstall een uitstekende keeper. Volgens mij ook beter dan Zoet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:05
Op dit moment is unnerstall zeker beter als zoet,die is helemaal ingekakt na de winterstop,mede door gebrek aan concurentie.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 19:20
Nou ik weet het wel zeker .is duidelijk beter dan zoet
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws