Van der Gijp geen fan van analist Verbeek: Ik ga nu ingrijpen

Van der Gijp geen fan van analist Verbeek: "Ik ga nu ingrijpen"

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 21:34do 14-03-2019 om 21:34

René van der Gijp is blij met de terugkeer van Wim Kieft bij voetbalpraatprogramma Veronica Inside. Kieft is momenteel analist bij Ziggo Sport, waar hij onder meer te gast is bij Rondo. Van dat programma is Van der Gijp geen fan.

"Hij zit bij dat verloren Rondo. Daar kijkt niemand naar. Daar denken ze allemaal dat het komt omdat ze achter de decoder zitten, maar het kan ook dat ze niets toevoegen", zegt Van der Gijp bij Recht uit Rotterdam.

Van der Gijp vindt de onderwerpkeuze bij Rondo niet goed. "Iedereen weet dat we in Nederland alleen maar geïnteresseerd zijn in Ajax, Feyenoord, PSV, Sparta en Excelsior. We zijn niet geïnteresseerd in Manchester City, maar zij gaan gewoon twintig minuten over Pep Guardiola zitten praten. Dat interesseert niemand. Dat bleek ook uit de kijkcijfers van het Engelse voetbal, daar kijkt niemand naar. Daar hebben ze het een half uur over Eric Cantona."

Van der Gijp weet niet waarom Kieft zo goed bij VI past. "Ik zou het niet weten. Degene die moeilijk bij ons past is Gertjan Verbeek. Hij wil uitpraten, wil niet in de rede gevallen worden en geeft lange antwoorden."

"Het is niet dat dat ophoudt, maar na drie minuten heb ik het wel gehad als iemand iets uitlegt. Het gaat niet over Afghanistan, Syrië en de ontmoeting tussen Kim Jong-un en Trump, maar over de rechtsback van Feyenoord, die geen rechtsback is. Ik denk dan soms van: ik ga nu ingrijpen, dit duurt te lang."

Lees ook: Van der Gijp: 'Voor vier miljoen euro kunnen ze Vlap, Lammers en Pierie kopen'

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 21:36
van der GAAAAAAP
Vind ik leuk
Holadiejee +2845
donderdag 14 maart 2019 om 21:39
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:49
Jij hebt last van het Ajax syndroom!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:52
Of niet en dan zeuren dat zijn reactie verwijderd is haha. Het had gvd zijn account moeten zijn! Deze gast is al 2 weken rustig aan het provoceren en er komt geen einde aan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:55
Dat soort krijgen stress omdat Ajax steeds dichterbij komt en afgunst dat Ajax door is in de CL!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 22:08
die afgunst hebben wij 4 jaar moeten slikken
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 23:12
Afgunst op door Europa uitgelachen worden ? Onderaan de poule met slechts 2 puntjes en jouw PSV speelde in de CL als een drummer zonder sticks, dus LUCHTvoetbal, leuk voor de niets gewend zijnde lokale fans, meer niet. Geen aandacht dus en daarvoor weer jaloers op grote broer Ajax.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 23:23
win eens een prijs
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 23:31
Als ik me beperk en de rest verwaarloos:

Ajax 33 prijzen als kampioen gewonnen, PSV slechts 24 keer. Dus Ajax 3 sterren op het shirt, kijk maar goed boven het logo en onder de kraag. Mooi man. Ajax dus 3-sterrenclub van Nederland.

Ajax 4 keer Europees kampioen, PSV slechts met strafschoppen 1 keer.
Ajax 4-sterren Europees topclub en PSV slechts 1 ster.

Ajax nu bij de laatste 8 crème de la crème clubs van Europa en PSV ? PSV maar steeds blijven oefenen oefenen oefenen.......helpt toch niet, volgend seizoen weer laatste in de poule.

Waar praten wij over ?
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7127
vrijdag 15 maart 2019 om 05:25
Jij praat over de geschiedenis. In de geschiedenis voelden bepaalde mensen zich beter dan de andere. Daar hebben ze in de hoofdstad veel last van gehad. Steek die sterren ergens waar de zon niet schijnt en stel je iets nederiger op. Misschien leer je ooit waar voetbal om draait.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:34
Geschiedenis? Kwartfinale is nu hoor.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:41
Ja precies. PSV had een prijs gewonnen. Kampioenschap. Ook geschiedenis dus.
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 11:30
Inderdaad het was een kampioenschap maar dan een "lege".
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 10:48
Ik praat niet alleen over de geschiedenis die jullie niet kunnen verwerken, jullie praten liever over jullie "heldendaden" van de laatste 3 jaar en heldendaden die geen heldendaden zijn ook dat nog.
Feiten zijn feiten helaas Tjoep.
Als jullie wat nederiger naar grote broer Ajax zijn door te beginnen met het accepteren dat Ajax dit seizoen heel veel bereikt heeft in de CL en misschien voor de titel en in de Beker dan zijn we er.
Vind ik leuk
HansVites +6460
vrijdag 15 maart 2019 om 06:26
Over het verleden AFP hou daar eens mee op straks begin je nog over de 80 jarige oorlog.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
vrijdag 15 maart 2019 om 06:48
Is toch lekker man
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 10:43
Steeds teren op de laatste 3 jaar Hans Vites hou daar eens mee op, die tellen niet (meer) mee en die brachten weinig tot niets op, dus te verwaarlozen. En de 80-jarige Oorlog trouwens was bepalend voor ons Koninkrijk :"de Slag bij Nieuwpoort", "de inneming van Den Briel", "Groningen ontzet", "Leiden ontzet", "Unie van Utrecht", "Unie van Atrecht" en ga zo maar door......
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:07
Hoeveel van die 33 sind de invoering van serieus betaald voetbal in 1956?
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 10:35
Ik zou zeggen: "Google maar".
Succes.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
vrijdag 15 maart 2019 om 07:20
Het Amsterdamse gepraat weer:
vroeger vroeger vroeger

We leven niet meer in vroeger maar in het heden
Vind ik leuk
Jozef +44887
vrijdag 15 maart 2019 om 08:06
Heden doen we nog volop mee op 3 fronten.

En we zien wel wie kampioen wordt...

Er wordt hier teveel nodeloos geouwehoerd en piemeltjes gemeten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 08:07]
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 11:38
Het valt niet mee hoor om het meten van de piemeltjes van Dumfries en Onana tot een goed einde te volbrengen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:13
Ja joh verloochenen alle andere clubs hun geschiedenis? Of is dit stiekem alleen voor psv'ers weggelegd om creatief met cijfers te kunnen zijn?
Vind ik leuk
3Bier +14423
vrijdag 15 maart 2019 om 08:37
Ik vind deze discussie vrij kansloos maar 4 jaar niks, wat ik hier het hele seizoen al te zien krijg, is toch ook verleden tijd?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:42
Jij praat ook over geschiedenis. PSV was kampioen. Geschiedenis
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
vrijdag 15 maart 2019 om 08:47
Nee tot op heden zijn we nog steeds kampioen van Nederland
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 11:39
Als je daar steeds trots op bent dan ben je echt niet veel gewend hoor.
Het is bitter weinig.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
vrijdag 15 maart 2019 om 11:43
Nee ben nog steeds trots dat die vette groot bekken uit Amsterdam tijdens de kampioen wedstrijd hebben vernederd tot aan bot
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 11:54
Lozguti 11:43,

Ik had genoten hoe psv thuis door Inter (uit pot 4) afgedroogd werd en moet je dan dat jankende gezicht van Luukie zien.
Ik had genoten van hoe Son Dumfries in Edhv degradeerde tot een F-je.
Ik had genoten toen Harry Kane in de laatste kwart PSV uit Europa weg stuurde en dan die treurige bukkende psv-spelers op Wembleyveld te zien huilen.
En nu jij.

Vraagje: wil je verder op deze manier met elkaar gaan posten pik ?
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
vrijdag 15 maart 2019 om 11:56
Straks krijgen jullie een echte tegenstander die wel in vorm zijn en dan worden jullie arrogantie wederom de groot in geboord en dan geniet ik weer
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
vrijdag 15 maart 2019 om 11:58
En antwoord op je vraag eigenlijk niet ben er nu wel klaar mee nu gewoon weer normaal en inhoudelijk 👍👍👊
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Inhoudelijk ?
Is dit inhoudelijk:
@Nee ben nog steeds trots dat die vette groot bekken uit Amsterdam tijdens de kampioen wedstrijd hebben vernederd tot aan bot@ ?

En als wij van Juve verliezen dan gebeurt het in de 8ste finale, waar is je cluppie eigenlijk ? 2 puntjes in de CL en slechts 2 puntjes voorsprong, auw dat doet pijn.
Vind ik leuk
Jozef +44887
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Nou nou, hier maak je vrienden mee.

Moet dat nou?
Rivaliteit prima, dit fout.
Vind ik leuk
GOAL! +699
zaterdag 16 maart 2019 om 21:14
Wat ben jij toch een zelfingenomen jankerd apf, ik heb werkelijk nog geen enkele fatsoenlijke reactie van jouw kunnen lezen. Alleen zelfingenomen en denigrerende opmerkingen. Misselijkmakend ajax ventje
Vind ik leuk
AFP +2977
zondag 17 maart 2019 om 00:06
Dan maar zelfingenomen zijn Goal. Blijkbaar voel jij je aangesproken door mijn posts en stoorde je er aan. Het zij zo, ik kan je er niet bij helpen. Je moet het allemaal zelf oplossen. Enige wat ik kan zeggen is: niet lezen, blijf je relax en raak je niet overspannen. Voor het overige interesseert jij mij niet. Succes.
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 10:32
Het PSV gepraat weer, steeds maar teren op de laatste 3 jaren en uit die 3 jaren niks niks niks.
Voetbalhistorie, de naam zegt het al "historie" betekent geschiedenis. We nemen de maat van een Nederlandse club over de het hele bestaan van de Nederlandse voetbalhistorie.
Spijt me, jullie te leven te veel in de laatste 3 jaar, meer is er niet. Helaas.
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 11:36
Het heden Lozguti-kartelletje is:

Ajax bij de laatste 8 topclubs zonder: Bayern, PSG, Atletico, Real, Lyon, Dortmund die vlogen er al uit en dat zijn topclubs met veel poen. En als Ajax de halve finale niet haalt dan is het al een prestatie. Dat is het HEDEN. En waar is PSV de kampioen van het heden ? PSV is alleen maar aan het voorbereiden op de komende wedstrijden die te zwaar voor PSV zullen zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:04
Kijk dit is duidelijke taal!!
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 10:27
Beste darth, ik weet niet waar jij op reageert, maar het zij zo.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:11
Je heb zoveel gereageerd met deze topic dat je niet meer weet welke haha ga je goed
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 13:15
Vind toch leuk ha ha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 06:56
Lachertje van Europa, stel je niet zo aan joh🐣
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 11:40
Lachertje van de CL dan ? Zo goed ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:13
Die grote bek hebben ze in Amsterdam nooit verloren. Probeer eerst eens wat te winnen, neusfluiters.
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 10:18
Dat gaan we doen.
Vind ik leuk
Jozef +44887
vrijdag 15 maart 2019 om 12:32
Iemand een grote ben verwijten getuigt van een veel te grote mond en een veel te slechte opvoeding.

Doe toch normaal, joh.

Rivaliteit prima, dit niet.
Vind ik leuk
Elohim +1425
vrijdag 15 maart 2019 om 08:10
Ja, iedereen was jaloers op die derde plek van psv in het jaar dat Feyenoord kampioen werd.. hahahaha
Vind ik leuk
fdev86 +783
vrijdag 15 maart 2019 om 17:47
Zometeen kan met 3 voorrondes spelen omdat weinig presteren in Europa, zelfs word je kampioen
Vind ik leuk
Holadiejee +2845
donderdag 14 maart 2019 om 21:58
Provoceren? Ik geef gewoon mijn mening, net als jullie. Dat dit niet dezelfde menimg is dan die van jullie, dat moet toch kunnen? We leven toch in een democratie waar vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel staat?
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:59
Vrijheid van meningsuiting is ook heel belangrijk.
Het is alleen niet de bedoeling om die te misbruiken om mensen te irriteren.
Waar jij wel heel erg mee bezig lijkt te zijn.
Vind ik leuk
Holadiejee +2845
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Nee hoor. Ik motiveer en onderbouw uitgebreid mijn stellingen. Jullie roepen alleen maar Calimero.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 22:05
Haha, volgens mij verwar je jezelf met iemand anders. Als je dat serieus zou doen vond ik je niet zo belachelijk irritant. Alleen ben je altijd gewoon over Ajax aan het zeuren.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:03
Tuurlijk mag ook jij je mening geven. Maar dat is nou juist het probleem haha. Dat doe jij niet. Je bent alleen maar aan het provoceren, al dagen lang! En nog ontkennen ook haha.
Vind ik leuk
RenW +4266
donderdag 14 maart 2019 om 22:09
Waanzin is geen uiten van een mening, maar waanzin!
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
vrijdag 15 maart 2019 om 06:51
Die größten Petry-Hits live, Herzklopfen und eine Party voller Power auf der Theaterbühne: Das ist WAHNSINN!
Vind ik leuk
psv#nr1 +2393
donderdag 14 maart 2019 om 22:18
wie provoceert er nu hier met afgunst?
forza ajax amsterdam toch,
ik geef alleen een koekje van eigen deeg
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:38
Een koekje van eigen deeg ist ook dat ajax in de kwartfinale staat ondanks dat psvers ze uitlachen dat dat zou gebeuren.
Vind ik leuk
Johnnies +1919
vrijdag 15 maart 2019 om 08:49
Helemaal gelijk, ze zeggen iets over een ander, ze moete hun eigen achterban is aanpakken.
Vind ik leuk
Nr14always +4043
vrijdag 15 maart 2019 om 00:30
Jij bent een gezwel dat hier verwijdert dient te worden.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
vrijdag 15 maart 2019 om 07:23
Je hebt helemaal gelijk, behalve als je op deze site negatief over ajax praat dan zijn die zogenaamde supporters gekwetst en gaan ze huilen bij VP
Vind ik leuk
Jozef +44887
vrijdag 15 maart 2019 om 08:13
Het typische aan een democratie is vrijheid van meningsuiting, dat een ieder stemrecht heeft en dat de meerderheid bepaalt.

Mijn bescheiden indruk is dat de meerderheid - ook die van PSV en Feyenoord- liever heeft dat je je hier anders opstelt.
Aan jouw fatsoen om er iets mee te doen. Ik ben je infantiele en/of puberale reacties aardig zat.

Dat is mijn mening en die mag ik ook geven


Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Stel je niet zo aan man, heb je het weleens gezien?
Het gaat echt nooit de hele tijd over Ajax..
Vind ik leuk
Holadiejee +2845
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Nee, zoals Van der Gijp al aangeeft, er kijkt niemand naar.
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
vrijdag 15 maart 2019 om 01:17
Hoe kan je dan oordelen?
#kansloos
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Kijk je niet.... Zo moeilijk is het niet.
Vind ik leuk
RenW +4266
donderdag 14 maart 2019 om 22:08
Als de obsessie stuitend wordt, grijpen ze in.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:45
Echt een nare arrogante man, die slechts naar zichzelf wil luisteren. Triest figuur is het!
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:37
Leuk dat Van der Gijp denkt dat VI wel iets toevoegt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:39
Altijd in je zelf geloven zei mijn Pa altijd, zelfs als niemand je gefooft! ;-)
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:40
Op zich een goede tip, behalve als je hele belachelijke ideeën hebt zou ik denken.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1639
donderdag 14 maart 2019 om 21:41
700000+ kijkers...
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:46
Ja, maar wat voegt het dan toe? Ik bedoel, slap ouwehoeren over voetbal met veel beledigen en weinig inhoud, wat is de toevoeging?
Dat je niet hoeft te trainen voor kleedkamerhumor?

En als iemand iets serieus uit wil leggen duurt het te lang. Dan ben je een ouwehoerprogramma, geen voetbalprogramma.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:53]
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 21:53
Het voegt ook weinig toe. Ik bedoel je kan het missen. Toen het nog bij rtl zat stond de volledige uitzending een dag later op youtube. Nu bij veronica zetten ze een samenvatting van 10 minuten erop.
Nouja dan zie ik het toch niet. Ook goed. Zolang ik de wedstrijden maar kan zien hier 😊
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:54
Ik vind 10 minuten nog vrij lang. Zal wel een flinke aftiteling zijn dan.
Is PSV daar nou heel populair? :p
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 22:00
Nouja ik kijk het ook niet elke keer hoor. Zelfs niet ook al is het maar 10 minuten. Het is best grappig soms maar veel van hetzelfde he.
En ik ga niet weer zeggen dat psv hier niet zo heel erg populair zijn dan krijg ik weer alle psvers over me heen die nog nooit 1 stap in dit land hebben gezet hahaha
Maar in mijn vriendenkring/schoonfamilie ligt niemand wakker van een verliespartij van psv maar er waren er wel een hoop teleurgesteld na Real-Ajax 😇
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
Ja, voor 10 minuten lachen weet ik leukere youtubefilmpjes.

Haha, dat zullen dan wel allemaal indirecte psv fans zijn :p
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
P.s. je moet het meer zien als bijv Bas Dost scoort vinden wij dat leuk omdat t een Nederlander is. Maar verder boeit t vrij weinig mensen in NL hoe het in de Portugese competitie ervoor staat denk ik. Zoiets?
Vind ik leuk
Nr14always +4043
vrijdag 15 maart 2019 om 00:31
Cobra iptv 😂 kun je alles zien
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 00:41
Hoe gaat dat dan? Ik zit in Mexico, werkt dat daar dan ook?
Volgende maand ben ik in NL, kan ik dat gewoon kopen daar?
Vind ik leuk
Nr14always +4043
vrijdag 15 maart 2019 om 00:44
Je hebt alle zenders van alle landen in de wereld alleen internet verbinding is nodig, 100 piek per jaar kastje 50, dus ook TV Mexico, USA letterlijk alles, 8000 kanalen, gewoon Googlen op cobra iptv
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 00:47
Ik ga eens even kijken....
Vind ik leuk
HansVites +6460
vrijdag 15 maart 2019 om 06:30
Gewoon de hele uitzending kan je de volgende dag al terug zien hoor https://www.kijk.nl/veronicatv/veronicainside/videos/7KYKl6g1N19/aflevering-55
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 06:57
Dat krijg ik niet in Mexico....
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 11:11
Werkt ook niet in Engeland, geen rechten om het te mogen tonen.

Kijk kun je wel veel nog kijken maar lang niet alles mag over de grenzen beken worden.
Vind ik leuk
HansVites +6460
vrijdag 15 maart 2019 om 11:43
Gebruik een VPN zet die op Nederland en je kunt kijken.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Nouja dat dus. Het is niet dat ik niet zonder kan maar het is gewoon niet te krijgen hier. Ach ja
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 17:54
Ja we zullen niet dood gaan als we het missen natuurlijk hahaha, maar is wel jammer keek altijd wel lekker weg.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
vrijdag 15 maart 2019 om 17:59
Van ellende maar Studio gaap Voetbal kijken. Bij voorkeur vlak voor het slapen gaan hahaha.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 18:12
Zet ik op maandag morgen op het werk aan, achtergrond geluid.

Je hoort het wat je interesseerd pak je op en het scheelt een helehoop ergenis van het kijken.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
vrijdag 15 maart 2019 om 11:09
Dat vind ik ook jammer, was lid van Veronica en heb dat account nog maar dan nog kan ik niet kijken in Engeland, mis het niet maar vond het altijd wel lekker wegkijken.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1639
vrijdag 15 maart 2019 om 12:26
Het voegt voor heel veel mensen al meer dan 15 jaar heel veel plezier en vertier toe.
Vind ik leuk
Avanko +121
donderdag 14 maart 2019 om 21:48
Laten we eerlijk zijn VI is wel zo’n beetje het enige programma waarbij ze schijt hebben aan alles en gewoon zeggen wat ze vinden. Tuurlijk zie je er soms de grootste onzin maar dat vind ik er nou net zo leuk aan... gewoon lekker verstand op 0 en genieten van de show.

Wat ik vooral grappig vind is dat je ze daar aan tafel op sommige momenten echt niet serieus kan nemen, maar op andere momenten als Johan een mening over een speler heeft dan wordt dat vaak heel serieus genomen door de voetbalwereld.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:52
Ja, maar ze vinden vaak vrij idiote dingen en op dat moment vind ik zeggen wat je denkt meer een beperking dan een kwaliteit.
Ik zeg ook niet dat niemand het leuk vindt, maar om nou te doen alsof je heel veel toevoegt gaat me wat ver.

Er zijn ook wel vrij veel mensen die Derksen gewoon napraten. Of de voetbalwereld hem echt serieus neemt betwijfel ik.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 06:58
Aan de andere kant kun je je echt afvragen of die hele voetbalwereld serieus te nemen is.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
vrijdag 15 maart 2019 om 10:30
Dat kun je je altijd bij alles afvragen. Het lijkt me voor of de voetbalwereld derksen serieus neemt niet zo belangrijk.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Je kunt hem net zo serieus nemen als de rest of helemaal niet. Maakt ook geen moer uit. Hem interesseert het niet, hij vangt zijn centen wel.
Het is toch sowieso een schijnwereld met enorm opgepompte bedragen vol met omhoog gevallen schertsfiguren die graag in de belangstelling staan.

Derksen heeft een lange geschiedenis in de voetbaljournalistiek en kent zodoende gigantisch veel mensen. Daarbij heeft hij wel een mening en durft die te geven. Kan soms tenenkrommend zijn maar ook weleens interessant. Daarbij geeft hij zelf regelmatig aan dat het allemaal niet veel voorstelt.
Vind ik leuk
Pimman +10447
donderdag 14 maart 2019 om 22:00
Avanko dat kan maar ze moeten niet áltijd die andere praatprogramma's afzeiken. Goedkoop scoren heet dat.. ja Derksen en Boskamp zijn gewéldig..schei toch uit! Concentreer je op je eigen programma vd Gijp.
Vind ik leuk
Pimman +10447
donderdag 14 maart 2019 om 21:56
Keizer precies..áltijd afgeven op concurrerende voetbalprogramma's. .zo respectloos! Kijk eerst eens naar jullie eigen programma hoe "geweldig" dat is.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:57
Er zullen wel minder mensen kijken ofzo. Normaal gesproken kan zoiets hem niet schelen.
Vind ik leuk
Wijndalum +739
donderdag 14 maart 2019 om 21:57
Gijpie is al enkele jaren de weg kwijt. Is ook gebleken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:38
Doen ze ook.
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 14 maart 2019 om 21:37
Doe Veronica Inside dan achter de decoder, kijken hoeveel mensen er dan nog kijken. Ik iig niet.. 😏
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:40
Kieft weer terug, vind ik mooi. Was altijd leuk met hem erbij. Kijk zelf graag naar VI, niet te serieus.. soort 3e helft... lekker man
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
donderdag 14 maart 2019 om 21:49
Heb niet zoveel met VI maar vind Kieft zn blik op zaken vaak wel wat hebben
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:51
Dat is zeker, daarom vind ik het een goeie aanvulling.. Zelf kijk ik het graag, ieder zijn of haar voorkeur
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:40
Ik kijk Rondo regelmatig. Kijkt op zich wel prima weg.
Persoonlijk heb ik met Peptalk veel minder.
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:41
Omdat het daar altijd alleen maar over Guardiola gaat? :p
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:43
Bij Rondo of wat bedoel je?
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 21:46
'Pep'talk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:48
Haha ben niet meer zo scherp sorry vriend haha. Hij is wel goed gevonden eerlijk is eerlijk haha.
Vind ik leuk
Pimman +10447
donderdag 14 maart 2019 om 22:02
Ik vind Rondo prima..de ene keer beter dan de andere. Ligt ook aan de gasten.
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 21:44
"Zeg Johan, ff wat anders. Die René van der Gijp... Die begint wel echt in zichzelf te geloven he? Ja toch Johan?"
Vind ik leuk
Ik zlatan +439
donderdag 14 maart 2019 om 21:46
Dit heeft toch niks met verbeek te maken?
Vind ik leuk
kees ee +942
donderdag 14 maart 2019 om 21:46
. . er bestaat ook nog "competitie" tussen mensen met weinig voetbalverstand blijkbaar ?? 't moet leuk eo spraakmakend zijn, de relevantie is minder van belang ??
Vind ik leuk
Vak-T +1810
donderdag 14 maart 2019 om 21:49
Rondo en VI zijn prima, beter in ieder geval dan dat vreselijk VTBL.
En inderdaad als die Verbeek aan tafel zit bij VI dan slaat het hele programma dood.
Zelden zo'n betweterige engerd gezien....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:50
Ik ben toch echt meer geïnteresseerd in Engels voetbal dan in Excelsior of Sparta (no offense supporters van deze clubs). Mooi dat Kieft weer terug is bij VI, hopelijk gaat Valentijn dan weg.
Vind ik leuk
De Goffert +836
donderdag 14 maart 2019 om 21:52
Rondo vind ik best wel leuk. VI is ook leuk maar meer om dat domme gelul dan om het inhoudelijke, waarbij VI ook tekort schiet!
Gijp is een man die zichzelf graag op een standbeeld plaatst maar vind hem steeds irritanter worden en als hij het heeft over de interesse van de kijkers voor het Nederlands voetbal... hij refereert altijd aan spelers als Özil, Messi, Gullit, Ronaldo enz enz... ook het steeds bijhalen van spelers uit 1970 is bij hem een normale zaak. Dus kritiek op collega’s is ongepast, is sowieso ongepast om over anderen te roddelen als ze er niet zijn!
Vind ik leuk
Wilkie +7
donderdag 14 maart 2019 om 22:41
Tja voetbalkenners zijn er daar nooit of het moet Derksen zijn met zijn Veendam
Vind ik leuk
Gerro +9045
donderdag 14 maart 2019 om 21:55
Daar had René al last van toen ie zelf nog speelde toen was ie naar 3 minuten ook al klaar met de uitleg van de trainer.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:56
Jaloers
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:04
Dit is dezelfde mafklapper met een verstand van een oliebol die elke week iets anders zegt over Ajax, Dick Advocaat, Feyenoord, Bruns en het Nederlands elftal.

Deze man moeten ze snel het bejaardentehuis ingooien en volpeppen met prozac en vicodin (als je veel House kijkt weet je wat dat doet haha)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:05
Wanneer schuift DJ Jean weer aan?
Vind ik leuk
Il Gordo +18678
donderdag 14 maart 2019 om 22:08
:-)
Vind ik leuk
Hulsink +594
donderdag 14 maart 2019 om 22:11
Was het maar zo dat de zich Analist noemende Van der Gijp iemand drie minuten aan het woord laat, hij valt zijn gesprekspartner al na 15 seconden in de rede. Een praatjesmaker eerste klas, inhoudelijk maar zeer weinig over voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:28
Lekker voetballers afkraken en je krijgt er ook nog geld voor. In het verleden vooral PSV-spelers, waaronder Manolev en nu regelmatig Feyenoord-spelers en ook nog eventjes Tadic!
Vind ik leuk
bert +566
donderdag 14 maart 2019 om 22:40
Hoe vaak hebben ze aria’s van psv niet afgekraakt,nu is het ineens een zeer goede back omdat hij in het buitenland speelt
Vind ik leuk
Wilkie +7
donderdag 14 maart 2019 om 22:38
Vd Gijp is geweldig. Er is er altijd 1 die om zijn eigen grappen kan lachen. Wat een drama die man en het hele programma.
Vind ik leuk
bert +566
donderdag 14 maart 2019 om 22:38
De enige keer dat ik pijp sorry gijp gelijk geef.die Verbeek is als trainer overal ontslagen ,meent dat hij het ei van Columbus uitgevonden heeft.hij weet echt niet waar hij over praat.kan beter ballenjongen spelen bij Heerenveen
Vind ik leuk
Vooruit +244
donderdag 14 maart 2019 om 23:21
VI is eigenlijk wel veel minder geworden nadat ze bij rtl zijn weggegaan. De sfeer is er uit. Van vaste gast Valentijn Driessen wordt je ook niet blij. Jammer want er is niet echt concurrentie.
Vind ik leuk
Bas Bus +161
vrijdag 15 maart 2019 om 00:17
Die vind zichzelf echt goed he die vd Gijp..
Vind ik leuk
Nr14always +4043
vrijdag 15 maart 2019 om 00:38
Verbeek past goed bij dat stel misantropen, allemaal aan de Prozac anders halen ze avond niet.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 07:52
Van der Gijp is een Lul. Achteraf zeuren kan iedereen
Vind ik leuk
ritje +647