PSV ontvangt Turks miljoenenbod op Ramselaar

GERUCHT: PSV ontvangt Turks miljoenenbod op Ramselaar

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 09:52do 14-03-2019 om 09:52

Bart Ramselaar kan zijn carrière voortzetten in de Turkse Süper Lig. PSV heeft deze maand een bod van 3,5 miljoen euro ontvangen van Fenerbahçe. In Eindhoven komt Ramselaar niet voor in de plannen van trainer Mark van Bommel. (Turkse media)

Dit is een bericht van de LIVE Transfergeruchten-pagina. Je kunt zelf stemmen op de betrouwbaarheid van het bericht!

64% 36%

Plaats een reactie

Metal +3064
donderdag 14 maart 2019 om 10:21
Daar wil je toch niet spelen man. Turkije is een dictatuur aan het worden met een akelig enge man aan het bewind. Jammer, want verder is het een heerlijk land.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9954
donderdag 14 maart 2019 om 10:25
ik denk dat het een betere optie is dan helemaal niet spelen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:00
En dan gratis spelen? Hoeveel buitenlandse spelers hebben nog geld tegoed, bijna allemaal en als je zeurt persen ze je nog af ook.
Vind ik leuk
davidben +6482
vrijdag 15 maart 2019 om 13:26
43% van alle spelers zijn buitenlanders in de Superlig.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
En hoeveel % krijgt hun loon niet of niet op tijd?
Vind ik leuk
davidben +6482
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
Op dit moment lopen er om precies te zijn 2 zaken bij CAS, waarvan 1 uit de tweede divisie. Die spelers zitten niet bij die 43%. Dus het valt wel mee.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:09
Dat is iets ander het CAS, er zijn afgelopen seizoen 13 spelers naar de FIFA gestapt wegens achterstallig loon.

Trouwens je zag ook met Sneijder en Cocu hoe ze werken daar in Turkije.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:10]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:59
Turkije is wel een ondergrens geval, een dictatuur waar jij je leven niet zeker bent, waar ze je zo zonder proces in de cel stoppen, waar clubs geen loon betalen as ze daar geen zin in hebben of jou als speler willen pesten en waar een Geitenneuker aan de macht is die bovendien over de rug van het gewone volk een paleis heeft laten bouwen van bijna 3 miljard waar alles wat blinkt ook inderdaad goud is wat er blinkt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:57
Er blinkt teveel.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Goudprijs per kilo 37000,- om op 3 miljard te komen...tel uit je winst.
Vind ik leuk
leozao +860
vrijdag 15 maart 2019 om 15:20
Je bent eerder duidelijk dan diplomatiek!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
Ben dan ook geen geitenneuker.
Vind ik leuk
Boyette +81
donderdag 14 maart 2019 om 23:15
voetballers die hebben daar geen last van en voor de europese subtop is het wel een aardig voetballand
Vind ik leuk
Jappy +104
donderdag 14 maart 2019 om 12:50
Waarom zou een club als Fenerbahçe hem willen
Vind ik leuk
Boyette +81
vrijdag 15 maart 2019 om 09:15
Omdat dit een relatief goedkope middenvelder is die zich nog kan ontwikkelen en veel meer waard kan worden.
Omdat deze speler veel meer kwaliteiten heeft dan wat er bij fenerbahce rondloopt.
En omdat fenerbahce geen geld heeft om meer uit te geven.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:15
En als ze van hem af willen betalen gewoon geen loon.
Vind ik leuk
Tictac +147
donderdag 14 maart 2019 om 13:09
Dat wil Feijenoord of Utrecht toch ook wel voor hem geven... even geduld hebben Bartje.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
miljooooooooooooooooooooeeeeeeen bod !!???
Vind ik leuk
Mari +12422
donderdag 14 maart 2019 om 17:46
Arme Ramselaar.
Opkomende ster in Utrecht, Nederlands elftal en nu bij het grof vuil gezet
Vind ik leuk
Boyette +81
donderdag 14 maart 2019 om 23:19
PSV is een europese topclub.. er zijn heel veel spelers die het niet redden op het allerhoogste niveau..
dat komt voor..
Vind ik leuk