'Ajax stuurde scouts naar Youth League-duel tussen Midtjylland en United'

'Ajax stuurde scouts naar Youth League-duel tussen Midtjylland en United'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 21:10do 14-03-2019 om 21:10

Scouts van Ajax waren woensdagmiddag aanwezig bij de UEFA Youth League-wedstrijd tussen FC Midtjylland en Manchester United, een duel dat in een 3-1 overwinning voor de Denen eindigde. Dat meldt Herning Folkeblad in Denemarken.

Scouts van Ajax waren zeker niet alleen, want ook clubs als Juventus,  Leicester City en RB Leipzig waren aanwezig bij de wedstrijd in de achtste finale. "Er waren scouts van twintig buitenlandse clubs, vertelt hoofd jeugdopleidingen Flemming Broe van Midtjylland aan Herning Folkeblad. Volgens de Deense krant zat daar dus ook een scout van Ajax bij, al is niet duidelijk voor welke speler de club kwam.

Midtjylland schakelde United uit en speelt dus in de kwartfinales, daar waar Ajax in de achtste finale werd uitgeschakeld door Olympique Lyon. Na een spannende strafschoppenserie trokken de Fransen aan het langste eind. 

Lees ook: Lyon knikkert Ajax uit Youth League na wereldgoal en zinderende penaltyserie

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 21:12
Spannend.
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
Kennelijk is er een topic quota welke gehaald moet worden. Morgen bericht dat van Bommel op de herdgang een zaakwaarnemer zag lopen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
JaJa PSV +583
donderdag 14 maart 2019 om 23:05
Als van elke wedstrijd die een scout bezoekt een artikel krijgen....man man.
Nieuwswaarde is nihil.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:39
Zolang jij reageert is het voor VP de moeite een bericht te plaatsen ;)
Vind ik leuk
JaJa PSV +583
vrijdag 15 maart 2019 om 09:41
Dus omdat ik reageer, gaat VP berichten posten. Je geeft me heel veel credits en respect. Dank je!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 09:41]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 09:42
Kinderhand is snel gevuld ;)
Vind ik leuk
Gu3rilla +16027
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Scout doet werk meer nieuws om 10
Vind ik leuk
klaasvaak +201
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Gluren bij de buren...
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 21:22
Kunnen ze nog zo’n miskoop als Dolberg halen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:29
Of Romero voor 16 miljoen ohnee dat is PSV
Vind ik leuk
buddha +10918
donderdag 14 maart 2019 om 21:47
beetje hetzelfde bedrag als sulejmani toch ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:54
Luckassen, Maher, Bouma, Toivonen, Pieters, sulejmani heeft zijn geld terugverdiend in de vooronde Champions League
Vind ik leuk
buddha +10918
donderdag 14 maart 2019 om 22:06
meedoen betekent nog niet dat hij zijn geld heeft terug verdient hoor. en die namen hebben niet bij ons gespeeld hoor. wast maar waar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:41
Suljemani gaf de assist op El Hamdaoui tegen Kiev in 2010 waardoor Ajax naar de CL ging. Als je wat roept ken dan ook de feiten!!
Vind ik leuk
buddha +10918
zaterdag 16 maart 2019 om 00:26
bizar man een assist. gekocht voor een miljoen of 17. met een buitensporig salaris. en de cl leverde in die tijd nog niet de helft op van wat het nu oplevert. over welke feiten heb jij het dan.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:18
Ja maar die wist onder Van Basten wel Europees te presteren..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:49
Was Babel voor verkocht.
Vind ik leuk
The Iceman +16510
donderdag 14 maart 2019 om 21:36
Een kleine 3 ton voor een speler die je naar de EL-finale schiet, prima.
Vind ik leuk
erikv78 +463
donderdag 14 maart 2019 om 22:56
Dolberg een miskoop noemen 🤪 je vind voor 350k echt geen betere spits!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
vrijdag 15 maart 2019 om 05:28
Van de Beukering is nu gratis op te halen en van hetzelfde niveau.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:22
Ja want Van de Beukering heeft ooit een team naar de EL finale geschoten..

Als je dan een tegenreactie gaat geven is het misschien een idee om te kijken wat er al gezegd is?
Nu faal je namelijk hopeloos en sta je best voor paal.
Vind ik leuk
Gerro +9045
donderdag 14 maart 2019 om 21:22
Als je niet weet om wie het gaat dan is dit dan relevant om te noemen en wie zegt dat deze scouts allemaal voor dezelfde speler kwamen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:12
Ze kwamen allemaal voor de reserve spelers die op de bank zaten
Vind ik leuk
rexxo +11988
donderdag 14 maart 2019 om 21:24
Veel inhoudelijke reacties in dit topic.

Vind ik leuk
AZVork +2218
donderdag 14 maart 2019 om 21:26
Het is ook een heel inhoudelijke topic.
Vind ik leuk
rexxo +11988
donderdag 14 maart 2019 om 21:29
Topic gaat nergens over.

Kan je net zo goed een topic plaatsen over grazende koeien.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:52
Dit is een spanningsopbouw-topic. Ik verwacht spoedig groot nieuws!
Vind ik leuk
rexxo +11988
donderdag 14 maart 2019 om 21:58
Een paar potjes winnen in de CL is alleen maar goed voor de aantrekkingskracht op zeer talentvolle spelers op alle continenten.

Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerikanen, die hebben een natuurlijke agressie die bijv de Noormannen missen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 22:07]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
Ja grotendeels eensch. We hebben ook wel een behoorlijke rits Scandinavische middelmaat gehad de laatste 10 jaar. Alleen Eriksen, heel even Poulsen en wellicht Dolberg als uitzonderingen. Laatste tijd met Sanchez, Nico en Neres en jaren daarvoor uiteraard Luis is de buitenlandse inbreng vanuit Z-Amerika idd het aantrekkelijkst.
Vind ik leuk
buddha +10918
donderdag 14 maart 2019 om 22:08
teen nagel ingescheurd van frenkie of zoiets ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:16
Nee nee, ik denk écht dat ze interesse hebben in het keepertje van Mitsieland.
Vind ik leuk
Koenbres +2012
donderdag 14 maart 2019 om 21:24
Wow was er serieus een scout bij de wedstrijd? Wordt dat nu altijd hier geschreven als scouts aanwezig zijn?
Vind ik leuk
Maxx Jw +1494
donderdag 14 maart 2019 om 21:34
Idd als ze er ook nog even bijzetten voor welke speler(s) ze kwamen kijken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:53
Wellicht voor een keepertje. Topic met open eind.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:32
Als er 9.400 scouts daar waren, wat is het dan voor nieuws dat er iemand van Ajax bij zat ?
Vind ik leuk
erikv78 +463
donderdag 14 maart 2019 om 22:58
9400 scouts, waren er ook nog fans aanwezig ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:02
3
Vind ik leuk
hollister +789
donderdag 14 maart 2019 om 21:34
Hebben gekeken voor Chong, die was helaas dramatisch.. ach. kan een keer
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1760
donderdag 14 maart 2019 om 21:36
Aangezien er alleen ruzie gemaakt wordt.. ik verwacht dat t mss gaat om Gustav Isaksen?
Vind ik leuk
Nightcrawler +6178
donderdag 14 maart 2019 om 21:51
Ik heb net staan scouten bij de buurvrouw. Ook prima talent gezien
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:54
2 talenten bedoel je toch zeker ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:58
Pffff alles word ja verwijderd !!
Het is jawel jeugd opleidingen
Ik heb al eens getallen gehoord hoeveel jeugd we hebben.
Nu begrijp ik dat we aan 2022 moeten denken met spelers
Maar is genoeg niet ff genoeg.
Nu vat ik jeugd op van 15 tm.18
.
Kom eens met namen voor het eerste plaats vervanger .de Jong....Of bang door spelers nu al te kopen ..dat andere spelers bang worden voor hun plekje !!
Veel clubs komen al met namen..Die gekocht .Barça de Jong gekocht
Real de eerste van 50 mil
(waar ik hoorde dat er 500 mil. Beschikbaar is gesteld voor nieuw elftal).
.
Of is dit nu strikt geheim
Om spelers en supporters niet in opstand te krijgen..
.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:06
Ik vind Ajax een mooie club, maar nadat ik gister de 'Himno de la Juventus' heb gehoord heb ik maar bij de ministerie van voetbalzaken, verhuizingen en levenszaken ingelicht dat ik ga verhuizen naar Turijn met mijn 20 jarige liefje uit oost-europa.

Wat een club is dat Juve!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:14
Juve! Storia di un grande amore!
Zingen kunnen ze daar wel!
Ajax is natuurlijk in alles behalve budget een maatje groter ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:15
Even likeje gegeven aan deze man. Mooie naam ook! JUVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vind ik leuk
erikv78 +463
donderdag 14 maart 2019 om 23:01
Als je “de ministerie” schrijft kun je inderdaad maar beter verhuizen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 03:14
Als dat een reden zou zijn kunnen er minimaal 2 miljoen 'landgenoten' dat voorbeeld volgen.
Vind ik leuk
Stranger +6657
donderdag 14 maart 2019 om 23:51
Ik ben meer geinteresseerd in dat 20 jarig liefje.

Waarschijnlijk blond en een paar stevige voor uitstaande tieten?

Goed voor elkaar jong;-)
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 00:31
Oost-europa dus donker is zijn denkbeeldige liefje.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 00:39
Ook goed.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 00:42
Haha sorry flapte eruit.
Vind ik leuk
Stranger +6657
vrijdag 15 maart 2019 om 07:00
Voor mij geen probleem👍
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:47
Dan zal Martin morgen ook wel iemand sturen...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:11
Wat is de volgende kop VP? “Ziyech eet z’n kibbeling altijd mét remoladesaus maar zónder de kruiden”
Vind ik leuk
Jordaan +1538
donderdag 14 maart 2019 om 23:20
Stuur ook maar scouts naar Salzburg, we hebben nu het geld om ook spelers van hun te halen, aardig wat kwaliteit daar!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1255
donderdag 14 maart 2019 om 23:44
Ja en..... Waarschijnlijk zaten er ook wel scouts van andere clubs.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws