Salzburg doet Nederlandse voetbal pijn, Giroud de grote man bij Chelsea

Salzburg doet Nederlandse voetbal pijn, Giroud de grote man bij Chelsea

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 20:48do 14-03-2019 om 20:48

Napoli heeft het Nederlandse voetbal donderdag een slechte dienst bewezen. De Italiaanse topclub ging op bezoek bij RB Salzburg in de achtste finale van de Europa League met 3-1 onderuit. 

Hoewel Napoli door de eerdere 3-0 thuiszege doorgaat naar de kwartfinale, zijn de druiven voor Nederland zuur. Oostenrijk neemt de felbegeerde elfde plek over op de coëfficiëntenlijst van de UEFA. Alleen als Ajax minstens één keer gelijkspeelt in de kwartfinale van de Champions League, pakt Nederland die positie weer terug.

Napoli begon donderdagavond nog uitstekend aan de return. De Italianen kwamen na een klein kwartier op voorsprong dankzij een spectaculaire halve omhaal van oud-Ajacied Arek Milik. Tien minuten later stond het via Munas Dabbur weer gelijk. Na de 2-1 van Fredrik Gulbrandsen na 65 minuten had Napoli weinig haast. De goal van Christoph Leitgeb kwam te laat om het nog echt spannend te maken. Salzburg is uitgeschakeld, maar pakt wel kostbare punten voor de UEFA-ranking.

Dynamo Kiev - Chelsea 0-5
Chelsea had de eerste wedstrijd op Stamford Bridge al met 3-0 gewonnen en deed dat in Oekraïne nog eens dunnetjes over. Olivier Giroud was de gevierde man met drie doelpunten. De Fransman scoorde met rechts, met links en met het hoofd, maar een 'loepzuivere hattrick was het niet doordat tussendoor ook Marcos Alonso het net vond. Callum Hudson-Odoi maakte de vernedering voor Kiev compleet.

FC Krasnodar - Valencia 1-1
Valencia wist ternauwernood te voorkomen dat er opnieuw een Spaanse club werd uitgeschakeld in Europa. Magomed-Shapi Suleymanov zette de Russen vijf minuten voor tijd op voorsprong, maar in blessuretijd maakte Goncalo Guedes gelijk: 1-1. Dat was net genoeg voor Valencia na de 2-1 zege in eigen huis.

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 20:52
Nou Ajax, we hebben weer een 'klusje" te doen.... min gelijk spelen. Niets is onmogelijk.. en dromen/hopen mag
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:53]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:03
Winnen de CL wel, komt goed.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 21:08
ajax doet dat toch voor het nederlandse voetbal? ik ben benieuwd!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:28
Een gelijkspel. Hopen op Porto dan in de loting.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2787
vrijdag 15 maart 2019 om 08:13
Liever geen Porto eigenlijk.. fysiek erg sterk en geen voetballende ploeg licht Ajax niet zo.. we gaan het zien heb net gelezen dat het Liverpool word maar ook daar kan weer aan gesjoemeld worden.
Vind ik leuk
Cavriana +169
donderdag 14 maart 2019 om 23:40
Probeer de Shift knop eens voor de hoofdletters.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
vrijdag 15 maart 2019 om 06:53
OKE!!!!!!11!!
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
vrijdag 15 maart 2019 om 08:38
?
Vind ik leuk
Snapje? +8726
donderdag 14 maart 2019 om 21:09
Ajax voor volk en vaderland, psv voor...voor...ja voor wat eigenlijk...spek en bonen dat was t.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +685
donderdag 14 maart 2019 om 21:14
Kansloos
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:49]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:29
In ieder geval telt de prestatie van PSV nog mee in onze punten. Wij waren namelijk ook door in de CL poule 4 jaar geleden. Andere teams laten het afweten
Vind ik leuk
Ome Sjakie +685
donderdag 14 maart 2019 om 21:48
Ajax heeft 2x zoveel punten als PSV. Dat zegt genoeg
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:03
2 is wel een veel voorkomend cijfer hè? 😉
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Idd, zo spelen jullie op t 2e niveau.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:46
Klopt als een bus. Echter wel op de eerste plaats.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:56
Vorige week nog een prijs gewonnen trouwens. Ook voor een eerste plaats.
Vind ik leuk
Emnu +7136
vrijdag 15 maart 2019 om 01:50
Al die rommel haalde Ajax met Jong Ajax op, niets om mee te lopen pochen, knul.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 02:15
Tweede plaatsen nog minder opa
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2787
vrijdag 15 maart 2019 om 08:14
Haha schei toch uit man. 2e in de ED of 1e in de KKD zijn toch nog wat meer plaatsen naar beneden dan 2 in de ED.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:53
Hoho, ik begon niet over Twente hè? Ik heb nergens een vergelijking gemaakt. Dus waar moet ik precies mee ophouden?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:30
Alleen Feyenoord pocht met een tweede plaats. (huldigde het team daarvoor)
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
vrijdag 15 maart 2019 om 08:30
Wel grappig dat die eerste plaats van jullie vorig jaar voor Ajax zijn tweede elftal was.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:51
Wat is daar precies grappig aan?
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:28
Andere teams??
Jullie psv'ers vinden jezelf toch beter als Ajax (de prijzen van Ajax komen uit de prehistorie blabla) toch staat psv ergens treurig op de 40ste plek en Ajax op de 24ste.. Als er iemand is die te weinig punten haalt is het het tweede team uit Nederland (psv) wel!
Of vind je het redelijk dat teams die ver onder Ajax en Psv zitten de punten moeten halen die psv steeds laat liggen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:55
Ajax doet het zogenaamd voor het Nederlandse voetbal maar de supporters willen tegelijkertijd het Bayern München van Nederland worden. Financieel eigen gewin wellicht?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:08
Ja Ajax en het Nederlands voetbal........ volkomen onzin. Het gaat alleen maar om het belang van Ajax, dat geldt trouwens voor elke Nederlandse club.
Vind ik leuk
Yoooouri22 +182
donderdag 14 maart 2019 om 23:47
Alle respect.. PSV heeft echt een ruk loting gehad! Zullen we even het vingertje wijzen naar de club die tegen een ploeg uit slowakije die notabene nu 9e staat in de competitie pakkie heeft gekregen?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:44
En dit is dus de reden waarom heel nederland juicht wanneer jullie geen kampioen worden! Kweek je sympathie tegen madrid, zijn het de supporters die niet blij zijn met de club, maar liever een buiging eisen, omdat je een keer een prestatie levert. Had dan al die keren door je voorronde heen gegaan ipv verliezen van niets zeggende ploegen in europa. Waren we nu niet zo brood nodig opzoek naar de punten!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:53
Ajax pakt dat puntje wel. WZAWZDB
Vind ik leuk
|Ajax| +1340
donderdag 14 maart 2019 om 20:57
Inderdaad, PSV kost ons alleen maar punten!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:00
PSV gaat dus winnen in de JC Arena?
Vind ik leuk
Holadiejee +2883
donderdag 14 maart 2019 om 21:04
Rosenborg 2017. De complete afgang van Ajax die ons de punten kostte.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 21:12
Hoe ging het jullie in oekraine Dan af, of waar kwamen dat niet Barcelona ook alweer vandaan?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:12]
Vind ik leuk
buddha +10918
donderdag 14 maart 2019 om 21:52
HUH ?????????????
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 00:53
Reactie van PSV speler het is geen Barcelona dus is het moeilijker om ons om te laden voor de wedstrijd. Geloof Locadia die het zei.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:12
Osjik in de derde voorronde van de fucking Europa League altijd lastig. Je moet wel je plek kennen als boertje en PSV fan Ajax haalt structureel meer punten dan Psv
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:14
Was een leuk statistiekje dat k laatst op isfeyenoordalkampioen.nl terugvond. Je zou eens t aantal punten moeten zien wat PSV van 2007 tot 2017 over 10 jaar behaald had. Dan had je niet zo’n grote mond meer.
Vind ik leuk
Wilex +2733
donderdag 14 maart 2019 om 22:56
Dat is weer historie meten op zen psvs.
We meten tot 2017 en we vergeten de laatste 3 seizoenen want dan lijkt het nog wat.
We kunnen ook zeggen we pakken de laatste 7 jaar van psv in Europa waarin ze precies 1 keertje wisten te overwinteren.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:07
Of de laatste 12 jaar van ajax waarin ze 1 keer wisten te overwinteren. Jullie kijken selectief? Prima maar dan doe ik t ook, want als je gaat doen alsof PSV niks voorstelt terwijl jullie zelfs met een gouden generatie nog niet boven ons staan dan lijkt me dat raar.
Vind ik leuk
Wilex +2733
donderdag 14 maart 2019 om 23:14
Ajax speelde onder de Boer 5 keer op rij CL en overwinterde altijd, weleenswaar in de EL maar dat levert net zoveel punten op voor het NL voetbal en daar gaat dit topic toch over?
Nooit werden we laatste in onze CL poule zonder 1 wedstrijd te winnen zoals jou club de laatste 2 edities dat ze meededen.
Vind ik leuk
Blije +66
donderdag 14 maart 2019 om 23:21
PSV stelt ook niks voor
Vind ik leuk
Kees Bman +4626
vrijdag 15 maart 2019 om 06:37
Meer de afgelopen jaren dan jullie schaamluis.hahaha
Vind ik leuk
1313 +8803
vrijdag 15 maart 2019 om 06:56
Huh, ben je nu ook al weer vergeten hoe je Nederlands moet schrijven? Komop Kees.
Vind ik leuk
Kees Bman +4626
vrijdag 15 maart 2019 om 18:11
Ik heb het tegen die aroganten schaamluis BLIJE.
Vind ik leuk
Blije +66
vrijdag 15 maart 2019 om 11:02
Helemaal niks Europees geen ene kloten
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:36
Ajax overwintert bijna altijd..
Jij bedoelt de CL en doen is inderdaad lastig.
Getuige het feit dat dit toernooi sinds 1992 bestaat en Psv maar 2x heeft overwintert.
Je zal het wel "vergeten" zijn, maar Ajax heeft net zo vaak een finale van de CL gespeeld als dat psv überhaupt heeft overwintert in de CL!
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Leuk, statistieken, het gaat toch om het heden? Dan kun je ook zeggen, dan halen we de jaren 1971/1973 erbij toen wonnen we de Europacup 3 keer op rij. Dan hou jij je mond weer dicht, want dat is nog nooit een andere Nederlandse club gelukt. Jezus hey, zo kunnen we wel alles uit het verleden erbij halen, dat schiet toch niet op. Kijk naar het heden man, en laat je niet zo provoceren.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:08
K lees van al die zielepoten op dit forum dat PSV net zo goed niet mee hoeft te doen in europa. Ik denk bij mezelf dat zij dankbaar moeten zijn dat er nóg 1 club was naast Ajax die wél nog punten behaald heeft...
Vind ik leuk
1313 +8803
vrijdag 15 maart 2019 om 00:16
Klopt, Psv heeft idd nog enigzins een bijdrage gehad, maar, precies wat ik zeg beken je nu zelf dus ook. Je laat je provoceren, en je laat je kennen. Je weet toch beter? Wat maakt het uit hoe anderen erover denken.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
vrijdag 15 maart 2019 om 07:46
Je vergeet dat AZ en Twente in het verleden ook heel wat punten binnen heeft gesprokkeld.
Sinds de laatste keer dat Twente mee deed en AZ telkens "verzwakt" de competitie moest beginnen, ging het heel snel bergafwaarts.
Ook al omdat Ajax en PSV ( te) weinig punten pakten.
Feyenoord heeft al veel langer te weinig punten gepakt en met alle respect, Eagles, PEC, Heracles, Vitesse en Utrecht heeft alleen maar punten gekost.

Nu doet Ajax over de laatste vier jaar 2 jaar uitstekend, 1x wel wat punten en 1 jaar vrijwel 0 punten.

PSV daartegen gemiddeld nog minder de laatste vier jaar.

Hopelijk dat Ajax deze lijn doorzet en PSV een keertje gelukkiger in zijn loting is en ook voor meer punten kan zorgen.
Dat Feyenoord wat stabiler wordt en wel een keertje de EL verder komt.
Dat AZ zijn Amerikaanse investeerder vind en ook weer voor de nodige punten zorgt
Vind ik leuk
Blije +66
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Nee die heb jij al
Vind ik leuk
fritsie +882
donderdag 14 maart 2019 om 21:13
Nadat ze kort daarvoor de EL finale hadden gehaald?

Vertel eens hoe het PSV de afgelopen 3 jaar is vergaan! Want dat was pas echt een knap staaltje werk!
Vind ik leuk
Ome Sjakie +685
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Vergeet ff dat gedoe met Nouri en dat PSV het nog meer liet liggen dan Ajax, maar goed.
Vind ik leuk
Holadiejee +2883
donderdag 14 maart 2019 om 21:18
Wat heb jij een perverse profielfoto zeg! Je stuurt je vrouw toch niet zo de wei in mag ik hopen?
Vind ik leuk
Ome Sjakie +685
donderdag 14 maart 2019 om 21:50
Ik heb tenminste een profielfoto.
Vind ik leuk
Holadiejee +2883
donderdag 14 maart 2019 om 21:54
Knap hoor. Helemaal zelf gedownload?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:16
Ow ja, want osijek ging wel goed..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:24
Moet je nagaan Osijk was de derde voorronde van de Europa League. Daar doen clubs aan mee die de helft op amateur basis hebben gecontracteerd. Wat een mafketel die Holadiejee
Vind ik leuk
Nilsinno +694
donderdag 14 maart 2019 om 21:25
Ajax heeft volgens mij voor 45% van de punten gezorgd PSV inderdaad niet sterk de afgelopen jaren in EUropa maar ik denk dat het meer ligt aan de overige clubs die vaak al in de voorrondes eruit liggen als er daar elk jaar ook minimaal twee de groepsfase haden gehaald had je er al veel beter voorgestaan
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:57
Binnen 5 jaar spelen er in Europa nog maar 5 clubs voor de beker met de grote oren in de CL. Geld verziekt alles.
Vind ik leuk
Studentje +666
donderdag 14 maart 2019 om 21:31
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:35]
Vind ik leuk
Holadiejee +2883
donderdag 14 maart 2019 om 21:34
Studentje, het wordt niks met je studie zo. De hele dag op VP onzin uitkramen van onze belastingcenten. En dan ook nog zoveel spellingsfouten. Haha, teveel spellingsfouten, bericht verwijderd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:42]
Vind ik leuk
mortagon +1377
donderdag 14 maart 2019 om 21:38
Ik kan me niet voorstellen dat jij een baan hebt met de tijd die jij op vp zit.
Vind ik leuk
Studentje +666
donderdag 14 maart 2019 om 21:38
Je kunt geen reactie op mijn argumenten verzinnen. Je bewijst weer keer op keer dat je een retard en keizer-hypocriet bent. Maar nu je toch in die richting gaat reageren: jij ziet eruit alsof je niet eens werkt. Je loopt letterlijk elke keer haat te initialiseren en op haat te reageren. Ik mag misschien wel vaak op haat reageren, maar ik zit niet levenloos zoals jij om Ajax of welke andere club dan ook-haat te verspreiden. Ik initialiseer niet, ik reageer alleen. Na 6 uur s'middags zit ik inderdaad vaak op VP, na school dus. Mijn studie gaat best goed hoor, kan ik niet zeggen van iemand die thuis met een zak chips elke dag Ajax-haat initialiseert en reageert met Ajax-haat. Als je een telefoon hebt, wil je niet de hele tijd je spelling hoeven te verbeteren, meneer de spellingnazi.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:43]
Vind ik leuk
Holadiejee +2883
donderdag 14 maart 2019 om 21:43
Je bericht is verwijderd omdat er teveel spellingsfouten in zaten.
Vind ik leuk
Studentje +666
donderdag 14 maart 2019 om 21:46
Je leest mijn bericht niet. Kansloos joch. Boeit mij dat iets? Jij hebt dat bericht (2 berichten geleden) tenminste gelezen. Is je brein soms zo twisted dat lezen moeilijk is? Jij hebt alleen een oude, stoffige desktop thuis waar je makkelijker spelling kunt corrigeren, ik neem geen tijd voor jou om mijn spelling te corrigeren :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:59
En jij bent een zielig trolletje! Enige wat ik je hier zie doen. Op argumenten in gaan ho maar. En dan janken over een spellinhsfoutje. Zo zo stoere jongen hoor, droeftoeter!
Vind ik leuk
Holadiejee +2883
donderdag 14 maart 2019 om 22:05
Nou nou, wat een gebrul. Zo spreek je toch niet iemand aan?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:42
Ik pas me snel aan ;)
Maar het grote Inter waar jouw clubs twee maal niet van kon winnen wordt uitgeschakeld door Frankfurt. Ik denk ik meld het even aangezien jij vindt dat Ajax alleen maar makkelijke ploegen heeft geloot ;)
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 23:26
Stuk stront beter, schijtzak?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:43
Gast serieus? Vanuit Woensel op 6 hoog antikraak?
Vind ik leuk
Blije +66
donderdag 14 maart 2019 om 23:24
Jij trekt zeker volle zalen zielig ventje
Vind ik leuk
zwollie +9418
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
Ludogorets vergeten?
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 23:23
Holladiejee 2019.

Haalden we t maar nooit meegemaakt.
Vind ik leuk
Jozef +44893
vrijdag 15 maart 2019 om 00:20
Jij en ik weten de ware oorzaak van de Ajax-dip afgelopen jaar.

We zullen hem nooit vergeten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:13
Onmogelijk met clownsduo Schwaab en Viergever
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:14
Wist niet dat het leerlingen van je waren.Je zal er wel voor geboren zijn om Clown te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:16
Kansloos uit de Supercup, KNVB beker en half Oktober al definitief uitgeschakeld in Europa. Nee PSV gaat lekker wil je zeggen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:17
Je moet niet alles zo negatief opvatten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:18
Ik herhaal gewoon feiten. Beetje weerstand is goed voor al die oh zo warme fans uit Eindhoven. Het is maar een forum
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:19
Idd t is maar een forum.Maa t begint een kinder forum te worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:58
PSV speelde best aardig tegen Barcelona in de poule fase. Ik ben benieuwd als Ajax tegen ze loot hoe dat dan afloopt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:14
Tja zo kan je het ook bekijken, toch denk ik dat die punten makkelijker te behalen zijn! ;-)
Vind ik leuk
|Ajax| +1340
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Koekkoek jonguh is dit een grap? We hebben het hier toch over punten voor de eredivisie niet in de eredivisie...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:18
T was gewoon een inkoppertje op je reactie verder niets,wilje niet beledigen of zo maar vond m gewoon grappig om hem te maken.No hard feelings.
Vind ik leuk
Blije +66
donderdag 14 maart 2019 om 23:19
Gek ventje
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:31
Dit gaat over Europees voetbal.. wel opletten als je wil inhaken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:43
Lees mijn vervolg comment dan ook,wel opletten.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 09:53
Wat je daarna zegt, maakt de reactie waarop ik reageerde niet beter.
We hebben het hier over een Europees puntje en jij draait het naar de Nederlandse competitie waarin psv blij zou zijn met een puntje in de JC ArenA.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:55
Moet ik hier nu echt op reageren,ik bedoelde dit als een grap op zijn reactie.degene die die reactie plaatste van PSV kost ons alleen maar punten snap deze opmerking.Alleen heb je hier van die zuigertjes die geen enkel gevoel voor humor hebben.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:01
Zo lang psv ergens op plek 40 is terug te vinden en er geen smiley bij staat, ziet niemand wat er grappig aan is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:04
Gast ga iemand anders vervelen.Zelfs fans van Ajax konden t waarderen.Dat jij alles zo serieus opvat is niet mijn probleem.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:09
Je kunt je ook gewoon afvragen waarom je nu zelf ineens zo zuur reageert..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:11
Wat wil je nu eigenlijk?
Ik kan er niets aan doen dat jij t niet snapt.
Ik reageer zuur omdat ik van die zure vragen krijg.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:20
Ik heb je (nog) geen vraag gesteld.. Ben je boos door andermans vervelende vragen en ben je dat nu op mij aan het botvieren? (ja, dit is een vraag..)

Uiteraard.. jij maakt een domme opmerking door Europese punten te verwisselen met nationale, maar ik snap het niet. Wat een zwakte bod, jij moet gewoon een psv´er zijn, kan niet anders.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:22
Wat wil je nu eigenlijk,je snapt helemaal niets.
Je loopt nu te zuigen, en te zuigen.
Ik kan er niets aan doen dat je geen gevoel voor humor hebt.
T was een inkoppertje wat ik diegene ook heb uitgelegd en hij begrijpt me volledig.
Dus nogmaals als je wil blijven zuigen ga iemand anders vervelen aub,zijn er genoeg van jou niveau hier terug te vinden.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:31
Wat een arrogantie, als iemand jouw zogenaamde humor niet begrijpt, dan begrijpt hij maar gelijk niets.
En dan denk je nog te kunnen bepalen of iemand die je niet kent wel of geen humor heeft ook.
Als je een "inkoppertje" moest uitleggen, snap je zelf niet wat een "inkoppertje" is.
Iemand die onzin op internet plempt van repliek dienen is ook geen zuigen, nog een woord dat je zelf kennelijk niet snapt.. En maar wijzen naar een ander, typische psv´er.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:35
Je bent nog te dom om te poepen,nogmaals als je t niet snapt is dat jou probleem.Typisch een Ajax fan.Nogmaals ga een ander vervelen.
Dat je t al moet vragen zegt me al genoeg.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 10:42
Blijf vooral zonder argumenten naar een ander wijzen, je maakt jezelf echt belachelijk op dit moment.

Aangezien ik je maar 1 vraag heb gesteld, ben je dus inderdaad jouw frustraties (opgelopen door andermans vragen) op mij aan het botvieren.. Nou goed hoor, wil je nu een stickertje?!
Heb je nog meer totaal uit de lucht gegrepen verwensingen voor me, ben al dom, snap er niets van en ook nog een zuigertje zonder enige vorm van onderbouwing.. Een echte psv´er zoals jij hebt er vast nog meer tegen hem gebruikt zien worden.. Je zou dus beter moeten kunnen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:44
Nogmaals het is jou probleem dat jij t niet snapt,wat wil je nu eigenlijk.
Leg me dat eens uit.
Ik heb je al verteld waarom ik die reactie heb geplaatst,dat jij t niet wil en kan begrijpen is toch niet mijn probleem.
Kom op leg eens uit wat je nu van me wil?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 11:10
En dan afhaken,leg t me eens uit dan wat je nu wil?
Eerst lopen janken en dan afhaken,val me dan ook niet lastig met je onzin aub.
Vind ik leuk
Hakbal +1132
donderdag 14 maart 2019 om 21:03
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:05
Grote jongen.nu hup je bedje in.Morgen moet je weer optijd naar schooltje toe.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:22
Hoeveel staat het dan of weet je dat niet?
Vind ik leuk
|Ajax| +1340
donderdag 14 maart 2019 om 21:30
En al was VP wel partijdig nergens staat dat dit niet mag.....
Vind ik leuk
Futjebal +2727
donderdag 14 maart 2019 om 21:39
In de Eredivisie bedoel je?.dat klopt wel ja
Vind ik leuk
Thobar +4607
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Die punten hadden ook gehaald kunnen worden tegen AS Trencin, Kairat Almaty en FC Basel.
Vind ik leuk
klaasvaak +201
donderdag 14 maart 2019 om 20:53
Hoogtepunt, Younes die 3 minuten voor tijd invalt....
Vind ik leuk
rexxo +12008
donderdag 14 maart 2019 om 21:05
Stond rechtsbuiten die moest gedwongen buitenom, ik denk dat hij weken van slag is.

Mr One Trick Pony.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
donderdag 14 maart 2019 om 20:53
Ajax gaat wel een keer gelijk spelen, in de CL gaan we namelijk dwars door onze tegenstanders heen.
Vind ik leuk
Ron83 +634
donderdag 14 maart 2019 om 20:54
Hup Ajax!! (Zegt een PSV supporter!!)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:03
Lol zet er maar nep voor dan.
Vind ik leuk
Ron83 +634
donderdag 14 maart 2019 om 21:13
Nep? Ik heb al een seizoenskaart sinds ‘94 en als een Nederlands club het Nederlands voetbal een beetje kan helpen dan steun ik ze.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:14
Nou niet op oost dan. Hier zijn we allemaal anti ajax maatje
Vind ik leuk
Ron83 +634
donderdag 14 maart 2019 om 21:17
Nee op west 😉 maar ik kijk verder dan alleen de naam Ajax. Als de het nu flikken en wij worden volgend seizoen kampioen dan spelen wij geen voorronde en zijn wij meteen geplaatst...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:18]
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 14 maart 2019 om 21:33
Zo zie je maar hoe bekrompen veel mensen denken, maar met een lege hersenpan kan je het hen niet eens kwalijk nemen ook.. 😎
Vind ik leuk
Ron83 +634
donderdag 14 maart 2019 om 22:00
Thanks👊🏼
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
vrijdag 15 maart 2019 om 01:21
👊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Ajax gaat dat fixen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:19
Wat ben jij zielig zeg! Dus omdat hij een Psv supporter is mag hij europees gezien niet voor Ajax zijn. Nou hij heeft gelijk want Europees hebben jullie zeer weinig bereikt met jullie club! Hup Psv!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:54
Toch weer een goaltje van Callum Hudson-Odoi, zijn vierde in Europees verband dit seizoen.
Vind ik leuk
Studentje +666
donderdag 14 maart 2019 om 20:56
Groot talent! Maar jammer dat Chelsea hem niet vaker inzet, zeker nu Hazard weg wilt!
Vind ik leuk
Studentje +666
donderdag 14 maart 2019 om 20:55
Zie je nou wel, en die Ajax-haters lekker lopen zeiken en hun tong uit te lopen steken. Terwijl jullie clubs 1 van de grote redenen zijn van deze neerwaartse spiral, in Europa moeten we elkaar supporten en niet haten. Als het niet om Eredivisie gaat, kappen met die haat. Fans ongeacht Ajax, Feyenoord, PSV en anderen zijn gewoon klootzaken als ze op elkaar haten in Europa!
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 20:55
Zouden ze eigenlijk ook in Oostenrijk druk zijn met deze coëfficiëntenwaanzin?
Vind ik leuk
Studentje +666
donderdag 14 maart 2019 om 20:57
Nederland is een land met redelijk grote status, met een histories van clubs van naam zoals Ajax, PSV en Feyenoord. Natuurlijk maken we meer zorgen! Straks zijn clubs zoals Basel, Slavia Praag, Kopenhagen 'beter' dan wij!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:01]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:59
Vast wel. Het is gewoon belangrijk om rechtstreeks te kunnen meedoen en een stukje prestige ook hoor, die ranglijst
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 21:03
Lijkt me wel vrij logisch toch ?
Vind ik leuk
HanV +5495
vrijdag 15 maart 2019 om 10:17
Ik heb niet meer kunnen vinden dan een kort berichtje van drie zinnen.
Blijkbaar zijn de opvolging van een ontslagen clubtrainer en dat twee bekende clubs daar de kampioenspoule dreigen te missen belangrijker. Verder niets op sport.oe24.at, twitter club, wienerzeitung of krone. Er is meer aandacht voor Conchita Wurst, drie foto's, een als man met wit haar en een witte baard en een in een rok met een decolleté met een behaarde borst en een kale kop en een zwarte baard en een ring in de neus. De derde is als een soort spiderman in een zwart latexpak dat 100% bedekt.

https://www.ligaportal.at/bundesliga/allgemein/4583-5-jahreswertung-salzburg-haelt-chance-auf-cl-fixplatz-2020-am-leben
Vind ik leuk
soccer02 +710
donderdag 14 maart 2019 om 20:55
Mocht ajax niet tegen porto loten. En de eerste wedstrijd uit moeten spelen. Dan moeten ze in het belang van het nederlandse voetbal. Met 0-5 verliezen. Zodat de tegenstand in de return met een b team gaat spelen. Waardoor ajax gelijk kan spelen of zelfs winnen. En daardoor komt Nederland weer op de 11e plaats.
Vind ik leuk
AZVork +2220
donderdag 14 maart 2019 om 20:58
En als ik mijn mening zeg en onderbouw dat ik hoop dat ze eruit vliegen wordt het verwijderd. Zielig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 21:04
Waarom zou je hopen dat ze eruit vliegen ?
Schiet je jezelf ook in je eigen been..
Vind ik leuk
Tommieman +5922
donderdag 14 maart 2019 om 21:12
Vorkje
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 20:59
Die 1x gelijkspel behalen we sowieso wel, niks aan de hand..
Vind ik leuk
AZVork +2220
donderdag 14 maart 2019 om 21:12
Arrogantie ten top daarom snel eruit.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:51
Vorkje
Vind ik leuk
AZVork +2220
vrijdag 15 maart 2019 om 06:30
Goh weer terug van een ban.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 23:34
Nog nooit een ban gehad. Ben hier alleen niet elke dag. Ik heb WEL een leven 😉😉
Vind ik leuk
AZVork +2220
donderdag 21 maart 2019 om 06:19
Ik denk het niet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:00
Vorkje horkje
Vind ik leuk
AZVork +2220
donderdag 21 maart 2019 om 11:33
Teutebelletje x
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 01:25
Ork ork ork soep eet je met ......
Vind ik leuk
AZVork +2220
vrijdag 22 maart 2019 om 07:00
He vervelend dat ongesteld zijn voor je.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:34
Bang voor een beetje bloed vorkje? 😆
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:02
De enige keer dat ik trots kan zijn op Ajax is als ze van de radar verdwijnen na een uitwedstrijd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:05
VP doe hier is wat aan man. Dat trollenleger uit Eindhoven word steeds groter en irritanter. Mijn dank is groot!
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 21:22
Is allemaal afgunst en/of te weinig hersenen..
Ik erger me er ook aan, maar beste is eigenlijk gewoon negeren/rapporteren..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:28
Ik rapporteer er genoeg maar het loopt gewoon de spuigaten uit zo. Ik heb regelmatig leuke discussies op deze site maar op deze manier heb je die weinig meer. Die Holadiejee ook ofzo wat een clown is dat zeg. Die mag al een week zijn gang gaan. Heeft nog nooit inhoudelijk gereageerd maar kan rustig zijn gang gaan.
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 21:33
Ja het zijn er wel steeds meer, moet VP gewoon tegen optreden.. Maar die slapen ook 90% van de tijd of zo..
Echt irritant van die zolderkamerkneusjes, inhoudelijk 0,0..
Vraag me ook af waarom ze dit grappig vinden, dan ben je gewoon niet helemaal lekker of 8 jaar oud of zo..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:38
Het zijn gewoon pubertjes! VP moet gewoon een ander systeem hanteren. Als je de fout ingaat dan is het gewoon klaar en moet je geen account meer kunnen aanmaken. Nu maken ze binnen 2 minuten een nieuw account aan en gaan rustig verder waar ze gebleven waren. Soms zou ik willen dat ik handig was in het achterhalen van IP adressen. Dan denk ik dat heel veel trolletjes een paar stapjes terug doen.
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 21:42
IP-block, maar ben bang dat ze wel slim genoeg zijn om dat te omzeilen.. Die ene hersencel die ze dan blijkbaar wel hebben..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:47
Dan maar gewoon gebonden op een 06 nummer ofzo. Ik zou het verder ook niet weten maar veel mensen hebben hier op deze manier geen zin meer in lijkt mij.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 23:56
Mokums Paradijs.. alleen die naam al straalt arrogantie uit!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:00
Haha wat moet jij nou weer? Rot op joh, ga lekker koken ofzo!
Vind ik leuk
Esther +210
vrijdag 15 maart 2019 om 12:03
Ga toch weg joh, Amsterdams trolletje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:04
Hahahaha zeg jij! Favoriete club Ajax maar jij opent de jacht op een medesupporter, hoe dom kan je zijn haha.
Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 22:10
Zitten aan beide kanten (Ajax en PSV) helaas veel trollen, waardoor je continu wedstrijdjes krijgt wie het verste kan plassen. Ik heb nu al 500 keer voorbij zien komen dat Ajax al 4 jaar niets heeft gewonnen en dat PSV het Europees slechter doet en meer van dat soort onbelangrijk gelul over en weer met als enige doel om maar te sarren en te zuigen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:14
Ja precies man. Het is gewoon een wedstrijdje wie de grootste heeft inderdaad haha. Met Feyenoord supporters (op sommige na) kun je over het algemeen altijd lekker over voetbal lullen, dat waardeer ik wel haha. Kan de rest nog een voorbeeld aannemen!
Vind ik leuk
Psvsg +101
donderdag 14 maart 2019 om 21:29
Beter mensen met domme opmerkingen negeren dan zelf op dat niveau zinken.
Op deze manier draag je zelf ook niet bij aan een normale discussie.
Onn topic Jammer dat Napoli niet bereid was meer dan het minimale te doen vandaag. Nu maar hopen dat Ajax nog een puntje of meer pakt in de volgende ronde.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 21:09
Goed bezig hoor. Nu kun je je vriendjes morgen op school vertellen hoe Stoer je bent.
Vind ik leuk
Lebowski +537
donderdag 14 maart 2019 om 21:10
win zelf nu maar 'ns een uitwedstrijd in de CL. LAATSTE KEER nov. 2007. Jullie zijn net derderangspostduiven, zo snel als het kan weer terugvliegen zonder resultaat.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 21:23
He stranger waar Ben je nu Dan met je morraal ridder gedrag o natuurlijk dit zie je niet want het is geen Ajax supporter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:03
We (Nederlanders) hoeven ons nig niet echt zorgen te maken. AJAX is thuis bijna onverslaanbaar, als de loting morgen gunstig uitpakt, kunnen we die 11e plek pakken. 😎
Vind ik leuk
SimonSays +7437
donderdag 14 maart 2019 om 21:05
Ik hoop op een gunstige loting. Nog een ronde verder zou toch geweldig zijn voor het Nederlands voetbal en die vermaledijde coefficientenlijst. Nu heb je een team waarmee het mogelijk is, volgend seizoen kan dat weer anders zijn.
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:10
Wat doen die lompe boeren,toch op een topic voor het nederlands voetbal.of het nu feyenoord ajax of psv gaat,zijn echt domme mensen.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 21:14
Juist ja, je hebt helemaal gelijk! Zagen meer mensen dit maar.😜
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:06
is ook in belang van psv als ajax punt pakt in europa ! zoniet speelt de kampioen wederom voorrondes
Vind ik leuk
Alucard +92
donderdag 14 maart 2019 om 21:08
Dan maar hopen dat het niet City wordt....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:10
Bedankt voor die knuppels uit Amsterdam dat ze de thuiswedstrijd tegen Madrid niet wisten te winnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
HAHAHAHAHA dat Nederlandse voetbal van jullie !!!!
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 23:55
Stelt geen drol meer voor.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Ajax zal wel weer voor de ontbrekende punten zorgen, van de boertjes uit Eindhoven komt natuurlijk weer helemaal niets. Fopspenen voetbal aldaar.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:24
De Boertjes voetbalden toch bij Ajax?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:20
Ajax laat het Nederlands voetbalbelang de volgende keer in de steek. Ik geloof niet dat ze spelers gaan sparen in de competitie met hun druk programma. Doen ze dat wel, dan neem ik mijn woorden terug.
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:24
Jij bent niet voor psv,aan jou account te zien.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:31
Ik bedoel dat je niet van alles moet roepen als je het toch niet meent. Een ronde verder komen in CL is mooi, maar competitie is gewoon belangrijker.
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:39
Denk ik niet,europees is het belangrijkste.geld voor iedere nederlandse club,kun je toch verder bouwen.(bron van inkomsten)jullie krijgen geld van de gemeente,is niet voor iedere club weg gelegd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:47
Inkomsten zijn belangrijk, maar zonder een goede resultaat in de competitie worden kansen op weer Europees voetbal kleiner en dus minder inkomsten.
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:52
Ajax en psv,worden toch voortaan eerste of 2de.ajax wordt nooit kampioen,maar staan er 10 keer beter op dan psv.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:54]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:55
Klopt.
Vind ik leuk
Patje41 +1186
donderdag 14 maart 2019 om 21:34
Moet ajax het maar weer opknappen voor de rest van nederland
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:48
Deze reactie was zo voorspelbaar, Patje! Zo jammer dat Ajax er financieel ook niets beter van wordt zelf !?
Vind ik leuk
Patje41 +1186
vrijdag 15 maart 2019 om 01:32
Het gaat om de haat die velen tegen ajax hebben en gelijk de afhankelijk
Vind ik leuk
Patje41 +1186
donderdag 14 maart 2019 om 21:36
Als az alles wint hebben ze niets
Als feijenoord alles wint hebben ze niets
Als psv alles wint zijn ze kampioen
ALS AJAX ALLES WINT...........
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:40
Dat wordt lastig de laatste 2 regels🤔🤔🤔
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:40
Is het niet spannend meer,en wordt het hier heel stil.
Vind ik leuk
Alexk87 +3
donderdag 14 maart 2019 om 22:12
Dat kon veel korter.

Als alle ploegen, behalve natuurlijk ons(lees: jouw)oppermachtig Ajax, alles wint hebben ze niets.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 22:20
Ik ben geen Feijenoorder maar zij hebben de JC schaal toch gewonnen?
Vind ik leuk
Alexk87 +3
vrijdag 15 maart 2019 om 08:24
Geen idee, maar het verhaal was saai en langdradig. Open deuren intrappen met als die of die alles wint hebben ze niets. Als mijn ploeg alles wint hebben ze ook niets. Als de plaatselijke amateurs alles winnen hebben ze ook niets.

Wat mij op valt op VP is dat er veel mensen zijn die anderen lopen te irriteren. Dan is die post nog heilig, dat dan weer wel..
Vind ik leuk
kees ee +943
donderdag 14 maart 2019 om 21:43
. . nix van pijn gemerkt !?, . . die dingen breien ze toch in amsterdam weer recht ??, . . of was dat grootspraak ??
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:46
Dank je wel Vp voor deze kop boven het artikel. Ik kan nu al weer uittekenen wat de reacties zullen zijn. "Heel Nederland" is weer afhankelijk van de punten die Ajax binnenhaalt. Wat moeten wij allemaal Ajax dankbaar zijn voor de punten. Alsof Ajax er (financieel) zelf niet beter van wordt.
Vind ik leuk
Joey_S +156
donderdag 14 maart 2019 om 21:48
Komt goed man.. 1 keertje gelijk spelen is genoeg? Wat dacht je van 5x winnen 😛
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:56
Ajax wordt nooit kampioen,maar staan wel op de kaart.psv wordt de laatste tijd kampioen ,maar staat nergens.eredivisie kost alleen kampioens premie s.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:57]
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:59
Welke kaart?
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 22:00
Dat zou ik niet weten welke kaart,denk menu kaart.tobbert.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
Wat kost een menuutje Ajax dan? Geintje..
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:55
Die spelers van Napoli hadden we in de watten moeten leggen nu ist te laat shit😜
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 21:59
Als ajax de eerste wedstrijd nu met 5 -0 verliest,geef je een paar miljoen en je speeld de 2de wedstrijd gelijk.opgelost.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Helemaal mee eens.
Vind ik leuk
ficusje +2903
donderdag 14 maart 2019 om 22:01
welke watten.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 22:08
De watten die helpen om de watjes te motiveren 😉
Vind ik leuk
wattenstaafje +24035
donderdag 14 maart 2019 om 22:13
Lekker belangrijk. Ajax heeft zijn plicht gedaan.
Vind ik leuk
G-Town 1986 +1217
donderdag 14 maart 2019 om 22:38
Offtopic: maar waarom krijgt Aubameyang geel voor zijn manier van juichen bij de 3-0 met een Batman masker? Valt dat onder spelbederf of provocatie ofzoiets?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:29
Precies, vroeg ik me dus ook al af. En nog steeds.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:29
Nou, dat zie ik wel goedkomen. Ajax gaat beide kwartfinalewedstrijden, uit en thuis, winnen.
Geen gelul, voetballen!
Vind ik leuk
Nr14always +4043
donderdag 14 maart 2019 om 23:42
Ajax mag de kastanjes uit het vuur halen voor knuppel 010 en knuppel 040, de schande, en dan nog blijven janken en trollen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 06:46
Belachelijk dat je net zoveel punten krijgt voor uefa cup voor ern overwinning. Ook dat je eruit gaat en toch een beloning krijgen.... Fifa 1 corrupte geld machine
Vind ik leuk
leozao +990
vrijdag 15 maart 2019 om 07:39
Don't worry about a thing, cause every little thing is gonna be alright..
Vind ik leuk
Isakson +284
vrijdag 15 maart 2019 om 08:09
Schuld van Aiaks
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:45
Ajax hoeft maar een keer gelijk te spelen en we staan weer boven de Oostenrijkers. Komt allemaal goed boys dankzij ons aller Ajax.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws