'Namen van Henk de Jong en Van der Heide zijn gevallen, maar geldt ook voor Jans'

'Namen van Henk de Jong en Van der Heide zijn gevallen, maar geldt ook voor Jans'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 23:23do 14-03-2019 om 23:23

Ook Omroep Gelderland meldt dat Henk de Jong 'topkandidaat' is om terug te keren bij SC Cambuur. Dat ook zijn assistent Sandor van der Heide in beeld is in Leeuwarden lijkt een simpele optelsom.

De Jong en Van der Heide vertrekken na dit seizoen bij De Graafschap, zo werd deze week bekend. De Jong verhuist weer naar het Noorden, waar hij meer tijd met zijn gezin door wil brengen. Voetbal International meldde al dat de trainer in beeld is bij Cambuur. Ook Omroep Gelderland meldt dat donderdag.  

Bestuurslid technische zaken Gerald van den Belt van Cambuur bevestigt de berichtgeving van Omroep Gelderland niet, al ontkent hij niet dat de namen van De Jong en Van der Heide zijn gevallen. "Natuurlijk, maar dat geldt ook voor Ron Jans. Dat is allemaal niet zo gek denk ik", vertelt hij.

De Jong en Cambuur zouden al met elkaar om tafel hebben gezeten. "Daar weet ik niets van", zegt Van den Belt. Cambuur maakte donderdag bekend dat het contract van René Hake niet wordt verlengd.

Lees ook: Van der Heide volgt voorbeeld De Jong: 'Is hier gekomen op voorspraak van Henk'

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 23:25
1 en 1 is 2. Geen hogere wiskunde dit...
Vind ik leuk
psvfan1913 +7903
donderdag 14 maart 2019 om 23:36
Offtopic: wat zou je ervan vinden als Ron Jans de opvolger van de Jong bij de graafschap wordt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:40
Ik ben zelf wel voor Jans. Heeft de nodige ervaring en kent ook de Technische kant naast het trainerschap. Kalezic, Verbeek en Kraay lijken mij geen realistische/goede opties. Pusic heb ik niet zo’n goed beeld van maar dat schijnt ook niet veel te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:47
Niet doen. Ik heb Johan derksen bij de Febo gesproken. Schijnt een hele nare man te zijn. 😜
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:48
Ik geef niet zo om de mening van Derksen, hij zit er namelijk vaak genoeg naast...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:53
Precies.
Vind ik leuk
HuizemWest +364
vrijdag 15 maart 2019 om 08:30
Jans betere trainer dan de Jong, ik zeg doen.
Vind ik leuk
NvC +8635
donderdag 14 maart 2019 om 23:28
Voor de Jong leuk om in hef vak te blijven en dicht bij zn familie te zijn. Voor de Graafschap een verlies, een erg sympathieke persoon lijkt me.
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 23:29
Tja niet heel erg verrassend dit....
Vind ik leuk
chef voetbal +1032
donderdag 14 maart 2019 om 23:31
Wat bezield je als je besluit je kind Sandor te noemen ipv gewoon Sander.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 23:34
Tja...daar in die kringen hebben ze het ook over een orectie ipv een erectie
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:37
Ze vonden Sander waarsch. te gewoontjes, dat zal wel hetzelfde tuig zijn dat op zoek gaat naar een Frozen Margarita cocktail terwijl je ook gewoon een goede pint Guinness kunt drinken.
Vind ik leuk
Thobar +4607
vrijdag 15 maart 2019 om 03:28
Die mensen zijn van alle tijden. Een paar generaties eerder gingen dat soort Guinness drinken ipv Van Vollenhovens extra stout
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
donderdag 14 maart 2019 om 23:38
Zelfde als Maarten, Marten of Martin. Sommige namen lijken gewoon op elkaar. Is ook wel handig dat niet iedereen Jan en Piet meer heet
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 23:38]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:54
Ach, dan zetten we er toch gewoon een getalletje achter?🤡
Vind ik leuk
Jordaan +1540
donderdag 14 maart 2019 om 23:34
Zou een goede zijn voor Heerenveen.
Ted van Leeuwen als TD
Riemer, De Haan, en Verbeek die de club opnieuw moeten herstructureren.
En die paardenman moet weg.

Als dit gebeurd zullen ook weer veel sponsoren terugkomen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:36
Account weer terug? wel je likes kwijt
Vind ik leuk
Jordaan +1540
donderdag 14 maart 2019 om 23:42
Die likes maken mij niet uit haha, in totaal heb ik vast de meeste likes in die 10jaar hier maar daar gaat het me gelukkig niet om;) ik houd gewoon niet van onrecht. M'n account niet terug maar een nieuwe moeten aanmaken.

Het is me wat hier op vp.🤦‍♂️😉

Voetbalismijnvrouw trouwens een grappige originele naam haha;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 23:42]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:55
Goed zo. Ik houd ook niet van onrecht. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze mij er af gooien. En inderdaad fuck die likes. Ik ben hier pas een week, vind het wel grappig hier, maar vond dit echt raar na wat die gast gisteren kon zeggen.
Vind ik leuk
Jordaan +1540
donderdag 14 maart 2019 om 23:59
Ja dat weet je hier nooit, jij komt ook gewoon voor het voetbal waar goed mee te praten valt, top! Alleen ja nogmaals je weet het hier nooit je kan zomaar weer verwijderd worden.
Idd wat gisteren gebeurde en dan niet verwijderd worden tja.. snap hier het beleid niet.

Ik zag hier laatst een open sollicitatie om moderator te zijn, hmm zo ook zomaar kunnen dat ze iemand hebben aangenomen die hier vaker als troll aanwezig is geweest en nu naar hartenlust mensen gaat verwijderen die bijvb alleen maar voor de concurrent club is, je weet het niet 🤷‍♂️
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:16
Zou maar zo kunnen idd. Ik kwam hier inderdaad om over voetbal te praten, zit nu die gast van gisteren een beetje te zieken. Gaat niet echt over voetbal, maar ik vind het leuk, daar gaat het me om.
Vind ik leuk
Oet +66
vrijdag 15 maart 2019 om 03:27
Jans was afgelopen zondag bij pec en Hake weg bij cambuur. Ik zeg Jans en Hake een mooie succes combinatie voor pec.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3769
vrijdag 15 maart 2019 om 06:42
Dat word de jong natuurlijk
Vind ik leuk