Van der Gijp: 'Voor vier miljoen euro kunnen ze Vlap, Lammers en Pierie kopen'

Van der Gijp: 'Voor vier miljoen euro kunnen ze Vlap, Lammers en Pierie kopen'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 14:47do 14-03-2019 om 14:47

Feyenoord moet serieus oppassen dat het op korte termijn niet wordt ingehaald door AZ. Dat stelt René van der Gijp voor de camera van internetzender Recht uit Rotterdam. Met een paar gerichte aankopen kan AZ de Rotterdammers overvleugelen, denkt de analist. 

"Ik denk dat Feyenoord bang moet zijn dat het ingehaald wordt door AZ", aldus Van der Gijp. "Als AZ slim is, dat zijn ze waarschijnlijk niet, dan kopen ze Sam Lammers, Michel Vlap en Kik Pierie van Heerenveen. Geeft ze vier miljoen, zijn ze blij mee. Oké, Lammers is van PSV..."

"Als AZ zoiets doet, dan zijn ze beter dan Feyenoord. Dan wordt Feyenoord vierde. Ajax is weg, PSV binnenkort waarschijnlijk ook", vervolgt Van der Gijp, die het niet eens is met Dick Advocaat over de sterkte van de Feyenoord-selectie.

"Advocaat zei tegen mij: met twee gerichte aankopen doet Feyenoord weer mee. Hoe kom je daar nou bij!? Twee gerichte aankopen? Een verdediger en een middenvelder?"

Lees ook: Gierende Gijp ziet 'Van Beekje' op Champions League-avond: 'Zo heet dat nu, hè'

Poll

Wie eindigt dit seizoen op plek drie?

(3689 stemmen)

Plaats een reactie

leozao +1055
donderdag 14 maart 2019 om 14:52
Klopt! Messi en Cristiano Ronaldo
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:54
Klopt! Een nieuwe trainer en een nieuwe selectie.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:25
En Van Geel laten zitten?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Ramos en 1 van de bovenste 2
Vind ik leuk
leozao +1055
donderdag 14 maart 2019 om 15:07
Die mag alleen maar toekijken :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:12
Haha denk dat zelfs die zouden mislukken zodra ze dat shirt aantrekken. Ze moeten dat drinkwater daar in Rotterdam eens goed onderzoeken. kon wel eens iets verkeerds in zitten.
Vind ik leuk
leozao +1055
donderdag 14 maart 2019 om 15:24
Volgens mij wil jij nog grappiger zijn dan je broer! :-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:24]
Vind ik leuk
Guusman +1280
donderdag 14 maart 2019 om 18:22
Irritante eikel is het met zijn gewijs de hele tijd, niks grappigs aan hoor.
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 14:52
Door wie wordt Feyenoord nog gezien als topclub? Inderdaad, niemand.
Vind ik leuk
Just Nuts +717
donderdag 14 maart 2019 om 14:54
liever geen topclub maar wel prijzen dan andersom...^^
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Bij ons is beide het geval ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:05
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Ohja want ik ben voor ajax?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
Voor wat post je dan zulke reactie, normaal zijn die alleen van Ajax supporters die naast hun schoenen lopen
Vind ik leuk
Just Nuts +717
donderdag 14 maart 2019 om 17:24
dat zijn geen supporter dat zijn gefrustreerde tieners die alleen achter in mobiel/pc wat dingen roepen voor een reactie in de hoop zij zich daardoor iets beter voelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
1 sterretje kneus!
Vind ik leuk
Waagplein +844
donderdag 14 maart 2019 om 21:21
Da's knap.
Totdat je bedenkt dat, als je telt vanaf het introduceren van de Eredivisie (1956), "topclub" Feyenoord slechts negen keer kampioen geworden is.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
Wow man.... Knorren van geluk omdat Ajax vier jaar geen kampioen is geworden. Hoe klein ben je dan? 😂
Vind ik leuk
Rabarber +4451
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Als je tevreden bent met een bekertje ben je geen topclub.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 15:27
in eindhoven
missen ze nog wat
en zij hecdat ook bij die nederlaag in de KUIP
hoeveelnwas dat4-1??
toch
ne oude koeien uit de skoot halen met die 10-0
nee ook toen werden hullie geen kanpioen
laatste halve finale 2002
was dat niet in de vorige eeuw
dat jullie werden uitgeschakeld
nu veel geld geleend gemeente
ve
grond onder het veld moetern verkopen
om aan spelers te moeten komen
is het dan gek wat meer geld heeft dan Feyenoord
Feyenoord kwam uit het niets
duurde jaren om weer te komen en zal nog wel wat jaartjes duren
maar komen er aan
20217 was het begin
nu door bouwen
met alles waar ze nu mee bezig zijn
Dirk uit Arnhem

Vind ik leuk
Molletje +2703
donderdag 14 maart 2019 om 15:32
Hallo Dirk,

Geen idee hoe groot je handen zijn en hoe klein je mobieltje, maar tsjonge, zou het misschien een optie zijn om iets minder snel te typen en te plaatsen? Ergens heb je wel een punt (denk ik) alleen het is wel zo ongelofelijk onsamenhangend geschreven, dat ik er nauwelijks wijs uit word.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 15:46
al vaker gezegd
en geapt
doe mn best
als je het maar
begrijpt
snap je
n.ah
het probleen
inderdaad mobieltje teklein typ met 1 vinger
links verlamd
links niklekt
fus zie woorden over het hoofd
bij hét verzenden en terug lezen
jezus wat een foute
dus jullie reaktie snap ik
donders goed
maar ik en vel weten de oorzaak dan ben ik toch een beetje trots dat ik dit weer kan
want was op gegeven
ben weer uit het niets begonnen
had 40jaar een seizoenskaart val U
nu tv sup.
en mist de kuip heel erg
maar geniet met wat ik nog heeft en kan
nietwat ik niet meer heeft
kan weer mee discuzeuren
en klagen Dirk



Vind ik leuk
Molletje +2703
donderdag 14 maart 2019 om 15:49
WOW!!!

Respect voor jou Dirk! Dan doe ik wel gewoon wat meer moeite!
Ongeluk gehad? of door een andere oorzaak?

Zonde dat je niet meer naar het stadion kan. Kom je er helemaal niet meer? of nog een enkele wedstrijd?
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 17:08
nee hoor
.was kern gezond
zo onder spelletje rummicub
7-1-209
3 dagen coma was op gegeven
uit coma kon niks meer
begon net tillift
na 19 maanden revalideren
kon ik weer redelijk lopen
fits op aangepaste fiets
rid scootmobiel
ben gastdocent dic hoge scholen
voor studenten die leren fysio,ergo, logopedie
ik zwem
en doe nog houtbewerking
ik heeft ook mee mogen denken mobiliteit in en rondom stadion
Feyenoord city
wordt echt een super mooi stadion
geen gracht
dichter op het ved
wij komen zo te staan met zicht opbhet veld dat beneden licht
met onze begeleiders naastvons en niet meer achter ons
het wordt voor zien net alle technische dingen die je maar kan bedenken
voor mensen met een beperking
ik kijk er naar uit
ook overdekt te staan geen hindernissen
en goede aangepaste toiletten
want aan die dingen ont breekt het in de huidige
KUIP
daar sta je niet bij stil als je daar niks mee te maken heeft
catering
geen nubtjes meer
maar met bank pas
zo zijn er nog veel meeer
dingren
de huidige kuip
wrdt onder kant open buiten kant appartementen .maas gebouw gaat weg
komt een ander station
huidige wordt verplaatst
je ziet ben aardig op de hoogte
ik kwam al in 1967
in de kuip
tot dus 2009
paarckeer geweest
afscheid coen
en as roma
daar stonden we in de stromende regen
dat word dan anders
gelukkig weer geen dak
nou
zit weer op.mn praat stoel
dus als je mn verhalen met al die typfouten voor bij ziet komen
denk je maar zo dirk
je bentcweer aardig bezig met je schrijf fouten 👍🍻
bedankt
gr
DIRK
n
Vind ik leuk
Just Nuts +717
donderdag 14 maart 2019 om 17:15
Respect Dirk laat andere maar zeuren om taalgebruik wij kijken naar wat andere kunnen ipv niet kunnen als dat er wat meer zouden doen wordt de wereld weer stukje mooier
Vind ik leuk
Molletje +2703
donderdag 14 maart 2019 om 17:39
Mee eens... dat zou de mens eens wat vaker moeten doen.
Vind ik leuk
voebtalie +2381
vrijdag 15 maart 2019 om 02:57
Mooi gezegd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:38
Verschrikkelijk wat jou is overkomen, hopelijk gaat het enigszins goed komen met jou🍀 diepe respect voor jou Dirk. 👏🏻👊🏻💪🏻
Vind ik leuk
fer65 +333
donderdag 14 maart 2019 om 20:15
Hou je taai en support mee veel geluk en gezondheid Dirk groetjes Fer
Vind ik leuk
Molletje +2703
vrijdag 15 maart 2019 om 10:39
Jemig Dirk,

Wat een verhaal... Ik vind het niet alleen knap of bijzonder, maar ook inspirerend, hoe jij dan omgaat met je handicap (bedoel het niet denigrerend, maar kon even niet zo snel een andere benaming noemen).

Super dat je betrokken wordt door Feyenoord over het meedenken voor de minder- en invalide voetbalsupporters die graag hun club Feyenoord willen steunen, maar daarin nu veel hinder onder vinden.

Ik zal je zeker blijven volgen hier. Bedankt voor de tekst en uitleg, nogmaals mijn excuses voor mijn iets te snelle, maar niet rot bedoelde, conclusie.

Succes met alles Dirk!

Vind ik leuk
Deck010 +9832
donderdag 14 maart 2019 om 16:10
Blijf dit vooral volhouden kameraad.
Jij bent een voorbeeld voor velen.....ondanks hetgeen jij hebt meegemaakt blijf je supporter voor het leven.
Respect, Dirk, diep respect.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 17:16
ben gewoon
dirk hoor
heeftvgeluk gehad
coen niet
heefterg met coen mee geefd
wide perse bij die wedstrijd zijn
ook paar keer bij de herden king geweest
behalve laast niet vond ik heel erg
maar kan iet alles
hebben
vind je reaktie leuk en fijn
sta er zelf niet meer zo bij stil
dus
geniet
nu het nog kan
Feyenoord
steun het als het minder gaat
genietals het goed gaat
ook feyenoord houd me op de been
ondanks dat het nu minder gaat
komt altijd wel weer goed
geef nooit op
Dirk
Vind ik leuk
voebtalie +2381
vrijdag 15 maart 2019 om 02:58
Mooi dat je hier op vp zit!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:32
Dirk, je bent een HELD! respect man!
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 17:19
👍
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:40
Je bedoelt dat ¨bekertje¨ waar 020 in 2010 een hele rechtszaak voor begonnen is om de finale te verdelen over twee wedstrijden? lijkt me veel moeite voor ¨een bekertje¨
Vind ik leuk
JCJWZ +14857
donderdag 14 maart 2019 om 15:50
Hahaha bok bok bok
Vind ik leuk
Rabarber +4451
donderdag 14 maart 2019 om 15:51
Wat is daar raar aan? Volkomen terecht dat Ajax ook met zn supporters de finale wil spelen. Maar bij Ajax of PSV is niemand tevreden met dat bekertje inderdaad, waar sommige Feyenoorders het vieren alsof de Wereldbeker is binnen gesleept. Dat is het verschil.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:16
Niemand zegt dat het raar is, vindt het raar om zoveel moeite te doen voor wat jullie een troostprijs noemen. Blijkt dus dat ze bij ajax intern er heel anders over denken dan jullie. Helaas is dat ook het geval bij Feyenoord hoor. Als feyenoorder kan ik jou vertellen dat de knvb beker van vorig jaar niet gevierd werd alsof de wereldbeker gewonnen was, zeker niet aangezien we het jaar daarvoor een droomseizoen beleefden. So get your facts straight
Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 22:36
Een hoop Ajax supporters zijn dat alleen maar, omdat ze dan zichzelf op de borst kunnen slaan en kunnen meedoen met de grote groep. Ik ken zat van dat soort figuren, die niet eens weten tegen wie ze moeten spelen als je het op vrijdag vraagt, maar die 's maandags bij de koffiemachine het hoogste woord hebben, tot je gerichte vragen stelt. Dat zijn meestal ook de stumperds die de beker geen prijs vinden, maar een verloren Europa Cup finale wel. Totdat Ajax de beker wint, dan hebben ze weer het hoogste woord en roepen ze naar de anderen wat voor prijzen hun clubjes dan hebben gewonnen dit seizoen. Hier op het forum haal je ze er ook zo uit. Komen alleen maar om te trollen en zijn te dom om te poepen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 21:58
Exact! Kon het niet beter verwoorden. Triest volk allemaal
Vind ik leuk
Just Nuts +717
donderdag 14 maart 2019 om 17:16
Haha ja dat is waar alleen geen echte supporters zeggen dat het een troostprijs is l
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Haha op het niveau van Vitesse en AZ. Vanaf volgend jaar gaat Feyenoord naar het niveau van ADO en Fc Emmen onder Stam
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 14:56]
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6177
donderdag 14 maart 2019 om 14:59
Vooral zelf blijven geloven en met zo een instelling weer naar Rotterdam komen. Net zoals dit jaar
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:57
Wacht maar af AjaxTreble. Wij gaan nooit verloren. Ooit staan we er weer. Het bashen en afzeiken van Feyenoord duurt nog wel even maar we gaan terugkomen. Let maar op. Onze bijnaam is niet voor niets "kakkerlakken". (die beesten overleven zelfs een kernoorlog!!!)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:57
Jij hebt zeker autocorrectie aanstaan. Iedereen ziet Feyenoord volgens mij momenteel als een tobclub
Vind ik leuk
Tsubamba +3055
donderdag 14 maart 2019 om 15:05
Volgensmij valt dat heel erg mee, in de grote wedstrijden zijn ze goed, vooral thuis, maar voor de rest is het niveau veel te matig, dat is qua voetbal. Als je naar uitstraling kijkt denk aan stadion en fans e.d. dan is het nog wel een topclub, maar uiteindelijk gaat het wel om wat er op het veld gebeurd, dus Feyenoord moet wel oppassen..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:12
Feyenoord is en blijft een topclub, historie, stadion en aanhang zijn al genoeg om aan te geven dat ze topclub zijn. Zeker laatste jaren elk jaar een prijs.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:18
Nee een topclub moet ook meekunnen in Europa en dat haalt Fey niet eens sloebers!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:32
Als je gewoon naar de laatste europese resultaten van Feyenoord kijkt - Los van dat Trencin debakel valt het best mee. Verliezen van City in het jaar dat ze met een straatlengte voorsprong de PL wonnen is geen schande. Verliezen van Napoli die op dat moment top in Serie A was is geen schande. Nipt Verliezen van Shaktar dat vol met Brazilian en zit en altijd goed zijn europees ook niet. Winnen van Napoli is goed, thuis. Winnen van Manchester United is goed, thuis. Ook tegen Sevilla en AS Roma is goed partij geboden hoor.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 15:34
sloebers???
day zrgt iemand
die zn club al jaren niks hebben berijkt
en nu een gr bek hebben
die over winingen waren incidenten
in de competie
kansloos
zou teletekst maar vast
vast zetten en een foto van maken
en boven aan het plafond van je bed hangen
kun je jaren na genieten
met van weet je NÓG 👋
Dirk uit Arnhem
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:42
Robin, praat niet zo over Feyenoord. We komen altijd terug. Op een dag staan we er weer. Ben benieuwd wat je dan nog te zeggen hebt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:04
Altijd terug, duurt zeker 17 jaar!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:07
Misschien heb je gelijk en toch blijft het mijn club. De club waar ik trots op ben. We komen terug!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:43
Dus Ajax was vorig seizoen ook geen topclub volgens jou toen zij uitgeschakeld werden door Rosenborg en toch aardig wat punten hadden verloren voor Nederland op de coëfficiëntielijst?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:51
Ja, dat bedoel ik maar. Feyenoord eindigde hun CL groep met 3 punten, dat was 3 meer dan AS Monaco had in hun groep toen. En de groep was loodzwaar. PSV had dit jaar een vergelijkbare zware groep en eindigde met 2 puntjes.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:52]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +699
donderdag 14 maart 2019 om 16:05
Vorig jaar is geen graadmeter na wat er met Nouri gebeurde. Het hele begin van het seizoen was verloren.
Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 22:42
Volgens mij is Feyenoord de enige Nederlandse club die deze eeuw nog een Europese bekerfinale heeft gewonnen. Nu Ajax 2 keer ver is gekomen ben je alleen maar een topclub als je Europees meedoet? De afgelopen 20 jaar was Ajax dus ook geen topclub volgens jouw eigen defenitie en PSV recentelijk nog wel toen ze door Atletico Madrid werden uitgeschakeld.
Zelfs Alberto Stegeman zou je zo ontmaskeren als een dom en triest nep supportertje.
Vind ik leuk
Pimman +10445
donderdag 14 maart 2019 om 15:48
WGW..ook niet door het legioen? ;)
Vind ik leuk
COYG +8187
donderdag 14 maart 2019 om 15:51
Topclub zijn ze nog steeds, maar een zonder topploeg... In alle andere aspecten zijn ze gewoon een topclub.
Vind ik leuk
buddha +10910
donderdag 14 maart 2019 om 16:01
en toch wonnen ze van psv. whahahahahaha bedenk ff leukere grappen.
Vind ik leuk
Splintair +2107
donderdag 14 maart 2019 om 16:14
Topclub zeker!! Historie,achterban,stadion.
Topploeg? Nee dat niet op dit moment
Vind ik leuk
Gerardovic +119
donderdag 14 maart 2019 om 19:09
Vind als Ajacied notabene Feyenoord nog altijd meer een topclub dan PSV, ademt veel meer voetbal uit en spreekt daarom ook nog altijd bij veel mensen aan
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Klopt. Feyenoord komt uit een diepe put en alleen een topclub met de achterban die het heeft kan de totale vernedering van 10-0 en een 10e plaats binnen 7 jaar ombuigen tot een kampioenschap.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 10:11
Jullie als ze weer op de stoep staan en je op je broek krijgt..
Vind ik leuk
PSV noord +1325
donderdag 14 maart 2019 om 14:52
Haha Lammers is van PSV
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Staat er ook
Vind ik leuk
Tsubamba +3055
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Je profielnaam past wel goed onder deze reactie ;)
Vind ik leuk
PSV noord +1325
donderdag 14 maart 2019 om 18:07
Nu wel
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Euh, dat staat er toch gewoon?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:52
Het is net zo gestoord om te denken dat je die 3 spelers zomaar even aantrekt als AZ.
Vind ik leuk
plein19 +3137
donderdag 14 maart 2019 om 14:53
Met 3 AZ spelers erbij weet je zeker dat je geen belangrijke wedstrijden meer wint
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:56
En dat je nou juist de drie beste spelers van Heerenveen krijgt voor 4 miljoen slaat ook nergens op.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:59
Pierie kan wel voor 4 miljoen, heeft nog maar 1 jarig contract! Vlap gaat denk ik wel richting de 8-10 miljoen toe!
Vind ik leuk
klaasre1974 +1067
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Denk dat pierie naar ajax gaat
Vind ik leuk
Martinus69 +5813
donderdag 14 maart 2019 om 15:40
Hou toch op over die gehypte Pierie ... serieus, leuke naam maar echt niets meer dan een redelijke verdediger.
Vlap en Lanmers is een ander verhaal
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:40]
Vind ik leuk
Ome Sjakie +699
donderdag 14 maart 2019 om 16:07
Vlap voor 10 miljoen?? Droom ff verder.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:00
Dat ook nog eens, René bevestigt hier maar weer eens dat hij vooral een lachertje aan de zijlijn is.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10945
donderdag 14 maart 2019 om 15:19
Misschien per stuk maar ook dat red je niet denk ik!?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:25
Ik hoop op verlenging van Pierie's contract. Vlap ligt nog tot 2022 vast. Bij een goed bod zullen ze beide helaas wel weg zijn ben ik bang.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10945
donderdag 14 maart 2019 om 16:24
En wat zouden ze ongeveer kosten denk je per stuk!?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4149
donderdag 14 maart 2019 om 15:57
4 miljoen per stuk zou realistischer zijn.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10045
donderdag 14 maart 2019 om 14:59
Jajoh die gijp slaat volledig de plank mis zoals wel vaker. Voor die 3 moet eerder richting de 15 mln eur dan 4 worden betaald. Verder staat Feyenoord ook stil natuurlijk...maar ach gijpie krijgt lekker betaald om onzin te spuien.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
donderdag 14 maart 2019 om 15:30
Hij bedoelt 4 miljoen per stuk denk ik. Althans, dat mag ik hopen.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +699
donderdag 14 maart 2019 om 16:07
Denk het ook
Vind ik leuk
Nr14always +4043
donderdag 14 maart 2019 om 14:52
Nee idd ze moeten een nieuw elftal kopen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:53
Ja want oppergod Renee die weet het allemaal wel. Vervelend verwend kereltje is het.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:58
Zegt iemand die zich haas lam stuntelaar noemt....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:00
Dus?
Vind ik leuk
Mazraoui +3220
donderdag 14 maart 2019 om 15:14
Hij heet Klas Bak Hunterlaar
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:14]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Als vdGijp mij dan ook ff het winnende staatslotnr. kan doorbellen ...
Vind ik leuk
Koekie1970 +1257
donderdag 14 maart 2019 om 14:56
AZ wat mij betreft op 3 en Vitesse op 4. Maar hierin zal de wens wel de vader van de gedachte zijn!!!
Vind ik leuk
Erik-Vites +780
donderdag 14 maart 2019 om 15:13
Ik teken er voor..... ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:56
Dit zijn gewoon leuke spelertjes, ik zweer 't je Johan. De Feyenoords en de AZ van deze wereld moeten het hiermee doen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
En dan over een half jaar het bord-op-schoot scouting verhaal van Van Geel weer afkraken. Dat het weer van die subtoppers waren. Net als dat eerst Larsson, Hapsie en Amrabat "uitstekende" aankopen zouden zijn...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:56
Klinklare onzin. Geef ze 4 miljoen, zijn ze blij mee. Heerenveen gaat echt wel meer vragen. Gijp verteld hoe langer hoe meer onzin.
Vind ik leuk
YC93 +860
donderdag 14 maart 2019 om 14:59
Begint echt een irritante gast te worden,hij praat alsof hij zelf van het niveau messi en ronaldo was
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:07
Hij moet ook wel heel veel uren vullen met zijn onzin.

Dan krijg je dat van zelf.

Wat maakt hem dat uit. Voor 1 miljoen per jaar.
Vind ik leuk
AZAlkmaar2 +636
donderdag 14 maart 2019 om 15:31
Voor vier miljoen heb je Pierie wel.
Vind ik leuk
pos +9773
donderdag 14 maart 2019 om 14:57
Pfff wel erg makkelijk lullen die vd Gijp. Nou ja doen we Idrissi en Boadu alvast maar bij het grofvuil.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:08
Wel ja, alleen Messi kan nog maar goed voetballen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:57
Feyenoord moet opzoek naar een miljardair. Dit gehannes in de marge vind ik Feyenoord onwaardig.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:10
Liever niet.

Het zelf op eigen kracht doen is veel leuker.

Net als je zelf iets bouwt. Je kan van alles kopen, maar het zelf maken is toch net ff anders.

Maar dan moet je dat wel kunnen natuurlijk. En wie kan dat nog? En wie heeft dat geduld nog?

Met 11 jeugdspelers de CL finale winnen. Zou dat mogelijk zijn? Ik denk van wel, als ze maar 5 jaar samen blijven. Met een beetje geluk.

In 1996 was het met het nationale volleybalteam ook gelukt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:17]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:57
AZ moet eerst maar eens zorgen dat ze niet al hun goede spelers verkopen elk jaar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:18
AZ is op de goede weg en komen van heel ver. Met weinig middelen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:19]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:37
Dat ben ik met je eens. Wat ik bedoel is dat ze er beter voor kunnen zorgen, dat ze niet al te veel geld investeren in het halen van nieuwe spelers, maar beter in het behouden van hun eigen goede spelers.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:41
AZ heeft goede talenten en koopt best weinig.
Ze investeren in het stadion en de opleiding.

Een club met visie dus ... zozo.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:02
Zo is dat, zouden meer club moeten doen. Excuses voor mijn slavinkenvingers, ik wilde op je reageren, maar drukte per ongeluk op rapporteer.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Dat merk ik gelukkig toch niet.

Kun je dat ergens terug vinden dan?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:16
Dat ik je per ongeluk rapporteerde, geen idee, maar ik denk zeg alvast sorry, mochten ze je eraf willen gooien, net als die Kip piri piri van gisteren, al lijkt me de kans dat ze dat bij jou doen nihil.
Vind ik leuk
mike-alkmaar +3835
donderdag 14 maart 2019 om 15:00
Pierie heb ik idd al vaker aangeven dat die naar AZ gehaald moest worden , maar met de media aandacht rondom zijn persoon is zijn waarde ook gestegen en denk dat hij alleen al rondom de 4 miljoen kost. En Vlap en Lammers zie ik graag komen maar vallen ook in een catogerie die niet haalbaar zijn met het huidige beleid. Als ze slim zijn brengen ze snel een bod op die Schouten van Excelsior, zeker met t oog op de prestaties van Midsjo want daar zullen van de zomer de clubs ook zich wel voor gaan melden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:21
Als subtopper zou ik mij richten op de talenten, die afvallen uit de jeugdopleiding bij Ajax, PSV of Feyenoord.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 15:32
Ok Wim Jansen.. ff een serieuze vraag voor jou? Waarop moet Feyenoord zich richten het komend seizoen... Volgens de Jong is er weinig geld om te investeren... moet men verkopen, inzetten op de jeugd? andere spelers de kans geven?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:43
Alleen maar verkopen en de jeugd eindelijk eens inzetten.

Van Geel moet er een stuk of 5 wegdoen. Wie of wat maakt niet uit.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 20:59
Ok.. ff helder nu... komend seizoen geen Clasie, Van Persie, Martina en Ayoub vertrokken of gestopt... staat 0 euro tegenover... jij wil er nog 5 laten vertrekken voor hoeveel euro? Stel Vilhena (1 jaar contract) Toornstra, Jorgensen, Berghuis en Larson??? Ok mag je blij zijn dat je samen 25 tot 30 miljoen binnen krijgt... maar je bent dan wel 8 basisspelers kwijt !!! Als jij die wil vervangen door alleen jeugdspelers (wie dan wel) en hier en daar wat aankopen bv 5 van 4 tot 6 miljoen... ga je er dan op vooruit... want naast Vermeer, Haps, Van der heiden, St Juste.. ben je dan namelijk wel je beste 7 a 8 spelers kwijt
Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 22:56
Gelukkig iemand die normaal wil discussieren ipv trollen. Ik denk dat Feyenoord 1 goede jonge en snelle cv moet aantrekken. Met Haps op links en St Juste op rechts staat je verdediging dan wel. Middenvelders zijn er zat. Laat die Kokcu maar staan en zet desnoods Tapia en Ayoub er neer. Voorhoede met Larsson, Jorgensen en Berghuis is prima voor volgend seizoen. Dan kun je in alle linies voorzichtig jeugd gaan inpassen, zoals Vente, Geertruida, Malacia, Verdonk en Burger.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 23:03
Ik vind St Juste beter in het centrum dan op RB.. als Haps en Botje weer fit zijn heb je daar idd een prima achterhoede.. wel denk ik dat ze weer gaan kiezen voor Bijlow als keeper, gezien het feit dat ze gaan voor de jeugd... middenveld kan maar is niet echt topwaardig... dan moet je wel denk ik je doelstelling bijstellen en niet gaan voor het kampioenschap... ik denk dat je daar, mede door het ontbreken van de breedte te kort gaat komen... ondanks dat bij Ajax waarschijnlijk ook 5 a 6 spelers zullen vertrekken.. hun middelen zijn er wel om daar prima vervangers voor te vinden... Overmars heeft daar volgend seizoen wel weer een prima team staan hoor denk ik
Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 23:07
Kampioenschap is niet reeel volgend seizoen. Kan altijd als alles meezit, maar heel onwaarschijnlijk. Feyenoord moet nu weer van de grond af bouwen en de jeugd meer de kans geven.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 23:12
Zo is dat... en dan maar voor lief nemen dat het ene paar jaar niet meedoet voor het kampioenschap.. ondanks dat ik Ajacied ben weet ik dat er in de onder 17 een paar prima talenten zitten.. die als ze 18 worden contracteren en hopelijk zijn dat de nieuwe jongens om een goed elftal mee op te bouwen... dat duurt nog een jaartej of 2 a 3 .. dan is misschien in 2023 FC klaar en kan er met goed beleid en scouting misschien de volgende stap gemaakt kunnen worden... ik blijf zeggen dat PSV echt in te halen is voor jullie
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 15:02
Pierie ja, Vlap nee. Daarvoor heb je Kokcü al. Koop dan liever nog een extra rechtsback, centrale verdediger (naast Pierie) en een fatsoenlijke controlerende middenvelder (Schouten?). Dan kom je al een heel eind.
Vind ik leuk
Rabarber +4451
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
Vlap nee? Je kunt toch niet een seizoen lang bouwen op Kokcü die amper heeft meegedaan ? El Ghazi maakte ook geweldige goals,speelt ook op het 2e niveau nu. Kokcu is een groot talent hoor maar ik denk dat Vlap veel beter is dan wat er nu bij Feyenoord op het middenveld loopt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:11]
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 15:12
Tsja, inderdaad. Je hebt Kokcü en Toornstra. Als één van die twee (bij voorkeur Toornstra) weggaat, dan Vlap. Maar volgens mij kan Feyenoord het geld maar 1x uitgeven. Doe het dan op plekken waar je echt nog niet goed in voorzien bent.

En Vlap laat het nu 1 seizoen echt zien. Ik moet het echt nog zien.
Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 22:59
Kokcu laat het bij Feyenoord zien. Larsson en Basasicoglu lieten het ook bij Heerenveen zien, maar bij Feyenoord niet. Kans dat Kokcu het beter doet dan Vlap is dus gewoon aanwezig.
Vind ik leuk
Gerro +9049
donderdag 14 maart 2019 om 15:09
Gijp je denkt toch werkelijk niet dat heereveen die 3 spelers voor in totaal r miljoen laten vertrekken.
Vind ik leuk
just relax +391
donderdag 14 maart 2019 om 15:27
2 spelers bedoel je, Lammers is eigendom van PSV.
Vind ik leuk
Gerro +9049
donderdag 14 maart 2019 om 20:14
Ook prima maar ik denk dat Pieri alleen al een miljoen of 5/6 gaat opleveren maar die gaat niet naar Alkmaar maar naar Amsterdam vermoed ik.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +226
donderdag 14 maart 2019 om 15:12
ik ben en zal nooit fan van advocaat zijn
maar nu heeft hij gelijk
een vedediger en een goede middenvelder er bij dan zijn we er
we missen de pas door het midden
de aanvoer op de vleugel spelers
larson, toornsta zijn goede spelers
dit seizoen val bergguis me tegen
clasie laat zich te weinig zien
had ik met vele hoge vewachting van
ik hoop dan ook dat we dit elftal bij elkaar kunnen houden
met 2 versterkingen er bij
concurentie erbij van az,vitesse
is alleen maar goed voor de eredivicie
meer ploegen erbij met aanvallebd voetbal doet de competitie goed
dan alleen maar afwachten en zo lang mogelijk op de nul spelen of zon min mogelijk tegen treffers
dan dat az of vites ons inhaald
geloof ik NIET
feyenoord hééft de basis gelegd
1908
Feyenoord acedemie
varkenooord
nu nog nieuw stadion om verder in de toekomst verder door te bouwen
heeft er alle vertrouwen in
budgetten zegt niett alles
voorberl5den zat toch
veel poen
en al 5 jaar geen prijs of kampioen
Dirk uit Arnhem

Vind ik leuk
Degier +1788
donderdag 14 maart 2019 om 23:04
Dan zijn we er nog niet, maar een jonge, snelle cv is wel heel belangrijk. Een flankaanvaller met snelheid en diepgang ook.
Feyenoord begint net weer met bouwen.
Jeugdcomplex, trainingscomplex, Brard terug, Troost in de RVC. Straks een nieuw stadion. Het gaat nog wel even duren, maar we komen altijd terug.
Vind ik leuk
kees ee +951
donderdag 14 maart 2019 om 15:14
. . vandaag of morgen neemt az waarschijnlijk contact op met gijp, . . en dan zal 't waarschijnlijk allemaal net wat ingewikkelder zijn, . . maar "beneveld" zie je de onmogelijkheden niet zo natuurlijk, . . da's bekend, toch !?
Vind ik leuk
Ove +2741
donderdag 14 maart 2019 om 16:26
42 jaar geleden werd VD Gijp uit de jeugdopleiding van Feyenoord getrapt (wegens wangedrag)
Er is daarna nooit meer een positief woord over Feyenoord uit zijn mond gekomen.
Vind ik leuk
mason +2414
donderdag 14 maart 2019 om 15:15
Wat een sukkel die gijp. Lammers is niet eens van ons.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:15
Rene mag dan een clown zijn hij heeft wel verstand van voetbal. Het zou helemaal niet gek zijn om een balletje op te gooien bij Heerenveen. Als de top niet komt heeft AZ misschien wel een kans. Pierie en Vlap zijn prima versterkingen.
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 15:30
Beide zeker goeie voetballers. Zie vooral Pierie graag naar Feyenoord komen. Maar vier miljoen voor beiden? Zelfs het bijna failliete Heerenveen doet dat niet.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 15:16
Hierboven wordt precies het probleem beschreven van Feyenoord... al jaren en jaren de verschrikkelijke obsessie en frustratie richting Ajax... altijd maar bezig zijn met Ajax en het misgunnen ervan... intussen zijn clubs als AZ en als ze niet uitkijken ook Utrecht en Vitesse hun straks ook gewoon structureel voorbij.. Zeker AZ met Eenhoorn en Huiberts doen het slim en heel erg goed... zonder misplaatste arrogantie of overdreven gedoe is AZ nu Feyenoord al voorbij op het gebied van de Jeugdopleiding, accommodatie, financieel en sportief zitten ze nu minimaal op hetzelfde niveau.... misschien dat al die mensen uit Rotterdam en elders in Nederland die Feyenoord een warm hart toedragen zich eens daar zich over gaan druk maken ipv Ajax.. men zet zichzelf zo klein neer, echt ongelooflijk Calimero
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 15:34
Wauw, "altijd maar bezig zijn met Ajax en misgunnen ervan". Oké, iets met één kam en scheren.

AZ doet het zeker goed. Bouwen de club jaar na jaar een stukje verder. Maar ook Feyenoord is de afgelopen jaren uit een diep dal gekomen. Financieel zit AZ (nog) niet op het niveau van Feyenoord. Sportief ook (nog) niet, al scheelt dat niet veel.

Met de nieuwe accommodaties van Feyenoord (dankzij CL geld/sportieve prestaties) maken ze een grote inhaalslag en leggen ze de basis om ook op dat vlak weer uit te blinken.

De truc is nu om bij Feyenoord kapitaal te creëeren door 1.) spelers beter te maken en zo te verkopen. Dat kan Van Geel echt wel (Sneijder, Huntelaar, transfers bij AZ). En 2.) om ook op marketing gebied eindelijk eens het potentieel te benutten. Dat gebeurt al 30 jaar namelijk niet goed.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:34]
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 15:48
Sorry, ben het niet met je eens.. ja, er is een enorme frustratie van Feyenoord richting Ajax, Rotterdam naar Amsterdam.. en misschien ook wel visa versa.. ook jij weet dat Feyenoorders liever verliezen van PSV om Ajax maar geen kampioen te zien worden.. ik heb zelf een profiel op Fr12.. daar is het helemaal niet te geloven.. ze spelen liever 2 extra voorronden EL dan dat ze gunnen dat Ajax verder komt in de CL en daarmee de punten haalt voor de coëfficiënt.. dus ja.. deze stelling van mij is zeer maar dan ook zeer terecht....
Dan de jeugdopleiding. daar is AZ zelfs Ajax al bijna voorbij.. ze hebben een unieke aanpak en manier van werken waarbij zelfs heel veel grote clubs hier komen om te zien hoe zij dat doen.. zeker in de de onderbouw zijn ze de beste van Nederland en in de bovenbouw maken ze ook hele grote stappen.. daarnaast natuurlijk de vele jonge talenten die kansen krijgen: Stengs, Koopmeinders, Til , Wijndal, Boadu, enz
Financieel hebben ze meer geld in kas dan Feyenoord, maken meer winst iedere jaar en hebben meer reserves met een veel kleinere begroting.. dus ook daar zijn ze verder.
Accommodatie.. ja.. Feyenoord heeft eindelijk ene eigen plek voor het eerste, maar een veroudert stadion en over Varkenoord maar helemaal niet te spreken.. AZ bezit hun eigen stadion en hebben een ultra modern trainingscomplex... geen twijfel dus.

Jij hebt het over kapitaal creëren.. hoe dan? Geen topjeugd momenteel, geen piramide team, geen waarde in het team, slechte scouting, geen TD die goede prijzen voor spelers krijgt en geen netwerk heeft.. succes !!
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 16:51
Ja, FR12... Koekoek. Waarom zou je daar überhaupt een profiel moeten hebben?

Ik vraag me oprecht af of AZ met de opleiding Ajax bijna voorbij is. Ja, ze doen daar dingen op hun eigen manier. En Madrid komt elk jaar netjes kijken. Maar wie zijn er potentiële internationals, behalve Stengs (die het talent van Onze Lieve Heer heeft gekregen)? Boadu? Ik moet het nog zien.

Financieel doen ze het zeker goed. Meer in kas door flinke transferwinsten. Maar Feyenoord maakt operationeel gewoon winst. Nu die transferwinsten nog. En inderdaad, bij voorkeur een modern stadion in eigen beheer. Maar dat heeft PSV ook niet en die slagen er ook in om te presteren.

Kapitaal creëeren? Gewoon door die zgn. niet-topjeugd de kans te geven. Want die kunnen echt wel wat. Je gaat mij niet wijsmaken dat Burger en Kokcü minder talentvol zijn dan Til en Koopmeiners. Of dat Malacia en Verdonk, met de juiste begeleiding, niet meer potentie hebben dan Wijndal of Ouwejan. En door met de spelers die je (jong) hebt aangetrokken (St. Juste, Larsson, eerder Amrabat, Tapia en Bacasikoglu) gericht aan het werk te gaan en beter te maken. In plaats van ze het zelf uit te laten zoeken. Precies zoals AZ ook doet met jonge aanwinsten en eigen jeugd. Gewoon er gericht mee aan de slag. Fysiek, mentaal en technisch/tactisch.

Na seizoen 2010-2011 zat er ook nul waarde in Feyenoord 1. Was je afhankelijk van huurlingen als Meeuwis, Soren Larsen en Miyaichi. Een jaar later had je kapitaal op het veld, met De Vrij, Indi en Clasie. Zo snel kan het gaan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:54]
Vind ik leuk
fer65 +333
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Maaaaaaarrrrrr waarom dan nog geen kampioen? Meer vermogen dan Feijenoord pffffff lijkt mij heeeeeel sterk. En waarom geen beker winsten waar blijven die talenten dan? Nou nou over kalvenisten gesproken .We hebben het vermogen om tweede of zelfs kampioen te worden bij Feijenoord maaaaaar als er niets meegedaan word en ze kopen de subtop op met huurlingen wat gewoon niet nodig had geweest blijven ze lekker in de eigen soep gaar koken en dat z3g ik als feijenoorder wees fff realistis man .AZ is AZ 67 nog steeds en niet meer en niet minder
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:48
"Hierboven wordt precies het probleem beschreven van Feyenoord... al jaren en jaren de verschrikkelijke obsessie en frustratie richting Ajax... altijd maar bezig zijn met Ajax en het misgunnen ervan... intussen zijn clubs als AZ en als ze niet uitkijken ook Utrecht en Vitesse hun straks ook gewoon structureel voorbij.. " . Jij maakt er echt een potje van met deze uitspraken. Je doet alsof je bezorgd bent om Feyenoord en komt dan met dit verhaal. Dit is echt alleen maar denigrerend bedoeld. Ik word zo moe en knettergek van al die beledigende woorden over mijn club. Het lijkt wel of Feyenoord nooit wat heeft voorgesteld. Ik weet gelukkig wel beter. Voor mij is het de mooiste club ter wereld.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 15:55
Triest hoe jij deze interpretatie neerzet.. veelzeggend over jouw frustratie... het hele legioen is verdeeld over de KUIP, het vuurwerk, beleid, trainer, TD... en dan val jij mij aan? Misschien ben ik als Ajacied juist wel begaan met Feyenoord? Ook al is dat lastig voor te stellen... Ja ze hebben een fantastische historie, maar verder is er niet veel meer over toch?> De afstand naar Ajax en PSV is immens groot.. alleen met ene trouw publiek kom je er niet.. dat moet zelfs jij beamen.. het heeft te maken met beleid... Ja ik hoop idd dat Feyenoord ooit weer de top 2 met Ajax vormt... ik heb namelijk helemaal niets met PSV.. maar vrees wel dat dit nog wat jaren gaat duren, helaas.. er is van mij kant niets denigrerend aan.. ik constateer slechts.. zoals ook sommige echte Feyenoorders doen.. misschien moet jij eens je kop uit het zand halen en eens kijken welke argumenten iemand gebruikt...
even voor de goede orde.. 6 a7 jaar geleden had Ajax ook maar 26 miljoen op de bank staan en kenden wij ook een dramatische periode... en voordat jij weer over 4 jaar niets begint... niemand kan ontkennen dat er nu een geheel ander beleid wordt gevoerd, wat vroeg of laat het verschil gaat maken... misschien al dit jaar met 2 of 3 prijzen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:01
Je begrijpt me niet helemaal. Ik vind het naar om te lezen dat wij gaan moeten uitkijken dat AZ, Vitesse en zelfs FC Utrecht ons niet voorbijgaan. Wie is daar bang voor? Wellicht dat AZ ons dit seizoen voorbij gaat in de stand op de ranglijst, maar de clubs die jij noemt gaan qua historie en naam ons nooit voorbij. Dat weet iedereen. Financieel maak ik me over die clubs ook geen zorgen.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 16:14
Qua historie heb je gelijk.. dan houden we hier nog 100 jaar maar 2 clubs in Nederland... maar daar heb je natuurlijk niet zo heel veel aan als het gaat om het heden... op moment dat jij met je kameraden op de tribune staat te schreeuwen voor je cluppie en ze verzaken weer door gebrek aan kwaliteit en instelling.. jij wil gewoon weer kunnen juichen en genieten en je niet ergeren aan lapzwansen.... het beleid van feyenoord moet op de schop imo... waar is Feyenoord groot mee geworden...? de jeugd... Brard is terug.. met Wim jansen samen .. stop geld in de jeugd, behoud spelers, geef ze kansen ook al kost dat een paar jaar punten (Ajax is er zelfs 4 jaar geen kampioen door geworden door teveel jeugdspelers, maar die brachten wel heel veel geld op).
Over een aantal jaren heb je meer geld in kas en kan je de weg omhoog inslaan, zeker als straks ook nog FC er komt... MAW, en dat zeg ik als Ajacied, goed bedoeld...Feyenoord moet de komende 5 jaar tot 2023 als Fc klaar is... alles op de jeugd en investeren in de jeugdopleiding en Varkenoord.. de Kongolo's karsdorpjes, Fer, Van persies, Clasies, Wijnaldums, De V rij's moeten weer opgeleid worden.. DAT en alleen DAAR ligt de oplossing voor Feyenoord.. en dan kost dat maar een paar jaar mindere prestaties in de competitie.. de komende 5 jaar wordt je toch geen kampioen met alle respect
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:17
Je bent goed op de hoogte, Hollister! Respect. Met dit verhaal kan ik helemaal met je meegaan!
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 16:46
Daarom heb ik ook een profiel op FR12.. niet om te rellen of trollen maar om te lezen hoe eigen supporters denken over bepaalde zaken binnen de club... helaas zie ik een splitsing binnen het legioen.. hoor een wederhoor.. dan pas kan je een gedegen mening vormen is mijn motto.. succes met je club
Vind ik leuk
fer65 +333
donderdag 14 maart 2019 om 20:35
Daar hadden ze 10jaar geleden mee door moeten gaan .
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 16:03
En zo leg ut godverrredommuh! (Hier heb ik n edit voor over)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
Die nieuwe sponsor van Feyenoord, Droomparken is wel veelzeggend,
alle grote clubs hebben `n flinke sponsor,
Ajax- Ziggo, PSV- Enegriedirect in NL
Kijkend naar het buitenland zie ik veel, Fly Emirates, Etihad , Automerken en allemaal grote bedrijven.
Waarom lukt het Feyenoord niet om z`n grote multinational te strikken,

Voorbeeld: Feyenoord, Rotterdam en de Rotterdamse haven 1+1=3
De grootste containervervoerder van de wereld MAERSK als sponsor
De Kuip of het nieuwe stadion Maersk Stadion Rotterdam,
en alles in die prachtige kleur lichtblauw zo als de schepen van Maersk,
het is maar `n gedachte maar je moet ergens beginnen....
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 15:38
Maersk. Een bedrijf met Deense roots. Wat geen enkel belang heeft om een voetbalclub te sponsoren... Of laten we anders Shell doen. Ook in de haven. Of Nanjing, Chinees geld in de Rotterdamse haven.

"Kijkend naar het buitenland zie ik veel, Fly Emirates, Etihad , Automerken en allemaal grote bedrijven.
Waarom lukt het Feyenoord niet om z`n grote multinational te strikken"

Omdat geen enkele Nederlandse club dat lukt. Ziggo is ook gewoon nationaal (hoewel eigendom van UPC). En alsof PSV met het 'grote' Energiedirect meer miljoenen ophaalt dan Feyenoord met Droomparken? Multinationals leggen domweg geen miljoenen neer voor Feyenoord en PSV omdat onze Eredivisie nergens in de wereld wordt uitgezonden. In tegenstelling tot de PL, Serie A, Bundesliga en La Liga.

Het is maar 'n gedachte, maar misschien moet jij eens naar Droomparken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:39]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:41
Doe we lekker weekendje ouwehoeren over voetbal...
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 16:33
Stevig biertje erbij.
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 15:59
Samen met Droomparken bouwen Loeki & Co aan ons nieuwe Luchtkasteel aan de Maas.
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 16:07
Ik ken iemand daar met n hele hoge functie. Nooit enige interesse in shirtsponsoring van Feyenoord. Je moet geluk hebben met n automerk of groot Nederlands bedrijf (bank, verzekeraar etc). Voorlopig mogen ee midweekjes in het Vennebos gaan boeken met de beste sponsordeal ooit.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:18
Daar heeft hij een punt... AZ hijgt in hun nek....
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:22
Fijn dat de poll altijd over az en feyenoord gaat wie er 3e word laat hun er maar om vechten dan kan vitesse er mee vandoor gaan😁
Vind ik leuk
just relax +391
donderdag 14 maart 2019 om 15:25
"Ik denk dat Feyenoord bang moet zijn dat het ingehaald wordt door AZ", aldus Van der Gijp. "Als AZ slim is, dat zijn ze waarschijnlijk niet, dan kopen ze Sam Lammers, Michel Vlap en Kik Pierie van Heerenveen. Geeft ze vier miljoen, zijn ze blij mee. Oké, Lammers is van PSV..."
Nog nooit zoveel dom gelul gehoord als wat Gijpie nu uitkraamt.
Vind ik leuk
keesje s +953
donderdag 14 maart 2019 om 15:35
Nee de waarheid! Let maar op...
Vind ik leuk
just relax +391
donderdag 14 maart 2019 om 15:37
4 miljoen voor 3 spelers waarvan er eentje van PSV is?
Nee dat is geen onzin.
Vind ik leuk
keesje s +953
donderdag 14 maart 2019 om 15:46
Nee dat mss niet maar wat ie verder zegt... Klopt gewoon. En heel veel meer zal het ook niet zijn... 5/6 miljoen mss
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 16:11
Per speler!!! Sam Larsson koste ook al gewoon 4,5 miljoen. En het is de afgelopen 2 jaar niet goedkoper geworden.
Vind ik leuk
Il Gordo +18688
donderdag 14 maart 2019 om 20:41
Behalve dan dat Heerenveen volgens mij nu leningen aangaat om de salarissen te betalen. Als je wil shoppen in Heerenveen, moet je het nu doen. Dus Annet, haal Pierie maar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:50
Ik zal opletten, Keesje S. en ik kom er t.z.t. ook op terug bij jou.
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 15:57
Behalve de eerste zin. Dat is een redelijke veronderstelling.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 16:01
Als Heerenveel Pieri en Vlap beiden gezamenlijk verkoop voor minder dan 8 miljoen zijn ze knettergek...
Vind ik leuk
De Kleine +127
donderdag 14 maart 2019 om 15:31
Eerst een betere achterhoede dat zijn net slakken
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:33
Ik denk dat van der Gijp mijn reacties gelezen heeft. Haha.
Dit zeg ik al lange tijd over Feyenoord. Dat heeft vooral te maken met de keuzes die Feyenoord maakt. Het bestuur leeft daar in een eigen wereld die in werkelijkheid anders is en als het niet goed loopt dan verschuilen ze zich dat er geen geld is.
Waarom maken ze zo weinig winst per jaar, waarom breken er weinig spelers werkelijk door, waarom willen steeds minder talentjes naar Feyenoord, waarom doet de Feyenoord het niet goed op Europees niveau (reeds ingehaald door AZ), waarom renderen de aankopen niet, etc.?

Regeren is vooruit zien en niet pas reageren als de concurrentie alweer de volgende stappen gezet heeft. Ze zouden ook de goeie dingen die PSV en Ajax en AZ laten zien kunnen kopieren en verbeteren, maar nee Feyenoord vindt liever zelf uit wat het beste is.
Het zijn helaas geen goeie uitvinders.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 16:20
Waarom wordt het beste Hoofd Opleidingen óóit, teruggehaald? Waarom werd er vorige zomer voor het eerste, en komende zomer voor de jeugd, 2 fonkelnieuwe, miljoenen kostende trainingscomplexen opgeleverd? Waarom melden Grindtegel en Loeki dat we de komende jaren weer max gaan inzetten op de jeugd? Waarom wordt er al járen winst gemaakt? Waarom betalen we inmiddels de Vrienden stukje bij beetje hun investering terug? Waarom komen de plannen voor een nieuw stadion toch maar steeds dichterbij?

Waarom zijn er zoveel zeikers die nooit kunnen zien wat er wél goed gaat? We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:44
Waarom wordt het beste Hoofd Opleidingen óóit, teruggehaald?
Antwoord: om het bergafwaarts ging.

Waarom werd er vorige zomer voor het eerste, en komende zomer voor de jeugd, 2 fonkelnieuwe, miljoenen kostende trainingscomplexen opgeleverd?
Antwoord: Omdat het zo verouderd was, dat ze lichtjaren achter liepen.

Waarom melden Grindtegel en Loeki dat we de komende jaren weer max gaan inzetten op de jeugd?
Antwoord: omdat jeugd gewoon stukken goedkoper is, maar vooral omdat goeie spelers niet naar Feyenoord willen.
Waarom wordt er al járen winst gemaakt?
Antwoord: Als het niet zo was waren ze inmiddels al failliet.

Waarom betalen we inmiddels de Vrienden stukje bij beetje hun investering terug?
Antwoord: omdat ze onder het juk van die vriendclub van daan willen komen.

Waarom komen de plannen voor een nieuw stadion toch maar steeds dichterbij?
Antwoord: Vooralsnog is het nog niet rond.

Waarom zijn er zoveel zeikers die nooit kunnen zien wat er wél goed gaat? Bij Intertoys ging er ook een hoop goed, maar toch gingen ze failliet.
-------------------------------
Waarom wordt het beste Hoofd Opleidingen óóit, teruggehaald?
Wedervraag: Waarom ging het sinds diens vertrek achteruit met de jeugd?

Waarom melden Grindtegel en Loeki dat we de komende jaren weer max gaan inzetten op de jeugd?
Wedervraag: Waarom zijn ze voor de derde keer niet de voetbalpiramyde in gegaan als ze de jeugd beter willen maken?

Waarom wordt er al járen winst gemaakt?
Wedervraag: Waarom maakt AZ meer winst?

Nog meer wedervragen:
Waarom staat AZ Europees hoger dan Feyenoord?
Waarom heeft Feyenoord de afgelopen jaren ondanks de beker ook zoveel negatieve records gebroken?
Waarom heeft Feyenoord het moeilijk om jeugd aan zich te binden?
Waarom vallen de Eredivisie prestaties zo tegen de laatste jaren?
Waarom komt Feyenoord in Europa nooit ver op een heel enkele keer na?
Waarom de spelers niet beter en meer waard om te verkopen?
Waarom is van Geel zo stront eigenwijs?
Waarom moet het minimaal weer 16 jaar duren voordat ze een keer ED kampioen kunnen worden?
Waarom maken de fans zo veel kosten aan boetes voor hun club?
Waarom zouden de mensen geen commentaar mogen hebben als ze zien dat er verkeerde keuzes gemaakt worden, waarom zouden ze lijdzaam moeten toekijken?
Vind ik leuk
Blindsy +19075
zaterdag 16 maart 2019 om 08:00
Waarom al die moeite? Waarom al die wedervragen?
Het ging slecht. Toen iets beter. Toen veel beter. Recent weer matig. Nu weer inzetten op (iets) beter. Zelfs Loeki en Grindtegel kunnen dat. Een beetje.
Op naar een stevige 3e plaats. En wie weet met nog eens n uitschietertje.
Waarom? Daarom.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 11:34
OK, slaap maar lekker verder dan
Vind ik leuk
Blindsy +19075
zaterdag 16 maart 2019 om 11:36
Met een Spartaan die zoveel lult, kan ik inderdaad rustig even de ogen sluiten ..
Vind ik leuk
keesje s +953
donderdag 14 maart 2019 om 15:34
Eens!!!!
Vind ik leuk
Smithsonian +43419
donderdag 14 maart 2019 om 15:37
11 gerichte aankopen...
Vind ik leuk
Dorzon +4804
donderdag 14 maart 2019 om 15:42
feyenoord heeft 15 gerichte aankopen nodig
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:46
Kijk jij maar naar je down zijn waar je nooit naar om gekeken heb idioot
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:32
stfu
Vind ik leuk
Blindsy +19075
donderdag 14 maart 2019 om 15:56
Even los van het feit dat AZ absoluut goed bezig is .. met 4 miljoen ga natuurlijk Pirie én Vlap niet halen. Die tijden zijn voorbij. 4-6 Miljoen per speler, daar moet je wel aan denken.
Vind ik leuk
AlbS +302
donderdag 14 maart 2019 om 15:56
Mensen, kenners, niet zo zeuren wie er 3de gaat worden deze competitie. Fey natuurlijk. 10x zo groot als AZ. De kuip weet er wel raad mee als 12de man. En dan nog, worden ze 3de, wat heb je er aan. Stelt, althans in Nederland, geen ruk voor. 1x een wedstrijdje ìn Europa en weg zijn ze weer. Geldt ook voor AZ of welke club dan ook in onze "fantastische" eredivisie. F1 en het fietsen gaat weer beginnen, ben ik ff blij.
Vind ik leuk
hollister +800
donderdag 14 maart 2019 om 16:05
Haha.. en dat noemt zich dan een topclub?? topsupporters??? met dit soort vaststellingen.. dus met andere woorden.. Feyenoord en de rest voetballen het hele jaar voor de kat zijn kut... tja. als jullie niet eens van f8cking Trencin kunnen winnen, dan snap ik langzamerhand wel de frustratie in Rotterdam... Ajax al vaal met de kerst weggelopen in de competitie.. en maar hopen (gelukkig zit Gudde bij de KNVB) dat ze 7 thuiswedstrijdjes loten in de beker... wat een bedroevenis
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:16
Jammer dat ik geen dislike kan geven.
Hou je lekker bezig met F1 en fietsen, misschien dat je daarover niet zo'n wartaal uitspreekt.
Vind ik leuk
ronnieb +686
donderdag 14 maart 2019 om 16:11
Als Van Der Gijp over voetballen gaat praten schakel ik mentaal uit. Zelden zo weinig voetbal verstand in een voetballer gezien.
Vind ik leuk
FRChamp +1441
donderdag 14 maart 2019 om 16:28
René heeft weer te diep in het glaasje gekeken.
Vind ik leuk
FRChamp +1441
donderdag 14 maart 2019 om 16:35
Ronaldo zou wel een goede zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:42
mensen raat nou eens normaal.En geef niet gelijk kommentaar op.Het lijkt wel of jullie meer verstand van voetbal hebben.Dan alle trainers en managers bijelkaar.
Vind ik leuk
Guzzi +700
donderdag 14 maart 2019 om 16:46
Ja hoor Van de Gijp gaat even voor Heerenveen de prijs bepalen voor hoeveel ze weg moeten.
Vind ik leuk
Franciscus +187
donderdag 14 maart 2019 om 16:59
Oh, wat bibber ik nou! Brrrrr. Whahahaha. Van Hanegem zei : "Haal Max Huiberts"! Dan kan die bewering ook weer de prullenbak.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:00]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:03
4 miljoen per stuk komt eerder.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:38
Van der Gijp is gewoon een zieke L..denkt god te zijn
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:31
Als je hem al langer volgt, weet je wat jij nu zegt poep is :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:45
Prijzen die Gijp noemt klopt natuurlijk niks van. Wat wel klopt dat Lammers, Flap en Pirie geweldig talenten zijn die makkelijker met de top mee kunnen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:51
Ik vind AZ in potentie qua voetbal nu al beter dan Feyenoord.
Vind ik leuk
MOKUM*** +2131
donderdag 14 maart 2019 om 18:11
Feijenoord komt toch uit het land van Ajax? Dat vroeg Capello zich destijds al af.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:13
Die van der Gijp toch ook ey 😊
Stiekem is hij best ok, een goeie analist.
Dit kan ik wel waarderen, voetbal international totaal niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:53
Hij weet het weer, de zwetsnek.
Makkelijk lullen vanaf de bank Rene, miljoentje hier, miljoentje daar.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:31
Tja, oud PSV'er he :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:40
👍
Vind ik leuk
markie +2779
donderdag 14 maart 2019 om 18:57
De laatste 3 punten die az nodig heeft om 3e te worden, halen ze in de laatste speelronde
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:30
Jij snapt het ;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11777
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Tuurlijk, Vlap en Pierie voor 4 miljoen....🙄. Ach, en doe Lammers er ook maar bij voor hetzelfde geld....
Alleen Pierie moet al tussen de 6 en 8 miljoen opbrengen. En als PSV serieus Lammers een kans wil geven moeten ze Vlap er bij kopen!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:29
HAHA, Gijp zet AJAX ver boven PSV HAHA
Vind ik leuk
Shelbourne +6025
donderdag 14 maart 2019 om 19:44
Ik denk dat je voor vier miljoen misschien net aan alleen Pierie kan kopen. Verder is dit natuurlijk totaal onrealistisch.

Deze spelers zitten prima op hun plek bij Heerenveen. Pierie zal sowieso eerst eens een kerel moeten worden om buiten Friesland ook te slagen. Die heeft echt nog minstens een jaartje nodig bij Heerenveen om een volgende stap te maken.
Vlap en Lammers vormen een mooi duo. Vinden elkaar gemakkelijk en kunnen goede cijfers voorleggen. Bovendien twee ‘mooie’ spelers om te zien. Maar ook deze twee hebben nog genoeg te verbeteren. Ik mis soms wat aggresiviteit bij beide spelers. En consistentie. Eigenlijk zouden ze beter volgend seizoen een heel seizoen lang moeten presteren en echt er bovenuit steken. Vorig seizoen had je met AZ een provincieclub die echt boven verwachting presteerde. Zo goed is Heerenveen nog lang niet.
Vind ik leuk
Panna +55
donderdag 14 maart 2019 om 19:51
Feyenoord moet niet oppassen het is niet Feyenoord. Het is van Geel die ziet echt geen talenten. En steeds al jaren komt hij niet uit met het budget. Feyenoord interesseert hem geen reet! Zonder Feyenoord is de competitie 0,0.Alleen van Geel interesseert het pluche met z'n prinses.
Vind ik leuk
fer65 +333
donderdag 14 maart 2019 om 20:43
Van Geel word staande gehouden door zijn bazen ,daar zit de grote oorzaak ,en van Geel voert het uit anders zou J.de Jong hem ook niet steunen.
Vind ik leuk
Panna +55
donderdag 14 maart 2019 om 23:07
Let op mijn woorden ook gezien de groei van AJAX en PSV. Weer zal van Geel ieder teleur stellen. Wacht maar af. Feyenoord hoort bij top 3. Van Geel interesseert het geen ruk op pluche met z'n prinses wel
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 23:09]
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
donderdag 14 maart 2019 om 19:53
4 mil grote onzin voor deze spelers. Denk dat 12-14 mil eerder in de buurt komt
Vind ik leuk
Andreh +1186
donderdag 14 maart 2019 om 20:25
Lammers is met een goed seizoen bezig, ontwikkeld zich goed voor PSV,
Vlap is echt ongeschikt voor een topploeg, Pierie ook
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:12
Feijenooit is verloren joh, teerde nu 4 jaar lang op de oud internationals die de kar trokken. Er komt niets door, ja een zeer zwakke keeper en onthutsend zwakke backs.
Vind ik leuk
S41 +15
donderdag 14 maart 2019 om 23:39
Gijp alstublieft! Zet je zelf niet zo voorschut. Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik leuk
BenikBen +117
vrijdag 15 maart 2019 om 15:24
Clasie moet eruit
Vind ik leuk
ritje +648