'Juventus doet belofte en wil alles in het werk stellen om Mbappé binnen te halen'

'Juventus doet belofte en wil alles in het werk stellen om Mbappé binnen te halen'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 11:29do 14-03-2019 om 11:29

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 12:37do 14-03-2019 om 12:37

Juventus wil zich mengen in de strijd om de handtekening van Kylian Mbappé. Dat zou sportief directeur Fabio Paratici hebben laten doorschemeren tijdens een diner na de Champions League-wedstrijd tegen Atlético Madrid.

Dat meldt het Italiaanse Tuttosport. De krant erkent dat De Oude Dame wel een geduchte concurrent heeft in Real Madrid, zeker nu met Zinedine Zidane daar een Fransman aan het roer staat. Paratici zou echter hebben laten weten dat Juventus alles in het werk wil stellen om Mbappé naar Turijn te halen.

De sportief directeur zou na de gewonnen wedstrijd tegen Atlético Madrid zijn gespot in een restaurant. Daar zou hij richting enkele supporters hebben uitgesproken dat de club 'alles zal doen' om de jonge Fransman aan te trekken.

Mbappé heeft bij Paris Saint-Germain, dat vorige week door Manchester United werd uitgeschakeld in de Champions League, nog een contract tot medio 2022. De 20-jarige aanvaller werd afgelopen zomer voor liefst 135 miljoen euro overgenomen van AS Monaco.

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 11:29
Edit VP: Reactie verwijderdis.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:32]
Vind ik leuk
GGbrammyGG +209
donderdag 14 maart 2019 om 11:30
waarom deze reactie?
Puur om boven aan te staan?
Zoek een ander hobby.
Alvast bedankt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:32]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Ja bovenaan staan is leuk!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:47
Ook ik ben geen groot fan van Ajax, maar jouw reactie is wel heel zielig. Het gaat in dit artikel niet eens over Ajax en toch probeer je te stoken. Daarnaast hebben wij als PSV jarenlang bekend gestaan als de koopclub, pas een paar jaar hebben we veel eigen jeugd in het eerste spelen dus ik zou me iets meer gedeist houden.. Provocatie om de provocatie, jij geeft ons PSV supporters een slechte naam..
Vind ik leuk
voebtalie +2378
donderdag 14 maart 2019 om 11:49
Alsof we hier iedereen over één kam scheren?
Vind ik leuk
frhoi +1836
donderdag 14 maart 2019 om 13:19
dat is overal zo.. hoeft ergens maar iets te gebeuren en t is altijd die Feyenoorders weer, tokkies dit dat, of altijd die ajacieden weer.. kunnen zich nooit gedragen. of de supporters van een club worden hersenloos genoemd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:10
Gelukkig is dit niet exclusief voor PSV fans, maar ik vind het altijd wel mooi dat het redelijk gemoedelijk en nuchter gaat bij PSV, dan is het jammer dat 1 zo'n clown achter z'n computer de hele fanschare in diskrediet brengt. Maar je hebt gelijk alle clubs hebben wel een paar idioten die het verpesten voor de rest
Vind ik leuk
Groen +3825
vrijdag 15 maart 2019 om 14:06
Klopt iedere club heeft een paar van die idioten. En als die als eerste regeren is meteen het hele topic verkloot. Erg jammer dat VP daar blijkbaar niets tegen (kan?) doen.
Vind ik leuk
Goo..Jari! +148
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Je hebt helemaal gelijk hoor. Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino, Rosario, Pereiro, Lozano, de Jong. Was grotendeels het basis elftal bijv. tegen Heerenveen laatst. Niks van gekocht hoor ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:24
kijk jij maar op en naar de toekomst die er niet is voor jullie.................
Vind ik leuk
Goo..Jari! +148
donderdag 14 maart 2019 om 13:31
Oh maar ik ontken ook niet dat Ajax spelers koopt. Daar zit het verschil.
Vind ik leuk
Roeptoeter +16351
vrijdag 15 maart 2019 om 11:00
Viergever is inderdaad niet gekocht. Die was transfervrij.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:01
Respect 👍
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:15
Klasse reactie zeg ik als ajax aanhanger ! Heb ik respect voor ik probeer ook objectief te blijven en als psv CL speelt gun ik het beste voor de club omdat dat uiteindelijk goed is voor het nederlands voetbal. Ik word moe van dat kinderachtig gedrag v die hards fan onderling
Vind ik leuk
Markus80 +3063
zaterdag 16 maart 2019 om 07:18
Die jullie ook verdienen. Ajax moet soms jongens halen, omdat ze leeggekocht worden. Toch vreemd eigenlijk dat er geen hond geïnteresseerd is in spelers van psv.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 12:48
Rapporteren & negeren.
Vind ik leuk
alffie +1986
donderdag 14 maart 2019 om 15:45
Idd nog z'n kleuter.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 11:31
Sterk verhaal!!!! Krijg langzaam het idee dat je IQ nog lager is dan dat van een garnaal.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
frank1971 +2454
donderdag 14 maart 2019 om 11:41
Je was me voor.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 11:42
Ben zo snel joh :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:17
Dat rijmt!
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 13:17
Jah mooi he :P
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Welke dan ? En bij jullie speelt alleen maar eigen jeugd toch ?
Vind ik leuk
Hero.Axe +299
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Inderdaad. PSV heeft helemaal geen eigen jeugd.
Angelino, Viergever, Schwaab, Dumfries, Pereiro, Ramselaar, Bergwijn, de Jong, Lozano.
Om maar even wat op te noemen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:19
niet verder tellen hoor anders kom je aan een heel elftal met reserves!
Vind ik leuk
Wilex +2733
donderdag 14 maart 2019 om 11:35
Er is in Nederland maar 1 club die heel zijn historie bij elkaar gekocht heeft en die club komt niet uit de hoofdstad maar dat weet jij ook wel.
Vind ik leuk
goekie4 +1655
donderdag 14 maart 2019 om 11:59
AZ?
Ging ook 2x niet zo goed haha
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:21
mag ik raden? ik denk Eindhoven psv
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:38
Jezus man, gaan we weer met onze hitsige 9 jarige 'fans'.

Gedraag je eens, en zet je club niet voor schut.
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 11:40
Goed verhaal, lekker kort, doen we niks mee. Fijne dag nog.
Vind ik leuk
frank1971 +2454
donderdag 14 maart 2019 om 11:40
Iedereen hier word ook schijtziek van jou, en Psv is geen koopclub wou je zeggen. Jij hebt echt het iq van een naaktslak, idioot.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6008
donderdag 14 maart 2019 om 11:42
Hahahahah ga ja dit nu in elk topic doen?

Kansloos hahahahah.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
In Eindhoven denken ze dat, in Europa weten ze wel beter 😂
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
donderdag 14 maart 2019 om 13:14
Vergelijk mij alsjeblieft niet met deze dorpsgek
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:16
Hahaha, sorry man!
Vind ik leuk
langeGek +1592
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Ach gossie. Je clubje heeft ook eens wat eigen jeugd wat enigzins kan voetballen. Gebeurt ook eens in de 400 jaar.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
donderdag 14 maart 2019 om 11:54
Kneus

Het halve team van PSV is ook bij elkaar gekocht
Vind ik leuk
Gerardovic +115
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
Jaja en Eindhoven is ook de hoofdstad van Nederland; helemaal. Denk dat ze in het buitenland niet heel bekend zijn met Eindhoven of de “sportvereniging” die daar vandaan komt. Jullie hebben de afgelopen vier jaar geprofiteerd van het falen van Ajax, tezamen met Feyenoord de twee enige en echt roemruchte voetbalclubs van Nederland. Geniet er nog maar eventjes van, wij nemen het deze maand over en ook direct voor een heeeel erg lange tijd. Ik merk aan de reacties vd meeste PSV supporters dat zij dit ook zien aankomen. Geld maakt macht en ja dan koop je ook weleens een goede speler. Hadden jullie ook moeten doen voordat het seizoen van start ging, misschien hadden jullie dan wel een aantal punten gehaald in de CL. Zeker in de poulefase zijn de messen nog niet zo geslepen, merendeel speelt op halve kracht voor een gecalculeerde plaatsing. Heeft Ajax nl wel ontzettend van geprofiteerd volgens jullie, jammer dat jullie niet over het materiaal beschikten om dit ook te doen. Gelukkig was Marc wel zo slim (en ook in de positie) om kwaliteit te kopen, kwaliteit die tot het op heden ongekende Europese succes heeft gebracht. En ja niet iedereen wil naar PSV dat snap ik ook wel want je hebt gewoon niet de uitstraling van een Ajax mr probeer het in elk geval wel. Volgens seizoen Bergwijn weg en je hebt helemaal niets meer aan echte kwaliteit. Hoop dat jullie dit zelf ook inzien en nu weleens gaan handelen zoals er van een “topclub” verwacht mag worden; kwaliteit kopen als e het zelf (nog) niet hebt😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:42
Ik ben verbaasd dat als je zo lang geen prijs heb gewonnen en het gaat nu goed met idd hele goede spelers dat je dan zo n grote mond krijgt. Dat is nou precies de reden dat mensen in Utrecht den haag Rotterdam en Eindhoven zo n hekel aan jullie hebben. Vreemd omdat jullie grootste talenten de jong en de ligt helemaal niet zo arrogant overkomen.Geniet gewoon van je eigen club zo lang het goed gaat. Je heb nog steeds niets gewonnen. En mochten jullie geen kampioen worden, ik denk dat AZ uit wel eens heel lastig zou kunnen worden zeker als ik het gisteren zag, dan moet je volgend seizoen maar weer afwachten want je halve elftal wordt leeg gekocht en dan moet je het weer met veldmannetje gaan doen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 13:12
Hahaha die steden ook.. Dat noemen ze het kleine broertjes syndroom.

Trouwens ook typisch dat je (gezien de eerste reactie) wacht om hier nu ineens met dit relaas te komen.. Hoe bedoel je vooringenomen. Pff!
Vind ik leuk
miksta +31
donderdag 14 maart 2019 om 12:04
Ik ben benieuwd hoe je pet staat na de laatste competitiewedstrijd, droeftoeter.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 12:09
Gelukkig kopen die boertjes van je nooit spelers.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:27
Hahahaha ga weg man met je 2puntjes in de cl
Vind ik leuk
T. Henry +386
donderdag 14 maart 2019 om 12:31
Jij moet niet zo lullen met je koop club. De helft van jullie zogenaamde “eigen” jeugdspelers komt van de jeugdopleiding Willem II.
Vind ik leuk
erikv78 +463
donderdag 14 maart 2019 om 12:35
We verkopen meer dan dat we kopen!!
Als je voor 100M verkoopt is het niet zo vreemd als je voor 50M wat terug koopt.. Je moet wat he als je telkens zo'n geweldig team heb dat iedereen elk jaar 90% van het team wilt kopen!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Alweer zo'n roeptoeteraar, als er 1 club geen koopclub is zijn wij het wel. Geen enkel team heeft zoveel ballon d'or winnaars voortgebracht als wij. Hoeveel italiaans talent is wel niet groot geworden bij ons. In tegenstelling tot jouw PSV wat zowat de hele selectie bij elkaar heeft gekocht (van Nistelrooy, van Bommel, Cocu, Nilis, Gomez, Alex, de Jong, Guti, Lozano….allemaal gekocht en dan noem ik er maar 1 paar)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:32
Hoeveel door Juventus opgeleide spelers zijn basisspeler bij Juve?

Volgens mij is Rugani de enige die met regelmaat minuten maakt maar geen onbetwiste basisspeler.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:30
Rugani, Moise, en Hans Nicolussi dit jaar. Vroeger Del-piero, Giovinco en Marchisio. maar op zich ook logisch.....juve is een absilute topclub, noem mij 1 jeugdspeler (onder 23jaar) die al op t niveau van 1 topclub zit? Enkel Mbappe tikt dit niveau aan.....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:32
Moise speelt nauwelijks. Maar ik geef je gelijk hoor. Vind het sowieso mooi om te zien hoe voetballers in de nadagen van hun carrière de beste tijd beleven bij Juventus.
Vind ik leuk
JD85 +670
donderdag 14 maart 2019 om 12:59
Als er 1 koopclub is in Nederland, is het PSV wel. Welke zelf opgeleide speler speelt daar nou?
Het is algemeen bekend dat PSV supporters niet de slimsten zijn, maar jij bent wel het voorbeeld van de doorsnee PSV supporter.
Ongeremd door enige kennis van zaken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:01
De number 1? Hahahahahaha
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 13:04
Ja: maar wel groot worden van de afdankertjes van ons aller Ajax. Wel jullie beste speler veruit!
Vind ik leuk
John Garp +4802
donderdag 14 maart 2019 om 13:22
Het zou wel ironisch zijn als jij letterlijk stikt in de drek die jij hier dagelijks uitsmeert.

Leuk feitje:
Wist je dat er in Nederland maar 1 koopclub is die de naam van haar broodheer zelfs in de tenaamstelling heeft verwerkt?

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:51
In Eindhoven leven ze al jaren van de jeugd, zouden alle clubs een voorbeeld aan moeten nemen...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:58
Maar wat moet deze man dan kosten, schat toch wel 4 a 500 miljoen in deze markt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:13
maak het dan maar waar in Amsterdam . AJAX-psv 7-2!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:38
Bij ajax hebben ze ook van die Zielegerds
Maar wij hebben er ook 1☝️🤮
Vind ik leuk
B3v3r +808
donderdag 14 maart 2019 om 16:04
Gerapporteerd, wat een waardeloze reactie die niets toevoegt!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:26
Want jullie kopen helemaal niks. Dat hele elftal uit Eindhoven bestaat uit zelfopgeleide spelers. In 1 woord, geweldig👍
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 18:28]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
donderdag 14 maart 2019 om 19:23
@Eindhoven de gekstieeee:
Account 268 inmiddels?

#Japieout.
Vind ik leuk
De Haan +610
donderdag 14 maart 2019 om 11:31
poeh en dan met 2 spitsen, ronaldo en mbappe, en dat sterke midden veld + verdedeging erachter. dat wordt wat. mandzukic en dyabala hiervoor verkopen.

moise kean als invalspits. gaat nog wat worden
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 12:11
Marcelo zullen ze okk wel
Kopen, die kwijnt weg op de bank bij Real en wil graag weet met Ronaldo herenigd worden.
Vind ik leuk
Hyena +30518
donderdag 14 maart 2019 om 11:32
Onmogelijk.

Juventus past daarbij ook helemaal niet bij hem. Zie hem liever bij een ploeg als City of Barcelona, al vrees ik dat hij zelfs voor die ploegen onhaalbaar is.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 11:41
Hahaha, 'Na de winst op Atletico zou hij tegen supporters hebben uitgesproken dat hij alles zou doen om hem te halen'.

Dan denk ik, hoeveel flessen wijn heeft hij wel niet op?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:38
Denk je dat juve onder doet kwa
Geld met barca en pari hahahaha man man ga je is verdiepen wie de eigenaar is bij juve multi multi
Miljadair
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Hoeveel zou mbappe moeten kosten. 250 miljoen als je het daar mee red ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:35
Wellicht nog hoger, de eerste voetballer die verhuist voor 300 miljoen?

Belachelijk eigenlijk al die bedragen, Real die vanochtend even 50 miljoen betaald voor een verdediger van Porto, dan is de Ligt dus minimaal 100 miljoen waard.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
donderdag 14 maart 2019 om 11:37
Als clubs beetje opbieden gaat de 100 miljoen wel aangetikt worden hoor
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:01
Geen kans. Voor De Ligt word er minder neergelegd als voor De Jong. Alleen al omdat het een verdediger is. 100 niet haalbaar 75 max.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
donderdag 14 maart 2019 om 17:07
Voor koulibaly van napoli is al een keer een bod afgewezen van 100 miljoen. Dus geboden word het wel.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Verrassend, verwacht toch dat hij naar Real gaat, Zidane als Frans icoon lijkt mij de doorslag te geven voor Mpappe.
Vind ik leuk
Henkings +922
donderdag 14 maart 2019 om 12:06
Lijkt mij ook de meest slimme keuze. Nú bij Madrid instappen! Daar valt alles weer te winnen....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Ze zullen wel weer een zak met zwart geld gevonden hebben in Turijn. Die gaat echt niet weg voor minder dan 200 miljoen.
Vind ik leuk
COYG +8185
donderdag 14 maart 2019 om 11:33
Ik vrees toch dat Juve de waarschijnlijk verdubbelde vraagprijs van Mbappe niet kan betalen. Die hebben de laatste jaren immers al genoeg geld uitgegeven en zullen anders de UEFA in de nek voelen hijgen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:50
Toevallig heeft Juve vorige maand een goedkeuring gekregen voor de uitgifte van extra aandelen. Opbrengst 300mio wat volledig ten gunste komt aan het transferbudget. Daarnaast hebben we meerdere langlopende schulden met hoge rentes kunnen aflossen met nieuwe leningen tegen een lagere rente. Opbrengst 120 mio. Komt nog bij dat we beursgenoteerd zijn en de aandelen met 125% zijn gestegen (waarvan EXOR voor 67% aandeelhouder is en dus miljoenenwinst heeft geboekt) dus jullie zijn nog lang niet avn ons af. zoals ik al zei wij gaan voetbal weer decenia heersen, oude heerschappijen worden weer in ere hersteld.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:33
dank u voor de informatie, interessant.
Vind ik leuk
COYG +8185
donderdag 14 maart 2019 om 13:58
Ja bedankt voor de verhelderende info. Jammer dat dit soort info nooit in een topic hier voorbijkomt. Maar goed dat ze plannen hebben daar waar ze ook het geld voor hebben. Mooie club dat Juventus als ze maar geen gekke praktijken gaan doen zoals vroeger.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 11:36
Geldbomen tot in de hemel bij Juve? De Ligt, Mbappe, Marcelo.. Het kan schijnbaar niet op. Maar zien wat er van gaat komen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
Tikten ook zonder blikken of blozen 100 miljoen af voor Ronaldo.

Club heeft serieus goed zaken gedaan op financieel gebied toen ze hun eigen stadion bouwden. Alles wat daar binnen komt is voor hun.
Agnelli\Fiat achter je hebben staan helpt ook.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:08
Ja wilde net zeggen. Fiat betaald zijn halve salaris terwijl de fabrieksarbeiders al 15 jaar geen verhoging hebben gehad omdat het zo goed niet gaat ..
Grof schandaal en moet je denk als Ronaldo ook niet willen
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
donderdag 14 maart 2019 om 12:32
FIAT staat los van Juve. Zijn twee verschillende bedrijven.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:34
'Ronaldo gaat op jaarbasis een salaris van dertig miljoen euro binnenharken. Juventus kan dat alleen mogelijk maken met de hulp van Fiat. De autofabrikant uit Turijn gaat zich als sponsor aan Ronaldo verbinden, waardoor Juventus hem een jaarsalaris van dertig miljoen kan bieden. La Vecchia Signora zou dat anders niet kunnen doen zonder de Financial Fair Play-regels te overtreden.'
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:42
Familie agnelli zijn miljadairs liggen niet wakker van 200 miljoen appeltje voor ze
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 14:33
"Although Juventus and Fiat Chrysler are run as entirely separate businesses, they are both controlled by Exor, the investment holding of the Agnelli family."
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
Fiat is fca ga maar kijken hoeveel winsten ze boeken vanuit amerika staat jn de top 3 meeste verkochte autos in amerika gaat alllemaal naar fiat niey zomaar lullen maar eerst verdiepen
Als je lult
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:48
HAHAHAHAHA:

Fiat
All Models
Market
Share
2018 15.521 0,09%
2017 26.492 0,15%
2016 33.777 0,19%
2015 42.410 0,24%
2014 46.121 0,28%
2013 43.236 0,28%
2012 43.772 0,30%
2011 19.769 0,15%

Succes verder.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 14:35
Het is dan ook Fiat Chrysler.
Doe daar het marktshare in de vs ook even van opzoeken, van Chrysler.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:50
Fiat is niet alleen fiat banaan kijk maar fca beste verkochte auto in de wereld top 3 in amerika en dan hevben ze ook nog ferrari en maserati
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:54
Fca wat van fiat is verkopp
Meer autos dan ford in amerika dnap
Je dat niet dat chrilysler is van fiat en loppt als een trein
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 12:52
Juve en Fiat zijn 2 aparte bedrijven. Allebei beursgenoteerd. Staan los van elkaar. Maar qua beeldvorming heb je absoluut gelijk. Al zou dat Ronaldo aan zijn reet roesten..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:53
Ja blijkbaar. Met al zijn filantropische praatjes altijd.

Maar ja, prima, allebei beursgenoteerde grote bedrijven die de kluit belazeren. Maakt het alleen maar erger toch?
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 12:58
Beursgenoteerde bedrijven zijn aan strenge regels gebonden. Als blijkt dat er geklooid wordt, moeten ze dat naar buiten brengen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
Gaat niet om de beurs, om FFP. Maar ik gok dat na het gedoe ook bij PSG en MC dit een loophole is die ze wel gaan vullen. Deal van bijv. Neymar was natuurlijk ook crimineel.
Maar ja, of ze Juve bestraffen... Die waren ook geoorloofd om met ze allen aan de dope de CL te spelen in 95/96. Die trofee mogen ze, zelfs nadat het bewezen is, gewoon houden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 13:35
Die FFP is een papieren tijger. Een wassen neus. Alleen als je het echt veel te bont maakt, komen ze wellicht in actie. Bij PSG en City doen ze nu hun best. Barca en Madrid komen overal mee weg. Eens zien of ze Juve aan gaan pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:52
Ramos speelt nig steeds met doping word nisk van gezegd en hoop dat weer juve ajax word en wer juve wint en ajax weer vernederd word
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:51
Kluit belazeren doen jullie
Moffen vrienden bij de vw
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:46
Die 100 miljoen had hij al terug verdiend aan shirt verkoop en reclame. En wat dacht je wat zijn 3 goals tegen Atletico hebben opgeleverd? Neem niet weg dat ik mbape liever naar een sterkere competitie zou zien gaan dus Engeland of spanje. PSG en Juve worden altijd kampioen maar dat moet je bij Madrid of city nog maar afwachten
Vind ik leuk
Come on Utreg +29821
donderdag 14 maart 2019 om 12:50
Scheelt zeker qua geldschieters als je daar op kunt rekenen. Heel even dacjt ik aan FFP. Je weet wel, die papieren tijger van de UEFA.. Heel even maar.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 11:40
Daar zal Zidane niet blij mee zijn
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 11:42
Dan moet je je toch eigenlijk ook wel gewoon in je zak gescheten voelen als PSG zijnde.
Ben je eigenlijk door dat geld van die arabieren zo'n beetje de rijkste club van de wereld, lopen er nog steeds clubs over je speler(s) te praten alsof het zo gratis uit de Nederlandse opleidingen op te halen 15jarigen zijn.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10241
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Psg heeft gewoon de pech dat het in zo zwakke competitie speelt. Je kan mij niet vertellen dat die topspelers hun hele carriere in frankrijk willen spelen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 11:51
Zijn er genoeg die de romantiek van een sterke competitie maar wat graag in ruilen voor een flink aantal euros.
De gemiddelde nederlandse voetballer die goed genoeg is om te kunnen kiezen uit diverse topploegen, hoeft niet achterom te kijken om te zien hoe het zijn familie vergaat en kan best een half miljoen laten lopen om voor barca te kiezen ipv PSG.
De gemiddelde Zuid- Amerikaan pakt die 5 ton extra want die moet wel een hele stamboom onderhouden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:52
Kunnen ze dat betalen daar dan? Ik denk dat hij meer kan verdienen bij Real eerlijk gezegd, zeker als ze daar Bale lozen deze zomer.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:00
Lijkt me duidelijk dat dit een aanwinst is voor ieder team ter wereld. Had niet gedacht aan Juventus, maar lijkt me wel ruig!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Die gaat naar real
Vind ik leuk
Hazelnoot +94
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Zou een stuntje zijn.
Vind ik leuk
Wijsneus +24
donderdag 14 maart 2019 om 12:22
Onnozele hals
Vind ik leuk
Midden-Noord +95413
donderdag 14 maart 2019 om 12:31
Zou natuurlijk geweldig zijn, als het lukt vreet ik me schoen op.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:43
Fakenews
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:43
Ik kan beter een Dacia kopen, FIAT-jes zullen duur worden.............
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:52
PSG laat niemand gaan, die hebben de centen niet nodig!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:06
Die gaat echt niet naar Juventus wedden dat hij naar Real gaat !
Vind ik leuk
SjakieNYC +207
donderdag 14 maart 2019 om 14:51
Kansloos. Kan Juve nooit betalen terwijl ze Ronaldo hebben
Vind ik leuk
hollister +789
donderdag 14 maart 2019 om 14:58
Kansloos.. die gaan geen 300 miljoen betalen... want dat zal dan minimaal moeten.. PSG heeft zelfs meer geld dan Juve
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:57
Wat is dit voor prutjournalistiek? Gaan we nu ook al roddels plaatsen?
Vind ik leuk
100%facts +17
vrijdag 15 maart 2019 om 10:24
135 miljoen ???
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:21
Is er toevallig iemand die met mij een Ajax, PSV & Feyenoord & co. rivarly website wilt maken?

Ook gaan de onderwerpen er niet over blijft het mij verbazen dat het elke keer toch weer een rivaliteit ontstaat. Daarnaast al zou er alleen maar on topic reacties worden geplaatst zal deze site er verlaten uit zien!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:22]
Vind ik leuk
Ray01 +152
vrijdag 15 maart 2019 om 22:16
Hij moet naar Ajax !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws